رایحه ظهور

صدای گامهای ظهور می آید ، بسم الله الرحمن الرحیم ... حرکت لشگر رعب با شعار انتقام ...

اینک فریاد « انتقام ، انتقام » سراسر جهان اسلام را فرا گرفته و رعب و وحشت آن از کاخ های سعودی تا پناهگاههای اسرائیلی و تا کاخ سفید نفوذ کرده است ،  همان رعبی که وعده داده شده ی روایات است و شناسه ی  لشگریان و یاران موعود ...

» ابتدای نظرات (7244)

 

در  سحرگاه جمعه انفجاری عظیم  در منطقه رخ داد ، انفجاری که همگان را در بهت و حیرت فرو برد و نفس ها را در سینه حبس کرد ، مرحه ای تازه در تاریخ منطقه و جهان آغاز شد  ، با حماقت دشمنان ، اتحاد و یکپارچگی همراه با حس انتقام و نبرد در سراسر جبهه مقاومت جاری شد.

بدون شک  تاریخ دیگر به عقب بازنخواهد گشت و رویارویی  حق و باطل در نزدیک ترین زمان ممکن روی خواهد داد ، دوست و دشمن برای تحقق انتقام سخت وعده داده  شده لحظه شماری می کنند ، التماسها  و واسطه های دشمنان سودی نخواهد داشت و پس لرزه های ضربه قاطع بر وجود نحس شیطان بزرگ را می توان بخوبی در فروپاشی بنیانهای فرسوده آل سعود و صهیون به نظاره نشست.

سردار سلیمانی ذخیره ای الهی بود برای این روزهای تاریخی کره زمین ، خون پاک این بنده ی مخلص خدا  ، موجب شد تا  قوم زمینه ساز و امت اسلام از گردنه سخت پیچ تاریخی به سلامت بگذرد و با سرعت به وعده حتمی خدا در پیروزی نهایی و آغاز  نهضت جهانی اسلام نزدیک و نزدیک تر شوند.

به یقین پس از این دشمنان و مزدورانشان شبانه روز باید در خوف و وحشت باشند تا صاعقه انتقام سخت خون خواهان سردار بزرگ مقاومت کجا و چگونه بر سرشان فرود آید و بنیانشان را  بر باد دهد.

خون پاک این سردار دلاور اینک در رگهای میلیونها عاشق جاری شده و آنها را  برای قیام جهانی اسلام که بسیار نزدیک است مهیا می سازد.

اینک فریاد « انتقام ، انتقام» سراسر جهان اسلام را فرا گرفته و رعب و وحشت آن از کاخ های سعودی تا پناهگاههای اسرائیلی و تا کاخ سفید نفوذ کرده است ،  همان رعبی که وعده داده شده ی روایات است و شناسه ی  لشگریان و یاران موعود ...

سردار سلیمانی نوری بود که ظلمت تاریکی ها را شکافت و ما را به صبح رساند...

غریو شادی مستضعفان در روز ظهور را از هم اینک می توان در فریادهای انتقام خون خواهانش شنید...

 

انتقامی  سخت توسط  خونخواهان بین  المللی سردار سلیمانی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام مهمی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان بویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس را تبریک و تسلیت گفتند و با تأکید بر اینکه انتقام سختی در انتظار جنایتکاران حادثه دیشب خواهد بود، خاطرنشان کردند: خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت،‌همه دلبستگان مقاومت خونخواه شهید سلیمانی هستند و ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ تر خواهد کرد.

متن پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز ایران!

سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. دیشب ارواح طیبه شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت. این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیةالله ارواحنا فداه و به روح مطهر خود او تبریک و به ملت ایران تسلیت عرض میکنم. او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند. شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همه‌ی دوستان -و نیز همه‌ی دشمنان- بدانند خط جهاد و مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است. فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

ملت ایران یاد و نام شهید عالیمقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ جهان اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت و اینجانب سه روز عزای عمومی در کشور اعلام میکنم و به همسر گرامی و فرزندان عزیز و دیگر بستگان ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم.

سیّدعلی خامنه‌ا

۱۳ دی ماه ۱۳۹۸

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-14 #7244 سعاح 1399-11-09 23:15
نقل قول کردن
0 #7243 سهیل 1399-11-09 21:31
به نقل از رایحه ظهور:
دوست عزیز
پس لطفا همیشه ، منظورتون رو کامل بیان کنید!

ما زیر دیپلمی ها ممکنه از حرف ناقص برداشت ناقص کنیم!

@};-
نقل قول کردن
+1 #7242 رایحه ظهور 1399-11-09 20:13
به نقل از سهیل:
اتفاقا منظورم همونا بود

دوست عزیز
پس لطفا همیشه ، منظورتون رو کامل بیان کنید!

ما زیر دیپلمی ها ممکنه از حرف ناقص برداشت ناقص کنیم!
نقل قول کردن
+3 #7241 شاعر مهدوی 1399-11-09 20:08
به نقل از رایحه ظهور:
احسنت برادر عزیز

این شعرتون هم مثل شعر قبلی عالیست

اجرکم عندالله

خودتون بهتر از من می دونیدیکی از لوازم اصلی سرودن شعر در هر زمینه ای تسلط بر مفاهیم و تعابیر و کلیت هر بحثی است ، هرچه مسلط تر ، محتوای شعر غنی تر

ان شاالله که با ادامه ی همین مسیر اشعارتون به بهترین اشعار سیاسی مذهبی و عاشقانه در زمینه ظهور تبدیل بشه

التماس دعا

درود بر شما سپاس از لطف و توجهتون محبت دارید خدا خیرتون بده
بله واقعا مهمترین چیز تسلط به مطالب است که اطلاع و آگاهی به موضوع نباشد مطلب ارائه شده خوب از کار در نمیاد یا اگر هم ظاهرا از لحاظ فنی درست باشد ولی مطلب نادرست و خلاف واقع باشد باعث گمراهی دیگران و خسران میشود و بدتر گناه گمراهی دیگران به گردن انسان میفتد...
ان شاءالله خدا کمک کنه و توفیق بده معرفت و دانش خود را نسبت به خود و دین خود و حجت خود بیشتر کنیم تا بتوانیم سرباز مفیدی در راه ظهور و مهدویت باشیم...
محتاج دعای خیر شما عزیزان برای عاقبت به خیری و توفیق هرچه بیشتر هستم...در محفل شما بزرگواران درس یاد میگیرم تا معرفت خود را بیشتر کنم...
خدا خیر دنیا و اخرت نصیب همه شما مهدی باوران کند...
یا علی
نقل قول کردن
-1 #7240 سهیل 1399-11-09 19:13
به نقل از رایحه ظهور:
دوست عزیز ، مگه این حرف رو ما زدیم ؟
ما از روزنامه ها وخبرگزاری ها نقل قول کردیم

اگر حرف خودمون بود ، حق با شما بود

اتفاقا منظورم همونا بود
نقل قول کردن
+7 #7239 رایحه ظهور 1399-11-09 18:41
بنگلادش 3 هزار روهینگیایی دیگر را به جزیره‌ای دورافتاده می‌فرستد



علیرغم هشدارهای پی در پی گروه‌های حقوق بشری، بنگلادش گروه سوم از چند هزار مسلمان روهینگیا را به جزیره‌ای دورافتاده می‌فرستد.
بنگلادش 3 هزار روهینگیایی دیگر را به جزیره‌ای دورافتاده می‌فرستد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، علیرغم انتقادات و اعتراضات گسترده گروه‌های حقوق بشری، یکی از افسران نیروی دریایی بنگلادش روز گذشته (چهارشنبه) اعلام کرد که بنگلادش در نظر دارد بین دو تا سه هزار تن از پناهجویان مسلمانان روهینگیا را به جزیره‌ای دورافتاده بفرستد.

farsnews.ir/.../...
...................................
اللهم اکشف هذه الغمه عن هذه الامه بحضوره و عجل لنا ظهوره

بارخدایا این غم و اندوه امت اسلام را با ظهور مولایمان برطف کن و در ظهورش تعجیل فرما ...
نقل قول کردن
+1 #7238 رایحه ظهور 1399-11-09 18:32
به نقل از سهیل:
هر چند مدت یک بار میگند به زودی در عربستان میخواد کودتا بشه و هیچ خبری هم نمیشه!!!

دوست عزیز ، مگه این حرف رو ما زدیم ؟
ما از روزنامه ها وخبرگزاری ها نقل قول کردیم

اگر حرف خودمون بود ، حق با شما بود
نقل قول کردن
+4 #7237 رایحه ظهور 1399-11-09 18:31
به نقل از شاعر مهدوی:


یمن آماده نصر یمانی است
یمن آن لشگر صاحب زمانی است

یمن آماده فتح حجاز است
یمن آماده جنگ جهانی است

یمن آغاز فتح آغاز عشق است
یمن آبستن رازی نهانی است

یمن آماده جنگ و جهاد است
مهیا بر نبردی ناگهانی است

یمن پیروزی مستضعفین است
یمن هادی به آن امری که دانی است

نگه‌ کن کی یمن از جا بجنبد
که در این نکته بس راز و معانی است

علائم بوده بر وقت ظهورش
یمانی گر رسد از او نشانی است


#یمانی_از_یمن

احسنت برادر عزیز

این شعرتون هم مثل شعر قبلی عالیست

اجرکم عندالله

خودتون بهتر از من می دونیدیکی از لوازم اصلی سرودن شعر در هر زمینه ای تسلط بر مفاهیم و تعابیر و کلیت هر بحثی است ، هرچه مسلط تر ، محتوای شعر غنی تر

ان شاالله که با ادامه ی همین مسیر اشعارتون به بهترین اشعار سیاسی مذهبی و عاشقانه در زمینه ظهور تبدیل بشه

التماس دعا
نقل قول کردن
+4 #7236 سلمان 1399-11-09 17:02
به نقل از سهیل:
هر چند مدت یک بار میگند به زودی در عربستان میخواد کودتا بشه و هیچ خبری هم نمیشه!!!

از وقتی ملک سلمان به پادشاهی رسید ماهی یبار سرنگون میشه! :-S
نقل قول کردن
+1 #7235 سهیل 1399-11-09 16:57
به نقل از رایحه ظهور:
رهبر حزب مخالف سعودی خبر داد
کودتای قریب‌الوقوع نظامی علیه بن سلمان

یک مخالف دولت سعودی با استناد به شواهد موجود، از وقوع یک کودتای قریب‌الوقوع علیه ولیعهد این کشور خبر داد.

«محمد بن سلمان» در هراسی دوگانه به سر می‌برد؛ از یک طرف، پیشرفت‌های پهپادی و موشکی انصارالله یمن باعث شده تا سعودی‌ها در هیچ نقطه‌ای از سرزمین عربستان، در امان نباشند و انصارالله هر جایی را که بخواهد، هدف حمله قرار می‌دهد. از سوی دیگر، کابوس کودتای احتمالی مخالفان داخلی، او را در هراس قرار‌داده است.
«محمد بن نایف» ولیعهد برکنار شده و «احمد بن عبدالعزیز» برادر شاه سعودی و وارث حقیقی تاج و تخت در عربستان، اکنون در زندان به سر می‌برند. با این حال، رسانه‌ها همواره از احتمال کودتای این دو نفر علیه بن سلمان خبر می‌دهند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان‌، یک مخالف سعودی از نشانه‌های بروز کودتای قریب‌الوقوع علیه ولیعهد عربستان خبر داد. «محمد المسعری»، دبیرکل حزب «التجدید الاسلامی»، به نقل از منابع مطلع مرتبط با وی، موقعیت محمد بن سلمان را متزلزل توصیف کرد و گفت، در نقطه مقابل او، احمد بن عبدالعزیز قرار دارد، کسی که موضع او روز به روز تقویت می‌شود. به گفته المسعری، عبدالعزیز توانسته است همراهی هزاران شخصیت از قبایل مختلف را به خود جلب کند. خبر‌ها حتی از حمایت‌های ارتش از عبدالعزیز حکایت می‌کند.
رئیس‌حزب التجدید الاسلامی یادآور شد، تفرقه در میان بخش‌های مختلف آل‌سعود رخنه کرده است و حتی سرویس‌های امنیتی عربستان دچار تفرقه شدید هستند.
به گفته این معارض سعودی، موقعیت
محمد بن سلمان متزلزل است، زیرا ارتش سعودی و فرمانده‌های نظامی حاظر در یمن، دچار اختلاف شده و برخی از آنها حتی با احمد بن عبدالعزیز بیعت کرده‌اند. پیش از این، شخصیت‌های مختلف قبیله‌ای از بن سلمان و رفتار متکبرانه او منزجر شده بودند. آنها با احمد بن عبدالعزیز بیعت کرده‌اند. بنابراین، به نظر می‌رسد که این شخص شروع به برهم زدن تعادل قدرت در ریاض کرده است. المسعری گفت، محمد بن سلمان در اوج سرخوشی به قدرت رسید، زیرا او با تجاوز به یمن آغاز به کار کرد، سپس به سوی تحریم قطر رفت. این مخالف سعودی یادآور شد، قتل «جمال خاشقجی»، روزنامه نگار سعودی، در کنسولگری عربستان در ترکیه، صدمات دیپلماتیک جبران ناپذیری را متوجه بن سلمان کرده است.
از آن زمان بود که ستاره ولیعهد جوان رو به افول گذاشته است. او ناکامی بن سلمان در تحقق رویای شهر «نئوم» را نیز به ناکامی‌های وی افزود.
این مخالف سعودی تاکید کرد، بن سلمان در ضعیف‌ترین موقعیت خود قرار دارد و به نظر می‌رسد که دوره او در حال به سر آمدن است و عبدالعزیز جای او را می‌گیرد.

.....................
نابودی ، سرنوشت قطعی و محتو آل سعود در آینده ای بسیار نزدیک

هر چند مدت یک بار میگند به زودی در عربستان میخواد کودتا بشه و هیچ خبری هم نمیشه!!!
نقل قول کردن
+7 #7234 شاعر مهدوی 1399-11-09 15:47


یمن آماده نصر یمانی است
یمن آن لشگر صاحب زمانی است

یمن آماده فتح حجاز است
یمن آماده جنگ جهانی است

یمن آغاز فتح آغاز عشق است
یمن آبستن رازی نهانی است

یمن آماده جنگ و جهاد است
مهیا بر نبردی ناگهانی است

یمن پیروزی مستضعفین است
یمن هادی به آن امری که دانی است

نگه‌ کن کی یمن از جا بجنبد
که در این نکته بس راز و معانی است

علائم بوده بر وقت ظهورش
یمانی گر رسد از او نشانی است


#یمانی_از_یمن
نقل قول کردن
+12 #7233 منتظر المهدی 1399-11-09 14:01
به نقل از سعاح:




به نقل از سعاح:





به نقل از منتظر المهدی:



سخنان صریح شهید بهشتی ره درباره عدالت‌خواهی


as6.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/4c502d5a5204c77debfb3b3cdfc2e8ee25545818-144p.mp4


سخنان #شهید بهشتی عمار ولایت در دیروز و امروز گرفتیم


لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است



#بازنشر

# حافظه تاریخی پیش نیاز گذر از # پیچ تاریخی


#به عقب برنمیگردیم
#مذاکره نمیکنیم
#انتقام سخت
#راه علاج مشکلات دولت جوان حزب اللهی
# 6 روز تا هدیه ویژه به کاربران معلوم الحال

لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است
نقل قول کردن
-3 #7232 شاگرد سعدل 1399-11-09 12:05
به نقل از سعدالدین ، عید سده:
حدس میزنم یعنی سید علی احمد

سعاح این کیه چیه درست میگه شمس الشموس حضرت استاد جل جلال
نقل قول کردن
+1 #7231 مهران 1399-11-09 09:55
(((مروری بر خیانت های حسن روحانی و لزوم بازخواست او برای آنها)))

- لزوم تشکیل پرونده ای کامل برای همه خیانت های حسن روحانی در هشت سال اخیر علیه اسلام، انقلاب اسلامی، اقتصاد کشور و معیشت مردم و مزدوری برای استکبار غرب با تحمیل خسران عظیم برجام به کشور در دادگاه

- لزوم تشکیل پرونده علیه هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی برای خیانت بزرگ شهریورماه 65 این دو نفر در ساخت و پاخت با آمریکا و اسرائیل علیه انقلاب، امام و رزمندگان

- لزوم تشکیل پرونده علیه مزدوران اصلی حسن روحانی در خیانت های سنگینش مثل علی لاریجانی، جواد ظریف، حسام الدین آشنا، واعظی، جهانگیری، نوبخت، عراقچی، زنگنه، آخوندی، شریعتمداری ، ولی الله سیف و ...

- لزوم تشکیل پرونده علیه حسن روحانی و علی لاریجانی و بیژن زنگنه به خاطر طراحی و اجرای بسیار خطرناک فتنه بنزینی آبان ماه 98

- لزوم ابطال مدرک دکترای برادر متقلب و حقه باز حسن روحانی(حسین فریدون) که عدد معدل کارشناسی ارشد خود را به سازمان سنجش و دانشگاه شهید بهشتی 4 نمره بالاتر اعلام کرده بود که طبق قانون جرم و پذیرش او تخلف و قطعا دوره و مدرک دکترایش باید باطل و فاقد اعتبار اعلام شود.

- لزوم تشکیل پرونده علیه حسن روحانی به خاطر تجزیه و انحلال سازمان متمرکز فضایی کشور و تعطیلی کامل صنعت فضایی ایران در راستای کرنش و پذیرش خفت بار دیکته های اربابان اروپایی و آمریکایی اش

- لزوم تشکیل پرونده علیه حسن روحانی و بیژن زنگنه به خاطر دنبال کردن وابستگی صنعت نفت به خارج، حذف شرکت های توانمند داخلی، ادامه خام فروشی نفت، نساختن پتروپالایشگاه و از همه مهمتر حدود 5 سال حذف کارت سوخت و ایجاد دهها میلیارد دلار ضرر به اموال عمومی

- لزوم تشکیل پرونده علیه حسن روحانی به خاطر وارد کردن دهها اتهام، القاب و نسبت های سخیف و بی ادبانه از جمله ابداع و بکارگیری ادبیات سخیف منقلی توسط خود او به دلسوزان راستین اسلام و انقلاب در راستای مزدوری برای آمریکا و برجام بازی احمقانه با منافع ملی

پرواضح است که روی کارآمدن حسن روحانی با فتنه پیچیده هاشمی در سال 92 برای به زمین زدن اسلام و انقلاب توسط این عنصر ضد ولایی و غربگرا بود.
رای آوری حسن روحانی در سال 96 با تخلفات گسترده در ماجرای تعرفه ها و تخریب های هدفمند علیه کاندیدای انقلابی با حمایت کامل ضد انقلاب و نفاق داخلی و رسانه های معاند خارجی یک رای آوری کثیف، نامشروع و مصداق واقعی " صد عن سبیل الله" بود که این موارد هم قابل تعقیب قضایی برای جلوگیری کامل از تکرار آنها توسط غربگرایان و باند فاسد خاتمی ملعون است.

الا لعنت الله علی القوم الظالمین

-:as
-:as
نقل قول کردن
-5 #7230 رایحه ظهور 1399-11-09 08:57
رهبر حزب مخالف سعودی خبر داد
کودتای قریب‌الوقوع نظامی علیه بن سلمان

یک مخالف دولت سعودی با استناد به شواهد موجود، از وقوع یک کودتای قریب‌الوقوع علیه ولیعهد این کشور خبر داد.

«محمد بن سلمان» در هراسی دوگانه به سر می‌برد؛ از یک طرف، پیشرفت‌های پهپادی و موشکی انصارالله یمن باعث شده تا سعودی‌ها در هیچ نقطه‌ای از سرزمین عربستان، در امان نباشند و انصارالله هر جایی را که بخواهد، هدف حمله قرار می‌دهد. از سوی دیگر، کابوس کودتای احتمالی مخالفان داخلی، او را در هراس قرار‌داده است.
«محمد بن نایف» ولیعهد برکنار شده و «احمد بن عبدالعزیز» برادر شاه سعودی و وارث حقیقی تاج و تخت در عربستان، اکنون در زندان به سر می‌برند. با این حال، رسانه‌ها همواره از احتمال کودتای این دو نفر علیه بن سلمان خبر می‌دهند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان‌، یک مخالف سعودی از نشانه‌های بروز کودتای قریب‌الوقوع علیه ولیعهد عربستان خبر داد. «محمد المسعری»، دبیرکل حزب «التجدید الاسلامی»، به نقل از منابع مطلع مرتبط با وی، موقعیت محمد بن سلمان را متزلزل توصیف کرد و گفت، در نقطه مقابل او، احمد بن عبدالعزیز قرار دارد، کسی که موضع او روز به روز تقویت می‌شود. به گفته المسعری، عبدالعزیز توانسته است همراهی هزاران شخصیت از قبایل مختلف را به خود جلب کند. خبر‌ها حتی از حمایت‌های ارتش از عبدالعزیز حکایت می‌کند.
رئیس‌حزب التجدید الاسلامی یادآور شد، تفرقه در میان بخش‌های مختلف آل‌سعود رخنه کرده است و حتی سرویس‌های امنیتی عربستان دچار تفرقه شدید هستند.
به گفته این معارض سعودی، موقعیت
محمد بن سلمان متزلزل است، زیرا ارتش سعودی و فرمانده‌های نظامی حاظر در یمن، دچار اختلاف شده و برخی از آنها حتی با احمد بن عبدالعزیز بیعت کرده‌اند. پیش از این، شخصیت‌های مختلف قبیله‌ای از بن سلمان و رفتار متکبرانه او منزجر شده بودند. آنها با احمد بن عبدالعزیز بیعت کرده‌اند. بنابراین، به نظر می‌رسد که این شخص شروع به برهم زدن تعادل قدرت در ریاض کرده است. المسعری گفت، محمد بن سلمان در اوج سرخوشی به قدرت رسید، زیرا او با تجاوز به یمن آغاز به کار کرد، سپس به سوی تحریم قطر رفت. این مخالف سعودی یادآور شد، قتل «جمال خاشقجی»، روزنامه نگار سعودی، در کنسولگری عربستان در ترکیه، صدمات دیپلماتیک جبران ناپذیری را متوجه بن سلمان کرده است.
از آن زمان بود که ستاره ولیعهد جوان رو به افول گذاشته است. او ناکامی بن سلمان در تحقق رویای شهر «نئوم» را نیز به ناکامی‌های وی افزود.
این مخالف سعودی تاکید کرد، بن سلمان در ضعیف‌ترین موقعیت خود قرار دارد و به نظر می‌رسد که دوره او در حال به سر آمدن است و عبدالعزیز جای او را می‌گیرد.

.....................
نابودی ، سرنوشت قطعی و محتو آل سعود در آینده ای بسیار نزدیک
نقل قول کردن
-8 #7229 سعدالدین ، عید سده 1399-11-09 08:39
به نقل از سعاح:


لینک دانلود:
uupload.ir/view/w3kq_mrr.mp4/

[قدیما مردمی که صاحبان انقلاب تلقی می شدند الان شده اند رعیت بی پناه۔ آیا فریادرسی هست؟!]

وضعیت ایران با زمان طاغوت از این نظر چندان تغیری نکرده و در کل هم باز تغیر چندانی دیده نمیشه ، اونی هم که هست در زمینه پیشرفت تکنولوژی مرهون دانشمندان غربی هستیم و منابع زیر زمینی
کلا میشه گفت یه انقلاب بدون دستاورد تو ایران رخ داد
نقل قول کردن
-10 #7228 سعاح 1399-11-09 08:09
بشنو از صاحبدلان!

uupload.ir/view/zfm4_عبودیت.mp3/

[برگرفته از جلسه چهل و سوم منطق الطیر]
نقل قول کردن
-13 #7227 سعاح 1399-11-09 06:57


[توییت خامنه ای دات آیی آر یادتون نره]
نقل قول کردن
-13 #7226 سعاح 1399-11-09 06:46
نقل قول کردن
-14 #7225 سعاح 1399-11-09 06:42


لینک دانلود:
uupload.ir/view/w3kq_mrr.mp4/

[قدیما مردمی که صاحبان انقلاب تلقی می شدند الان شده اند رعیت بی پناه۔ آیا فریادرسی هست؟!]
نقل قول کردن
-16 #7224 سعاح 1399-11-09 06:36
نقل قول کردن
-14 #7223 سعاح 1399-11-09 06:31


لینک دانلود:
uupload.ir/view/7e8g_mnv.mp4/
نقل قول کردن
-15 #7222 سعاح 1399-11-09 06:26
نقل قول کردن
0 #7221 اذل 1399-11-09 05:07
به نقل از سعدالدین ، عید سده:
بلوف نمیزنه و همین زمستون حمله میکنن و شاید قبل عید سده اما متاسفانه نمیدونم تقویم اون زمان چگونه بوده ، شاید هفدهم بهمن عیدسده باشه

چه کیفی داره جنگ سعدل اخر عمری ترسم از فیض جنگ بی بر بمانیم
نقل قول کردن
-1 #7220 اخته2 1399-11-09 05:00
به نقل از سعاح:
لابد منظورتون دوقطبی مقدس و زیرکانه است۔

حتی اگر مومنین در زمین حاکم گردند ما بین انها اختلاف می اندازیم تا بهترینشان مشخص گردد --ذات اختلاف بد نیست به شرطی که یک طرف بجای تخریب صادقانه عیوب را تشخیص و در جهت رفع تلاش کنه//اختلافی که در جهت رقابت مثبت ونه تخریب باشه نیاز مند جامعه است موتور محرکه می شه واس تعالی
نقل قول کردن
0 #7219 اخته2 1399-11-09 04:53
به نقل از انسان:
این اسراییلی چی میگه:
داره دروغ میگه یعنی؟

www.asriran.com/fa/news/767615/

نه ما جرعت حمله مستقیم جهت نابودی اسرائئل را داریم نه اونا هردو در شک وبلا تکلیفی//مرگ یک بار شیون یک بار کاش خداوند لطف کنه یکباره شرایط تغییر کنه این غده سرطانی جراحی شه تاوان این دشمنی داره کمر آحاد مردم را می شکنه
نقل قول کردن
0 #7218 انسان 1399-11-09 04:35
به نقل از سعدالدین ، عید سده:
بلوف نمیزنه و همین زمستون حمله میکنن و شاید قبل عید سده اما متاسفانه نمیدونم تقویم اون زمان چگونه بوده ، شاید هفدهم بهمن عیدسده باشه


امکانش هست ولی کم
ترامپ خطرناک تر بود و دیوونه هم بود
اسراییلی ها بیشتر ترجیح میدن ترور و بمب گذاری کنن، و تلاش برای تحریم و محاصره اقتصادی و اینجور کارها.
نقل قول کردن
-2 #7217 انسان 1399-11-09 04:31
به نقل از سهیل:
ای انسان ساده و ترسو اینا ۴۲ ساله هر روز ایران تهدید به جنگ کردند و میکنند ولی بولوفی بیش نیست!!!!!
اسراییل اگه عرضه داشت لبنان و غزه رو تصرف کامل میکرد!
۴۲ ساله هیچ غلط نظامی گسترده‌ای نتونستن علیه ایران انجام بدن و فقط در حد ترور و خرابکاری جزیی بوده! که اونم تقصیر غرب پرستان داخلی و نفوذی ها بوده و هست!


بابا باهوش
حمله رو نگفتم
مخالفت اسراییل با برجام‌ رو پرسیدم.
ولی حمله هم ازشون بعید نیست، تو یک سال گذشته هم به سوریه خیلی حمله کردن هم در ایران عملیات بمب گذاری و ترور انجام دادن.
نقل قول کردن
+2 #7216 سهیل 1399-11-09 02:12
به نقل از انسان:


این اسراییلی چی میگه:
داره دروغ میگه یعنی؟

www.asriran.com/fa/news/767615/

ای انسان ساده و ترسو اینا ۴۲ ساله هر روز ایران تهدید به جنگ کردند و میکنند ولی بولوفی بیش نیست!!!!!
اسراییل اگه عرضه داشت لبنان و غزه رو تصرف کامل میکرد!
۴۲ ساله هیچ غلط نظامی گسترده‌ای نتونستن علیه ایران انجام بدن و فقط در حد ترور و خرابکاری جزیی بوده! که اونم تقصیر غرب پرستان داخلی و نفوذی ها بوده و هست!
نقل قول کردن
-4 #7215 سعدالدین ، عید سده 1399-11-08 22:25
به نقل از انسان:
این اسراییلی چی میگه:
داره دروغ میگه یعنی؟

www.asriran.com/fa/news/767615/

بلوف نمیزنه و همین زمستون حمله میکنن و شاید قبل عید سده اما متاسفانه نمیدونم تقویم اون زمان چگونه بوده ، شاید هفدهم بهمن عیدسده باشه
نقل قول کردن
+7 #7214 منتظر المهدی 1399-11-08 21:42






شهادت حضرت ام البنین علیه السلام را محضر مولا امام زمان ارواحنا له الفداه و حضرت اباالفضل العباس علیه السلام و دوست داران حضرتش تسلیت عرض میکنیم

#الّلهُـمَّ_عَجِّــلْ_لِوَلِیِّکَـــ_الْفَـــرَج


ای مرثیه خوان، ز چشمِ خونبار مگو
با من ز سَــر و دستِ علمــدار مگو

◾️عبـــاس ، فدای قَد و بالای حسین
با امِّ بنیـــن از غــــمِ دلــدار مگو



هم ثانی زهرایی و هم نور دو عینی
مادر به اباالفضلی و هم اُمِّ حسینی
بر کلِّ عوالم تویی مادر بی بی جان
تو گوهر نایاب و عقیقِ عالمینی
خاتونِ با ادب هستی عالی نسب
گرفتی بی بی جان ام البنین لقب

#کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا


لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است
نقل قول کردن
+6 #7213 منتظر المهدی 1399-11-08 21:32


ام‌البنین و امام شناسی

وقتی بشیر خبر شهادت حضرت ابوالفضل علیه‌السلام 34 ساله، عبداللّه 24 ساله، عثمان 21 ساله و جعفر 19 ساله را به مادرشان می‌دهد، وی صبر و بردباری می‌کند و فقط از حال امام خود می‌پرسد


#آزمون ولایت مداری
#عاشورای زمان

لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است
نقل قول کردن
+7 #7212 منتظر المهدی 1399-11-08 21:22
یک هفته تا هدیه ویژه مخصوص # کاربران معلوم الحال


#کاربران معلوم الحال
#مهمترین هدف تخریب ولایت فقیه و نیروهای انقلابی


لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است
نقل قول کردن
+5 #7211 منتظر واقعی ظهور 1399-11-08 20:54
روحانی و خاتمی در دولت ضد انقلابی اصلاحات و روحانی و ظریف در دولت واداده غربگرای فعلی، اروپایی ها را آنقدر پررو کرده اند که دولت فعلی ایران را بازیچه دست خود می دانند و مستکبرانه امر و نهی می کنند!

کشورهای انگلیس و فرانسه و آلمان هر سه بازیچه آمریکا و صهیونبست ها هستند و هیچ ارزش خاصی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی برای روابط اقتصادی و سیاسی ندارند.
ارزش اینها در حد گرفتن پول از آنها و سپس دادن کالایی به آنها و یا گرفتن گرفتن کالایی از آنها و سپس دادن پول آنها و حمایت کنسولی از اتباع ایران در اینها است و نه بیشتر.

ایران باید فرانسه را برای تحویل مریم رجوی و سران پلید منافقین و اخراج آنها از این کشور و آلبانی تحت فشار قرار دهد.
ایران باید انگلیس را برای تعطیلی شبکه های معاند بی بی سی فارسی و "من و تو" تحت فشار قرار دهد و راههای حذف همه شبکه های معاند از آنتن دهی در ایران را از نظر علمی و فنی پیدا کند.

و اما ذکر نکات بسیار مهم:
هفت سال سیاست خارجی تسلیم، سازش و وادادگی در برابر آمریکا و اروپا توسط روحانی و ظریف تا ابد باید آیینه نظام ودولتمردان بعدی ایران باشد که:

1- کسانی که شناخت اعتقادی به مبانی اسلام و انقلاب اسلامی ندارند و آشنایی به نظام سلطه غرب ندارند یا منافع کشور را ذیل منافع استکباری غرب تعریف می کنند (غربگرایان و اصلاح طلبان)، مطلقا تا موقع ظهور امام عصر - سلام الله علیه - نباید پست مهم و حساس ریاست جمهوری و وزارت خانه ها و معاونت های دولت را در این کشور شیعه در اختیار بگیرند.

2- هر گونه مذاکره با آمریکا کما فی السابق جز خسران و ضرر برای کشور و پر رو کردن استکبار غرب نتیجه ای ندارد و باید برای همیشه ایران با استقلال صد در صدی از آمریکا راه اهداف مقدس خود طی کند.

3- دولت فعلی، اهداف پلید غربگرایان و گروهک ضد انقلابی و ضد اسلامی اصلاحات را در پوشش مذاکره خطرناک برجامی با آمریکا دنبال می کند و فریب سخنان ظاهری ارکان برجام پرست آن را نباید خورد.

4- برجام روحانی، ظریف و علی لاریجانی، یوغ بردگی غرب بر گردن ایران است و حتما باید ابطال شود و احدی اجازه فروش عزت و استقلال کشور به استکبار غرب را دیگر پیدا نکند.

5- تحمیل کنندگان برجام به کشور مخصوصا علی لاریجانی و محمد جواد ظریف، بدلیل عدم التزام به اسلام و انقلاب و ولایت فقیه، مطلقا در هیچ پست مدیریتی دیگری در کشور برای ادامه مزدوری برای آمریکا و تضعیف بیشتر کشور نباید به کار گرفته شود.

-:as
-:as
نقل قول کردن
-15 #7210 سعاح 1399-11-08 20:29
به نقل از رایحه ظهور:

بعید می دونم دونستن حکمت این فرمایش آقا اونقدری سخت باشه که شما به دنبال جای توی دلتون هستید!

وقتی یک جریان تمامیت خواهی بنام راست به سرکردگی هاشمی در اون دوران هست که اگر فرصت کند کل نظام و انقلاب را می بلعد درست کردن جریانی مقابل اینها هرچند حق هم نباشد برای مشغول کردن جریان راست و حفظ اصل نظام و انقلاب کاملا عقلانی و زیرکانه است.

متاسفانه شما نقاط قوت رو نقطعه ضعف می بینید!

لابد منظورتون دوقطبی مقدس و زیرکانه است۔
نقل قول کردن
-11 #7209 سعاح 1399-11-08 20:07
نقل قول کردن
-4 #7208 انسان 1399-11-08 19:41
به نقل از مسعود:
ا
وزیر خارجه پلید فرانسه اخیرا گفته است:
"ایران به تعهدات برجامی برگردد تا آمریکا خبرمرگ بایدن و بایدن پرستان به برجام منحوس برگردد!"
خ
جواب این سخنان خائنانه و درخواست استکباری و مکارانه وزیر خارجه فرانسه ضرب المثل معروف ایرانی است:
خر خودتی ...! بله آقای لودریان! خر خود خودتی و بایدن اربابت!

برجام باید ابطال شده و به زباله دان تاریخ برود و ایران به تمام حقوق هسته ای خود طبق NPT برگردد و پروتکل الحاقی هم برای همیشه باطل و معدوم شود.

-:as
-:as



این اسراییلی چی میگه:
داره دروغ میگه یعنی؟

www.asriran.com/fa/news/767615/
نقل قول کردن
-1 #7207 انسان 1399-11-08 19:34
به نقل از محمد:
آخه مردمی تر خاکی تر و پاک تر از احمدی نژاد داریم ؟
چطور روت میشه عنابستانی را به احمدی نژاد بچسبونی؟

انسان شیطان صفت محال است بتوانی احمدی نژاد را خراب کنی


این آدم در دولت احمدی نژاد رشد کرده و زمینه اینکه وارد مجلس بشه رو فراهم کرده.

این بساط رمالی که دامن‌گیر کشور شده هم از دوره احمدی نژاد باب شد:


tejaratnews.com/video/بازار-طلسم-و-رمالی
نقل قول کردن
-1 #7206 سعدالدین ، عید سده 1399-11-08 17:44
به نقل از شاگرد سعدل:
سعاح یعنی چی

حدس میزنم یعنی سید علی احمد
نقل قول کردن
-9 #7205 محمد 1399-11-08 17:26
به نقل از انسان:
مثل آدم راست میگم، پیدا کردن سابقه عنابستانی اینقدر برات سخته یا قبول واقعیت؟


آخه مردمی تر خاکی تر و پاک تر از احمدی نژاد داریم ؟
چطور روت میشه عنابستانی را به احمدی نژاد بچسبونی؟

انسان شیطان صفت محال است بتوانی احمدی نژاد را خراب کنی
نقل قول کردن
-12 #7204 سعدالدین ، عید سده 1399-11-08 13:55
یه رویا از شخصی به نام کاربری مناسک در ۲۷ سپتامبر۲۰۱۵ بود با ندای غیبی اشعث الله انتظر و ایشون دیروز در رویا شنیده که بهش گفتن اشعث مکه
این یعنی بزودی انتظار سپری میشه
نقل قول کردن
+1 #7203 كاوه 1399-11-08 13:43
به نقل از رایحه ظهور:


نفیسه‌السادات موسوی، شاعر به مناسبت وفات ام‌البنین شعری را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

از آن دمی که خانه مولا رسیدی

ام البنین را جای نامت برگزیدی

از بعد عاشورا دگر ام الشهیدی


ديدم كه اين پست جناب سيجاني كه شعري در رساي حضرت ام البنين است منفي هم گرفته.
گفتم بدونيد كه چه تفكرات خطرناكي در اين سايت حضور دارند.
نقل قول کردن
+2 #7202 کشنگاه 1399-11-08 12:08
به نقل از مسعود:
اشتباه استراتژیک حسن روحانی در دولت خبیث اصلاحات برای گفتگوی خائنانه و ذلیلانه کاملا غیرقانونی و غیرمربوط با سه دلقک بی اراده آمریکا در اروپا و عقد توافق ننگین سعد آباد با فریب خوردن کامل آن روز روحانی و ظریف مثل برجام منحوس و ننگین امروزشان، باعث شده است که فرانسه و انگلیس با توهم استکباری اربابی بر ایران هر از چندگاهی آمرانه دستور هسته ای و غیر هسته ای برای دولت ایران صادر می کنند.

البته وادادگی شخص حسن روحانی و بازیچه کردن صنعت خودروسازی و توتال بازی برای فرانسه در برجام، فریب خوردن از ماکرون در اولتیماتوم های کشکی به اروپا و دیدارهای ذلیلانه هر ساله با سران اروپا در نیویورک هم بی تاثیر در رشد این توهم استکباری در سران خبیث سه کشور اروپایی نبوده است!

وزیر خارجه پلید فرانسه اخیرا گفته است:
"ایران به تعهدات برجامی برگردد تا آمریکا خبرمرگ بایدن و بایدن پرستان به برجام منحوس برگردد!"
خ
جواب این سخنان خائنانه و درخواست استکباری و مکارانه وزیر خارجه فرانسه ضرب المثل معروف ایرانی است:
خر خودتی ...! بله آقای لودریان! خر خود خودتی و بایدن اربابت!

برجام باید ابطال شده و به زباله دان تاریخ برود و ایران به تمام حقوق هسته ای خود طبق NPT برگردد و پروتکل الحاقی هم برای همیشه باطل و معدوم شود.

-:as
-:as

دنیا محل منازعه و رقابته هیچ کشوری دوست کشور دیگر نیست منافع مشترک است که از هم حمایت می کنند// همین انگلستان و اروپا از نظر منابع طبیعی فقیرند ولی با انحسار تکنو لوژی و آزادی های بی بندو بارانه ثروت و مغزهای دنیا را در انحصار خود گرفته اند
نقل قول کردن
0 #7201 کشنگاه 1399-11-08 12:00
به نقل از انسان:
این ایده و روش جدیدی نیست، برای شناسایی و زدن s400 هم مقاله هایی از چند سال پیش در اینترنت بود که پیشنهاد میکردن تعدادی موشک کروز مجهز به گیرنده سیگنال طعمه بشن و وقتی s400 اونها رو میزنه موقعیت اون رو پیش از نابودی شناسایی کنن و به شکاری ها گزارش بدن. S300 که خیلی قدیمی تر و ضعیف تر از s400 هستش.

با روشهای موجود سیستم پدافند همیشه چند قدم از سیستم آفند عقب تره البت از اول تاریخ همین بوده هر دایواره پدافند غیر قابل رخنه نخواهد بود وراهی برای تخریبش پیدا خواهد شد73eb3
نقل قول کردن
-5 #7200 شاگرد سعدل 1399-11-08 11:51
به نقل از مسعود:
اشتباه استراتژیک حسن روحانی در دولت خبیث اصلاحات برای گفتگوی خائنانه و ذلیلانه کاملا غیرقانونی و غیرمربوط با سه دلقک بی اراده آمریکا در اروپا و عقد توافق ننگین سعد آباد با فریب خوردن کامل آن روز روحانی و ظریف مثل برجام منحوس و ننگین امروزشان، باعث شده است که فرانسه و انگلیس با توهم استکباری اربابی بر ایران هر از چندگاهی آمرانه دستور هسته ای و غیر هسته ای برای دولت ایران صادر می کنند.

البته وادادگی شخص حسن روحانی و بازیچه کردن صنعت خودروسازی و توتال بازی برای فرانسه در برجام، فریب خوردن از ماکرون در اولتیماتوم های کشکی به اروپا و دیدارهای ذلیلانه هر ساله با سران اروپا در نیویورک هم بی تاثیر در رشد این توهم استکباری در سران خبیث سه کشور اروپایی نبوده است!

وزیر خارجه پلید فرانسه اخیرا گفته است:
"ایران به تعهدات برجامی برگردد تا آمریکا خبرمرگ بایدن و بایدن پرستان به برجام منحوس برگردد!"
خ
جواب این سخنان خائنانه و درخواست استکباری و مکارانه وزیر خارجه فرانسه ضرب المثل معروف ایرانی است:
خر خودتی ...! بله آقای لودریان! خر خود خودتی و بایدن اربابت!

برجام باید ابطال شده و به زباله دان تاریخ برود و ایران به تمام حقوق هسته ای خود طبق NPT برگردد و پروتکل الحاقی هم برای همیشه باطل و معدوم شود.

-:as
-:as

خیانت شد اشتباه!؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
-4 #7199 شاگرد سعدل 1399-11-08 11:39
به نقل از سعاح:
بگمانم بزودی شاهد یوم الله دیگری خواهیم بود که یکی از تجلیّات روز قیامت و تبلی السرایر خواهد بود۔

سعاح یعنی چی
نقل قول کردن
+5 #7198 كاوه 1399-11-08 11:21
به نقل از رایحه ظهور:


نفیسه‌السادات موسوی، شاعر به مناسبت وفات ام‌البنین شعری را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.


ام البنین بودی اگر تا قبل آن روز

از بعد عاشورا دگر ام الشهیدی


شير مادرش حلالش باشه با اين شعر فوق العاده زيبايي كه گفت.
كاش خدا غلامي اين خانواده رو به ما هم عطا كنه.
نقل قول کردن
+5 #7197 رایحه ظهور 1399-11-08 10:56


نفیسه‌السادات موسوی، شاعر به مناسبت وفات ام‌البنین شعری را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

از آن دمی که خانه مولا رسیدی

ام البنین را جای نامت برگزیدی

این خانواده تازه مادر داده از دست

از این سبب دادی به خود نام جدیدی

گفتند فرزندان زهرا را از آغاز

با مهر خود،مانند مادر پروریدی

گرچه کنیز بچه‌ها خواندی خودت را

در مادری کردن بر آنها روسپیدی

تنها نه یک عباس نام‌آور؛ نوشتند

تو باغبانِ چار ابالفضل رشیدی

راوی پسرهای تو را می‌گفت، اما

تکرار می‌کردی : حسینم را ندیدی؟

داغ سر و سرنیزه‌ها بر سینه‌ات ماند

داغی که با چشمان ظاهر هم ندیدی

ام البنین بودی اگر تا قبل آن روز

از بعد عاشورا دگر ام الشهیدی
نقل قول کردن
+2 #7196 رایحه ظهور 1399-11-08 10:50
نقل قول کردن
+2 #7195 رایحه ظهور 1399-11-08 09:53
به نقل از سعاح:
میگه چون اکثراً ما مسلط بودیم اوضاع خوبه:

لینک دانلود:
uupload.ir/view/5r8u_mhm.mp4/

فقط نمی دونم این وسط توییت چند روز پیش khamenei.ir رو کجای دلم بذارم؟:

fa.shafaqna.com/news/1075869/


بعید می دونم دونستن حکمت این فرمایش آقا اونقدری سخت باشه که شما به دنبال جای توی دلتون هستید!

وقتی یک جریان تمامیت خواهی بنام راست به سرکردگی هاشمی در اون دوران هست که اگر فرصت کند کل نظام و انقلاب را می بلعد درست کردن جریانی مقابل اینها هرچند حق هم نباشد برای مشغول کردن جریان راست و حفظ اصل نظام و انقلاب کاملا عقلانی و زیرکانه است.

متاسفانه شما نقاط قوت رو نقطعه ضعف می بینید!
نقل قول کردن
-4 #7194 انسان 1399-11-08 09:14
به نقل از محمد:
اسم خودت را گذاشتی انسان!!!!!

ولی مثل ....دروغ میگی


مثل آدم راست میگم، پیدا کردن سابقه عنابستانی اینقدر برات سخته یا قبول واقعیت؟
نقل قول کردن
+8 #7193 عباس 1399-11-08 08:23
به نقل از سعاح:

امام خمینی: شما غلط می کنید شواری نگهبان را قبول ندارید
نقل قول کردن
+9 #7192 هاپو کومار 1399-11-08 07:29
به نقل از سعاح:
با سلام و مهر و احترام۔ صبح تون بخیر @};-

تذکر بردارانه به خودم و سایر دوستان در سایت:

اگر بجای کلمات نا متعارف و دور از شان مومنان، با منطق و استدلال و برهان و البته ملایمت صحبت کنیم ولو در مورد مخالفان و دشمنان مون باشد پذیرفتنی تر و دلنشین تر خواهد بود۔ عذر می خواهم۔

چقد تو بچه مثبتی ؟
آخه این همه ادب ؟
پیشی .... بیا منو بخور ...
نقل قول کردن
-19 #7191 سعاح 1399-11-08 07:10
نقل قول کردن
-15 #7190 سعاح 1399-11-08 07:07
نقل قول کردن
-21 #7189 سعاح 1399-11-08 07:04
میگه چون اکثراً ما مسلط بودیم اوضاع خوبه:

لینک دانلود:
uupload.ir/view/5r8u_mhm.mp4/

فقط نمی دونم این وسط توییت چند روز پیش khamenei.ir رو کجای دلم بذارم؟:

fa.shafaqna.com/news/1075869/
نقل قول کردن
-19 #7188 سعاح 1399-11-08 06:50
بگمانم بزودی شاهد یوم الله دیگری خواهیم بود که یکی از تجلیّات روز قیامت و تبلی السرایر خواهد بود۔
نقل قول کردن
-19 #7187 سعاح 1399-11-08 06:48
نقل قول کردن
-19 #7186 سعاح 1399-11-08 06:44
مکتوبات/ کودک انتحاری بسته در بغداد که در آخرین لحظات پشیمان شد و خود را تسلیم پلیس کرد.

لینک دانلود:
uupload.ir/view/5br0_kii.mp4/
نقل قول کردن
-20 #7185 سعاح 1399-11-08 06:38
تذکر:

همانطوریکه بی تفاوت رد شدن از قرآن مجید مهجور گذاشتنش تلقی می شود؛

وَقَالَ الرَّسُولُ يَا رَبِّ إِنَّ قَوْمِي اتَّخَذُوا هَٰذَا الْقُرْآنَ مَهْجُورًا ﴿الفرقان: ٣٠﴾
در آن روز رسول (به شکوه از امت در پیشگاه رب العزّه) عرض کند: بارالها (تو آگاهی که) امّت من این قرآن را به کلّی متروک و رها کردند.

همانطور امامت و ولایت و حضور و فیض رسانی دائمی امام زمان عجل الله تعالیٰ فرجه الشریف رو یک امر صرفاً تشریفاتی و رسمی و [ناکارآمد قبل از ظهور] تلقی کردن نیز مصداق آیه مذکور در مورد امامت و ولایت معصوم صلوات الله علیه می باشد۔ پناه بر خدا!

یادمون باشد قرآن و عترت باهمند و از هم جدا نمی شوند۔ چنین آیات و روایات رو صرفاً لقلقله زبان یا بیان احساسات ندانیم مبادا به کتاب آسمانی و هادیان برحق توهین کرده باشیم۔
نقل قول کردن
-18 #7184 سعاح 1399-11-08 06:27
نکته:
حضرت ولی عصر صاحب العصر والزمان روحی و ارواحنا له الفداه به اذن الله صاحب ولایت مطلقه می باشند وا سایر ولایتها اعم از ولایت فقیه محترم در مقابلش ولایت جزئی و اعتباری تلقی می شود۔ نگذاریم شیطان برای مون اصلی و فرعی رو جابجا بکند۔
نقل قول کردن
-19 #7183 سعاح 1399-11-08 06:18
با سلام و مهر و احترام۔ صبح تون بخیر @};-

تذکر بردارانه به خودم و سایر دوستان در سایت:

اگر بجای کلمات نا متعارف و دور از شان مومنان، با منطق و استدلال و برهان و البته ملایمت صحبت کنیم ولو در مورد مخالفان و دشمنان مون باشد پذیرفتنی تر و دلنشین تر خواهد بود۔ عذر می خواهم۔
نقل قول کردن
+6 #7182 مسعود 1399-11-07 21:18
اشتباه استراتژیک حسن روحانی در دولت خبیث اصلاحات برای گفتگوی خائنانه و ذلیلانه کاملا غیرقانونی و غیرمربوط با سه دلقک بی اراده آمریکا در اروپا و عقد توافق ننگین سعد آباد با فریب خوردن کامل آن روز روحانی و ظریف مثل برجام منحوس و ننگین امروزشان، باعث شده است که فرانسه و انگلیس با توهم استکباری اربابی بر ایران هر از چندگاهی آمرانه دستور هسته ای و غیر هسته ای برای دولت ایران صادر می کنند.

البته وادادگی شخص حسن روحانی و بازیچه کردن صنعت خودروسازی و توتال بازی برای فرانسه در برجام، فریب خوردن از ماکرون در اولتیماتوم های کشکی به اروپا و دیدارهای ذلیلانه هر ساله با سران اروپا در نیویورک هم بی تاثیر در رشد این توهم استکباری در سران خبیث سه کشور اروپایی نبوده است!

وزیر خارجه پلید فرانسه اخیرا گفته است:
"ایران به تعهدات برجامی برگردد تا آمریکا خبرمرگ بایدن و بایدن پرستان به برجام منحوس برگردد!"
خ
جواب این سخنان خائنانه و درخواست استکباری و مکارانه وزیر خارجه فرانسه ضرب المثل معروف ایرانی است:
خر خودتی ...! بله آقای لودریان! خر خود خودتی و بایدن اربابت!

برجام باید ابطال شده و به زباله دان تاریخ برود و ایران به تمام حقوق هسته ای خود طبق NPT برگردد و پروتکل الحاقی هم برای همیشه باطل و معدوم شود.

-:as
-:as
نقل قول کردن
+5 #7181 رایحه ظهور 1399-11-07 20:26
فیلم / سخنرانی جالب استاد رائفی پور پیرامون مقام مومنین آخرالزمان



s17.picofile.com/file/8422856618/video_2021_01_26_19_01_46.mov.html
نقل قول کردن
+6 #7180 رایحه ظهور 1399-11-07 17:40
بهترین راه تسریع و تعجیل در ظهور در دیدگاه شهید چمران



کسانی که فکر می‌کنند، باید گوشه‌ای بخوابند تا امام زمان(عج) ظهور بفرماید و جهان را از عدل و قسط پر کند، سخت در اشتباهند.
مردم ما باید بیشتر بکوشند، بیشتر مبارزه کنند، و این تحول و تکامل نفسی را هر چه سریعتر در روح و قلب خود ایجاد نمایند تا باعث تسریع در ظهور حضرت شوند.

باید بدانید که امام حاضر است و بر اعمالتان نظارت دارد. امام پیروان خود را رها نکرده و به دست هواها نسپرده، مراقب آنهاست، اگر به آنها ناراحتی برسد، قلب مبارکش به درد می‌آید، اگر خونریزی ناحقی در جایی صورت بگیرد، حضرت ناراحت می‌شود.
آن بزرگوار مراقب است و با تمام وجود می‌کوشد تا این تحول نفسی را در این امت و این مردم به وجود بیاورد.

اگر جوانان ما در اعتقادشان به خود بقبولانند امام زمان در میان آنها زندگی می‌کند و شاهد اعمالشان است،
رفتار و زندگی و فداکاری و مرگ و حیات آنان تغییر کیفی پیدا می‌کند
و چه بسا جهش بزرگی در حرکت تکاملی جوانان ما به سوی مدینه فاضله ایجاد شود.

آنها (جوانان ما) امام زمان(عج) را به صورت اسطوره‌ای در تاریخ به شمار می‌آورند.
این اشتباه محض است. امام زمان حضور دارد و هر عملی را که ما انجام می‌دهیم می‌بیند و می‌شنود.
روزی که مردم ما به این اعتقاد برسند و آن را لمس کنند، بزرگترین جهش‌ها در راه تکامل زندگیشان به وجود می‌آید؛
و این قدم اصلی برای تسریع در ظهور حضرت است.

منبع: besuyezohur.ir
نقل قول کردن
+2 #7179 رایحه ظهور 1399-11-07 17:35
حمله موشکی به ریاض

منابع خبری وابسته به سعودی‌ها مدعی شده‌اند هواپیماها از فرودگاه ریاض به فرودگاه‌های دیگر تغییر مسیر داد‌ه‌اند.
خبرگزاری رویترز هم از شنیده شدن صدای انفجار در ریاض خبر داد که دلیلش هنوز مشخص نشده است. /تسنیم

......................
منتظر فرو ریختن این برج شیطانی به همین زودی ها باشید!
نقل قول کردن
+8 #7178 مهاجر 1399-11-07 11:52
به نقل از كاوه:
اسرائيل چندين ماهه كه درگير اعتراضات ضد دولتي و اعتراضات به وضع معيشته. از طرفي هم با ارتودكسها بخاطر قوانين قرنطينه كرونايي درگيره. امروز در Bnei Brak كار به تيراندازي هم كشيده.

اين چند وقت ديديد بهاري هاي منتظر امام ِ مخالف نظام از هارآتص و دبكا خبري اينجا كار كنند؟؟
حالا كافيه يه گاز پيك نيكي يجاي تهران بتركد. سريعا اهل مطالعه دبكا و هاآرتص ميشن.

ذات آدم رو در اينگونه موارد ميشه شناخت.

سلام
احسنت، کاش میشد هزار تا مثبت به این نظر شما داد
نقل قول کردن
+10 #7177 كاوه 1399-11-07 11:25
اسرائيل چندين ماهه كه درگير اعتراضات ضد دولتي و اعتراضات به وضع معيشته. از طرفي هم با ارتودكسها بخاطر قوانين قرنطينه كرونايي درگيره. امروز در Bnei Brak كار به تيراندازي هم كشيده.

اين چند وقت ديديد بهاري هاي منتظر امام ِ مخالف نظام از هارآتص و دبكا خبري اينجا كار كنند؟؟
حالا كافيه يه گاز پيك نيكي يجاي تهران بتركد. سريعا اهل مطالعه دبكا و هاآرتص ميشن.

ذات آدم رو در اينگونه موارد ميشه شناخت.
نقل قول کردن
-10 #7176 سعدالدین ، عید سده 1399-11-07 11:20
فردا شش سال و شش ماه و شش روز از ریاست ریولین بر اسرائیل گذشته
و همچنین ۷۶ امین سالگرد هولوکاسته
!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد