رایحه ظهور

افسوس! منتظری هم در گذشت

منتظری هم درگذشت ، ما واقعاً متاسفیم !

خیلی ناراحت شدیم از این جهت که ایشان تا آخرین لحظه بر مواضع نادرست خود و بر دشمنی با انقلاب خمینی(ره) پای فشرد و از راه اشتباه بازنگشت ، ما خیلی دوست داشتیم که اگر در دوران خودمان یه بار « حر » مجسم را تجربه می کردیم ولی افسوس ،  « تسویف»  بازی بزرگ شیطان است!

» افزودن نظر جدید

 

 

ایستادگی ایشان در مقابل نظام اسلامی و روی خوشش به رسانه های بیگانه و ... بسیاری از افرادی که امروز در کشورمان آتش بیار فتنه هستند را خوشحال کرد و دوستداران نظام اسلامی و دلسوزان را دلشکسته و اندوهناک ، در واقع ما وقتی برای منتظری عزا گرفتیم و او را از دست رفته دانستیم که در مقابل امام(ره) ایستاد و رفت به راهی که نباید می رفت و دیگر بازنگشت. هرچه قدر که ما انتظار کشیدیم........

آری آن روزها ما سیاه پوش بودیم و عزادار و گریان اما امروز ....

قطعا اینک گروههای فتنه گر در حال برنامه ریزی مختلف هستند برای اینکه از مرده این مرحوم هم پیراهن عثمانی بسازند برای مقابله با نظام اسلامی!

هوشیاری برادران حزب اللهی قطعاً بسیاری از این نقشه ها را خنثی خواهند کرد ،مسلماً برنامه ای هست برای ایجاد فضای احساسی و جمع آوری اقشار مردم و توهین !

علی الخصوص در فضای ولایی شهر قم ممکن است ، اهانت و توهین غافلان و مزدوران به ولایت عزیز و نظام اسلامی موجب به وجود آمدن چالشهایی گردد که از الان  عزیزان باید با حفظ هوشیاری ضمن حضور فعال در صحنه و عدم ورود در چالشها ،  نقشه فتنه گران را نقش بر آب سازند.

ممکن است بعضی حرکتهای افراطی برای هر دو طرف طراحی شده باشد که با اقدامات خرابکارانه بعدی بخواهند فضای اغتشاش و التهاب را در شهر مقدس قم ایجاد کنند.

قطعا فتنه گرانی که نه برایشان مرجعیت مهم است و نه علم و نه محرم و نه عاشورا و تاسوعا با هماهنگی تلاش خواهند کرد که به این بهانه ها امراض درونی خویش را انتشار دهند و به نظام اسلامی متعرض شده و مخصوصا از بعضی بزرگان غافل سخنی بر ضد نظام و ولایت و دولت بیرون بکشند ، که بر همه خصوصا بزرگان و اهل علم فرض است که حقیقت را فدای احساس نکرده و از بیانات احساسی پرهیز کنند.

قطعاً سران فتنه هم اکنون در حال برنامه ریزی برای استفاده بهینه از این مناسبت و گرفتن ماهی مراد هستند ، انتشار منطقی حقایق گذشته از بوجود آمدن فضای احساسی که زمینه سوء استفاده سران آشوبگر منافق است جلوگیری خواهد کرد ، البته با رعایت اصل عدم توهین!

ما بار دیگر ناراحتی خود را از ماندن ایشان در راه نادرست و عدم بازگشت به آغوش انقلاب ابراز می داریم

و آرزو داشتیم که ایشان با توبه و استغفار و بازگشت ، نمونه ای زنده می شدند از معنای « توبه نصوح » که قطعاً ما اینک سیاه می پوشیدیم و بر سر و سینه می زدیم ولی امروز .......

یقین داریم که اگر فرقه نابود شده سبز و فتنه گران دیگر بخواهند از این مناسبت آتشی بسازند بر علیه نظام اسلامی ، جز ریشه و هستی  خود را نخواهند سوزاند و مطمئنیم که اسلام انقلابی در محرم خبرهای خوش بسیاری خواهد شنید

 باش تا صبح دولتش بدمد          کاین هنوز از نتایج سحر است

مولای ما در محرم  و عاشورا بر دیده ما قدم خواهد نهاد و خداوند تصمیم گرفته است تا در آستانه ظهور این ماه غم و اندوه را بر شیعیان انقلابی علی (ع) ، منتظران مهدی(عج) همانند عاشورای روز ظهور ،  شیرین گرداند.

بی صبرانه منتظر محرمی هستیم که شادی ما در آن به اوج خواهد رسید ، آن هم در اوج مصیبت در صبح عاشورا! روز ظهور مولایمان مهدی(عج)   انشاالله

.............................

البته به فرموده یکی از رفقا باید به خدای مهربان پناه برد از شر شیطان رانده شد و هوای نفس که ممکن است انسان به کجاها برسد ولی عاقبت.....

۸۸/۹/۲۹ - علی اصغر

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد