رایحه ظهور

استاد پناهیان : اگر ملت ایران از امتحان انتخابات سربلند بیرون بیاید، کافی است برای اینکه امام زمان(عج) ظهور کنند!

 
رأی‌گیری و انتخابات بیش‌تر از این که بخواهد جامعه ما را آباد کند، می‌تواند جهان را آزاد کند. چون ملت ایران، اگر از حضور در رأی گیری‌ها و در امتحان انتخابات، سربلند بیرون بیاید، کافی است برای اینکه حضرت ظهور کنند.
» ابتدای نظرات (9080)
 فارس: گفت‌وگو با حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان به شرح زیر است:

مهمترین کار امام زمان بعد از ظهور، حکومت و حکمرانی است

آیا برای برقراری ارتباط با امام زمان (عج) به عنوان حجت خدا و واسطه فیض الهی ابعاد عاطفی و اعتقادی کفایت می‌کند؟

ما غالباً ارتباطمان با اولیاء خدا اولاً اعتقادی و ثانیاً عاطفی است و خیلی هم خوب است. این‌ها را نمی‌خواهیم انکار کنیم، اما ماجرا نباید به همین دو ارتباط ختم شود؛ بلکه باید یک ارتباط سیاسی هم با حضرت ولی‌عصر ارواحنا له‌الفداه برقرار کنیم. کما اینکه با اباعبدالله الحسین علیه‌السلام هم اگر می‌خواهیم ارتباط برقرار کنیم باز باید وجه سیاسی این ارتباط را روشن و بلکه پررنگ قرار دهیم. طبیعتاً ارتباط عاطفی‌ اکثر ما بر محور مصائب اهل بیت است. این مصائب به دلایل کاملاً سیاسی رخ داده‌اند. اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را به خاطر اینکه اخلاقشان خوب بود یا نماز خواندن خوبی داشتند، به شهادت نرساندند!

طبیعتاً اگر امام زمان اروحنا له الفداه هم ظهور بفرمایند، مهم‌ترین چیزی که دیده خواهد شد، حکومت و حکمرانی ایشان و حضور ایشان در عرصه سیاسی است. به عبارتی، قدرت را در دست خواهند گرفت. ما صرفاً دنبال ظهور یک انسان عارف نیستیم. البته ایشان عارف به خدا هستند و از ایشان هیچ‌کس معرفت بیش‌تری نسبت به خدا ندارد؛ بلکه به جهت سیاسی ما منتظر هستیم تا غربت ایشان برطرف شود و غیبت به پایان برسد و حضور در صحنه سیاسی پیدا کنند.

کسانی با امام زمان ارتباط خوبی دارند که در عرصه سیاسی مرتبط شوند

در جامعه، افراد زیادی داریم که رهبانیت در پیش گرفته‌اند و به اعمال عبادی خود مشغول هستند. به نوعی کاری به کار سیاست و حکومت ندارند. این رفتار و نوع ارتباط آنان با امام زمان مشکل دارد؟

ما هر چقدر ارتباط اعتقادی یا عاطفی خوب با حضرت برقرار کنیم، اما اگر ارتباط سیاسی با حضرت نداشته باشیم و نگاهمان به ظهور حضرت، حضور ایشان در عرصه سیاست نباشد، ارتباط ناقصی خواهیم داشت. اساساً کسانی می‌توانند از نظر اعتقادی و عاطفی ارتباط کاملی با حضرت داشته باشند که این ارتباط را در عرصه سیاسی تعریف کنند.

ارتباط با امام زمان اگر سیاسی نباشد، ناقص است

چطور باید این ارتباط سیاسی را با حضرت برقرار کنیم؟

تعریف کردن این ارتباط در عرصه سیاسی یعنی اینکه ما منتظر ظهور باشیم تا ایشان، جهانیان را از ظلمت و ظلم نجات بدهد. چنین تقاضایی، تقاضای فردی نیست. ما وقتی با حضرت ارتباط داشته باشیم و برای اینکه حضرت بیایند، آرزومند باشیم تا حکومتشان را ببینیم و حکمرانانی را که زیر سایه ایشان به عنوان نمایندگان ایشان حکومت خواهند کرد، ببینیم، ارتباط سیاسی ما برقرار شده است. این ارتباط عاطفه انسان را هم بیش‌تر می‌کند؛ اعتقاد انسان را هم عمیق‌تر و راسخ‌تر خواهد کرد. ارتباط با حضرت ولی عصر علیه‌السلام اگر ارتباط سیاسی نباشد، نه تنها ناقص است بلکه ممکن است کم کم موجب انحراف شود. انحراف مثل این که کسی دنبال این باشد که در گوشه‌ای خدمت حضرت برسد و دیداری تازه بکند و بگوید برای من کافی است. دیگر دعا برای فرج نکند و تمنا برای ظهور و حکومت ایشان نداشته باشد. این ارتباط، ناقص و بلکه انحرافی است. طبیعتاً این افراد هم موفق به دیدار حضرت نخواهند شد. موفق به دسترسی به حضرت ولی‌عصر ارواحنا له‌الفداه هم نخواهند شد.

امام زمان، قدرت را در اختیار و در خدمت برقراری عدالت قرار می‌دهد

در حال حاضر اگر کسی بخواهد با حضرت ارتباط برقرار کند، جنس فعالیت‌هایی که باید انجام بدهد، چیست؟

اگر ما می‌دانیم اصل کاری که حضرت خواهند کرد، حکومت است و اصل کاری که حضرت خواهند کرد در عرصه سیاست خواهد بود، حتی آن شعار عدالت هم که می‌دهیم، همین رویکرد را خواهد داشت. ایشان قدرت را در اختیار و در خدمت برقراری عدالت قرار می‌دهد. اگر ارتباط سیاسی با حضرت داشته باشیم و انتظارمان یک انتظار سیاسی باشد، جنس انتظار ما به گونه‌ای خواهد بود که هم‌اکنون اگر می‌خواهیم برای ظهور مقدمه‌سازی کنیم یا خودمان را به حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداه مقرب کنیم، باید کار سیاسی و اجتماعی کنیم. کار اجتماعی که نتیجه‌اش سیاسی است. کار اجتماعی که نتیجه‌اش سیاسی نیست هم داریم؛ مثل این که فرد به آمریکا برود و به فقرا کمک کند و با نظام سلطه و سلطه‌گرانی که این همه ددمنشی دارند و این همه ظلمی که می‌کنند، کاری نداشته باشد، بلکه به نظام سلطه بگوید که تو هر چه جنایت بکنی ما این جا مردم را تسکین می‌دهیم تا تو به حیات خودت ادامه بدهی. این‌ها کارهای اجتماعی و مردم‌دوستانه‌ای است که نه تنها ضدنظام سلطه که تولیدکننده فقر و محرومیت است، نیست؛ بلکه به نظام سلطه کمک می‌کند.

باید سیاست را از دست ظالمان و فقیرسازان نجات داد

یعنی فرضاً نباید به نیازمندان و محرومان کشور آمریکا و دیگر کشورهای ظالم کمک کرد؟

خیر، در آمریکا و در کشورهای پر از ظلم و فساد هم باید به محرومین کمک کرد و در این تردیدی نیست، ولی کمکی که  به ریشه‌کن کردن فقر و فساد و ظلم منجر شود. در کنار این کمک باید نیم‌نگاهی به عرصه سیاست داشت و در حد توان، سیاست را از دست ظالمان و فقیرسازان نجات داد. خیلی از جوانان سوال می‌کنند که ما الآن چه کار کنیم به امام زمان ارواحنا له‌الفداه مقرب شویم. خواندن دعای عهد و نمازهای سر وقت، رعایت تقوا و ادای حق والدین و همچنین تا آن جایی که می‌شود، ظلم به دیگران نکردن در حیطه زندگی شخصی لازم است. شما منتظر هم نباشید. انجام این‌ها لازم است، اما اگر کسی می‌خواهد به حضرت ولی عصر ارواحنا له‌الفداه در کنار این‌ها مقرب شود و بلکه بالاتر از این‌ها مقرب شود و شاید بعضاً قبل از این‌ها مقرب شود، باید خدمت به عرصه سیاسی کند. عرصه سیاسی را برای حضور حضرت منتظر کند. در عرصه سیاسی مقدمه‌سازی برای ظهور کند.

خدمت به ظهور حضرت، گاه از دین‌داری شخصی هم بالاتر است

یعنی فعالیت در عرصه سیاسی قبل‌تر و مهم‌تر از اقدامات شخصی و فردی دین‌داران محسوب می‌شود؟

بله،‌ برای این که رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در برخی از موارد در جریان دعوت به قومی مثل قوم بنی‌ربیعه فرمودند که بیایید مرا کمک کنید و بیایید عهد ببندیم باهم که از من حمایت کنید ولو اعتقاداتتان درست نشود. به آن خدایی که من دعوت می‌کنم اگر شما موحد نشدید هم بیایید از من دفاع کنید. چطور رسول خدا نیاز به قدرت داشت تا بتواند اسلام را گسترش بدهد و در این راه حتی از پیمان آنان که اعتقاداتشان کامل نبود هم استفاده می‌کرد؟ شاید حضرت قبول کنند از خدمت ما هم استفاده کنند، اگرچه ما فرد بسیار عارف و زاهدی نباشیم. ما باید دینداری شخصی خودمان را انجام بدهیم در آن تردیدی نیست، اما همراه این دینداری فردی و مهم تر از آن و گاهی از اوقات قبل از دینداری فردی باید چه کار کنیم؟ خدمت به ظهور حضرت کنیم و آن خدمت هم چیزی از جنس سیاست خواهد بود. چون ظهور چیزی از جنس سیاست است.

برای اصلاح و پرشور کردن انتخابات چه باید کنیم؟

باتوجه به این وظیفه سیاسی ما برای مقدمه‌سازی ظهور امام زمان (عج)، رویدادهایی مانند انتخابات کشور چه اهمیتی دارد؟

انتخاباتی که در پیش داریم، زمینه‌هایی را برای ما فراهم می‌کند که خدمت سیاسی به نظام جمهوری اسلامی برای رونق بخشیدن، اصلاح انتخاب و انتخابات پرشور کنیم. این کار را انجام بدهیم، روشنگری و گفت‌وگو کنیم. گفت‌وگویی مشابه آنچه که حضرت زهرا (س) انجام داد. ایشان ۴۰ روز در خانه‌ کسانی را می‌زد که تقریباً شاید حضرت یقین داشت که هیچ کدام از آن‌ها جواب مثبت نخواهند داد. از آبروی خودش مایه گذاشت. دختر پیغمبر عزیزترین فرد مدینه، در خانه‌های این افراد را می‌زد. خدا می‌داند که برای این که حضرت زهرا (س) به در خانه آن‌ها برود، آن افراد چقدر نالایق بودند، ولی اقدام سیاسی است و باید هم حضرت انجام بدهد.

البته ما در قرآن کریم داریم که ما کُنْتُ مُتَّخِذَ الْمُضِلِّینَ عَضُداً یعنی خداوند متعال می‌فرماید من گمراه‌کنندگان را به عنوان عضد و بازو به کار نمی‌گیرم. این آیه قرآن را اباعبدالله الحسین علیه‌السلام برای عبیدالله بن حر جوفی خواندند. این داستان را برای این می‌گویم که پاسخ این سوال را دهم که آیا ما قبل از دینداری و مهم‌تر از دینداری واقعاً کمک کردن به ولی خدا را برنامه خودمان قرار بدهیم یا نه؟ حضرت در راه، خیمه‌ای را دیدند و فرمودند این خیمه چه کسی است؟ گفتند این خیمه عبیدالله بن حر جوفی است. عبیدالله بن حر جوفی آدم ناصالحی بود. از نظر سیاسی هم حتی جهت‌گیری‌هایش با جهت‌گیری‌های اهل بیت (ع) متفاوت بود. حضرت پیکی را فرستادند تا آن فرد را به یاری حضرت دعوت کند. قبول نکرد. افراد عرضه داشتند که ما گفتیم این آدم صالحی نیست و قبول نکرد، به شما کمک کند. حضرت فرمود من خودم می‌روم و از او تقاضای کمک می‌کنم. در واقع ایشان می‌خواستند او را کمک کنند.

حضرت رفتند و او را به کمک خودشان دعوت کردند. نفرمودند تو عبادات، نماز، روزه و اعتقاداتت درست نیست، پس من تو را دعوت نمی‌کنم یا نفرمودند اول برو عباداتت را درست کن و بعداً بیا به من کمک کن. فرمودند الآن ولی خدا نیاز به کمک دارد. می‌آیی؟ آن فرد باز هم قبول نکرد. وقتی قبول نکرد و می‌خواست اسب و شمشیر خودش را به حضرت بدهد، حضرت این آیه قرآن را خواند. ما کُنْتُ مُتَّخِذَ الْمُضِلِّینَ عَضُداً من از کسانی که گمراه می‌کنند و مضل هستند کمک نمی‌گیرم. ایشان می‌خواستند خود شخص را برای کمک به ولی خدا، هدایت کنند. طبیعتاً اگر می‌آمد مثل افراد دیگری که به کربلا آمدند و امام حسین را کمک کردند، نجات پیدا می‌کردند.

انتخابات چگونه مقدمه‌ساز ظهور است؟

چگونه کمک به حضرت ولی عصر ارواحنا له‌الفداه متضمن نجات ماست؟

متأسفانه در جامعه ما دین طوری معرفی شده که اگر کسی به خاطر خدا و نصرت ولی خدا و نصرت دین خدا، اقدام سیاسی کند و از نظر سیاسی روشنگری کند و خدمتی به جامعه انجام بدهد از نظر معنوی اجرش شناخته نیست. کسی نمی‌داند چه اجر بالایی، بالاتر از بسیاری از عبادات فردی دارد. پس ما ارتباطمان با حضرت را باید از محدوده صِرف اعتقادی و عاطفی خارج کنیم و به محدوده سیاسی هم وارد سازیم. باید رابطه‌مان اعتقادی و عاطفی نباشد؛ بلکه رابطه‌مان با حضرت سیاسی هم باشد و وقتی انتظار فرج می‌کشیم، بدانیم فرج یک مقوله سیاسی است. این برخورد با معرفت و با انتظار فرج است و وقتی می‌خواهیم حضرت را کمک کنیم، جدا از دینداری فردی بلکه مهم‌تر از دینداری فردی، برای حضرت عرصه سیاست را آماده کنیم که حضرت تشریف‌فرما شوند.

واقعاً بالاتر از اقدام سیاسی مقدمه‌سازی برای ظهور حضرت، چیست؟ اقدام سیاسی اگر به خوبی و به قصد کمک به حضرت انجام شود، می‌دانید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ دیگر یک مسئول نابه‌کار در جامعه نخواهیم داشت. یک فرد منتخب ناصالح نخواهیم داشت. یک فرد حتی انتصابی ناصالح هم نخواهیم داشت. دیگر دستگاه‌های نظارتی این قدر پرحجم برای کنترل مسئولین کار نمی‌کنند که تازه از پرونده‌سازی هم جا بمانند و این همه مورد رانت خواری پیدا کنند. دیگر در جامعه مسئول کم‌کار نخواهیم داشت. دیگر ما بیکاری در جامعه نخواهیم داشت. همه این‌ها مربوط به بحث‌های مهدوی است.

اگر حضرت ولی عصر تشریف بیاورند، آیا وضعیت زندگی مردم بهبود پیدا می‌کند؟

بله در حد اعلی. اگر بخواهد بهبود پیدا بکند با کار است یا بدون کار؟ اگر با کار است پس حضرت بیکاری را از بین خواهند برد. اگر بدون کار زندگی مردم رونق پیدا می‌کند با فلسفه خلقت انسان و با دین منافات دارد. پس نمی‌توانیم تصور کنیم زندگی مردم بدون کار کردن رونق پیدا می‌کنند. پس اگر مردم با کار کردن رونق پیدا می‌کنند، حضرت طوری جامعه را اداره خواهد کرد که کارآفرینی در حد اعلی خواهد بود. البته همه این‌ها در قرآن کریم آمده است. احساس مسؤولیت سیاسی در قرآن کریم لااقل به صورت یک آیه روشن و برجسته آمده است. لِیَقومَ النّاسُ بِالقِسطِ مردم خودشان برای برقراری قسط قیام کنند. اگر مردم قیام نکنند، پیامبران هم این کار را انجام نمی‌دهند. پیامبران می‌آیند مردم را راهنمایی کنند، ائمه هدی هم این راهنمایی را ادامه داده‌اند. حالا مانده است که لیقوم الناس بالقسط تا مردم به قسط قیام کنند. در این صورت حضرت ظهور خواهند کرد و رهبری‌شان را برای مردم ادامه خواهند داد و بعد از ظهور هم، این مردم هستند که عرصه سیاست را پاک و طیب نگه می‌دارند.

من نمی‌دانم که در زمان امام زمان هم رأی‌گیری خواهد بود یا نه ولی رأی‌گیری امروز امتحانی است برای جامعه ما تا نشان دهیم شایستگی ظهور حضرت را داریم یا نه؟ رأی‌گیری و انتخابات بیشتر از این که بخواهد جامعه ما را آباد کند، می‌تواند جهان را آزاد کند. چون یک قوم برجسته و قوی مثل ملت ایران، اگر از حضور در رأی‌گیری‌ها و در امتحان انتخابات، سربلند بیرون بیاید و این سربلندی در انتخاباتشان نهادینه شود، کافی است برای اینکه حضرت ظهور کنند و آن قوم را الگو قرار دهند و این معنا را در سراسر جهان گسترش دهند.

هیچ وقت در روایات نفرمودند که همه ملت‌ها اگر آباد و آزاد و عالی شوند حضرت ظهور خواهند کرد. عده ای اگر پای رکاب حضرت از شیعیان خوب بایستند، تمام است. این ها خود به خود با منطقشان جهان را خواهند گرفت. با مسیر و مرامشان جهان را آزاد خواهند کرد. پس مقوله مهدویت را یک مقوله اولاً سیاسی باید تلقی کرد و اقدام برای ظهور و مقدمه‌سازی برای فرج را اقدامی سیاسی دانست که یک نمونه‌اش در انتخابات است. طبیعتاً همین اقدام سیاسی با نیت خالصانه وقتی انجام گیرد می‌تواند اثر بسیار معنوی در روح خود فرد داشته باشد و پرونده انسان را بسیار نورانی کند. اثری که در جامعه دارد این است که جامعه متحول خواهد شد.

آیا اکثریت مردم ما متوجه امر ظهور و مسئولیتشان برای مقدمه‌سازی برای ظهور هستند یا نه؟ نمی‌دانم برای این سوال چه جوابی دارید. آیا اقلیتی از مردم ما متوجه مسأله ظهور و متوجه مقدمه‌سازی سیاسی برای ظهور هستند یا خیر؟ لااقل شاید جواب سوال دوم مثبت باشد. حداقل علی القاعده افرادی باید متوجه این معنا باشند. اگر این‌ها وظایفشان را درست انجام دهند، کار تمام است. این‌ها اگر با نیت صادقه اقدام صحیح و مسئولانه انجام بدهند و احساس مسؤولیت را در مردم زنده کنند، اثر کارشان جامعه را احیا خواهد کرد. معلوم می‌شود که عموماً ما بی‌توجه هستیم. اگر عموماً بی‌توجه نباشیم، ظهور بسیار زودتر از این حرف‌ها رخ می‌داد اما امیدوارم که امام زمان ارواحنا له‌الفداه کوتاهی‌های ما را در نظر نگیرند و خداوند متعال به ما عیدی بدهند و همین مقدار بیداری سیاسی مردم ما را بپذیرند و ظهور را برای ما به عنوان هدیه میلاد عنایت فرماید.

لینک

 

پاسخ پناهیان به منتقدانِ گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره انتخابات و ربط آن به مسأله ظهور/ BBC چرا از این حرف من رنجید؟

پناهیان گفت: من نگفتم با این انتخابات یا انتخابات دیگر مقدمه ظهور فراهم می شود، بلکه گفتم سربلندی در امتحان انتخابات، مقدمه‌ساز ظهور است و اگر انتخابات درست در کشور نهادینه شود، ظهور رخ می‌دهد، زیرا مردم رشد یافته می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه ظهر امروز پنجشنبه ۱۲ فروردین‌ماه در برنامه تلویزیونی سمت خدا به مصاحبه اخیرش با خبرگزاری فارس اشاره کرد و با تأکید بر اینکه مهدویت در بین تمام مفاهیم دینی مهمترین ویژگی‌اش آن است که امری واقعی و به شدت سیاسی است، اظهار داشت: ظهور امام زمان (عج) امر قدسی و نامعلوم نیست. بسیاری در خصوص امام زمان شاعرانه سخن می‌گویند که خوب است و حتی معتقدم کم هم هست. بسیاری در خصوص ایشان اعتقادی و به سبکِ کلامی قدیم سخن می‌گویند. بسیاری در خصوص ایشان به شبهات می‌پردازند که همه بسیار خوب است. بسیاری در خصوص ظهور امام زمان (عج) به گناهان مردم می‌پردازند که خوب است اما همه در برابر بُعد سیاسی غیبت و مقدمات فرج هیچ است.

وی افزود: اگر اعتقاد به حضرت داشته باشیم و به خاطر ظهور ایشان، گناهان شخصی را کنار بگذاریم و دعا کنیم اما مقدمات سیاسی ظهور فراهم نشده باشد، ظهور محقق نمی‌شود.

ضعف مراکز مهدوی در معرفی بُعد سیاسی مهدویت

پناهیان اضافه کرد: متاسفانه طلبه‌ها دین را در سطح فردی معرفی می‌کنند. مهدویت هم در حد اخلاق فردی و اجتماعی معرفی شده است و به بُعد سیاسی آن پرداخته نمی‌شود. مراکز مهدوی در خصوص مباحث سیاسی مهدویت ضعف جدی دارند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه طلبه‌ها مقوله مهدویت را فردی، قدسی و آسمانی تعریف می‌کنند و آن را روی زمین نیاوردند تصریح کرد: ظهور امام زمان (عج) اولا سیاسی است ایشان با قدرت‌های سیاسی دنیا در می‌افتند. ما زمانی که می‌خواهیم در خصوص مهدویت صحبت کنیم باید موعظه‌های خود را به سمت مسئولین ببریم زیرا آنها مقدمات ظهور را فراهم یا خراب می‌کنند.

ساختار سیاسی حکومت امام زمان(عج) چگونه است؟

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: ظهور امام زمان (عج) قدرت و ثروت را از دست ظالمان می‌گیرد و به دست مستضعفان می‌دهد. قدرت و ثروت در زمان حضرت چگونه تقسیم می‌شود؟ در خصوص دوران مهدویت شنیده‌ایم که در عرصه سیاسی عدالت برپا می‌شود اما هیچ‌گاه نگفته‌ایم که حضرت عدالت را چگونه برپا می‌کند؟ این سوال را اهل فضل پاسخ دهند. ما تقریباً هیچ کتابی در این خصوص نداریم. رشته تخصصی مهدویت در این زمینه باید فعال شود که در حکومت مهدوی آیا وزارتخانه داریم؟ شیوه حکمرانی و ساختار سیاسی در آن زمان چگونه است؟

وی با اشاره به اینکه آیا حضرت عدالت را با ذکر، تصرف و یا ابزاری خاص برقرار می‌کنند گفت: آیا حضرت وزارت اطلاعات سنگینی در آن زمان دارند؟ من احتمال می‌دهم که این گونه نیست؟ پس ظالمان چگونه کنار می‌روند؟ واقعاً اگر ما دروغ و غیبت را ترک کنیم؟ حضرت ظهور خواهند کرد؟

مهم‌ترین تقوا در رسانه‌هاست

پناهیان ادامه داد: گناه مسئولین سیاسی کشور در تحریف دین ظهور را به تأخیر می‌اندازد یا گناه چند بنده خدا که در مضیقه هستند؟ تقوا که ظهور را تجلیل می‌دهد تقوای فردی است یا سیاسی؟ تقوای سیاسی چقدر در رسانه‌ها وجود دارد؟ رسول خدا در هر دو خطبه‌ نماز جمعه که باید تقوا مورد توصیه قرار گیرد این آیه را می خواندند: «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ قُولُوا قَوْلاً سَدیداً؛ اى کسانى که ایمان آورده‌اید، از خدا پروا کنید و سخن راست و استوار گویید، و از بیهوده‌گویى و سخنان فسادانگیز بپرهیزید.» بنابراین مهمترین تقوا در رسانه‌هاست. فاسدترین افراد آن است که در رسانه‌ها بالا و پایین یک حرف را می‌زند و آن را منتشر می‌کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه ما مردم مسئولین را انتخاب می‌کنیم گفت: مقام معظم رهبری در کتاب نظریه انتظار خود می فرمایند: «حکومت آینده حضرت مهدى موعود ارواحنافداه، یک حکومت مردمىِ به تمام معناست. مردمى یعنى چه؟ یعنى متّکى به ایمان‌ها، اراده‌‏ها و بازوان مردم است. امام زمان، تنها دنیا را پُر از عدل و داد نمی‌‏کند؛ امام زمان از آحاد مؤمن مردم و با تکیه به آن‌هاست که بناى عدل الهى را در سرتاسر عالم استقرار مى‌‏بخشد و یک حکومت صددرصد مردمى تشکیل مى‌‏دهد؛ اما این حکومت مردمى با حکومت‌هاى مدّعى مردمى بودن و دمکراسى در دنیاى امروز از زمین تا آسمان تفاوت دارد. آنچه امروز در دنیا اسم دموکراسى و مردم‌‏سالارى را روى آن گذاشته‌‏اند، همان دیکتاتوری‌هاى قدیمى است که لباس جدید بر تن کرده است؛ یعنى دیکتاتورى گروه‌ها. اگر رقابت هم وجود دارد، رقابت بین گروه‌هاست و مردم در این میان هیچ‌کاره‌‏اند. یک گروه به قدرت دست پیدا مى‏‌کند و در سایه قدرت سیاسى‌‏اى که همه زمام‌هاى امور را در کشور در اختیار او مى‌‏گذارد و با سوءاستفاده از این قدرت، ثروت و پول و سرمایه به نفع خود گردآورى مى‌‏کند و آنها را در راه به دست آوردن دوباره قدرت مصرف مى‏‌کند. دمکراسی‌هاى امروز دنیا بر پایه تبلیغات دروغ و فریبنده و مسحور کردن چشم‌ها و دل‌هاست. امروز در دنیا هرجا شعار دموکراسى مى‌‏دهند، شما ببینید براى تبلیغات کاندیداهاى ریاست جمهورى و یا نمایندگان مجلس چه کار مى‏‌کنند! پول خرج مى‌‏کنند. دموکراسى در پنجه اقتدار پول اسیر است. مردم‏سالارى امام زمان - یعنى مردم‏سالارى دینى - با این روش، به‏‌کلّى متفاوت است»

آیا می‌توان نمایندگان مجلس را به عنوان یار به امام زمان معرفی کرد؟

وی ادامه داد: صد درصد مردمی بودن حکومت مهدوی یعنی چی؟ یعنی زمانی که مردم در تعیین سرنوشت خود دخالت کنند و این خیلی بیشتر از انتخابات های زمان ماست. ما باید در انتخابات رشد کنیم؟ آیا می‌توانیم این مجلس انقلابی که حدود ۳۰۰ نفر است یا دیگر نمایندگان انقلابی مجلس‌های قبل را به امام زمان به عنوان یارانشان معرفی کنیم؟ می‌توانیم طلبه‌ها، استانداران، امام جمعه‌ها را معرفی کنیم و بگوییم حضرت این‌ها یاران شما هستند.

پناهیان افزود: امیرالمومنین به اباذر می‌فرمود، جایی حکومت نکند به کمیل می فرمود بدون اجازه من آب نخورد اما با مالک اشتر متفاوت بود. نباید نام مالک را بر روی هر کسی بگذاریم. مالک کسی است که تشخیص می‌دهد چه کاری را باید انجام دهد. انتخابات ما در شرایط کنونی بهتر از جاهای دیگر است و این را غربی‌ها و ناظران بین‌المللی می‌دانند به‌خاطر همین حقیقت است که در زمان انتخابات رسانه‌های خود را سرخط می‌کنند زیرا حقیقی است.

مردم را به خاطر انتخاب‌ها سرزنش نمی‌کنیم، اما لایق ظهور نیستند

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مردم بعد از چند وقت از منتخب خود راضی نیستند آیا امام زمان از او راضی است؟ و در پاسخ به این سوال که ما در انتخابات مخیر هستیم. چرا باید به خاطر انتخاب سرزنش شویم، تصریح کرد: مردم را سرزنش نمی‌کنیم اما می‌گوییم لایق ظهور نیستیم. در دوران مدرسه شما نمره کم می‌گرفتید نباید سرزنش شوید بلکه باید تقویت کنیم تا رشد پیدا کند. ظهور حضرت برای جامعه‌ای است که رشد کند و آزادانه و درست انتخاب کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «فرآیند تحقّق هدف‌های اسلامی، یک فرآیند طولانی و البته دشواری است. به طور نسبی انسان به آن اهداف نزدیک می‌شود؛ اما تحقّق آنها، بسیار طولانی است. قدم اوّل که پُرهیجان‌تر و پُرسروصداتر از همه است، ایجاد انقلاب اسلامی است. کار آسانی نبود؛ لیکن این آسان‌ترین است. قدم بعدی، ترتّب نظام اسلامی بر انقلاب اسلامی است؛ یعنی ایجاد نظام اسلامی، که گفتیم نظام اسلامی، یعنی هندسه‌ عمومی جامعه، اسلامی بشود؛ که این هم شد. قدم بعدی - که از این‌ها دشوارتر است - ایجاد دولت اسلامی است. دولت نه به معنای هیأت وزیران؛ یعنی مجموعه‌ کارگزاران حکومت؛ یعنی من و شما. ما باید به معنای واقعی کلمه، در درون این نظامِ اسلامی، اسلامی شویم. این مشکل‌تر از مراحل قبلی است... پس تشکیل دولت اسلامی، مرحله‌ی سوم است. بعد از این مرحله، مرحله‌ تلألؤ و تشعشع نظام اسلامی است؛ یعنی مرحله‌ ایجاد کشور اسلامی. اگر این مرحله به وجود آمد، آن‌وقت برای مسلمان‌های عالم، الگو و اسوه می‌شویم: «لتکونوا شهداء علی النّاس». اگر توانستیم این مرحله را به‌سلامت طی کنیم - که از همّت مردان و زنان مؤمن، این چیزها اصلاً بعید نیست - آن‌وقت مرحله‌ بعدی، ایجاد دنیای اسلام است.» این مرحله همان تمدن نوین اسلامی و ظهور است که مقام معظم رهبری در جاهای دیگر به آن اشاره داشته‌اند.

چرا تعجب می‌کنیم وقتی گفته می‌شود، انتخاب درست زمینه‌ساز ظهور است؟

پناهیان با بیان اینکه ما در مسیر رشد هستیم، اگر در مسیر رشد نباشیم، نمی‌توانیم بگوییم آقا بیا البته فرایند طولانی است که باید دقیق طی شود، افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند انقلاب ما مقدمه ساز فرج است. آیا رفتار فردی من نوعی در ظهور موثر است یا فرد سیاسی؟ آیا رفتار سیاستمداران ما مهمتر است یا رفتار مردمان عادی؟ پس چرا تعجب می‌کنیم زمانی که گفته می‌شود انتخابات درست یا انتخاب درست ظهور را نزدیک می کند. چرا بی‌بی‌سی نسبت به این موضوع حساس می‌شود زیرا یک بحث قدسی به نام مهدویت را به انتخابات نزدیک کردیم؟ البته من نگفتم با این انتخابات یا انتخابات دیگر مقدمه ظهور فراهم می شود بلکه گفتم سربلندی در امتحان انتخابات، مقدمه ساز ظهور است و اگر انتخابات درست در کشور نهادینه شود، ظهور رخ می‌دهد زیرا مردم رشد یافته می‌شوند. مردم باید به سطحی برسند که انتخاب‌هایشان در سطح ۳۱۳ نفر یا یک یا دو سطح پایین‌تر از آن باشد. بی‌بی‌سی و بی‌بی‌سی چی‌ها کلمه نهادینه ما را حذف کردند و انتخابات را به انتخاب تبدیل کردند. کدام فرد عاقلی تصور می کند که یک طلبه این حرف را بزند.

وی گفت: اگر انتخاب درست نهادینه شود زمانی که مردم فردی همچون امیرالمومنین را انتخاب کردند دیگر سراغ ابوموسی اشعری نمی‌روند. امیرالمومنین در نامه‌ای به ابوموسی اشعری به عنوان نماینده مذاکره‌کننده خود می‌فرمایند اگر عقل و تجربه را در مذاکره زیر پا بگذاری، شقی هستی. به دروغگو اعتماد نکن.

شعار امسال، شعاری مهدوی است

پناهیان با اشاره به اینکه امام زمان شغل و بیکاری را در جامعه برطرف می‌کند، تصریح کرد: امام زمان کار درست می‌کند و بیکاری را کنار می‌زند چند سالی است که مقام معظم رهبری شعار سال‌ها را به سمت تولید و رفع موانع‌های آن انتخاب کنند این‌ها مفاهیم مهدوی است. شعار امسال یک مفهوم مهدوی است اما در کجای صدا و سیما به این مفهوم پرداخته شده است؟ باید مفاهیم مهدوی را زمینی کنیم در این صورت خواهیم فهمید که کارآفرینی مقدمه‌ساز ظهور است. الان بی‌بی‌سی‌چی‌ها این را دست خواهند گرفت زیرا مهدویت را امری بالایی و قدسی دانستیم و برای زمینی کردن آن کاری نکردیم.

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

#9080 Guest 1401-06-21 11:31
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
#9079 Guest 1401-06-21 06:57
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
#9078 Guest 1401-06-21 05:20
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
#9077 Guest 1401-06-21 02:44
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
#9076 Guest 1401-06-20 19:55
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
#9075 Guest 1401-06-19 15:36
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
+2 #9074 رایحه ظهور 1401-04-22 19:04
با سلام به دوستان عزیز

مطلب جدید سایت منتشر شد:

www.u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1398-2022-07-13-14-25-26.html
نقل قول کردن
+5 #9073 نکته سنج 1401-04-22 15:57
شیزو آبه نخست وزیر سابق و ترور شده ژاپن قبل از مرگ در مصاحبه با اکونومیست:
"آمریکا دیگر پلیس جهان نیست ژاپن باید نگرش خود به جهان را تغییر دهد حفاظت از ژاپن باید بر عهده خودمان باشد داشتن سلاح هسته‌ای نباید یک تابو باشد"!

و آقای آبه اینگونه تاوان آزادی خواهی و تلاش برای نجات ژاپن از سلطه مخوف آمریکا را با شلیک گلوله در قلبش داد!

به احتمال قریب به یقین و جهت سرکوب نداهای استقلال طلبانه در ژاپن، ترور نخست وزیر سابق و سیاستمدار کهنه کار ژاپن، زیر سر سازمان سیا و سفارت آمریکا در توکیو بوده است!

مردم ژاپن جواب این ترور را نه با رأی دادن به نوکران آمریکا در ژاپن بلکه باید با کشتن و اخراج نظامیان آمریکا از کشورشان و جزیره اوکی ناوا و پایان سلطه جهنمی آمریکا بر کشورشان بدهند.

روزگاری نه چندان دور همسایگان ژاپن جرأت چپ نگاه کردن به سامورایی ها را نداشتند و حالا سربازان کثیف آمریکا در جزیره اوکی ناوا به نوامیس ژاپنی ها تجاوز کرده و حتی آنها را می کشند و کسی در ژاپن جرأت حتی یک بازخواست ساده را هم ندارد!

ای کاش خائنین مزدوری مثل علی مطهری و جواد ظریف (این دو غلام حقیر و ذلیل منافع شیطانی آمریکا و از غربگرایان روسیاه داخلی) ذره ای غیرت را از این نخست وزیر ترور شده ژاپن می آموختند!

-:as
-:as
نقل قول کردن
+1 #9072 مهران 1401-04-22 14:10
احمدی نژاد با رأی بدنه ارزشی و انقلابی رئیس جمهور شد و او وامدار نظام و مردم است.
سیر انحراف خطرناک احمدی نژاد!؟ عبرت آموز و در عین مبهم و ناشناخته است که از کجا به کجا رسید!؟شاید به خود بیاید و راه باطل در پیش گرفته را برگردد! باز هم می گوئیم امیدواریم مثل خاتمی و روحانی عاقبت به شر نشود!

روحانی و خاتمی (لعنت الله علیهما) از پایه و اساس در مبانی فکری و اعتقادی مشکل دارند و هر چند سال هم عمر داشته باشند هر دو با عاقبت به شرّی از دنیا خواهند رفت و این دو نفر کم به اسلام و انقلاب و نظام و کشور و حتی شیعه و نهضت ظهور خیانت نکرده اند!
هاشمی هم به خاطر دنیاطلبی و ضعف مبانی اعتقادی و آلودگی به زخارف دنیا اگر در ابتدا رئیس این دو تا خائن بود در ادامه خودش بازیچه آنها و غربگرایان و منافع استکبار غرب شد!

دولت های کثیف و پلید خاتمی و روحانی (لعنت الله علیهما) ادامه مسیر راه خیانت بنی امیه و بنی عباس بر علیه تشیع در صدر اسلام و حاکمیّت تشیع در ایران بودند.

به جرأت می توان گفت در تاریخ 700 سال اخیر ایران از صفویه تا پهلوی، دین ستیزتر از خاتمی و روحانی در ایران مسئول رده بالا نیامده اند!

خاتمی؛ اسلام و قرآن را علناً برای چرندیات غربگرایانه اش زیر سؤال برد و رضاخان دوم کشف حجاب ایران است!
حسن روحانی؛ مهمترین مزدور منطقه ای آمریکا و از پلیدترین دشمنان سابقه دار انقلاب اسلامی، جاسوس و مزدور دوتابعیتی انگلیس و از مهمترین مهره های استکبار غرب برای هضم و حذف انقلاب اسلامی بود! و تمام اعتقادات شیعه را برای برجام بازی احمقانه اش با آمریکا به تمسخر گرفت و سرمایه غدیر را فروخت تا وهابیت خبیث برایش چه چه بزنند!

روحانی با برجام و فتنه بنزینی و تبعات اقتصادی بعدی آنها و وابسته کردن اقتصاد کشور به خارج بر اساس یک نظریه اقتصادی بیش از 2000 میلیارد دلار به ایران فقط ضرر اقتصادی وارد کرده است!

حسن روحانی؛ هر دو دوره ننگینش فقط با تخریب کاندیداهای انقلابی و حمایت همه جانبه نفاق و ضد انقلاب داخلی و هاشمی و خاتمی و اراذل و اوباش و رسانه های معاند در شکل ظاهری با رأی آوری مثلاً درست ولی در عمل کاملاً نامشروع و سد عن سبیل اللهی رئیس جمهور شد...درست مثل رفیق و دوست کثیف و فاسدش محمد خاتمی که صرفاً با سوء استفاده از شرایط تعمدی تورمی ایجاد شده دولت هاشمی (برای جلوگیری از روی کار آمدن نیروهای انقلابی) و با اغفال جوانان به آزادی ولنگارانه و بی حد و مرز (ترویج فساد اخلاقی در جامعه)، این خبیث ملعون هم 8 سال سد عن سبیل الله کرد.

تفکرات دنیاطلبانه هاشمی و دولت های خاتمی و روحانی از موانع ظهور و تأخیراندازهای ظهور بودند و در رشد و اعتلای مقاومت اسلامی منطقه تأثیرات منفی و کند کننده داشتند.
نقل قول کردن
-5 #9071 ... 1401-04-22 13:40
به نقل از محب اهل البیت ع:
سعاح خوش خیال نباش
به نحوی شما هم بنی عباسی محسوب می شوید چون زمامداری غیر معصوم را می پذیرید هرچند در مصداق با دیگران اختلاف دارید

ساده لوح نباش پایان کار بنی عباس هر روز بدتر از دیروز خواهد بود
مردم روز خوش نخواهند دید ولی خود بنی عباسی ها در رفاه خواهند بود

احمدی نژاد و رئیسی و روحانی هیچ فرقی به حال ملت ایران ندارند
خودتان را آتش بیار معرکه سیاست زدگان نکنید .

از ما گفتن

درود و رضوان خداوند بر محب صدیق اهل بیت و ننگ بر پاچه خواران قدرت و ثروت
نقل قول کردن
-5 #9070 سعاح 1401-04-22 11:40
نقل قول کردن
-5 #9069 سعاح 1401-04-22 11:20
لعنت بر کسانی که ساده زیستی رو مورد تمسخر قرار بدهند و خیر نبینند کسانی که برای فریب افکار عمومی به تظاهر بسنده کنند۔
نقل قول کردن
+5 #9068 رایحه ظهور 1401-04-22 10:49
به نقل از سعاح:
دلم سوخت!



خدای ناکرده اگر به این راه نادرست ادامه بدی سوختن واقعی و بسیار دردناکی رو در انتهای این بیراه در جحیم تجربه خواهی کرد

فدای امیرالمومنینی(ع ) که وقتی به کفش کهنه اش پینه می زد و مردی اعتراض کرد فرمود بخدا سوگند حکومت برای من این کفش کهنه(و برخی نقل ها از آب بینی بز) بی ارزش تر است.

و البته آن زمان هم کسانی بودند که آن حضرت را مسخره کنند و نعوذبالله این کارش را ظاهرسازی و ... بدانند!

فاین تذهبون!!!!!!!؟؟ ؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
-4 #9067 سعاح 1401-04-22 10:31
دلم سوخت!

نقل قول کردن
0 #9066 کاظم 1401-04-22 09:29
به نقل از نکته سنج:
نکته بسیار قابل توجه و در عین حال بسیار تأسف آور در مورد احمدی نژاد این است که از چه اعلی علیینی (دوستی و رفاقت با سران محور مقاومت و ترویج شعار مهدوی و آرمانی: "اللهم عجّل لولیّک الفرج") به چه اسفل السّافلینی (عقب نشینی در برابر صهیونیست ها و دوستی و هُرّه و کُرّه با دختران بی حجاب یهودی و مسیحی) رسید!!!!؟؟؟؟

نکو گفت لقمان که نازیستن
به از سالها بر خطا زیستن
هم از بامدادان درِ کلبه بست
به از سود و سرمایه دادن ز دست!

"سعدی"

u:313

zz:
zz:

احمدی نژاد به تو وامثال تو پر وبال داد ای نمک نشناس ها با خایه تر از احمدی نژاد سراغ داری؟
نقل قول کردن
-4 #9065 محب اهل البیت ع 1401-04-22 08:35
به نقل از سعاح:
منتظریم تا این سحر عظیم کاملاً باطل شود، انحراف بوجود آمده اصلاح بشه و نظام و انقلاب برگردند به دست باقی مانده پیروان خط امام رضوان الله علیه و مردم۔



سعاح خوش خیال نباش
به نحوی شما هم بنی عباسی محسوب می شوید چون زمامداری غیر معصوم را می پذیرید هرچند در مصداق با دیگران اختلاف دارید

ساده لوح نباش پایان کار بنی عباس هر روز بدتر از دیروز خواهد بود
مردم روز خوش نخواهند دید ولی خود بنی عباسی ها در رفاه خواهند بود

احمدی نژاد و رئیسی و روحانی هیچ فرقی به حال ملت ایران ندارند
خودتان را آتش بیار معرکه سیاست زدگان نکنید .

از ما گفتن
نقل قول کردن
+3 #9064 yamahdi1313 1401-04-22 06:18
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة

بخشی ‌هایی از وصیت نامه شهید «عليرضا عابدى داورانى»:
شهادت مى دهم كه انقلاب اسلامى ايران به رهبرى امام عزيز زمينه ساز انقلاب جهانى يعنى ظهور امام عصر (عج ) مى باشد و نبايد نشست تا جامعه را فساد فرا گيرد تا امام معصوم ظهور نمايد بلكه بايد در راه و هدف حضرت ولى عصر قدم و زمينه اى فراهم كرد تا ظهور ايشان صورت گيرد .
kerman.navideshahed.com/.../...

سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
نقل قول کردن
+2 #9063 yamahdi1313 1401-04-22 06:08
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة

سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
نقل قول کردن
-3 #9062 سعاح 1401-04-22 05:40
نقل قول کردن
-3 #9061 سعاح 1401-04-22 05:30
منتظریم تا این سحر عظیم کاملاً باطل شود، انحراف بوجود آمده اصلاح بشه و نظام و انقلاب برگردند به دست باقی مانده پیروان خط امام رضوان الله علیه و مردم۔
نقل قول کردن
-2 #9060 سعاح 1401-04-22 05:27
به نقل از المنتظر:
خوب من هم همین را میگم
به شما توصیه میکنم قانون اساسی ایران را یکبار بخونین
تمام ثروت و امکانات در اختیار رئیس جمهور و دولته و بابت کم کاریها باید ماخذه بشن
ولی طبق معمول شما میخواین بندازین گردن رهبر
چون احمدی نژاد اون بت بزرگتون نباید پاسخ گو بشه

آیا این دغلبازی نیست؟
وقتی سخن از فضیلت و بزرگی باشد رهبری می شوند شخصیت اول جهان اسلام اما اگر از مسئولیت و پاسخوگویی حرف زده شد ایشون یا پشت قانون اساسی غائب می شوند یا به هر بهانه ای می شوند مظلوم و تنها و ... اگر از میگو سخاری هم بپرسید بیت رهبری همه کاره مملکت و نظام هست و جنگ زرگری بین چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا نیز از همونجا نشئت می گیرد۔ برای همین می گویم شماها از قافله عقبید بلکه در حال انقراض می باشید۔
نقل قول کردن
-1 #9059 سعاح 1401-04-22 05:12
به نقل از مهدی:

چون شما خارج از این کشور هستین این تقاضا رو کردم

سلام
متاسفانه پی پال در پاکستان فعال نیست و قدغنه۔ اما اگر راه دیگری باشد در خدمتم۔
نقل قول کردن
+2 #9058 ...... 1401-04-22 01:03
به نقل از مهران:

دوره فعلی مجمع که تمام شود دوره جدید توسط مقام عظمای ولایت اعلام می شوند و ان شاء الله مجاری نفوذ غربگرایان مسدود شوند و امیدهای واهی آنها در این نهاد مهم بالادستی راه به جایی نخواهد برد.


برآیند حرکتی مجمع تشخیص مصلحت نظام باید مهدوی، اسلامی و انقلابی و عدم هرگونه وامداری به استکبار غرب و غربگرایان باشد.

این اهداف جز با ارکان و اعضایی ولایی و انقلابی میسر نمی شود.

مدیریت مجمع با توجه به حکمیّت مجمع بین شورای نگهبان و مجلس و تعیین کننده سیاست های کلان نظام باید خودش صد در صد انقلابی، ولایی و با کارنامه درخشان در خدمت به اسلام و انقلاب و مرزبندی کامل با منافقین و غربگراها باشد.
اخیراً محمد رضا باهنر از اعضای بی خاصیت مجمع و رفیق غربگرایان،باز هم برای اثبات نوکری خودس برای غربگرایان دست به حدس و گمان های ناثواب برای دوره بعدی مجمع زده است که طبیعتاً مثل خودش حائز اهمیت و ارزش نیستند.
نقل قول کردن
-2 #9057 محب اهل البیت ع 1401-04-22 00:14
به نقل از نکته سنج:
حسن خمینی در سخنان نامفهومی، مطالبی را در فضای مجازی مطرح کرده است و گفته است همه با هم باید کشور را بسازیم و نباید بگیر و ببند در کار باشد!

مشخص نیست منظور حسن خمینی چیست؟
اگر منظور او دستگیری اراذل و اوباشی مثل تاج زاده لیبرال و منافق است باید برای جناب حسن خمینی متاسف شویم!

به صلاح سعادت و عاقبت به خیری حسن خمینی است که باند فاسد غربگرایان و برجام پرستان مزدور کاخ سفید و جریان خبیث ضد دینی و ضد انقلابی اصلاحات و خاتمی و مزدوران اطراف او را رها کند.

جریان غربگرا رفتنی است و هر کس سرنوشت خود را به این لیبرال های خائن و فاسد متصل کند از مسیر درست سعادت دنیا و آخرتش دور شده است.

آقای سید حسن خمینی! شما همان یکبار معماری و ساخت و ساز که در حرم روح خدا انجام داده ای برای همه زندگی تون کفایت می کند و نیازی به دلسوزی شما و غربگرایان برای ساختن کشور نیست!

امام راحل که اجازه پاشیدن یک سطل رنگ به حسینیه جماران نمی داد کجا و این همه حیف و میل بیت المال و ساختن قصر اشرافی بر مزار آن بزرگوار برای رویگردانی مردم از نام و مرام ویاد حضرت روح الله کجا!؟

شما تولیت حرم امام هستی و برای کشور و نظام و آینده نورانی آن که به مهدویت ان شاء الله متصل می شود نمی توانی تعیین تکلیف کنی!

چرا اجازه اجرای سرود سلام فرمانده را در حرم امام و حسینیه جماران ندادید!!!!!!؟؟؟؟؟

جناب سید حسن خمینی!
منافقین، ضد انقلاب و غربگرایان را از خود برانید و هرگز آب در آسیاب ویران این مزدوران روسیاه آمریکا و صهیونیست ها نریزید و در عمل تابع فرامین ولایت و نظام باشد و هرگز اجازه سوء استفاده از خودتان برای اهداف پلید غربگرایان و فتنه گران مثل فتنه سال ۸۸ را ندهید.

u:313


نکته های سنجیدنی


اللهم اشغل الظالمین بالظالمین


خدایا اختلاف بنی عباس را شدید تر کن

سیاست عجب چیز پدر سوخته ای هست .

آسیاب به نوبت

احمد
حسن
مجتبی


تحلیل تلگرافی
نقل قول کردن
-2 #9056 محب اهل البیت ع 1401-04-22 00:05
به نقل از المنتظر:
با همین استنباط خای کودکانه مانند شما جناب سلیمان ابن صرد خزاعی پشت مسلم را خالی کرد و امام معصوم را به قتلگاه کشاندند
شیعیان کوته فکر همیشه باعث زحمت و قتل امام معصوم شده اند کی می‌خواهیم درس بگیریم؟؟؟
به نظر شما چرا امام معصوم وظیفه شیعیان در زمان غیبت را رجوع به روایت کنندگان حدیث قرار داده اند؟؟؟
مگر اطاعت از غیر معصوم واجبه!!!!



انسان وقتی دروغی را زیاد تکرار می کند بعد از مدتی خودش هم آن دروغ را باور می کند .
خودت نتیجه بگیر چه می گویم




ن
نقل قول کردن
+9 #9055 نکته سنج 1401-04-21 22:52
حسن خمینی در سخنان نامفهومی، مطالبی را در فضای مجازی مطرح کرده است و گفته است همه با هم باید کشور را بسازیم و نباید بگیر و ببند در کار باشد!

مشخص نیست منظور حسن خمینی چیست؟
اگر منظور او دستگیری اراذل و اوباشی مثل تاج زاده لیبرال و منافق است باید برای جناب حسن خمینی متاسف شویم!

به صلاح سعادت و عاقبت به خیری حسن خمینی است که باند فاسد غربگرایان و برجام پرستان مزدور کاخ سفید و جریان خبیث ضد دینی و ضد انقلابی اصلاحات و خاتمی و مزدوران اطراف او را رها کند.

جریان غربگرا رفتنی است و هر کس سرنوشت خود را به این لیبرال های خائن و فاسد متصل کند از مسیر درست سعادت دنیا و آخرتش دور شده است.

آقای سید حسن خمینی! شما همان یکبار معماری و ساخت و ساز که در حرم روح خدا انجام داده ای برای همه زندگی تون کفایت می کند و نیازی به دلسوزی شما و غربگرایان برای ساختن کشور نیست!

امام راحل که اجازه پاشیدن یک سطل رنگ به حسینیه جماران نمی داد کجا و این همه حیف و میل بیت المال و ساختن قصر اشرافی بر مزار آن بزرگوار برای رویگردانی مردم از نام و مرام ویاد حضرت روح الله کجا!؟

شما تولیت حرم امام هستی و برای کشور و نظام و آینده نورانی آن که به مهدویت ان شاء الله متصل می شود نمی توانی تعیین تکلیف کنی!

چرا اجازه اجرای سرود سلام فرمانده را در حرم امام و حسینیه جماران ندادید!!!!!!؟؟؟؟؟

جناب سید حسن خمینی!
منافقین، ضد انقلاب و غربگرایان را از خود برانید و هرگز آب در آسیاب ویران این مزدوران روسیاه آمریکا و صهیونیست ها نریزید و در عمل تابع فرامین ولایت و نظام باشد و هرگز اجازه سوء استفاده از خودتان برای اهداف پلید غربگرایان و فتنه گران مثل فتنه سال ۸۸ را ندهید.

u:313
نقل قول کردن
+1 #9054 مهدی 1401-04-21 21:17
به نقل از مهدی:
آقای سعاح اگر یک سال و زمانی از شما بخوام میتونی برام یک حساب پی پال برام بازکنی تو این ایران به خاطر تحریم‌های آمریکا به شدت تحریمه
میخوام انگلیسی و آلمانی رو کامل یاد بگیرم و با تولید محتوا درآمدزایی کنم چون تنها امیدم همینه تا 40 روز پیش کار سخت کارگری میکردم تو سال جدید ماهی حدودا ده تومن بهم میداد که مدیرم ناجوونمردانه بیرونم کرد الآنم 30 سالمه و هیچ انگیزه ای برای کار کردن تو جهنم این کشور ندارم هر جا میرم میگن 5500 میدیم چون طبق وزارت کاره!!
حالا میخوام بدونم میتونی شما یک روزنه امید باشی یا خیر


چون شما خارج از این کشور هستین این تقاضا رو کردم
نقل قول کردن
+1 #9053 المنتظر 1401-04-21 21:01
به نقل از محب اهل البیت ع:



غیر معصوم یک انسان عادی است . و درک و عقل و هوش در حد من و شما دارد اطاعت انسان از کسی که در حد خود شخص هست نه شرعا و نه عقلا صحیح نیست


رعایت قوانین با اطاعت فرق دارد در یک جامعه مدنی لازم است که قوانین رعایت شود و این به معنی اطاعت نیست


انسان باید از کسی اطاعت کند که حداقل یک سرو گردن از خودش بالاتر باشد
اطاعت از کسی که هم شان انسان باشد شرک و کفر است


هیچ انسان غیر معصومی از سایر انسان ها بالاتر نیست

با انتخاب مردم کسی نایب معصومین نمی شود




پاسخ کامنت های قبلی تان را هنوز فرصت نکرده ام بنویسم


با همین استنباط خای کودکانه مانند شما جناب سلیمان ابن صرد خزاعی پشت مسلم را خالی کرد و امام معصوم را به قتلگاه کشاندند
شیعیان کوته فکر همیشه باعث زحمت و قتل امام معصوم شده اند کی می‌خواهیم درس بگیریم؟؟؟
به نظر شما چرا امام معصوم وظیفه شیعیان در زمان غیبت را رجوع به روایت کنندگان حدیث قرار داده اند؟؟؟
مگر اطاعت از غیر معصوم واجبه!!!!
نقل قول کردن
0 #9052 المنتظر 1401-04-21 20:51
به نقل از سعاح:
نظر خود رهبری با نظر شما جور نیست البته قدیما اینطور حرف می زدند:
«هر مشکلی در جامعه وجود دارد باید حاکمیت را مقصر دانست. زمامدارانی که سررشته ثروت‌های مردم دست اون‌هاست رو باید مورد شماتت و مواخذه و عقوبت قرار داد.»

خوب من هم همین را میگم
به شما توصیه میکنم قانون اساسی ایران را یکبار بخونین
تمام ثروت و امکانات در اختیار رئیس جمهور و دولته و بابت کم کاریها باید ماخذه بشن
ولی طبق معمول شما میخواین بندازین گردن رهبر
چون احمدی نژاد اون بت بزرگتون نباید پاسخ گو بشه
نقل قول کردن
+1 #9051 ...... 1401-04-21 19:37
به نقل از مهران:
حسن روحانی خباثت و پلیدی و دشمنی خاص و اثبات شده ای با اصل انقلاب و نظام و راه امام و رهبری دارد و خیانت و وطن فروشی بزرگ او در شهریورماه 1365 و دیدار خائنانه با مشاور نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی در پاریس و تقاضای شیطانی او از اسرائیل و آمریکا برای فشار آوردن به امام راحل برای تسلیم شدن به استکبار غرب در دوره دفاع مقدس و ماجرای پرابهام کشته شدن فرزندش در منزل خودش!؟ و هشت سال اشغال غاصبانه و غیرشرعی پست ریاست جمهوری با تخریب کاندیداهای انقلابی و کمک منافقین و ضد انقلاب و رسانه های معاند که به جرأت می توان گفت حسن روحانی یک روز از ریاست جمهوری اش را هم در خدمت به انقلاب و کشور و مردم نبوده است و بعد از هر چند سال از خدا عمر بگیرد با روسیاهی کامل به دادگاه عدل الهی خواهد رفت!

افرادی مثل علی لاریجانی و ظریف و عراقچی و صالحی....

u:313
*-msz
*-msz


عراقچی در زمان کار در وزارت خارجه، برای اخذ دکترا به انگلیس رفت و رابطه و اطمینان صد در صدی روحانی به او، دلیل بسیار محکمی بر خیانت و نفوذی بودن او در دولت روحانی و دولت های قبلی دارد!

عراقچی از بیت المال ملت در وزارت خارجه دزدی کرده است و یک قالیچه نفیس را در فسادکده نیویورک در پایان مذاکره خائنانه و خفت بار برجامش با ذلت و خواری تمام به عنوان برده و غلام حلقه به گوش به ارباب پلید آمریکایی اش خانم وندی شرمن هدیه داده است!
عراقچی باید معادل قیمت روز این قالیچه نفیس به اضافه سکه های غارت شده بیت المال را به وزارت خارجه برگرداند و گرنه باید مثل یک سارق با این غربگرای خائن به منافع ملت و چوپان دروغگوی برجام برخورد شود.

در آخرین روزهای حیات ننگین دولت خائن روحانی در مذاکرات وطن فروشانه وین، عراقچی با رافائل گروسی؛ مدیر کل صهیونیست آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار کرد و بعد از تخلیه اطلاعاتی اش .... روزهای بعد تاسیسات نطنز دچار حادثه شد!
نقل قول کردن
-1 #9050 محب اهل البیت ع 1401-04-21 19:36
به نقل از المنتظر:
یه جوری حرف نزن ادم به عقلت شک کنه!!!
با این استدلال شما پس باید بگیم مگه خدا خودش که حکومت کل جهان دستشه از حکومت در زمین عاجز هست که نیاز به جانشین روی زمین داشته باشه!!!!
خوب ادم عاقل هر بچه ای میفهمه امام زمان غائب امکان حکومت نداره
ما هم انقلاب کردیم تا زمان ظهور حکومتی دینی داشته باشیم
وگر نه اگر مثل شما فکر میکردیم الان مثل کشور آذربایجان چیزی از دین مردم باقی نمونده بود
این فکر شما هم که فکر میکنین مومنین در ایران بخاطر حکومت بی دین شو شدن هم کاملا اشتباهه
اتفاقا مومنین خیلی با ایمان تر شده اند اون قشر خاکستری جامعه هستند که دارن بی دین می‌شن
قشری که دین تو زندگیشون در اولویتهای پایینه و برای پاسخ به شبهات دشمنان هیچ تلاشی نمیکنند متاسفانه در دره جهالت و کفر سقوط میکنند



الغریق یتشبث بکل حشیش

غریق به هر خاشاکی دست می یازد


شما در حدی نیستید که عقل مرا بسنجید

فرض کن من بی عقلم جوابی بده که خوانندگان عزیز را قانع کند
شما مفسر روایات اهل البیت علیهم السلام نیستید

من بارها گفته ام من به اجتهاد اعتقاد ندارم اصولی نیستم محدث و اخباری مطلق هم نیستم

شما و همفکرانت روایتی و آیه ای بیاورید که غیر معصوم (به قول شما فقیه ) حق زمامداری دارد

هیچ غیر معصومی نمی تواند در مبارزه با ظلم زمامداران موفق باشد

پهلوی ظالم بود اما بنی عباس که می خواست با ظلم پهلوی مبارزه کند خود ظلم را هزار چندان کرد

اگر در طول تاریخ نمونه ای سراغ دارید که مظلومی (غیر معصوم ) علیه ظالمی مبارزه کرد و بعد از به قدرت رسید خود تبدیل به ظالم نشد
ذکر بفرمایید .


غیر معصوم کلا حق زمامداری ندارد و اگر زمامدار شود غاصب و دزد است .

زمین هیچگاه از معصوم خالی نبوده است و علت غیبت امام زمان عج بی عرضگی مردم است.

غیبت امام زمان برای برای فرصت دادن به زمام داری ففها نیست اینو بفهم
نقل قول کردن
0 #9049 نکته سنج 1401-04-21 18:46
به نقل از المنتظر:


اکانت رسمی سازمان دولتی مبارزه با تروریسم اسراییل، با انتشار این عکس در توییترش ...!!!!؟؟؟؟


نکته بسیار قابل توجه و در عین حال بسیار تأسف آور در مورد احمدی نژاد این است که از چه اعلی علیینی (دوستی و رفاقت با سران محور مقاومت و ترویج شعار مهدوی و آرمانی: "اللهم عجّل لولیّک الفرج") به چه اسفل السّافلینی (عقب نشینی در برابر صهیونیست ها و دوستی و هُرّه و کُرّه با دختران بی حجاب یهودی و مسیحی) رسید!!!!؟؟؟؟

نکو گفت لقمان که نازیستن
به از سالها بر خطا زیستن
هم از بامدادان درِ کلبه بست
به از سود و سرمایه دادن ز دست!

"سعدی"

u:313

zz:
zz:
نقل قول کردن
-2 #9048 سعاح 1401-04-21 17:11
به نقل از المنتظر:

...
احمدی نژاد که تکلیفش معلوم است و روز به روز، پله های سقوط را پشت سر هم می گذارد. اما جای تعجب است که چرا چنین فردی، با این حجم از خرابکاری ها و مشکلات که قطعا بخشی از آن به پای نظام حساب می شود، تا این اندازه رها شده و هر کاری که می خواهد انجام می دهد؟ آیا در کشور ما هیچ نهاد نظارتی وجود ندارد که به این فرد، برخورد قاطع انجام دهد؟ مرز آزادی احمدی نژاد تا کجاست؟ و اگر به کدام شکل آبروی نظام و جماعت انقلابی را ببرد، با او برخورد خواهد شد؟
 

شماها خودتون رو خیلی جدی گرفته اید و فکر می کنید کل اسلام شمایید و کسی که با قرائت متھجرانه و بسیار محدود تون همخوانی نداشته باشد حق زیستن رو باید ازش سلب کرد۔ عزیزم واقعیت اینست که شماها در حال انقراضید و بزودی بوی خوش رایحه ظهور همه عالم رو فرامیگیرد و انسانیت دوباره شرافت و کرامت خویش رو از امثال شما پس خواهند گرفت۔ اما به مغز کوچکت زیاد فشار نیار چون چنین حرفها برایتون طراحی نشده است۔
نقل قول کردن
-6 #9047 سعاح 1401-04-21 17:04
به نقل از المنتظر:
چیه دردت گرفت؟؟؟؟
اگر کمی فکر کنی میبینی این دقیقا روش خودت هست
بدون هیچ دلیل و مدرکی علیه رهبری و مسئولین انقلابی لجن پراکنی میکنی
شما واسه کدومش دلیل اوردی یا اثبات کردی ؟
اگر به روش خودت ادامه بدی با روش خودت باهات مقابله خواهد شد
ماشالله تا دلت بخواد از این حرف و حدیثها در مورد احمدی نژاد هست

گاف زدی الان بدنبال ماست مالی هستی۔
نقل قول کردن
-2 #9046 المنتظر 1401-04-21 17:03
این هم دروغه؟؟؟؟



لاس زدن احمدی نژاد با یک دختر خبرنگار خارجی
به گزارش بولتن نیوز، خبرنگار دختر جوان فلسطینی مق یم استرالیا که پای توییتش کامنت گذاشته. این دیالوگ اکانت احمدی‌نژاد است با جلین خلیک، دختر جوان روزنامه‌نگار فلسطینی‌الاصل که برای ای‌بی‌اس استرالیا می‌نویسد. او از سال ۲۰۰۹ در توئیتر به عنوان یک فعال اجتماعی علیه کشتار اشغالگران اسرائیلی توییت می‌کند، اما احمدی‌نژاد با او درباره علایقش درباره گروه‌های موسیقی رپ آمریکایی چت کرده و گفته کدام گروه‌های‌شان را می‌شناسد!

 

جلین خلیک: «سلام محمود، خوبی؟ لطفا پنج رپر محبوبت در میان رپر‌های آمریکایی را به من بگو.»

 

احمدی‌نژاد: «سلام، مرسی. مدتی بود برای من کامنت نگذاشت ه بودید. اول شما رپر‌های محبوبت را به من بگو.»

 

جلین خلیک: «سلام! بله مدت‌ها بود! ایزی-ای، توپاک، کندریک لامار، دکتر دری و مری بلایژ را دوست دارم. چرا من را دنبال نمی‌کنی؟ و البته گروه NWA را فراموش کردم!»

 

احمدی‌نژاد: «بله گروه NWA را می‌شناسم. من شما را دنبال می‌کنم.»

 

احمدی نژاد که تکلیفش معلوم است و روز به روز، پله های سقوط را پشت سر هم می گذارد. اما جای تعجب است که چرا چنین فردی، با این حجم از خرابکاری ها و مشکلات که قطعا بخشی از آن به پای نظام حساب می شود، تا این اندازه رها شده و هر کاری که می خواهد انجام می دهد؟ آیا در کشور ما هیچ نهاد نظارتی وجود ندارد که به این فرد، برخورد قاطع انجام دهد؟ مرز آزادی احمدی نژاد تا کجاست؟ و اگر به کدام شکل آبروی نظام و جماعت انقلابی را ببرد، با او برخورد خواهد شد؟

 
نقل قول کردن
-5 #9045 المنتظر 1401-04-21 16:56
به نقل از سعاح:
اسرائیل اونجا غرفه‌ ای نداشت۔ فقط بلدی دروغ بگید و تهمت بزنید۔

چیه دردت گرفت؟؟؟؟
اگر کمی فکر کنی میبینی این دقیقا روش خودت هست
بدون هیچ دلیل و مدرکی علیه رهبری و مسئولین انقلابی لجن پراکنی میکنی
شما واسه کدومش دلیل اوردی یا اثبات کردی ؟
اگر به روش خودت ادامه بدی با روش خودت باهات مقابله خواهد شد
ماشالله تا دلت بخواد از این حرف و حدیثها در مورد احمدی نژاد هست
نقل قول کردن
-5 #9044 سعاح 1401-04-21 16:30
به نقل از المنتظر:
شما وظایف رهبری در قانون اساسی را بیار و به من بگو رهبر در انجام کدام بندش قصور داشته؟؟؟؟
متاسفانه امثال شما رهبر را با شاه اشتباه گرفتین و توقع دارین در همه کارها شخصا دخالت کنه!!
و جالب‌تر اینه که اگر این کار را بکنه همین شما میگین دیکتاتوری شده

نظر خود رهبری با نظر شما جور نیست البته قدیما اینطور حرف می زدند:
«هر مشکلی در جامعه وجود دارد باید حاکمیت را مقصر دانست. زمامدارانی که سررشته ثروت‌های مردم دست اون‌هاست رو باید مورد شماتت و مواخذه و عقوبت قرار داد.»
نقل قول کردن
0 #9043 سعاح 1401-04-21 16:27
به نقل از المنتظر:
منظورتون این حرف و عمله!!!!
...
اکانت رسمی سازمان دولتی مبارزه با تروریسم اسراییل، با انتشار این عکس در توییترش مدعی شد که محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین، در بازدید از نمایشگاه اکسپو در دوبی از غرفه‌ی اسراییل دیدار کرده و او را یک اصلاح‌طلب جدید در ایران خواند.

اسرائیل اونجا غرفه‌ ای نداشت۔ فقط بلدی دروغ بگید و تهمت بزنید۔
نقل قول کردن
-1 #9042 المنتظر 1401-04-21 15:53
به نقل از سعاح:
حرف و عمل آقای احمدی نژاد و نزدیکان با وفایش باعث شده که نظرمون راجع به اسلام و انقلاب تصحیح شود بعضیها پاراداییم شون مشکل داره [ما هم قدیما داشتیم]۔

هر حکومت اسلامی اگر اکثریت مردم پشتش نباشند یا خالیش کنند کشکه۔ کاش مردم رو کنار نمی زدند۔

منظورتون این حرف و عمله!!!!


اکانت رسمی سازمان دولتی مبارزه با تروریسم اسراییل، با انتشار این عکس در توییترش مدعی شد که محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین، در بازدید از نمایشگاه اکسپو در دوبی از غرفه‌ی اسراییل دیدار کرده و او را یک اصلاح‌طلب جدید در ایران خواند.
نقل قول کردن
+3 #9041 المنتظر 1401-04-21 15:49
به نقل از سعاح:
نخیر اول شما ثابت کن که ایشون واجد شرایط رهبری هست یا خیر۔

به نقل از سعاح:
نخیر اول شما ثابت کن که ایشون واجد شرایط رهبری هست یا خیر۔

شما وظایف رهبری در قانون اساسی را بیار و به من بگو رهبر در انجام کدام بندش قصور داشته؟؟؟؟
متاسفانه امثال شما رهبر را با شاه اشتباه گرفتین و توقع دارین در همه کارها شخصا دخالت کنه!!
و جالب‌تر اینه که اگر این کار را بکنه همین شما میگین دیکتاتوری شده
نقل قول کردن
+7 #9040 منتظر واقعی ظهور 1401-04-21 15:47
جو بایدن؛ نفت دزد رسوا و روسیاه کاخ سفید برای غارت ذخایر نفتی عربستان و امارات و کویت به منطقه می آید!

چند هدف عمده سفر بایدن؛ ارباب غربگرایان خبیث داخلی به منطقه:

- تشویق کشورهای منطقه به خریدهای نظامی بیشتر از آمریکا
- فروش نفت ارزان و مطمئن به آمریکا برای فشار به روسیه در موضوع اوکراین و ایجاد محدودیت بر صادرات نفت و گاز روسیه
- تلاش برای فریب دادن ایران برای برگشتن به ننگنامه برجام و حفظ سلطه غرب بر ایران با ادامه حیات ننگین این شجره خبیثه شیطانی و تسلط بر بازار جهانی نفت برای حفظ اقتدار شیطانی آمریکا
- ایجاد رابطه بین اعراب مرتجع با رژیم صهیونیستی

خوش رقصی های اخیر لاریجانی و ظریف و صالحی و روزنامه های کثیف زنجیره ای برای مثلاً به زعم احمقانه خودشان فشار به دولت انقلابی برای اجرای سریعتر بازگشت به برجام بدون عمل کردن ارباب خبیثشان آمریکا به تعهداتش در برجام، در راستای آخرین نوکری های ذلیلانه این مزدوران روسیاه استکبار غرب در ایران قابل ارزیابی است.

بایدن در حالی به منطقه می آید که مهمترین مزدور منطقه ای آمریکا یعنی حسن روحانی از اریکه قدرت در ایران به زیر کشیده شده است و هرگز دیگر ان شاء الله جریان انقلابی و ولایی اجازه کنترل مجلس و دولت های بعدی ایران را به آمریکا توسط اصلاح طلبان خائن و فاسد و جریان خبیث غربگرای داخلی نخواهند داد.

اصلاح طلبان و غربگرایان ایران توسط لیبرال های ضد دین و غرب پرستی مثل برادران خاتمی و افرادی مثل حجاریان یهودی و تاج زاده مرتد و عناصر نقاب از چهره افتاده مجمع روحانیون مخالف اسلام و انقلاب و به دروغ مبارز!!؟؟ و باند فاسد هاشمی و بهایی ها و دله دزدهای کارگزاران سازندگی و نفوذی های سازمان های سیا و موساد در روزنامه های خبیث زنجیره ای، صد در صدی در راستای منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود و انگلیس و فرانسه گام برمی دارند و برای همیشه از تمام مسئولیّت ها و نهادهای اصلی و فرعی نظام باید به طور کامل بیرون انداخته شوند.


d:w:us
:sa
-:as
-:as
-:as
نقل قول کردن
-4 #9039 محب اهل البیت ع 1401-04-21 15:35
به نقل از المنتظر:
ادم عاقل باید نتیجه یک حرکت را ببینه نه فقط به شکم خودش نگاه کنه و نتیجه گیری کنه!!!!
واقعا به نظرت انقلاب هیچ دست اوردی نداشته؟؟؟
۱.الان به لطف خدا و تلاشهای فرماندهان سپاه یک ارتش عظیم جنگ دیده و با تجربه از شیعیان کشورهای مختلف تشکیل شده که آماده خدمت در رکاب اقا امام زمان هستند
۲. ایران جلوی عملی شدن طرح و برنامه‌های شیطانی صهیونیستها را در منطقه و جهان گرفته !!!شک نکن اگر ایران نبود تا الان حکومت جهانی کفر را تشکیل داده بودند
۳. خداوند در قران می‌فرماید :
به طور مسلم یهود و مشركان را دشمن ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهی یافت...
حالا بگو ببینم یهودیان با چه حکومتی بیشتر از همه دشمنی میکنند؟؟؟
پس همون حکومت مومنان هست!!!
۴. به لطف همین انقلاب الان شیعیان ارتش دارند و نه تنها تمام تجهیزات مورد نیازشون را خودشون میسازند بلکه در خیلی از زمینه ها در لبه قله های تکنولوژی ایستادن و سپاهیان شیاطین را مجبور به عقب نشینی کردند
۶. برای اولین بار بعد از هخامنشیان ایران از دریای مدیترانه تا دریای سرخ را تحت نفوذ و قدرت خودش داره و در این منطقه حرف خودش را به کرسی نشونده
۷. سالهاست که سپاهیان شیاطین با همراهی ۸۰ کشور و هزینه ۷ تریلیارد دلار میخواهند حکومت سوریه و یمن را سرنگون کنند اما اخرش ایران حرف ولی فقیه خودش را با کمترین هزینه به بقیه تحمیل میکند
۸. استقلال و حفظ منافع ملی و امنیت کامل کشور ثمره همین انقلاب اسلامی هست
البته درک اهمیت اینها شاید برای شنا سخت باشه
همین ۷۰ سال پیش در جریان جنگ جهانی اول و دوم هر دوبار ایران اعلام بی طرفی کرد و هر دو بار اشغال شد و با ۱۱ میلیون کشته و تلف شدن نصف جمعیت کشور بخاطر قحطی مصنوعی با دیگه به شیعیان ثابت کرد اگر قدرتمند نباشی و حکومت خودت را نداشته باشی حتی با اعلان بی طرفی میشی کشور اول در امار تلفات جنگی که اصلا به ما ربطی نداشته و اصلا توش شرکت نکردیم

بله کشور ما به لطف غربگراها الان دچار مشکلات شدید اقتصادی هست که اون هم با تلاش نیروهای انقلابی داره اصلاح میشه ولی حرکت کلی انقلاب درست و صحیح هست
البته با این بمباران رسانه ای که به ما ایرانیها شده خیلی ها به کوری فهم دچار شده اند که انشالله به زودی درست خواهد شد
شما هم بشین تفکر کن ببین با این تفکراتت به سپاه شیاطین داری خدمت میکنی یا سپاه امام زمان؟؟؟


ا
اگر روایات را خوانده باشید آمدن بنی عباس و سفیانی حتمی است هرچند می تواند در این مسئله بدا صورت بگیرد

فعلا که بنی عباس آمده و بدا صورت نگرفته .

آمدن بنی عباس هیچ نفعی به تشیع و ایران نداشته است
بنی عباس دوم مانند بنی عباس اول به دنبال ایجاد امپراتوری در ظاهر برای اسلام و در باطن برای امیال خود هستند

و در این مسیر ملت و عقاید ملت کلا فدا شده
نقل قول کردن
-1 #9038 سعاح 1401-04-21 15:34
اسکوچیچ :: قدرنشناسی در حد لالیگا۔

مخبر با نیابت ... سلطان است۔
نقل قول کردن
-2 #9037 سعاح 1401-04-21 15:28
بدون شرح!

نقل قول کردن
-3 #9036 محب اهل البیت ع 1401-04-21 15:25
به نقل از المنتظر:
صدها بار گفتم از نظر واجب بودن اطاعت از دستور بین ولی فقیه و معصوم فرقی نیست و هر دو واجب الاطاعه هستند هر چند ولی فقیه معصوم نیست
اصلا وقتی کسی جانشین میشه و این اختیارات را نداشته باشه جانشینی معنی نداره




غیر معصوم یک انسان عادی است . و درک و عقل و هوش در حد من و شما دارد اطاعت انسان از کسی که در حد خود شخص هست نه شرعا و نه عقلا صحیح نیست


رعایت قوانین با اطاعت فرق دارد در یک جامعه مدنی لازم است که قوانین رعایت شود و این به معنی اطاعت نیست


انسان باید از کسی اطاعت کند که حداقل یک سرو گردن از خودش بالاتر باشد
اطاعت از کسی که هم شان انسان باشد شرک و کفر است


هیچ انسان غیر معصومی از سایر انسان ها بالاتر نیست

با انتخاب مردم کسی نایب معصومین نمی شود




پاسخ کامنت های قبلی تان را هنوز فرصت نکرده ام بنویسم
نقل قول کردن
0 #9035 مهدی 1401-04-21 15:03
به نقل از سعاح:
حرف و عمل آقای احمدی نژاد و نزدیکان با وفایش باعث شده که نظرمون راجع به اسلام و انقلاب تصحیح شود بعضیها پاراداییم شون مشکل داره [ما هم قدیما داشتیم]۔

هر حکومت اسلامی اگر اکثریت مردم پشتش نباشند یا خالیش کنند کشکه۔ کاش مردم رو کنار نمی زدند۔



آقای سعاح اگر یک سال و زمانی از شما بخوام میتونی برام یک حساب پی پال برام بازکنی تو این ایران به خاطر تحریم‌های آمریکا به شدت تحریمه
میخوام انگلیسی و آلمانی رو کامل یاد بگیرم و با تولید محتوا درآمدزایی کنم چون تنها امیدم همینه تا 40 روز پیش کار سخت کارگری میکردم تو سال جدید ماهی حدودا ده تومن بهم میداد که مدیرم ناجوونمردانه بیرونم کرد الآنم 30 سالمه و هیچ انگیزه ای برای کار کردن تو جهنم این کشور ندارم هر جا میرم میگن 5500 میدیم چون طبق وزارت کاره!!
حالا میخوام بدونم میتونی شما یک روزنه امید باشی یا خیر
نقل قول کردن
-7 #9034 سعاح 1401-04-21 11:15
حکومت آخوندی که تظاهر محور و سرکوبگر باشد با ولایت فقیه عدالت محور و مردمی از زمین تا آسمان فرق داره۔ مثل ... و حضرت امام رضوان الله علیه۔

#پیروان ـ خط - امام
نقل قول کردن
-6 #9033 سعاح 1401-04-21 11:11
حرف و عمل آقای احمدی نژاد و نزدیکان با وفایش باعث شده که نظرمون راجع به اسلام و انقلاب تصحیح شود بعضیها پاراداییم شون مشکل داره [ما هم قدیما داشتیم]۔

هر حکومت اسلامی اگر اکثریت مردم پشتش نباشند یا خالیش کنند کشکه۔ کاش مردم رو کنار نمی زدند۔
نقل قول کردن
-4 #9032 سعاح 1401-04-21 11:06
به نقل از المنتظر:
شما اول قبول کن که دستور رهبری واجب الاطاعه هست تا به بقیه اش برسیم!!!@
...

نخیر اول شما ثابت کن که ایشون واجد شرایط رهبری هست یا خیر۔
نقل قول کردن
-5 #9031 سعاح 1401-04-21 11:05
بنده با زیرنویس کلیپ کاری ندارم اما خودش بیانگر اینست که حسن روحانی از اول گزینه اول رهبری برای ریاست جمھوری بوده که خدا احمدی نژاد رو رسوند۔ برای همین احمدی نژاد آخرش شد منحرف و ...

لینک دانلود:
www.mediafire.com/file/qopjb4ikeqxts3a/ttl.mp4/file

[ما فریب خوردیم]
نقل قول کردن
+1 #9030 المنتظر 1401-04-21 10:58
به نقل از سعاح:
اختیار نه مقام میاره و نه عصمت که بگی اگر به جهنم هم رفت تبعیتش می کنم۔ کسب چنین جایگاه و هم استمرارش به شرط و شروط است آن هم چه شروطی۔

شما اول قبول کن که دستور رهبری واجب الاطاعه هست تا به بقیه اش برسیم!!!@
ببین جناب سعاح خودت هم میدونی حب و بغض احمدی نژاد روی حب و بغض شما تاثیر گذاشته و من هر دلیلی هم بیارم شما قبول نخواهی کرد
مشکل شما دلیل و سواد علمی نیست مشکلت فقط همینه
نقل قول کردن
-5 #9029 سعاح 1401-04-21 10:47
به نقل از المنتظر:
صدها بار گفتم از نظر واجب بودن اطاعت از دستور بین ولی فقیه و معصوم فرقی نیست و هر دو واجب الاطاعه هستند هر چند ولی فقیه معصوم نیست
اصلا وقتی کسی جانشین میشه و این اختیارات را نداشته باشه جانشینی معنی نداره

اختیار نه مقام میاره و نه عصمت که بگی اگر به جهنم هم رفت تبعیتش می کنم۔ کسب چنین جایگاه و هم استمرارش به شرط و شروط است آن هم چه شروطی۔
نقل قول کردن
+8 #9028 مهران 1401-04-21 10:41
حسن روحانی خباثت و پلیدی و دشمنی خاص و اثبات شده ای با اصل انقلاب و نظام و راه امام و رهبری دارد و خیانت و وطن فروشی بزرگ او در شهریورماه 1365 و دیدار خائنانه با مشاور نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی در پاریس و تقاضای شیطانی او از اسرائیل و آمریکا برای فشار آوردن به امام راحل برای تسلیم شدن به استکبار غرب در دوره دفاع مقدس و ماجرای پرابهام کشته شدن فرزندش در منزل خودش!؟ و هشت سال اشغال غاصبانه و غیرشرعی پست ریاست جمهوری با تخریب کاندیداهای انقلابی و کمک منافقین و ضد انقلاب و رسانه های معاند که به جرأت می توان گفت حسن روحانی یک روز از ریاست جمهوری اش را هم در خدمت به انقلاب و کشور و مردم نبوده است و بعد از هر چند سال از خدا عمر بگیرد با روسیاهی کامل به دادگاه عدل الهی خواهد رفت!

افرادی مثل علی لاریجانی و ظریف و عراقچی و صالحی!؟:

- اولاً باید در پیشگاه ملت تا عمر ننگینشان در این دنیا است از نظام و رهبری و مردم بابت همه خیانت هایشان رسماً عذرخواهی کنند.
- هر آنچه از بیت المال در ازای خیانت و جاسوسی برای بیگانگان و فروش استقلال کشور به استکبار غرب در ننگنامه های برجام و cft و پالرمو دریافت کرده اند به عنوان حق النّاس باید برگردانند.
(سکه هایی که حسن روحانی با خیانت در امانت ملت از بانک مرکزی دزدید و به خائنان برجامی داد باید تماماً به بیت المال کشور و بانک مرکزی باز گردانه شوند)

- علی لاریجانی از اعتماد و لطف بزرگوارانه رهبری عزیز به خودش در مجمع و شورایعالی انقلاب فرهنگی نباید استفاده نابجا و غلط انداز کند و خطاهای سنگین و شریک جرم بودنش در همه خیانت های دولت خبیث و غرب پرست روحانی را فراموش کند و فکر کند همان علی لاریجای قبل از ریاست مجلس است!
به صلاح دین و آخرت علی لاریجانی است از همه مسئولیت هایش کنار برود و اجازه بدهد افراد شجاع، پاکدست و انقلابی و عدم وامدار به آمریکا و انگلیس جایگزینش شوند و فرصت توبه و جبران مافات را در زندگی دنیوی اش قدر بداند.
با انقلابی گری های مقطعی و تفاسیر انقلابی، حزب اللهی!؟ دکتر جواد لاریجانی در تلویزیون، خیانت های علی لاریجانی کمرنگ نمی شود و برادر بزرگتر باید به خیانت های برادر کوچک خود در دوره ریاست مجلس و ایجاد خسران برای کشور هم اشاره کند و اثرات آنها را در ایجاد ضرر و خسران برای کشور تفسیر منصفانه کند.
دوره فعلی مجمع که تمام شود دوره جدید توسط مقام عظمای ولایت اعلام می شوند و ان شاء الله مجاری نفوذ غربگرایان مسدود شوند و امیدهای واهی آنها در این نهاد مهم بالادستی راه به جایی نخواهد برد.

u:313
*-msz
*-msz
نقل قول کردن
+2 #9027 المنتظر 1401-04-21 10:30
به نقل از سعاح:
این یعنی در عمل ایشون رو صاحب عصمت می دانی که برایش هیچ حجتی ندارید و چنین فکر و عمل مصداق بدعت گذاری در دین است۔

صدها بار گفتم از نظر واجب بودن اطاعت از دستور بین ولی فقیه و معصوم فرقی نیست و هر دو واجب الاطاعه هستند هر چند ولی فقیه معصوم نیست
اصلا وقتی کسی جانشین میشه و این اختیارات را نداشته باشه جانشینی معنی نداره
نقل قول کردن
-4 #9026 سعاح 1401-04-21 10:25
به نقل از المنتظر:

...من که با خدا عهد کردم حتی اگر قراره به جهنم برم قدمی از سید علی عقب و جلو نروم
چون مطمئنم در فتنه اکبر کسی که اینطوری فکر نکنه از سید علی جدا خواهد شد

این یعنی در عمل ایشون رو صاحب عصمت می دانی که برایش هیچ حجتی ندارید و چنین فکر و عمل مصداق بدعت گذاری در دین است۔
نقل قول کردن
-1 #9025 مرتضی 1401-04-21 09:40
به نقل از المنتظر:
چرا به چرت و پرت میگی؟؟؟
خوب لاریجانی الان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هست و اینگونه دیدارها و گزارش دادن ها طبیعی و لازم هست
اگر ایشون مسئولیتی نداشت حرف شما صحیح بود

ارواح خیگت همه باهمند.
نقل قول کردن
+2 #9024 المنتظر 1401-04-21 08:58
به نقل از محب اهل البیت ع:
مگر امام زمان از حکومت کردن ناتوان است که وظیفه اش را به یک فقیه بسپارد

میلیارد ها فقیه جمع شوند یک ذره از وجود نازنین مولا عج نمی شوند

یه جوری حرف نزن ادم به عقلت شک کنه!!!
با این استدلال شما پس باید بگیم مگه خدا خودش که حکومت کل جهان دستشه از حکومت در زمین عاجز هست که نیاز به جانشین روی زمین داشته باشه!!!!
خوب ادم عاقل هر بچه ای میفهمه امام زمان غائب امکان حکومت نداره
ما هم انقلاب کردیم تا زمان ظهور حکومتی دینی داشته باشیم
وگر نه اگر مثل شما فکر میکردیم الان مثل کشور آذربایجان چیزی از دین مردم باقی نمونده بود
این فکر شما هم که فکر میکنین مومنین در ایران بخاطر حکومت بی دین شو شدن هم کاملا اشتباهه
اتفاقا مومنین خیلی با ایمان تر شده اند اون قشر خاکستری جامعه هستند که دارن بی دین می‌شن
قشری که دین تو زندگیشون در اولویتهای پایینه و برای پاسخ به شبهات دشمنان هیچ تلاشی نمیکنند متاسفانه در دره جهالت و کفر سقوط میکنند
نقل قول کردن
-2 #9023 المنتظر 1401-04-21 08:42
به نقل از سعاح:
قضیه ولایت فقیه و لزومش برای عقل بشری محرز است و کسی که انصاف داشته باشد می پذیرد که دوران غیبت بدون حکومت اسلامی اغلب احکام اسلامی معطل می مانند اما مشکل اینجاست که بعد از حضرت امام رضوان اللہ علیه فقها نتوانستند از این امتحان خطیر بدرستی عبور نمایند و عملاً حکومت آخوندی رو بنا کردند که درست برخلاف نظریه ولایت فقیه می باشد۔ در عمل جای تاج، عمامه آمد و استبداد بنام اسلام رواج یافت۔ برای همین مردمی که با میل و علاقه خود به نظام اسلامی رای مثبت داده بودند الان از روحانی جماعت خوششون نمی آید۔ بزودی زود طلسم قداست قلابی حضرت آقا نیز خواهد شکست۔ امتحان برای همه است هم برای زبیر و هم برای منتظری و هم برای من و شما۔

از امام صادق ع روایت داریم مگر دین غیر از حب و بغض هست!!!
جناب‌عالی تا قبل از احمدی نژاد با سید علی هیچ مشکلی نداشتی و حفظ الله گفتنت گوش اسمان را پر کرده بود
اما وقتی ولی فقیه ت شد مشایی و احمدی نژاد و بیا این دو جریان تضاد دیدی راهت را از ولی فقیهی که امام زمان در روایت فرجوع روات اخادیثنا مشخص کرده بود را به ولی که دلت دنبالش بود و دوستش داشت تغییر دادی و دم گوساله سامری از دلت بیرون زد
من که با خدا عهد کردم حتی اگر قراره به جهنم برم قدمی از سید علی عقب و جلو نروم
چون مطمئنم در فتنه اکبر کسی که اینطوری فکر نکنه از سید علی جدا خواهد شد
نقل قول کردن
-1 #9022 المنتظر 1401-04-21 08:29
به نقل از سعاح:
[از تلگرام:] دیدار مخبر با آملی لاریجانی!

جناب مخبر معاون یا بهتر بگوییم «همه کاره» رئیسی در صفحه‌اش آورده که امروز به آملی‌لاریجانی گزارش اقتصادی کشور را داده است!

یاد گزارشات دولتمردان دهه۶۰ به قائم‌مقام رهبری افتادم.

نقش رئیسی در احیای لاریجانی‌ها را هم جدی بگیرید.


چرا به چرت و پرت میگی؟؟؟
خوب لاریجانی الان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هست و اینگونه دیدارها و گزارش دادن ها طبیعی و لازم هست
اگر ایشون مسئولیتی نداشت حرف شما صحیح بود
نقل قول کردن
+3 #9021 المنتظر 1401-04-21 08:08
به نقل از محب اهل البیت ع:



با اینکه قبلا پاسخ این کامنت شما را داده ام اما سوالی دارم از شما جناب سیجانی

منصفانه جواب بدهید
به نظر شما این حکومت موفق بوده ؟
آیا ظلم در ایران کاهش یافته ؟
آیا دزدی فساد فحشا ربا بی بندوباری کاهش یافته

حکومت اسلامی در چه زمینه ای موفق بوده که اگر تشکیل نمی شد آن دستاوردی در آن زمینه نداشتیم ؟

پاسخ عاقلانه بدهید

ادم عاقل باید نتیجه یک حرکت را ببینه نه فقط به شکم خودش نگاه کنه و نتیجه گیری کنه!!!!
واقعا به نظرت انقلاب هیچ دست اوردی نداشته؟؟؟
۱.الان به لطف خدا و تلاشهای فرماندهان سپاه یک ارتش عظیم جنگ دیده و با تجربه از شیعیان کشورهای مختلف تشکیل شده که آماده خدمت در رکاب اقا امام زمان هستند
۲. ایران جلوی عملی شدن طرح و برنامه‌های شیطانی صهیونیستها را در منطقه و جهان گرفته !!!شک نکن اگر ایران نبود تا الان حکومت جهانی کفر را تشکیل داده بودند
۳. خداوند در قران می‌فرماید :
به طور مسلم یهود و مشركان را دشمن ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهی یافت...
حالا بگو ببینم یهودیان با چه حکومتی بیشتر از همه دشمنی میکنند؟؟؟
پس همون حکومت مومنان هست!!!
۴. به لطف همین انقلاب الان شیعیان ارتش دارند و نه تنها تمام تجهیزات مورد نیازشون را خودشون میسازند بلکه در خیلی از زمینه ها در لبه قله های تکنولوژی ایستادن و سپاهیان شیاطین را مجبور به عقب نشینی کردند
۶. برای اولین بار بعد از هخامنشیان ایران از دریای مدیترانه تا دریای سرخ را تحت نفوذ و قدرت خودش داره و در این منطقه حرف خودش را به کرسی نشونده
۷. سالهاست که سپاهیان شیاطین با همراهی ۸۰ کشور و هزینه ۷ تریلیارد دلار میخواهند حکومت سوریه و یمن را سرنگون کنند اما اخرش ایران حرف ولی فقیه خودش را با کمترین هزینه به بقیه تحمیل میکند
۸. استقلال و حفظ منافع ملی و امنیت کامل کشور ثمره همین انقلاب اسلامی هست
البته درک اهمیت اینها شاید برای شنا سخت باشه
همین ۷۰ سال پیش در جریان جنگ جهانی اول و دوم هر دوبار ایران اعلام بی طرفی کرد و هر دو بار اشغال شد و با ۱۱ میلیون کشته و تلف شدن نصف جمعیت کشور بخاطر قحطی مصنوعی با دیگه به شیعیان ثابت کرد اگر قدرتمند نباشی و حکومت خودت را نداشته باشی حتی با اعلان بی طرفی میشی کشور اول در امار تلفات جنگی که اصلا به ما ربطی نداشته و اصلا توش شرکت نکردیم

بله کشور ما به لطف غربگراها الان دچار مشکلات شدید اقتصادی هست که اون هم با تلاش نیروهای انقلابی داره اصلاح میشه ولی حرکت کلی انقلاب درست و صحیح هست
البته با این بمباران رسانه ای که به ما ایرانیها شده خیلی ها به کوری فهم دچار شده اند که انشالله به زودی درست خواهد شد
شما هم بشین تفکر کن ببین با این تفکراتت به سپاه شیاطین داری خدمت میکنی یا سپاه امام زمان؟؟؟
نقل قول کردن
+4 #9020 المنتظر 1401-04-21 07:30
به نقل از محب اهل البیت ع:


المنتظرجان


همه این روایاتی که بیان می کنید من ده ها بار خوانده هم
در اینکه وجود حکومت ضروری است شکی نیست

زمانی که مردم معصوم را وا گذاشته و به غیر معصوم روی می آورند هر بلایی سر مردم می آید
اگر امام زمان عج نبود مردم باید بهترین گزینه را برای ریاست برگزینند
حالا که معصوم هست و ظهورش منوط به دعا و درخواست ما انسان هاست چرا به غیر معصوم روی بیاوریم
دوران غیبت برای آن نیست که شیعیان فرصت تشکیل حکومت داشته باشند غیبت بخاطر بی لیاقتی انسان هاست شما می خواهید این انسان های نالایق حکومتی در شان اهل البیت علیهم السلام درست کنند ؟

من مخالف حکومت ملا ها نیستم بهترین و با تقواترین آخوند ها اگر رای آوردند حکومت کنند ولی از دین و اسلام مایه نگذارند
اسم حکومتشان را اسلامی و دینی نگذارند چون هر چنایتی و خیانتی و فسادی به نام دین تمام می شود

از دین به عنوان ابزار استفاده نشود همان کاری که بنی عباس می کرد



مطمئن باش هیچ آخوند فاضلی که با روایات آشنا باشد خود را آلوده به سیاست نمی کند


راستی مگه شما استخاره نکرده بودین که تو این سایت فعالیت داشته باشید و همش بد میومد!!!
چی شد دوباره شروع کردین؟؟؟
داداش این روش عمل به روایت که شما دارین بهش میگن اخباری گری
یعنی بدون فهم شرایط و مخاطب امام و بدون هیچ تفکری فقط به ظاهر روایت عمل میکنید!!!
اگر اشتباه نکنم در زمان امام صادق ع شخصی نزد امام اومد و سوالی پرسید و امام یک جواب سطحی و دم دستی بهش دادن
در همان روز شخص دیگه ای نزد امام آمد و همان سوال را پرسید ولی اینبار امام جواب دیگه ای دادند
یکی از یاران امام اعتراض کردند که چرا به یک سوال مشترک دو جواب متفاوت دادین
امام فرمودند من به اندازه عقل و فهم شان باید جوابشان را میدادم
حالا قضیه شما دقیقا همینه
میرید به روایاتی استناد میکنید که معصوم در زمانی آنها را گفته که حکومت بنی امیه در حال فروپاشیدن بود و گروهای شیعه در تلاش برای قیام و به کشتن دادن شیعیان بودند و امام باقر و امام صادق اونها ار از این قیامهای نافرجام منع می‌کردند
نقل قول کردن
+3 #9019 شاعر مهدوی 1401-04-21 06:29





پیچیده شد صدای الله اکبر ما
در هر کجای عالم گلبانگ باور ما

صادر شد انقلاب ایران به کل دنیا
شد هر کجا موثر فرمان رهبر ما

هر روز مقتدر تر از رهنمود رهبر
هر لحظه شد قوی تر نخل تناور ما

از اقتدار میهن لرزیده قلب دشمن
آشفته کاخ شیطان از بیم لشگر ما

خاورمیانه تا آنسوی جهان نفوذش
شد قدرتی جهانی پاینده کشور ما

تحریم و جنگ و فتنه دیگر اثر ندارد
خط مقاومت شد بنیان ز جوهر ما

گشته زمینه ساز‌ آن دولت کریمه
این انقلاب ناب اقلیم خاور ما

در انتظار نور و فصل خوش ظهوریم
فرهنگ مهدوی شد قاموس پیکر ما


#انقلاب_اسلامی_ایران
#زمینه_ساز_ظهور
#جبهه_مقاومت
نقل قول کردن
0 #9018 blog mature sexe 1401-04-21 04:08
J'ai pu trouver de bonnes info dans vos articles.


Visitez mon article de blog: blog mature sexe
نقل قول کردن
-1 #9017 محب اهل البیت ع 1401-04-21 00:30
به نقل از ایران من:
بسم الله الرحمن الرحیم

لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است


zz:
zz:
zz:




لبیک یا مهدی لبیک یا حسین است


هیچ غیر معصومی نمی تواند در جایگاه معصوم علیه السلام قرار بگیرد و مقایسه شود
نقل قول کردن
-2 #9016 سعاح 1401-04-20 22:57
پ۔ن:
اگر خواستی در مورد اینها مشاوره بگیری در خدمتم:
Java
CSS
Photoshop
ArcGIS
AutoCAD
SolidWorks
ZBrush
وغیره
نقل قول کردن
+2 #9015 سعاح 1401-04-20 22:53
به نقل از سهیل:
خدا خیرت بده سعاح خودش از شدت بیکاری ۲۴ ساعته تو این سایت پلاس هست حالا از این کار میخوای =)) :))

عزیزم کارم با رایانه هست و الحمدلله بیکار نیستم۔ نظرات بنده وقتی ثبت و ارسال میشه که از کارم کمی فاصله گرفته باشم۔ سعی کنید اینقدر دیگران رو تحقیر نکنید شاید روزی چشم تو چشم بشیم۔
نقل قول کردن
-2 #9014 سهیل 1401-04-20 22:31
به نقل از یداله:
آقای سعاح برای رفتن به پاکستان ویزا می خواهد اوضاع گار دز کرار چی چطور است من بیکارم.

خدا خیرت بده سعاح خودش از شدت بیکاری ۲۴ ساعته تو این سایت پلاس هست حالا از این کار میخوای =)) :))
نقل قول کردن
-2 #9013 سعاح 1401-04-20 22:21
به نقل از یداله:
آقای سعاح برای رفتن به پاکستان ویزا می خواهد اوضاع گار دز کرار چی چطور است من بیکارم.

سلام
بستگی به مدرک تحصیلی و حرفه و تجربه داره (اینطوری میگن)۔ اما اگر از بنده بپرسید خدای اهل کراچی همان خدای اهل تهران است۔
نقل قول کردن
+1 #9012 یداله 1401-04-20 16:43
به نقل از سعاح:
فیلم روز صفر:

بخشی که به دیالوگهای زبان اردو و صحنه های مربوط به کراچی بوده افتضاح بود۔ کاش از کارشناسان پاکستانی مشاورتی می گرفتند تا باعث آبروریزی درمیان بینندگان برون مرزی نشود۔ نمی دونم فیلم سازان ایرانی چه اصراری دارند پاکستان و مردمش و مناطق اش رو خیلی عقب مانده نشان بدهند۔ شاید یک نوع عقده باشد۔

نمای واقعی از شهر بندری کراچی:


آقای سعاح برای رفتن به پاکستان ویزا می خواهد اوضاع گار دز کرار چی چطور است من بیکارم.
نقل قول کردن
+3 #9011 ایران من 1401-04-20 16:13
بسم الله الرحمن الرحیم

لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است


zz:
zz:
zz:
نقل قول کردن
+7 #9010 منتظر واقعی ظهور 1401-04-20 13:11
حرّافی های این روزهای "علی اکبر صالحی"...مزدور وفادار منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در ننگنامه برجام!

علی اکبر صالحی به عنوان یکی از نفوذی های اصلی غربگرا در دولت های احمدی نژاد و روحانی که از عوامل اصلی تحمیل خسران عظیم برجام به کشور می باشد این روزها برای اثبات مجدد نوکری اش برای اربابان آمریکایی و صهیونیست خودش مرتب در رسانه ها بر طبل حماقت حمایت از برجام در راستای ادامه سلطه استکبار غرب بر کشور می کوشد.

مروزی بر شخصیت و خیانت های بسیار سنگین علی اکبر صالحی به صنعت هسته ای و استقلال کشور:

- برخی از بستگان گذشته و قدیمی خانواده علی اکبر صالحی مظنون به وابستگی به فرقه های ضاله بابیّت یا بهائیّت بوده اند.

- علی اکبر صالحی از نفوذی های مهم استکبار غرب و جریان غربگرا در دولت احمدی نژاد بود که در دولت روحانی هم برای نابودی صنعت هسته ای کشور پست گرفت.

- علی اکبر صالحی عامل اصلی اتهام وارد کردن به ایران برای راکتور تحقیقاتی آب سنگین اراک است که به دست پلید خودش با دیکته جان کری در آن سیمان ریخت و آن را منهدم کرد و لبخند رضایت بر لبان ارباب صهیونیستش بنیامین نتانیاهو جاری کرد.

- علی اکبر صالحی در بدو شروع به کار دولت خبیث روحانی در سال 92 با خفت و خواری به پاچه خواری ذلیلانه از سران فتنه 88 (هاشمی و خاتمی) پرداخت و آنها را از بزرگان نظام!؟ نامید تا در دولت روحانی پست بگیرد!

- علی اکبر صالحی از عوامل اصلی افشای اطلاعات هسته ای کشور (اطلاعات فردو و راکتور آب سنگین اراک) برای آمریکا می باشد.

- علی اکبر صالحی به محض پست گرفتن در سازمان انرژی اتمی در دولت کثیف حسن روحانی، تمام همکاران شهدای مظلوم هسته ای و دانشمندان انقلابی این سازمان را اخراج و برکنار کرد.

- علی اکبر صالحی در خیانتی بسیار بزرگ و نابخشودنی به کشور و نظام در مصاحبه با نشریه اشپیگل آلمان رسماً گرای خروج از برجام و بازگرداندن تحریم ها را به دولت ترامپ مخابره کرد و خیال آمریکا و صهیونیست ها را از ادامه اجرای کورکورانه و یکطرفه برجام توسط دولت خبیث روحانی راحت کرد!

- علی اکبر صالحی صلاحیّت تی کشیدن دستشویی های دانشگاههای تهران را هم ندارد و حتماً مسئولان دانشگاه صنعتی شریف و دیگر مراکز علمی تهران این عنصر بی غیرت و نفوذی خائن را باید از این مراکز مهم علمی کشور اخراج کرده و بیرون بیندازند.

الا لعنت الله علی القوم الظّالمین


d:w:us
-:as
-:as
نقل قول کردن
0 #9009 یداله 1401-04-20 12:34
به نقل از محب اهل البیت ع:
همه کاربران را به محمد و ال محمد به فاطمه الزهرا به شهدای کربلا به گلوی بریده علی اصغر علیه السلام به قران و به همه مقدسات قسم می دهم با این نیت که اگر من نا حق هستم هر گونه که می خواهند نفرین کنند و اگر ناحق نیستم همان نفرین ها به خودشان برگردد .


و همین الان هم از وجود مقدس اهل الببت علیهم السلام می خواهم اگر عقاید مذهبی بنده منحرف است به بدترین عواقب دنیوی مبتلا شوم واگر منحرف نیستم مخالفانم را بیدار کند


مرا از مباهله نترسانید که هر لحظه بر آن آماده ام

درد و بلات بخوره تو سر سهیل.
نقل قول کردن
-3 #9008 سعاح 1401-04-20 12:31
به نقل از مهران:

سعاح به دست خودت وهابی خودت رو ثابت کردی

چیه به ارباب بزرگ ترتون پوتین توهینی شده؟



مرگ بر استکبار شرقی و غربی!
نقل قول کردن
+3 #9007 نکته سنج 1401-04-20 07:59
تکرار و اصلاح کامنت و عذرخواهی از ایرادهای نگارشی آن:

سرود مهدوی، انقلابی و ارزشی "سلام فرمانده" در ایران اسلامی با ابهّت و عظمت در جای جای کشور اجرا می شود و به اقصا نقاط تجمع شیعیان در منطقه و جهان از کشمیر تا نیجریه و ... دارد می رود اما پشت سد آهنین مدیریت بسیار ضعیف آقایان انصاری و حسن خمینی در حرم مظلوم روح خدا ماند!

ای کاش به جای دعوت از (حسن روحانی و غلام حلقه به گوشش علی لاریجانی؛ این دو نکبت برجامی و غرب پرست و واداده در برابر دشمنان شیعه و مهدویّت، در سالگرد امام راحل، آقای ابوذر روحی و اقشار مختلف در حرم روح خدا این سرود زیبای معنوی و مهدوی را اجرا می کردند... !
گور پدر هر چی غربگرا و اصلاح طلب که می خواستند از اجرای این سرود ناراحت شوند!
حتماً آمدن جوانان و نوجوانان به حرم امام راحل با رنگ و بوی مهدوی جلوه بسیار زیبایی می توانست به مراسم بدهد که سوء مدیریت محسوس در مراسم 14 خرداد 1401 این اجازه را سلب کرد!

اصلاً مگر مسئولان حرم امام راحل و سالگرد ارتحال ایشان باید مراسم را طبق نظر غربگرایان و اصلاح طلبان اداره کنند و به آنها و تفکرات باطلشان وام دار هستند!!؟؟

بر مظلومیّت روح خدا باید خون گریه کرد که حرم و حسینیه اش بیگانه با اهداف والای اسلام و انقلاب و در صدر آنها موضوع مهدویت شده است!

باز هم گُلی به جمال مقام عظمای ولایت (حفظه الله تعالی) که در سخنان روز 14 خرداد امسال خودشان در حرم روح خدا یاد سرود ارزشی، آرمانی و مهدوی "سلام فرمانده" و اثرات پربار معنوی آن را ذکر کردند که جای خالی آن در مراسم کمتر حس شود.

zz:
zz:
نقل قول کردن
+2 #9006 دلسوخته 1401-04-20 07:31
به نقل از نکته سنج:
"سلام فرمانده" در ایران اسلامی با ابهت و عظمت در جای جای کشور اجرا می شود و به اقصا نقاط تجمع شیعیان در منطقه و جهان از کشمیر تا نیجریه و ... می رود اما پشت سد آهنین مدیریت ضعیف انصاری و حسن خمینی در حرم مظلوم روح خدا ماند!

...
اصلاً مگر مسئولان حرم امام و سالگرد ارتحال ایشان باید مراسم را طبق نظر غربگرایان و اصلاح طلبان اداره کنند!؟
بر مظلومیّت روح خدا باید خون گریه کرد که حرم و حسینیه اش بیگانه با اهداف والای اسلام و انقلاب و در صدر آنها مهدویت شده است!

.

-:as
-:as

حسن مصطفوی و تیم فتنه گرش همراه با فائزه افندی باید خدمتگذار قبر بهاءالله باشند نه روح الله.
لعنت بر فتنه گر
نقل قول کردن
-2 #9005 مهران 1401-04-20 01:21
به نقل از سعاح:


سعاح به دست خودت وهابی خودت رو ثابت کردی
نقل قول کردن
0 #9004 محب اهل البیت ع 1401-04-19 23:09
به نقل از رایحه ظهور:
هرچند این راه را چندان ضروری و درست نمی دانم ولی

بنده با محب صدیق :)) مخالفم و صدالبته جرات مباهله را هم دارم!!

چون فازغ از برخی مسئولین مفت خور بی عرضه به حقانیت نظام و انقلاب و رهبری عزیز ایمان دارم

بفرموده سردار سلیمانی عزیز نظام اسلامی و انقلاب حرم است

براستی مخالفان نظام اگر شخصیت بزرگ و افسانه ای مانند سردار سلیمانی که تربیت یافته ی انقلاب است ، دارند رو کنند وگرنه به حقانیت تفکر و راه خود شک کنند!



همه کاربران را به محمد و ال محمد به فاطمه الزهرا به شهدای کربلا به گلوی بریده علی اصغر علیه السلام به قران و به همه مقدسات قسم می دهم با این نیت که اگر من نا حق هستم هر گونه که می خواهند نفرین کنند و اگر ناحق نیستم همان نفرین ها به خودشان برگردد .


و همین الان هم از وجود مقدس اهل الببت علیهم السلام می خواهم اگر عقاید مذهبی بنده منحرف است به بدترین عواقب دنیوی مبتلا شوم واگر منحرف نیستم مخالفانم را بیدار کند


مرا از مباهله نترسانید که هر لحظه بر آن آماده ام
نقل قول کردن
0 #9003 محب اهل البیت ع 1401-04-19 22:53
به نقل از سهیل:
محب صدیق!!!!! =)) :)) =)) :))


سهیلک تهی مغز بنی عباسی حسود
لا اقل یک نظری بگذار تا بببنیم چی در چنته داری

من تا کنون یک کامنت درست وحسابی ازت ندیده ام
حسادت پیشه بنی عباس است
حق داری مکتب اهل البیت همه را منکوب می کند و مکتب بنی عباسی عاجز از پاسخگویی به ساده ترین سولات جوانان حقیقت جو است

عقب بروید تا باد حقیقت بوزد
نقل قول کردن
0 #9002 سهیل 1401-04-19 15:49
به نقل از ...:
آنان که بامحب صدیق مخالفند اگر ریگی به کفش ندارند چرا شجاعت وجرات مباهله با ایشان را ندارند؟!!!!!!!!!!!!!

محب صدیق!!!!! =)) :)) =)) :))
نقل قول کردن
+4 #9001 رایحه ظهور 1401-04-19 10:49
به نقل از ...:
آنان که بامحب صدیق مخالفند اگر ریگی به کفش ندارند چرا شجاعت وجرات مباهله با ایشان را ندارند؟!!!!!!!!!!!!!


هرچند این راه را چندان ضروری و درست نمی دانم ولی

بنده با محب صدیق :)) مخالفم و صدالبته جرات مباهله را هم دارم!!

چون فازغ از برخی مسئولین مفت خور بی عرضه به حقانیت نظام و انقلاب و رهبری عزیز ایمان دارم

بفرموده سردار سلیمانی عزیز نظام اسلامی و انقلاب حرم است

براستی مخالفان نظام اگر شخصیت بزرگ و افسانه ای مانند سردار سلیمانی که تربیت یافته ی انقلاب است ، دارند رو کنند وگرنه به حقانیت تفکر و راه خود شک کنند!
نقل قول کردن
+5 #9000 رایحه ظهور 1401-04-19 10:44
عضو کمیته علمی کرونا:

موارد ابتلا به کرونا در ایران ناشی از افزایش بیماری در کشورهای همسایه است / استفاده از ماسک و تزریق واکسن را جدی بگیرید /به نظر می‌رسد داریم وارد یک موج جدید کرونا می‌شویم / سرماخوردگی علامت عمده مبتلایان کرونا است

............................
بازی جدید ستاد کرونا در آستانه محرم!

سرماخوردگی علامت عمده مبتلایان کرونا است!!!!!
نقل قول کردن
-10 #8999 ... 1401-04-19 08:51
آنان که بامحب صدیق مخالفند اگر ریگی به کفش ندارند چرا شجاعت وجرات مباهله با ایشان را ندارند؟!!!!!!!! !!!!!
نقل قول کردن
0 #8998 ... 1401-04-19 08:48
وضعیت امروز ما طوریست که نه راه پیش داریم نه راه پس یک نوع استیصال یادمان باشد حکومت خدایی مستعصل نمی شود و تحریمش بیش از 3سال طول نمی کشد
غیر از ظهور هر اتفاقی به ضرر ایران و ملتش تموم می شه من که دعام مستجابی نیست اونایی که ارزشی دارند در درگاهش دعا کنند منجی بشریت ظهورش بیش از این طول نکشه بدترین مرگ عقده ای مردن است جمهوری اسلامی عقده ایمون کرد سراب بود سراب
نقل قول کردن
-4 #8997 ... 1401-04-19 08:37
به نقل از محب اهل البیت ع:
ضعف اندیشه از سراپای مرقومه ات پیداست
شما مصداق مستضعفین فکری هستید ذهن هایتان را چنان شستشو داده اند که غیر از تلقینات سیاست زدگان چیزی از آن تراوش نمی کند

شما در جایگاهی نیستی که من و امثال مرا با ترازوی عقل ناقصت بسنجی
پیروان یزید با اتهام خارج شدن امام حسین علیه السلام از دین سر آن حضرت را بریدند چون در ترازوی عقل آن ها امام حسین ع با خلیفه مخالفت کرده بود

ان شا الله بزودی حقایق برایتان آشکار می شود هیچ حلال زاده و نان حلال خوری در روز ظهور از دشمنان امام زمان عج نخواهد شد .
و اکثر کاربران این سایت علی رغم ساده لوحی از خاندانی پاک هستند و این برای من مسلم است

خدا شما و مرا هدایت کند .
دعای غریق فراموش نشود
یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک
درود خداوند بر دوست عزیزم خدا شاهده حرفای تو آرامم میکنه اینقدر ناعدالتی در جمهوری اسلامی دیدیم که غیر ظهور حجت الله اعظم چیزی آراممان نمی کند.
استاد چگونه است حکومت اسلامی که حدیث می فرماید در آخرالزمان هیچ مالی حلال نیست؟
نقل قول کردن
0 #8996 پشمک خورzma 1401-04-19 08:30
به نقل از افشاگر:
اره مموتیتتونم باس خیلی حواسش جمع کنه چون شخص ضارب گفته بوده به علت کینه سیاسی و همان بهتر بگویم تغییر موضع ناگهانی سیاسی که مخاطب را خوش نیاید بازی با عواطف و احساساتشان کردن مموتی مگه دستم بهت نرسه

پشمک موش نخوردت -کاش با فرغون تصادف کرده بودی حیفه رو قبرت بنویسن مانده زیر تریلی18چرخ برات کسر شان می شد دلقک
نقل قول کردن
+4 #8995 یداله 1401-04-18 22:47
به نقل از رایحه ظهور:
واقعا اگر این مطلب صحت داشته باشه بسیاری از رمز و رازها آشکار میشه!

هرچند فساد پسر مخبر و عملکردش در واکسن متاسفانه موید این مطلب است و در این صورت وای بر دولت رئیسی و وای بر اصولگرایانی که به جای تلاش برای احقاق حق مردم به دنبال سهم خواهی از شکار قدرت شدند!

ستاد اجرایی فرمان امام.
نقل قول کردن
+7 #8994 سعاح 1401-04-18 22:16
[از تلگرام:] دیدار مخبر با آملی لاریجانی!

جناب مخبر معاون یا بهتر بگوییم «همه کاره» رئیسی در صفحه‌اش آورده که امروز به آملی‌لاریجانی گزارش اقتصادی کشور را داده است!

یاد گزارشات دولتمردان دهه۶۰ به قائم‌مقام رهبری افتادم.

نقش رئیسی در احیای لاریجانی‌ها را هم جدی بگیرید.

نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد