رایحه ظهور

فتنه بزرگ منافقین در قم و سیلی محکم جوانان عاشورایی!

التهابات امروز قم

شکست بزرگ فرقه سبز در قم ، بعد از قدرت نمایی و توهین بزرگ چند ساعته!

قم امروز صبح در دست منافقین بود و ظهر در دست مومنین!

غم بارترین روز حرم بی بی فاطمه معصومه(س)!

غم بارترین تشییع تابوت یک عالم دینی!

تشییع تابوت یا پیراهن عثمان!

فتح بزرگ عاشورائیان ولائی در جنگ نهروان در قم!

» افزودن نظر جدید

 

چه مصیبتی بزرگتر از این ؟! اهانت به نائب امام زمان (عج) در روز روشن در وسط خیابان ، آن هم دست بصورت دست جمعی ، آن هم در محرم حسینی ؟! آن هم چه اهانتهایی که انسان شرم می کند از بیان آنها!

اگر گذاشتیم که بدنهای متعفن این هتاکان به نائب امام زمان(عج) از شهر مقدس قم سالم برود ، فقط بدانند که به خاطر منش و مرام  و کرامت و بزرگواری ما بود که امر مولایمان است  والا ما همان شیرمردان غیور شلمچه و فکه ایم ، مگر ما مرده ایم که در خیابانهای قم در محرم حسینی ، نائب امام زمان(عج) را هتک هرمت کنند!

خدا خواست تا بازی منافقین ادامه یابد برای آغاز آخرین بازی بزرگ تاریخ! برای ریشه کن شدن دنیاپرستان رذل و مهیا شدن مومنان برای امری بزرگ!

آیا بیت منتظری در قم  فتح شد یا ستاد فرماندهی موسوی در تهران( البته ورد به بیت انجام نشد)؟؟!!!

تحصن جوانان قم در محل برگزاری مراسم ختم برای جلوگیری از تکرار حرمت شکنی وقیحانه صبح!

 دیروز بعد از شنیدن خبر فوت آقای منتظری یه مطلبی زدم البته کمی تند که واقعیت بود ، همراه با هشدار نسبت به بچه های بسیجی در مورد حضور فعال در صحنه همراه با حفظ هوشیاری و آرامش !

بعد از پیام بزرگوارانه و با کرامت و محبت آقا ، این مطلب رو که کمی تند بود ، رو حذف کردم

با خودم گفتم که قطعاً پیام آقا اثر مثبتی خواهد داشت و زمینه تشنجات احتمالی تا حدود زیادی از بین رفت اما....

ما در ابتدا آقایی خودمان را نشان دادیم

عدم حضور بچه های بسیجی برای عدم ذره ای اهانت یا تحریک

 

امروز صبح با تماس رفقا (که آقا بیا ببین چه خبره اینجا و چه شعارهایی میدن) خودم رو رسوندم که بیت نا شریف !!! منتظری مرکز فتنه! ( البته مرکز فتنه امروز اینجا بود و الا مرکز فتنه تهران و دفتر موسوی و منافقای رسوای دیگه س ، البته امروز هم مرکز تهران بود) رفتم وسط جمعیت ، هرچند قیافه م تابلو بود ولی چون امروز مردم از همه قیافه ها بودند زیاد تابلو نبودم!

جوانان بسیجی و مردم متدین قم در ابتدا هیچ گونه حضوری در متن و حاشیه مراسم نداشتند تا تحریکی صورت نپذیرد و  بهانه ای به دست هتاکان داده نشود ولی انگار این بزرگواری این افراد بزدل را بیشتر متوهم کرد و .....

مراسم تشییع یا خالی کردن عقده های منافقین فرصت طلب!

مردیم و زنده شدیم تا ظهر از بس که این نامردها اهانت کردند اهانتهایی که تا کنون در عمرم نشنیده بودم(با اینکه یه فعال سیاسی ام و خیلی جاها بودم) اما اهانتهای امروز چیز دیگری بود ، این فتنه گرها دیگه احمدی نژاد رو رها کردند و مستقیماً آقا و نظام رو هدف قرار دادند .

ماشین حامل تابوت چون بزرگ بود هنگام خروج از بیت به نرده های آهنی که در بالای کوچه  نصب بود گیر می کرد ، انگار خدا می دانست که در پی برخواستن این شتر فتنه ، چه اهانتهایی خوابیده است ، آهن را با زحمت زیاد کنار زدند و صبح غمبار قم شروع شد ، اهانتهای مکرر در مکرر این مردان زن نما و منافق صفت که بزرگواری و رافت دیشب آقا را به بازی گرفتند ، در و دیوار قم را شرمنده کرد و ما جز سکوتی تلخ چیزی نداشتیم در وسط جمعیت فتنه گر ، دقت کردم حضور مومنین در میان جمعیت خیلی کم بود و همین درست بود و من هم اگر نمی خواستم که مطلب بنویسم شاید نمی رفتم در وسط جمعیت ، خلاصه هر عکس آقا که نمایان می شد ، سیل فحش و ناسزا بود که روانه می شد همراه با اشاره انگشتان  دست! با وقاحت تمام!!!

یه ماشینه بود دولتی که اومده بود وسط جمعیت با بلند گو تا با هدایت شعارها ، از داده شدن شعارهای افراطی جلوگیری کنه که همون اول با مشت و لگد بیرون انداخته شد.

مراسم تشییعی بدون لااله الاالله و محمد رسول الله !

اما تا دلت بخواهد توهین و افترا و دروغ!

جالب است از اول تا آخر تشییع یک لااله الا الله  و محمد رسول الله هم گفته نشد ، فقط نزدیک حرم بلندگوی حرم لااله الاالله گفت ، جمعیت دو دسته بود تقریباً مساوی عده ای طرفداران سنتی منتظری که واقعاً برای تشییع آمده بودند و عده ای از فرقه سبز که مشخص بود اکثراً اهل قم نیستند ، جو مراسم رو فرقه سبز در دست داشت!

و طرفداران سنتی هم وارد بازی اهانت آمیز و خطرناک سبزهای آمریکایی شدند!

من خیلی از شعارهای تند رو واقعاً خجالت می کشم که نقل کنم که شخص مقام معظم رهبری عزیز رو نشانه رفته بود ولی این نامردها حتی فتنه شون و شعارهاشون هم بروزه و قوی کار می کنند و البته شیطان یار و یاور و راهنمای این فرقه پلیده،  شعارهایی مانند ، ما اهل کوفه نیستیم  پشت یزید بایستیم و یا این ماه ماه خون است ، یزید سرنگون است یا « سپاهی بی غیرت ، تشنه خون ملت » ، « سپاهی حیا کن مملکت رو رهاکن» و دهها شعار اینگونه دیگر.

اینها رو از این باب نقل کردم که ما بچه حزب اللهی ها بیدار شویم  و تمام صحنه را با حضورمان پر کنیم و قوه قضائیه بیدار شود و کانون فتنه را خاموش کند.

آزادی سران فتنه این اهانتها را به دنبال خواهد داشت! موسوی و کروبی باید دستگیر می شدند!

غم بارترین روز حرم بی بی فاطمه معصومه(س)

بی بی امروز واقعاْ عزادار شد ! عزادری مضاعف در محرم

جمعیت عزادار! که همه چیزی می گفتند غیر از نوحه واقعی( البته گهگاهی برای خالی نبودن عریضه یه یاحسینی می گفتند که باز سریع میرحسین ملعون رو بهش می چسبوندن!) هنگام وارد شدن به حرم بی بی وقاحت رو به حد اعلی رسوندند و  با شعار     یا حجت بن الحسن ریشه ظلم رو بکن !!!!! وارد شدن! خدایا اینها چی میگن! اینها اهل ایرانن یا اهل اسرائیل؟؟!! دشمن جمهوری اسلامی هستند یا مردم خودمونن؟؟!!!  

جمعیت با این سبک و سیاق وارد حرم شد ، و بدترین روز حرم مطهر چه دردناک رقم خود ، زمانی که بارها و بارها  به ساحت مقام عظمای ولایت توهین مستقیم شد و اراذل و اوباش سبز ، یاران دجال فتنه گر در حالی که بر زمین سم می کوبیدند ، با نعره های اهانت آمیز فضای معطر حرم  مطهر را آلوده کردند ، هنگام خواندن پیام بزرگوارنه آقا ، آنجایی که پیام خوب بود و در تعریف منتظری بود ، اینها ساکت بودند ولی هنگامیکه آقا فتنه بزرگ منتظری را بصورت کم رنگی مورد اشاره قرار داد ، جمعیت شروع به هو کردن و اهانت نمودند.

 جمعیت در حالی که شعارهای اهانت آمیز می دادند در حرم می چرخیدند ولی رفتار فاطمی دو خواهر واقعاً کفر این ملعونین رو درآورد موقعی که از صحن آیینه که کمی بالاتر است ، دو عدد عکس آقا را بالا گرفته بودند و این اراذل وقتی این عکسها را دیدند منفجر شده و برای درگیری و کتکاری بانوان و پاره کردن عکسها هجوم آوردند برای تکرار فاطمیه در حرم بی بی! که جمعیت کنارصحن مانع شدند.

یک بار بعد از یه توهین شدید به آقا  دیگر طاقت نیاوردم و خواستم که درگیر شوم هرچه باداباد، اما باز...

آغاز شور جوانان انقلابی!

طوفانی مهیب برای ریشه کن کردن منافقین در قم

خلاصه با دلی شکسته راهی شدم به منزل برگردم که در راه در ضلع جنوبی حرم جمعیتی از جوانان ولایی در حال آغاز حرکت بزرگ و قهرمانانه خود بودند ، حماسه ای که به کل ورق را برگرداند و قلب شکسته امام زمان(عج) را شاد کرد.

و از اینجا بود که اوضاع عوض شد ، از صبح هرچه در گلویم عقده و بغض شده بود را همراه با دیگر عزیزان به شدت هرچه تمام تر فریاد کردیم ، جمعیت لحظه به لحظه بیشتر و بیشتر می شد و شوری عجیب تمام خیابان را فراگرفته بود ، به افراد که نگاه می کردم حاضر بودند والله که قطعه قطعه شوند ولی جواب این توهین ها را بدهند ، آنقدر مشتها گره کرده وصورت ها برافروخته و فریادها جگرخراش بود که گویی مصیبتی عظیم رخ داده است و چه مصیبتی بزرگتر از این ؟! اهانت به نائب امام زمان (عج) در روز روشن در وسط خیابان ، آن هم دست جمعی آن هم چه اهانتهایی که انسان شرم می کند از بیان آنها!

اما خدا هدایت کرد ما را و چه کردیم با سینه های آتش گرفته ، مگر ما می گذاریم که در شهر اهل بیت منافقین بازی دربیاورند و به مولایمان اهانت کنند؟؟!!

مگر اینجا هم دانشگاه و کوچه های تهران است ، اینجا کنام شیرمردان بسیجی دلاور است!( البته عزیزان بسیجی و ولائی دانشگاه هم خوب جواب این افراد خبیث را دادند در تمام مراسم )

شوری عجیب در جمعیت که تنها بعد از مناظره دکتر دیدم

جمعیتی چند برابر فرقه صهیونیستی سبزها بر سر و سینه زنان به حرکت درآمد ، شور احساسات بسیار بالا بود ؛ نمونه آن را فقط در شب مناظره عالی دکتر عزیزمان اتفاقا در این خیابان و در حرم مطهرامام عزیز شاهد بودم ، جمعیت یک صدا فریاد و خروش بود ، خروشی عظیم ....

جمعیت بسوی بیت منتظری راه افتاد ، خروشان و تکبیرگو ...

جمعیت مفلوک سبزها در 200 متری بیت منتظری در سر چهارراه در حال شعار بودند که جمعیت رسید ، جو بسیار پر التهاب بود ، نیروی انتظامی حضوری پر رنگ داشت ، شعارهای دو طرف با حرارت داده می شد ولی جمعیت مومنین چند برابر بود ، خشمناک و خروشان و اگر رافت و رحمت وبرادری و محبت نبود امروز جنازه های زیادی از فرقه سبز در قم به زمین می افتاد ، اهانت به نائب امام زمان(عج) در حرم اهل بیت در روز روشن و بصورت دست جمعی !!!! آن هم در محرم حسینی که ما عزاداریم ؟!!

اما مولای ما کریم است و ما مطیع امر او!

جمعیت خروشان حزب الله  فرقه سبز را قدم به قدم عقب راند ، درگیریهای پراکنده ای رخ می داد ، فرقه سبز چیزی برای گفتن نداشتند ، و حسابی جا خورده و ترسیده بود ، خیلی از سبز ها خود را کنار کشیده و تماشاچی شده بودند ، می دانستند که چه جنایتی کرده اند ، شعارها و درگیریهای پراکنده تا ظهر ادامه داشت و پیشروی فرزندان روح الله بسوی مرکز فتنه! و به 20 متری بیت منتظری رسیده بودند ، موقع نماز بود و سرور و سالار شهیدان چه زیبا در صحرای کربلا درس اهمیت نماز به ما داده است ، در میانه درگیریها نماز جماعت باشکوهی برگزار شد و چه صفایی دارد نماز در میانه درگیری با منافقین!

و البته سبزهای لجنی اموی در حال لجن پراکنی در لحظات ملکوتی دیدار با معشوق!

تسخیر کانون فتنه در قم یا تهران!

بعد از نماز انگار حضور ملائک و امداد های الهی بود یا نور نماز جماعت ، به طور واحد و یکپارچه برای بیرون ریختن منافقین از شهر مقدس قم به سوی کوچه هجوم آوردیم  و فرقه سبز قدم به قدم عقب نشینی حتی از در بیت هم 10 متری عقب رانده شدند ، البته دوباره 10 متر پیش روی کردند! و این کش و قوس تا یک ساعت ادامه داشت.

 البته درگیری بسیار جدی رخ نداد ، هرچند یه نارجک صوتی منفجر شد و کمی درگیری پراکنده ، فرقه سبز که اینک جمعیت آنها به 50 نفر به زور می رسید(همه فرار کرده بودند! ،در حالی که جمعیت مومنین هزاران نفر بود و سبزها در کوچه بیت منتظری از دو طرف در محاصره! ) سبزها در حالی که که  خسته و کوفته و ناامید و هراسان از میان کوچه ای که بچه ها باز کرده بودند با شعار« منافق برو گمشو» و«داری فرار می کنی ، چادر برات بیاریم!» فرار را برقرار ترجیح داد

خلاصه امروز حماسه باشکوهی در قم رقم خورد ، حماسه ای که قلب مجروح رهبری عزیز را التیام داد و قلب های شکسته ما را که اگر این خروش و حماسه را نمی آفریدیم با سرشکستگی و دلشکستگی در این ماه محرم حسینی ، بیچاره می شدیم!

منافقین کوردل بدانند قم قهرمان ، جای بازی و اهانت نیست ، این بار را اتمام حجت کردیم ، بار دیگر....

اگر این اهانت یکبار دیگر در این شهر مقدس تکرار شود

عواقب بسیار وخیم آن گریبانگیر نیروهای امنیتی و قضائی خواهد بود

اگر گذاشتیم که بدنهای متعفن این هتاکان به نائب امام زمان(عج) از شهر مقدس قم سالم برود ، فقط بدانند که به خاطر منش و مرام کرامت و بزرگواری ما بود والا ما همان شیرمردان غیور شلمچه و فکه ایم ، مگر ما مرده ایم که در خیابانهای قم در محرم حسینی ، نائب امام زمان(عج) را هتک هرمت کنند!

اما سران فتنه گر و نیروی انتظامی ومسئولین دیگر بدانند که این آخرین اخطار است و اگر اهانتی اینگونه بار دیگر تکرار شود ، برای عواقب بسیار وخیم آن باید خود پاسخ گو باشند ، ما اتمام حجت کرده ایم!

آیا این محرم که برای منافقین وحشتناک بود

نشانه ای از نزدیک بودن آن محرم ریشه کن کننده کفر و نفاق نیست؟!

آری لشگر یزید در محرم حسینی به حرکت درآمد ، اما  از شور و خروش عاشورائیان ولائی آنچنان سیلی خورد که جز فرار مفتضحانه چاره ای نیافت، ما دیگر نخواهیم گذاشت که عاشورای حسین(ع) تکرار شود ، فقط یک عاشورا مانده و آن عاشورای مهدیست ،

البته ناگفته نماند با وجود تمام سختی ها و خون دلهای امروز ، ته دلمان خوشحال بودیم که قطعا اینها مقدمه نابودی منافقین در داخل است همچنانکه امروز ظهر این حقیقت شیرین خودنمایی کرد.

عزیزان ظهور بسیار نزدیک است ، عاشواری فرح انگیز مهدی! و مطمئن باشید که این فتح بزرگ حزب الله در قم و در کل کشور وشیرینی و شادکامی در محرم ، مقدمه آن پیروزی بزرگ در عاشوراست

شروع این واقعه در محرم قطعاً امر حکیمانه الهیست ، تا این پس مانده های آل ابوسفیان و آل زیاد با حرکات افراطی گور بخود را بکنند و با آنشی که روشن می کنند ، ریشه خود را بسوزانند.

باش تا صبح دولتش بدمد    کاین هنوز از نتایج سحر است  

و بفرموده شهید آوینی « آخرین نبرد ما بمثابه سپاه عدالت نه با آمریکا که با اسلام آمریکاییست»

 

....................

- احتمالاً سران فتنه به این نتیجه خواهند رسید که این بازی اهانت بار را در مراسم هفت در عاشورای حسینی تکرار کنند ، اما نه در قم ، که جوانان غیور قم را شناختند ، شاید  در تهران ، پس ای عاشورائیان عزیز  تهران آماده باشید برای زدن سیلی بعدی به این هتاکان منافق! البته هوشیارانه!

- بعضی بزرگان حزب اللهی قم ، که در مدتی است در تشخیص امور به بیراهه رفته و با دکتر احمدی نژاد درافتاده اند این روزها بدجوری منزوی و گوشه گیر شده اند ، هم  در قضیه اهانت به تمثال مبارک امام(ره) و هم در این قضیه بسیار مهم امروز، غایب بودند و این به خاطر آن است که از مسیر درست که حرکت در خط دفاع از دولت مکتبی مورد تایید آقاست دور افتاده اند ، هرچند بدنه نیروهای حزب اللهی آنها را کنار زده و راه خود را می روند ، به نفعشان است که تا دیر نشده ، با جبران اشتباهات برگردند!

- ما به جد از قوه قضائیه می خواهیم که به این بازی بسیار خطرناک خاتمه داده و با دستگیری و محاکمه سران فتنه گر ، قائله  را بخواباند.

- موسوی ملعون فراماسون! امروز قم بود ، شانس آورد که گیر ما  نیفتاد که اگر بخاطر واقعه امروز دخلش را نمی آوردم حتماً بخاطر فراماسون بودنش کارتمام بود!!( البته ما دستمان را به خون کثیف این مزدوران آلوده نمی کنیم ، منتظرقانون هستیم!)

به احترام رفقا و کاربران محترم شعار اگه بسیجی ..... رو حذف کردیم به این امید که اهانت به سپاه و بسیج حذف بشه.

عزیزان وقایع بعد از دوشنبه سیاه قم (غروب سه دوشنبه سه شنبه و .... ) در پستی بنام  : دوشنبه سیاه قم! نگاشته شده است!( ادامه اعتراضات مردمی در شهر مقدس قم ....)

علی اصغر- 30/9/88

آخرین ویرایش در

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد