رایحه ظهور

اینک اسلام تنها مدعی جهان است

 

با شکست و نابودی مارکسیسم و لیبرال دموکراسی غرب

اینک اسلام تنها مدعی جهان است

(دیدار مقام معظم رهبری(مدظله) در دیدار با ائمه جمعه 22/7/87)

 

» افزودن نظر جدید

 

با شکست و نابودی مارکسیسم و لیبرال دموکراسی غرب

اینک اسلام تنها مدعی جهان است

(دیدار مقام معظم رهبری(مدظله) در دیدار با ائمه جمعه 22/7/87)

در شرايطي كه مكتب ماركسيسم، فروپاشيده است و فريادهاي اضمحلال مكتب ليبرال دموكراسي غرب نيز به گوش مي رسد، حركت اسلامي روز به روز در حال گسترش است و انقلاب اسلامي به عنوان موتور محرك اين مكتب فكري بزرگ بايد عوامل پيشرفت و ايستادگي خود را بيش از پيش تقويت كند

اكنون ديگر نامي از مكتب ماركسيسم نمانده است و مكتب ليبرال دموكراسي نيز با همه هيمنه سياسي، اقتصادي و نظامي خود، در مقابل جهانيان به زمين خورده است

انقلاب اسلامي دو مدعي بزرگ ايدئولوژيك داشت كه يكي از آنها ماركسيسم و ديگري ليبرال دموكراسي غرب بود كه براساس انديشه ها و افكار خود براي مسائل دنيا برنامه ريزي مي كردند.

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به فضاحت مكتب ماركسيسم و اضمحلال آن افزودند: اين مكتب براي خود ادعاها و شعارهايي داشت كه اين شعارها به تدريج رنگ باختند و در نهايت شكل و ظاهر باقيمانده از ماركسيسم مانند يك تارعنكبوت در فاصله زماني كوتاهي از هم فروپاشيد و از بين رفت.
ايشان افزودند: با فروپاشي ماركسيسم، مكتب ليبرال دموكراسي غرب دچار وسوسه سلطه تك قطبي برجهان و پيشبرد سياستهاي خود بدون وجود رقيب شد و همه دنيا را در اختيار خود مي پنداشت.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به وضعيت كنوني ليبرال دموكراسي غرب تأكيد كردند: ادعاهاي سياسي و شعارهاي دروغين حقوق بشر و دموكراسي اين مكتب در گوانتانامو، ابوغريب، حمله به عراق، حمله به افغانستان، و بمباران مناطق مختلف برملا شد و امروز نيز حباب كاذب حاكميت پول در دنياي غرب شكسته شده و فريادهاي آنان به آسمان بلند شده است.
حضرت آيت الله خامنه اي مشكلات جاري دنياي غرب را نشان دهنده وضعيت ادعاهاي اقتصادي ليبرال دموكراسي غرب دانستند و با اشاره به اذعان تحليل گران غربي به ناكارآمدي روشهاي اقتصادي ليبرال دموكراسي افزودند: امروز حباب كاذب پول در دنياي غرب شكسته شده و فريادهاي آن به آسمان بلند شده و خود آنها مي گويند دوران حاكميت مطلق امريكا به پايان رسيده است.
ايشان اين مسائل را عظيم و قابل تأمل دانستند و خاطرنشان كردند: در چنين شرايطي بايد عوامل اصلي پيدايش انقلاب اسلامي به عنوان موتور محرك حركت اسلامي و استمرار آن يعني ايمان الهي، روحيه اميد به آينده و روحيه كار و تلاش را بيش از پيش تقويت كرد.  

آخرین ویرایش در

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد