رایحه ظهور

آشکار شدن چهره سفیانی ، آمادگی در جبهه حق ، رسوایی و تزلزل در جبهه باطل!

 


 

هدف ائمه اطهار(ع) از بیان تمام خصوصیات سفیانی و افشای کامل چهره او و آسان شدن مصداق یابی سفیانی چیست؟!

تاکید زیاد ائمه اطهار(ع) بر افشای چهره سفیانی! چه دلیلی می تواند داشته باشد؟!

آیا مصداق سفیانی از نقش تاریخی و وحشتناک خود خبر دارد؟!

افشای چهره سفیانی  در شرایط کنونی ، ضربه ای مهلک بر استکبار است!

بررسی اثرات افشای طرح خاورمیانه بزرگ و مجری آن بر جبهه استکبار!

سفیانی مجری طرح خطرناک خاورمیانه بزرگ!

سید حسن نصرالله : طرح خاورمیانه بزرگ یک خطر واقعی برای منطقه است! 

آیا زمان افشاء چهره سفیانی نرسیده است؟!

 

 

 

 

» ابتدای نظرات (1)

 

افشاء چهره سفیانی، درست یا نادرست؟!بررسی منافع و آسیب های افشای چهره سفیانی

 

 

هدف ائمه اطهار(ع) از بیان تمام خصوصیات سفیانی و افشای کامل چهره او و آسان شدن مصداق یابی سفیانی چیست؟!

تاکید زیاد ائمه اطهار(ع) بر افشای چهره سفیانی! چه دلیلی می تواند داشته باشد؟!

آیا مصداق سفیانی از نقش تاریخی و وحشتناک خود خبر دارد؟!

افشای چهره سفیانی  در شرایط کنونی ، ضربه ای مهلک بر استکبار است!

بررسی اثرات افشای طرح خاورمیانه بزرگ و مجری آن بر جبهه استکبار!

سفیانی مجری طرح خطرناک خاورمیانه بزرگ!

سید حسن نصرالله : طرح خاورمیانه بزرگ یک خطر واقعی برای منطقه است! 

آیا زمان افشاء چهره سفیانی نرسیده است؟!

............................................

 از محققین گرامی درخواست داریم که به دور از هرگونه احساسات بر روی تک تک منافع و آسیب های این افشاگری و همچنین فلسفه روشن شدن چهره کامل سفیانی توسط ائمه اطهار(ع) فکر کنند و انشاالله هرچه زودتر اقدام به انتشار مقالات خود در رابطه با مصداق سفیانی نمایند.

.................................................

بررسی روایات شخصیتهای دوران ظهور نشان می دهد که بیشترین روایات شخصیت های ظهور مربوط به خروج سفیانی است ، سفیانی که چهره ای خونخوار و وحشتاک در روایات عصر ظهور دارد به روشنی تمام توسط ائمه اطهار(ع) برای منتظران امام زمان(عج) و شیعیان عصر ظهور، افشاء و برملا شده است.

ما اعتقاد داریم که ائمه اطهار(ع) آنچنان آگاه و دقیق و با رعایت همه جوانب به تشریح نشانه ها و ویژگیهای شخصیتهای دوران ظهور پرداخته اند که گویی هم اکنون در دوران ما زندگی می کنند و تمام آثار بیانات خویش در جوامع مسلمان و جبهه حق و باطل را در نظر مبارک داشته اند ، به بیان دیگر آن بزرگواران از قرنها پیش با بیانات خود عملا صحنه نبرد آخرالزمان را مدیریت کرده اند.

بطور مثال در مورد یمانی می بینیم که روایات و نشانه های بیان شده بسیار مبهم و کلی بوده و شک و تردید زیادی در مورد این شخصیت برجسته و الهی دوران ظهور ایجاد می کند و دقیقا به صحنه منطقه که می نگریم درمی یابیم مصداق یمانی چه در یمن باشد و چه در لبنان ، در هر دوحالت در معرض خطرات بسیار قرار داشته و دارد و اگر روایات شریف از چهره این پرچمدار جبهه حق ، پرده برمی داشت و مصداق یمانی به راحتی قابل تشخیص بود ، هیچ بعید نبود که این شخصیت که توسط دشمنان شناسایی می گردید ، از میان برداشته شود ، قبل از اینکه رسالت تاریخی خویش را آغاز کند ، و چنین است در مورد بعضی چهره های دیگر.

اما در مورد سفیانی ، سخنان اهل بیت(ع) بسیار واضح و آشکار است و حتی نام واقعی وی را در بر می گیرد ، تشریح چهره ، رنگ صورت و چشم ها ، رنگ پرچم ، حامیان وی ، اخلاق و روحیات سفیانی ، نسب او ، رابطه اش با یهود ، مکان خروج او ، تشریح تک تک جنایات و اقدامات او و دهها نکته دیگر ، همه و همه نشان می دهد ، که ائمه اطهار(ع) به روشنی خواستار افشاء این چهره خبیث برای مومنان و صالحان شده اند و البته این خواست با رعایت  و مدنظر قرار دادن همه جوانب ، منافع و آسیب های احتمالی  صورت گرفته است.

 

آیا می توان قبول کرد که ائمه اطهار(ع) مخاطرات و آسیب های افشاء بیش از اندازه چهره سفیانی را در نظر نگرفته اند؟!

آیا آسیب های این افشاگری صریح روایات که ممکن است بعد از آشکار شدن چهره سفیانی دامان شیعیان و مسلمانان را بگیرد ، ممکن است از نظر ائمه اطهار(ع) دورمانده باشد؟!

قطعاً خیر ، پس یا آسیب های افشاء چهره سفیانی آن اندازه که ما فکر می کنیم ، نیست و یا منافع آن بسیار بیشتر از آسیب هایش می باشد ، که درهر دو حالت ، افشاء این چهره خبیث به طور غیر مستقیم مورد تاکید امامان معصوم(ع) قرار گرفته است.

 

به همین دلیل ، ما بر آن شدیم تا طی مقاله ای به بررسی منافع و آسیب های افشاء چهره سفیانی و بررسی اثرات آشکار شدن چهره او در جبهه حق و باطل بپردازیم.

 منافع و آسیب های افشاء چهره سفیانی :

 

 آسیب های افشاء چهره سفیانی:

1-اطلاع یافتن سفیانی از افشای چهره اش و شدت یافتن جرم و جنایت او و سخت گیری بر شیعیان:

این آسیب آن گونه که ما خیال می کنیم ، اتفاق نخواهد افتاد زیرا که مصداق سفیانی به احتمال قوی از واقعه خروج سفیانی که توسط ائمه اطهار(ع) پیش بینی شده است ، اطلاع ندارد ، یعنی خود را سفیانی موعود و خونخوار نمی داند ، زیرا در غیر این صورت از پایان کار و نابودیش نیز مطلع بوده و خروجی را که به نابودیش منتهی می شود ، آغاز نخواهد کرد ، سفیانی ، فردی مزدور و سرسپرده است که خود را مانند بسیاری از مزدوران دیگر فردی عادی می داند البته با روحیه نخوت و تکبر و استعلا و روحیاتش وی را به همکاری به استکبار کشانده است. همانگونه که در بسیاری از کشورهای اسلامی حتی در داخل کشور خودمان اینگونه افراد به وفور یافت می شوند.

پس سفیانی عملاً از این چهره خباثت آلود و تاریخی خود خبری ندارد تا با افشاء آن بخواهد جرم و جنایت کند ، و حتی اگر به احتمال ضعیف خبر هم داشته باشد ، به خوبی می داند که بعد از افشای حقیقت او بروز چهره خشن و انجام جرم و جنایت توسط او عملا تایید این نظریه است ، پس برای رد این شایعات و مباحث به احتمال قوی سعی خواهد کرد تا ضمن خودداری از جرم و جنایت ، چهره مثبتی از خود نشان دهد و در هر حال جای نگرانی وجود ندارد.

۲- بروز تعجیل یا تاخیر در آغاز طرح خاورمیانه بزرگ که توسط سفیانی انجام خواهد شد.

قطعاً افشای برنامه آینده استکبار و مجری آن سفیانی ، زمان آغاز این حرکت را تغییر خواهد داد ، شاید برخی گمان کنند که این تاخیر یا تعجیل اثر منفی بر زمان ظهور دارد در حالی که دقیقا برعکس است ، نگرانی آنجاست که این طرح دقیقا در زمان مناسب و طبق خواست جبهه باطل آغاز شود و هرگونه جلو و عقب افتادن زمان اجرای این طرح به زیان دشمن بوده و باعث خواهد شد که در اجرای آن اخلال ایجاد شود و استکبار بیشتر در مرداب نابودی فرو رفتن که این مطلب نیز منجر به نزدیک تر شدن فرج خواهد شد.

۳- بروز جدال در مورد مصداق سفیانی :

احتمال این امر بسیار ضعیف است زیرا چهره سفیانی آنچنان توسط ائمه اطهار(ع)  به روشنی توصیف شده است که جای هیچ گونه جدالی را باقی نمی گذارد و اگر حرفی با سند و دلیل و منطق کافی گفته شود ، بسیار راحت پذیرفته خواهد شد ، در واقع اثبات سفیانی بسیار راحت تر از اثبات یمانی یا شعیب یا خراسانی است در که حالی که در مورد مصداق سفیانی به طور طبیعی تعصب هم کمتر است.

۴- ایجاد ترس در ملتهای منطقه از چهره مخوف و جنایات سفیانی :

البته این آسیب نیز جدی به نظر نمی رسد زیرا ملتهای منطقه سالهاست که با شروع انقلاب اسلامی و ایجاد فرهنگ شهادت ، از قدرتهای مستکبر ترسی ندارند ، پیروزیهای درخشان جنبش های مردمی و مقاومت قهرمان در طول چند سال گذشته موید این مطلب است ، تنها چیزی که افشاء چهره سفیانی از این جهت می تواند در بر داشته باشد ، هشدار عمومی و بالا رفتن آمادگی برای برخورد با فتنه اوست.

۵- ایجاد کدورت بین کشورمان و کشور سفیانی :

این مورد نیز چندان واقعی به نظر نمی رسد ، زیرا اولا که سالهاست که ما با این کشور کدورت داریم و روابط آنچنانی نداریم ، و در ثانی چون این افشاگری توسط گروههای مردمی و غیر دولتی صورت می گیرد ، تاثیر احتمالی بر روابط دو کشور( که البته رابطه ای هم ندارند) نخواهد گذاشت و البته این کشور که هم پیمان استکبار و اسرائیل در خاورمیانه است نشان داده که نقش ژاندارم استکبار را بازی کرده و تا کنون هر ضربه ای که توانسته بر شیعیان وارد کرده است.

 

منافع افشای چهره سفیانی :

 

۱-  شدت یافتن موج بشارت ظهور و اثرات شگرف آن :

با توجه به اینکه سفیانی از علائم حتمیه و نزدیک به ظهور است ، افشای چهره این عنصر پلید همراه با مشاهده آغاز تحولات اولیه رویارویی جبهه حق و باطل  باعث ایجاد یقین بیشتر به نزدیک بودن ظهور در توده های مردمی می شود  که خود این یقین به نزدیکی ظهور آثار بسیار شگرفی در هدایت انسانها و جلوگیری از سقوط آنها در فساد فراگیر و فتنه های شدید آخرالزمان دارد و البته باعث ایجاد قدرت و صلابت و امید روزافزون در جبهه حق می گردد.

۲- شکست حرکتهای انحرافی سفیانی با ایجاد آگاهی عمومی در منطقه :

افشاء چهره سفیانی باعث خواهد شد تا بسیاری از طرح های سفیانی مانند در پیش گرفتن رویه های منافق گونه و بکارگیری نقاب اصلاح گری یا انقلابی نشان دادن خود خنثی شود و مردم با شناخت حقیقت کریه و وحشتناک او فریب ژستهای دروغین او را نخورند و زمینه برای رشد و تجهیز مردمی کمتر فراهم شود.

۳- ایجاد اضطراب شدید در جبهه باطل با افشاء اصلی ترین مهره آنها در منطقه و لو رفتن طرح خاورمیانه جدید:

جبهه باطل وقتی بفهمد که کل منطقه از نقشه آینده او و مجری این نقشه که سفیانی باشد ، مطلع شده است و قطعاً مواضع مناسب را برای مقابله اتخاذ کرده است ، در اجرای نقشه های خود متزلزل شده و یا سعی می کند که طرح های خود را زودتر آغاز کند ، قبل از آنکه فرصت از دست برود ، که مجموع اینها باعث عدم تعادل و تمرکز در دشمن خواهد شد. درست همان چیزی که در تقابل حزب الله لبنان و اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه رخ داد.

جبهه استکبار اکنون در شرایط بسیار حساسی به سر می برد ، تمام نشانه ها حاکی از آن است که وقوع درگیری در آینده بسیار نزدیک در خاورمیانه غیرقابل اجتناب است ، کمی دقت در هول و هراس سران اسرائیل ، تهدید و انکار و ترس حاکم بر آنها ، فعال شدن مسئولان آمریکا و دیگر کشورهای مستکبر برای تحت فشار قرار دادن ایران و سفرهای متوالی آنها به مناطق مختلف جهان از جمله خاورمیانه ، و البته تهدیدات و مقابله به مثل سران جبهه حق از مقام معظم رهبری(مدظله) تا دکتر احمدی نژاد تا سید حسن نصرالله و ...  و اذعان کارشناسان نظامی و سیاسی جهان ، همه و همه نشان می دهد که تحولات بزرگی در منطقه و جهان در شرف وقوع است و عملا شمارش معکوس برای این رویارویی بزرگ شروع شده است و جهان با سرعت بالا به سمت این نبرد تاریخی که به پیروزی چشمگیر و درخشان جبهه حق منجر خواهد شد  پیش می رود.(مراجعه شود به قسمت شمارش معکوس وبلاگ)

مقام معظم رهبری(مدظله)(سید خراسانی):

نخواهیم گذاشت آمریکا با سرنوشت جهان بازی کند

سید حسن نصرالله(سید یمانی) :

در صورت حماقت اسرائیل ، تل آویو را ویران خواهیم کرد

احمدی نژاد (شعیب بن صالح):

رژیم اسرائیل در نظر دارد در بهار یا تابستان آینده جنگی را آغاز کند و در این صورت کار  این رژیم یکسره خواهد شد

البته همه می دانند که جبهه حق سالهاست که با پیشروی مقتدرانه و مطمئن خود به فتح سنگر به سنگر ادامه می دهد وآغاز جنگهای خونین همگی از ناحیه جبهه باطل بوده است ، وقوع جنگهای 33 روزه ، 22 روزه ، و جنگ یمن همه و همه نشان می دهد که استکبار در موضع ضعف و نابودی و عقب نشینی قدم به قدم قرار گرفته و هیچ گاه فرصت را از دست نمی دهد و البته با افشا چهره سفیانی مجبور است که اجرای این توطئه و طرح بزرگ را زودتر از موعد مقرر آغاز کند و آغاز طرح خاورمیانه بزرگ قبل از فراهم شدن مقدمات اجرای آن یعنی شکست زودهنگام! و البته این یعنی بن بست کامل برای استکبار!

درست مانند چیزی که در جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان رخ داد. حزب الله با خواندن دست دشمن ، دشمن را وادار به آغاز جنگ قبل از کامل شدن تمام زمینه ها کرد که یکی از دلایل اصلی شکست اسرائیل همین پیش دستی حزب الله بود.

(ابتکار عمل حزب الله لبنان باعث لو رفتن طرح حمله اسرائیل ، آغاز زودتر حمله و در نتیجه شکست فضاحت بار برای اسرائیل شد ، در قضیه طرح خاورمیانه بزرگ نیز افشاء این طرح خطرناک و مجری این طرح سفیانی ، موجب سردرگمی جبهه باطل و اجبار به اقدامات نسنجیده خواهد شد.)

 

4- گرفتن اصل غافلگیری از دشمن با افشاء چهره سفیانی

با آغاز سریعتر طرح های دشمن به دنبال افشاء چهره سفیانی ، قطعاً دشمن نمی تواند با هماهنگی و تمرکز کافی جوانب اقدامات خود را بسنجد و همچنین فرصت کافی ندارد تا با نیروی کافی این طرح را آغاز کند ، لذا سعی می کند تا با توان موجود و با عجله برنامه خود را آغاز کند ، و از بکارگیری اصل غافلگیری چشم پوشی کند ، در غیر این صورت با گذشت زمان ، و آشکار شدن طرحش ، امید برای پیروزی بسیار کاهش می یابد.

 ۵- ایجاد نفرت عمومی در منطقه از سفیانی ، حتی در کشور سفیانی

و ایجاد تردید در لشگر سفیانی برای انجام جنایات

افشاء چهره خباثت آلود سفیانی  و اطلاع یافتن مردم از اعمال وحشتناک او و البته ایجاد فرصت کافی برای اطلاع یافتن مردم در کشور سفیانی از حقیقت این مزدور پلید و اعمال و جنایات آینده او ، باعث ایجاد نفرت عمومی در میان مردم سفیانی شده و حتی ممکن است بسیاری از سربازان او را که اندک وجدانی داشته باشند ، در پیوستن به سپاه او مردد کند ، همچنانکه ما در ارتش آمریکا و اسرائیل شاهد چنین رویدادهایی بودیم ، البته این واقعه در صورتی محقق خواهد شد ، که چهره سفیانی زودتر افشاء شود تا به تدریج این روند انتقال اطلاعات و آگاهی بخشی و ایجاد نفرت عمومی از سفیانی در تمام منطقه و خصوصا کشور سفیانی انجام پذیرد

(در صورت افشاء بهنگام چهره پلید سفیانی و ایجاد امواج نفرت مردمی ، وی حتی در کشور خود در تنگنا قرار گرفته و افشا جنایات تاریخی او  قطعاً تردیدهایی در میان افراد برای پیوستن به لشگر او خواهد کرد و همین امر به یقین از قدرت او خواهد کاست. البته به این شرط به هنگام بودن این افشاگری!)

 ۶- آمادگی قبلی مردم باعث کم شدن تلفات فتنه سفیانی

آگاهی توده های مردمی از حقیقت سفیانی و افشاء چهره این فرد ملعون و همچنین رابطه مستحکمش با استکبار ، اسرائیل و آمریکا که در بین ملتهای منطقه منفور هستند ، قطعاً آمادگی های لازم را در ملتها به وجود آورده و فضای روانی شدیدی  بر علیه سفیانی ایجاد می کند ، که تاثیر بسزایی در کاهش تلفات خروج او خواهد داشت.

همه می دانیم که تجربه نشان داده است اگر با دید باز و اطلاع رسانی عمومی و بسیج امکانات مردمی با یک بلای طبیعی و یا حتی انسانی و جنگها روبرو شویم ، میزان خسارت و تلفات به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

 ۷- همراهی عمومی برای رویارویی با تحولات بزرگ

 یقین ملتها به نزدیکی ظهور با درک و شناخت شخصیتهای ظهور ، و پی گیری کنشها و واکنشها فیمابین جبهه حق و باطل باعث می شود که شیعیان و مسلمانان با درک شرایط حساس با سران جبهه حق همراهی کرده و خدای ناکرده با واکنشهای نادرست خود در قبال تحولات بزرگ ، سخت  و پیچیده عصر ظهور ، کار را بر سران جبهه حق دشوار نکنند ، همچنین یقین به نزدیکی ظهور(که یکی از راههای اصلی آن شناساندن مصادیق شخصیتهای ظهور است) ملتها را از افتادن در دام مسائل مادی و نادرست بازداشته و آنها را برای انجام رسالت تاریخی و بزرگ خود در دوران ظهور آماده می سازد.

 ۸- تردید جدی در استکبار برای آغاز طرح خاورمیانه بزرگ

 اطلاع دشمن از آشکار شدن نقشه اش ، تردید جدی در سران جبهه باطل ایجاد می کند و آنها را برای آغاز یا تاخیر در اجرای نقشه خود به اختلاف می کشاند و خود این ایجاد اختلاف و تزلزل در اراده های آنها بهترین زمینه برای شکستشان خواهد بود.

البته یادمان باشد ، که جبهه باطل ناگریز از اجرای این نقشه است زیرا هیچ راه چاره ای برای فرار از نابودی برای او نمانده است ، پس ناگزیر است  قبل از اینکه طرح او کاملاً افشا شود ، اجرای این طرح را شروع کند در حالی که بسیاری از زمینه های مساعد برای نتیجه بخش بودن طرح به وجود نیامده است ، و این یعنی تولد نوزاد نارس طرح استکبار و شکست دادن راحت تر آن!

( منطقه آبستن حوادثی بس شگرف است ، در حالی که جبهه حق با قدرت و اطمینان در حال پیشروی و فتح است ، جبهه باطل در یک ترس ، اضطراب ، اختلاف و سردرگمی شدیدی به سر می برد و همه اینها به خاطر بروز نشانه های نزدیک بودن انقلاب بزرگ شیعیان و عقب نشینی و شکستهای پی در پی جبهه باطل است)

  ۹- محبوبیت بیشتر سران جبهه حق و پیروزی در جنگ نرم

 افشای چهره سفیانی و آشکار شدن روابط پشت پرده او با استکبار و البته آشکار شدن چهره های الهی دوران ظهور و توجه ملتها با سیر تحولات ، باعث افزایش محبوبیت جبهه حق و ایجاد نفرت بیشتر از جبهه باطل و مزدورانش در منطقه شده که این دستاورد عظیم در جنگ نرم خود بهترین زمینه و ضمانت برای پیروزی جبهه حق در جنگ سخت خواهد بود.

 

(با افشای چهره سفیانی و آگاهی عمومی از عمق فجایع او ، قطعاً محبوبیت چهره ها و نیروهای مقابله کننده با او بصورت مضاعفی بالا می رود و البته این محبوبیت سران جبهه حق به همراه نفرت عمیق از استکبار و مهره اش سفیانی ، اتحاد بی نظیری در ملتهای منطقه ایجاد خواهد کرد که باعث رشد مقاومت توده های مردمی و کاهش هر چه بیشتر تلفات فتنه سفیانی خواهد شد)

 البته این در صورتی است که با آغاز سریعترافشاء چهره سفیانی ، فرصت کافی برای اطلاع رسانی به توده های مردمی باشد ، و البته آشکار است که این اطلاع رسانی نباید بصورت دولتی و سازمان یافته باشد ، چون شبهه سوء استفاده را به ذهن متبادر می کند ، این روند باید یک روند مردمی و سینه به سینه باشد تا اثربخش باشد و روشن است که انتقال سینه به سینه و مردمی به مرور انجام می گیرد و زمان می برد و زمان کافی برای گرفتن نتیجه باید وجود داشته باشد.

باید در نظر گرفت که موج مردمی انتقال اطلاعات چندان سریع حرکت نمی کند ، در ابتدا افراد علاقه مند به مباحث مهدویت و ظهور به این افشاگری توجه کرده و اگر آنها فعال شوند و افشاگری را ادامه دهند در ادامه حلقه های بعدی مطلع خواهند شد و یا اطلاع متن جامعه یک تا چند سال طول خواهد کشید.

 و اینجاست که راز بزرگ اصرار ائمه اطهار(ع) بر افشاء هرچه بیشتر چهره سفیانی آشکار می گردد ، به روشنی می بینیم که منافع این افشاگری بسیار بیشتر از آسیب های آن است تا جائی که می توان گفت قابل مقایسه نیستند و البته به زیبایی حکمت این افشاگری بزرگ ائمه معصومین(ع) فهمیده می شود.

آشکار است که این افشاگری جز ترس و اضطراب و تردید و رسوایی برای جبهه باطل ، استکبار و سفیانی ندارد ، و البته هر جنایتی از سفیانی در این راستا سر بزند ، باعث خواهد شد ، که این تفکر در مورد او به اثبات رسد ، پس به نظر می رسد که این با افشاگری ، سفیانی در موضع انفعال قرار گرفته و تلاش کند تا چهره بهتری از خود به نمایش بگذارد.

و اینجاست که جبهه باطل در یک بن بست کامل قرار می گیرد ، اگر سفیانی بخواهد به رابطه گذشته اش با استکبار و یهود ادامه دهد و یا با عصبانیت از این افشاگری دست به جنایاتی بزند ، یقین توده های مردمی بر سفیانی بودن او کامل می شود و اگر بخواهد برای رد این نظریه چهره مثبتی از خود به نمایش بگذارد ، عملا طرح استکبار برای فعال کردن او باید متوقف شود ، و این برای جبهه باطل که در لحظات حساس نابودی به سر می برد و شدیدا نیاز دارد تا با آغاز طرح خاورمیانه بزرگ توسط سفیانی بخت خود را برای نجات و فرار از نابودی بیازماید ،به هیچ وجه قابل قبول نیست ، پس چاره ای نمی ماند جز آغاز سریعتر این طرح، در صورتی که هنوز زمینه های لازم قیام سفیانی به وجود نیامده است و این یعنی شکست زودهنگام خروج سفیانی!

در واقع به نظر می رسد ائمه اطهار(ع) در نظر داشته اند تا با این افشاگری بزرگ ، خروج سفیانی را قبل از آنکه فرصت مناسب و تجهیز کافی برای او و حامیان و لشگریانش ایجاد شود ، به شکست بکشانند و البته این در صورتی است که همانطوریکه ائمه اطهار(ع) ( با تمرکز بر روی خصوصیات سفیانی و کنار زدن پرده از چهره او ) به طور غیر مستقیم خواستار شناخته شدن او گردیده اند ، ما نیز این افشاگری مردمی را سریعتر و به بهترین وجهی آغاز کنیم.

در انتها ما خاضعانه از تمام محققان و عزیزانی که مطالب مستند و روشنگری در زمینه آشکار کردن مصداق سفیانی دارند ، می خواهیم که هرچه زودتر به انتشار آنها اقدام نمایند زیرا قطعاً مطالب آنها پربارتر و دقیق تر خواهد بود.

.............................................................

- از محققین گرامی درخواست داریم که به دور از هرگونه احساسات بر روی تک تک منافع و آسیب های این افشاگری و همچنین فلسفه روشن شدن چهره کامل سفیانی توسط ائمه اطهار(ع) فکر کنند و انشاالله هرچه زودتر اقدام به انتشار مقالات خود در رابطه با این افشاگری نمایند.

- برخی از محققین عزیز قائل به گرفتن استخاره برای عمل در این زمینه هستند در حالی که دین مبین اسلام صراحتاً آنجایی که با دلایل عقلی مسئله روشن است ، دستور به انجام تکالیف بر مبنای دلایل عقلی داده است.

 

علی اصغر ۳۰/۱۱/۸۸

دیدگاه‌ها   

+1 #1 alialave 1393-07-06 20:11
سلام.از نویسنده متن بالا تشکر مینمایم خدا اجرت دهد.اما عزیزم معرفی سفیانی در این زمان خیلی راحت وشخص سفیانی کاملا برای مومنین شناخته شده است پس بگذاریم حرکت خودبخود ایجاد شود معصومین ع مارا اگاه کرده اند نیازی برای معرفی ما نیست.این واقعه باید اتفاق بیفتد پس عجله نباید کرد .اماده باشیم تا ندای هل من ناصرا ینثرنی مهدی عج بیاد بعد حرکت کنیم.اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد