رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

تولد دجال در اسرائیل! از واقعیت تا توطئه!!

چندیست خبر تولد نوزادی عجیب الخلقه با خصوصیات دجال آخرالزمان توسط محافل و خبرگزاریهای اسرائیلی منتشر شده است ، عکسهای این نوزاد یک چشم! در بسیاری از سایتهای و وبلاگهای پیگیر مسئله آخرالزمان بصورت گسترده ای پخش گردیده و با توجه به اینکه خروج دجال در ادیان بزرگ مورد اشاره قرار دارد ، این خبر در بخش قابل توجهی از جهان مخاطبان خود را در نوعی از حیرت همراه با انکار فرو برده است.

» ابتدای نظرات (1)

هدف چیست؟ زمینه سازی برای جنگ افروزی؟

یا آماده کردن قوم یهود با نشانه ای واقعی؟!


چندیست خبر تولد نوزادی عجیب الخلقه با خصوصیات دجال آخرالزمان توسط محافل و خبرگزاریهای اسرائیلی منتشر شده است ، عکسهای این نوزاد یک چشم! در بسیاری از سایتهای و وبلاگهای پیگیر مسئله آخرالزمان بصورت گسترده ای پخش گردیده و با توجه به اینکه خروج دجال در ادیان بزرگ مورد اشاره قرار دارد ، این خبر در بخش قابل توجهی از جهان مخاطبان خود را در نوعی از حیرت همراه با انکار فرو برده است.

 نکاتی در این زمینه قابل توجه است :

با توجه به انتشار این خبر از دورن سرزمینهای اشغالی ،چند علامت سوال جدی وجود دارد :

آیا  این خبر ساخته و پرداخته بزرگان یهود است ؟!

اگر چنین است ، هدف آنها از این سناریو چیست؟

آیا طفل مذکور ، نوزاد ناقص الخلقه ایست که از بد شانسی در دست شیادان و فتنه بازان افتاده است؟!

آیا این نوزاد حتی اگر دجال هم نباشد( که نیست!) ، تولد عجیب او نمی تواند ، لطفی از جانب خدا برای ترویج آخرالزمان و آمادگی انسانها برای ظهور باشد؟!

آیا هدف از این بازی تنها تثبیت عقاید دینی یهود صهیونیست بر یهودی بودن اراضی فلسطینیان است یا علاوه بر آن زمینه سازی و آماده کردن افکار عمومی برای آغاز جنایات و فجایع تازه در منطقه خاورمیانه است؟!

آیا این سناریو و تکذیب ثانویه آن برای تضعیف اعتقادات مسلمانان به مهدویت و نشانه های ظهور طراحی گردیده است؟!

 بزرگان یهود سالهاست که مسئله آخرالزمان و زمینه سازی های این واقعه عظیم را در دستور کار خود دارند از حفاریهای بسیار خطرناک در زیر بیت المقدس تا ایجاد گوساله سرخ موی توسط دانش ژنتیک تا ترویج گسترده آرماگدون در مجامع مسیحی و تا بنای مخفیانه معبد موعود در زیر بیت المقدس و ... همه و همه نشان دهنده این است که خاخام های تندرو  یهودی که خود را بزرگان جبهه حق می پندارند برای مهیا کردن جامعه خود از این دست کارهای عجیب و غریب استفاده  کرده و گمان قوی نیز این است که این بازی نیز ساخته و پرداخته آنها باشد تا به زعم خود با ایجاد اطمینان و یقین در ملت یهود ، زمینه اقدامات افراطی خود را فراهم نمایند.

 

و حتی انتشار خبر احتمال مرگ این نوزاد نیز ممکن است ، در این راستا برای اطمینان بخشیدن به این فکر باشد که هیچ سناریویی در پشت ماجرا نیست!

فعالیتهای گسترده محافل تندرو یهودی در ماههای گذشته در بیت المقدس و هجوم گسترده برای تخریب این بنای مقدس ، حاکی از آن است که ظاهراً این پیروان راستین منجی! برای اتمام کار و آغاز نبردهای آخرالزمان تصمیم قطعی خود را گرفته اند! و اقدامات اینچنینی تنها برای همراهی بیشتر ملت یهود مورد استفاده قرار می گیرد ، به زعم آنها اگربیت المقدس تخریب گردیده و معبد سلیمان در آن مکان برپا گردد ، اگر گوساله ای سرخ موی با مشخصاتی ویژه ( که طبق اخبار چندین راسش را هم آماده کرده اند!) قربانی گردد و مراسم تطهیر انجام گیرد ، عیسی مسیح ، منجی قوم یهود ظاهر می شود و در پی جنگهایی سخت میان مسلمانان از یک سو و مسیحیان و قوم یهود از سویی دیگر ، ضمن نابودی مسلمانان و دشمنان مسیح ، قوم یهود و اسرائیل را از نابودی حتمی نجات می دهد!

و هرچه شرایط بر این قوم نژاد پرست  سخت تر می گردد ، قطعاً فعالیت گروههای اینچنینی تشدید شده و به گمان خود به شرایط آرمانی و زمان ظهور منجی نزدیک تر می شوند ، اقدامات گسترده نظامی و آمادگی های وسیع دولتمردان اسرائیل برای آغاز جنگ در خاورمیانه نیز به این گمان دامن می زند. در این شرایط در نظر بگیرید که این خبر چقدر می تواند بر روی افکار عمومی موثر بوده و همراهی مردم  را برای اقدامات غیرمتعارف و دور از انتظار ، توسط افراطیون و دولت اشغالگر در پی داشته باشد.

این احتمال نیز وجود دارد که هدف از انتشار این گونه اخبار جنجال برانگیز(که قطعاً توسط عده ای نیز مورد پذیرش قرار می گیرد)و تکذیب ثانویه ،ایجاد شک و بدگمانی و تخریب در میان معتقدان مهدویت باشد که باید با هوشیاری و اطلاع رسانی صحیح در این زمینه ، مانع بروز این آسیب ها گردید.

این کودک ، هرکه باشد ، چه دجال !! چه نوعی حقه فتوشاپی ، چه نوزادی ناقص الخلقه ، خبرش مخصوصاً در بین عوام الناس باعث ترویج بحث آخرالزمان و توجه همگانی به نزدیک بودن واقعه ای عظیم گردیده است ، قطعاً باید منتظر باشیم که اخباری واقعی و ساختگی از این دست بسیار خواهیم شنید.

 ..............................

- لازم است متذکر شوم که اکثر علمای ما صفات ذکر شده بر دجال را بر یک فرد مشخص منطبق ندانسته و مصداق آن را سران اهل باطل می دانند که در هر دوره ای انسانها را به گمراهی و تباهی می کشند.

- از اول شنیده بودیم که هرچی سنگه واسه پای لنگه ، ولی خوب شنیدن کی بود مانند دیدن!

  بیچاره رو با این همه مشکلات ، دجالش هم کردن ( البته اگه حقه فتوشاپی نباشه!!!)

- ولی خودمونیم درسته ناقص الخلقه است ولی عجب معروف شده ها!! بعضی ها یه عمر خودکشی می کنند شاید اسمشون بره تو کتاب گینز و اون وقت این وروجک ...

-  ما که مردیم از دیدن این عکس چندشمون اومد ، خدا برسه به داد خانم ها!! اگه دجال هم باشه ، عجب دجال بدقیافه ای!! خدا به داد مریداش برسه!!

- در ابتدا در نظر نداشتم مطلبی در این موضوع بنویسم ، ولی طرح آن توسط تعدادی از کاربران عزیز اهمیت موضوع را مشخص کرد.

- بعد از درج این مطلب استاد خادم الامام(عج) از محققین برجسته مهدویت ضمن پیام زیر را

ارسال فرمودند :

عکسی که درج کرده اید، یک عکس قدیمی است. طفل بیچاره نیز مبتلا به یک ناهنجاری شدید مغزی به نام هولوپروزانسفالی و یک نوع خاص از این بیماری به نام سیکلوپیا است. این بیماری سال ها است که شناخته شده است و کودکان مبتلا به سیکلوپیا تا سال اول عمرشان می میرند. زیرا سیکلیریدیا ناهنجاری بسیار شدیدی می باشد. اگر به نوزاد توجه کنید می بینید که اینتوبه است. (یعنی لوله در دهان دارد و به زور زنده نگه داشته شده است تا نهایتاً در یکسالگی بمیرد. بنابراین این عکس به هیچ عنوان دجال نیست. لطفاً این مطلب را به عزیزان خواننده ی وبلاگ اطلاع دهید تا دچار اشتباه نشوند. البته در کتب پزشکی بیش از این درباره ی سیکلوپیا توضیح داده شده است.

در ضمن برای مطالعه پیرامون دجال، عزیزان می توانند مقاله ی فراماسونری دجال آخرالزمان را بخوانند.

برای اطلاع بیشتر در مورد سیکلوپیا به آدرس های زیر مراجعه کنید:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/bookshelf/br.fcgi?book=gene&part=hpe-overview&rendertype=figure&id=hpe-overview.F1

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Cyclopia.jpg

http://www.nature.com/nrg/journal/v2/n6/fig_tab/nrg0601_458a_F4.html

http://medgen.genetics.utah.edu/photographs/pages/trisomy_13.htm

http://www.makli.com/cyclopia-007135/

 


--------------------------------------------------------------------------------


http://www.parsianstore.ir/view/11092.aspx

http://torang3.blogfa.com 

 

 البرز نیوز  : http://www.alborznews.net/pages/?cid=12590

تولد " دجال " در اسرائیل !! +عکسبرخی منابع اسرائیلی طی روزهای گذشته دست به انتشار خبری باعنوان تولد "دجال آخرالزمان " از بدنیا آمدن کودکی عجیب الخلقه در سرزمینهای اشغالی فلسیطنیان خبر میدهند که تنها یک چشم دارد و چشم سمت چپش روی پیشانی اش قرار گرفته و فاقد گودی زیرچشم و بینی است ،دراین اخبار تلاش شده این کودک دجال فتنه گر آخرالزمان معرفی شود .
كد خبر: ۱۲۵۹۰   تاريخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۲۷ آبان ۱۳۸۸


درحالیکه چندی پیش به نقل از یکی از دانشمندان دینی کشور خبر باقی ماندن "فقط 5 نشانه ظهور" منتشر شد خبر تولد نوزادی عجیب الخلقه اسرائیل را فراگرفته است .
به گزارش البرز برخی منابع صهیونیستی با انتشار تصاویری از این کودک عجیب الخلقه از وی بعنوان اصلی ترین علامت آخر الزمان یاد میکنند.

 

براساس خبرنگار ما منتشر کنندگان خبر مذکور با معرفی نوزاد مذکور بعنوان یک  نوزادیهودی وی را با دجال که در کتب دینی ادیان بزرگ اسلام ،مسیحیت و یهود ازوی بعنوان فتنه گر آخرالزمان یاد شده ،مقایسه میکنند.
این منابع  با طرح این سوال که آيا اين نوزاد که اکنون با مرگ دست و پنجه نرم ميکند همان دجال فتنه گر است؟ ادامه میدهند: دجال پس از رشد و تکامل جسمی مدعی خدایی شده و فتنه گری در جهان را آغاز خواهد کرد .
انتشار خبرمذکور بصورت گسترده ازسرزمینهای اشغالی آغاز و تاکنون بسیاری از کشورهای جهان را دربرگرفته است .
این درحالیست که خبرنگار البرز درپیگیریهای خود به سرنخ هایی برای استفاده ابزاری از این نوزاد ناقص الخلقه دست یافته است .

 
این پیگیریها حاکیست نوزاد مذکور چندی پیش در چین و ازیک پدر و مادر اهل این کشور بطور ناقص متولد شد.
تولد این کودک منجر به بروز ترس درمیان این خانواده چینی میگرددتااینکه با پیشنهاد قابل توجهی ازسوی یک صهیونیست مواجه میشوند.
این یهودی با پیشنهاد کلانی اقدام به خرید نوزاد مذکور و انتقال وی به اسرائیل مینماید.
کودکی که هم اکنون در برزخ مرگ و زندگی دست وپنجه نرم میکند به ابزاری برای تحقق آرمانهای صهیونیست مبدل شده است.
باتوجه به اعلام تولد دجال درمیان قوم یهود در احادیث شیعی و انتشارگسترده خبر مذکور این امکان برای  رژیم صهیونیستی فراهم میشود تا ضمن تثبیت عقاید دینی یهود صهیونیست بر یهودی بودن اراضی فلسطینیان تاکید نمایند.
 
دجال در عقاید شیعه :
 
براساس برخی روایات شیعی پیش از ظهور آخرین منجی عالم علائمی طبیعی و غیر طبیعی درجهان رخ خواهد داد که به دو بخش اصلی و فرعی تقسیم بندی شده است .
براساس این روایت علائم فرعی داری تعدد است وهمگی آنها پیش از ظهور باید اتفاق بیفتد ولی تنها بروز یکی از علائم اصلی یا حتمی برای اعلام نزدیکی ظهور منجی کفایت میکند.
علائم حتمی برای ظهور :
1.    خروج سفیانی وخسف بیدا : در روایتی از امام علی بن الحسین(ع) مرویست که قیام حضرت قائم حتمی و امر سفیانی نیز حتمی است و تازمانی که سفیانی نیاید حضرت قیام نخواهد کرد.
2.    خروج یمانی: امام صادق(ع) دراین باره میفرمایند: سه کس در یک سال و در یک روز قیام می­کنند؛ خراسانی و سفیانی و یمانی و در بین این سه پرچم بهترین پرچمها از یمانی است: زیرا پرچمی است که به حق دعوت می­کند.
3.    صیحه آسمانی: ندایی که ازآسمان شنیده میشود و عالمیان همگی این صدا را خواهند شنید ازجمله علائم حتمی شمرده میشود .امام باقر در روایتی از این نشانه ظهور چنین بیان میفرمایند: صدایی از آسمان شنیده می­شود که حق با او (امیر المومنین) و پیروان اوست. در این هنگام قائم ما خروج خواهد کرد.
4.    قتل نفس زکیه:قتل نفس زکیه نیز از علائم قطعی ظهور شمرده میشود و براساس روایتی از نبی گرامی اسلام(ص) در شرح علائم ظهور اینگونه نقل میشود که : مهدی ظهور نمی­کند تا اینکه نفس زکیه کشته شود.
5.    ظهور دجال : براساس همین روایات دجال بعنوان فردی با یک چشم که از گودی معمول زیرچشم برخوردار نبوده و چشم سمت چپش روی پیشانی اش قرارگرفته و دارای شمایل ترسناکی است و...نام برده شده است .
براساس روایات مختلف چهره دجال ناقص ، کور و يک چشمي که و ‏از اصل خلقت يک چشم ندارد به طورى كه ‏گودى حدقه‏اش نيست و ادعاي خدائي ميکند ،چشم چپش در وسط پيشاني او قرار دارد،متولد شده در میان قوم يهود ازجمله ترسیم شده است.
در بیان دیگر مشخصات ظاهری دجال میخوانیم : مردي چاق و سرخ روي است ( در برخي منابع ذکر شده است که لحاظ بزرگي هيکل هيچ انساني از ابتداي خلقت مانند او وجود نداشته است ) ،موهايش مجعد است،پايش لنگ است، داراي قدرتهاي فوق بشري و جادوئي است به نحوي که تصور ميشود مرده را زنده ميکند و در قحطي مردم را طعام ميدهد.
هفتاد هزار ترک ، يهود ، زنا زاده ، خواننده ، نوازنده ، باديه نشين و زن از او پيروي مي کنند به هرخرابه اي برسد مي گويد گنج هايت را آشکار کن پس آنچه گنج دارد آشکارمي شود.
طول حکومتش چهل روز است و در اين مدت همه را به کفر ميکشد
براي نجات از شرش حفظ نمودن سوره کهف قبل از خروجش و در صورت رويت وي خواندن سوره حمد و خانه نشيني و توکل بر خدا توصيه شده است
اما تاکنون برسراین مطلب که آیا دجال یک انسان است یا تعبیری از یک رویداد یا ابزار است تردید وجود داشته است .ازهمین رو دلار آمریکا،تلویزیون ،ماهواره و..ازجمله تعابیری است که از دجال در زمان کنونی نام برده میشود.
اما انتشار خبرتولد این کودک که همزمان ،موضوع درشرف مرگ بودنش نیز درحال نشر است " انسان " بودن دجال را میتواند تقویت نماید.
 .....................................................

 تاریخ صحیح ارسال : ۲۷/۸/۸۸

دیدگاه‌ها   

0 #1 سید حسن 1389-11-28 16:02
ممنون از اطلاع رسا نی شما با زم از این کارا بکنین :D :x
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (1)