رایحه ظهور

آخرین تلاشها و برنامه های اسلام آمریکایی قبل از نابودی کامل!

جام زهر 88  با خروش حماسی ۹ دی قبل از تعارف شکسته شد!

خواص و عوام به هوش باشند قدم بعدی جریان نفاق و فتنه ، جام زهر اجباریست!

دیگر تعارفی در کار نیست!

آیا نائب امام زمان(عج) در سالروز جرقه انقلاب با عاشقان خویش درد و دل خواهد کرد؟!

آیا فتوحات جبهه حق همچنان ادامه خواهد داشت؟!

برنامه بعدی جریان فتنه چیست؟!

آیا جریان فتنه خواهد توانست مالک اشتر را در دو قدمی فتح خیمه نفاق برکنار کند؟!

 

» افزودن نظر جدید

چون عشق حرم باشد ، سهل است بیابانها!

اغتشاشات ۸۸ یا آخرین غربالهای قبل از ظهور

ظهور بسیار نزدیک است ، غربالهای شدید آخرالزمان آغاز شده است ، فضا غبارآلود و تیره و تار است ، آنهایی که ملاکهای محکم و شفاف برای شناخت حق و باطل ندارند ، به سختی در شک و تردیدند ولی اکثریت مردم با ملاکهای ساده خود ، بصورت کلی حق را تشخیص داده اند.

اما جریان فتنه که این روزها زوال و نابودی خویش را با چشمان هراسان نظاره گر است بدون آنکه کار موثری بتواند انجام دهد ، آخرین تیرهای امید خویش را می پراند! ، تعارف جام زهر! چقدر تحرکات این روزهای جریان فتنه به شرایط تحمیل قطعنامه و خوراندن زهر به امام عزیز شبیه است ، باز مثلث موسوی ، رضایی ، هاشمی فعال شده است ! موسوی با فشارش ، آن زمان با استعفا و اینک با آشوب ! ، رضائی با نامه رسانی اش همانند گذشته و هاشمی با بازیگردانی پشت پرده و سکوت و مصلحت بینی و راه نشان دادنش !

اما این امید و ترفند جریان فتنه قبل از اینکه تکمیل شود ، در 9 دی ماه توسط مردم معترض و خشمگین از هتک حرمت عاشورای حسینی  بر باد رفت ، آن قدر شعارهای خیل عظیم و میلیونی اقیانوس جمعیت در حماسه 9 تیر در آشکار شدن ریشه فتنه و شناسایی سران فتنه و تقاضای برخود جدی ، محاکمه و اعدام آنها واضح بود که نامه رسانی برادر محسن رضایی قدیم وابوموسی محسن اشعری جدید در جهت توبه موسوی و بخشیده شدنش توسط نظام و آغازروند بازی وحدت! جز لبخندی تلخ و تمسخر آمیزاز اطراف و اکناف ، دستاوردی در پی نداشت ، در واقع این بار جام زهر قبل از اینکه به رهبری جامعه اسلامی تعارف شود ، در امواج خروشان مردمی شکسته شد و جز خجلت و افتضاح برای سران فتنه باقی نماند.

(کجایند چشم های بینا و گوشهای شنوا که اقیانوس جمعیت در سراسر کشور را ببینند ، و حرفشان را بشوند ، اما افسوس انسان خوابیده را می شود بیدار کرد ، اما کسی که نمی خواهد بیدار شود ...)

اما به هوش باشیم که این پایان ماجرا نیست ، جریان نفاق در طول تاریخ نشان داده است که پرروتر و سمج تر از این حرفهاست. بازی را تا دقیقه 90 و حتی وقت اضافه محکم و امیداور ادامه می دهد ، چون چاره ای ندارد  و برای رسیدن به خواسته ناحق خود هیچ حد و مرز و خط قرمز اخلاقی ، دینی و انسانی نمی شناسد .

به هوش باشیم جریان نفاق در نظر دارد از راههای گوناگون و به هر نحو ممکن

 به هدف « هر کسی جز احمدی نژاد» دست یابد.

 ما اعتقاد داریم هرچند که حقیقت و کنه آرزوی جریان نفاق در حال حاضر به زیر کشیدن اسلام ناب انقلابی و برپایی اسلام ناب! آمریکایی!  و قرار دادن ولایت فقیه در جایگاه پاپ گونه در اسلام جدید سبز است (اگرهدف نابودی ولایت فقیه نباشد که هست!) اما در شرایط فعلی که امکان تحقق این امر وجود ندارد ، ملموس ترین هدف جریان نفاق همان شعار « هر کسی جز احمدی نژاد! » است که البته در قدم اول ابراز نخواهد شد و به مرور و با تشدید فشارها در نهایت و در صورت موفقیت ، در مراحل بعدی ،  تحمیل خواهد شد.

یعنی جریان فتنه می داند اگر بتواند به تدریج و با پیشروی مرحله به مرحله و با تشدید فشار بر جامعه اسلامی در نهایت با پادرمیانی و وساطت و حکمیت بزرگان و ریش سفیدان و افراد مثلاً دلسوز و معتدل، نظام را به قبول حکمیت وادار کند ، 70 درصد به خواسته خود نزدیک شده است.

دیگر نه تنها مالک اشتر از دو قدمی خیمه معاویه فراخوانده خواهد شد ، و معاویه از خطر نابودی حتمی نجات پیدا خواهد کرد ، که می شود خوارجی نیز ایجاد کرد و توسط همانها علی دوران را به مسلخ برد!

توضیح اینکه فرماندهان پشت پرده در ابتدا در نظر داشتند  که با مثلاً قبول شکست و تقاضای عفو و اجبار و فریب وحدت ، روندی را برای پیشروی شروع کنند و در ادامه با تعیین شروط جدید پیشروی کرده و در نهایت  به بهانه  وحدت و آرام کردن فضای ملتهب و ..... گزینه « نه موسوی ، نه احمدی نژاد !» را به نظام تحمیل کنند که البته با خروش یکپارچه عاشورائیان ، این فتنه آنها در نطفه خفه شد و نامه رسانی رضایی که شبح باقیمانده این آرزو بود در غوغای اعتراضات ازبین رفت.

حال سئوال مهم این است ، قدم بعدی جریان نفاق برای رهایی از نابودی و در صورت امکان ، پیروزی چیست ؟ جواب اینکه  روند همان روند است یعنی فشار به نظام برای قبول گزینه « نه موسوی ، نه احمدی نژاد !» اما چون تعارف جام زهر شکست خورد ، این بار باید جام زهر دیگری البته  اجباراً به نظام و ولایت خورانده شود.

جام زهر اجباری چیست؟!

قطعاً اسلام آمریکایی آسوده نخواهد نشست تا نظاره گر نابودی خویش باشد و از تمام توان اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و دینی خود برای مقابله و فرار از نابودی بهره خواهد برد. حال که راه حلهای مسالمت آمیز از قبیل رقابت سیاسی در22 خرداد و فشار اغتشاشات و چانه زنی مسئولین و تعارف جام زهر به بن بست رسیده است ، چاره ای جز راه حل های غیر مسالمت آمیز باقی نمی ماند.

پیش بینی می شود جریان نفاق که متشکل از گروههای مختلف و بعضا متناقض است در آینده نزدیک گسترش حرکات تروریستی را در دستور کار خود قرار دهد ، البته این تصمیم لزوماً به معنای توافق تمام گروههای موجود در جبهه اسلام آمریکایی برای آغاز این حرکات افراطی نیست و گروه های معدودی این آتش را برخواهند افروخت ، ولی بقیه در جبهه سیاسی با چانه زنی و فشار، همان راه را ادامه خواهند داد.

آخرین چاره جریان نفاق :

رادیکال کردن فضا و انجام حرکات تروریستی به امید

ورود افراد و شخصیتهای مثلاْ دلسوز و متعادل به عرصه و تحقق حکمیت!

در نظر بگیرید که حرکات تروریستی به تعداد زیاد در مراکز مختلف مردمی و دولتی آغاز شود و آمار تلفات بالا باشد و شخصیتهای مختلف دینی و سیاسی ترور شوند ، و کشور در یک بحران واقعی قرار گیرد ، از طرف دیگر جریان فتنه با تحریک نیروهای سیاسی و مذهبی متعدد که در مراکز و بیوت و ... رخنه کرده اند تلاش می کند  که پای ریش سفیدان و برخی مراجع و اشخاص ذی نفوذ و به اصطلاح معتدل و .... به بازی باز شود که آقا هر دو طرف بس کنید ، چرا کشت و کشتار ؟! چرا خونریزی ؟! چرا آشوب و .... بنشینید قضیه را با گفتگو حل کنیم.

 و در گفتگو : اصلا قضیه را ریشه ای حل کنیم ، این اختلافات از چه زمانی آغاز شد ، از زمان انتخابات 88 و جنگ قدرت! خب اصلا دو طرف دعوا خوش آمدید! نه موسوی و نه احمدی نژاد! بلکه این کشور امام زمان(عج) روی خوش به خود ببیند و خون مسلمانان به هدر ریخته نشود و ..... و دشمن توسط این خواص غافل و مثلاً دلسوز که برخی از آنها از مقبولیت بالای مردمی نیز برخورداند ، تلاش خواهد کرد موج بزرگی در عوام ایجاد کند ، که آقا دیگر خسته شده ایم و درست است احمدی نژاد فرد اصلح است واو را انتخاب کردیم ، ولی خب برای صلاح اسلام  و مسلمین و کشور کنار برود و این دقیقاً چیزی است که دشمن می خواهد یعنی هر کسی جز احمدی نژاد! که این هدف فعلاً بزرگترین و اجرائی ترین و در دسترس ترین هدف جریان نفاق خواهد بود تا بعد ...

البته می دانم که در نگاه اول احتمال اجرای این توطئه دور از ذهن است ولی باید در نظر گرفت که موجود در حال زوال نفاق برای بقای خود به هرکاری دست می زند و پارسال در این ایام چه کسی پیش بینی می کرد که کشور در کوتاه مدت شاهد این همه آشوب و اغتشاش و فتنه شود؟!

البته با آغاز این روند خطرناک باید گروههای فعال در جهت شکست این موج و توطئه شوم به پاخیزند که به موقع در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد اما ...

اما پس فردا...

شنبه برای ما عاشورائیان روز بزرگی خواهد بود ، آیا در این روز نائب امام زمان(عج) عقده یک ماهه دل شکسته خویش را خواهد گشود ، آیا با ما درد و دل خواهد کرد؟! حضرتش وقایع جاری را چگونه می نگرد و فرزندان و یاران خویش را چگونه هدایت خواهد کرد؟! آیا شرایط برای زدن ضربه ای کاری و شاید آخرین ضربه به جریان نفاق مهیا شده است؟!

وقایع یک ماه گذشته بشارت از آغاز روند اوج گیری حق و خذلان باطل می دهد ، آیا بیانات روز شنبه آقا این روند را تسریع خواهد کرد؟! آیا خبر خیز بلند جوانان غیرتمند برای برخورد با سران فتنه به حضرتش رسیده است ، آیا آقا به این مسائل اشاره ای خواهد فرمود؟! گردان استشهادیون بی صبرانه در انتظار فرمایشات راهگشای نائب امام زمان(عج) است.

 قطعاً جریان نفاق با نفسی که در سینه حبس شده از اینک در انتظار بیانات روز شنبه آقا نشسته است همانطوریکه شور و شوق عاشورائیان برای رسیدن به آن محفل نورانی وصف ناشدنیست ، هر که را می بینی می پرسد فلانی شنبه چطور عازمید و جا دارید ما هم می آییم و برگه ملاقات و ....

............................................

- جمعی از جوانان عاشق کفن پوش ، به عشق رویت جمال دوست، پیاده راهی دیار یار شده اند ، خوش به حالشان! چه صفایی دارد لذت دیدار پس از سختی راه! 

 - یاد پارسال افتادم ، عجب خاطره جالبی بود ، یه اتوبوس خودمون گرفتیم از پولهای بچه ها و رفتیم تهران با دیوانگی تمام ، نه صبحانه ای نه ناهاری و نه حتی برگه ملاقاتی داشتیم و چقدر التماس می کردیم جلوی در بیت برای گرفتن برگه ملاقات و قربون صدقه این محافظین و نگهبانان بیت رفتن و .... حالا بماند که ایام عاشورای غزه هم بود و ما کفن پوش رفته بودیم برای اذن جهاد و چه صفایی داشت وقتی کف پوش تا خود بیت رژه رفتیم ، سینه زدیم و شعار دادیم !

 انشالله همگی باشیم کفن پوش در رکاب مهدی فاطمه(عج) ، سینه زنان و شعارگویان برای پاک کردن جهان از هرچه پلیدی و ناپاکی!

 - خاطره 19 دی پارسال ما ، قابل توجه برادران سبز که هی میگن با اتوبوس آوردنتون و ساندیس و ...

رفقای سبز! ما تو این راه نورانی و مقدس ، حاضریم صدها بار جون هم بدیم ، چی فکر کردی داداش!!

- البته از حق نگذریم بروبچ و رفقا موقع برگشتنی ، شوخی و جدی یه حالی از ما  گرفتن که به غلط کردن افتادیم!

آخرین ویرایش در

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد