رایحه ظهور

جهان روزهای سختی را میگذراند ...

جهان روزهاي سختي را مي گذراند ، ظلمت و تاريكي بر همه جا سايه گسترده است ، شياطين بر جاي جاي جهان حكومت مي كنند ، اميدي به فلاح و صلاح و رستگاري نيست ، مزرعه انسان جز فساد و ظلم و تباهي محصولي ندارد. همه ي چشم ها منتظر است ، منتظر قدوم ابرمردي كه جهان تا كنون به خود نديده است ، اسمي كه شياطين از شنيدنش وحشت مي كنند وبر خود مي لرزند.

» ابتدای نظرات (241)

 

لحظه موعود فرارسيده است ، انتظار به سر آمده است و جهان مي رود تا از مولودي بي نظير استقبال كند ، خدا مي خواهد كه مراسمي بي سابقه براي او بگيرد ، مراسمي كه تا هميشه تاريخ بماند علي رغم خواست دشمنان.

زمين و زمان منتظر است ، آسمانها و ملكوتيان در انتظارند ، انبياء و اوصياء صف كشيده اند ، همه براي بدرقه اين نور مقدس آمده اند.

كعبه در ظاهر هنوز محل شياطين و بتهاي كوچك و بزرگ است و بانويي از سلاله خوبان بر گرد آن مي گردد ، خدا مراسم استقبال تاريخي خويش را آغاز مي كند ، ديوار بيت حق كه ابرهه و سپاهيانش با آن هيبت و هيمنه نتوانستند خراشي بر آن وارد كنند ، از شوق وصال در استقبال از قدوم علي مي شكافد و حق تعالي از ميهمان بزرگش در مقدس ترين مكان استقبال مي كند تا مقام و عظمت علي(ع) براي هميشه و همه نسلها آشكار شود.

با سلام و درود بر همه عزيزان و تبريك اين ميلاد عظيم كه در آن جهان ظلماني با نور مقدس اميرالمومنين(ع) روشن شد.

هديه اين روز فرخنده حديثي روشن گر از آن حضرت باشد كه مي فرمايد : « آغاز ظهور او (امام عصر(عج) از مشرق خواهد بود ... كه مشرق را ائمه اطهار(ع) بيشتر در مورد ايران به كار مي برده اند.

همان جمله معروف حضرت امام (ره) كه مي فرمايند انقلاب ما آغاز نهضت جهاني اسلام به پرچمداري حضرت حجت است و همان بشارت بزرگي كه دكتر احمدي نژاد در چند ماه گذشته فرمودند : " تا كنون عده اي فكر مي كردند كه انقلاب ما مقدمه ظهور است ، اما بدانيد كه انقلاب ما در متن اين حركت جهاني(ظهور) قرار دارد "

عزيزان و منتظران ظهور ، بيش از 9 ماه از آغاز به كار جدي وبلاگ " ظهور بسيار نزديك است " نمي گذرد ، وبلاگي گمنام كه در ابتدا كار خود را با 30 بازديد در روز آغاز كرد و علاقه و اشتياق شيفتگان حضرت لحظه به لحظه بر گرماي اين محفل انس افزود و كانوني شد براي منتظران و بي تابان ظهور كه نزديك بودن ظهور يار را باور كرده بودند و در به در در جستجوي جمعي بودند كه بتوانند اين اشتياق دروني خويش را بازگو كنند و اين راز بزرگ را از سينه برون بريزند.

زماني كه منكران در اطراف زياد باشند و همدل و هم سخني پيدا نشود ، وجود محفلي كه مشتاقان ظهور حرف دل به صراحت بگويند و هر روز با نشانه اي جديد آشنا شوند و خبر جديدي از نزديكي وصال يار بشنوند و به هم بشارت دهند ، بسيار غنيمت است.

و دراين 9 ماه گرماي عشق منتظران ظهور لحظه به لحظه بر گرماي اين محفل افزود و آن را به پيش برد تا به امروز كه احساس شد بايد براي انعكاس موج بشارت و انتشار اخبار تحولات بزرگ ظهور كه بسيار قريب الوقوع است ، بايد اين بزم گسترده تر شود فلذا از مدتي پيش با ياري ياران حق ، مقدمات اين تحول فراهم شد و امروز كه به لطف حق در اين مناسبت مقدس و فرخنده ، شاهد آغاز به كار اين محفل نوراني در سايت جديد خواهيم بود.

دوستان عزيز ما نيز كم و كاستي هاي اين سايت جديد را مي دانيم و مجدانه به دنبال رفع آنها هستيم ، انشاالله در نظر هست كه علاوه بر ارتقاي كيفيت بخش نظرات (كه فعلا تنها پل ارتباطي بسياري از عزيزان با سايت مي باشد) به زودي و با اوج گيري تحولات بزرگ تالار گفتگو نيز براي ارتباط سريعتر و بهتر عزيزان راه اندازي شود.

آشكار است كه بخش نظرات اين سايت كمبودهاي زيادي دارد كه ما از طريق مذاكره با شركتهاي مختلف و دوستان و متخصصان در پي رفع آنها هستيم.

از دوستان عزيز( مخصوصا عزيزاني كه عاشق ابراز احساسات با شكلك ها مي باشند!) مي خواهم تا ارتقاي كيفيت بخش نظرات به كيفيت قبلي و بهتر از آن ، اين رنج را به اميد گنج ارتقاء و پيشرفت ، تحمل فرمايند.

در سايت جديد بر خلاف وبلاگ كه تنها خادمش بنده بودم ، در حدود 10 نفر از عزيزان فعال خواهند بود كه در نظر هست بخشهاي مختلفي كه در وبلاگ جالي آن واقعا خالي بود ، در سايت جديد ارائه گردد از بحثهاي معرفتي تا محفل انس و شعر و داستان تا محصولات برگزيده سمعي و بصري تا جلوه هايي از ارتباط شهدا با مهدويت و ظهور و .... البته تمامي اين مباحث با رويكرد بشارت ظهور مي باشد يعني داستاني در اولويت است كه موضوعش بشارت ظهور باشد و همچنين شعر و و كليپ و ...

اميد است كه به ياري خدا و با نظر امام عصر(عج) و كمك و همياري شما عزيزان بتوانيم قدمي مهم در عرصه بشارت بخشي به منتظران و چشم براهان قدوم يار برداريم.

عزيزان اين سايت متعلق به خود شماست و ما هم خادم شما و همه منتظران ظهور هستيم

هر اشكال و ايراد و اصلاح و انتقاد وپيشنهادي داشتيد در ميان بگذاريد تا در شوراي مديريت سايت مطرح شود و در صورت تصويب اجرا گردد.

الحمدلله خود عزيزان با عشقي كه دارند به صورت خودجوش فعال هستند ، از باب تاكيد و تذكر عرض مي كنم كه سايت بخش هاي گوناگون و متنوعي دارد بعنوان خبرنگاران گمنام و مبشر ظهور ، به هر گونه خبر يا مطلبي در زمينه مهدويت دست يافتند ، براي استفاده جمع ارسال فرمايند.

مطالعه در كتابهاي مختلف ، سخنراني جديد و قديم بزرگان ، مجلات قديم و جديد ، وصيت نامه و خاطرات شهدا و صلحاء ، جستجو در تحولات جاري جهان با در دست گرفتن روايات عصر ظهور و ... همه و همه مي تواند مطالب نابي براي ارائه به جمع منتظران ظهور فراهم آورد.

به ياري خدا در ساعات پاياني امشب اسامي مسئولان گروههاي 18 گانه گروه فرهنگي " مبشران ظهور" اعلام خواهد شد تا عزيزان با برعهده گرفتن وظايف مشخص و پيگيري شبانه روزي بتوانند گنجينه كاملي از محصولات مختلف بشارت بخش را به جامعه منتظر ظهور برسانند.

بر خلاف وبلاگ كه مطالب جديد آن در قسمت وسط قرار مي گرفت ، مطالب جديد سايت علاوه بر بخش وسط در كناره هاي راست و چپ و سرفصلهاي گوناگون قرار خواهد گرفت كه عزيزان براي دسترسي به مطالب جديد به اين موضوع نيز دقت داشته باشند ، هرچند براي دسترسي آسان تر به آخرين مطالب ارسال شده انشاالله در بخشي جداگانه آخرين مطالب سايت ارائه خواهد شد.

اين روزها مصادف است با ايام البيض ، زمان اعتكاف عده زيادي از منتظران ظهور ، هرچند ما در اين مراسم نوراني توفيق حضور نداريم اما دلهاي تشنه معنويت ما يقينا لحظه به لحظه با آنها خواهد بود ، باشد تا از اين درياي فيوضات قطره اي نيز كام عطشان ما را تر نمايد.

انشاالله كه دعاهاي خالصانه عزيزان معتكف به هدف استجابت برسد و معتكفين خالص شده به لطف خدا مبشراني بزرگ شوند براي گسترش موج نوراني بشارت ظهور.

جريان نفاق داخلي و كفر جهاني در نقطه اي مشترك به آخر خط رسيده اند و با چشمان حيرت زده شاهد فرو رفتن خود در باتلاق نابودي و اضمحلال هستند ، قطعا اين شياطين در اين لحظات سرنوشت ساز به اميد نجات از نابودي و تداوم حيات ننگين و سلطه جهنمي خود ، در خفا در حال برنامه ريزي و نقشه كشي براي آغاز شرارت هستند اما غافلند از اين حقيقت نوراني كه ديگر مهلت آنها به سرآمده است.

زمستان بشريت در حال پايان است و اين را مي توان از خيل پرستوهاي مبشري فهميد كه فوج فوج براي اعلام بهار مي آيند.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #241 فاطمه.. 1389-04-12 08:16
از شنبه درون خود تلنبار شدیم
تا آخر 5 شنبه تکرار شدیم
خیر سرمان منتظر دیداریم
جمعه شد و لنگ ظهر بیدار شدیم
نقل قول کردن
0 #240 امير 1389-04-11 04:12
اين مقاله را به سايت بالاترين فرستادم.جالب بود
نقل قول کردن
0 #239 سرباز سید خراسانی 1389-04-09 22:49
ختم قرآن براي سلامتي سيد خراساني

مصادف با 24 تيرماه روز ميلادشان که مصادف شده است با سوم شعبان ميلاد سومين اختر تابناک ولايت امام حسين عليه السلام

ya30n.blogfa.com/post-248.aspx
نقل قول کردن
0 #238 حسین 1389-04-09 12:26
شاید این جمعه بیا شاید [-O
نقل قول کردن
-1 #237 سحریار. 1389-04-09 08:06
به نقل از سحریار.:
تست وب

به نقل از سحریار.:
تست وب

نظر
نقل قول کردن
-1 #236 سحریار. 1389-04-09 08:05
تست وب
نقل قول کردن
0 #235 رهگذر 1389-04-09 03:24
به نقل از سيد ايمان :
سلام برو بچ منم سيد ايمان يكي لطف كنه ما رو :D
پسر عمو علي اصغر جان يكي لطف كه يه جوابي بده
تو ايميلم هم رفتم رو لينك كليك هم كردم ولي كار نميكنه =((

*******
سلاااااااام پسر عمو ایمان کجایی؟
سایت چطوره؟ اخبارش خوبه؟
یه کم یاز سید رهگذر تعریف کنید دیگه اخبار سمت چپ کار پسر عموته :D @};-
نقل قول کردن
0 #234 مومنی 1389-04-09 03:21
سلام دوستان محترم .
امارگیر بخش نظرات خرابه . اگر کسی می خواد نظر بزاره مثل همیشه بیاد تو اولین مطلب نظر بزاره .

تو مطلب اول سایت نظرات جدیده و برای هماهنگی همه اونجا جمع بشیم
التماس دعا
نقل قول کردن
0 #232 . 1389-04-08 19:32
رمل و اسطرلاب از نوع مسیحی رو هم ببینید:
www.escapeallthesethings.com/2010-prophecies.htm
نقل قول کردن
0 #231 جعفری مذهب 1389-04-08 18:50
حضرت آيت اللّه سيّد شهاب الدين مرعشي نجفي در سال 1276 ش در نجف اشرف، شهر علم و ولايت، و در خاندان علم و تقوا و فقاهت پا به دايره هستي نهاد...سرانجام در هفتم صفر 1411 ق پس از ادای نماز جماعت مغرب و عشاء دیده از جهان فرو بست و به ملکوت اعلی پیوست.
نقل قول کردن
0 #230 جعفری مذهب 1389-04-08 18:49
باسلاموتبریک سایت جدید.جهت اطلاع دوستان حضرت آيت اللّه سيّد شهاب الدين مرعشي نجفي در سال 1276 ش در نجف اشرف، شهر علم و ولايت، و در خاندان علم و تقوا و فقاهت پا به دايره هستي نهاد,سرانجام در هفتم صفر 1411 ق پس از ادای نماز جماعت مغرب و عشاء دیده از جهان فرو بست و به ملکوت اعلی پیوست.به امید ظهور دولت یار.
نقل قول کردن
0 #229 مهدي سلامي 1389-04-08 17:36
با سلام خدمت همه دوستان
باتبريك جهت تشكيل سايت جديد
انشاءالله كه بتوانيم قدمي هر چند كوچك در اين تحول و نهضت جهاني آقا صاحب الزمان(عج)بردار يم. با تشكر
نقل قول کردن
0 #228 سيد ايمان 1389-04-08 17:32
سفي رفته پيش پرِز كه جاي مسي اونو براي فصل بعد بخره =))
آي چه حالي ميكنم من با اين شكلك ها دم همگي گرم چند روز ديگه با اوليا ميام غيبت چند روزم رو پيش علي اصغر موجه ميكنم :D @};-
نقل قول کردن
-1 #227 سيد ايمان 1389-04-08 17:25
اقا كار كرد به جان خودم كار كرد =))
نقل قول کردن
0 #226 سيد ايمان 1389-04-08 17:14
سلام برو بچ منم سيد ايمان يكي لطف كنه ما رو :D
پسر عمو علي اصغر جان يكي لطف كه يه جوابي بده
تو ايميلم هم رفتم رو لينك كليك هم كردم ولي كار نميكنه =((
نقل قول کردن
+2 #225 SKL 1389-04-08 15:15
با سلام.خسته نباشید.چقدر بخش نظرات وبلاگ
خوب شده! :-O
دوستمون راست می گن،پس کو مقاله ی شعیب بن صالح. :(
خسته نباشید :D
نقل قول کردن
0 #224 نقی 1389-04-08 13:10
برادر عزیز چند ماه است قول مقاله شعیب را می دهی و خلف وعده میکنی اگر قرار بر نیمه شعبان است خوب مقاله سید خراسانی برای نیمه شعبان مناسب تر می باشد ما را چشم انتظارمگذار؟!!!!!
انتظار دشوار است دشوار است دشوار دشششششوار...... ............... ............... ............... ............... ............... ............... ............... .......
نقل قول کردن
0 #223 بيقرار 1389-04-08 12:21
نقل قول:
علامه مرعشی در آن زمان چند ساله بودند؟ چه سالی رحلت کردند؟
به نظربين سالهاي 63تا67بوده
نقل قول کردن
0 #222 ارمیا 1389-04-08 11:19
با سلام معلومه هنوز در مراحل تست کارید چند تا نظرم دادیم همنش پر پر شد
خوبه
یه نظر دادم درباره جمله ای که بر روی بنر پش سر حضرت ماه بود در دیدارشون با اعضای هیئت های علمی دانشگاه ها البته از نوع بسیجیش
این آیه قران فاصبر ان وعدالله حق
که قابل تامل به نظر می رسید
یکی هم قیچی شدن برنامه دیروز امروز فردا جالب بود
یکی هم قیچی شدن برنامه دیروز انمر
نقل قول کردن
0 #221 داود از کرج 1389-04-08 10:53
سلام بر علی اصغر و همه مبشران ظهور
سایت جدید مبارک انشاالله خبرهای ظهور را از این سایت بسینیم
خدایا ظهور آقا امام زمان را برسان
نقل قول کردن
0 #220 علی مبشر ظهور. 1389-04-08 08:53
چرا نام من موجود میباشد که من مجبور بشم انتهای نامم نقطه بگذارم!!
نقل قول کردن
0 #219 علی مبشر ظهور. 1389-04-08 08:52
سلام جناب بیقرار
ممنون از بیان خاطره زیبا
علامه مرعشی در آن زمان چند ساله بودند؟ چه سالی رحلت کردند؟
نقل قول کردن
0 #218 ناصر~ق 1389-04-08 06:35
سسلام



منخن
نقل قول کردن
0 #217 امین رضا. 1389-04-08 00:25
من هم بعد از این که حساب کاربری درست کردم نمیذاره که وارد بشم و در ضمن نمیذاره که با نام "امین رضا" چیزی بنویسم. منجبورم یک نقطه آخرش اضافه کنم! :-?
نقل قول کردن
0 #216 امین رضا. 1389-04-08 00:23
سلام آقای بیقرار. ممنون برای خاطره که گفتید.
من در حال حاضر در ایران نیستم.
نقل قول کردن
0 #215 نراقی. 1389-04-08 00:10
من نمیتونم با اسم نراقی نظر بذارم
میگه این اسم موجوده :-O
باید یه نقطه بعد نراقی بذارم تا قبول کنه
درستش کن
دلمون برای چت روم تنگ شده :D
نقل قول کردن
+1 #214 نراقی. 1389-04-08 00:09
چرا نظرات کم شده
علی اصغر فکر کنم مشکلی داره سیستم نظرات
نقل قول کردن
0 #213 alimohammad 1389-04-07 23:26
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر دوستان و راهیان نور
اين راه حقى كه در پيش گرفتيد، اين حركت صادقانه‌اى كه داريد انجام ميدهيد، اين را از دست ندهيد و رها نكنيد؛ با حرفهاى فتنه‌گران و فتنه‌انگيزان، در دل شما تزلزل به وجود نيايد؛
«امضوا على حقّكم و صدقكم»؛
«امضوا على حقّكم و صدقكم»؛
«امضوا على حقّكم و صدقكم»؛
«امضوا على حقّكم و صدقكم»؛
«امضوا على حقّكم و صدقكم»؛
راهتان راه درستى است...
به پیش تا صبح دولتش بدمد...
نقل قول کردن
0 #212 حميدرضا الوندي 1389-04-07 22:51
به نقل از بيقرار:
درضمن يكي ازدوستان كه به تازگي ازمشهدمقدس برگشته اندبه بنده ميگفت نداي "علي مع الحق"رابسياري ازبزرگان واهل دل درروزتولداميرالمومنين شنيده اند
اگردوستان چنين مطلبي شنيده اندبيان بفرمايند
باتشكر

بيقرار عزيز بدجوري ما رو هوايي مي كنند :-S
خدا خيرشان دهاد
نقل قول کردن
0 #211 علي اصغر 1389-04-07 22:49
به نقل از بيقرار:
خلاصه اين خانواده داراي فرزندخردسالي بوده كه بعدازمصافحه وزيارت اين خانواده ايشان اجازه ازخانواده ميگيرندبراي لختي خلوت كردن بااين طفل خردسال وانگونه كه اين دوست ماميگفتنداين مرجع بزرگوارسرتاپاي اين خردسال راغرقه بوس ومورداكرام ونوازش خودقرارداده وبسياراشك شوق ريخته وبعدازاين حادثه ايشان فرموده بودندكه اين طفل جزءياران خاص آقاميباشدولي افسوس كه من ان دوران رانخواهم ديدوبعدايشان عهدميگيرندكه تازماني كه زنده ميباشنداين جريان موردنقل قرارنگيرد
بازتاكيدميكنم كه بنده اين مطلب راازيكي ازدوستان كه ايشان انراازبه ظاهرراننده اقا نقل نموده اندوبدين طريق دوست داشتم كه عطش وصال ان ياررادردلهاي شماسربازان مهدي بيشترنمايم .

..................
با سلام و درود بر دوست عزيز
ممنون از خاطره زيباتون
اجركم عندالله
انشاالله كه ما هم لياقت داشته باشيم مورد توجه آقا باشيم @};-
نقل قول کردن
0 #210 حميدرضا الوندي 1389-04-07 22:49
دوستان عزيز سحرخيز @};-
بعضي روزها شبكه سوم سيما سخنراني هايي از حجت الاسلام پناهيان پخش مي كند كه اين سخنراني ها بسيار شنيدني است مثل سخنراني امروز كه در جمع معتكفين مسجد بازار ايراد شده بود. اگر كسي بتونه اين سخنراني ها رو ضبط و تبديل به فايل صوتي كنه به درد بخش چند رسانه اي مي خوره
من خودم چون 7 صبح بايد سر كار برم و نصف سخنراني ها رو نمي تونم ببينم معذورم وگرنه حتما اينكارو مي كردم
سيد رهگذر كجاست؟ مبصرمون رفته شام؟ :D
نقل قول کردن
0 #209 بيقرار 1389-04-07 22:46
درضمن يكي ازدوستان كه به تازگي ازمشهدمقدس برگشته اندبه بنده ميگفت نداي "علي مع الحق"رابسياري ازبزرگان واهل دل درروزتولداميرال مومنين شنيده اند
اگردوستان چنين مطلبي شنيده اندبيان بفرمايند
باتشكر
نقل قول کردن
0 #208 بيقرار 1389-04-07 22:33
خلاصه اين خانواده داراي فرزندخردسالي بوده كه بعدازمصافحه وزيارت اين خانواده ايشان اجازه ازخانواده ميگيرندبراي لختي خلوت كردن بااين طفل خردسال وانگونه كه اين دوست ماميگفتنداين مرجع بزرگوارسرتاپاي اين خردسال راغرقه بوس ومورداكرام ونوازش خودقرارداده وبسياراشك شوق ريخته وبعدازاين حادثه ايشان فرموده بودندكه اين طفل جزءياران خاص آقاميباشدولي افسوس كه من ان دوران رانخواهم ديدوبعدايشان عهدميگيرندكه تازماني كه زنده ميباشنداين جريان موردنقل قرارنگيرد
بازتاكيدميكنم كه بنده اين مطلب راازيكي ازدوستان كه ايشان انراازبه ظاهرراننده اقا نقل نموده اندوبدين طريق دوست داشتم كه عطش وصال ان ياررادردلهاي شماسربازان مهدي بيشترنمايم .
نقل قول کردن
0 #207 بيقرار 1389-04-07 22:32
اين دوست نقل ميكرداين مرجع بزرگواربه خاطربيماري كه برايشان عارض بوده بايدبه آلمان انتقال شده تا بيماري وي موردمداواقراربگ يردولي درابتداايشان مخالف اين امربوده وحتي همراهان ايشان سعي دراوردن تجهيزات پزشكي به ايران ميشوندوبعدازاين اقدام ايشان تجديدنظركرده وقصدآلمان ميكنندوهمراهان متعجب ازرفتارايشان وخلاصه اينكه درمحلي كه ايشان بستري ميشوندايشان به همراهان خويش امرميفرمايند كه دريكي ازدهكدهاي اين كشورخانوادهاي زندگي ميكنند كه شيعه واتفاقا مقلدايشان نيزميباشند"اين عبارت اخري مسئوليتش رابه عهده حافظه ام ميگذارم"ودستورم يدهندكه اين خانواده رابه حضورايشان بياورند كه اصلا بنابه نقل اين دوستمان آلمان تشريف بردن ايشان بهانه اي بوده برزيارت اين خانواده,
نقل قول کردن
0 #206 حميدرضا الوندي 1389-04-07 22:20
سلام بر همه دوستان
انگار ما بايد هميشه عقب باشيم X(
سه روز اينترنت شهر ما تقريبا قطعه
خلاصه اينكه خدا كنه موقع ظهور آقا هم جز آخرينا نباشيم و جا نمونيم.
من هم تبريك ميگم به همه دوستان عزيز
توجه كرديد توي سايت جديد هيچ احمد و صوراسرافيل و حسن و ... نيست؟!
البته اگر تنها اعضا بتونند نظر بذارن هم بد نميشه
:D
نقل قول کردن
0 #205 بيقرار 1389-04-07 22:11
درضمن ميخوام يك جرياني رابه نقل ازيكي ازدوستان براي منتظران امام زمان تعريف كنم كه مربوط به مرجع بزرگواراقاي مرعشي نجفي ميباشد ولي چون نقل اين داستان براي دوسال پيش ميباشدممكن است حافظه بنده ياراي نقل صحيح انرانداشته باشد لذاازدوستان خواهشمندم اگرچنانچه اين مطلب رابه صورت تفصيلي ميداننداصلاحش نمايند
درادامه
نقل قول کردن
0 #204 بيقرار 1389-04-07 22:05
به اقاي امين رضا
شما درايران چگونه كانال فاكس نيوزرادريافت ميكنيداياازجي باكس استفاده ميكنيد ويا...؟
نقل قول کردن
0 #203 عاشق امام 1389-04-07 22:05
سلام دوستان
چقدر واردشدن به این سایت سخت است (برای بار اول)
کلی گشتم تا بخش ورود به سایت رو پیدا کردم
منم اومدم اینجا یه مدت غایب بودم چون سیستمم هک شده بود و مجبور شدم هارد سیستم رو صفر کنم تورو خدا اینجا دیگه کسی هکر بازی در نیاره
نقل قول کردن
0 #202 بيقرار 1389-04-07 22:03
@};-
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد