رایحه ظهور

خیز ترکیه برای نفت دیرالزور به جای شکست ادلب/ آیا اردوغان زمینه‌ساز نبرد آخرالزمانی قرقیسیا است؟

 
اردوغان

اردوغان که دریافته در ادلب جایی برای تحقق خواب و خیال هایش وجود ندارد، حال رویای دیرالزور را در سر می پروراند، منطقه ای که در روایات از آن به عنوان میدان نبرد آخرالزمانی قرقیسیا یاد شده است.

» ابتدای نظرات (3299)

کسانی که تحولات جاری در منطقه را از سال ۲۰۱۱ میلادی و کلید خوردن آشوب ها و هرج و مرج منطقه ای موسوم به «انقلاب های عربی» یا همان «بهار عربی» را دنبال می کنند، به خوبی به یاد می آورند، وقتی پانزدهم ماه مارس ۲۰۱۱ میلادی با شعار نویسی چند دانش آموز نوجوان روی دیوارهای چند مدرسه شهر «درعا» بحران سوریه یا به عبارت دقیق تر جنگ جهانی علیه سوریه کلید زده شد، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهوری ترکیه، با کوله بار سنگینی از « آرزوها» پای به بحران سوریه گذاشت.

اردوغان محاسبات متحدان آمریکایی – صهیونیستی – وهابی – غربیش در براندازی نظام در سوریه را دقیق و بی نقص می دید که ششم سپتامبر همان سال، تقریبا ۶ ماه بعد از آغاز بحران در سوریه، طی سخنانی در اجتماع عمومی حزب حاکم «عدالت و توسعه» با حمله شدید به نظام در سوریه، آن را نظامی تروریستی خواند و مدعی شد، به زودی در «مسجد جامع اموی» دمشق نماز پیروزی را خواهد خواهند.

اردوغان که برای دیدارهای خود از دمشق پس از سرنگونی نظام در سوریه برنامه ریزی کرده، گفته بود: بعد از خواندن فاتحه بر مزار صلاح الدین به صحن بزرگ مسجد اموی می رویم تا در آنجا نماز بخوانیم و از آنجا به زیارت قبر بلال حبشی، ابن عربی، دانشکده سلیمانیه و ایستگاه حجاز می رویم!

** اجازه دهید کمی به عقب برگردیم

وقتی هنوز خبری از بحران در سوریه نبود و طمع ورزی های اردوغان از پرده بیرون نیفتاده بود، از دور اینگونه به نظر می رسید، هیچ حکومتی مانند دولت اردوغان نتوانسته، خود را به آینده پرتاب کند.

کشور اردوغان چشم ‌اندازی از رشته ‌کوه‌ های زیبا در امتداد دریای سیاه بود که در دامنه های آن، مردم برگ چای می ‌چینند و تنها برای خواندن نماز، دست از کار می ‌کشند. اردوغان آنها را «مردمان خود» می‌ نامد و مسجد عثمانی را برای خوشایند آنان در بالای یکی از بلندترین قله‌ ها ساخته است. مسیر دسترسی به مسجد عثمانی، کوهستانی، زمانبر و پر خطر است، اما مردمان ترکیه، آن را طی می ‌کنند تا به خدا و رئیس ‌جمهور محبوبشان، نزدیکتر باشند. چون اردوغان را از خودشان می ‌دانند، فردی ساده و خداپرست که با سخت‌۶کوشی به جایگاهی بالا رسیده است.  

همه چیز وفق مراد اردوغان است، در واقع بهتر از این مگر می شود. بحران سوریه که از سال ها قبل برایش برنامه ریزی و میوه های پیروزی در آن بین دشمنان دمشق تقسیم شده بود، اشتهای رئیس جمهوری ترکیه را باز می کند و از همان ابتدا خواستار سرنگونی نظام در سوریه و «بشار اسد»، رئیس جمهوری سوریه می شود.

اردوغان نه مثل انگلیسی ها مکار و حیله گر بود و نه مثل آمریکایی ها مصمم و پر تلاش، به موضع سرنگونی نظام و اسد در سوریه، حمایت از گروه های تروریستی را اضافه می کند و «حلب»، پایتخت اقتصادی سوریه به عرصه غارت و چپاول اردوغان تبدیل می شود. می خواست، بالاترین رشد اقتصادی در تاریخ ترکیه را رقم بزند. لذا منطقه و کارگاهی صنعتی در حلب نماند که دستگاه های تولیدی و صنعتی و مواد اولیه اش غارت نشود و به ترکیه انتقال نیابد.

نظام در سوریه، به شدت تضعیف شده بود و گروه های تروریستی در اوج قدرت، اشتهای اردوغان بیشتر شد. نه تنها «داعش» را نادیده گرفت، بلکه دست در دستش گذاشت.

اردوغان، اهداف جاه ‌طلبانه ‌ای داشت. می ‌خواست درگیری کردها را حل کند و به اقتصاد رونق بخشد. قصد داشت، کشورش را مدرن کند و به اروپا نزدیک تر شود و خیلی هم ناموفق نبود. ترکیه عضو ناتو شده بود و به سمت کاندیدا شدن برای پیوستن به اتحادیه اروپا گام برمی داشت.  

اما سال ۲۰۱۴ ناگهان ورق برگشت، تا اردوغان خود را در آستانه «پنبه شدن هرآنچه رشته کرده بود» ببیند. محور مقاومت به رهبری ایران و سپس روسیه به عرصه میدانی سوریه، تمام محاسبات ترکیه و متحدانش را بر هم زده بود. هر روز که می گذشت، تبعات موضع گیری های اردوغان بیشتر خود را نشان می داد. حالا گستره بحران سوریه به داخل ترکیه کشیده شده بود. اردوغان وارد نبرد در چندین جبهه شده بود: حمایت از گروه های تروریستی برای براندازی نظام در سوریه، مبارزه با کردها، بحران اقتصادی، شکست در پیوستن به اتحادیه اروپا و افزایش نارضایتی های داخلی که اوج آن اعتراض های «پارک قِزی» استانبول در سال ۲۰۱۳ بود.

واکنش اردوغان به اعتراضات پارک قِزی از اردوغان، چهره مردی تشنه قدرت و یک مستبد پارانویید ترسیم کرد و به گفته شبکه خبری «بی ‌سی‌ سی» باعث شد، بسیاری از مردم ترکیه متوجه شوند، همه چیز در کشورشان در «اردوغان» و حزب حاکم «عدالت و توسعه» خلاصه می شود.

شاید بتوان گفت، اعتراضات پارک قِزی پایان اردوغان در داخل ترکیه را رقم زد و جو عمومی داخلی را به گونه ‌ای تغییر داد که دیگر کسی هرچه را دولت می ‌گفت، باور نمی کرد.

آن سوی مرزها، در سوریه هم اوضاع اصلا بر وفق مراد اردوغان نبود. تروریست ها هر روز ضعیف تر می شدند و از منطقه ای عقب نشینی می کردند و بر محکومیت های بین المللی اردوغان به خاطر حمایت از گروه های تروریستی افزوده می شد و نه تنها دیگر مثل قبل خبری از حمایت های آمریکا و غرب و رژیم های مرتجع عربی از اردوغان نبود، بلکه بی خردی و طمع ورزی های بی پایان جناب رئیس جمهور، هر روز او را وارد درگیری جدیدی با متحدین دیروز می کرد.

حوادث شب ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۶ و موضع گیری کاخ سفید، تیر خلاص برای اردوغان بود. حالا نه امیدی نه به ترامپ داشت و نه به اتحادیه اروپا؛ توهم خواندن نماز در مسجد اموی دمشق، جای خود را به حقیقت شرکت در مذاکرات آستانه داد و هر بار از زیر بار توافقات شانه خالی کرد و با شاخ و شانه کشیدن و عربده کشی و تهدید و تجاوز نظامی سعی کرد، به خواسته هایش برسد، اما هر بار ناکامی تلخ تر و شکستی بزرگ تر را رقم می زد که اوج آن آزادسازی حلب بود.

حالا از سوریه و آن رویاها و خواب و خیال هایش برای اردوغان یک «ادلب» مانده بود که اگر آن هم از دست برود، در تاریخ نام او به عنوان بزرگ ترین و احمق ترین بازنده پرونده سوریه ثبت خواهد شد. اردوغان برای حفظ ادلب هرچه داشت، را رو کرد.

حتی حماقت هایش او را به رویارویی نظامی مستقیم با روسیه کشاند، به این خیال که مثل دفعات قبل روسیه و محور مقاومت چشم به روی تجاوزهایش می بندد، غافل از اینکه سرنوشت ادلب رقم خورده بود و هیچ چیز نمی توانست آن را تغییر دهد، چه اگر غیر از این بود، آمریکا و ناتو خود را عقب نمی کشیدند و در حمایت از اردوغان وارد میدان می شدند.  

دیدار با «ولادیمیر پوتین» آب پاکی بود که روی دست اردوغان ریخته شد، تا دست از ادلب بشوید و مطمئن شود، نه نظام سوریه و نه محور مقاومت و نه ایران و نه روسیه از یک وجب از خاک ادلب نمی گذرند و از یک بند توافقات صورت گرفته عدول نخواهند کرد.

اگرچه اردوغان پیام ها را دریافت کرده و کاملا متوجه مضمون و مفهوم آنها شده بود، اما سوریه چیزی نیست که بتواند، از آن به این راحتی چشم بپوشد، چون نمی خواهد، نامش در تاریخ به عنوان بزرگ ترین بازنده و احمق پرونده سوریه ثبت شود. لذا این بار نگاهش را از غرب به نقطه مقابل (شرق) می دوزد، تا از یک طرف ارتش سوریه و نیروهای متحدین و ارتش روسیه کار تروریست ها را در ادلب یکسره کنند و هم اینکه اردوغان نبودش در ادلب و عدم حمایتش از تروریست ها توجیه پذیر باشد.

میادین نفتی دیرالزور

اردوغان اعلام کرد که به پوتین اداره مشترک میدان ‌های نفتی «دیرالزور»، در شرق سوریه را پیشنهاد داده و همتای روسی اش درحال بررسی این پیشنهاد است.

از زمان آغاز بحران سوریه منابع نفتی شرق این کشور، توسط داعش و آمریکایی ها استخراج و فروخته می شد. با شکست داعش طی ماه دسامبر ۲۰۱۷ میلادی آمریکایی ها جایگزین تروریست ها شده و کنترل میادین نفتی دیرالزور و رقه را به دست گرفتند.

به دنبال سخنان اردوغان، «جیمز جفری» فرستاده ویژه آمریکا در امور سوریه نیز اعلام کرد که واشنگتن با همکاری همپیمانان خود در ناتو همه راه های ممکن برای کمک به ترکیه در سوریه را بررسی می کند و تمامی گزینه ها روی میز است.

اظهارات جفری را باید چراغ سبز آمریکا به اردوغان در شرق سوریه ارزیابی کرد. چراکه «دونالد ترامپ» در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای کسب آرای بیشتر نیاز به این دارد که وعده خروج نظامیان آمریکایی از سوریه را عملی کند و در این بین چه کسی بهتر از اردوغان می تواند، جای آمریکایی ها در میدان های نفتی شرق سوریه را پر کند.

به همین دلیل باید شاهد چرخش رویکرد کاخ سفید در قبال آنکارا نیز باشیم. موضوعی که اردوغان در بخشی از سخنان خود نیز به آن اشاره کرد و گفت که آمریکا موضع نرم تری در مورد سامانه‌ های دفاعی پاتریوت اتخاذ کرده و از آنکارا خواسته، تضمین دهد، سامانه ‌های دفاعی اس -۴۰۰ روسیه را فعال نمی‌ کند.

در پرونده پناهجویان نیز آمریکا دست اردوغان را باز گذاشته، تا از آن به عنوان اهرم فشار علیه اروپایی ها استفاده کند و در عین حال در سخنانی از اروپایی ها خواسته، به مسئولیت های خود در قبال پناهجویان عمل کنند که حمایتی ضمنی از سیاست اردوغان در این پرونده است.

 

** آیا اردوغان زمینه ساز نبرد آخرالزمانی قرقیسیا است

اظهارات اخیر اردوغان، این سوال را مطرح می کند که آیا می توان حضور اردوغان و نظامیان ترکیه در شرق سوریه و مشخصا منطقه دیرالزور را زمینه ساز نبرد آخرالزمانی موسوم به «نبرد قرقیسیا» و از نشانه های ظهور «حضرت حجت» (عج) تلقی کرد. به ویژه آنکه هم در روایات شیعه و هم در روایات اهل سنت به چنین نبردی اشاره شده است.

درباره واژه «قرقیسیا» باید گفت که منظور از این واژه در اینجا کشور «قیرقیزستان» کنونی و متداول در نقشه های جغرافیایی نیست. بلکه منطقه ای واقع در مثلث ترکیه – عراق – سوریه است.  

بنابر آنچه در روایات معتبر و مستند آمده، نبرد قرقیسیا یکی از نبردهای «سفیانی» است که «عثمان بن عنبسه» نام داشته و از فرزندان «خالد بن یزید بن معاویه» است و چون از نسل ابوسفیان است، معروف به «سفیان» است.

امام «جعفر صادق» (ع) در یکی از احادیث خود، درباره سفیانی چنین فرموده اند: «آنگاه که خورشید به مغرب خود نزدیک می ‌شود، کسی از مغرب فریاد می‌ زند: ای مردم، مولای شما در بیابان خشک (بیدا) ظهور کرد و او عثمان بن عنبسه از فرزندان خالد بن یزید بن معاویه بن ابوسفیان است. با او بیعت کنید تا هدایت شوید و با او مخالفت نکنید که گمراه می‌شوید. پس ملائکه و جن او را تکذیب می ‌کنند. هر آنکه در شک و تردید است و هر کافر و منافقی با ندای او گمراه می ‌شود».

روایات موجود در این باره همگی به کثرت جنگ ها و فتنه ها و ناآرامی ها در آخرالزمان و پیش از ظهور «حضرت حجت» (عج) اشاره می کنند و نبرد قرقیسیا یکی از نبردهای سفیانی به همراه لشکری عظیم در مسیرش به سمت عراق است که چون به منطقه ای به نام «قرقیسیا» در شمال سوریه می رسد، آتش جنگی بزرگ برافروخته می شود که چندین لشکر در آن شرکت خواهند داشت.

بنابر آنچه در روایات آمده است، دلیل روشن شدن آتش این جنگ وجود گنجی در نزدیکی رود فرات است و سه طرف اصلی در آن مشارکت دارند.
یک: ترک ها که منظور همان نظامیان ترکیه کنونی هستند
دو: بنی قیس منظور عشایر ساکن استان دیر الزور در سوریه و الانبار در عراق هستند
سه: سفیانی که شخصیتش در روایات توضیح داده شده است

این نبرد به این جهت حائز اهمیت بسیار است که روایت شده پس از مدت زمان هشت ماه موجبات ظهور «حضرت حجت» (عج)   هموار شده و پایان آن تصرف عراق را به دنبال خواهد داشت.

با توجه به آنچه گذشت، نبرد قرقیسیا در منطقه «دیرالزور» کنونی و به طور مشخص در دهانه رود «خابور» و محل تلاقی با رود «فرات» رخ خواهد داد. سرچشمه رود خابور در ترکیه است و پس از جاری شدن در خاک این کشور وارد سوریه شده و نقطه ای به رود فرات می ریزد که امروزه «بصیره» نام دارد که روستای کوچکی است، اما در طول تاریخ نام این منطقه «قرقیسیا» بوده است.

اولین نقطه تلاقی ارتش هایی که از شمال به طرف قرقیسیا حرکت می کنند، منطقه «جزیره» در جنوب استان دیرالزور است. نقطه مقابل «جزیره»، منطقه «البوکمال» در سوریه و منطقه «القائم» در استان الانبار عراق است.

منطقه «البصیره» حدودا ۱۰۴ کیلومتر با دیرالزور فاصله دارد و در نزدیکی مرزهای مشترک عراق و سوریه است و به احتمال بسیار همان منطقه مورد نظر در روایات اهل بیت علیهم السلام است.

بنابر آنچه در روایات به آن اشاره شده، این نبرد زمانی حادث می شود که سفیانی بر ۵ منطقه یا استان بلاد شام که از حکومت مرکزی جدا شده اند، سیطره یابد. پس از سیطره سفیانی بر این مناطق، شاهد ۶ ماه نبرد خواهیم بود تا این مناطق آزاد و سوریه از اشغال اجنبی آزاد شود که در اینجا از دید سوری ها و سفیانی؛ ترک ها اجنبی هستند. پس از آن شمارش معکوس برای نبرد قرقیسیا شروع می شود.  

همچنین بنابر روایات مدت زمان ظهور «حضرت حجت» (عج) و حرکت لشکر سفیانی ۸ ماه خواهد بود که ۶ ماه آن به نبرد جهت سیطره بر ۵ استان مذکور خواهد گذشت.

بنابر روایات نبرد قرقیسیا اواخر ماه محرم و یا اوایل ماه صفر رخ خواهد داد و از آن به عنوان نبردی خونین یاد شده که در آن منافع طرف های درگیر و نه عامل دین و ایمان در آن دخیل است. هنگامی که سفیانی در این نبرد پیروز شود، بازماندگان بنی قیس به داخل عراق فرار می کنند و سفیانی آنها را تا نزدیکی بغداد و منطقه ابو غریب و منطقه عقرقوف تحت پیگرد قرار می دهد.

این چکیده روایاتی منقول از امام باقر(ع) و امام صادق (ع) و پیامبر (ص) درباره نبرد آخرالزمانی قرقیسیا است. اما اینکه اردوغان زمینه ساز چنین نبردی خواهد بود، یا خیر باید در انتظار گذر ایام و حوادث روزگار ماند.

منبع: مشرق نیوز

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-3 #3299 .حاجی! . . . . 1399-03-08 15:54
خدا را سپاسگزارم که دراین سایت نیز تخته شد فک کنم بدلیل کرونا بوده
صد بار گفتم بدون ماسک تو سایت نیایید
نقل قول کردن
-15 #3298 mehdi313 1399-03-03 15:53
به نقل از mehdi313:



رهبر معظم انقلاب اسلامی، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس امروز ظهر (جمعه- ۲ خرداد ۱۳۹۹) به صورت زنده با امت اسلامی سخن خواهند گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای، ولی امر مسلمین جهان ساعت ۱۲ ظهر فردا به صورت زنده از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی داخلی و بین‌المللی پخش خواهد شد.

#سخنرانی امام خامنه ای
#روز قدس
#ساعت ۱۲


صوت سخنرانی به مناسبت روز جهانی قدس

idc0-cdn0.khamenei.ir/ndata/news/45682/13990302_39447_64k.mp3
نقل قول کردن
-10 #3297 سلام 1399-03-03 12:22
اقای سیجانی بالاخره منوثبت نام کردین یانه
عدی
نقل قول کردن
+2 #3296 شعه ائمه 1399-03-03 11:56
دوستانی که دستتون بالا میرسه مدعیان عدالت برسونید بالا رهبریو...
بخدا ایجاد تورم دوری باطل است که در تمام دول انجام شده نتیجه نداده ازموده را ازمودن خطاست ببینید همین ایران خودرو واسه اینکه در دور تورم ضرر نبینه خودروهاش را احتکار کرده بقیه هم نیز تورم فقط خرده پولهای قشر کثیری از مردم را می رباید که باعث ناله نفرینه وساقط می کند نفرین فردی که به امید خانه دار شدن ماشین و...اندکی پول ملی[مدرک اعتبار وصداقت نظام]را پس انداز کرده.
حلال ها را مربایید مالیاتهای ثروتها را بگیرید وبیفزایید
این حدیثی که می گه در اخرالزمان حلال حرام مخلوط می شه وهیچ مالی بی شبهه نیست همینه نسل تورم بی حیا فرصت طلب و از زیر کار درو بار میاد خود دانید
نقل قول کردن
-4 #3295 سعاح 1399-03-03 11:49
نقل قول کردن
0 #3294 سعاح 1399-03-03 11:13
نقل قول کردن
0 #3293 ه ه حح خخخ 1399-03-03 10:36
به نقل از سعدالدین:
چند روز قبل سعاح اشاره ای به نیمه خرداد کرد
اتفاقا به نظر میرسه حدسش درسته ؟ جناب سعاح اینو از چه نظر نوشتی ؟

اینو از خوابای من استخراجید شایدم احلام تو--احلام آقو میری بماند
نقل قول کردن
0 #3292 .............؟؟؟؟!!! 1399-03-03 10:24
با همه این اوضا احوال پیچ درهیچ پیچ//همه ما خواهان نظم موجودیم چون در یک کشتی نشستیم وچاره نداریم!
ولی خوش به حال اونا که با فرصت تورم اموالشون 4لاشد وخاک بر سر اونا که چندز غازشون بی ارزش
نوش جانها
امام علی هم گفتن فرصت تورم را بقاپ اموالتو چند لا کن
حلال عین گوشت میش
حدیث ها در اخرالزمان معنای عکس می دهند
همه چیز در جهت منافع معنا می شود
طبیعی است اخرالزمانه همینه نمی تونی توجیه کنی بمیر
نقل قول کردن
0 #3291 انسان 1399-03-03 07:28
به نقل از افشاگر:
این حسن این همه از ملتش بالا میکشه باز سیر نمیشه و معلوم نیست داره یواشکی پول های ملتو به کی بذل و بخشش میکند مدام کسری بودجه میاره و جدیدا هم که رفته سراغ رئیس کل بانک مرکزی برای چاپ پول بدون پشتوانه که فقط باعث ایجاد تورم میشه و تنها ابزار حکومت ها و دولت های بی کفایت و مفت خور و ناتوان در مدیریت مثل امریکا هست که دلار و ارز چاپ میکنن و به عنوان پول رسمی و ارزشمند منابع و حاصل دسترنج کشورهای دیگه رو مفت و مسلم بالا می کشند و حال که حسن هم دارد از این کارها میکند که نشان از بی کفایتی کامل و بی عرضگی در اداره کشور و تناسب نداشتن دخل و خرج های دولت و بی توجهی به بازار سرمایه و ایجاد تورم هست و به قولی کفگیرش به ته رسیده ..


دو میلیون بشکه رو در ۵۰ دلار ضرب کنین میشه ۱۰۰ میلیون دلار، در ۳۶۵ ضرب کنین ۳۶ میلیارد دلار، گاز هم هست و خیلی چیزهای دیگه هم هست، در دوره احمدی نژاد که نفت بالای ۱۰۰ دلار بوده ببینین چقدر پول میشده. تحریم دست کم سالی ۵۰ میلیارد دلار به اقتصاد ایران خسارت میزنه و شما چنین چیزی رو به کلی نادیده گرفتید. منتظرم ببینم دولت بعدی که دزد نباشه چکار می‌تونه بکنه با این شرایط.
نقل قول کردن
0 #3290 انسان 1399-03-03 07:03
به نقل از .........:
دوستانی که انگلیسیشون خوبه ویا اطلاعاتی دارند بگند این چیه.

این هیچ ربطی به مطالب اینجا نداره یه نوع محصول داره تبلیغ کرده.
royalcbd.com/cbd-oil/

می‌ تونین از مترجم گوگل استفاده کنین:
translate.google.com/#view=home&op=translate&sl=en&tl=fa
نقل قول کردن
-1 #3289 سعدالدین 1399-03-03 06:31
به نقل از امیرعلی:
اگه میخوای بدونی معنی (بره) چیه برو تورات و انجیل رو بخون.
باب 13 انجیل

مکاشفات یوحنا رو قسمت بره رو خوندم ، وبه نظرم کلمه؟سوم ذبیح بود یعنی بره ذبیح
عدد ۱۴۴۰۰۰ شخص هم بود و این بره برکوه صهیونه
حدس من اینه که بره ذبیح حضرت یحیی هست همون که با ازدواج فرهادک شاه اشکانی با مادرش مخالفت کرد البته به اشتباه اینو به روم نسبت دادن در صورتی که بین سران رومی این رسم عادی بود و فکر میکردن شاه بعدی باید حاصل ازدواج بزرگان مملکت باشه ولی تو ایران بعید بود و این مورد هم به این خاطر رخ داد که مادر فرهادک و همسر فرهاد چهارم رومی بود ، آیا یحیی در نیمه خرداد ذبح شد
پیدا کردنش تو تاریخ سخته
نقل قول کردن
+1 #3288 افشاگر 1399-03-03 05:25
به نقل از pan:
کارگر نتی که منفی دادی مغز پوسیدت را بنداز کار تا بت بگم اولین قوم خداشناس قوم یهود بود وخداوند تا زمان بعثت رسول مکرم اسلام آنان را قوم برتر قرار داده بود بعد ایمان نیاوردن به رسول مورد توبیخ قرار گرفتن وبرتری ازشان سلب شد
وساقط ودر بدر تا امروز که با قصب سر زمین فلسطین ریشه خود را کندن ومورد نفرت قرار گرفتن در طول تاریخ گروهیشان سرپیچی کردن ولی همیشه اندک مومنانی داشته اند دعای حضرت ابراهیم را می دانی
در ضمن نام دیگر حضرت یعقوب اسراییل بوده.

ابله من راجع کوروش و بخشی از تاریح قوم بنی اسرائیل بحث کردم چیکار به پیامبرانش دارم و بحث انحرافی میکنی
همونها توی یک روز 70 پیامبر خودشون سر بریدن
قران هم یهود رو قومی لجوج و سرکش میدونه و دشمن درجه یک مسلمان ها اون ها قوم دبگه ای عیر از خودشون بر نمی تابن و حتی نقشه ترور پیامبر رو کشیدن بعد از تولدش و اینکه فهمیدن اخرین پیامبر خدا از نسل یهود نیست
در ضمن بنی اسرائیل از یکی از فرزندان دیگر حضرت ابراهیم بودند که ادم شلوغی بوده هر چند شاید بنی اسماعیل به نظر اید اما حضرت اسماعیل جد پیامبر بوده
نقل قول کردن
+1 #3287 طلبه 1399-03-03 05:09
به نقل از سعاح:
این یک دروغ شاخدار و تحریف تاریخ است اگر بگویند خوارج بنام عدالت علیه ولایت قیام کردند۔ خوارج متحجران خشکه مقدس بودند که نه عدالت حالیشون می شد و نه ولایت۔

قرار دادن ولایت و عدالت در مقابل هم نیز یک ترفند ظالمانه ایست تا مظالمی که بنام ولایت رخ می دهد رو توجیهش کنند۔

اینکه عدالتخواهان را خوارج می نامند فقط دو چیز را درباره خودشان اثبات می کند:
۱. اذعان دارند که ظلمهایی اتفاق افتاده.
۲. هرگز دنبال عدالت نیستند.
نقل قول کردن
0 #3286 خخخ 1399-03-03 05:02
به نقل از سلام:
مهندس این با اینکه اظهار دوستی با مردم اسرائیل کنی یکیه؟

کاری به مشایی ندارم ولی ولی مطلقه در جواب مشایی گفته بود ما با مردم اسرائیل هم مشکل داریم و اونها هم فلسطینی ها رو میکشن ولی الان چرا داره میگه همون مردم اسرائیل باید بیان راجع اینده فلسطین تصمیم بگیرند ×××
خدائیش یه دور ادم حرف های اینا رو دوره کنه پر از تناقضاته چه توی نظریات و گفتار و چه در عمل ما هم هر روز اینجا چند نمونه هاشو با هم مرور میکنیم اونایی هم که سانسور شده یا پخش نشده دیگه دست من نیست
میگن اسرائیل شخم میزنیم مقبره استرومردخای چی میگه زیرگوشتون
میگن زمینه سازیم و یمن چه میگه این وسط داره تارومار میشه و لشگریان اک بند
نقل قول کردن
+4 #3285 خخخ 1399-03-03 03:14
به نقل از خبردار:

:- به رسول خدا گفتند شما عدالت را رعایت نمی کنید،بعدها همان ها به بهانه نبود عدالت با امیر المومنین دشمنی کردند!
uupload.ir/view/ftja_video_2020-05-22_23-43-20.mp4/
صحبت های جالب حجت الاسلام پناهیان پیرو بحث نسبت ولایت و عدالت

همین که از در و دیوار عدالت ازتون می چکد ما را بس است
دیگه کارتان تمام هست هم دنیای مردم را ازشان گرفتین و هم اخرتشان را
نقل قول کردن
-1 #3284 سعاح 1399-03-03 01:00
۱۴ ویژگی خوارج از منظر امام علی علیه السلام

* عقل و عقلانیت نزد خوارج جایی نداشت، مردمانی خرد گریز بودند
* خوارج ناتوان و فاقد قدرت تمیز میان حق و باطل بودند
* خوارج مردمی سرسخت و متعصب بودند
* مغز و دل های خوارج خشک بود و هیچ انعطاف، رحمت و انبساطی نداشتند
* خوارج در رویکرد به قرآن و حوادث گرفتار کج فهمی و بدفهمی بودند
* خوارج مردمانی جاهل و نادان و نا آگاه به جهل خود بودند
* خوارج رویکردی تنگ نظرانه و بد رفتارانه داشتند
* محدوده نگاه خوارج بسیار اندک بود
* خوارج در همه امور در ظواهر توقف کرده بودند
* خوارج مردمانی مبارز و فداکار، اما در راه باطل بودند
* روحیه مبارزه گری عواطف انسانی را در میان خوارج کشته بود
* خوارج در راه مقاصد خود مرز نمی شناختند
* خوارج مردمی بودند، سخت پایبند به ظواهر شریعت و راسخ در عبادت
* خوارج خود را برتر و بهتر از دیگران می دیدند
* خوارج مردمی به شدت تندرو بودند
* خوارج انسان هایی بودند به شدت شرارت طلب، خشن و تندخو
* ویژگی های چهارده گانه خوارج در یک بستر اعتقادی به وجود آمد

کامل اینجاست:
teribon.ir/.../...

تمام خصوصیات نامطلوب خوارج رو عدالتخواهی نامیدند مصداق بارز استفاده ابزاری دین علیه مخالفان سیاسی هست۔
نقل قول کردن
-3 #3283 سعاح 1399-03-03 00:42
به نقل از مجاهد بهاری:
متن کـامل سخنـان مهندس رحیم مشـایی :
...

@};-
نقل قول کردن
-2 #3282 مجاهد بهاری 1399-03-03 00:34
متن کـامل سخنـان مهندس رحیم مشـایی :

ابتدا باید یک نکتـه را در نظـر گرفت و آن اصل هـدایت است. مبنای اسلام در مواجهه با انسان ها حـذف و بـرخورد با آنها نیست ، بلکه مبنا هدایت آنهاست. اسلام به فکر هدایت و سعادت همه ابناء بشر است، حتی کسانی که آشکارا و معاندانه با اسلام و مسلمانـان دشمنی میکنند هرگز از سوی اسلام طرد نمیشـوند ، بلکـه این خـود آنها هستند که خود را از سعادت دور میکنند. در واقعـه کـربلا حتی در آخرین لحظاتی که شمر میخواست امام حسیـن علیه السـلام را به شهـادت برساند بـاز هم امام حسین به فکر هـدایت او بود و حـال اینکه آن فـرد آگاهـانه در حـال دشمنی با معصـوم بود.

نکتـه دیگر این که اساسـا بیشتـر کسانی که در مسیـر باطل هستنـد آگاهـانه این مسیـر را انتخـاب نکـرده اند، خیلی کـم هستنـد کسـانی که به بطلانشـان آگاهی داشتـه باشند و به خاطر مطامع دنیوی آن راه را انتخـاب کرده باشند. بیشتر اهـل باطل به دلیل فـریب خوردگی و یا غلبـه هواهای نفسانی و یا بسیـاری از دلایـل دیگر به راه خـطا رفتـه اند. حال وقتی سیره معصومین تلاش برای هدایت حتی اهل عناد است، آیا رواست که ما برای هدایت اهل باطل تلاش نکنیم؟ آیا شیوه اسـلام فقـط محکوم کردن و طرد کـردن است؟

برمیگردیم بر سر اصل مطلب.شما خود را جـای مردم آمریـکا بگذارید. در آن کشور زندگی میکنید و حب وطن هم داریـد. از دولتتـان شاید راضی هم نباشیـد ، اما آنچـه که میخـواهید اصـلاح آن است و نه سرنگـونی اش. از آن طرف مردم کشوری هستنـد که همواره شعـارشان ” مـرگ بر آمـریکا “است. و دیدگاهی که شما درباره دولـت و مردم آن کشور دارید دیـدگاهی است که رسانه های کشور شما ترسیم کرده اند، یک کشور تروریسـت ، بـدون حقـوق بشر ، سرکوبگـر ، متقلـب ، بی فرهنـگ، متحجر، که بدون هیچ دلیلی آدمها را میکشد و زندانی میکنـد و از تروریست هـای بین المللی هم حمـایت میکند. شـما خودتـان را جـای مـردم آمریـکا بگذارید، چه قضـاوتی درباره آن کشور میکنید؟ اکنون خودتـان را جای مـردم کشـور اسرائیـل بگـذارید. سالهـای سال علمای دین شمـا برایتـان تـورات دروغیـن خوانده اند ، گفته اند که شما قوم برتر هستید ، آینده دنیا از آن شماست ، لازمه اش سکونت شما در بیت المقدس است ، شمـا با این کار به جهان خدمت میکنید. گفته اند سالهـای سـال است که قوم شما آواره است و جای مشخص نـدارد ، گفته اند بسیـاری از هم کیشان ما را زنده زنده سوزانده اند ؛ و اکنـون شما باور دارید که سکونت شمـا در اسـرائیل حق مسلم شمـاست و این بقیه هستند که این حق را به رسمیت نمیشناسند. و دشمن ترین کشور با شما هم شعار همیشگی اش “مـرگ بر اسـرائیل“است. و باز هم دیدگاه شمـا درباره آن کشـور دیدگـاهی است که رسانه های شـما ترسیم کرده اند. شما جای آنها باشید چه فکری درباره آن کشور میکنید؟ اکنون سوالی که مطرح است این اسـت که آیا مردم آمریکا و مـردم اسرائیل شامل قـاعده هدایت میشـوند یا نه؟ اگر میشـوند باید چه کـرد؟ چه کسـانی باید آنها را هدایت کنند؟ با چه روشهـایی؟ آیا نبـاید برای هدایت آنها فکـری کرد؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اولین کاری که باید کرد جدا کردن “مـردم“آن کشـورها از “دولـت“شان است. باید تبیین کرد که آنچه مورد انتقاد ماست سیاستهای شیطانی دولتهای آن کشورهاست و نه مردم آنجا. این موضـوع برای ما مسلم است، اما قطعا برای مـردم آنها جا نیفتاده است. بعد از آن باید به فکـر جذب آن مردم به سمت اسلام حقیقی - و نه اسلامی که رسانه های آنها برایشان گفته اند - بود ، باید آنهـا را به سمت ایران و فرهنگی ایـرانی جذب کرد ، و مگر جذب کردن جـز با محبت سازگار است؟ ایا با روش تحقیـر و سرکوب میتوان کسی را ولو به سمت حق و حقیقت جذب کرد؟ مگر سیره همه انبیاء و اولیا در جذب مردم به سمت حقیقت جز با محبـت و عطوفت بوده است؟

نکته ای که همه از آن غفلت میکنند (و یا میخـواهند که غفلـت کنند) ایـن است که این کار بهتـرین راه برای بی اعتبار کـردن و ضعیـف ساختن آن کشورهاست. پایـه های هر کشوری (ولو باطل) بر مردمش استوار اسـت و هنگامی که مردم آنجـا از حکومتشان بریدند آن وقت میتوان به سـرنگونی و یا ضعیف کردن حکومتشـان اندیشیـد. بهتـرین راه دشمنی با استکبـار جذب مردم کشورشان است، این کار از جنـگ نـظامی هـم موثر است.
نقل قول کردن
+3 #3281 افشاگر 1399-03-03 00:19
به نقل از خبردار:


:- بالاگرفتن اختلاف حسن روحانی با عبدالناصر همتی
‼️شنیده شده عبدالناصر همتی رئیس‌کل بانک مرکزی شدیدا با سیاست‌های خلق پول برای پرداخت بودجه مقابله با کرونا مخالف است و بر سر منابع تامین مالی با روحانی به اختلاف خورده است. همتی اعتقاد دارد خلق پول بدون پشتوانه نابودی بانک مرکزی و تورم را در پی خواهد داشت اما روحانی اعلام کرده باید به تعهداتمان به وزارت بهداشت پایبند باشیم و خودم درخواست وزیر بهداشت را تایید می‌کنم. همتی فعلا در برابر این درخواست مقاومت کرده است.

این حسن این همه از ملتش بالا میکشه باز سیر نمیشه و معلوم نیست داره یواشکی پول های ملتو به کی بذل و بخشش میکند مدام کسری بودجه میاره و جدیدا هم که رفته سراغ رئیس کل بانک مرکزی برای چاپ پول بدون پشتوانه که فقط باعث ایجاد تورم میشه و تنها ابزار حکومت ها و دولت های بی کفایت و مفت خور و ناتوان در مدیریت مثل امریکا هست که دلار و ارز چاپ میکنن و به عنوان پول رسمی و ارزشمند منابع و حاصل دسترنج کشورهای دیگه رو مفت و مسلم بالا می کشند و حال که حسن هم دارد از این کارها میکند که نشان از بی کفایتی کامل و بی عرضگی در اداره کشور و تناسب نداشتن دخل و خرج های دولت و بی توجهی به بازار سرمایه و ایجاد تورم هست و به قولی کفگیرش به ته رسیده که میخواهد از این کارها کند و هیچ هم معلوم نیست در زمان رئیس بانک قبلی یعنی سیف که خیلی هم همراهش بود چقدر از این کارهای بی مورد و بی برنامه انجام دادند که نمونه بارز ان ایجاد تورم زیاد در بازار کشور بود که این همه حقوق های نجومی مشخص میکند از کحا نشات گرفته و خراب ردم بازار ایران هدف این منافقان زالوصفت بوده و هست و دستگاه های امنیتی و قضایی هم که در خوابی بس عمیق
نقل قول کردن
-2 #3280 سعاح 1399-03-03 00:01
این یک دروغ شاخدار و تحریف تاریخ است اگر بگویند خوارج بنام عدالت علیه ولایت قیام کردند۔ خوارج متحجران خشکه مقدس بودند که نه عدالت حالیشون می شد و نه ولایت۔

قرار دادن ولایت و عدالت در مقابل هم نیز یک ترفند ظالمانه ایست تا مظالمی که بنام ولایت رخ می دهد رو توجیهش کنند۔
نقل قول کردن
+6 #3279 خبردار 1399-03-02 23:46
:- امام رضا علیه السلام مے فرمایند :
هر ڪس #ميان_غذا آب خورد بدنش به رطوبٺــ گرايد، معده‌اش ضعيف گردد و رگ‌هايش قوّٺــ غذا را به خود جذب نڪند؛ زيرا هرگاه پےدرپے روى غذا، آب ريخته شود در معده نارسايے پديد آيد.
و مَنْ اَرادَ اَلاّ تُؤذِيَهُ مَعِدَتُهُ فَلا يَشْرَبْ بَينَ طَعامِهِ ماءً حَتّى يَفْرُغَ وَمَنْ فَعَلَ ذلِكَ رَطِبَ بَدَنُهُ، و ضَعُفَتْ مَعِدَتُهُ وَ لَمْ تَأخُذِ العُروقُ قُوَّةَ الطَّعامِ فَإِنَّهُ يَصيرُفِى الْمَعِدَةِ فِجّا اِذا صُبَّ الْماءُ عَلَى الطَّعامِ اَوَّلاً فَاَوّلاً.
طب‌الرضا، صفحه52
@hadiths
احادیثـــ بهداشٺـــ و سلامٺـــ :
janat1.ir/hadith/?subject=hygiene


:- به رسول خدا گفتند شما عدالت را رعایت نمی کنید،بعدها همان ها به بهانه نبود عدالت با امیر المومنین دشمنی کردند!
uupload.ir/view/ftja_video_2020-05-22_23-43-20.mp4/
صحبت های جالب حجت الاسلام پناهیان پیرو بحث نسبت ولایت و عدالت


:- بالاگرفتن اختلاف حسن روحانی با عبدالناصر همتی
‼️شنیده شده عبدالناصر همتی رئیس‌کل بانک مرکزی شدیدا با سیاست‌های خلق پول برای پرداخت بودجه مقابله با کرونا مخالف است و بر سر منابع تامین مالی با روحانی به اختلاف خورده است. همتی اعتقاد دارد خلق پول بدون پشتوانه نابودی بانک مرکزی و تورم را در پی خواهد داشت اما روحانی اعلام کرده باید به تعهداتمان به وزارت بهداشت پایبند باشیم و خودم درخواست وزیر بهداشت را تایید می‌کنم. همتی فعلا در برابر این درخواست مقاومت کرده است.


:- به گفته یک مقام امنیتی نیروهای ویژه ضد ترور ابو ابراهیم الهاشمی القریشی را در شهر تلعفر در غرب موصل دستگیر کرده اند


:- فوری
uupload.ir/files/j2ud_photo_2020-05-22_23-34-25.jpg
:- اولین تصاویر از عبدالناصر قرداش (ابو ابراهیم الهاشمی القریشی) جانشین ابوبکر البغدادی رهبر پیشین داعش که امروز توسط نیروهای امنیتی عراق دستگیر شده است


:- گیلاس کیلویی ١٤٣٥٠٠ تومن!
uupload.ir/files/ead6_photo_2020-05-22_23-39-15.jpg


:- ویدئوکاست | چرا ایران پزشک کم دارد؟
uupload.ir/view/k0w0_img_9656.mp4/
ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت: به ازای هر هزار نفر ۱.۶ نفر پزشک داریم در حالی که کف پزشک مورد نیاز کشور ۲.۵ نفر به ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت است


:- پسره یه سیخ دستش گرفته هر چی ماشین جلو دستش بود دراشونو باز کرد
ماشالله امنیت
uupload.ir/view/qbb2_video_2020-04-28_17-00-50.mp4/
مردم دکتر متخصص ببینن اینجوری دنبالش نمیوفتن
پرچم ایران خودرو و سایپارو کرد تو گل
نقل قول کردن
+6 #3278 مهران 1399-03-02 23:17
مقاله بسیار جالب از سرنوشت فلسطین قبل از ظهور و جنگ شیعه با اسرائیل در سایت رجانیوز گذاشته شده است.
برادر سیجانی اگر صلاح دانستید به عنوان مقاله جدید سایت استفاده کنید، نتیجه پایانی این مقاله جالب به این شرح است:

"جنگ شیعه با اسرائیل و ورود شیعه به فلسطین قبل از ظهور بعد از «بضع سنین» (بعد از 10 سال) از آغاز فتنه شام خواهد بود اما زمان دقیق آن معلوم نیست و هرچند در این جنگ، پیروزی از آن محور مقاومت شیعی (ایران و حزب الله لبنان و ...) است و «مقدمات» آزادی فلسطین، رقم خواهد خورد و نشانگر این است ساعت شنی زوال اسرائیل به مراحل پایانی رسیده است لکن یهود و حامیان شان (مثلث غربی، عبری و عربی) با رونمایی از سفیانی، تنفس مصنوعی به اسرائیل و رژیم صهیونیستی داده و از اینرو آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل بعد از ظهور خواهد بود و در واقع جنگ شیعه با اسرائیل و آغاز فروپاشی اسرائیل قبل از ظهور است، اما آزادی فلسطین و فتح نهایی قدس بعد از ظهور خواهد بود ان شاء الله".

zz:
zz:
zz:
نقل قول کردن
+1 #3277 امیرعلی 1399-03-02 21:37
به نقل از شلغم باعورا:
لابد گردنشو گذاشتی واسه امام زمان

برادر عزیزم خواب که دست آدم نیست.
اگه دست من بود دوست داشتم همیشه خواب امام زمان عج رو ببینم.
نقل قول کردن
0 #3276 امیرعلی 1399-03-02 21:35
به نقل از سعدالدین:
این رویا حال حاضر شماست که نشون میده بسیار بر نفس اماره چیره هستین من شب گذشته با زحمت زیاد تونستم یه مار رو تو خواب بکشم
یه صحنه دیده از رویام جالب بود و از فرد دیگه روبروم که در واقع خودم بودم اما نه به اون شکل تو آینه بلکه واقعا یکی دیگه کاملا شبیه خودم زمان ظهور رو پرسیدم که سه کلمه گفت که سومیش رو فراموش کردم اما دو تای اولی شوال و بره بود
بره شاید منظور برج حمل یا فروردینه که ممکنه اتفاق خاصی در شوال در برج حمل هست که همزمان با ظهوره والله اعلم

اگه میخوای بدونی معنی (بره) چیه برو تورات و انجیل رو بخون.
باب 13 انجیل
نقل قول کردن
-4 #3275 سعاح 1399-03-02 21:19
به نقل از امیرعلی:
سانحه دلخراش سقوط هواپیما در کراچی پاکستان را به مردم مسلمان و برادر پاکستان و بخصوص خانواده های جان باختگان تسلیت عرض میکنم.

بعنوان یک برادر مسلمان و پاکستانی ممنونم۔ دو تا مسافران هواپیما معجزانه زنده مانده اند۔

هر حادثه ای که نزدیکی فرودگاه در حال صعود یا فرود پیش می آید مشکوک بنظر میرسد۔ تا به حال چندین حوادث اینجوری در دنیا رخ داده است۔
نقل قول کردن
0 #3274 سعدالدین 1399-03-02 19:54
به نقل از امیرعلی:
خواب دیدم در مسجدالاقصی هستم و پشت سر نتانیاهو ‍!!!
دیدم جنگ شده بود و تیم جنگی نتانیاهو یا محافظاش دارن میرن سوار هلی کوپتر بشن ، من پشت سرشون بودم و داشتم باهاشون راه میرفتم و به حرفهاشون گوش میکردم!! انگار نفوذی بود!!
بعدش یه نفر به هم ملحق شد و وارد یک زیر زمین و تونل که سقف گنبدی شکل داشت شدیم.یادمه شمشیر دستم بود! انگار داشتیم دنبال یه نفر میگشتیم.
بعد که تونل ها رو بررسی کردیم دیدیم که یک نفر در ته تونل یه کنجی نشسته روی زمین تا ما وارد شدیم دیدم سرش رو چرخوند و نگاهی بهمون کرد.بعد من گفتم دیدی بالاخره پیدات کردم شیطان ! بعد اون لبخند زد و انگار از قبلف منو میشناخت!
الهام شد که این ابلیس است و موقع مرگش فرا رسیده. رفتم کنارش و با شمشیر زدم دو دستش رو از شانه قطع کردم اما خونی ندیدم ! که از خواب پریدم.
عجیب اینکه شیطان بر خلاف تصور همه که فک میکنن شیطان زشت است. بسیار چهره سفید و زیبایی داشت اما زیباییش باعث نشد که با شمشیر دو دستش رو قطع نکنم!!
تا ببینم تعبیرش چی میشه

این رویا حال حاضر شماست که نشون میده بسیار بر نفس اماره چیره هستین من شب گذشته با زحمت زیاد تونستم یه مار رو تو خواب بکشم
یه صحنه دیده از رویام جالب بود و از فرد دیگه روبروم که در واقع خودم بودم اما نه به اون شکل تو آینه بلکه واقعا یکی دیگه کاملا شبیه خودم زمان ظهور رو پرسیدم که سه کلمه گفت که سومیش رو فراموش کردم اما دو تای اولی شوال و بره بود
بره شاید منظور برج حمل یا فروردینه که ممکنه اتفاق خاصی در شوال در برج حمل هست که همزمان با ظهوره والله اعلم
نقل قول کردن
+5 #3273 شلغم باعورا 1399-03-02 19:39
به نقل از امیرعلی:
خواب دیدم در مسجدالاقصی هستم و پشت سر نتانیاهو ‍!!!
دیدم جنگ شده بود و تیم جنگی نتانیاهو یا محافظاش دارن میرن سوار هلی کوپتر بشن ، من پشت سرشون بودم و داشتم باهاشون راه میرفتم و به حرفهاشون گوش میکردم!! انگار نفوذی بود!!
بعدش یه نفر به هم ملحق شد و وارد یک زیر زمین و تونل که سقف گنبدی شکل داشت شدیم.یادمه شمشیر دستم بود! انگار داشتیم دنبال یه نفر میگشتیم.
بعد که تونل ها رو بررسی کردیم دیدیم که یک نفر در ته تونل یه کنجی نشسته روی زمین تا ما وارد شدیم دیدم سرش رو چرخوند و نگاهی بهمون کرد.بعد من گفتم دیدی بالاخره پیدات کردم شیطان ! بعد اون لبخند زد و انگار از قبلف منو میشناخت!
الهام شد که این ابلیس است و موقع مرگش فرا رسیده. رفتم کنارش و با شمشیر زدم دو دستش رو از شانه قطع کردم اما خونی ندیدم ! که از خواب پریدم.
عجیب اینکه شیطان بر خلاف تصور همه که فک میکنن شیطان زشت است. بسیار چهره سفید و زیبایی داشت اما زیباییش باعث نشد که با شمشیر دو دستش رو قطع نکنم!!
تا ببینم تعبیرش چی میشه

لابد گردنشو گذاشتی واسه امام زمان
نقل قول کردن
0 #3272 صادق یک رو وعندعلم س 1399-03-02 18:00
به نقل از سعدالدین:
اگر اتفاق خاصی این دو روز آینده رخ نده اصلاح ممکنه در نیمه خرداد برابر با اواسط شوال رخ بده
و الله اعلم

من رو چند نقل قول زدم عمل نکرد ولی روسعدودولی عمل کرد.
وفقط جسعد بالاخره یک نیمه خرداد معرکه ای خواهیم داشت به نفع اسلام وشیعه
سعدل که خودتو بهلول سایت کردی وهستیم!!
در مورد کامن اینگلیسی گذاشته شده توضیح بده من نمی فهمهش لطفا صادقانه!
نقل قول کردن
+4 #3271 امیرعلی 1399-03-02 17:43
سانحه دلخراش سقوط هواپیما در کراچی پاکستان را به مردم مسلمان و برادر پاکستان و بخصوص خانواده های جان باختگان تسلیت عرض میکنم.
نقل قول کردن
-6 #3270 سعاح 1399-03-02 17:08
آخرین گفتگو خلبان با برج مراقبت: موتور هواپیما رو از دست داده ام میخواهم فرود شکم [Belly Landing] انجام بدهم۔
نقل قول کردن
-4 #3269 سعاح 1399-03-02 16:57
سانحه دلخراش در نزدیکی فرودگاه بین المللی کراچی 100 کشته بجای گذاشت وقتی یک هواپیمای PIA سی ثانیه قبل از فرود بر یک آبادی سقوط کرد۔
نقل قول کردن
-3 #3268 امیرعلی 1399-03-02 16:32
به نقل از صدام حسین:


حالم بهم میخوره از این همه شعار پوچ
جرات داری به اسرائیل حمله کنید


خواب دیدم در مسجدالاقصی هستم و پشت سر نتانیاهو ‍!!!
دیدم جنگ شده بود و تیم جنگی نتانیاهو یا محافظاش دارن میرن سوار هلی کوپتر بشن ، من پشت سرشون بودم و داشتم باهاشون راه میرفتم و به حرفهاشون گوش میکردم!! انگار نفوذی بود!!
بعدش یه نفر به هم ملحق شد و وارد یک زیر زمین و تونل که سقف گنبدی شکل داشت شدیم.یادمه شمشیر دستم بود! انگار داشتیم دنبال یه نفر میگشتیم.
بعد که تونل ها رو بررسی کردیم دیدیم که یک نفر در ته تونل یه کنجی نشسته روی زمین تا ما وارد شدیم دیدم سرش رو چرخوند و نگاهی بهمون کرد.بعد من گفتم دیدی بالاخره پیدات کردم شیطان ! بعد اون لبخند زد و انگار از قبلف منو میشناخت!
الهام شد که این ابلیس است و موقع مرگش فرا رسیده. رفتم کنارش و با شمشیر زدم دو دستش رو از شانه قطع کردم اما خونی ندیدم ! که از خواب پریدم.
عجیب اینکه شیطان بر خلاف تصور همه که فک میکنن شیطان زشت است. بسیار چهره سفید و زیبایی داشت اما زیباییش باعث نشد که با شمشیر دو دستش رو قطع نکنم!!
تا ببینم تعبیرش چی میشه
نقل قول کردن
+11 #3267 منتظر واقعی ظهور 1399-03-02 15:14
سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی:
هرگونه خطای تروریست‌های آمریکایی در هر نقطه جهان با پاسخ قاطع ایران روبرو می‌شود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی بر وضعیت و تحرکات دشمنان از جمله ارتش تروریست آمریکا در منطقه و سرزمین های دور دست دستور کار دائمی نیروهای مسلح است، تاکید کرد: هر گونه خطای محاسباتی آنان در هر نقطه از جهان علیه منافع ملی ایران عزیز را قاطعانه با پاسخ درخور مواجه خواهیم ساخت.

d:w:us
d:w:us

-:as
-:as
-:as
نقل قول کردن
+8 #3266 مسعود 1399-03-02 14:43
به نقل از بصیرت انقلابی:
(((ثبت عکس حماقت تاریخی در شرایط کرونایی)))
مجلس دهم با که سلفی حقارت با کارمند دون پایه و شیاد اتحادیه اروپا (موگرینی، گماشته بی خاصیت و دکور اتحادیه اروپا) تنزل جایگاه مهمی در افکار عمومی پیدا کرد با این عکس غیربهداشتی، بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نزدن ماسک و دستکش باز هم خود را تاریخ ساز کرد...!
آقای علی لاریجانی!
ریاست جمهوری که آرزوی قبولی کنکور نیست که هر کسی از راه رسید و ریاست طلب و عاشق قدرت بود آن را به او بدهند...!
ای کاش برخی مسئولان کشور که کارشان هم تمام شده است به جای اینکه فرزندان پزشک خود را برای کمک به بهداشت و درمان شراب و عرق خوارها آمریکایی به سرزمین کفر آمریکا می فرستند آنها را تشویق به خدمت به هموطنان و همشهریان خود خصوصا در شرایط کرونایی می کردند و چند دستورالعمل ساده بهداشتی هم از آنها یاد می گرفتند!
:


علی لاریجانی قطعاً در حیطه سیاسی جریان غربگرای داخلی قرار دارد و تعریف و تمجیدهای نامتعارف و غیرمنطقی از عملکرد او این واقعیت را تغییر نمی دهد. ضمناً علی لاریجانی با تصویب برجام و لوایح استعماری در مجلس از غربی ها نیز برای خودش نمره قبولی را کسب کرده است.

هر چند احتمال تأیید صلاحیت او بدلیل عدم التزام عملی به ولایت فقیه ضعیف است و لیکن حتی در شرایط ورود او به عنوان کاندیدای غربگرایان در انتخابات 1400 شانس پیروزی او بسیار ضعیف و در حد صفر است.

کار کردن یک دولت و رئیس جمهور لیبرال و غربگرا و گرفتن رأی اعتماد برای ورزای تحمیلی اش از مجلس انقلابی یازدهم کار ساده ای نخواهد بود و در صورت تکرار کردن خیانت ها و مدیریت لیبرالی، سکولار و ضد استقلالی دولت فعلی حتی تا مرحله استیضاح و برکناری هم می تواند پیش برود.

بنابراین با توجه به شرایط منطقه و جهانی و داخلی، ان شاء الله دولت بعدی ایران در سال 1400 یک دولت و رئیس جمهور ارزشی، ولایی و انقلابی خواهد بود و پیدا شدن سرو کله مزدوران غرب در پاستور در انتخابات 1400 امری بسیار ضعیف محسوب می شود.

آنچه که از نظر نباید دور نگه داشت مکر و حیله خاتمی و باند فاسد اصلاح طلبان و غربگرایان مزدور آمریکا و اسرائیل است که از هر فرصت و موقعیتی برای سرسپردگی خود به آمریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه و نیز ضربه زدن به اسلام و انقلاب نهایت سوء استفاده را به خرج می دهند.

zz:
zz:
نقل قول کردن
+3 #3265 رایحه ظهور 1399-03-02 14:38
به نقل از مسعود:

این تعریف احمدی نژاد از روز قدس، تحریف و قلب ماهیت کردن آن و تأیید کفر و نفاق و مسلمان و کافر و حتی صهیونیست ها و مردم اسرائیل!!!!؟؟؟؟ نیز می باشد و اوج انحراف فکریِ غربی - انسانی فرقه باطل بهار را به جای رهروی در مسیر انبیاء و اوصیاء و تعالیم الهی - اسلامی آنهاست!

u:313

zz:
zz:


د


سلام و درود

روز قدس در بیان امام خمینی(ره) :

«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوّت در مقابل اجانب بایستند. » (صحیفه امام؛ ج 9، ص: 278)

«روز قدس» یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملتهایی است که در زیر فشار ظلم امریکا و غیر امریکا بودند، در مقابل ابرقدرتهاست. روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. روزی است که بین منافقین و متعهدین امتیاز خواهد شد. متعهدین این روز را روز قدس می دانند، و عمل می کنند به آنچه باید بکنند. و منافقین - آنهایی که با ابرقدرتها در زیر پرده آشنایی دارند و با اسرائیل دوستی- در این روز بی تفاوت هستند، یا ملتها را نمی گذارند که تظاهر کنند. روز قدس روزی است که باید سرنوشت ملتهای مستضعف معلوم شود، باید
نقل قول کردن
+8 #3264 رایحه ظهور 1399-03-02 14:35
به نقل از صدام حسین:


حالم بهم میخوره از این همه شعار پوچ
جرات داری به اسرائیل حمله کنید


جناب صدام حسین! زیاد عجله نکن وقت اونم میرسه بزودی زود ان شاالله

اسرائیل هم بزودی زود میره پیش صدام حسین!
نقل قول کردن
+3 #3263 مسعود 1399-03-02 14:15
به نقل از سعاح:


این تعریف احمدی نژاد از روز قدس، تحریف و قلب ماهیت کردن آن و تأیید کفر و نفاق و مسلمان و کافر و حتی صهیونیست ها و مردم اسرائیل!!!!؟؟؟؟ نیز می باشد و اوج انحراف فکریِ غربی - انسانی فرقه باطل بهار را به جای رهروی در مسیر انبیاء و اوصیاء و تعالیم الهی - اسلامی آنهاست!

u:313

zz:
zz:






د
نقل قول کردن
+7 #3262 منتظر واقعی ظهور 1399-03-02 14:08
علمای اعلام، مقامات محترم و بزرگوارانی که بدون توجه به خیانت ها و اشتباهات بزرگ علی لاریجانی صرفاً به چه چه و به به کردن برای او بسنده کردند بهتر است جانب واقعیت و عدالت را داشته باشند و نادانسته جریان غربگرا را برای رئیس جمهور کردن دومین مهره مورد نظر انگلیسی ها و بدبخت تر کردن کشور توسط ایادی استکبار غرب بعد از دولت فعلی و مجلس غربگرای دهم که عمر ننگینش به پایان رسید یاری و کمک نکنند.

شما بزرگوارانی که چشمان خود را بر خیانت های علی لاریجانی بستید و فقط برخی خدمات او را دیده و تقدیر کردید و بدون تأیید صلاحیت او از جانب شورای نگهبان، این قدرت طلب بی عرصه و توسری خوار را تلویحاً برای ریاست قوه مجریه کاندیدا کردید در برابر پرسش های زیر صریح و شفاف پاسخگو باشید:

- برجام، همان کمپ دیوید شماره 2 انور سادات بود که تأمین امنیت رژیم اشغالگر اسرائیل را با نابودی صنعت هسته ای ایران و دکوری کردن آن توسط خائنینی مثل علی لاریجانی و جواد ظریف محقق ساخت!

- شرط موفقیت و خدمتگزاری یک مسئول در نظام اسلامی در درجه اول، التزام به ولایت فقیه است، علی لاریجانی عزیز شما که در تصویب ننگنامه های استعماری (fatf) و پالرمو سخن رهبری را بر زمین نهاد و دیکته های استکبار را تصویب کرد این خطای واضح و آشکار او به چشمان مبارک شما نیامد!؟

- نادیده گرفتن حقوق ملت و همراهی ذلیلانه و تحقیر آمیز علی لاریجانی همیشه بله قربان گوی دولت در شورای قوا در اجرای غلط یک طرح درست و منطقی (سهمیه بندی بنزین و هدفمند سازی و بهینه سازی مصرف سوخت) با خسارت سنگین مادی و معنوی برای ملت از جانب شما بزرگواران اصلا مسئله مهم و قابل توجهی نبود!؟

- حداقل در 8 سال اخیر بارها علی لاریجانی تریبون مجلس را به مزدوران غربگرا و اصلاح طلبانی خائنی مثل علی مطهری ، پروانه سلحشوری، غلامرضا حیدری، محمود صادقی و دیگر واداده های خائن لیست های سیاه خاتمی برای مجلس نهم و دهم داد که اسلام و انقلاب و حجاب و عفاف و نهادهای انقلابی و شورای نگهبان را بکوبند و بر طبل مزدوری خود برای استکبار بدمند، شما هیچ کدام از این خیانت ها را ندیدید و برایتان مهم نبود!؟

حتی اگر صلاحیت نداشته علی لاریجانی با توجه به پناهنده شدن او به جبهه فاسد اصلاحات خاتمی غربگرا و ضد دین و حزب کارگزاران میراث دار دنیاپرستی ام الفتنه تأیید شود قطعاً او به عنوان کاندیدای جریان غربگرا و مورد حمایت bbc و "من و تو" و العربیه و دیگر شبکه های معاند و باند فاسد اصلاحات پای به میدان خیانت جدید خواهد گذاشت و تأییدکنندگان او نیز در خیانت های قدیم و جدید او قطعاً شریک خواهند بود.

u:313
u:313

zz:
zz:
zz:
نقل قول کردن
+8 #3261 شاعر مهدوی 1399-03-02 13:44


چه غم قاسم سلیمانی نداریم
مگر جایش که قاآنی نداریم؟

برای فتح قدس و هضم دشمن
هزاران مثل طهرانی نداریم؟


#سردار_دلها
#سردار_قاآنی
#انتقام_سخت
#فتح_قدس
نقل قول کردن
+6 #3260 شاعر مهدوی 1399-03-02 12:56


سرانجام قیامت فتح قدس است
حدیث ناتمامت فتح قدس است

به خونخواهی تو سردار دلها
مسیر انتقامت فتح قدس است

#فتح_قدس
#انتقام_سخت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد