رایحه ظهور

در آستانه پيروزي بر استكبار جهاني قرار گرفته‌ايم

 

فرمانده نيروي زميني سپاه:  

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمدجعفر اسدي ظهر امروز در آيين معارفه فرمانده سپاه عاشورا و فرمانده تيپ دوم آقا امام زمان (عج) و فرمانده 60 توپخانه سپاه عاشورا با بيان اينكه در آستانه پيروزي بر استكبار جهاني قرار گرفته‌ايم و دنيا به زودي شاهد آب شدن غول برفي آمريكا خواهد بود

» افزودن نظر جدید

 

وی  افزود: اين پيروزي ثمره استقامت، پايدار و مقاومت ملت بزرگ ايران در 30 سال گذشته است.
وی با  اشاره به اهداف آمريكا از حضور در منطقه خاورميانه افزود: هدف نهايي آمريكا از لشگركشي به منطقه خاورميانه به بهانه مبارزه با ترويسم صرفاً براي تصاحب مخازن نفتي موجود و انرژي منطقه نيست بلكه فراتر از آن ممانعت از صدور انقلاب اسلامي به سراسر جهان بوده چرا كه انقلاب اسلامي آتش بيداري را در جهان شعله‌ور ساخته است.
وي در ادامه با بيان اينكه آذربايجاني‌ها در طول هشت سال دفاع مقدس با تاسي به اهل‌بيت عصمت و طهارت و نهضت جاويد عاشورا پرچمدار شهادت بودند و ما همواره به وجود چنين نيروهاي متدين و مخلص در سپاه افتخار مي‌كنيم، گفت: آذربايجاني‌ها در دفاع از اسلام و قرآن هميشه پيشتاز بوده و در طول تاريخ به زيباترين شكل خلوص خود را در دفاع از آرمان‌هاي مقدس اسلام به نمايش گذارده‌اند.
اسدي دفاع مقدس را تكرار حماسه عاشورا در غرب و جنوب ايران اسلامي دانست و اظهار داشت: ملت بزرگ ايران در دفاع مقدس حماسه عاشورا را تكرار ساختند و رمز و راز اين پيروزي عشق به ائمه معصومين (ع) بود.
معاون فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاكيد كرد: رزمندگان اسلام با تجهيزاتي اندك در برابر دنياي كفر ايستادند و به بركت قرآن و اسلام درسي بزرگ بر جهانيان آموختند و به دنيا نشان دادند كه ملت بزرگ با تبعيت از ولي امر مسلمين اجازه تجاوز به خاك ايران اسلامي را نخواهند داد.
وي تصريح كرد: تاريخ ايران اسلامي به وجود جواناني با اخلاص و مومن براي هميشه افتخار خواهند كرد و حكايت رزمندگان اسلام و پاسداران جان بركف براي هميشه زينت تاريخ ايران اسلامي خواهد بود.
اسدي با اشاره به پيروزي رزمندگان حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه گفت: رزمندگان لبنان از حماسه‌آفريني و شجاعت و رشادت رزمندگان در دفاع مقدس درس گرفته‌اند و پيروزي اين فرزندان راستين اسلام و قرآن بر رژيم صهيونيستي سند بزرگ صدور انقلاب اسلامي بر جهان است.    7/8 87 – خبرگزاری فارس

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد