رایحه ظهور

پشت پرده مواضع جدید عبدالله دوم و زمینه سازی برای فریب افکار عمومی

چرا ملک عبدالله دوم اسرائیل را تهدید و آن را خطری برای منطقه میداند؟ راز سکوت آمریکا و اسرائیل در مقابل تهدیدهای شاه اردن نسبت به اسرائیل چیست؟ چرا شاه اردن در جنگ سال 2006 اسرائیل علیه لبنان و جنگ سال 2008 علیه نوار غزه سکوت کرده بود؟ آیا روابط اردن و اسرائیل در پایینترین سطح خود قرار دارد؟ آیا جنگ بعدی در منطقه بین اردن و اسرائیل خواهد بود؟ آیا جنگ اسرائیل علیه ایران با این طرح نامعقول به نظر نمیرسد؟ نقش محور مقاومت در تحولات آتی در منطقه چه خواهد بود؟ 

» ابتدای نظرات (193)

 

 * چرا ملک عبدالله دوم به صراحت اسرائیل را تهدید و آن را خطری برای منطقه می داند ؟ * راز سکوت آمریکا و اسرائیل در مقابل تهدیدهای شاه اردن نسبت به اسرائیل چیست؟ * چرا شاه اردن در جنگ سال 2006 اسرائیل علیه لبنان و جنگ سال 2008 علیه نوار غزه سکوت کرده بود؟ * آیا روابط اردن و اسرائیل در پایین ترین سطح خود قرار دارد؟ * آیا جنگ بعدی در منطقه بین اردن و اسرائیل خواهد بود؟ * آیا جنگ اسرائیل علیه ایران با این طرح نامعقول به نظر نمی رسد؟ * نقش محور مقاومت در تحولات آتی در منطقه چه خواهد بود؟ * چه سناریوهایی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است؟ * آیا تخریب جزئی مسجد الاقصی در اثر حادثه و یا زلزله و  یا جنگ علیه نوار غزه و یا ترور یک شخصیت فلسطینی بارز می تواند جرقه ای برای شروع این طرح باشد؟ 

مصاحبه ملک عبد الله دوم با  وال استریت ژورنال و هشدارهای وی به اسرائیل و تعبیر او از نقش ایران در منطقه و چگونگی مهار آن دارای نکات دقیقی است که رمز گشایی از آن می تواند سناریوهای آینده در منطقه را ترسیم نماید.


سفر آقای دکتر احمدی نژاد به سوریه و ملاقات با بشار اسد رئیس جمهور سوریه و سید حسن نصر الله  رهبر مقاومت اسلامی لبنان حزب الله و نیز ملاقات و نشستهای وی با گروههای مقاومت در فلسطین اشغالی و اعلام موضع موحد و جبهه متحد مقاومت چهار جانبه در برابر اسرائیل و هشدار در برابر هر گونه حماقت و آتش افروزی در منطقه ، موجب ایجاد جو رعب و وحشت در اسرائیل و آمریکا و برخی کشورهای منطقه موسوم به محور اعتدال گردید.


اگر در اخبار یکی دو ماه اخیر خوب دقت کرده باشید می بینید که لهجه تهدید های ملک عبدالله دوم شاه اردن در مورد اسرائیل بسیار شدید تر از قبل شده و می توان گفت که بی سابقه است. طی چند ماه اخیر وی در هر سفر خارجی و در هر مناسبت نسبت به اقدامات یک جانبه اسرائیل در قدس و مسجد الاقصی و نیز محاصره غزه هشدار داده و آن را خطری بزرگ برای آینده اسرائیل خوانده است و از همه مهمتر سکوت آمریکا و اسرائیل در برابر این تهدید ها و سخنان است. اگر خوب دقت کرده باشید با هر حرکت ایران و یا سوریه و مقاومت در منطقه، آمریکا و اسرائیل بلافاصله واکنش نشان داده و موضوع را به شورای امنیت می کشانند حتی همین یکی دو ماه اخیر لیبرمان علنا سوریه و رئیس جمهور بشار اسد را تهدید کرد و به جنگ کلامی شدید بین دو کشور انجامید در حالیکه می بینیم رژیم صهیونیستی و آمریکا در مقابل تهدیدهای ملک عبدالله دوم هیچ واکنشی نشان نمی دهند .


برای درک بیشتر موضوع قسمتهایی از مصاحبه ملک عبدالله با روزنامه های مختلف و موقعیتهای مختلف را آورده و سپس به تحلیل آنها می پردازیم


شاه اردن در جلسه ای با سردبیران روزنامه های اردنی هشدار داد كه رژيم صهيونيستي با آتش بازي مي‌كند و اقدامات آن باعث بروز بحرانها و درگيري بيشتري در منطقه خواهد شد.روابط بين اردن و اسرائيل در اصل "سرد " است و علت آن هم اقدامات اسرائيل است كه مانع برقراري صلح مي‌شود و همه تلاش‌ها براي برقراري آن در منطقه را از بين مي‌برد و منطقه خاورميانه را به سمت تنش و درگيري سوق مي‌دهد.  اين اقدامات اسرائيل تنها به افزايش بحران‌ها و درگيري منجر مي‌شود. ( فارس )

 

     شاه اردن در اين گفت و گوي تلفني خواستار پيشبرد روند صلح خاورميانه بر اساس برنامه و در راستاي برپايي دولت مستقل فلسطيني شد.


وي همچنين خواستار پايان اشغالگري اسراييل شد و افزود: شرايط سخت مردم فلسطين بر كند شدن روند صلح تاثير مي‌گذارد. ( ایرنا)

میچل دوشنبه در امان، با ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن نیز درباره تلاش‌های صلح اسرائیلی – فلسطینی رایزنی کرد، و ملک عبدالله بر«لزوم سرعت بخشیدن به تلاش‌ها برای ازسرگیری مذاکرات صلح» تاکید کرد. ( رادیوفردا)


 شاه اردن امروز با محکوم کردن اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی قدس تاکید کرد که اینگونه اقدامات امنیت و ثبات منطقه خاورمیانه را تهدید می‌کند. شاه اردن درباره "تبعات و پیامدهای اقدامات تحریک آمیز اسرائیل که اردن با آن مخالف است و آن را محکوم می‌کند "، هشدار داد و گفت "این اقدامات تلاش‌های انجام شده برای دستیابی به راه حلی مسالمت آمیز برای مناقشه فلسطینی‌ها و اسرائیل را از بین می‌برد و امنیت و ثبات منطقه را تهدید می‌کند  ".عبدالله دوم تاکید کرد: حفاظت از قدس و حمایت از آن اولویت دولت اردن است که از هیچ تلاشی در این راه دریغ نخواهد کرد. ( سرخط)

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #193 امید غفاری 1389-04-15 14:50
:- با سلام و عرض تریک به مناسبت مبعث
در مورد این حرفتان خیلی حرف ها هست که باید گفت ولی لطفا شما هم کمی فکر کنید شاید کار شما هم اشتباه باشد چرا نمی خواهی قبول کنی آخر این چه تحلیلی است که شما رائه می دهید باز اگر در مورد ارتش عربستان بگویید بارورش کمی راحت تر است ما در زمان جنگ با چندین ارتش می چنگیدیم مثل ارتش عراق و پول عرب ها و سلاح های غربی نتوانستند کاری از پیش برند این که اردن است کمی هم به حرف منتقدان خود توجه کن فکر نکن که همه نمی فهمنند فقط خدا شما را به عنوان منجی به زمین فرستاده است شماحرف های از بزرگان نقل کردید اگر راست می گویید و تحلیل شما درست است خوب خود آنها تحلیل کنند و کمی به شاگرداشان بگویید
نقل قول کردن
0 #192 ! 1389-03-02 22:09
حفاظت اطلاعات عزیز

دست مریزاد .blogfa.com/cmt /images/1.gif"> .blogfa.com/cmt /images/7.gif"> .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #191 سید میثم 1389-03-02 22:05
1-وَ إِلىَ‏ مَدْيَنَ أَخَاهُمْ شُعَيْبًا.....( اعراف/85) به سوی (قوم)مدین برادرشان شعیب را فرستادیم.....
2-«وَ إِلىَ‏ مَدْيَنَ أَخَاهُمْ شُعَيْبًا قَالَ يَاقَوْمِ اعْبُدُواْ اللَّهَ مَا لَكُم مِّنْ إِلَاهٍ غَيرُْهُ قَدْ جَاءَتْكُم بَيِّنَةٌ مِّن رَّبِّكُمْ فَأَوْفُواْ الْكَيْلَ وَ الْمِيزَانَ وَ لَا تَبْخَسُواْ النَّاسَ أَشْيَاءَهُمْ وَ لَا تُفْسِدُواْ فىِ الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا ذَالِكُمْ خَيرٌْ لَّكُمْ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِين»(عر اف/85)و بر مردم مدين برادرشان شعيب را فرستاديم. گفت: اى قوم من، اللَّه را بپرستيد، شما را خدايى جز او نيست، از جانب پروردگارتان نشانه‏اى روشن آمده است. پيمانه و ترازو را تمام ادا كنيد و به مردم كم مفروشيد و از آن پس كه زمين به صلاح آمده است در آن فساد مكنيد، كه اگر ايمان آورده‏ايد، اين برايتان بهتر است‏
3-وَ مَا أَنتَ إِلَّا بَشَرٌ مِّثْلُنَا وَ إِن نَّظُنُّكَ لَمِنَ الْكَاذِبِين‏
تو نيز بشرى همانند ما هستى و مى‏پنداريم كه دروغ مى‏گويى(الشعراء-186)
4-وَ قَالَ المَْلَأُ الَّذِينَ كَفَرُواْ مِن قَوْمِهِ لَئنِ‏ِ اتَّبَعْتُمْ شُعَيْبًا إِنَّكمُ‏ْ إِذًا لَّخَاسِرُون‏
مهتران قومش كه كافر بودند، گفتند: اگر از شعيب پيروى كنيد سخت زيان كرده‏ايد(اعراف-90)
5-
قَالُواْ يَشُعَيْبُ أَ صَلَوتُكَ تَأْمُرُكَ أَن نَّترُْكَ مَا يَعْبُدُ ءَابَاؤُنَا أَوْ أَن نَّفْعَلَ فىِ أَمْوَالِنَا مَا نَشَؤُاْ إِنَّكَ لَأَنتَ الْحَلِيمُ الرَّشِيد
گفتند: اى شُعيب، آيا نمازت به تو فرمان مى‏دهد كه ما آنچه را پدرانمان مى‏پرستيدند ترك گوييم، يا در اموال خود آن چنان كه خود مى‏خواهيم تصرف نكنيم؟ به راستى تو مردى بردبار و خردمند هستى(هود-87)
6-قَالُواْ يَاشُعَيْبُ مَا نَفْقَهُ كَثِيرًا مِّمَّا تَقُولُ وَ إِنَّا لَنرََئكَ فِينَا ضَعِيفًا وَ لَوْ لَا رَهْطُكَ لَرَجَمْنَاكَ وَ مَا أَنتَ عَلَيْنَا بِعَزِيز
گفتند: اى شعيب! ما بسيارى از حرفهاى تو را نمى‏فهميم. ترا در بين خود ناتوان مى‏بينيم. اگر به خاطر بستگانت نبود، سنگسارت مى‏كرديم و تو نزد ما عزيز و محترم نيستى.‏(هود-۹۱)
نقل قول کردن
0 #190 تصاويريي از آمادگي حزب الله براي روياروي 1389-03-02 22:01
تصاويريي از آمادگي حزب الله براي رويارويي با حمله احتنمالي رژيم صهيونيستي .blogfa.com/cmt /images/1.gif">

www.paltoday.com/arabic/News-80593.html

التماس دعا

یا علی
نقل قول کردن
0 #189 میلاد 1389-03-02 22:01
دوستان سلام
دنبال شنبه یک شنبه نگردید روایت داریم که رخدادهای نجومی باعث به هم ریختن تاریخ و محاسبه نجومی می شود به دقت به این روایت دقت کنید انشا الله خود حدیث را می گذارم و انشا الله تا 2012 صبر نمی کنیم
نقل قول کردن
0 #188 حفاظت اطلاعات 1389-03-02 21:59
جناب "!"
خواهش می کنم. وظیفه بود. عاقبت کامنت بیهوده در u313 همین است دیگر!
نقل قول کردن
0 #187 محمودی 1389-03-02 21:56
باسلام. اللهم عجل لولیک الفرج. ممنون از مطالب ارزنده تان. موفق باشیدو التماس دعا. .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #186 حسین عاشق مهدی«عج»(نراقی سابق!!!) 1389-03-02 21:31
با اون وضعیت هیچ کس فکر نمیکرد اینقدر مردم پرشور شرکت کنند اما متاسفانه هیچ کس یادش نیست و هیچ کس نفهمیده درست و حسابی که اون روزها رای به خاتمی را مردم رای به رهبری میدونستن(سپاه معاویه در صفین با فریبکاری این روباه مکار خاتمی را به خورد جامعه اسلامی داد)
به عبارت بهتر دوم خرداد حماسه است چون رای مثبت مردم به رهبری بود و رای منفی به هاشمی
و الان هم دیدیدم در 9 دی همان مردم را منتهی این بار بصیرت عوامغ خواص منافق را انگشت به دهان کرد
لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است
خامنه ای رهبر ضیاء هردو عین است
نقل قول کردن
0 #185 reخطاب به علی اصغر 1389-03-02 21:31
سلام علی اصغر من یک مقاله دارم تهیه می کنم درباره یکی از نشانه های ظهور اگه کامل شد به عنوان پست میگذاری؟ با سلام و درود بر دوست عزیز
در پیام قبلی به خدمت شما پاسخ دادم
تقریبا 30 کامنت قبل
نقل قول کردن
0 #184 حسین عاشق مهدی«عج»(نراقی سابق!!!) 1389-03-02 21:27
دوم خرداد واقعا حماسه بود میدونید چرا؟
چون حضور مردم پای صندوق های رای با اون وضعیت فجیع اقتصادی و نرخ تورم که سال 74 به 51 درصد!!!!!!!رسید ه بود و حاصل جایگزینی شعار توسعه به جای عدالت بود و از یادگارهای همین کارگزاران و هاشمی بود این نقطه سیاه و وضعیت فجیع اقتصادی مردم!!!
الان شاید خیلی ها فراموش کرده باشن اماخداشاهده اون روزها خیلی ها (که الان وضعشون توپ توپه ولی الان غر میزنن)نون برای خوردن نداشتن!
آقا گفت عنایت الهی بود بخاطر حضور مردم بود
اما از طرف دیگه خاتمی طبق خاطرات خودش، اول میخواسته ظاهر و باطن را یکی نشون بده و بگه که ادامه دهنده راه هاشمی هست اما مخ اصلاخات حجاریان بهش پیشنهاد میکنه که اگه بگه با هاشمی هستم بیش از 5 میلیون رای نخواهد آورد!!!!
و اینگونه بود که اینها که همیشه با هاشمی بودند و از آستین او بیرون امده بودند با شعار دروغ و منافقانه ای که دادند و خودشون را از هاشمی جداکرده و به رهبری چسبوندند رای آوردن
یادتون نرفته که این شعار را:
درود بر سه سید فاطمی
خمینی خامنه ای خاتمی
وای که چه تاخیری در ظهور حاصل کردند این منافقان......
حالم از خاطرات اون روزها بد میشه
نقل قول کردن
0 #183 پرهام به سید میثم 1389-03-02 21:23
سید عزیز
لطفا نام سوره وشماره ایات را هم برای دوستان بگذارین
ممون
نقل قول کردن
0 #182 حسین عاشق مهدی«عج»(نراقی سابق!!!) 1389-03-02 21:20
سیاوش جان سلام
ما هر هفته دوبار جلسه داریم
دوشنبه ها و پنج شنبه ها
محتاج دعای دوستان مبشر هم هستیم
نقل قول کردن
0 #181 پرهام به دانشجوی بیدار 1389-03-02 21:20

درود بر شما
نقل قول کردن
0 #180 دانشجوی بیدار 1389-03-02 21:18
منظور من بی ادبی به استاد مکرم نبوده است.چرا که بی ادبی نه تنها به استاد بلکه به هر فرد دیگری محکوم است.
منظورم این بود که سابقا" استاد را خیلی کم در کامنتهای اینجا زیارت می کردیم ولی طی این سه چهار روز به وفور جای پاهای ایشان را در وبلاگ میبینیم که نشاندهنده توجه ایشان به شفافسازی اذهان منتظرین است
خدا حفظشان کند
راستی سالروز حماسه دوم خرداد که عنایتی الهی بود را تبریک عرض میکنم(این را از قول سید خراسانی گفتم پس به من خرده نگیرید)
نقل قول کردن
+1 #179 سيد ميثم 1389-03-02 21:15
...4-حضرت شعیب(ع)،مردی از جنس مردم ‹وَ إِلىَ‏ مَدْيَنَ أَخَاهُمْ شُعَيْبًا.....(اعراف/85)
5-جلوگیری از توزیع ناعادلانه منابع بین مردم،از رسالتهای اصلی حضرت شعیب(ع):«وَ إِلىَ‏ مَدْيَنَ أَخَاهُمْ شُعَيْبًا قَالَ يَاقَوْمِ اعْبُدُواْ اللَّهَ مَا لَكُم مِّنْ إِلَاهٍ غَيرُْهُ قَدْ جَاءَتْكُم بَيِّنَةٌ مِّن رَّبِّكُمْ فَأَوْفُواْ الْكَيْلَ وَ الْمِيزَانَ وَ لَا تَبْخَسُواْ النَّاسَ أَشْيَاءَهُمْ وَ لَا تُفْسِدُواْ فىِ الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا ذَالِكُمْ خَيرٌْ لَّكُمْ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِين»‏
6-تهمت دروغگویی به حضرت شعیب(ع):‹‹وَ مَا أَنتَ إِلَّا بَشَرٌ مِّثْلُنَا وَ إِن نَّظُنُّكَ لَمِنَ الْكَاذِبِين‏››
7-مخالفان حضرت شعیب(ع) ادعا میکردند که برنامه ها و سیاست های ایشان بسیارزیانبار است‹‹وَ قَالَ المَْلَأُ الَّذِينَ كَفَرُواْ مِن قَوْمِهِ لَئنِ‏ِ اتَّبَعْتُمْ شُعَيْبًا إِنَّكمُ‏ْ إِذًا لَّخَاسِرُون‏››
8-درمورد قسمت صالح بودن پدر شعیب موعود که فرمانده حضرت قائم(عج) خواهد بود باید گفت همانطور که شنیده اید شغل حضرت صالح(ع) آهنگری بوده است و همانطور که میدانید شغل پدر آقای احمدی نژاد هم آهنگری بوده است
9- پيام تسليت رهبر معظم انقلاب به مناسبت درگذشت پدر رئيس جمهور:«درگذشت پدر بزرگوارتان را كه از مردان صالح و مومن و انقلابي بودند،به جنابعالي و ديگر فرزندان آن مرحوم و والده مكرمه تسليت عرض مي‌كنم ›› به كلمه صالح توجه كنيد
والسلام با سلام و درود بر سید عزیز
مطلبتون جالب و پرمحتوا بود
انشاالله بزودی مقاله شعیب بن صالح منتشر خواهد شد
نقل قول کردن
0 #178 سيد ميثم 1389-03-02 21:14
با سلام
در مورد شعيب بودن دكتر به نتايج جالبي رسيدم :
1-خرافاتی خواندن حضرت شعیب(ع) توسط مخالفین:‹قَالُو اْ يَشُعَيْبُ أَ صَلَوتُكَ تَأْمُرُكَ أَن نَّترُْكَ مَا يَعْبُدُ ءَابَاؤُنَا أَوْ أَن نَّفْعَلَ فىِ أَمْوَالِنَا مَا نَشَؤُاْ إِنَّكَ لَأَنتَ الْحَلِيمُ الرَّشِيد›
2-تحقیر بسیار شدید حضرت شعیب(ع) توسط مخالفان :‹قَالُواْ يَاشُعَيْبُ مَا نَفْقَهُ كَثِيرًا مِّمَّا تَقُولُ وَ إِنَّا لَنرََئكَ فِينَا ضَعِيفًا وَ لَوْ لَا رَهْطُكَ لَرَجَمْنَاكَ وَ مَا أَنتَ عَلَيْنَا بِعَزِيز›
3-جناب آقای احمدی نژاد با احیای گفتمان مهدویت این آیه شریفه را در رگهای مردم جاری کرد.هربار که ایشان پیش از آغاز سخنانش دعای فرج را میخواند گویی این آیه شریفه را خطاب به جهانیان فریاد میزند که« بَقِيَّتُ اللَّهِ خَيرٌْ لَّكُمْ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ».
اما نکته ای که میخواستم عرض کنم این بود که این آیه شریفه تنها یک بار در قرآن کریم آمده و آنهم از جانب حضرت شعیب(ع) خطاب به قوم خود.
نقل قول کردن
0 #177 پرهام به خادم الامام 1389-03-02 21:12
تا حالا در چند پست از اقای خادم الامام تشکر کردم! حال میخواهم یک انتقاد کوچک هم از این استاد بزگوار بکنم!
اقای خادم الامام بنده معتقدم علیرغم همه زحماتی که میکشین وبسیار هم ارزشمند است ولی متاسفانه این محافظه کاری وتقیه های واقعا نابجای شما دیگه یواش یواش داره به مثابه خاموش کننده شوق ظهور عمل میکنه !
اقای خادمالامام عزیز ببینید بسیار از افراد وقتی در جلساتی که در باره نزدیکی ظهور کشیده میشه زیاد در مورد بعضی از مصادیق مانند سید خراسانی و شعیب نمیتونن مانور بدن چون ممکنه دلایل خیلی قوی برای اثبات این مصادیق نداشته باشن خودشون هم به دلیل مشغله کاری میتونن برن تحقیق کنن. در حالی که به لطف علی اصغر الان میتونن مصداق احتمالی سفیانی را برای اطرافیان تا حدودی اثبات کن.ولی برای بقیه نه به طور مثال مقاله سید خراسانی میبایست حداقل چند ماه قبل منتشر میشد! حداقل برای قوت قلب بچه های ولایتی و برای اینکه در دوران سیاه به رهبرشون بیش از پیش ایمان بیارن و وبا یقین به مقام هدایتگر ایشان از لغزش های احتمالی در اینده در امان بمونن.
استاد مطمئن باشین هر چه این مقاله زودتر منتشر بشه افراد بیشتری به ان دسترسی پیدا میکنن واثرات مثبت ان مضاعف خواهد بود
نقل قول کردن
0 #176 ! 1389-03-02 21:03
دوستان من همین الان تو وبلاگ گرداب بودم
چی شد یهو فیلتر شد؟!!! .blogfa.com/cmt /images/12.gif" > .blogfa.com/cmt /images/12.gif" > .blogfa.com/cmt /images/19.gif" > .blogfa.com/cmt /images/19.gif" > .blogfa.com/cmt /images/5.gif"> .blogfa.com/cmt /images/5.gif">

ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــول !

دست فیلتر کننده ش درد نکنه، زحمتمونو کم کرد، تازه میخواستم برم و به گرداب گزارش بدم .blogfa.com/cmt /images/3.gif"> .blogfa.com/cmt /images/5.gif"> .blogfa.com/cmt /images/5.gif"> .blogfa.com/cmt /images/12.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #175 مهدی، یک آدم عادی! 1389-03-02 21:03
جناب حسین عاشق مهدی(عج)، سلام

حال که این قدر صریح و دوستانه نوشته اید، به شما عرض کنم به عنوان آدمی که حدود 50 نفر را تاکنون در دنیای واقعی با این بشارت آشنا کرده ام، حرفهای شما را تصدیق می کنم.
حدود 40 نفر این اشخاص، از همین دسته بندی فشن و شلوار لی پوش هستند. اصلا به تیپ و قیافه آدمها نیست. اتفاقا دوستان بسیج و اینها بیشتر جبهه می گیرند و من هم همیشه شدیدا تعجب می کنم!
البته بهترین کار همان ادامه ندادن است و وقت را باید روی افراد مستعد گذاشت.

التماس دعا
نقل قول کردن
0 #174 غلامعلی 1389-03-02 20:51
من هم با نظر آقا پرهام موافقم.ما نباید با گفتار و نوشتار نسنجیده اساتید را به کنج انزوا و تقیه بکشانیم.
اگر حرفی برای گفتن نداری پس لطفا چیزی نگو و گوش کن.
نقل قول کردن
0 #173 re 1389-03-02 20:49
سلام علی اصغر من یک مقاله دارم تهیه می کنم درباره یکی از نشانه های ظهور اگه کامل شد به عنوان پست مگذاری؟ با سلام و درود بر دوست عزیز
ما هم خیلی دوست داریم که از مطالب ارزشمند عزیزان استفاده کنیم
البته چند تا شرط داره :
1- در زمینه بشارت ظهور باشه ( چون مطالب عام مهدویت بسیار زیاده و اگه بخوایم از اونها استفاده کنیم از هدف اصلی باز می مونیم)
2- حق تخلیص هم برای وبلاگ محفوظه
انشاالله مقاله رو بصورت خصوصی بفرستید در صورت امکان در خدمت شما خواهیم بود
نقل قول کردن
0 #172 مبشر گمنام 1389-03-02 20:47
با پرهام شدیدا موافقم و عرض تشکر دوباره از حضور پرمغز برادر خادم الامام عزیز
نقل قول کردن
0 #171 ! 1389-03-02 20:45
با سلام
پرهام عزیز ؛ هر چند منظور دوستمون دانشجوی بیدار هم نمیتونسته اون چیزی که فرمودید باشه، ولی کاملا با حرفاتون موافقم و باید در بیان مطالب و استفاده از کلمات و عبارات دقت بیشتری داشته باشیم.

و اینکه استاد تا نیمه های شب از وقت استراحت خودشون میزنن تا به شبهات دوستان پاسخ بدن، نشان از لطف ایشان دارد.

ممنون از استاد خادم الامام (عج) عزیز که وقت گرانبهاشون رو در اختیار دوستان قرار میدن.
نقل قول کردن
0 #170 پرهام به دانشجوی بیدار 1389-03-02 20:38
دانشجوی بیدار گفته:
" اینکه جناب خادم الامام هم دارد مثل ما در این کامنتها می چرخد خوشحالم.فکر نمی کردم اینقدر وقتش آزاد باشه"
دانشجوی بیدار کمی با معرفت تر باشین این نوع گفتار از سوی شما بیشتر حالت تمسخر داره متاسفانه. این که دوست عزیزمون خادم الامام میاد در قسمت نظرات به شبهات دوستان پاسخ میده بدین معنی نیست که ایشون بیکار است واز روی بیکاری میاد به من وشما پاسخ میده!بلکه ایشان به دلیل عشقی که به امام زمان دارن و همچنین این که دیدن قسمت کامنتدونی این وبلاگ پر مخاطب است از وقتشون میگذرن و میان مطالب مهمی را اینجا بیان میکنن.بهتره قدرشون را بدونیم
نقل قول کردن
0 #169 یک منتظر 1389-03-02 20:34
اقای علی مبشر ظهور:
با تشکر از مصاحبه شما که خیلی شوق افزا و روشنایی دهنده بود.و خاطره بشارت در مسیر .
می خواستم بپرسیم شما پنج سال پیش به استناد چه خبری بشارت ظهور داده بودید؟
نقل قول کردن
0 #168 سحریار 1389-03-02 20:30
دو مبشر بزرگ :در مراسم ارتحال مبشر بزرگ ایت الله بهجت:

ahestan.files.wordpress.com/2010/05/101.jpg با سلام و درود
عکس بسیار زیبایی است
آیت الله ناصری در کنار احمدی قهرمان
نقل قول کردن
0 #167 فدایی ماه 1389-03-02 20:27
دعای جضرت آیت الله بهاءالدینی برای دیدار آیت الله خامنه ای با حضرت ولی عصر عج مستجاب شد

حاج آقا دکتر محمدی به بیان خاطره‌ای به نقل از حاج آقا «صدیقی» (سخنران معروف و از شاگردان آیت‌اله بهاءالدین) پرداخت و گفت:«صدیقی به حضرت آیت‌اله بهاءالدین گفت ، آقای من سفر حج را در پیش دارم شما سفارشی ، دعایی ، درخواستی ندارید و آقای بهاءالدین فرمودند: من یک دعایی دارم ؛ در کوچه بنی‌هاشم همان جایی که مادرم حضرت فاطمه را سیلی زدند شما بروید و از خدا بخواهید که دعای من مستجاب شود ، همین. و من به مدینه رفتم . اما سفارش آقا را فراموش کردم و در مکه بودم که یادم آمد آقا سفارش دعا داشته‌اند دوباره به مدینه برگشتم و دعا کردم که خدایا دعای آقای بهاءالدین مستجاب شود (از این مساله فقط خود خبر داشتم) وقتی به قم آمدم و خدمت آقا شرفیاب شدم آقا فرمودند ، حالا دیگر سفارش من را در مدینه فراموش می‌کنی و به مکه می‌روی و برمی‌گردی…!
من هم عذر خواستم و حسابی شرمنده شدم و بعد به آقا گفتم ، آقا دعایتان مستجاب شد . گفتند: بله ، خدا را شکر دعای من مستجاب شد.
بعد گفتم آقا لطف بفرمایید که اگر مانعی ندارد مضمون دعایی که داشتید را بیان کنید ، آقا نپذیرفتند و من خیلی سماجت کردم و بالاخره آقا فرمودند : من دعایی کردم که آیت‌اله خامنه‌ای خدمت حضرت امام زمان(عج) برسند که خدا را شکر این دعا مستجاب شد و آقا سیدعلی آقا خدمت ولی عصر رسیدند.»
نقل قول کردن
0 #166 راهی 1389-03-02 20:24
مصاحبه جالبی بود خدا خیرتان دهد .
خداوند به حق زهرای مرضیه باقی مانده غیبت مهدی را بر ما ببخشد .
التماس دعا
یاعلی
نقل قول کردن
0 #165 علی مبشر ظهور 1389-03-02 20:18
البته این اولین بشارتم نبود بلکه اولین بشارتو من حدود 5 ساله پیش به خانواده ام دادم که ظهور نزدیک است و رهبری وصله به ظهور میشه و حوادث عراق از علائم ظهوره و آخرین پادشاه حجاز ملک عبدالله و شیعه کشی در یمن داره زیاد میشه که یمن آتش زییره خاکستره که انقلاب یمانی نزدیکه و..

اون زمان یعنی 5 ساله پیش هرچی راجع به حوادث یمن سرچ میکرد خیلی به ندرت سایت یا خبرگزاری از حواث یمن گزارش میداد ، مصداق سفیانی و یمانی و دجال رو هنوز اون زمان کسی بیان نکرد
نقل قول کردن
0 #164 سیاوش 1389-03-02 20:17
پس دقت کنید که با تقویم های سالنمای طراحی دانشگاه تهران نمی توان برای ظهور تاریخ تعیین کرد و باید به تقویم همان کسی که امر ظهور را در یک شب اصلاح می کند دسترسی داشت
البته تاریخ ظهور برای ما زیاد مهم نیست و وظیفه ما آمادگی بیشتر و اصلاح اعمالمان می باشد و صد البته دعا کردن به در گاه خداوندی از مهمترین موارد نزدیک شدن ظهور می باشد و این تقویم ها در مقابل قدرت خداوند هیچ نیستند
در ضمن باید دقت کنیم که غیبت به علت سال یا ماه اتفاق نیفتاده که ظهور به خاطر سال یا ماه خاصی اتفاق بیفتد باید موانع ظهور رفع شود تا ظهور اتفاق بیفتد
و یکی از این موانع امید نداشتن مردم به ظهور و در نتیجه اهمیت ندادن به اعمال خودشان هست که ما باید با تمام توان این موانع را رفع کنیم

خدايا به حق مظلوميت هاي حضرت زينب کبري تعجيل در ظهور عنايت فرما .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/11.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #163 سیاوش 1389-03-02 20:16
سلام برعاشقان امام زمان(عج)

---------------------------------- نکته مهم در مورد تاریخ ظهور --------------------------------
---------------------------------- نکته مهم در مورد تاریخ ظهور --------------------------------
---------------------------------- نکته مهم در مورد تاریخ ظهور --------------------------------

در جواب دوستانی که در مورد تاریخ ظهور خیلی به عاشورا و جمعه و شنبه و... می پردازند و بر اساس آن سال ظهور را حدس می زنند
دقت بکنید این حرف را از همان عالمی نقل می کنم که 72 ماه از به قدرت رسیدن شعیب تا ظهور را برای ما یادآوری کرد
در بحثی که با ایشان در مورد تاریخ ظهور داشتیم گفتند به قول شما عاشورا و جمعه و...به احتمال زیاد درست هست ولی دقت کنید که همان خداوندی که قرار است امر ظهور مولا را در یک شب اصلاح کند همان خدا روز ها و ماه و کرات را آفریده و می تواند در آنها تغییر ایجاد کند
در حدیثی داریم که قبل از ظهور مدتی زمین از گردش خواهد ایستاد یا خورشید از مغرب طلوع خواهد کرد و در این زمان دیگر محاسبات منجمین به هم خواهد خورد یا خلاف عادت معمول خسوف در اول ماه رمضان و کسوف در اواسط ماه رمضان اتفاق خواهد افتاد و ستاره سرخی در آسمان پدیدار خواهد گشت
احتمالی که دوستان در این موارد داده بودند نزدیک شدن سیاره یا ستاره یا شهاب سنگ بزرگی مانند نیبرو بود خوب شما خودتان حساب بکنید اگر چنین اتفاقی بیفتد کره ماه نیز از این مورد مستثنی نخواهد بود و احتمال دارد یک ماه به بیش از سی روز تبدیل شود یا کمتر و اتفاقات دیگر هر چند ما مثلا عاشورا را در سالی مصادف با روز چهارشنبه می بینیم ولی اگر ماه قبل از محرم همان سال یعنی ذوالحجه 34 روز شود آنوقت ممکن است عاشورا به روز جمعه بیفتد
نقل قول کردن
0 #162 قاسم 1389-03-02 20:15
سلام
از آقای خادم الامام (عج ) یک سوال دارم . درباره آقای حمید رابعی و ادعای ایشان درباره نگارش علیا ( الله ) و پرچمهای سیاه خراسان که در سایت ایشان هست چه نظری دارید ؟
در پناه حق
نقل قول کردن
0 #161 سیاوش 1389-03-02 20:12
سلام بر آقای حسین عاشق مهدی (عج) عزیز
خوب هستی برادر راستی از پایگاه و بشارت شما چه خبر ؟
نقل قول کردن
0 #160 دانشجوی بیدار 1389-03-02 20:10
این شعر امام
سالها می گذرد حادثه ها می آید.......انتظا ر فرج از نیمه خرداد کشم
آیا منظور این عارف کامل این است که عاشورا در نیمه خرداد می افتد؟
اینجوری که باید 20 سال دیگه صبر کنیم
-------------
از اینکه جناب خادم الامام هم دارد مثل ما در این کامنتها می چرخد خوشحالم.فکر نمی کردم اینقدر وقتش آزاد باشه
----------
از آقای مجید شیرازی هم معذرت میخواهم.اون قطعا" را تبدیل به شاید میکنم با سلام و درود بر دوست عزیز
موضوع مهمه و حضور خوبان مایه برکت و شور بیشتره
نقل قول کردن
0 #159 علی مبشر ظهور 1389-03-02 20:10
خاطره بشارت ظهور در ایام فاطمیه

با توجه به تبلیغ امر بشارت ظهور و نقل خاطرات بشارت ظهور از سوی برخی دوستان (علی اصغر و حسین مهدیزاده نراقی و ...) بنده هم تشویق به این امر شدم

در یکی از روز هایی که توی جاده بودم (به عنوان مسافر) از شهری به شهر دیگه حدود 200 کیلومتر فاصله بین مبدا و مقصدم بود در حرکت بودم و 3 خط ماشین سوار شدم تا به مقصدم رسیدم ، هر 3 تا راننده رو بشارت ظهور دادم:

راننده اولی که حدود 150 کیلومتر من و او تنها در سفر بودیم : ابتدا دنبال نقطه شروع بحث میگشتم که پیدا کردم و آن این بود که پس از اینکه راننده از شغلش که در چاپ کتب درسی آموزش و پروش فعالیت داشت واسم گفت ، من بهش گفتم که توی یکی از کتب ادبیات در یک صفحه نقاشی مشاهده شده که علائم ماسونی داشته و سپس ادامه دادم که دوست داری راجع به فراماسونی و علائم آن واست توضیح بدم گفت بله و مشتاقانه به مباحثم راجع به فراماسونی گوش میداد ... تا رسیدم به بحث دجال ... تا رسیدم به مبارزه احمدینژاد با صهیونیسم ماسونی... تا رسیدم به بشارت ظهور بهجت .. تا رسیدم به علائم ظهور ... تا رسیدم به مصداق یابی سید خراسانی و یمانی...و سرانجام نزدیک پیاده شدن سفیان رو بهش معرفی کردم ... سر آخر هم این حدیثو واسش گفتم که : در آخرالزمان شیعیان ما از سیاهی های توی سفیدی (نوشته در کاغذ) حقیقت رو از باطل تشخیص میدهند. و سپس پیاده شدم

راننده دوم که یک زائر بود و از مشهد داشت بر میگشت و چون ایام فاطمیه بود من گفتم حیفه این ایام که کمتر نسبت به محرم پر رونق میشه ولی در عوض ایام نیمه شعبان بسیار پر رونقه ... بشارت ظهور بهجت رو دادم که طرف شنیده بود! .... سید خراسانی و یمانی رو واسش معرفی کردم که طرف این رو هم شنیده بود و قبول داشت! .. داشتم پیاده میشدم سفیانیو واسش معرفی کردم (اما اینو نشنیده بود) و با اصرار کرای خودمو بهش دادم (ازم نمیخواست کرایه بگیره )

راننده سوم : چون مسافت کوتاهی داشتم مثل بحث با راننده دوم سر صحبتمو از ایام فاطمیه و جشن نیمه شعبان باز کردم و سپس بشارت ظهور بهجت ... بیان علائم ظهور و... مصداق یابیها علی جان سلام
خدا اجرتون بده
انشاالله بزودی زود همه شیعیان مبشر خواهند شدو اون وقت مبشرین مجبورند به هم بشارت بدهند )
پس تا بازار کساد نشده و دست زیاد نشده بشتابید
نقل قول کردن
0 #158 سحریار 1389-03-02 19:50
خدمت اقای نراقی با عرض ارادت

کاملا موافقم .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
+
روزی حرام دو دسته است : 1- مال حرام 2- روزی معنوی حرام
بعضی هایی که ارتزاق فکری و روحی شان از کانالهای حرام است اصلا قبول نمی کنند.مثلا انهایی که فیلم و ماهواره و.... دلخوشی روحی و فکری شان است!

وقتی ماهواره دجال ، روزی رسان فکری و روحی بشود بشارت ظهور انکار می شود !
نقل قول کردن
0 #157 حسین عاشق مهدی«عج»(نراقی سابق!!!) 1389-03-02 19:34
3- شخصا هممون گنهکاریم ، هیچکس معصوم از گناه نیست امما بنده یه چیزهایی را در روانشناسی افراد کشف کردم و توی مقایسه افرادی که بهشون بشارت ظهور داده میشه ، مثلا برای من قطعی و یقینی شده که اون گناهی که همه جوره چشم و گوش را نسبت به درک این حقیقت می بنده 1-ورود مال حرام (مخصوصا پول ربا ،حتی اگه فرد توی مهمونی یه نزول خور شرکت کنه هم ، بازم تاثیر وضعیش را داره) به لقمه های افراد و 2- رانت خواری و استفاده از مزایای رانت (مثلا قبولی در دانشگاه یا آزمون استخدامی بر اساس آشنا بازی!!)هست
یعنی من به شخصه معتقدم زیاد به ظاهر افراد توجه نکنید
چه بسا یک ادم واقعا با ظاهر فشن یا حجاب کم ؛ حرف شما را قبول کنه ولی یه صف اولی نماز جماعت؛ حرف شما را نخواد قبول کنه
که این را اگه خواستید دلیلش را پیدا کنید باید بازم روی همون بحث مال حروم و رانت خواری زوم کنید..
مثلا یکی از افرادی که تکذیب میکرد شدید و میگفت اگه تو میگی ظهور اینقدر نزدیکه یعنی تا 30 سال دیگه نهایتا
گفتم آره میگفت اصلا و ابدا قبول ندارم و قبولم نمیکنم
هزار تا دلیل روایی و عقلی و بر اساس سخن بزرگان را هم یا رد میکرد یا اینطوری تفسیر میکرد:
میگفت نزدیکی ظهور یعنی نسبت به 1100 سال نزدیکتره!!!!!!!!!!
میگفت یعنی کمتر از 1100 سال به ظهور مونده
ببین بصیرت ( که بصیرت داشتن و نداشتن رابطه مستقیم با تقوا و مخصوصا پول حرام نخوردن داره) تا کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شخصا این حرفها را زدم تا مخاطب هاتون را بهتر بشناسید
اللهم عجل لولیک الفرج حسین جان سلام
مطلب خوبی بود
خیلی پیچیدگی هست این تنها 30 درصد ماجراست
نقل قول کردن
0 #156 رهگذر 1389-03-02 19:26
از آقای علی مبشر ظهور بسیار سپاسگزاریم برای این مصاحبه ارزشمند.

مطالب بسیار خوبی را بیان کردند و به نوعی تایید کامل این حرکت مبشران ظهور را .
لذا با قدرت و قوت به پیش ...
فقط دوستان تعیین وقت و تاریخ نکنند که خدای ناکرده این سایت را متهم کنند که به دنبال تعیین وقت است. اقای علی اصغر هم توضیحات کافی داده اند که منظور از تحلیل های سیاسی و دنبال کردن علائم و بیان روایات و تطبیق انها با امور جاری تنها شناخت جبهه حق و باطل و هشیار بودن از فتنه هایی است که در راه است.
به نظر می رسد نزدیکی ظهور بر دل مومنان تجلی کرده و اینها همه از عنایات حق تعالی و عنایات آقا امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است که نور هدایت را بر دل جوانان و شیعیانش می تاباند تا نزدیکی ظهور را درک و زمینه های ان را آماده سازند و بشارت دهندگان ان باشند .
حضور با برکت جناب خادم الامام (عج) را هم در این سایت به فال نیک می گیریم و بشارت ایشان را در رابطه با پرچمهای سیاه خراسان و طرحهای خوب ایشان را برای نیمه خرداد

موفق و موید باشید

.blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #155 حسین عاشق مهدی«عج»(نراقی سابق!!!) 1389-03-02 19:25
من دیروز شهر احمد آقا بودم!!!!!!!!!!
توی .... با چند تا بچه هیئتی اونجا آشنا شدم
عند بچه هیئتی بودن تو اون شهر
اما نکته جالب اینه تا من بشارت را شروع کردم .blogfa.com/cmt /images/4.gif"> یکیشون انچنان موضع مخالفی گرفت که نعوذ بالله انگار من گفتم ما منتظر خروج سفیانی هستیم!!!!!
رگ گردنش زده بود بیرون و میگفت اون فایل ایت الله بهجت قسمت دومش تکذیب شده(میگفت اون قسمت 62 سال را ایت الله خوشوقت تکذیب کرده)
خلاصه اصلا و ابدا قبول نمیکرد نزدیکی ظهور را
منم اعتقاد دارم اگه با یه نفر بحث کنی و اون اولش موضع بگیره دیگه نباید ادامه داد بحث را
اما اینجا فرق میکرد قضیه چون یه جمع تقریبا عمومی بود و اگه شبهاتشو جواب نمی دادم بقیه هم شک میکردن
خلاصه بگم به نتایج جالبی رسیدم در مورد افرادی که میخوایم بهشون بشارت بدیم:
1- اگر کسی اول حرف شما ، شروع به تکذیب کرد بحث را ادامه ندید(اگر بحث دونفره بود) چون معمولا کسانی که چیزی در چنته ندارن میخوان بقیه را به دروغگویی متهم کنن
2-برای خود من یقینی شده که توی این بحث عوامی که ادعا ندارن خیلی راحت قبول میکنن حرف حق نزدیکی ظهور را
اما وای بر خواص
همونهایی که استاد پناهیان میگفت تو نبرد جدید(نبرد استعلا و خود برتر بینی) غربال خواهند شد...
ادامه دارد...
نقل قول کردن
0 #154 سحریار 1389-03-02 19:07
در جواب به اقای re:
-----------------------------
این که کسی بگوید خواب حجت نیست غلط است . کاملا.

شاید کاملترش این باشد که بگویند خواب به تنهایی حجت نیست!

یعنی حجت عقلی و شرعی هم باید موید یک خواب باشد.

اقای فاطمی نیا فرمودند در باب خواب و مکاشفات (قریب به مضمون):
صحت خواب یا مکاشفه را باید با ایات قران کریم و احادیث سنجید. که خودش متخصص می خواهد!

بله خواب شیطانی هم داریم . اما خواب رحمانی هم داریم که راهگشا و راهنماست.
باید کسی که مهذب است تفسیر کند . بعضی از انسانها که امتحانی مانند امتحان حضرت یوسف را پشت سر گذاشته اند با موفقیت می توانند خواب را تعبیر کنند که در همین تهران بنده کسی را می شناسم که چنین توانایی به او داده شده.

اما اینکه در کل بگوییم خواب حجت نیست
و از ریشه منکر خواب شویم این کار درستی نیست.

ای بسا خوابهایی که پیام اورند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد