رایحه ظهور

معمای بزرگ مذاکره ! مذاکره با آمریکا، هوشمندی یا فریب خوردگی احمدی نژاد؟!

 مذاکره آری یا خیر؟!

آیا مذاکره ای درجریان است؟! مذاکره یا بازی مذاکره؟!

ما در شرایط کنونی چه نیازی به بازی مذاکره داریم؟!

اهداف بازی مذاکره چیست؟!

آیا بازی مذاکره هم مشمول فرمایشات آقا می گردد؟!

 

» افزودن نظر جدید

 

پیرامون فرمایشات 12 آبان مقام معظم رهبری(مدظله)

قاطبه ملت شریف ایران در این مسئله( مذاکره با آمریکا) با خیالی آسوده و با اطمینان از هماهنگی رهبری عزیز و آقای احمدی نژاد ، مسئله را دنبال می کنند ، سران اصلاحات و سبزهای هم که از کوچکترین مسئله ای برای کوبیدن دولت استفاده می کنند ، در این مسئله یا تماشاگرند یا اعتراضات سطحی مطرح می کنند ، در این میان اما جریانی افراطی در بین خودیها وجود دارد که افکار بسیار تندی در مورد جناب دکتر داشته و از هر وسیله ای برای تخریبش استفاده می کنند ، اینان گروهی هستند که با داشتن افکار حقیقت گرائی محض قائل به هیچ گونه تدبیری در عرصه سیاست نیستند و در حالی که بیانات صریحی مکرراْ از مقام عظمای ولایت در حمایت و تایید دولت و شخصیت برجسته و انقلابی دکتر احمدی نژاد وجود دارد ( که نشان می دهد تعابیر مورد اشاره در سخنرانی آقا مانند سادگی ، ساده لوحی ، عمل از روی هوی و هوس ، عمل بر اساس نیات خباثت آلود و .... مشمول دولت محترم نمی شود و آقا تلاش دارند با این تعابیر که همخوانی با صفات برجسته دولت که خود آقا بر آنها تاکید فرموده اند ندارد ، و دوستان و منتقدان دولت در این مسئله را هوشیار کرده و دولت را در بازی مذاکره از این اتهام مبرا کند ، تا غضنفرهای خودی که این روزها فعال شده اند دروازه خودی را هدف قرار ندهند!! ) ، با انکار تمام این صفات برجسته  دولت مکتبی را با تعابیری که انسان از گفتن آنها شرم دارد مورد خطاب قرار داده و اهداف بسیار سوئی را در این ماجرا به دولت نسبت می دهند .....

آیا احمدی نژادی که مدال هوشمندی را از دستان مبارک ولایت گرفت ، چون کودکان فریب خورده است؟!

آیا احمدی نژاد که بنا به فرموده آقا نظراتش نزدیک به نظرات رهبر است دارای انگیزه های خباثت آلود است؟!

آیا احمدی نژادی که با صدها صفت برجسته چون مکتبی بودن توسط آقا متصف شده است ، با هوی و هوس و سادگی می خواهد جلوی آمریکا فرش قرمز پهن کند؟!

اگر اینها نیست که قطعاً( بنا بفرموده مقام معظم رهبری(مدظله) در مورد احمدی نژاد) نیست ، پس ماجرا چیست؟!

................................................................

در نگاه اول، با فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) تردیدهایی در صحت عملکرد دولت محترم در زمینه مذاکره با آمریکا ایجاد شد . موضوع البته پیچیده است ، معظم له صریحاً مذاکره را منتفی دانسته  و بانیان آن را به کودکانی تشبیه کردند  که فریب خورده اند و افرادی هستند که دارای انگیزه های خباثت آلوده بوده و غرق در هوی وهوس می باشند و با ساده لوحی می خواهند جلوی آمریکا فرش قرمز پهن کنند.

هرچند در این کشور هستند سینه چاکان کاخ سفید که در صورت بروز فرصت انواع فرشهای رنگی را برای اربابانشان پهن کنند ولی عملاً با رای مردم پس زده شدند و مطرح نیستند و همه می دانند که مرجع فرمایشات آقا در انجام مذاکره با استکبار به شخص آقای احمدی نژاد  و دولت محترم برمی گردد! ماجرا چیست؟!

(اين مرد شجاع و سختکوش و هوشمند را به رياست جمهورى اسلامى ايران منصوب مي کنم- حکم تنفیذ - مقام معظم رهبری(مدظله))

یک تناقض بزرگ وجود دارد ! چگونه می توان قبول کرد فردی که مدال هوشمندی را از دستان مبارک آقا در حکم تنفیذ درمهار فتنه های پیچیده سیاسی این ایام گرفته است ، با سادگی و ساده لوحی کودکانه عملی را انجام دهد که مورد نهی مقام ولایت قرار دارد؟! چگونه می توان باور کرد فردی که بفرموده آقا نزدیکترین رای و نظر را به حضرتش دارد با انگیزه های خباثت آلود با شیطان بزرگ مذاکره کند ؟! چگونه می توان تصور کرد  که فردی که بارها توسط مولای خویش به مکتبی و ارزشی بودن و صدها صفت برجسته متصف شده است ، فردی که بفرموده آقا جلوی نفوذ جریان سکولار را در بدنه نظام گرفت ،  با هوی و هوس خود به دنبال مذاکره با آمریکا باشد چیزی که مورد نهی ولایت قرار دارد؟!

پس ماجرا چیست؟! پیچیدگی کار کجاست؟! این تناقض چگونه قابل توضیح است؟!

همانطوریکه که آقا در روز 12 آبان تاکید فرمودند ، در مبارزه با استکبار باید منطقی ، معقول ، با روش صحیح و قاطع بود ، باید با عقل و تدبیر و بصیرت شرایط جهانی را درک کرده و مناسب با آن موضعی منطقی در آن برهه اتخاذ کرد.

ما اعتقاد داریم یک ترفند و بازی کاملاً جدی در حال حاضر توسط  دولت و با تایید ولایت برای رویارویی کنونی با جبهه استکبار و خنثی نمودن توطئه ها و خطرات ، در جریان است که بدین شرح می باشد:

اهداف بازی مذاکره :

۱- خنثی کردن فریب « تغییر»   

۲- ایجاد شکاف بین اسرائیل( که قصد حمله نظامی دارد) و آمریکا و کشورهای اروپایی

از حدود یکسال پیش که آمریکا نتوانست با راهکار نظامی به مقصود خود برسد ، بالاجبار تغییر تاکتیک داده و با شعار زیبای«تغییر» وارد میدان شد و با عملی کردن آن در برخی حوزه های غیر حساس و کم اهمیت و تبلیغات گسترده توسط امپراطوری رسانه ای خود ، توپ را به داخل جبهه ما انداخت که ای جهانیان ببینید که ما تغییر کرده ایم و از مواضع گذشته کوتاه آمده ایم اما ایران همچنان با لجاجت بر سر موضع گذشته خود پافشاری می کند و این شاید علی الظاهر مشکلی نباشد اما در جنگ نرم و فکری در صورت خنثی نشدن ، چه در داخل و چه در خارج بسیار مهم و اثر گذار خواهد بود و باید خنثی شود. 

بهترین دفاع ، حمله است ، حال که دشمن با یک بازی جدید آمده است و علی الظاهر توبه کرده بهترین راه  ، خنثی نمودن آن با بازی جدید از طرف شماست و آن بازی مذاکره و البته نمایش مذاکره!  چون تغییر او هم نمایشی بوده است. ( البته مذاکره باید بسیار ماهرانه ، و با لحاظ کردن جوانب آن و اثر آن بر روی دوست و دشمن ، مردم  در داخل و خارج انجام شود که ضمن گرفتن نتیجه ، کمترین آثار سوء را دشته باشد) در اینجا فرصتی هم پیش می آید برای مطالبه درخواستهای 30 ساله و به چالش کشیدن مواضع و عملکرد گذشته دشمن! و اینجاست که توپ در دروازه دشمن است!  

 ایجاد شکاف بین اسرائیل( که قصد حمله نظامی دارد) و آمریکا و کشورهای اروپایی

دومین تحلیلی که می توان برای بازی مذاکره در نظر گرفت این است که منطقه و جهان اینک در شرایط بسیار حساسی به سر می برد ، از سالها پیش مقام معظم رهبری(مدظله) و رئیس جمهور محترم در مناسبتهای گوناگونی استکبار و جبهه باطل را در حال زوال و نابودی خوانده اند که این حقیقت مورد اذعان خود متفکرین و بزرگان آنها قرار دارد. جریان سلطه(مافیای صهیونیستی حاکم برجهان) جهانی قصد داشت با اجرای سناریوی 11 سپتامبر و آغاز جنگهای صلیبی و تسلط بر خاورمیانه و فتح کانون بیداری جهانی یعنی ایران از روند نابودی خود جلوگیری کند ولی این لشگر کشی جز تلفات سنگین و فرسودگی نیروها و افزایش نفرت جهانی دستاوردی در پی نداشت و شکستهای سنگین اسرائیل در لبنان و غزه نشان دهنده  نزدیک بودن این آینده حتمی داشت و آن را نزدیک تر هم نمود.

قطعاً هر موجودی هنگامی که درک کند در خطر نابودی قرار دارد ،از هیچ عملی  که احتمال نجات را افزایش دهد مضایقه نمی کند ، هر چند هزینه زیادی داشته باشد و نکته اصلی اینجاست که صهیونیسم و اسرائیل بعنوان مغز متفکر استکبار با دریافت نشانه های نزدیک بودن نابودی خویش ، در نظر دارد تا آخرین تیرترکشش را نیز استفاده کرده و بخت خود را بیازماید  و از راهکار نظامی بعنوان آخرین راه چاره استفاده کند ، هرچند بسیار هزینه آور باشد.

خطر حمله اسرائیل به ایران بسیار جدیست که بارها با واکنش فرماندهی کل قوا و مقامات مختلف کشورمان و تهدید به مقابله به مثل روبرو شده است ولی نکته مهم این است که اسرائیل برای آغاز این درگیری نظامی باید رضایت و همراهی و توان آمریکا را هم داشته باشد تا بتواند به پیروزی امید داشته باشد  و زیرکی دکتر احمدی نژاد اینجاست که با درک موقعیت و شرایط پیچیده امروز بازی مذاکره را راه اندخته است تا هم با جدا کردن آمریکا و اسرائیل بتواند زمینه حمله نظامی  را از بین ببرد و هم موضع طرفداران برخورد غیرنظامی را با اتخاذ مواضعی تقویت کند و در عین حال ضمن نگاه داشتن وجهه ضد استکباری انقلاب ، از این تهدید فرصتی فراهم کند برای به چالش کشیدن کلیت نظام سلطه و عملکرد آن ، در عین حالی که برای دشمن جز ابهام و تردید و سرخوردگی و از دست رفتن زمان چیزی باقی نمی ماند.

اثر بخش بودن بازی مذاکره!

تاکید مجدانه سران رژیم صهیونیستی ( که وحشت جدی از نابودی خود دارد) بربرخورد نظامی و توصیه سیاستمداران آمریکایی بر مذاکره( که وحشتی از نابودی کوتاه مدت خود ندارند) بر برخورد غیرنظامی نشان می دهد که بازی ماهرانه ایران به ثمر نشسته است و در دنیای استکبار اتفاق نظری برای اصرار موکد رژیم اشغالگر بر برخورد نظامی با ایران جود ندارد! اینک لحظه به لحظه اسرائیل  به نابودی نزدیکتر می شود بودن آنکه بتواند متحدی قوی برای خود در حمله به ایران پیدا کند. و این دقیقاً چیزی است که مورد هدف است ، در واقع با بازی مذاکره ، آمریکایی که دوست ندارد وارد درگیری نظامی با ایران شود ، بهانه ای به دست می آورد تا از فشار اسرائیل برای حمله و دادن تلفات سنگین بگریزد.

پس این نهایت هوشمندیست که با انجام ماهرانه بازی مذاکره  آخرین فرصتها از حیوان درنده اسرائیل که بر لبه پرتگاه نابودی قرار دارد و هر لحظه امکان تجاوز دارد ، گرفته شود.

البته در این بازی موارد مهمی نیز باید لحاظ شود :

1-  نباید گذاشت وجهه ضد استکباری انقلاب ضربه ببیند و نفرت عمومی که سرمایه لازم برای قیام در لحظه حساس است در داخل و خارج کشور تحلیل رود.

2-     نیروهای خودی را باید توجیه کرد تا با عملکرد و حرکت و موضع اشتباه خود در روند و به نتیجه رسیدن این تدبیر خللی ایجاد نکنند و بااصطلاح به پیچ شل کن خودی تبدیل نگردند  و مقام معظم رهبری(مدظله) بسیار زیبا این موارد را در سخنرانی خود لحاظ فرمود از طرفی همچنان محکم و کوبنده بر وجهه ضداستکباری نظام پای فشرد واز طرفی دیگر شاخصه هایی را برای مذاکره کنندگان ذکر فرمود که هیچ کدام با دولت مکتبی همخوانی نداشت و این یعنی اینکه ما همچنان از موضع ضد استکباریمان کوتاه نمی آییم و از طرفی عملکرد دولت صحیح است و این مذاکره نیست و در واقع بیشتر از یک بازی نیست.

این لحظات حساس برای صهیونیستهای پلید به سختی سپری می شود ، آنانی که هر لحظه نابودی خویش را به چشم خود می بینند ، از هیچ خباثتی رویگردان نیستند ، آنها در نظر دارند که پای آمریکا را نیز به درگیری کشانده و با عوامل تهدید کننده  خود شامل ایران ، حزب الله و حماس وارد جنگی فراگیر شود ، که نشانه های بسیاری برای صحت این تحلیل وجود دارد ، حال ایران با انجام بازی مذاکره در واقع بهانه ای به دست آمریکا که تحت فشار شدید اسرائیل است ولی خواهان درگیری نیست می دهد تا پای خود را از میدان برون کشد و اسرائیل در این میدان تنها می ماند.

انشاالله خداوند جهان را در آینده نزدیک از وجود این غده سرطانی نجات خواهد داد.

 ...............................

- جناب آقای احمدی نژاد در بازی مشایی خطر منافقین را دفع کرد  و در بازی مذاکره خطر کفار را!

- بنده اعتقاد دارم که اعتراض به عملکرد دولت در این زمینه نیز باید وجود داشته باشد تا این بازی پیچیده را جدی نشان دهد ولی اعتراض ها  باید با آگاهی از موضوع(بازی بودن مذاکره) و تحت کنترل باشد.

- باید مواظب بود تا غضنفرهای خودی در این لحظات حساس دروازه خودمان را نشانه نروند ، یکی از صفاتی که در مورد آخرالزمان ذکر فرموده اند ، درهم آمیختگی شدید حق و باطل و سخت بودن تشخیص است ، بفرموده استاد پناهیان ابوذرهای پاک دل نباید در این عرصه که نهایت هوشمندی را نیاز دارد ، وارد شوند ، البته استاد پناهیان در صحبتهایشان در مورد مذاکره با آمریکا لفظ دیگری نیز در مورد این افراد بکار بردند که همان قضیه منتظری بود که امام فرمود شما چون در سیاست وارد نیستید به همان کار علمی خودتان بپردازید و در این کارها دخالت نکنید.... اگر غضنفرهای خودی که ما در حالت اول آنها را ابوذر پاک دل فاقد هوشمندی می نمامیم در کار خود اصرار داشته باشند آن وقت متاسفانه حالت دوم برایشان مطرح خواهد بود که انشاالله چنین چیزی نخواهد شد.

- ما به داشتن چنین رئیس جمهور هوشمند و شجاع و پرتلاشی افتخار می کنیم و الحق که مزد چنین فداکاریهای شبانه روزی کمتر از فرماندهی لشگر مولایمان مهدی(عج) نیست

به امید آن روز که نزدیک است

آخرین ویرایش در

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد