رایحه ظهور

دیو چو بیرون رود فرشته درآید!

 

آیا زمان نابودی خائنان امت اسلام فرا رسیده است؟!

در حالی که دوست و دشمن در انتظار نابودی خیانتکاران امت اسلامی هستند که بفرموده احادیث شریف در آستانه ظهور رخ خواهد داد ، این بشارت ها اندک اندک جامه عمل به خود می پوشد و در حالی که ظالمان و ستمکاران به لرزه افتاده اند ، جبهه مقاومت  چه شیعه و چه سنی در سراسر جهان اسلام به تحقق وعده الهی امیدوارتر می گردند.

 

 

» افزودن نظر جدید

 

همانگونه که ما شیعیان وجود خائنان را در درون سرزمین خود بعنوان لکه ننگی می شماریم ، برادران اهل سنت نیز افرادی که یک عمر به آرمان امت اسلام و قدس شریف خیانت کرده و با دشمنان صهیونیسم به دوستی نشستند را هرگز نخواهند بخشید.

 

و از مرگ این خائنین جز دشمنان اسلام که دست نشانده های خود را از دست داده اند ، ناراحت نخواهد شد.

تجربه چند دهه گذشته در جهان اسلام نشان داده است که مقاومت در برابر استکبار برای مسلمانان آنقدر مهم است که هر کس این مدال را بر سینه داشته باشد ، محبوب خواهد شد و هرکس بر خلاف این جریان حرکت کند و در خدمت استکبار و صهیونیسم باشد ، جز نفرت و بدنامی چیزی کسب نخواهد کرد.

و در حالی که خط مقاومت در جهان اسلام بسیار قدرتمند و محبوب شده است ، نابود شدن دانه به دانه سران مزدور و خیانتکار عرب با هر عنوانی چه پادشاه و چه مفتی ، نویدبخش نزدیک بودن تغییرات بزرگ در خاورمیانه به نفع جبهه حق است.

 

آیا نابودی خائنین جهان اسلام آغاز  شده است؟!

بی بی سی طنطاوی را رهبر معنوی یک میلیارد مسلمان در جهان می دانست.

طنطاوی از سوی حسنی مبارک به عنوان شیخ الازهر انتخاب شد. 

طنطاوی  عملیات شهادت طلبانه را به اسم خودکشی!! و  انتحار!! مردود دانسته‌ بود.

او در سال ۲۰۰۸ در حاشیه اجلاس همایش ادیان در نیویورک با خاخام اعظم اسرائیل دیدار کرد وبا شیمون پرز دست داد.

طنطاوی پس از ساخت مستند اعدام فرعون در ایران که به ماجرای ترور انور سادات رئیس جمهور سابق مصر می‌پردازد اعلام کرد که این فیلم باید آتش زده شود.

 طنطاوی با انتقاد از سید حسن نصرالله اتهامات بدون دلیل مقامات مصری را تکرار کرد.

طنطاوی رفت اما ننگ و عار فتوای مجاز بودن ساخت دیوار فولادی که یک و نیم میلیون انسان بی گناه مسلمان در غزه را در گرسنگی و تاریکی و بیماری گذاشت برای همیشه در تاریخ برای او و به نام او باقی خواهد ماند.

طنطاوی در بقیع دفن خواهد شد اما شب اول قبر چه پاسخی خواهد داشت تا به رسول الله (ص) و ائمه علیهم السلام بدهد؟ فتوای طنطاوی تا قیامت گریبان او را خواهد گرفت. هر فلسطینی که بر اثر دیوار فولادی و نرسیدن دارو و غذا بمیرد ، دین و خون او به گردن این مفتی درباری است.

پس از مرگ این مزدور  که نزدیک به ربع قرن  سمت مفتی اعظم مصر را یدک می کشید ، بدون شک مصر به سمت تقویت جبهه مقاومت و تضعیف خودفروختگان غرب پیش خواهد رفت.

فقدان این مقام روحانی برجسته طرفدار مبارک  ، بدون شک ، هیئت حاکمه فرتوت مصر را با مشکلات جدیدی روبرو خواهد ساخت و در این شرایط ، روحیه تغییرخواهی مردم مصر تقویت خواهد شد و امید است به لطف خدا این تغییرخواهی هرچه زودتر آنچنان که روایات پیش بینی کرده اند ، به انقلاب و خیزش مردم مصر منجر شود.

نکته جالبی که وجود دارد این است که همانطوریکه روایات شریف بیان می دارند که در آستانه ظهور حاکم حجاز بنام عبدالله کشته خواهد شد ، از سویی دیگر کشته شدن حاکم مصر در آستانه ظهور نیز ذکر گردیده است ،

.... فرمانروای شام و حاکم مصر کشته می شوند.  ( بشاره الاسلام ص ۱۸۵) 

هرکس برای من مرگ عبدالله را تضمین کند من ظهور را برای او تضمین می کنم. امام صادق(ع)   (بحارالانوار، ج 52، ص 210)

 

همه می دانند که این دو حاکم پلید ، بزرگترین حامیان اسرائیل در جنگ بر علیه حزب الله و حماس بودند که به امت اسلامی از پشت خنجز زدند.

 

پیش بینی مقام معظم رهبری(مدظله):

نابودی خیانتکاران در آینده نزدیک

جالب است بدانید که مقام معظم رهبری(مدظله) مدتی پیش سرنوشت سران مزدور وابسته برخی کشورهای عربی را پیش بینی کرده است :

 

مقام معظم رهبری(مدظله) در اسفند ۸۷ در پیامی بمناسبت پیروزی حماس در جنگ ۲۲ روزه فرمودند:

خيانتكاران عرب هم بدانند كه سرنوشت آنان بهتر از يهوديان جنگ احزاب نخواهد بود ...

یعنی همانطوریکه مسلمانان بعد از پایان هجوم و محاصره کفار در جنگ احزاب ، به سراغ یهودیان خائن رفتند و آنها را نابود کردند ، این سران خائن و حکومتهای دست نشانده آنها نیز بزودی و به دنبال فرار کفار از خاورمیانه به دست مسلمانان منطقه نابود خواهند شد.

( جالب است بدانید که عقب نشینی نیروهای آمریکایی از عراق آغاز شده و از ۱۵۰ هزار نیروی نظامی اینک فقط ۹۶ هزار باقیمانده است که آنها نیز به تدریج تا تابستان آینده از عراق خارج خواهند شد و تنها یک سوم نیروها خواهند ماند که احتمال دارد با شدت گرفتن اوضاع آنها نیز به سرعت خارج شوند)

و با خروج نیروهای کفار از منطقه ، منطقه شاهد طوفانهای مردمی بر علیه مزدوران خواهد بود که از این سراغ مزدور انتقام خواهند گرفت.

در جنگ غزه سران دست نشانده مصر و عربستان بیشترین حمایت را از رژیم صهیونیستی به عمل آوردند ، سران عربستان با پشتیبانی مالی ، سیاسی و خبری  از رژیم اسرائیل حمایت کرد و حکومت فرعونی مصر نیز با محاصره طولانی مردم بی دفاع غزه زمینه هجوم دشمن را فراهم آورد و در جنگ نیز مستقیم و غیر مستقیم از اسرائیل حمایت کرد.

 شباهتهای عجیب کشور مصر و عربستان در آستانه ظهور :

۱- حاکم هر دو کشور در آستانه ظهور کشته خواهد شد.

۲-  در آستانه ظهور هر دو کشور دستخوش ناآرامی شده و قیام های به حق در هر دو شکل خواهند گرفت. در حالیکه جناح بندیهای شاهزادگان سعودی برای بعد از مرگ عبدالله شروع شده و نزاع قدرت از اکنون شکل گرفته است ، مصر نیز هر لحظه به به قیام مردمی نزدیک تر می گردد و گروههای سیاسی مخالف ، با اتحاد و قدرت یافتن ، اینک کابوس وحشتناک نابودی را برای دیکتاتور درمانده  مصر را ترسیم می کنند.

۳- هر دو کشور از کشورهای اثرگذار و مطرح جهان اسلام هستند یکی حرمین شریفین را در خود دارد و دیگری الازهر و قاریان برجسته قرآن کریم را.

۴- هر دو کشور در جوار خود با هسته های قدرتمند مقاومت اسلامی درگیر بوده و نسبت به آن خیانت و جنایت کرده اند : مصر با محاصره همه جانبه مردم غزه و همکاری با اسرائیل و عربستان با هجوم مستقیم و غیر مستقیم برای نابودی شیعیان یمن و همکاری با آمریکا

۵- در هنگام ظهور هر دو کشور شاهد ورود نیروهای نظامی بیگانه خواهند بود ، در عربستان نیروهای سفیانی ( کشور اردن ) وارد خواهند شد و مصر بنا بر روایات شاهد ورود نیروهای غربی خواهد بود.

۶- نابودی مفتی بزرگ هر دو کشور به فاصله نزدیک به هم.

 و جالب است که مفتی اعظم مصر در خاک عربستان جان سپرده است.

 

آیا این شباهت ها و نشانه ها

 تصادفیست یا حکمتی در پشت آن نهفته است؟!

 

مرگ مفتی بزرگ عربستان که حکم تخریب حرم سامرا را صادر کرد (چند ماه پیش) 

 جهان در انتظار مرگ عبدالله لحظه شماری می کند!

 

 

مرگ مفتی اعظم مصر ، طنطاوی ، حسنی نامبارک فرتوت و بیمار است ، روایات مرگ حاکم مصر را در آستانه ظهور پیش بینی کرده اند و بسیاری در انتظار وقوع این حادثه پیش بینی شده هستند.

  

آیا خداوند می خواهد که با آشکار ساختن این نشانه ها آتش انتظار را در دل منتظران امام زمان(عج) شعله ور تر کند ؟! و آنها را به نزدیک بودن تحقق وعده الهی امیدوارتر نماید؟! یا با به زیر کشیدن این عاملان گمراهی مسلمانان زمینه را برای همدلی و اتحاد آنان در یاری منجی عالم بشریت فراهم نماید؟!

در حالی خط مقاومت در جهان اسلام هرلحظه قدرتمند تر و محبوب تر می گردد که کاخهای پوسیده خیانتکاران و مزدوران ترک برداشه و در حال فروپاشی و نابودیست.

و بدین صورت آن موعود امم که می آید بدون کمترین مقاومتی جهان اسلام را فتح خواهد کرد ، فقط می ماند مزدوری مقتدر و منافق که آخرین تیر ترکش و امید استکبار است و اینک سفیانی ، مغرور و سرمست آماده آغاز جنایات تاریخی خویش است ، غافل از آنکه بیش از نه ماه نخواهد توانست که یکه تازی کند و طوفان خشم ملتهای مسلمان در اندک زمانی به رویاهای خیانتکارانه او خاتمه خواهد داد.

و چه زیبا سید شهیدان اهل قلم در وصف این زمان می فرماید :

چه روزگار شگفتی ! تاریخ آینده کره ارض ، بارور حوادثی بس شگفت است ، حوادثی که مجد و عظمت جهانگیر اسلام را در پی خواهد داشت و این همه را تنها کسی درمی یابد که منتظر است و بوی یار را از فاصله ای نه چندان دور می شنود و هر لحظه انتظار می کشد تا صدای «اناالمهدی» از جانب قبله بلند شود و او را به سوی خویش فرا خواند. 

 

محمد سید طنطاوی(تولد: ۲۸ اکتبر ۱۹۲۸) امام جماعت در مسجد الازهر و شیخ دانشگاه الازهر مصر می‌باشد.بی بی سی او را رهبر معنوی یک میلیارد مسلمان در جهان دانسته‌است.

طنطاوی در ابتدا به عضویت مؤسسه ادیان اسکندر پیوست او همچنین در دانشگاه اسلامی لیبی تحصیل کرده‌است در دهه ۱۹۸۰ پس از سفر به عربستان سعودی به ریاست بخش تفسیر دانشگاه اسلامی مدینه برگزیده شد.طنطاوی در سال ۱۹۸۵ به مصر بازگشت.

او در سن ۵۸ سالگی به عنوان مفتی اعظم مصر برگزیده شد.در سال ۱۹۹۶، ده سال پس از رسیدن طنطاوی به درجه مفتی اعظم،او از سوی حسنی مبارک به عنوان شیخ الازهر انتخاب شد

پس از ممنوع شدن پوشش حجاب در مدارس فرانسه طنطاوی طی فتوایی به دختران اجازه داد تا بتوانند بدون حجاب در کلاس‌های درس حضور یابند.[۳]او همچنین درفتوایی سقط جنین را برای زنان قربانی تجاوز جنسی مجاز دانست.

طنطاوی بمب گذاری انتحاری را نیز مردود دانسته‌است. در جریان دیدار طنطاوی از یکی از شعبات الازهر در مصر، در گفتگویی بین این رهبر مذهبی و یک دختر روبنده دار طنطاوی از این دانشجوی مصری خواسته بود تا روبنده خود را بردارد و به او گفته بود روبنده زدن در اسلام جایی ندارد و هیچ حکمی درباره روبنده زدن زنان وجود ندارد ( نقل به مضمون ). سپس دختر مصری در پاسخ گفته بود که روبنده اش را در صورتی بر می دارد که تمامی دختران محصل در الازهر پوشش روبنده خود را کنار بگذارند. از این رو شیخ الازهر با صدور فرمانی رسمی، پوشش روبنده را در تمامی شعبات دانشگاه الازهر مصر ممنوع اعلام کرد.

او در سال ۲۰۰۸ در حاشیه اجلاس همایش ادیان در نیویورک با خاخام اعظم اسرائیل دیدار کرد وبا شیمون پرز دست داد.

طنطاوی دیدارهایی را با مقامات ایران از جمله علی لاریجانی و حداد عادل داشته‌است اوهمچنین با ساخت شعبه الازهر در تهران موافقت کرده‌است.[۸]ولی از سوی دیگرطنطاوی پس از ساخت مستند اعدام فرعون درایران که به ماجرای ترور انور سادات رئیس جمهور سابق مصر می‌پردازد اعلام کرد که این فیلم باید آتش زده شود

 

عبدالله بن جبرین

عبد الله بن عبد الرحمن بن عبد الله بن إبراهیم بن فهد بن حمد بن جبرین من آل رشید ملقب و مشهور به  نام  ابن جبرین از خانواده بنی زید (متولد ۱۳۵۳ قمری در روستای قویعیه در منطقه ریاض عربستان سعودی ) ، از علمای وهابیت   و درباری در عربستان سعودی بود .

او که از اعضای اصلی وهابیون محسوب می شد به صدور فتاوی تند و عجیب بر علیه مذاهب مختلف و مسلمانان مخالف خود مشهور بوده و از جمله در جریان جنگ 33 روزه لبنان در مقابل اسرائیل با صدور فتوایی عجیب و خنده دار هرگونه دعا برای پیروزی حزب الله لبنان را به صرف شیعه بودن انها حرام دانسته بود . وی  در پاسخ استفتایی دربارهٔ حزب الله لبنان گفته بود: یاری کردن این حزب جایز نیست. جایز نیست تحت فرمان آنان رفت و جایز نیست برای پیروز و قدرتمند شدن آنان دعا کرد.

نصیحت ما به اهل سنّت این است که از آنان بیزاری بجویند و کسانی را که به این حزب می‌پیوندند، رها کنند  .

او با فتاوی تند خود توجیه کننده عملیاتهای تروریستی  القاعده و طالبان بر ضد مسلمانان در عراق و افغانستان و پاکستان بود .

وی از معروف ترین سردمداران وهابی بود که فتوای تکفیر شیعیان را صادر نمود . او محرک بزرگی در به خاک و خون کشیده شدن مردم مسلمان عراق محسوب میشود   ، همچنین فتوای تخریب حرم مطهر امامان شیعه نیز توسط این عالم نمای وهابی صادر گردید که سرانجام منجر به تخریب حرم مطهر امامین عسکریین ((علیهما السلام)) توسط افراطیون وهابی در سامرا گردید . در بخشی از این فتوا از حرم امامان شیعه به عنوان مصادیق شرك یاد کرده که باید با خاک یکسان شود.

لازم به ذکر است که این مفتی وهابی ملعون که حکم تخریب حرم سامرا را صادر کرده بود در تابستان گذشته به درک واصل شد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد