رایحه ظهور

ترس استكبار از ظهور...

حركت آخر شروع شده ...  حتي شياطين هم  اين  موضوع را  دريافته‌اند  و در عراق هم فارغ  از دلايل  ظاهري براي حمله، نظير برداشت نفت اين كشور، علت حمله آن بود كه آنها آگاه  شدند قرار است  يك  دست  الهي  بيايد  در  يک حرکت جهاني تا دست اينها را كوتاه كند.

             دكتر احمدي نژاد – فروردين 87

 

  

» ابتدای نظرات (1)

 

حركت آخر شروع شده ...  حتي شياطين هم  اين  موضوع را  دريافته‌اند  و در عراق هم فارغ  از دلايل  ظاهري براي حمله، نظير برداشت نفت اين كشور، علت حمله آن بود كه آنها آگاه  شدند قرار است  يك  دست  الهي  بيايد  در  يک حرکت جهاني تا دست اينها را كوتاه كند.

 

               دكتر احمدي نژاد – فروردين 87

..................................................................            

آيت ا...  علم الهدي  امام  جمعه  مشهد  با اشاره به تحقيقات و حساسيت  دشمنان  در خصوص  مهدويت و در خصوص بخشي از  اظهارات  رئيس جمهور  كه  هدف  اصلي  از لشكركشي به منطقه را همين مسئله دانسته بود، اظهار داشت:

چندي   قبل  نظاميان   آمريكايي  به  مسجد  سهله  هجوم بردند  و  اين  مسجد  را  كه  به عنوان خانه امام زمان(عج) است ،  مورد  اهانت  قرار داده و افراد درون آن را قتل عام کردند. يک  نفر  را  هم  بازداشت  كردند  و  مورد  ضرب  و شتم قرار دادند و از او پرسيدند که آيا تو مهدی هستی؟! وي  افزود :  آيا  سربازان  آمريکايی  با  پندار  خود  اين  کار را کردند يا فرماندهان به آنها دستور داده بودند؟

فرمانده  نظامی آمريکايی  چگونه   از   اين   قضايا  خبر دارد که اين مسجد منسوب به امام زمان (عج) است؟ قطعا  اين  مسئله  توسط   اسلام شناسانی که آمريکايی ها دارند ،  به  آنها  گفته  شده  است. آمريکا  در ضمن اهداف شيطانی   که   برای  اشغال  منطقه  از  جمله  چپاول  منابع

طبيعی  عراق ، محاصره  ايران  و... داشته  است ،  روي اين موضوع  هم  حساسيت  ويژه اي  دارد  و آقاي احمدي نژاد هم اين موارد را مورد توجه قرار دادند.

..................................................................               

رييس سازمان  تبليغات اسلامي اعلام  کرد طرح خاورميانه بزرگ ،  به  خاطر ترس  آمريکايي ها از ظهور امام زمان مطرح  شده  است .  محمدي عراقي هم چنين گفت که حرکت هاي  اخير آمريکا  و  طرح مسئله خاورميانه بزرگ، و  استقرار  نيرو  در  اين  مناطق  در  حقيقت  به  خاطر پيش‌بيني‌هايي است که در مورد مکان‌هاي ظهور امام زمان و  درگيري‌ها  و  چيزهايي است که در "اخبار ملاحم" آمده،و  نيروهاي نظامي  امريکايي در  منطقه  به دنبال اين اخبار حساس هستند.محمدي  عراقي  در گفت و گو با ارگان اينترنتي پژوهشگاه مهدويت در قم از تحليل تازه برخي از مقامات کشور درباره  حضور  آمريکا  در  منطقه پرده برداشت و اعلام کرد طرح  خاورميانه بزرگ به سبب ترس از ظهور امام زمان است.رييس سازمان تبليغات اسلامي ضمن تاييد اظهارات محمود احمدي نژاد در چندماه گذشته، با اشاره به اظهارات رييس  دولت، گفت: "قبل از صحبت‌هاي آقاي رئيس جمهور هم اين  حساسيت‌ها بود و گزارش‌هاي زيادي مي رسيد.در زماني  که  آمريکايي‌ها  به  عراق  آمدند ،  يکي  از  مواردي  که در  خصوص آن حتي از کساني که دستگير مي‌شدند  پرس و جو  مي کردند در مورد مسئله مهدويت، امام زمان، تاريخ زندگي امام زمان و مکان‌هايي بود که منتسب به ايشان است. محمدي  عراقي  همچنين  تاکيد  کرد که: "در بعضي تحليل‌ها، حرکت هاي  اخير  آمريکا  و طرح  مسئله  خاورميانه  بزرگ  و استقرار نيرو در اين مناطق در حقيقت به خاطر پيش‌بيني‌هايي است که در مورد مکان‌هاي ظهور امام زمان عج، و درگيري‌هاي و  چيزهايي  است که  در اخبار ملاحم آمده است، و اينها به دنبال اين اخبار حساس در اين مناطق هستند." رييس سازمان تبليغات  اسلامي درباره دليل حساسيت قدرت هاي غربي نسبت به احتمال ظهور امام زمان هم گفت: "علت اين است که دشمنان مي دانند موضوع برقراري عدالت در آخرالزمان  و منجي جهاني، موضوع بين‌الادياني و بين المللي است که  حتي  اختصاص  به  شيعه  و اسلام نيز ندارد و ما مي‌توانيم از  راه  گفت ‌و گوي  ديني  اين موضوع را جهاني کنيم و آنهايي که مي‌خواهند جهان را  در اختيار داشته باشند از اين موضوعآگاهند  و  مي‌ترسند  اين  فرهنگ  مطامع  و اهداف شومي که  براي منطقه و جهان دارند را تهديد کند."او از حوزه هاي علميه خواست تا با تجهيز خود به زبان علمي، فرهنگ انتظار را به فرهنگي جهاني تبديل کنند.

 

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1 شیخ الشیوخ 1392-02-17 12:48
اللهم صل علی محمد و ءال محمد و عجل فرجهم و اهلک عدوهم من الجن و الانس من الاولین و الاخرین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد