رایحه ظهور

آیت الله مکارم شیرازی : تحقق حکومت جهاني نزديک است

 

 

آيت‌الله مكارم شيرازي با اشاره به اينكه امروز استقبال و ارادت مردم به حضرت ولي‌عصر بيش از گذشته است، اظهار داشت: طبق آمار اعلامي، امروزه نام مبارک مهدي بيشترين استقبال کننده را دارد و اين همه حاکي از نزديکي ظهور حضرت مهدي (عج) است.اين مرجع تقليد با اشاره به خصوصيات ياران امام زمان(عج) گفت: كساني كه مي‌خواهند در جمع ياران امام عصر (عج) باشند بايد همواره به فرمان خدا عمل کرده و ضمن خودسازي، از هواي نفس دوري کنند.

 

 

» افزودن نظر جدید

 

 

آيت الله مکارم شيرازي:

تحقق حکومت جهاني نزديک است

 
(روزنامه رسالت 10/6/86)

 

 

مراسم جشن ميلاد امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد. به گزارش ايسنا، آيت الله مکارم شيرازي در اين مراسم با بيان اين که انديشه مهدويت در آموزه هاي اسلامي بسيار شفاف تر و پررنگ تر است، گفت: هر قدر فساد و ظلم و بيدادگري در جهان بيشتر شود اميد و انتظار به آن ظهور بزرگ فزون تر مي شود. وي، به حضور سالانه 15 ميليون نفر از مردم مسلمان براي ابراز ارادت به مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: اين همه علاقه و اشتياق براي دشمنان و کساني که قبول اين حقيقت منافع آنها را به خطر مي اندازد قابل پذيرش نيست لذا سعي مي کنند در مورد اين مسجد سم پاشي کنند. وي هوشياري مردم در برابر اين توطئه ها را ستود و تصريح کرد: مردم به اين مسايل و اقدامات توجه ندارند و ما شاهد اقبال روزافزون مردم نسبت به مسجد جمکران هستيم.مکارم شيرازي با اشاره به تلاش دشمن جهت ترويج خرافات در مورد مهدويت نسبت به هوشياري دانشمندان علوم ديني تاکيد کرد. وي از ظهور نشانه هاي ظهور حضرت مهدي (عج) خبر داد و ابراز کرد: تحقق حکومت جهاني نزديک است و ما بايد خود را آماده ظهور آن حضرت کنيم

 ..... و اين همه حاکي از نزديکي ظهور حضرت مهدي (عج) است.

آيت‌الله مكارم شيرازي با اشاره به اينكه امروز استقبال و ارادت مردم به حضرت ولي‌عصر بيش از گذشته است، اظهار داشت: طبق آمار اعلامي، امروزه نام مبارک مهدي بيشترين استقبال کننده را دارد و اين همه حاکي از نزديکي ظهور حضرت مهدي (عج) است.

به گزارش گروه فرهنگي «شبکه خبر دانشجو»، آيت‌الله مكارم شيرازي در همايش «آثار و بركات مهدويت در عصر غيبت» در مدرسه اميرالمومنين(ع) با تبريك ايام شعبانيه، به نمونه‌هايي از ويژگي‌هاي حکومت امام عصر از منظر آيات و روايات پرداخت و گفت: با ظهور حضرت حجت (عج) و تشكيل حكومت جهاني همه انسان‌ها در رفاه و عدالت قرار مي‌گيرند و اين مسئله‌اي است كه در تمام كتاب‌هاي آسماني بر آن تاكيد شده است.

اين مرجع تقليد با اشاره به خصوصيات ياران امام زمان(عج) گفت: كساني كه مي‌خواهند در جمع ياران امام عصر (عج) باشند بايد همواره به فرمان خدا عمل کرده و ضمن خودسازي، از هواي نفس دوري کنند.

وي با اشاره به سخن برخي از نابخردان مبني بر اينکه بايد زمين پر از فساد و ظلم و ستم شود تا حضرت ولي عصر ظهور کند، گفت: بسياري جنايات از سوي غربي‌ها در سراسر جهان در حال وقوع است و ايجاد اين شبهه‌كاري عبث و بيهوده است.

مكارم شيرازي با تاکيد بر اينکه ظهور نزديك است، گفت: ظهور ولي عصر (ع) نيازمند حضور يك گروه انقلابي از افراد متدين است.

  30 مرداد 87

  تحقق نشانه هاي ظهور امام زمان 

 حضرت آيـت ا...  ناصر مكارم  شيرازي ازمراجع تقليد قــم بـا اشاره به روايتي ازحضرت عــلي (ع)، گفت:

گسترش خونريزي  و حـلال شـمردن  دروغگويي  و بي بـند و بـاريها در جـهان از نشانـه هاي ظـهور

امام زمان (عج ) است.

به گزارش  رجانيـوز به نقل از ايرنا ، وي شب گذشته درآيين جشـن  ميلاد حضرت مهـدي (عج )  و  در جمع صدها هزار نفر از شيفتگان وارادتمندان اين امام همام درمسـجـد جـمكـران قـم ، افـزود :  بي اعتنايي به عبادات ، خـيانـت  در  امـانت ، رواج ربـا در جامعه ، رشوه خواري ،  فروش دين به دنيا، پيروي از هواي نفس و قطع صله رحم را ازديگر نشانه هاي ظهور امام (ع) عنوان كرد.

آيـت ا...  مكارم شيرازي  افزود: اجراي عدالت و بسط و گسترش  عدل اصلي ترين برنامـه امـام عصر(عج )

پس از ظهور است.

وي بيان داشت :  عدالت براي انسانـيت موجب حيات سعادتمندانه است و  اگر عـدالت  نبـاشد نه پيشرفت

مادي و نه معنوي در اين كره خاكي شكل مي گيرد.

اين  مرجع  تقلـيد  با  بـيان  اينكه  حضرت  مهدي (عج )  در  روايـات   و  احـاديـث  اسـلامي به  "نورآفتاب " و " آب زلال جاري " تشبيه  شده  است ،  اظهار  داشت : بـراي   ملاقــات  و رويت  چهره دلــربا و  نـورانـي امام عصر(عج ) حجابي وجود ندارد  و اين اعمال بد ما  است كه حجاب به وجود مي آورد.

                                          27 مرداد 87 - رجانيوز

 

 

آخرین ویرایش در

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد