رایحه ظهور

قطعات پازل -شماره 1 . . . عربستان - قسمت دوم

در قسمت دوم بحث مربوط به کشور عربستان ذیلا به یک روایت و تحلیل قابل توجه دیگر اشاره میشود : محققین مسلط به زبان عربی در بررسی متون و مقالات عربی مرتبط با ظهور حضرت حجت (عج) به روایتی از یک کتاب مشهور به نام « دویست و پنجاه علامت تا زمان ظهور امام مهدی (عج):  مائتان و خمسون علامة حتی ظهور الامام المهدی (عج) » نوشته علامه سید محمد علی طباطبایی حسنی چاپ شده در سال 1419 هجری قمری در شهر بیروت، برخوردند که ماحصل این بررسی را در ادامه میخوانید :

» ابتدای نظرات (201)

لینک :قطعات پازل - شماره 1. . . عربستان - قسمت اول

 

بسم الله الرحمن الرحیم

در قسمت دوم بحث مربوط به کشور عربستان ذیلا به یک روایت و تحلیل قابل توجه دیگر اشاره می شود :

محققین مسلط به زبان عربی در بررسی متون و مقالات عربی مرتبط با ظهور حضرت حجت (عجل الله) به روایتی از یک کتاب مشهور به نام « دویست و پنجاه علامت تا زمان ظهور امام مهدی (عجل الله):  مائتان و خمسون علامة حتی ظهور الامام المهدی (عجل الله) » نوشته علامه سید محمد علی طباطبایی حسنی چاپ شده در سال 1419 هجری قمری در شهر بیروت، برخوردند که ماحصل این بررسی را در ادامه می خوانید :

« عن مسند احمد عن النبی صلی الله علیه و آله و سلم : یحکم الحجاز رجل اسمه علی اسم حیوان، إذا رأیته حسبته فی عینه الحول من البعید و اذا اقتربت منه لا تری فی عینیه شیئاً، یخلفه أخ له إسمه عبدالله، ویل لشیعتنا منه؛  اعادها ثلاثاًً : بشرونی بموته ابشرکم بظهور الحجة، بشرونی بموته ابشرکم بظهور الحجة، بشرونی بموته ابشرکم بظهور الحجة. »(1)

« از مسند احمد از پیامبر (ص) نقل شده است: مردی در حجاز حکومت خواهد کرد که اسمش چون اسم حیوان است ؛ هنگامی که او را از دور ببینی ، تصور می کنی که در چشمش کژی (انحراف) وجود دارد و هنگامی که به او نزدیک می شوی، در چشمش چیزی نمی بینی ؛ بعد از او برادرش که نامش عبدالله است ، خلافت  می نماید ؛  وای بر شیعه ما از او . . . سپس سه مرتبه تکرار کردند : خبر مرگش را به من بشارت دهید تا من ظهور حجت را به شما بشارت دهم. »

محقق و استاد برجسته جناب خادم الامام (عجل الله) که اصرار زیادی هم در به کار نبردن عنوان استاد در مورد خودشان دارند ضمن تهیه این کتاب و بررسی آن در صفحه 122 با این روایت روبرو می شوند که متن اسکن شده آن را می بینید ؛

 

نکته مهم اینکه همانطور که ملاحظه می فرمائید در ذیل روایت مذکور توسط علامه طباطبائی قید شده است که "هذا الخبر نقله إلیٌ أحد الفضلاء المطلعین" یعنی : "این خبر را یکی از انسان های فاضل و مطلع برایم نقل کرده است" و این جمله نشانگر آن است که علامه طباطبائی خود شخصا این حدیث را از کتاب مسند احمد (کتاب مورد وثوق اکثر علمای سنی) استخراج ننموده است و امکانش وجود دارد که صحت سند آن در کتاب اصلی (مسند احمد) به اثبات نرسد .

اما اگر این روایت با همین مضمون در کتاب اصلی هم آمده باشد انطباق عجیبی با وضعیت فعلی خاندان آل سعود دارد.

با یک جستجوی ساده در مترجم گوگل می توان به معنی اسم فهد پی برد ؛ فهد در لغت عربی به معنای یوز پلنگ است ! عجیب اینکه روایت می فرماید : بعد از پادشاهی که نامش همچون حیوان است، برادرش عبدالله به پادشاهی می رسد. در عربستان کنونی نیز ملک عبدالله که برادر ملک فهد «  یوزپلنگ » است، سلطنت را از سال 2005 میلادی و به دنبال فوت ملک فهد به عهده گرفته است . روایت ذکر شده در ادامه بیان می دارد: « ویل لشیعتنا منه : وای بر شیعه ی ما از او. ». اما آیا ملک عبدالله سزاوار چنین توصیفی است؟

بنا بر ادعاهای وهابیون ؛ خاندان آل سعود و خصوصا شخص ملک عبدالله با روافض (لقب شیعیان در کتب وهابیون) برخورد قاطع نمی کنند ! و چون معتقد به مباح بودن خون شیعیان هستند همواره خواستار محاکمه و به بند کشیدن پیروان اهل بیت (علیهم السلام) هستند .

گرچه در ماههای اول سلطنت ملک عبدالله بیان می شد که وی  شخص معتدل و میانه رویی است و با ملک فهد که در زمان او حجاج شیعه در روز برائت از مشرکین به خاک و خون کشیده شدند، تفاوت دارد، اما گذشت زمان ثابت کرد که نه تنها خطر او برای شیعیان و سایر مسلمانان آزاده از ملک فهد کمتر نیست، بلکه ملک عبدالله به مراتب خطرناک تر است.(2)

با وجود اینکه ملک عبدالله در طی این سالها تلاش نموده است تا در ظاهر و در جریان مناسبات سیاسی با کشورهای منطقه خود را فردی صلح طلب معرفی نماید، اما شواهد امر دقیقاً خلاف این نکته را ثابت می کند؛ به طوری که از زمان آغاز رسمی سلطنت ملک عبدالله ، حملات گروه های تکفیری تحت حمایت عربستان به شیعیان عراق، افزایش یافته و حتی هتک حرمت این گروههای تکفیری به عتبات عالیات و حرم ائمه (ع) در عراق افزون گشته است. از زمان آغاز سلطنت ملک عبدالله، مفتیان وهابی عربستان که تحت حمایت کامل خاندان آل سعود هستند، فتواهای بی شرمانه ای صادر نموده که این فتواها به دست گروه های تکفیری عراقی تحت حمایت دولت عربستان سعودی اجرا شده و منجر به کشتارهای هر روزه ی شیعیان عراقی و انهدام زیارتگاه های معصومین (ع) شده است. علاوه بر این ملک عبدالله  ارتباط بسیار قوی با امریکا و اسراییل برقرار نموده و بدین ترتیب به مسلمانان خیانت کرده است. این ارتباط تا بدانجا است که سران سعودی در زمان سلطنت ملک عبدالله، با جرج بوش میگساری و رقص شمشیر می نمایند.

از سوی دیگر بنا بر گزارش های بی شماری که از سوی حجاج شیعه بخصوص حجاج شیعه ی ایرانی به دست رسیده است، در طی 3 – 2 سال اخیر، فشارهای زیادی بر حجاج ایرانی وارد آمده است که تاکنون سابقه نداشته است. این فشارها تا به آنجا بوده است که برخی از علما از جمله آیت الله مکارم شیرازی، بحث احتمال تحریم حج عمره را مطرح نمودند.

یکی از آخرین شاهکار های ملک عبدالله در  خیانت  به  شیعیان،  دست داشتن دستگاه های اطلاعاتی عربستان سعودی به همراه دستگاه اطلاعاتی کشور خائن اردن در ترور شهید حاج عماد مغنیه بود که این مسئله خود یکی از ننگین ترین جنایات ملک عبدالله می باشد.

همچنین جنایات اخیر که در شهر مقدس مدینه به دست دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی عربستان و نیز نیروهای افراطی وهابی موسوم به نیروهای امر به معروف و نهی از منکر وابسته به دولت عربستان انجام شدند و در طی آن ها تعداد زیادی از شیعیان به شهادت رسیدند و تعداد دیگری نیز زخمی شدند، خود حکایت از دسایس شیطانی ملک عبدالله عربستان دارند . با توجه به مسائل گفته شده، به راحتی می توان دریافت که عبارت « ویل لشیعتنا منه »  در روایت ذکر شده،  کاملاً  برازنده ملک عبدالله می باشد.

با توجه به مطالبی که ذکر شد، این احتمال وجود دارد که ملک عبدالله و خاندان آل سعود، آخرین پادشاه مقتدر و آخرین خاندان پادشاهی عربستان باشند. چرا که چندین روایت از معصومین (ع) ذکر شده است که اوضاع حجاز در آخرالزمان را پیشگویی کرده اند و این پیشگویی ها تا حد زیادی بر وضعیت کنونی عربستان منطبق است. گرچه ما انسان ها از خطا و اشتباه مبری نیستیم و ممکن است در تحلیلها اشتباه نماییم ، اما در هر حال توجه به اوضاع کنونی عربستان و تحلیل آن بر طبق روایات آخرالزمانی معصومین (ع) خالی از لطف نیست و می تواند ما را در برخورد با پیشامدهای آخرالزمان یاری نماید.

منبع و ماخذ :

1 - کتاب ، تألیف سید محمد علی طباطبایی حسنی، ناشر: موسسه  البلاغ بیروت، چاپ دوم، 1425 هجری قمری (2004 میلادی)، صفحه ی 122.

2 - http://mouood.org/content/view/8548/2

 

........................

برگرفته از : http://farabin.tk/

لینک :قطعات پازل - شماره 1. . . عربستان - قسمت اول

مرتبط :::::ترس از ظهوردر عربستان

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #201 عمار بيروزي 1389-08-22 23:22
رمان در کتاب "بحار الانوار" 52\ 213در نشانه ای از آمدن مهدی ، امام
زين العابدين ع كفت((يكون قبل خروجه-اي مهدى- خروج رجل يقال له "عوف السلمي"بأرض الجزيرة ويكون مأواه تكريت أو كويت وقتله بمسجد دمشق . ثم يكون خروج شعيب بن صالح من سمرقند-نيشابور قزوين- ، ثم يخرج السفياني الملعون من الوادي اليابس))انتهى
در این بحث علامت ظهور یک سیاسى تمدار مخالفت با دولت جمهوری عربی سوریه عنوان لقب (صلح آمیز (به معنی مرد یا ابرو بزرگ در فرهنگ عربی به نام او نمی باشد! "يقال له" وليس اسمه!
به معنی "مرد سلم صلح" و یا "مرد سلام صلح" و یا "مرد سلمي آرام" كنيته
می شود از جزیره عربستان -- شبه جزیرة عربستان (سعوديه)، میانگین دختر و با این نسخهها کار پیمانکار در منطقه از "کویت" تصحيف! و کشتن او را در یک مسجد در دمشق ترور
"مسجد" در زبان عربی به معنی زمین "ارض"
قول رسول پیامبر ص : جعلت الارض لي مسجدا طهورا --من به زمین مسجد خالص
راه اندازی دمشق کلمه سراسر این سرزمین گسترده ای از شام و باستانی شامل سوریه، و لبنان بیروت.
و فرد مورد نظر در اینجا انطباق رئيس دولت لبنان شهيد)) رفیق الحریری)) زعيم تيار مستقبل --آینده رهبر جنبش برای صلح و مسالمت آمیز توافقنامه "طائف" و"طائف" ارض بجوار مكة مقدسة
حريرى تاجر مشهور دارای تابعیت لبنان ، و عربستان سعودی
نقش بازی در پایان دادن به جنگ داخلی لبنان
و آنان که ازدواج کرده و زندگی در عربستان سعودی
است ، که سنگین و ابرو به عنوان یک مقاول مهندس بترول در خلیج فارس مشغول به کار
شد تا در بیروت دمیده شده ، و در کنار مسجد خود ، دمشق 2005 فوریه 14 میلادی به خاک سپرده شد
حديث ذكر مورد حرف زمني ((ثم)) --((ثم يكون خروج))
و پس از رئيس جمهور به دست آورد دولت در انتخابات مردمی ، احمدینژاد شعبى در سال 2006 میلادی
سیاسی و شخصی حریری اطلاعات شناخته شده است و به یک میلیونر
رویداد مهم مرگ هیچ است
زلزله سیاسی یا لرزش دادن حس اختلاف انطباق((فتنة شام))
همراه با ظهور سفيانى دوم
این رویدادهای مربوط به یکدیگر ، مثل افتادن توپ برف
که به کشته شدن محمد باقر حکیم در عراق که رفیق حریری در لبنان. کشته شدند آیا به دنبال سفياني دوم
نقل قول کردن
0 #200 عمار بيروزي 1389-08-22 23:20
www.youtube.com/watch?v=0CL0BtZ3GtI


عوف سلمي = مرد سلمى = رفيق حريرى
لبنانى سعودى عمل في كويت واغتيل في بيروت دمشق







ar.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D9%81%D9%8A%D9%82_%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%B1%D9%8A%D8%B1%D9%8A



يا ابا الفضل مدد
نقل قول کردن
+2 #199 خادم الحسین 1389-08-01 00:14
یکی از معضلات بزرگی که خاندان آل سعود در طی دهه های اخیر با آن روبرو بوده است، این است که مطابق قانون اساسی کشور عربستان، تنها پسران ملک عبدالعزیز، حق دارند پادشاهی عربستان را به دست گیرند و بعد از مرگ یکی از پسران او، پسر دیگر عبدالعزیز باید پادشاهی عربستان را در دست گیرد. با توجه به اینکه پسران عبدالعزیز همگی مسن هستند، احتمال اینکه در طی مدت کوتاهی یکی پس از دیگری فوت نمایند و تمام پسران عبدالعزیز از بین بروند، زیاد می باشد.
این مسئله حتی در مورد انتخاب ملک عبدالله نیز مشکلاتی ایجاد کرده بود که گرچه در نهایت حل شدند، اما این نگرانی را در بین مسئولان عربستان ایجاد کرد كه پادشاه آینده نیز ممکن است به مشکل ملک عبدالله گرفتار شود.
جریان این مشکل از این قرار است که تمامی پسران عبدالعزیز كه واجد شرایط پادشاهی می باشند، حداقل 70 سال سن دارند و فاصله سنی این پسران نیز از یکدیگر بسیار کم است. برای مثال ملک عبدالله که بعد از برادرش فهد به حکومت عربستان رسید، بنا به قولی تنها چند ماه و بنا به قول دیگری 3 سال از فهد کوچکتر بود و فاصله سنی عبدالله با برادر کوچکترش شاهزاده سلطان بن عبدالعزیز نیز بسیار کم می باشد. بنابراین این اختلافات سنی کم، خود از یك سو موجب اختلافات شدید بین ملک عبدالله و شاهزاده سلطان بر سر جانشینی ملک فهد شده بود، اما به هر حال به دلیل اینکه ملک عبدالله عملاً قدرت را از سال 1996 در دست داشت، مشکل چندانی در بحث جانشینی فهد، پیش نیامد. اما با توجه به اینکه ولیعهد کنونی عربستان یعنی شاهزاده سلطان نیز در حدود 85 سال سن دارد و وضعیت سلامتی اش نیز نامناسب است، احتمال اینکه در طی سالهای آینده فوت نماید، زیاد است. بقیه پسران عبدالعزیز نیز همگی مسن هستند و به احتمال زیاد تعداد زیادی از آنان در عرض چند سال آینده فوت خواهند کرد. بنابراین به زودی باید شاهد انتقال قدرت از پسران ملک عبدالعزیز به نوادگان عبدالعزیز باشیم که این مسئله نیز خود به زودی بحران واقعی و منازعات و اختلافات داخلی شدیدی را در خاندان آل سعود پدید خواهد آورد.
در پایان از خداوند منان موفقیت و سربلندی اسلام و مسلمین را خواستاریم.
به امید ظهور منجی موعود، حضرت مهدی صاحب الزمان (عج).
نقل قول کردن
+3 #198 خادم الحسین 1389-08-01 00:13
به نقل از mhm:
ممكن است الان در دنيا هزار نفر با شرايط ملك عبدالله باشند از كجا معلوم اين همان عبد الله موعود در حديث امام صادق است؟ برادر جان كمي بيشتر دقت كن اخرت خودت را خراب مي كني

دوست عزیز معلومه شما زیاد درباره علائم ظهور ونشانه هاش تحقیق نکردی ؛لطفا دوباره این مقطع رو بخونید ؛ مردی در حجاز حکومت خواهد کرد که اسمش چون اسم حیوان است ؛ هنگامی که او را از دور ببینی ، تصور می کنی که در چشمش کژی (انحراف) وجود دارد و هنگامی که به او نزدیک می شوی، در چشمش چیزی نمی بینی ؛ بعد از او برادرش که نامش عبدالله است ، خلافت می نماید ؛ وای بر شیعه ما از او . . . سپس سه مرتبه تکرار کردند : خبر مرگش را به من بشارت دهید تا من ظهور حجت را به شما بشارت دهم. »
به نظر شما چند نفر تو دنیا بر حجاز که همان عربستان است حکومت می کنند البته عقل میگه یک نفر نه هزاران نفر !!!!!!
و البته در روایت هم ذکر شده که "ملک عبد الله" یعنی پادشاه میبینیم که تمام دولتها الان نظام پادشاهی ندارند و فقط عربستانه که هنوز نظام پادشاهی رو داره ، در ضمن این روایت دنباله هم داره :
آنگاه كه مرگ عبد الله فرا رسد، مردم در جانشينى او نسبت به هيچكس به توافق نمى رسند و اين جريان تا ظهور حضرت صاحب الامر همچنان ادامه مى يابد، عمر سلطنت هاى چندين ساله بسر آمده ، نوبت پادشاهى چند ماهه و چندين روزه فرا مى رسد. ابوبصير مى گويد: پرسيدم : آيا اين وضع به طول مى انجامد؟ فرمود: هرگز.و اين درگيرى بعد از كشته شدن اين پادشاه (عبدالله ) منجر به كشمكش بين قبيله هاى حجاز مى شود. ( بحار 52 ص 210 و 240 )
در روایات ذکر شده، ملاحظه فرمودید که از اختلافات و کشمکش در آخرین خاندان پادشاهی حجاز در زمان نزدیک به ظهور سخن به میان آمده است. عجیب اینکه خاندان پادشاهی آل سعود نیز کم کم می رود تا شرایط ذکر شده در روایات را تجربه کند و دچار اختلافات در رأس حکومت شود. گرچه ملک عبدالله به دلیل به دست گیری عملی قدرت از سال 1996 تاکنون، توانسته است حکومت عربستان را با اقتدار حفظ نماید، اما وضعیت خاندان آل سعود بسیار شکننده است و بنابر نظر اکثر کارشناسان مسایل سیاسی، در آینده ای نزدیک، خاندان آل سعود دچار بحران جدی در به دست گرفتن قدرت خواهد شد.
بقیه مطالب در نظر بعدی .....
نقل قول کردن
-3 #197 mhm 1389-07-19 14:50
ممكن است الان در دنيا هزار نفر با شرايط ملك عبدالله باشند از كجا معلوم اين همان عبد الله موعود در حديث امام صادق است؟ برادر جان كمي بيشتر دقت كن اخرت خودت را خراب مي كني
نقل قول کردن
0 #196 نام آشنا 1389-05-02 02:36
بچه ها اگه یه مترجم زبر دست و خوب عربی فی سبیل الله میخواهید بگید تا هر چه دارید ترجمه نماییم تا ما هم توفیق خدمت به امامان را داشته باشیم ضمنا کتاب آشتی با امام عصر(عج) دکتر علی هراتیان را هم بخونید که از دستتان میره هزاران تشکر و احترام....
خادم شما نام آشنا
نقل قول کردن
+1 #195 نام آشنا 1389-05-02 02:31
حضرت امام حسن مجتبی میفرمایند:
در منبرها به مردم بگویید و به آنها دستور بدهید که توبه نمایند و برای ظهور دعا کنند زیرا دعا برای ظهور مانند نماز میت واجب کفایی نیست که با انجام دادن عده ای از گردن دیگران ساقط گردد بلکه مانند نمازهای پنج گانه واجب است و بر همه لازم است برای ظهور دعا کنند
ترجمه مکیال المکارم 1/438
نقل قول کردن
0 #194 نام آشنا 1389-05-02 02:24
سلام بر همگی مبشرین و نظر کردگان گل بقیت الله یه سوال داشتم منم میخوام بیام عضو بشم و یه مبشر فعال بشم باید چه کار کنم؟ اگه دوست داشتین منم به جمعتون اضافه بشم لطفا منو راهمایی کنید اینم ایمیلم
نقل قول کردن
0 #193 نام آشنا 1389-05-02 02:23
سلام بر همگی مبشرین و نظر کردگان گل بقیت الله یه سوال داشتم منم میخوام بیام عضو بشم و یه مبشر فعال بشم باید چه کار کنم؟ اگه دوست داشتین منم به جنعتون اضافه بشم لطفا منو راهمایی کنید اینم ایمیلم
نقل قول کردن
+1 #192 رامین احمدی 1389-04-12 15:00
با سلام
دعا بفرمائید تا هرچه سریعتر مقدمات فرج فراهم و موانع بر طرف گردد.انشاءا...
نقل قول کردن
+1 #191 مجید شیرازی 1389-03-27 12:53
سازمان جاسوسی موساد با کمک سربازان کرد حملات زیادی بر علیه مسیحیان کلدانی عراق در مناطق موصل، اربیل، حمدانیه، تل اسقف، قره قوش ، عقره و... انجام دادند که آن را به سازمان القاعده نسبت دادند. هدف آنها کوچاندن اجباری ساکنان اصلی این مناطق که مسیحیان کلدانی هستند بود تا بر سرزمین یهودی تورات دست یابند.

وین مادسن می گوید: هدف صهیونیستها ساکن کردن یهودیان کرد در سرزمین کلدان و آشوری ها است. همکاری موساد با دو حزب بزرگ کردستان عراق یعنی اتحاد میهنی به رهبری جلال طالبانی و حزب دموکرات به رهبری مسعود بارزانی در انجام این فعالیت ها همانند عملکرد صهیونیست ها در فلسطین در زمان سلطه انگلیس بر آن پس از جنگ جهانی دوم است.
انشاء الله ادامه دارد...

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #190 مجید شیرازی 1389-03-27 12:52
در ادامه مقاله روزنامه اردنی از هفت شرکت بزرگ اسرائیلی که از طریق شرکت های غربی وارد عراق شده اند نام می برد و بیان می کند بیشتر شرکت های اسرائیلی از طریق ادغام با شرکتهای غربی وارد عراق شده اند.

همچنین از قول سیمور هرش در روزنامه گاردین انگلیس می نوسید: واضح است که که حضور و فعالیت اسرائیل در مناطق مرزی ایران برای جاسوسی به خصوص در زمینه برنامه هسته ای ایران است.

در ادامه می نویسد: کارشناسان آمریکایی متوجه شده اند که دلیل سیطره اسرائیل بر اجزای حکومت عراق تحقق رویای "اسرائیل بزرگ" است. خبرنگار آمریکایی "وین مادسن" در یک نشریه اینترنتی می نویسد تحقیقات نشان داده حضور اسرائیل در منطقه کردنشین شمال عراق با پوشش زیارت از قبور و آثار یهودیان قدیم در شهرهای موصل و نینوا انجام می شود.

در ادامه آورده است: در سخنان وزیر جنگ سابق اسرائیل ،آفی دیختر، درباره حضور اسرائیل در عراق آمده است، کشور عراق برای امنیت صهیونیست ها از اهمیت استراتژیکی برخوردار است و هدف تدریجی ما تجزیه و تقسیم عراق است. برای همین هدف اسرائیل مبادرت به تجهیز کردها به سلاح و آموزش آنها و همکاریهای امنیتی به منظور تاسیس دولت مستقل کردی در شمال عراق نموده تا بر نفت کرکوک و کردستان سیطره یابد.

وین مادسن می نویسد: در جنگ 2003 آمریکا علیه عراق کردهای یهودی پیشگامان جنگ بودند در منطقه ای که آن را "سرزمین تاریخی یهود" می نامیدند. آنها اهتمام ویژه ای به آنجا داشتند و معتقدند آنجا خواستگاه پیامبر بنی اسرائیل مانند ناحوم، یونس و دانیال و همچنین حزقیل و عزرا و دیگران است، به همین دلیل صهیونیستها آنجا را بخشی از سرزمین اسرائیل می دانند و معتقدند همانند قدس ارزشمند است که نام آن را یهودا و سامره گذاشته اند.
نقل قول کردن
0 #189 مجید شیرازی 1389-03-27 12:50
دوستان چون فرصت ترجمه کامل این مقاله رو ندارم در ادامه بطور خلاصه مضمون مقاله رو می نویسم:
این روزنامه صهیونیستی در ادامه بیان می کند اغلب این دانشجویان دوست دارند درباره اوضاع سیاسی و اجتماعی اسرائیل بیشتر بدانند حتی به اسرائیل سفر کنند و توصیه میکند تا در بین آنها و مردم عراق فیلمها و موسیقی ها و کتب و جزوات اسرائیلی توزیع شود و مربیان واساتید صهیونیست به تعلیم عراقی ها گمارده شوند و دانشگاههای اسرائیلی با دانشگاه های عراقی قرارداد همکاری و تبادل استاد داشته باشند چون در حال حاضر دانشگاههای عراقی با کمبود استاد و متخصص و منابع علمی مواجه است و این فرصت خوبی برای اسرائیلی ها هست.

روزنامه اردنی در ادامه بیان می کند که حضور اسرائیلی ها در عراق امروزه امری اثبات شده است و میگوید شبکه بی بی سی بریتانیا در تابستان گذشته اذعان کرد که مسئول سابق زندان آمریکایی ابو غریب ،ژانت کاربنسکی، به آنها گفته است بازرسان اسرائیلی مجری عملیات(شکنجه) در این زندان هستند.

همچنین در همین زمینه تعدادی از افراد که با لهجه ای شبیه به لهجه لبنانی ها در حوزه علمیه نجف تردد می کنند و درباره شعبه ها و دفاتر حزب الله لبنان و جنبش حماس در بین عراقی ها و همچنین سپاه پاسداران ایران به جمع آوری اطلاعات می پردازند. علاوه بر آن درباره مقامات پیامبران بنی اسرائیل و آثار باستانی یهود در عراق تحقیق می کنند در حالی که واضح است این افراد زبان عربی را آموزش دیده اند و عرب زبان نیستند. همچنین به نقل از ششبکه بی بی سی بیان می کند متخصصان اسرائیلی مبادرت به آموزش سربازان کرد شمال عراق می کنند.

در ادامه این روزنامه اردنی اذعان می کند که از سال 2005 شاهد حضور گسترده شرکتهای اسرائیلی در زمینه های مختلف در عراق هستند بطوری که روزنامه معاریف اسرائیل مینویسد در سال 2007 به سمت تشکیل اسرائیل بزرگ در عراق پیش می رویم.
نقل قول کردن
0 #188 مجید شیرازی 1389-03-27 12:50
با سلام مجدد خدمت همه دوستان

مقاله زیر در روزنامه اللواء اردن منتشر شده

موساد از طبقه هفتم خیابان الرشید بر عراق حکومت می کند

گزارشات گروه های حقوق بشر عربی در بازدید های اخیر خود از زندانیان اردنی در عراق درباره تحقیق افرادی از سازمان جاسوسی اسرائیل موساد از آنان از نفوذ گسترده اسرائیل در تشکیلات امنیتی و سیاسی و اطلاعاتی عراق بعد از فتح عراق توسط آمریکا و باز شدن درهای عراق به روی اسرائیل خبر می دهد.
حتی یهودیان اعیادشان را در کاخ الجمهوری عراق برپا می کنند. نویسنده یهودی خانم "الیزابت روبنس" می گوید:"پس از سالهای طولانی ما دوباره در بغداد در کاخ الجمهوری شمعدان "رمز یهود" را برپا کردیم. برای صدام؟ به زبان عبری درود بفرستید بخاطر بازگرداندن و پس دادن لوازم دینیمان! و در چنین شبی ما خوراکهای یهودی می خوریم، ولی مهمترین چیز اینست که ما در این سال اینجا هستیم در سرزمین عراق، سرزمین اجدادمان!

روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت می نویسد: یکی از مسئولان عراقی از امکان برقراری روابط قوی با اسرائیل می گوید و این بخاطر روابط تاریخی ما در گذشته عراق است، مهمترین موضوع دعوت به صلح با اسرائیل است و گفتگو برای برقراری روابط عادی با اسرائیل است که مدتها در ذهنا زندانی بوده است، در حالی که بعد از صدام تغییر اساسی در آن ایجاد نشده و این وظیفه الان مسئولین عراقی است.

این روزنامه اشاره می کند:تعلیم زبان عبری در بین دانشجویان عراقی در منطقه سبز بغداد در حال افزایش است و شمار آنها بیش از 200 تن است که اکثر آنها جوانانی هستند که درباره اسرائیل اختلاف نظر دارند.
این روزنامه می نویسد: نظر بسیاری از این دانشجویان به اسرائیل منفی است به دنبال تصرف عراق و سقوط بغداد در سال 2003 بدست نیروهای ائتلاف، بسیاری از عراقی ها برای اولین بار از امکان تردد اسرائیلیها در خاکشان صحبت می کنند، علاوه بر این ارتباط تعداد زیادی از یهودیان عراقی ساکن اسرائیل با فرزندان و خانواده هایشان که در عراق زندگی می کنند همچنین رابطه آنها با بعضی از مسئولان بغداد موجب بهبود وضع یهودیان عراقی می شود و ارسال کمکهای انساندوستانه برای آنها الزامی است.
نقل قول کردن
0 #187 مجید شیرازی 1389-03-27 12:46
پس می بینید کار فرهنگی اولویت دارد و بسیار هم قشنگ تر است. البته باید کار بشود ها نه اینکه دست روی دست گذاشت اگر همین مراجع محترم با صدور فتواهای محکم و تبیین میزان حجاب کامل و عواقب بد حجابی در دنیا و آخرت می پرداختند اگر در سینماهایمان شاهد بد حجابی بازیگران زن نبودیم اگر در صدا و سیما به اهمیت و زیبای و مصونیت حجاب برای بانوان پرداخته می شد اگر در خانواده ها از کودکی به دخترانشان اهمیت حجاب آموزش داده می شد اگر در مدارس این آموزشها بیان می شد و اگر .... الان شاهد این معضلات نبودیم من شهرهای بزرگ رو نمی دونم ولی در بسیاری از روستا های تا همین 10- 15 سال پیش بزرگترین آرزوی دختر ها داشتن یک چادر خوب بود طرفای ما چادر عربی مشکی خیلی طرفدار داشت اما از زمان دولت اصلاحات! مانتو جای چادر رو گرفت کم کم شار جای حجاب رو گرفت و مانتو ها آب رفتند الان توی تمام بازار های شهر ها رو بگردی یک مانتو که حداقل تا روی زانوها رو بپوشونه پیدا می شه؟ وقتی نیست چطور خانم ها مانتو بلند بپوشند؟

اینا کارهای فرهنگی هست که باید انجام بشه تازه خیلی هاش رو نگفتم تازه باید روی آقایان و پسر ها هم کار فرهنگی بشه حتی بیشتر از خانم ها امروزه معضلات مردان بمراتب بیشتر از خانم ها است.

2- باز هم می گویم برادان و آقایان عزیز بهتر است از مشکلات و معضلات مردان سخن بگویند و بحث حجاب رو به خود خانم ها واگذار کنند که خیلی بهتر و منطقی تر و البته دور از تعصب به این موضوع نگاه می کنند خودتون یه مقایسه بین نظرات خانمهای محترم مومنی، آناهید، سحریار و زهرا خانم و بعضی آقایان بکنید حساب کار دستتون میاد انشاءالله. .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >

3- با تشکر از جناب امیری عزیز و جناب رهگذر عزیز به بنده لطف دارید می دانم این ترجمه های من خالی از اشکال نیست و به پای ایشان نمی رسد ولی قسمت سوم اون مقاله رو ترجمه کردم به همراه دو قسمت قبلی می ذارم ولی هنوز مقاله ادامه داره. .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >

4- علی اصغر بابا دیگه وقتشه یه پست جدید راه بندازی چند وقته دیگه محدودیت نظرات پر می شه ما که نمیتونیم جلوی نظر دادنمون رو بگیریم مجبوریم برگردیم تو پستای قبلی نظر بدیم ها!!! از من گفتن بود ها!!! .blogfa.com/cmt /images/10.gif" > .blogfa.com/cmt /images/3.gif"> .blogfa.com/cmt /images/4.gif"> .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #186 مجید شیرازی 1389-03-27 12:45
با سلام خدمت همه دوستان محترم

مثل اینکه دوستان ول کن این بحث حجاب نیستند! بنده باز هم می گویم اگر قرار است اقدامی در این زمینه انجام شود چه از لحاظ فرهنگی یا حتی قهوه قهریه باید خانم ها مجری باشند بحث در این زمینه هم باید خود خانم ها پیگیر باشند. دلیل هم دارم.

1- همانطور که آقا جواد و آقا سیاوش عزیز گفتند این دوستانی که رگهای گردنشان از غضب به رئیس جمهور باد کرده و فریاد وا اسلاما و وا حجابا سر می دهند یک لحظه خودشان را در دو موقعیت قرار دهند"

موقعیت اول: به جای همان مامور اجرائی قوه قهریه _یعنی همان سرباز نیروی انتظامی_ شما چطور می خواهید با یک خانم بد حجاب برخورد کیند؟ آیا حاضرید با یک باطوم بر سر این خانم ها بزنید؟ آیا آنها را به زور سوار ماشین نیروی انتظامی می کنید؟ چطور می خواهید به یک خانم نامحرم دست بزنید آیا این کار شرعی است؟....؟؟؟ توجه کنید امروزه بیشتر موبایل ها قادر به فیلم برداری هستند و هر آن امکان دارد این اعمال از اینترنت و تمام شبکه های خبری جهان سر در بیاورند!!! .blogfa.com/cmt /images/13.gif" > .blogfa.com/cmt /images/17.gif" >

موقعیت دوم: احتمالا در بین فامیل و آشنایان تمام دوستان خانم هایی هستند که تا حدودی مقید به حجاب نیستند یا چندان به آن اهمیت نمی دهند شما تصور کنید در حالی که در خیابان راه می روید یکی از همین آشنایان شما در حالی که مامورین قوه قهریه در حال برخورد با آنها هستند با داد و ضجه از شما کمک می خواهد عملکرد شما آنجا چیست؟ آیا به کمش می روید و با سربازان نیروی انتظامی برخورد می کنید؟ آیا به کمک سربازان اسلام می روید که در حال نهی از منکر یک خانم بد حجاب هستند؟...؟؟؟ .blogfa.com/cmt /images/13.gif" > .blogfa.com/cmt /images/19.gif" > .blogfa.com/cmt /images/2.gif"> .blogfa.com/cmt /images/16.gif" >
نقل قول کردن
0 #185 وحید 1389-03-27 12:42
سلام

با پست ِ ( بدون شرح ) در خدمتم .
نقل قول کردن
0 #184 سحریار 1389-03-27 12:35
برادر بزرگوار جناب حسن اقا فرمودند

" تفاوت دیدگاه های اقا با دکتر خیلی واضحه واقعا شما این تفاوت دیدگاه را نمیبینی"

دوست عزیز دکتر میگه فقط کار فرهنگی
ولی اقا میگه نیروی انتظامی هم باید وارد مبارزه با مفاسد اجتماعی بشه

اولا تاکید رهبر بزرگوار برکار فرهنگی را نشنیده و ندیده اید که اتفاقا در چند سال گذشته بارها این مطالبه خود را بیان کرده اند ؟ صدا و سیما چه کرده ؟ الان از اقایان متدین این سوال جدی هست که چرا صدا و سیما مورد مواخذه مومنین قرار نمی گیرد ؟
مگر رهبر ملاک نیست ؟
با این همه کار ضعیف که حتی سبب شد رهبر بزرگوار حجم اقای ضرغامی را دیر بدهند و مهلت یک ساله برای اصلاح بدهند. ؟؟

چه شده که ولایت مدار اقایان سبب نمی شود این درخواست های صریح رهبر موجب حرکتی در اقایان بشود؟ همه خواب تشریف دارند ؟؟ امام وقتی دکتر می فرماید شیوه امر به معروف شما صحیح نیست همه داد می کشند ؟؟؟؟؟؟

پیام رهبر را دقت بفرمایید :
رهبر هم شیوه ورود نیرو انتظامی را قوی و صحیح می خواهند!!! رئیس جمهور هم تاکیدشان همین بود که به هر شیوه ای نمی توان واردشد .
ایا این گشت نسبت صحیح بود ؟
ایا اینکه یک مامور علی رغم اینکه خودش شرایط امر به معروف را ندارد دست به این کار بزند صحیح است ؟
ایا برخورد با مردم عادی صحیح است یا با ریشه ها ؟؟؟

من نمی دانم چرا بعضی اقایان نمی توانند این حقیقت روشن را درک کنند. واقعا برایم سوال است؟

دکتر همان نظر رهبر و امام بزرگوار را دارد. شیوه برخورد ها باید معروف باشد نه منکرجدید !!! توجه کنید !
نقل قول کردن
0 #183 سحریار 1389-03-27 12:24
سلام بر همه بزرگواران
اقای احمدیان .کسی نگفته بی حیایی خوب است . بلکه روش بحث در روش امر به معروف است .ایا درست است که روش امر به معروف منکر باشد؟؟؟؟

خانم رعنا رهبر و رئیس جمهور یک حرف می زنند . اتفاقا جملاتی که از رهبر نقل شده است نشان دهنده این است که رهبر بزرگوارما در همان زمانی که ریشه های فساد شکل می گرفت .یعنی زمان خاتمی به این مسئله هشدار داده بودند

تخم فسادهایی که خاتمی ایجاد کرد یکی یکی دارد میوه های جهنمی اش می دهد بیرون و کار دکتر احمدی نژاد درست کردن ریشه هاست ....

این کلام هم از استاد مطهری درباره شرایط امر به معروف :

كسى جايز نمى‏دانند به عنوان امر به معروف و نهى از منكر متعرض ديگران بشود، خصوصاً اگر آن‏ تعرض شديد باشد و پاى مزاحمت و زد و خورد و خونريزى باشد كه آنوقت شرايط زيادى دارد. دو شرط از شرايط امر به معروف و نهى از منكر از شرايط اوليه است كه در همهء موارد لازم است و خوارج فاقد هردو شرط بودند بلكه منكر يكى از اين دو شرط بودند. آن دو شرط يكى بصيرت در دين است و يكى بصيرت در عمل.

www.mortezamotahari.com/.../BookView.aspx?BookID=367&LanguageID=1&BookArticleID=17620
نقل قول کردن
0 #182 جلال 1389-03-27 12:11
علی اصغر جان منتظر جواب پیام خصوصی هستم مشکل خود را بصورت پیغام خصوصی فرستادم
نقل قول کردن
0 #181 قدیر 1389-03-27 12:10
با ارسال نامه ای؛
کدیور از سیدحسن خمینی خواست ریشه مهمترین اندیشه امام را بزند

پس از مواضع اخیر سیدحسن خمینی و انتشار عکس هایی از جلسات محفلی سران فتنه که وی را هم در جمع آنان نشان می داد، سران خارج نشین جریان فتنه علاوه بر درخواست حمایت های بیشتر سیدحسن از فرقه سبز، وی را به زدن ریشه مهمترین اندیشه امام راحل فراخوانده اند.

در همین راستا، محسن کدیور، اصلاح طلب فراری و از گردانندگان سایت ضد انقلابی جرس، در نامه ای به سید حسن خمینی نوشته است که امیدوارم شما نیز به این نتیجه برسید که ولایت فقیه فاقد مستند معتبر عقلی و نقلی است.

مدیر سایت ضد انقلابی جرس در ادامه اصل ولایت فقیه را که "میراث گرانقدر امام راحل" لقب گرفته، باطل دانسته و خطاب به سیدحسن گفته است: "بیشک شما به عنوان یکی از نوادگان فاضل مرحوم آیت الله خمینی بیش از دیگران برای پاسخگویی به ابهاماتی که درباره مکتب سیاسی آیت الله خمینی مطرح است احساس مسئولیت می کنید و خواهید کرد."

تمجید از هاشمی

وی که خود را شاگرد ارشد مرحوم حسینعلی منتظری می داند، سپس با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال گذشته، علاوه بر سران فتنه از آقای هاشمی هم تمجید کرده و نوشته است: میرحسین موسوی، مهدی کروبی، سید محمد خاتمی و نیز اکبر هاشمی رفسنجانی از حقوق ملت دفاع کردند و از موضع خط امام کوشیدند انحراف نظام را بر مبنای قانون اساسی آن اصلاح کنند.

کدیور در ادامه به تعریف از سیدحسن و مواضع وی هم پرداخته است: خوشبختانه بیت آیت الله خمینی و شخص شما روح جدّتان را شاد کردید و طرف ملت را گرفتید و حاضر نشدید از ظلم حمایت کنید. شما بواسطه این انتخاب خداپسندانه تان محبوب حق طلبان سبزید، و در مقابل، سیاه دلان مستبد از شما خشمگین اند.

وی که پیش‌تر گفته است "احکام اسلام قابل پذیرش نیست"، سیدحسن خمینی را "برادر" خود خوانده و خطاب به وی عنوان کرده است که جنبش سبز یاری نظری و عملی شما را سخت مغتنم می شمارد.
inn.ir/newsdetail.aspx?id=44537
نقل قول کردن
0 #180 منتظر montazer.b313@gmail.com 1389-03-27 09:48
با سلام

بشارت ظهور از استاد پناهیان در دانشگاه تهران.

استاد در پایان سلسله جلسات "مظلوم مقتدر سیره سیاسی امیرالمومنین" قریب به مضمون فرمودند الان شما فکر میکنید چقدر به ظهور باقی است؟ بدانید که قطعا زودتر از آن اتفاق خواهد افتاد. از من شنیده بگیرید و برای زندگیتان آن گونه برنامه ریزی کنید که ظهور بسیار نزدیک است. مسائل خاور میانه را پیگیری کنید الان دیگر همه میدانند که محل خروج سفیانی جایی در مرز اردن و سوریه است.

فقط مانده بود استاد نام امیر عبدالله را بیاورد. در جای دیگری فردای آن روز هم استاد همین بشارت را تکرار کردند.

ارزومند فرج باشید
نقل قول کردن
0 #179 طرفدار محيط زیست 1389-03-27 07:58
ملت شهيد پرور ايران ،
کار به جايي رسيده است اقتدارگرايان دينی خودخواهی خویش در تامين پايدار منافع سياسی و چشم پوشی از حقوق بخشی از جامعه ايران را در نزد خود با فرجام نيک بشارت داده شده در پايان تاريخ متصل می کنند و اعمال خویش را توجیه می کنند. در خيال خود را پرچم دار آنچه که به برپايي عدل جهانی در آينده خواهد شد می دانند. بر اين اساس است که تصور می کنند باید سرانجام سياسی محتومشان را با ملت خود و بلکه کل مردم جهان پيوند بزنند. حال آنکه کوچکترين درکی از چگونکی برپايي حکومت جهاني عدل گستر در پايان تاريخ نيز ندارند . بر پایه اين توهمات خودخواهانه است که برداشتهای بسيار خوشبینانه از انزوای بين المللی خویش می کنند، گاهی از بيداری مردم جهان دم می زنند ، و گاهی به فساد و بحران روز افزون در جهان اشاره می کنند و دايه عزيز تر از مادر برای مظلومان می شوند . اینان درکی از مبانی حکومت اسلامي خود ساخته خویش ندارند .کار به جايي رسيده است که مستمسک قرار دادن احکام خود ساخته در باب حجاب و استفاده از قوه قهريه تنها بهانه برای ابراز وجود ایشان در مسائل اجتماعی گرديده است، در صورتی که کوچکترين مسسوليتی در برابر ديگر احکام شريعت مانند ازدواج از جانب خود قائل نیستند.
.blogfa.com/cmt /images/3.gif">
نقل قول کردن
0 #178 متولد نیمه خرداد 1389-03-27 07:31
سلام
سایت راه افتاده ولی اصلا مرتب نیست.قسمت نظرات فعال هم ندارهu313.com MG src="http://www.blogfa.com/cmt/images/2.gif">

امشب لیله الرغایب...
نقل قول کردن
0 #177 پوریا 1389-03-27 07:08
خبر فوری
ورود ارتش ترکیه به شمال عراق (کردستان ) و حمایت جنگنده های ترکیه از نیروهای زمینی در مواجه با نیروهای pkk

english.aljazeera.net/news/middleeast/2010/06/2010616164349837941.html
نقل قول کردن
+1 #176 امین رضا 1389-03-27 06:50
شاید این ترجمه برای حدیث سوم درست تر باشه:

خدا را بخوانيد در حالی که به اجابت دعاي خود يقين دارید و بدانيد كه خداوند دعارا از قلب غافل بي خبر نمي پذيرد .
نقل قول کردن
0 #175 امین رضا 1389-03-27 06:48
رسول اکرم (ص) فرمود

«احب الاعمال الي الله أدومها وان قل .»
محبوبترين كارها در پيش خدا كاريست كه دوام آن بيشتر است ، اگر چه اندك باشد .
(صحيح مسلم ، كتاب صلاة المسافرين و قصرها ، ح 1305)

«احب الاعمال الي الله حفظ اللسان»
بهترين كارها در پيش خدا نگهداري زبان است .
(كنز العمال ، ج 3 ، ص 551 ، ح 7851)

«ادعوا الله وأنتم موقنون بالاجابة واعلموا أن الله لا يستجيب دعاء من قلبغافل لاه .»
خدا را بخوانيد و به اجابت دعاي خود يقين داشته باشيد و بدانيد كه خداوند دعارا از قلب غافل بي خبر نمي پذيرد .
(كنز العمال ، ج 2 ، ص 72 ، ح 3176)

.blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #174 امین رضا 1389-03-27 06:41
کتاب خوب برای مطالعه. کسایی که تا حالا نخوندن این کتاب رو:
www.98ia.com/News-file-article-sid-572-order-0-thold-0.html
.blogfa.com/cmt /images/1.gif">
نقل قول کردن
0 #173 سید ایمان 1389-03-27 06:34
bpملزم به پرداخت 20 میلیارد دلار غرامت شد؟
زرشک
انگلیسی جماعت یه عمری خورده به روش نمیاره بعدخروج ناقابل چند صد هزار بشکه نفت که چیزی نیست اینا شلوغش کردن .blogfa.com/cmt /images/4.gif">
نقل قول کردن
0 #172 سید ایمان 1389-03-27 06:19
جواد اگه هستی بیا بحث نستر اداموس کنیم اینا می خوان برن بخواب
نقل قول کردن
0 #171 جوک و لطیفه 1389-03-27 05:57
یه روز سفیانی داشته میرفته بیرون زنش ازش میپرسه سفی جون کجا میری؟ میگه:دارم میرم کارواش زنش میگه:پس چرا داری پیاده میری!!!؟ میگه: آخه نزدیکه!!!
.blogfa.com/cmt /images/5.gif"> .blogfa.com/cmt /images/5.gif"> .blogfa.com/cmt /images/5.gif">
نقل قول کردن
0 #170 رهگذر 1389-03-27 05:46
ولا تنازعوا فتفشلوا وتذهب ریحکم
دوستان مراقب باشید اینقدر در بین خودتان بخاطر یک صحبت دکتراحمدی نژاد اختلاف نکنید. اینطوری همه نیروهای خودی را میارید زیر تیغ نقد و جبهه بندی
فکر نمی کنید دشمن هم همین را می خواهد؟
همه باید الان با هم متحد باشیم پشت سر دولت و رئیس جمهور برای مبارزه با تحریمهایی که دنیا داره روش مانور میده. کشتی کاروان ازادی غزه از ایران در مسیر خود به سوی غزه است .
دستاوردهای علمی در زمینه هسته ای و ...در راه است
امروز در خبر ها بود اروپا و استرالیا یک جانبه ایران را تحریم می کنند . ایا همه این توطئه ها نباید باعث بشه ما به هم نزدیکتر باشیم ؟

دکتر حرفی زد که عده ای برداشت غلط ازش کردن. اونهایی که میگن با زور باید با بدحجابی برخورد کرد بگن تو این سی سال کدام بد حجاب را دیدن که قلبا با این زور و توسری زدن حجاب بزاره و اون را قلبا قبول کنه؟ تعارف نداریم که . دکتر واقعیتی را گفت که شنیدنش برای خیلی ها تلخ بود . برای همه تلخ بود. برای مراجع تلخ بود . برای اونایی که طرح عریض و طویلی را برنامه ریزی کردن هم تلخ بود هر سال داره این طرح اجر امیشه چرا پس نتایجش انطوری که باید دیده نمیشه ؟ باید ببینیم اشکال کار کجاست؟
حواسمان به فتنه های داخلی باشه . انهایی که می خواهند حرف حق را با باطل خود بیامیزند. و به قول معروف " الحق یراد بها الباطل" در اسم حق میخواهند باطل را دنبال کنند. الان بحث فشار برای حجاب فقط و فقط برای ناراضی کردن بیشتر و ایجاد جو تشنج در جامعه است و نه واقعا مبارزه با بدحجابی و انتشار معروف و نهی از منکر . حداقل ما این را می فهمیم .
یا علی
نقل قول کردن
0 #169 پوریا 1389-03-27 05:33
سلام بر امیری عزیز
به روی چشم ، البته هرکدام رو به علتی پست می کنم و گلچین شده .
نقل قول کردن
0 #168 پوریا 1389-03-27 05:30
حضور 5 نفر از ترکیه در بیلدربرگ
و ریچارد هالبروک ، هنری کسینجر ، ملکه اسپانیا ، ملکه هلند ، چارلی رز (مجری امریکایی مصاحبه کننده با دکتر احمدی نژاد) ، ژوزه شیران ( مدیر اجرائی برنامه جهانی غذا UN ) ، خاویر سولانا ، جیمز اشتاینبرگ ( معاون وزیر خارجه امریکا) ، پیتر وسر (مدیر رویال داتچ شل) ، دانیل واسلا ( مدیر شرکت داروئی Novartis ) ،ساپاترو و .....
www.americanfreepress.net/html/bb_list_060810.html
نقل قول کردن
0 #167 امیری 1389-03-27 05:26
سلام
ازجناب رهگذر بابت مقالاتی که فرستادن ممنون .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
مجید شیرازی عزیز درجمع بندی مطالب کرت حرف نداره خدا خیرت بده.گاهی اوقات میبینم کامنتها زیاده میرم کامنتهاتو میخونم جمع بندی مباحث دستم میاد .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
تازه نظرم رو پرسیدی شما خودت استادمائی.
پوریاجان خبرهای خیلی خوبی میاری تعدادی رو دست چین کن خبرهای گل چین شده تاثیر بیشتری داره .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #166 رعنا 1389-03-27 05:24
اخر ما نفهمیدیم حق با کیه
ریس جمهور درست میگه یا رهبرعزیز؟
نقل قول کردن
0 #165 احمدیان 1389-03-27 05:17
دوستان راه مبارزه با ناهنجاریهای فرهنگی برخلاف گفته ریس جمهور فقط راه فرهنگی نیست و طبق سخنان نورانی امام و مقتدایمان سید عالی خامنه ای استفاده از پلیس و نیروهای امنیتی هم لازم است ! البته این برخورد باید خیلی سنجیده باشد

نمونه دیگزی از سخنان امام خامنه ای در سال 80 هنگام تنفیذ حکم خاتمی:
ما خوب مى‏دانيم اين جزو تعاليم اسلام است كه با زبان و تبيين بايد مردم را با فضايل اخلاقى آشنا كرد و از منكرات دور نگه داشت. اين به جاى خود درست، اما با شيوع منكرات و با تظاهر به آن بايد مقابله كرد. اسلام مرتكب منكر را نصيحت و هدايت مى‏كند اما حد هم براى او مى‏گذارد. با صِرف زبان و توصيه نمى‏شود كارى كرد. قدرت نظام بايد جلوى سير فحشا و فساد را بگيرد. اجازه ندهيد كه هوس‏هاى يك عده‌ي معدود، يك گروه كوچك و اندك در داخل جامعه، موجب اغواى ذهن و فكر دختر و پسر جوان و مرد و زن مؤمنى شود كه هيچ انگيزه‌ي فساد ندارند. شما بايد جلوى آن‏گونه افراد را بگيريد. همه‌ي مسئولان بخش‏هاى مختلف كشور در اين زمينه مسئولند. اجازه ندهيد عده‏اى با تكيه به نام آزادى - كه واقعاً بايد بر عنوان مظلوم آزادى گريست كه چه سوء استفاده‏هايى از اين نام مى‏شود - منكرات و بى‏بند و بارى را در جامعه رايج كنند. عكس‏العمل آن اين است كه عده‏اى به نظام بدبين شوند مثل اول مشروطه. يكى از عواملى كه موجب شكست مشروطيت در ايران شد اين بود كه متدينين بعد از مدتى احساس كردند كه كار دارد به سمت بى‏دينى پيش مى‏رود ... چون اطمينان و اعتماد مردم مؤمن سلب شد، كنار نشستند و از صحنه بيرون رفتند. مسئولان نبايد بگذارند چنين حالتى در مؤمنين به وجود آيد.
نقل قول کردن
0 #164 احمدیان 1389-03-27 05:10
حضرت محمد میفرماید :حیا تمام دین است
موضوع مبارزه با بدحجابی خیل مهمه نباید به راحتی از اون بگذریم
ما میخواهیم امام زمان ظهور کند تا احکام اسلام به طور کامل اجرا شود حال چطور ممکنه از موضوع بد حجابی بعضی از اقایون و خانمها به راحتی بگذریم!!
و در این بین چیزی که تاسف باره نظرات به دور از انتظار ریس جمهور عزیزمون است که متاسفانه قبلا هم اتخاذ این مواضع از ایشان سابقه داشته ولی این که در یک برنامه زنده این گونه بگویند و طرح امنیت اخلاقی را به طور کامل زیر سوال ببرند بی سابقه بود
گوشه ای از سخنان ریس جمهور در برنامه زنده:
با پليسي کردن حوزه فرهنگ و فضاي فرهنگي و اجتماعي مخالفم. حل مسائل فرهنگي و اجتماعي فقط از طريق فرهنگي ميسر است و البته من اجازه‌ي ادامه اين برخوردها را نخواهم داد و اگر مشکلي پيش آمد با مردم در ميان خواهم گذاشت
حال مقایسه کنید با نظر رهبر معظم انقلاب در مورد ناهنجاریهای اجتماعی در جمع پرسنل نیروی انتظامی:
امنيت اخلاقى از مهمترين مقولاتى است كه مردم به آن احتياج دارند. ناامنى اخلاقى اين است كه مردم در محيط جامعه و در كوچه و خيابان نتوانند طبق اعتقادات و دين و ايمان خود آسوده و بى‏دغدغه حركت كنند و با مناظرى مواجه شوند كه وجدان دينى آنها را آزرده مى‏كند؛ مردم دوست دارند وقتى جوان‏هايشان از خانه بيرون مى‏روند و باز مى‏گردند و با محيط اجتماعى مواجه مى‏شوند، تأثير اخلاقى بد روى ذهن آنها گذاشته نشود؛ لذا نيروى انتظامى در كوچه و خيابان بايد با همه چيزهايى كه از نظر اخلاقى ممنوع و خلاف است، مقابله كند و اين جزو وظايف شماست. فرض كنيد كسانى در پارك ها و خيابان‏ها اشاعه فساد و هرزگرى بكنند، يا گاهى در خانه‏ها طورى رفتار كنند كه به بهانه ميهمانى و عروسى، مزاحم مردم شوند و محله‏اى را اذيت كنند، اين جزو وظايف شماست كه مراقب اينها باشيد. به خصوص همين نكته از جمله نقاطى است كه روى آن برنامه‏ريزى مى‏شود؛ يعنى بى‏پرده گناه كردن و قبح گناه را از چشم‏ها ريختن و فضاى عفت و عصمتى را كه به طور طبيعى در محيط زندگى مردم مؤمن ما وجود دارد با تعرض، الواطى و كارهاى زشت به هم زدم. اين جزو وظايف نيروى انتظامى است كه با اين كارها مقابله كند و اين مسايل مخصوص تهران نيست؛ بلكه مربوط به همه جاى كشور است.»
دوستان راه درست راه رهبر است مراقب باشین از راه ولایت دور نشوید
نقل قول کردن
0 #163 پوریا 1389-03-27 05:00
لیست اسامی شرکت کنندگان در بیلدربرگ امسال
www.americanfreepress.net/html/bb_list_060810.html
نقل قول کردن
0 #162 پوریا 1389-03-27 04:57
تورن در كتاب خود تاكيد مي‌كند كه پس از هشت سال فعاليت "جورج بوش "، زمينه براي اوباما آماده شد تا آمريكا را در مسير نابودي به پيش ببرد.
ويكتور تورن هم‌چنين به روابط نزديك اوباما و فرد شيادي به نام "آنتوين رزكو " اشاره مي‌كند. كسي كه از سال 1990 همه نوع حقه قانوني و غيرقانوني را براي تامين هزينه‌هاي باراك اوباما به كار گرفت. البته روابط اوباما با رزكو پس از آنكه وي در سال 2008 به پرداخت رشوه در 16 مورد مختلف محكوم شد، پايان يافت.
از جمله ديگر اشخاصي كه با اوباما روابط نزديكي داشته، "ويليام ايرز " تروريست معروف دهه 70 ميلادي است كه ظاهرا سردسته حلقه نزديكان به اوباما بوده است.
اين گزارش مي‌افزايد: در حلقه نزديكان سياسي اوباما نيز مي‌توان به اعضاي "كميته سه‌جانبه "، "گروه بيلدربرگ " و "جوامع صهيونيستي " و "مالي " اشاره كرد. از جمله اين افراد، "رام‌ امانوئل " رئيس‌ كنوني كاركنان كاخ سفيد مشهودترين شخصي است كه حتي خانواده‌اش داراي سوابق تروريستي هم هستند.
مك‌فدن در انتهاي اين گزارش تاكيد مي‌كند كه اوباما در واقع در خط مقدم افرادي قرار گرفته است كه در پشت پرده سياست غرب، منافع خاص خود را دنبال مي‌كنند.

www.americanfreepress.net/pr/Members/Issue_22_AFP_2010.pdf
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد