رایحه ظهور

9 دي ، جلوه اي زيبا از دنياي درخشان پس از ظهور / فتنه 88 ، گناهی نابخشودنی


سالروز حماسه عظيم 9 دي ما را برآن داشت تا در كيفيت و چرايي اين رخداد عظيم تامل كنيم و اين شاهكار عظيم شيعي را از زاويه اي ديگر مورد بررسي قرار دهيم. خصوصيات و وي‍ژگيهاي مهمي در اين حركت بزرگ وجود دارد كه كمتر مي توان آن را در سراسر تاريخ تشيع  بلكه در سراسر تاريخ بشريت پيدا كرد ، يكپارچگي و وحدت كم نظير ، بصيرت و روشن بيني ناب ، حضور همه اقشار ، رسوايي نفاق و .... كه از خصوصيات معقول و منقول جامعه مهدويست ، مي توان گفت 9 دي جلوه اي روح نواز از دنياي زيباي پس از ظهور بود ، جلوه اي كه تحققش نزديك بودن صبح زيباي جامعه مهدوي را بشارت مي داد

 

» ابتدای نظرات (1651)

 

اندك تاملي در ابعاد مختلف و نحوه وقوع حركت ماندگار مردمي در 9 دي سال 88 بروشني نشان مي دهد كه اوصاف بسيار مهم و ارزشمندي در بستر اين رويداد كم نظير واقع شده و خودنمايي مي كند ، اوصافي كه بنا بر روايات شريف بصورت اتم و كامل در زمان حكومت آخرين حجت حق بر روي زمين محقق شده و براي هميشه در جامعه جريان خواهد داشت ، در اين مجال كوتاه در نظر داريم تا برخي از اين ويژگيها را بصورت خلاصه مورد اشاره قرار دهيم.

1- عشق به ولايت و تجلي آن در جامعه

حماسه 9 دي بصورت كامل نشانگر عشق به ولايت و رهبري جامعه بود ، در جاي جاي ايران اسلامي و در بين تمام اقشار ، حتي اقشاري كه ارق مذهبي چنداني نداشتند ، به خوبي مي شد در آن روز عظيم عمق محبت و ارادت را به ساحت ولايت مشاهده كرد خصوصيت بسيار مهمي كه به صورت كامل در زمان حكومت امام عصر(عج) نمود خواهد يافت.

و همچنانكه مي دانيم عشق به ولايت از خصوصيات بارز جامعه مهدويست ، جامعه اي كه در آن ولايت و رهبري جامعه مانند نگين انگشتري در ميان گرفته مي شود.

2- رسوايي جريان نفاق و تضعيف آن


يكي ديگر از وي‍ژگيهاي برجسته حماسه 9 دي ، رسوايي كامل جريان نفاق بود تا جايي كه اين جريان مرموز و نيمه آشكار كه تا قبل از حماسه 9 دي با آميختن حق و باطل و سردست گرفتن نمادهاي ديني و تلاش براي اجراي كاريكاتورگونه وقايع انقلابي ، نقابي بر چهره داشت ، پس از جنايت بزرگ عاشوراي 88 و با خروش عظيم مردمي در 9 دي بطور كامل رسوا شد و به ميزان قابل توجهي از مقبوليت و پايگاه اجتماعي خود را از دست داد و ديگر مجال و آبرويي براي چنگ زدن به مظاهر ديني نيافت ، بنا بر روايات شريف ضعف كامل جريان نفاق يكي از وي‍ژگيهاي بارز حكومت مهدويست ، بطوري كه در آن جامعه نوراني جريان نفاق علي رغم وجود و حضور ، به علت بصيرت و يكپارچگي و حضور مردمي مجالي براي قدرت گرفتن ندارد.

3- وحدت و يكپارچگي مردم

يكي ديگر از وي‍ژگيهاي بارز حماسه 9 دي ، وحدت و يكپارچگي عظيم مردمي بود ، همه مردم از هر طيف و طايفه و مسلك و گروهي فارغ از هرگونه گرايش سياسي با انگيزه دفاع از دين و ولايت و مقدسات به صحنه آمده بودند تا تابلويي حيرت انگيز از وحدت و حضور براي هميشه ترسيم شود و تا بار ديگر و اين بار در كوران فتنه اي بزرگ درخواست و پيام امام عصر(عج) عملي گردد :

(ولو ان اشياعنا، وفقهم الله لطاعته، علي اجتماع من القلوب في الوفاء بالعهد عليهم، لما تأخر عنهم اليمن بلقائنا ولتعجلت لهم السعادة بمشاهدتنا، علي حق المعرفة وصدقها منهم بنا، فما يحبسنا عنهم الا ما يتصل بنا مما نکرهه ولا نؤثره منهم، والله المستعان وهو حسبنا ونعم الوکيل وصلواته علي سيدنا البشير النذير محمد وآله الطاهرين وسلم).(1)

اگر شيعيان ما - که خداوند توفيق طاعتشان بخشد - با دلهايي متحد ويکپارچه، به پيماني که با ما دارند وفا مي کردند، هرگز ميمنت وفيض ملاقات ما از آنان به تأخير نمي افتاد وبه زودي، سعادت ديدار ما با معرفتي کامل وشناختي راستين، نصيبشان مي گرديد.

4- بصيرت عميق توده هاي مردمي


تحليل دقيق و عميق مردمي در جريان حماسه 9 دي يكي ديگر از ابعاد درخشان آن است ، مردم بدون هراس و بدون هرگونه مسامحه  بر مركز اصلي فتنه ها دست گذاشتند و با صداي هماهنگ و رسا حقايق را فرياد زدند ، بصيرت نابي كه بسياري از خواص بي بصيرت و كم بصيرت در طول فتنه 88 از آن بي بهره بودند و البته اين بصيرت عميق مردمي يكي از ويژگيهاي برجسته دنياي پس از ظهور و جامعه مبارك مهدويست ، بصيرت نافذي كه به فتنه ها و توطئه هاي جريان نفاق مجال جولان نخواهد داد.

 

5- عشق به مظاهر ديني و پاسداشت آنها

يكي ديگر نمودهاي آشكار حماسه 9 دي عشق اقشار مردمي به مظاهر ديني بود ، هتك حرمت عاشوراي 88 ، آتش گرفتن پرچم هاي عزاداري ، حمله به مساجد و ... آتش غيرت مردم مسلمان را شعله ور ساخت و آنها را به نشانه اعتراض به خيابانها كشاند ، غافلاني كه صرف حضور و بروز برخي بدحجابيها در جامعه فاتحه ارزشها و مقدسات را خوانده بودند با مشاهده تلاطم عشق مردمي به مقدسات و وجود نازنين اباعبدالله الحسين(ع) و انقلاب اسلامي به عمق اشتباه خود پي بردند.

تعظيم و پاسداست شعائر ديني  و حرمت و جايگاه رفيع آنها يكي ديگر از صفات جامعه مهدوي و دوران مبارك پس از ظهور است.

6- رسوايي خواص بي بصيرت و تحميلگر


يكي ديگر از صفات برجسته و اصلي حماسه 9 دي  رسوايي خواص بي بصيرت و تحميلگر بود ، خواصي كه در طول فتنه 88 علي رغم داعيه دفاع از دين و هتك حرمت مقدسات ، زبان در كام گرفته و به گوشه اي خزيده بودند ، با حضور عظيم مردمي در صحنه اعتراض خشمگينانه و غيرتمندانه خود رسوا و بي آبرو شدند ،  شعارها ، پارچه نوشته ها ، پلاكاردها و دست نوشته هاي بي شماري در سراسر كشور ، سران فتنه و نفاق را نشانه رفته و مرگ آنها را خواستار شده بود ، اين شعارها خواست مردمي بود كه به صورت يكپارچه و هماهنگ دادگاه بزرگي براي مجازات خواص بي بصيرت ، عاملان و آمران فتنه و خواص بي بصيرت برگزار كردند.

يكي ديگر از صفات جامعه نوراني مهدوي تضعيف و بلكه نابودي جايگاه خواص بي بصيرت و تحميلگر است كه در سايه تضعيف آنها ياران صديق ولايت تثبيت شده و محبوب خواهند بود.

7- مرزبندي آشكار حق و باطل

يكي ديگر از صفات حماسه 9 دي ، آشكار شدن حق و باطل و مرزبندي مشخص بين آنها بود ، آشكار شدن باطن پليد جريان نفاق در هتك حرمت مقدسات كمك بسياري به اين آشكار شدن و مرزبندي كرد و در سايه اين شفافيت و مرزبندي بود كه حركت بزرگ مردمي شكل گرفت

8- رابطه مستقيم ولي با مردم

يكي ديگر از اثرات و صفات حماسه 9 دي آشكار شدن رابطه مستقيم امام و امت بود ، از ابتداي اسلام ، هميشه گروهي كه نزديك ترين افراد به امام بودند ، تلاش داشتند تا گروه سومي تشكيل دهند با نام خواص تا رابطه امام و امت از مجرا و تحت نظارت آنها شكل گيرد اما اين گروه بخصوص زماني كه دنياگرايي در آنها شدت مي گرفت عملاً به سدي در رابطه امام و امت تبديل مي گرديد ، يكي از اثرات و ويژگيهاي حركت بزرگ 9 دي ، برداشته شدن اين سد و ارتباط مستقيم امام و امت بدون حضور هرگونه خواصي بود ، صفت بارزي كه در دوران حكومت مهدوي نيز جلوه گر خواهد شد ، از سويي مردم به آنچنان رشد و عقلانيت و نورانيتي دست خواهند يافت كه براي درك امام نياز به هيچ واسطه اي نداشته باشند و از سويي ديگر اطرافيان امام و خواص جامعه آنچنان نورانيتي پيدا خواهند كرد كه عملاً ذوب در امام بوده و در رابطه مستقيم حجت حق و مردم حجابي ايجاد نخواهند كرد.

با نگاهي به  وي‍ژگيها و حقايق مذكور كه در برهه اي از زماني حساس و در كوران فتنه اي بزرگ از بزرگترين جامعه شيعي جهان نمود يافت و به روشني صفات روشن جامعه مهدوي را به نمايش گذاشت بخوبي مي توان درك كرد كه جامعه ما اينك تا چه اندازه به جامعه موعود نزديك شده و چه پتانسيل عظيمي براي تبديل قريب الوقوع آن وجود دارد. ان شاالله اين گوهر ناب در كوران آخرين فتنه اين قابليت مبارك را جلوه گر خواهد ساخت.

............

- به یقین فتنه 88 را باید گناه نابخشودنی جریان نفاق و برخی خواص دنیاطلب در برهه ای تاریخی و حساس از کشور دانست که ضربات جبران ناپذیری بر نظام اسلامی تحمیل کرد ، حال باید دید چگونه مسئولان امر در برابر این گناه نابخشودنی به وظیفه خود عمل خواهند کرد. اما قدر مسلم این است که اگر مجرمان به سزای اعمال ننگین خود نرسند در آینده باید منتظر تکرار این وقایع تلخ بود.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1651 سوتک 1392-10-24 19:25
emze313.blogfa.com/
امام زمان(عج) برای لشکر خود نام نویسی میکند.

برای عضویت در سپاه امام مشخصات خود را در قسمت نظرات ثبت کنید. تا در اسرع وقت در وب قرار داده شود انشالله همه ی ما در رکاب امامان به درجه شهادت نایل شویم.
نقل قول کردن
+9 #1650 مهرداد / بچه مثبت 1392-10-21 22:09

اوضاع اینطوری هاست ...




سردار سعید قاسمی:
چندین ماهه قراره خفه خون بگیریم تا به تو ثابت بشه و این ۱۷ ، ۱۸ میلیونی که برای بهتر معیشت رای دادند ، مشخص بشه که ...
نقل قول کردن
-2 #1649 u313 1392-10-21 21:34
به نقل از u313:
چرا باید بابک زنجانی دستگیر شود؟؟؟؟؟؟

تو سخت ترین شرایط، تحریم ها رو دور میزد، نفت رو میفروخت، طلا و دلار و .... میاورد
بزرگترین جرم رضا ضراب اینه که رشوه میداده تا پولشویی کنه و طلا و دلار به ایران بفرسته

تروخدا 1کم بصیرت داشته باشید...

قضیه کرسنت و آقایون رو راحت ول کردن

اینجوری میخوان اذهان گمراه شن

بابم هیچ جرمی نداشته، وگرنه تا الان جرمشو میگفتن.

تازه هرکسی هم وقتی ماری میکنه دستمزد میگیره

تو سخت ترین شرایط 15 تا هواپیما اورد ایران ... کی میتونه بیاره؟؟؟؟
نقل قول کردن
-2 #1648 u313 1392-10-21 21:16
چرا باید بابک زنجانی دستگیر شود؟؟؟؟؟؟

تو سخت ترین شرایط، تحریم ها رو دور میزد، نفت رو میفروخت، طلا و دلار و .... میاورد
بزرگترین جرم رضا ضراب اینه که رشوه میداده تا پولشویی کنه و طلا و دلار به ایران بفرسته

تروخدا 1کم بصیرت داشته باشید...

قضیه کرسنت و آقایون رو راحت ول کردن

اینجوری میخوان اذهان گمراه شن

بابم هیچ جرمی نداشته، وگرنه تا الان جرمشو میگفتن.
نقل قول کردن
0 #1647 مهدی 1392-10-21 20:58
توجه

توجه

توجه


مقاله جدید منتشر شده است...



zz:
نقل قول کردن
+1 #1646 خراسانی 1392-10-21 20:18
ذکری که حضرت صاحب الامر(عج) توصیه فرمود

يکي از علماي بزرگ، در زمان قديم در تخت فولاد خدمت امام زمان«ارواحنا‌فد اه» رسيده بود و از آن حضرت درخواست «علم اکسير»کرده بود. در حالي که ياد گرفتن علوم غريبه حرام است و گفت و شنود و تعليم و تعلّمش نيز حرام است. آن حضرت به او فرموده بودند: علوم غريبه به تو چه ربطي دارد؟ من به جاي آن ختمي به تو ياد مي‌دهم که بهتر از اکسير است. بعد فرموده بودند . . .


www.rajanews.com/detail.asp?id=178686نقل قول:
اقای خراسانی توجیه نتراشید
شرمنده ، یکی از مشکلات من اینه که به ندرت اسم کاربرها یادم می مونه و سابقه بحث هاشون تو خاطرم نیست . امروز که شما بحث کردید ، اولش فکر کردم یه چیزی بارتونه ! برای همین ادامه دادم ، ولی الان پشیمون شدم . . . شما هر چی میگی درسته .

یا علی
نقل قول کردن
0 #1645 حسین 1392-10-21 18:35
به نقل از خراسانی:
یا علی


به نام الله

سلام

تهمتی که زدید این بود " به خاطر مطامع شخصی و ... " اینکه این حقیقت هست یا نیست برای شما قابل اثبات نیست ، پس تهمت حساب میشه . و متاسفانه اگر هم بعدا اثبات بشه باز شما گناهکارید ! چون شما قبل از اینکه اسناد رو متوجه بشید تهمت زدید !

در مورد خواب ! خواب حجت نیست . . . ولی آیت الله مصباح بر اساس خوابشون از احمدی نژاد دفاع کردند ؟ ! مسلما نه . . . احمدی نژاد در سال 84 در بین اون افراد بهتر بود . و حتی در سال 88 هم بهتر بود . . . خواب بشارت هست ولی حجت نیست .

اگر شما هیچ دلیلی برای دفاع از کسی نداشتی ، و به خاطر خواب ازش دفاع کنی . . . این میشه اشتباه . ولی اگه دلیل داشتی ، خوابی هم دیدی . . . خب بشارته ، مشکلی نداره .

در مورد آیت الله علم الهدی ، اولا وقتی کسی بحث علمی می کنه ، نباید شما سریع جبهه گیری منفی بکنی . . . یه کم صبر و تحمل و تحقیق . خب امیر کبیر افرادی رو توی دارالفنون گذاشت ک سابقه بدی داشتند . . . تمام اساتیدی که به دارالفنون اومدند هم اروپایی بودند . . . هر چند کار امیر کبیر زیاد طول نکشید و در حد 3-4 سال تونست وزیر باشه .
پس این یه بحث تاریخیه و حکم الهی نیست . در زمن سکولار بودن چیز عجیبی نیست ! الان خیلی از هیئتی های ما سکولارند ! با اینکه نباید باشند ! . . . خیلی از مسئولین ما نماز و روزشون ترک نمیشه ، ولی در عمل سکولار هستند . . . سکولار یک برچسب نیست که بشه به راحتی کشفش کرد ، حتی خود فرد .

در مورد محمود کریمی ، اولا هنوز زوایای قضیه مشخص نیست ، دوما هجمه ای که به ایشون هست به خاطر تیر اندازی نیست ! به خاطر مداح بودنش ه . . . و به خاطر اینکه یک مداح حکومتی به حساب میاد و خط قرمز هارو معمولا رعایت کرده . این قضیه وقتی مشخص شد میشه در موردش قضاوت کرد ، ولی اون موقع هم نمیشه به تمام مداحان و مسئولین جامعه بسطش داد .

یا علی

اقای خراسانی توجیه نتراشید .ضمن اینکه خوب ومردم رو مشخص میکنند دوما به نظرم یک سر بزنید به سخنان ایت الله مصباح در مورد احمدی نزاد بشنوید که خطری که امروز از سوی جریان انحرافی به اسلام وارد شده است بشترین خطر از زمان صدر اسلام است .اخه ادم یا زنگی زنگ باشه یا رومی روم چرا از امام زمان مایه میزارن بعد رای اوردن احمدی نژاد چه ربطی به امام زمان دارد .در مورد اقای کریمی پسر خوب اینکه سردار رادان خودش گفته اونایی که با محمود کریمی تصادف کردند ارازل نمی باشد .چون هیچ وقت ارازل قادر به شکایت کردن نیستند .متاسفانه شما دینتان رو از همین اقایان محمود کریمی میگیرید پس باید اونا رو مقدس بکنید جون هرگز نمیتوانید قبول کنید محمود کریمی اشتباه کرده. در مورد اقای علم الهدی فکر کنم از نظر شما ایشون نائب خدا هستند چون با اینکه هرگز مرجع تقلید نیست گفته اونایی که در انتخابات92 شرکت نمیکنند یقینا به جهنم میروند.
نقل قول کردن
-2 #1644 منتظر عدالت 1392-10-21 16:37
افراطی گری

نقل قول کردن
+3 #1643 منتظر عدالت 1392-10-21 16:35
مژده! مشکل ایجاد اشتغال حل شد


سعید در فیسبوک نوشت:
روحانی: دولت قبل شغل زیاد ایجاد کرد اما برای چینیها و کره ای‌ها!

نقل قول کردن
+3 #1642 منتظر عدالت 1392-10-21 16:32
روستاییان از سبد کالایی حذف شدند
از نگاه کلان اقتصادی، پرداخت یارانه کالایی به معنای عقیم گذاشتن طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و عقب‌گرد به نظام اقتصاد کوپنی است.

جالب آن که تیم اقتصادی دولت یازدهم از منتقدان جدی طرح اقتصاد کوپنی بودند، اما گویا با رسیدن به مقام اجرایی، منطق‌های اقتصادی را به سیاست‌های عامه‌پسند ترجیح داده اند.
دولت پاسخ دهد که چگونه به کارمندان دارای حقوق‌ ثابت، سبد کالایی تعلق می‌گیرد، اما روستاییان از این نعمت محروم مانده‌اند؟

اعطای سبد کالایی به روزنامه‌نگاران، هنرمندان و طلاب نیز به خوبی اهداف عامه‌گرایی دولت یازدهم را افشا می‌سازد.

در حالی که دولتمردان کنونی در هشت سال گذشته به‌شدت از سیاست‌های گداپروری دولت احمدی‌نژاد انتقاد می‌کردند، اکنون در توزیع سبد کالایی، اقشار دارای تریبون را بر روستاییانی که هیچ تریبونی ندارند، ترجیح داده شده‌اند.

طبق سرشماری سال 1390 جمعیت روستاییان کشور حدود 21 میلیون نفر است که اکثریت آنها به کشاورزی و دامپروری مشغولند و مشمول هیچ یک از اقشار مدنظر در سبد کالایی دولت نمی‌شوند.

ضمناً این مصوبه برای دولت هزار و 500 میلیارد تومان آب می‌خورد که در شرایط کسری بودجه شدید و عدم تخصیص بودجه عمرانی و همینطور با توجه به ایرادات فاحش در اقشار مشمول، پیشنهاد و اجرای این طرح از تیم اقتصادی دولت یازدهم بعید بود.

برادر من آن مطالب برای شعار بود نه از روی شعور حالا که همه خدمات عمرانی لا لا کرده واردات هم که مثل نقل ونبات ریخته دیگه بهبود فضای کسب وکار شعار دولت بی محتوا است علت عدم پرداخت سبد کالا هم به روستاییان عدم حمایت آنان از اعتدال در انتخابات بوده
نقل قول کردن
+4 #1641 منتظر عدالت 1392-10-21 16:25


نگاه غضبناک فرزند ملت به سفیر انگلستان!
کشکول با انتشار این عکس در فیسبوک نوشت:
تذکری به کسانی که در این روزها،برای هیئت انگلیسی ،فرش قرمز پهن کرده اند...
نگاه غضبناک فرزند ملت به سفیر انگلستان!
الرئیس الایرانی السابق احمدی نجاد نظر الی سفیر بریطانیا غاضبا
کما قال الله الحکیم : واغلظ علیهم


@};- @};- @};- @};- @};-
نقل قول کردن
+3 #1640 خراسانی 1392-10-21 16:09
گفتگوی خواندنی با آیت‌الله مصباح یزدی پیرامون مفهوم «اعتدال»:
وسط بودن، فضيلت نیست؛ باید خوب و بد را بشناسیم/ بین حق و باطل بودن، اعتدال نیست؛ التقاط است/ استفاده از تعبيرهايي مانند «افراطي» ناشي از رفتار «دل‌بخواهی» است


www.rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=178649

=======================================

فلسفه توجه ویژه رهبر انقلاب به مساله «ادعاهای حقوق‌بشری علیه ایران» چیست؟/ بعد از ماجرای هسته‌ای، نوبت بهانه حقوق‌بشر است

www.rajanews.com/detail.asp?id=178670

======================================

سکولارها با تروریست‌هایی که در سوریه جنایت می‌کنند، یکی هستند/ می‌توان منافقان را شناخت، بدون اینکه برچسب منافق بزنیم

www.rajanews.com/detail.asp?id=178675
نقل قول کردن
+8 #1639 پارسا 1392-10-21 16:05
شارون قصاب به جهنم واصل شد

«آریل شارون» نخست‌وزیر اسبق رژیم‌صهیونیستی که به «قصاب صبرا و شتیلا» معروف بود، بعد از کمایی 8 ساله، در سن ۸۵ سالگی مُرد
.




«آریل شارون» نخست‌وزیر اسبق رژیم‌صهیونیستی بعد از آنکه در چند روز گذشته با افت شدید علایم حیاتی روبرو شد، دقایقی قبل در مرکز درمانی «شبا» در سن 85 سالگی جان داد.

شارون از سال 2006 و در حالی که نخست‌وزیری رژیم‌صهیونیستی و رهبری حزب تازه‌تأسیس «کادیما» را بر عهده داشت، بعد از دو سکته مغزی به کما رفت و از آن زمان با صرف هزینه‌های فراوان زندگی نباتی داشت.

اواسط این هفته وضعیت شارون رو به وخامت گذاشت و پنج‌شنبه پزشکان اعلام کردند وضعیت وی «بسیار وخیم» است و در ساعات پایانی عمر خود به سر می‌برد.

شارون که از نوجوانی با عضویت در «هاگانا» فعالیت علیه فلسطینی‌ها را آغاز کرده بود، یکی از بدنام‌ترین حاکمان اسرائیلی به شمار می آید. کشتار «صبرا و شتیلا» که در سال 1982 و در زمان تصدی وزارت جنگ توسط وی در جنوب لبنان رخ داد، از جمله سیاه‌ترین نقاط کارنامه سیاسی و نظامی او به شمار می‌آید. در این کشتار که تحت حمایت نیروهای اسرائیلی انجام شد، صدها غیرنظامی فلسطینی به دست «فالانژ»‌ها کشته شدند. همین حادثه بود که لقب «قصاب صبرا و شتیلا» را برای او به ارمغان آورد.

شارون پیش از آن هم در پاییز سال 1953 به همراه نیروهای نظامی تحت امرش موسوم به «یگان 101» کشتار روستای «القبیه» در شمال قدس و در اراضی تحت اختیار اردن را مرتکب شده بود. این حمله به نابودی کامل روستا و مرگ ده‌ها تن از اهالی آن منجر شد. این کشتار به حدی بی‌رحمانه بود که شورای امنیت سازمان ملل هم به آن واکنش نشان داد و اقدام صهیونیست‌ها را محکوم کرد.

شارون در 26 فوریه سال 1928 در کفار ملال در فلسطین اشغالی به دنیا آمد و اسم خانوادگی اصلی وی شانرمان بوده است. خانواده وی از یهودیان اشکنازی است که از شرق اروپا مهاجرت کرده بودند.

شارون در سال 2001 نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد و سیاست ترور بارزترین رهبران فلسطینی را در پیش گرفت و دیوار حائل را بین سرزمین‌های اشغالی و کرانه باختری و غزه بنا کرد.

وی در سال 2005 طرح عقب‌نشینی کامل از غزه را اجرا کرد. همین اقدام با اعتراض راستگرایان اسرائیلی منجر شد و او را به خروج حزب «لیکود» و تأسیس حزب «کادیما» در 21 نوامر 2005 وادار کرد. او در سال 2006 در حالی که سال پایانی نخست‌وزیری‌اش را می‌گذراند، بعد از سکته مغزی به کما رفت.
نقل قول کردن
+9 #1638 خراسانی 1392-10-21 15:57
منابع خبری از مرگ شارون خبر دادند

منابع خبری لحظاتی پیش خبر دادند که «آریل شارون» نخست‌وزیر اسبق رژیم‌صهیونیستی که به «قصاب صبرا و شتیلا» معروف بود، بعد از کمایی 8 ساله، در سن ۸۵ سالگی مُرد.
نقل قول کردن
+4 #1637 منتظر عدالت 1392-10-21 15:53
مهناز افشار: این دولت نام خود را تدبیر و امید گذاشته است و من نیز نام رنگین کمان را بر آن می گذارم :- :))

ای رنگین کمان کلید دار درب امید واری مردم ایران را با که با تدبیر رنگین کمانیت قفل شده لطفآ با کمک هنر مندان رنگین کمانیت باز کن روحانی مچکریم ;)
نقل قول کردن
-4 #1636 خراسانی 1392-10-21 15:48
یا علی
به نقل از حسین:
برادرم اقای خراسانی عزیز. من به کسی تهمت نزدم عین حقیقت را بیان کردم



به نام الله

سلام

تهمتی که زدید این بود " به خاطر مطامع شخصی و ... " اینکه این حقیقت هست یا نیست برای شما قابل اثبات نیست ، پس تهمت حساب میشه . و متاسفانه اگر هم بعدا اثبات بشه باز شما گناهکارید ! چون شما قبل از اینکه اسناد رو متوجه بشید تهمت زدید !

در مورد خواب ! خواب حجت نیست . . . ولی آیت الله مصباح بر اساس خوابشون از احمدی نژاد دفاع کردند ؟ ! مسلما نه . . . احمدی نژاد در سال 84 در بین اون افراد بهتر بود . و حتی در سال 88 هم بهتر بود . . . خواب بشارت هست ولی حجت نیست .

اگر شما هیچ دلیلی برای دفاع از کسی نداشتی ، و به خاطر خواب ازش دفاع کنی . . . این میشه اشتباه . ولی اگه دلیل داشتی ، خوابی هم دیدی . . . خب بشارته ، مشکلی نداره .

در مورد آیت الله علم الهدی ، اولا وقتی کسی بحث علمی می کنه ، نباید شما سریع جبهه گیری منفی بکنی . . . یه کم صبر و تحمل و تحقیق . خب امیر کبیر افرادی رو توی دارالفنون گذاشت ک سابقه بدی داشتند . . . تمام اساتیدی که به دارالفنون اومدند هم اروپایی بودند . . . هر چند کار امیر کبیر زیاد طول نکشید و در حد 3-4 سال تونست وزیر باشه .
پس این یه بحث تاریخیه و حکم الهی نیست . در زمن سکولار بودن چیز عجیبی نیست ! الان خیلی از هیئتی های ما سکولارند ! با اینکه نباید باشند ! . . . خیلی از مسئولین ما نماز و روزشون ترک نمیشه ، ولی در عمل سکولار هستند . . . سکولار یک برچسب نیست که بشه به راحتی کشفش کرد ، حتی خود فرد .

در مورد محمود کریمی ، اولا هنوز زوایای قضیه مشخص نیست ، دوما هجمه ای که به ایشون هست به خاطر تیر اندازی نیست ! به خاطر مداح بودنش ه . . . و به خاطر اینکه یک مداح حکومتی به حساب میاد و خط قرمز هارو معمولا رعایت کرده . این قضیه وقتی مشخص شد میشه در موردش قضاوت کرد ، ولی اون موقع هم نمیشه به تمام مداحان و مسئولین جامعه بسطش داد .

یا علی
نقل قول کردن
+6 #1635 منتظر عدالت 1392-10-21 15:48


مرده شور این فیگور هات را بزند که ادعای حمایت از دولت ایران را داری روباه مکار
L-) @-)
نقل قول کردن
+5 #1634 منتظر عدالت 1392-10-21 15:21
بازداشت 3 ایرانی در دبی به بهانه ناپدید شدن یک انگلیسی خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد دبی سه ایرانی را که گمان می رود در ناپدید شدن یک بازرگان دست داشته باشند، بازداشت کرده است.

قابل توجه جوینده گان اخبار کشور برادر انگلیس ودوست عزیز ووفار ما جک استراو در صورت تمایل به سایت انتخاب رجوع فرمایید همه گونه اخبار این دوست روحانی مچکریم ودشمن عدالت طلب را می توانید بیابید از روزی که این دوست وفا دار هشدار داده که اگه ....تضیف شود احمدی نژاد می آید وپدر ما را در می آورد اخبار بیست وچهار ساعته دوستانه موجود می باشد
=)) :))
نقل قول کردن
+4 #1633 منتظر عدالت 1392-10-21 15:13
استراو: اگر روحانی تضعیف شود، غرب باید منتظر احمدی‌نژاد دیگری باشد

پس لطفآ به نصیحت برا درانت در روز نامه جمهوری اسلامی عمل کن !!!!!!!!!!!!
=)) :)) :> =D> :-?
نقل قول کردن
+5 #1632 منتظر عدالت 1392-10-21 15:10
«جک» به اعتقادت عمل کن!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه « جمهوری اسلامی» روز شنبه در ستون جهت اطلاع به این جمله «جک استراو » که تحریم ها علیه ایران را اشتباه خوانده بود اشاره کرد و خواستار اقدام عملی وی برای جبران این اشتباه شد.


در این مطلب آمده است : جک استراو، وزیر خارجه اسبق انگلیس و رییس گروه دوستی مجلس این کشور با ایران در سفر خود به تهران گفت: « تحریم های اعمال شده علیه ایران از ابتدا اشتباه بود.»

اگر جک استراو، به این سخن اعتقاد دارد، می تواند آن را در مجلس انگلیس دنبال کند و با تصویب طرحی، دولت متبوع خود را از همراهی با تحریم های ضد ایرانی ممنوع سازد و کاری کند که تحریم های گذشته نیز لغو شوند.

خدا مردیم از خنده روز نامه جمهوری اسلامی چه جوک با مزه ای تعریف کرد

=)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
نقل قول کردن
+6 #1631 منتظر عدالت 1392-10-21 14:59


اگر در سایت انتخاب زیر این عکس به مداحان تاخته شده و اتهام زنی می شود بی دلیل نیست این گونه اعمال فقط وفقط زیر پرچم انگلیس لعین وایادی نو کر صفتش است آنها قرن هاست که می خواهند ریشه شیعه گری را بکنند واگر مسئله بهاییت ووهابیت را علم کردند تا در مقابل شیعه قرار بگیرد صرفآ به خاطر ساده لوحی و بی محتوا بودن شیعه ایی است که حفظ مال وجان ومقام خود را بر تر از مذهبش می داند با پای مال کردن پرچم کثیف آمریکا وانگلیس بر ایده های منافقانه آنها رنگ ذلت وننگ بپاشیم چون غاصبان فلسطین موجودیتی ندارند که پرچم آنها مطرح باشد پرچم این سگ هار نجس پنهان در پرچم منافقانه وکثیف روباه پیر مکار وحیله گر است این سایت ها در واقع جاده صاف کن این روباه مکار وخبیث هستند اما غافلند از مکروا ومکر الله والله خیر الماکرین
zz:
نقل قول کردن
+6 #1630 منتظر عدالت 1392-10-21 14:37
به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان
برادران وخواهران ایمانی باید در مسائل انسان کوته بین و پیش بین نباشد مسائل را به دقت رد یابی کنید تا دستان نا پاک وقفل شده در دست صهیونیستهای کافر را بشناسید اگر چه داعیه شیعه گری داشته باشند در دومقایسه می شود به عمق این جنایت پی برد


وقتی خادم بی بدیل مردم افسانه هلوکاست را افشا ورد کر د دیدید چه غوغایی در اروپا وآمریکا ودر بین روسا ومسئولین کشور های نوکر صفت صهیون به پا شد وعلت این جوتبلیغاتی هم خط قرمز ومقدس صهیون کافر بود ولذا این خط قرمز واین پدیده خبیثانه وبه زعم آنان مقدس توسط سردار بزرگ امام خامنه ای شکسته شد دنیا به هم ریخت تا جایی که بسیاری از مدعیان ولایت مداری در جهت تا ختن به سردار ولی از این مسئله استفاده کرده وآن را غیر ضروری شمردند ( یک جهان استعماری با کمک یاران نو کر گو نه اش بر علیه کسی بر خواست که تقدس زدایی کرد از افسانه ای که بهانه سال ها ظلم وستم واشغال فلسطین مظلوم بود ) در واقع سگ هار نجس خود ونوکرانش برای این خر مقدس جان فشانی کرده وخواهان داد گاهی شدن منکر این خر مقدس شدند ودیدیم که بعضآ در ایران هم فرمانشان در حال ......

حال مورد دوم مقدسات واقعی واثبات شده مردم تحت تاثیر جو غرب گرایی بعضی روشنفکران بی هویت اما نا اگاه که استارت این تقدس زدایی توسط همان صهیون کافر وگوساله پرست زده شده و تیغ بریدن مقدسات را بر کشیدند در ابتدای کار با بی توجهی بعضی از مداحان تیغ مخالفت و نا کارا کردن خادم مردم را تحت تاثیر جو همین حامیان گوساله پرست بر او کشیدند وهر روز بر طبل ضدیت با ایشان ناله سر دادند وامروز که سردار ولی توسط همین بی بصیرتان مورد اتهام قرار گرفت وآنها به اهداف شوم خود رسیدند تیغ را جهت نابودی خود آین آقایون تیز کرده اند واز طرفی هر روز از گوشه وکنار شهر در جهت زیر سوال بردن مقدسات ما زوزه ای از توی سایت ها ورسانه ها و...بلند می شود افسانه هلوکاست مقدس نباید مورد اتهامی کسی قرار بگیرد در هرکجای عالم که باشد باید تحت پیگرد ودادگاه و.. باشد اما جسارت وتوهین به اهل بیت و فرزندان بزرگوار ائمه اطهار تحت عنوان های ظاهرآ اسنادی ومدارک تقلبی و...زیر سوال برود وروز نامه بها ررا به دلیل تقدس زدایی موجه کنند و هنجار های اجتماعی ومقدسات تعریف شده ما مورد هجمه واقع شود به عنوان آزادی وکار های فرهنگی هنری اما حتی در بالاترین مسئولیت یعنی وزارت آنها توجیه گر این تقدس زدایی وهجمه باشند

حواسمان باشد جیره خوارانی که دیروز عامل ومحرک مداحان در جهت تضعیف سردار ولی بوده اند امروز آنها را با تمام توان وقدرت در تیر رس اتهامات خود قرار داده اند وچه بسا این نقشه ای که برای محمود کریمی کشیده شده برای بر زمین زدن نه محمود که ان بزرگوارنی باشد که محمود کریمی برایشان مدیحه سرایی می کند ترور شخصیت ها یعنی ترور انچه شخصیت ها از آن دفاع می کنند
بزرگترین دشمن شیعه روباه پیر بریتانیای کثیف واربابان جک استرا وهیگ وسگ های دیگر انگلیسی هستند وتا بر اعتقادات شیعه نتازند کاری از پیش نمی برند در هر کجا زوزه سگ های انگلیس را تحت عنوان زیر سوال بردن مقدسات شنیدید احساس خطر کنید که تفکرات شیعی ما توسط خائنان به مذبح برده می شود
نقل قول کردن
+4 #1629 حسین 1392-10-21 14:13
به نقل از خراسانی:
به نام الله

اگه یه وقت جایی خواستید بحث علمی کنید خواب تعریف نکنید ها . بهتون می خندن . . . البته اگر نخندیدن شما بهشون بخندین

*** برای جواب دادن هر بحثی اگر قرار باشه تهمت بزنیم ، کرسی آزاد اندیشی رو باید سلول آزاد اندیشی کرد .

====================================

روایت طاهری از ماجرای تیراندازی کریمی

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921021000370


سه مرتبه در مسیر برگشت از دماوند که ایشان با خانواده هم بودند برای شان مزاحمت ایجاد می کنند و به مرحله خطر مرگ می رسانند. انگار این داستان از قبل تعیین شده بوده است.

=======================================

در گزارش سازمان ضدجاسوسی FSB عنوان شد

روسیه: عربستان مرکز هدایت گروه تروریستی «بیوه‌های سیاه‌‌پوش» است

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921021000398

برادرم اقای خراسانی عزیز. من به کسی تهمت نزدم عین حقیقت را بیان کردم.فرمایش حضرت عالی در مورد خواب هم بسیار منطقی است .طبق نظر شما خواب حجت نیست ومن هم این را قبول دارم تنها خواب معصومین درست میباشد وبقیه افراد نباید به خواب توجه کنند.ولی من میخواهم بگویم همین اقایان پر بصیرت که خود را عمار هم خطاب میکنند مگر به خواب استناد نکردند ونمونه اش ایت الله مصباح یزدی هست .گفته ایشان که در نشریه پرتو سخن منتشر شد را همگان به یاد دارند اینکه برای رای اوردن اقای محمود احمدی نژاد یک خواب را منتسب به وجود مقدس امام زمان کردند .جایی که ایشان گفت شخصی در اهواز را میشناسم ایشان دوستی دارند شب احیا خواب میبیند که وجود مقدس امام زمان عج دارند برای اقای دکتر احمدی نژاد دعا میکنند پس چرا ما برای رای اوردن احمدی نژاد دعا نکنیم .شما بهتر از من میدانید که اقای ایت الله مصباح یزدی کیست ؟ ایا ایشان وهم طیفی های ایشان در جبهه پایداری ومن جمله خود شما اقای خراسانی نمیدانید که خواب حجت نیست .ایا این جز سوء استفاده از نام مبارک امام زمان برای مطامع شخصی وجناحی است؟ همین اقای ایت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد با کدام دلیل وبرهان تهمت به یکی از مفاخر ایران زمین به نام امیر کبیر میزند ایا اقای خراسانی این نامش تهمت نیست کسی که تلاش ومجاهت هایش به تشکیل مدرسه دار الفنون در ایران گشت وصدها خدمت مقدس دیگر که از سوی امیر کبیر برای ایران انجام گذشت .ایا اقای علم الهدی چگونه تهمت سکولاریسم را به امیر کبیر میزند .ان وقت شما این را تهمت نمیدانید . اقای علم الهدی یک هفته قبل انتخابات پر شور سال92 گفتند هر کس رای ندهد یقینا به جهنم میرود .من از شما میپر سم اقای خراسانی که چطور اقای علم الهدی وبا کدام دلیل وبرهان این حرف را در نماز جمعه میزنند .ایا واقعا این با سیاست مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری ودفع حد اقلی منافات ندارند .جایی که خود اقا 2 روز پیش از انتخابات گفتند انهایی که حتی نظام اسلامی را قبول ندارند به خاطر کشورشان در این حماسه شرکت نمایند.ایا به نظر شما امام جمعه مشهد فردی افراطی نیست؟ در مورد اینکه اقای محمود کریمی اجازه حمل سلاح دارد هیچ شکی نیست ولی اقای خراسانی ایا هر کس مجوز حمل سلاح داشت باید شلیک کند پس قانون چه میشود ؟ مشکل ما این است که برخی از افراد ومسئولین خود را بالاتر از قانون میدانند
نقل قول کردن
-3 #1628 جانباز از اصفهان 1392-10-21 13:48
به نقل از محمد حسین:
1-امام حسین (ع) زمانیکه همه یاران شهید شده بودند و باز میخواست نیصیحتشون کنه شروع به هلهله کردن و نذاشتن امام صحبت کنه،اون موقع امام گفت اجازه بدین یه جمله بگم، و همون جمله ی معروف رو گفت.
2-آیا ایمه به آدم مسلمون معمولی میگفتن مادرت به عزایت بنشیند یا به کسی که عنادش مشخص بود میگفتند؟

3-یعنی اعمال شما اینقدر به ایمه نزدیکه که خودتونو با اون بزرگان مقایسه میکنید؟واقعا خوشبحالتون.

4-بنده همیشه از احمدی نژاد انتقاد می کردم و میکنم.کار اشتباه و باید عنوان کرد.اگر یکی داره میافته تو چاه باید بهش بگی یا نه؟؟؟

5-خادم الرضا آدم بدی نیست گرچه من همه مواضعش رو قبول ندارم.

6-بنده هنوز هم از قالیباف حمایت میکنم.اما دوره انتخابات تموم شده.ضمنا قالیباف هم اون ملاک هایی که من میخواستم نداشت بلکه نزدیک بود به ملاکهام.


متاسفانه شما بصیرت مد نظر ولایت را متوجه نمی شوید

جالب هم هست که تصور می کرده اید که احمدی نژاد داشته تو چاه می افتاده و شما دلسوز بوده اید و می خواسته اید جلوی افتادن ایشان را توچاه بگیرید و چنین وضع وخیمی ر برای قالیباف قائل نیستید و حتی کلمه ای در این زمینه تا کنون کامنتی نگذاشته اید

امیدو ورام در آن بسیجی که هستید فقط خودتان از چنین سطح بصیرتی برخوردار باشید که اگر به غیر این باشد باید به ولایت عرضه بداریم که آن بصیرتی که مد نظر شما است در بین بسیجی ها نمی باشد و لذا روی بصیرت بالا حساب نکنید وگرنه وسط میدان کارزار آن را که در هر دو دوره تأیید نمودید و آن را به عنوان کسی که انقلاب را به ریل خودش برگرداند را بسیجی ها به عنوان کسی که دارد خودش را در چاه می اندزد می بینند و فر ماندهیو لذا شما با مشکلات جدی مواجه خواهد شد
نقل قول کردن
+1 #1627 محمد حسین 1392-10-21 13:38
به نقل از جانباز از اصفهان:

بد خلقی بد است ولی فراموش نکنید امام حسین به راحتی در مقابل قوم به ظاهر مسلمانی که ایستاده بودند و قصد مقابله با او را داشتند بیان داشتند شما شکم هایتان از حرام پر شده است (آیا این به مذاق شما این تند خویی نیست؟؟ ) و یا زیاد در احادیث رسیده است که فلان ائمه طاهرین در نقطه ای به طرفشان می گفته اند مادرت به عزایت بنشیند(آیا این تند خویی و بی بصیرتی بوده است که ائمه از خود بروز می داده اند ؟؟؟)

حاجی فراموش نکن شما با شخصی چون خادم الرضا در این سایت در زدن احمدی نژاد همسو بودید و بعد از آن منفی نگری های سنگین نسبت به احمدی نژاد دنبال قالیباف با آن مشخصات به راه افتاده بودید آیا این راه بوده است؟؟ (به عبارتی بصیرت)که شما طی کرده اید یا بیراهه بوده است که شما طی کرده اید به عبارتی بی بصیرتی؟؟

1-امام حسین (ع) زمانیکه همه یاران شهید شده بودند و باز میخواست نیصیحتشون کنه شروع به هلهله کردن و نذاشتن امام صحبت کنه،اون موقع امام گفت اجازه بدین یه جمله بگم، و همون جمله ی معروف رو گفت.
2-آیا ایمه به آدم مسلمون معمولی میگفتن مادرت به عزایت بنشیند یا به کسی که عنادش مشخص بود میگفتند؟

3-یعنی اعمال شما اینقدر به ایمه نزدیکه که خودتونو با اون بزرگان مقایسه میکنید؟واقعا خوشبحالتون.

4-بنده همیشه از احمدی نژاد انتقاد می کردم و میکنم.کار اشتباه و باید عنوان کرد.اگر یکی داره میافته تو چاه باید بهش بگی یا نه؟؟؟

5-خادم الرضا آدم بدی نیست گرچه من همه مواضعش رو قبول ندارم.

6-بنده هنوز هم از قالیباف حمایت میکنم.اما دوره انتخابات تموم شده.ضمنا قالیباف هم اون ملاک هایی که من میخواستم نداشت بلکه نزدیک بود به ملاکهام.
نقل قول کردن
+5 #1626 ali 1392-10-21 13:36
و اینگونه سایتهای معاند اصلاح طلب به نام دفاع از قانون و دفاع از اهل بیت عقده های تلمبار شده خود را بر سر حزب الله و مدافعان راستین ولایت خالی می کنند.چه نقشه زیرکانه ای برای حاج محمود کریمی کشیدند و چگونه برای به زیر کشیدن ولایت یکی یکی سنگرهای ولایت را تخریب می کنند.

بسیج نیروها برای ماستمالی کردن پرونده مداح تیرانداز / دستور یک مقام عالی رتبه برای پیگیری بدون اغماض پرونده
حقیقتاً کدام ظلم به دستگاه اهل بیت بالاتر که چنین افرادی با این اعمال خباثت گونه ای خود را منتسب به اهل بیت بدانند و برای خود مصونیتی خاص قائل شوند.
asriran.com/.../...
نقل قول کردن
-4 #1624 جانباز از اصفهان 1392-10-21 13:27
به نقل از محمد حسین:
بله برادر عزیزحرف شما درست است اما شما بصیرت را چه معنی میکنید؟
آیا بد حرف زدن با دیگران بصیرت است؟
آیا اتهام ثابت نشده به دیگران زدن بصیرت است؟
آیا دفع حداکثری و جذب حداقلی بصیرت است؟
آیا تندخویی بصیرت است؟
آیا ..............

برادر جانباز عزیز همه ما باید بصیرت خودمون رو افزایش بدیم ولی این بصیرت افزایی شعار نباشه بلکه در عمل ببینیم.ان شالله


رهبرمان در جمع قومی ها سخنان زیر را در مورد بصیرت فرمودند حالا شما ببینید بصیرت مد نظر ولایت با بصیرت مد نظر شما هم شکل می باشد:

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: اگر در مواردی نصرت الهی شامل حال مؤمنین نمی شود، به دلیل ضعف ایمان یا غلط بودن ایمان و یا ایمان بدون بصیرت است زیرا نداشتن بصیرت همچون نداشتن چشم است و فردی که چشم ندارد، راه را تشخیص نمی دهد و به بیراهه می رود.

بد خلقی بد است ولی فراموش نکنید امام حسین به راحتی در مقابل قوم به ظاهر مسلمانی که ایستاده بودند و قصد مقابله با او را داشتند بیان داشتند شما شکم هایتان از حرام پر شده است (آیا این به مذاق شما این تند خویی نیست؟؟ ) و یا زیاد در احادیث رسیده است که فلان ائمه طاهرین در نقطه ای به طرفشان می گفته اند مادرت به عزایت بنشیند(آیا این تند خویی و بی بصیرتی بوده است که ائمه از خود بروز می داده اند ؟؟؟)

حاجی فراموش نکن شما با شخصی چون خادم الرضا در این سایت در زدن احمدی نژاد همسو بودید و بعد از آن منفی نگری های سنگین نسبت به احمدی نژاد دنبال قالیباف با آن مشخصات به راه افتاده بودید آیا این راه بوده است؟؟ (به عبارتی بصیرت)که شما طی کرده اید یا بیراهه بوده است که شما طی کرده اید به عبارتی بی بصیرتی؟؟
نقل قول کردن
+7 #1623 محمد حسین 1392-10-21 13:13
به نقل از جانباز از اصفهان:
حاجی سید علی از ما بصیرت می خواهد بصیرت را دست کم نگیریم چشمانمان بسته نباشد و به بیراهه برویم

بله برادر عزیزحرف شما درست است اما شما بصیرت را چه معنی میکنید؟
آیا بد حرف زدن با دیگران بصیرت است؟
آیا اتهام ثابت نشده به دیگران زدن بصیرت است؟
آیا دفع حداکثری و جذب حداقلی بصیرت است؟
آیا تندخویی بصیرت است؟
آیا ..............

برادر جانباز عزیز همه ما باید بصیرت خودمون رو افزایش بدیم ولی این بصیرت افزایی شعار نباشه بلکه در عمل ببینیم.ان شالله
نقل قول کردن
+2 #1622 جانباز از اصفهان 1392-10-21 13:07
به نقل از خراسانی:
کاربر "جانباز " از وام 40 میلیونی 4% ی چه خبر ؟ اون 60 میلیون رو گرفتی . . . اینم برو بگیر


حالا من و دیگر جانبازان برویم و این وام ها را بگیریم مگر ملت ناراضی است که جانبازان این وام ها را می گیرند؟؟ ملت از این ناراضی هستند که امثال روحانی و آن سران مناطق حساس نظام حتی یارانه ها را نیز حق ملت نمی بینند و تنها انرژی هسته ای را حق مسلم ملت می بینند!! جانبازان ناراحتند که چرا بیت المالی که مربوط به ملت است دست اندرکاران نظام ملت را نامحرم نسبت به این بیت المال تصور می کنند مگر ملت گدا هستند که دست اندرکاران می خواهند با نگاه کمک و مصاعدت به آنها یارانه و یا سبد کالایی بدهند ملت ناراحت است که چرا دست اندرکاران ، بیت المال را حق مسلم ملت نمی بینند
نقل قول کردن
-3 #1621 جانباز از اصفهان 1392-10-21 12:56
به نقل از بهین:
استراو: اگر روحانی تضعیف شود، غرب باید منتظر احمدی‌نژاد دیگری باشد
باشگاه خبرنگاران، جک استراو پس از بازگشت به انگلیس در گفتگو با رادیو بی بی سی اظهار داشت : هرگونه اشتباه از سوی غرب می تواند منجر به تضعیف موقعیت روحانی شود.

به گزارش بی بی سی ؛ این شبکه در پایگاه اینترنتی خود به نقل از وزیر خارجه سابق انگلیس نوشت : تهران از من و نمایندگان همراهم به خوبی استقبال کرد . دولت ایران همانند انگلیس مایل به بهبود روابط میان تهران و کشورهای اروپایی است .

استراو در ادامه تاکید کرد :‌ هرگونه اشتباه در سخنان یا اقدامات مقامات غربی می تواند منجر به تضعیف موقعیت روحانی در ایران گردد . در واقع غرب اشتباهی که در دوران "خاتمی" انجام داد و منجر به روی کار آمدن فردی مانند "احمدی نژاد"‌در دولت ایران شد نباید تکرار کند .

وی با اذعان به نقش مخرب آمریکا و انگلیس در بدخواهی های دیرینه علیه دولت و ملت ایران ٰ‌گفت :‌ لندن و واشنگتن در مورد کودتایی که منجر به سرنگونی دولت محمد مصدق شد نقش اصلی و تخریب کننده داشتند . این نقش در حالی اجرا شد که مصدق بصورت کاملا دموکراتیک انتخاب شده بود .

وزیر خارجه سابق انگلیس تصریح کرد :‌ در مورد جنگ عراق نیز انگلیس در حالی از صدام حمایت می کرد که قربانی اصلی این حمایت ایران بوده است
www.entekhab.ir/fa/news/144483
دوستان میبینید احمدی نژاد با همه ی اشتباهاتش باز برای اینها کابوس است
پس بیایم منصف باشیم و حداقل این را معترف باشیم که احمدی نژاد شعارها و اهداف انقلاب را زنده کرد


به امام حسین قسم به خون شهدا قسم عده ای که تعدادی از آنها در این سایت نیزکامنت می گذارند (و اعتراضی هم از سمت دست اندکارن سایت نسبت به آنان صورت نمی گیرد و سعی می کنند خود را در مقابل این افراد ، اشخاصی بی طرف نشان دهند ) اینان باید امام حسینی پیدا بشود و به آنها بگویید شکم هایتان از حرام پر شده است که حقیقت را نمی فهمید و همه چیز را وارونه می بینید و این باعث شده است پشت به پشت هم بدهید و در مقابل چنین شخصی بایستید
نقل قول کردن
-1 #1620 خراسانی 1392-10-21 12:51
به نقل از جانباز از اصفهان:
حاجی سید علی از ما بصیرت می خواهد بصیرت را دست کم نگیریم چشمانمان بسته نباشد و به بیراهه برویم




.................


====================================


در این کتاب با اشاره به سیاست کاهش جمعیت به نقل از آقای خرازی این گونه میخوانیم:«من‌ با حضرت‌ آية‌ الله‌ خامنه‌اي‌ ملاقاتي‌ داشتم‌ و ايشان‌ فرمودند: من‌ حدس‌ مي‌زنم‌ كه‌ اين‌ يك‌ نقشه‌ خارجي‌ باشد و با اين‌ امر موافق‌ نيستم‌. و در ملاقاتي‌ كه‌ با جناب‌ حجّة‌الإسلام‌ و المسلمين‌ آقاي‌ رفسنجاني‌ داشتم‌ ايشان‌ را راجع‌ به‌ خطر اين‌ امر گوشزد كردم‌ ؛ايشان‌ گفتند: اين‌ يك‌ نظري‌ است‌. و ديگر گفتاري‌ نداشتند.

www.rajanews.com/detail.asp?id=178637

=====================================
نقل قول کردن
-2 #1619 جانباز از اصفهان 1392-10-21 12:46
به نقل از ali:
محمدرضا جعفری فرمانده لشکرهای استشهادی چندی پیش در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به عنوان مدافع دکتر احمدی نژاد حضور پیدا کرد.
فرمانده لشکرهای استشهادی: احمدی نژاد غرب را به زانو در آورد و پاستور دیگر به خود چنین رئیس جمهور مردمی، تلاشگر و انقلابی را نخواهد دید مگر خود احمدی نژاد.
جعفری خدمات دکتر احمدی نژاد را در طول تاریخ ایران بی سابقه خواند و فراخواندن ایشان را در دادگاه ظلم بزرگی به انقلاب و ملت ایران و حرکتی دشمن شاد کن دانست و گفت : اقای احمدی نژاد به شخصیتی جهانی تبدیل شده و اینگونه حرکتها تنگ نظری های مغرضان نفوذی است
فرمانده لشکرهای استشهادی دیپلماسی موفق کنونی را حاصل قاطعیت و مقاومت دکتر احمدی نژاد در طی هشت سال دفاع سیاسی و حماسی انقلابی دولت ایشان دانست و افزود : تمامی شواهد موجود حاکی از آن است که دولت ایشان در خدمت‌رسانی به مردم و عمران و آبادانی کشور نه فقط نقش برجسته‌تری از همه دولت‌های پیشین داشته ، بلکه خدمات دولت‌های نهم و دهم در طول تاریخ دولت‌ها، از مشروطه تاکنون بی‌نظیر بوده است و تاریخ در آینده قضاوت خواهد کرد که خدمات برجسته ایشان ماندگار است ، احمدی نژاد غرب را به زانو در آورد و حاصل کار ایشان را در مذاکرات اخیر دیدیم.
جعفری تصریح کرد: پاستور دیگر به خود چنین رئیس‌جمهور مردمی، تلاشگر و انقلابی را نخواهد دید مگر خود ایشان.
وی افزود : مکتب احمدی‌نژاد تا همیشه باقی خواهد ماند و به ویژه در فضای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه نقش ایفا خواهد کرد.

فرمانده لشکرهای استشهادی تاکید کرد: قطعاً یکی از نکات برجسته رفتاری احمدی‌نژاد مردمی بودن وی، حضور در میان بدنه مردم، به ویژه طبقه متوسط و ضعیف جامعه است. رفتاری که کاملاً منطبق بر آموزه‌های دینی و انقلابی است.


لعنت خداوند و نفرین صلحا و پاکان برکسانی باد که این مرد را به همراه چند همراهش به عنوان بزرگ ترین خطر برای اسلام و انقلاب و به عنوان سحر شده و سحر کننده و به عنوان انحراف انقلاب و به عنوان زاویه گرفته از مراجع و به عنوان .... در بین حزب الهی ها تبلیغ نمودند خداوندا تو را قسم می دهیم به آن خوبانت که در کربلا آن صحنه های تاریخی و الهی را ثبت نمودند ، آنان که این تخریب گران را همچنان باور و اعتقاد دارند هدایت کن و اگر قابل هدایت نیستند به حق این خوبانت انتقامی سخت از این جاهلان تقویت کننده تخریبگران بستان ،، آمین یا رب العالمین
.
نقل قول کردن
0 #1618 خراسانی 1392-10-21 12:44
به نقل از حسین:
تقدیم به تمام اصحاب افراط که از تریبون عبادی سیاسی نماز جمعه برای رسیدن به مطامع شخصی وجناحی استفاده میکنند.
به گزارش جهان، مرحوم آیت الله اراکی درباره شخصیت والای میرزا تقی خان امیرکبیر فرمود: شبی خواب امیرکبیر را دیدم، جایگاهی متفاوت و رفیع داشت


به نام الله

اگه یه وقت جایی خواستید بحث علمی کنید خواب تعریف نکنید ها . بهتون می خندن . . . البته اگر نخندیدن شما بهشون بخندین

*** برای جواب دادن هر بحثی اگر قرار باشه تهمت بزنیم ، کرسی آزاد اندیشی رو باید سلول آزاد اندیشی کرد .

====================================

روایت طاهری از ماجرای تیراندازی کریمی

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921021000370


سه مرتبه در مسیر برگشت از دماوند که ایشان با خانواده هم بودند برای شان مزاحمت ایجاد می کنند و به مرحله خطر مرگ می رسانند. انگار این داستان از قبل تعیین شده بوده است.

=======================================

در گزارش سازمان ضدجاسوسی FSB عنوان شد

روسیه: عربستان مرکز هدایت گروه تروریستی «بیوه‌های سیاه‌‌پوش» است

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921021000398
نقل قول کردن
-7 #1617 جانباز از اصفهان 1392-10-21 12:37
به نقل از محمد حسین:


این هدیه امروز به دوستان عزیز @};-


حاجی سید علی از ما بصیرت می خواهد بصیرت را دست کم نگیریم چشمانمان بسته نباشد و به بیراهه برویم
نقل قول کردن
+16 #1616 محمد حسین 1392-10-21 12:23


این هدیه امروز به دوستان عزیز @};-
نقل قول کردن
+23 #1615 حسین 1392-10-21 12:00
تقدیم به تمام اصحاب افراط که از تریبون عبادی سیاسی نماز جمعه برای رسیدن به مطامع شخصی وجناحی استفاده میکنند.
به گزارش جهان، مرحوم آیت الله اراکی درباره شخصیت والای میرزا تقی خان امیرکبیر فرمود: شبی خواب امیرکبیر را دیدم، جایگاهی متفاوت و رفیع داشت

پرسیدم چون شهیدی و مظلوم کشته شدی این مرتبت نصیبت گردید؟

با لبخند گفت: خیر

سؤال کردم چون چندین فرقه ضاله را نابود کردی؟

گفت: نه

با تعجب پرسیدم: پس راز این مقام چیست؟

جواب داد: هدیه مولایم حسین است!

گفتم: چطور؟

با اشک گفت: آنگاه که رگ دو دستم را در حمام فین کاشان زدند؛ چون خون از بدنم میرفت تشنگی بر من غلبه کرد سر چرخاندم تا بگویم قدری آبم دهید؛ ناگهان به خود گفتم میرزا تقی خان! ۲ تا رگ بریدند این همه تشنگی! پس چه کشید پسر فاطمه؟ او که از سر تا به پایش زخم شمشیر و نیزه و تیر بود! از عطش حسین حیا کردم، لب به آب خواستن باز نکردم و اشک در دیدگانم جمع شد.

آن لحظه که صورتم بر خاک گذاشتند امام حسین آمد و گفت: به یاد تشنگی ما ادب کردی و اشک ریختی؛ آب ننوشیدی این هدیه ما در برزخ، باشد تا در قیامت جبران کنیم.باز بگوییم امیر کبیر سکولار هست ودانشگاه را درمقابل حوزه علمیه قرار داده است
نقل قول کردن
+15 #1614 ... 1392-10-21 11:51
=)) =)) =))

فرار سرکردگان داعش با لباس زنانه+تصاویر




mashreghnews.ir/.../...

به همون میزان که این شیاطین وحشی هستند به همان میزان هم در مواقع ترس و وحشت بی غیرت می شوند!
نقل قول کردن
+8 #1613 ali 1392-10-21 11:37
محمدرضا جعفری فرمانده لشکرهای استشهادی چندی پیش در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به عنوان مدافع دکتر احمدی نژاد حضور پیدا کرد.
فرمانده لشکرهای استشهادی: احمدی نژاد غرب را به زانو در آورد و پاستور دیگر به خود چنین رئیس جمهور مردمی، تلاشگر و انقلابی را نخواهد دید مگر خود احمدی نژاد.
جعفری خدمات دکتر احمدی نژاد را در طول تاریخ ایران بی سابقه خواند و فراخواندن ایشان را در دادگاه ظلم بزرگی به انقلاب و ملت ایران و حرکتی دشمن شاد کن دانست و گفت : اقای احمدی نژاد به شخصیتی جهانی تبدیل شده و اینگونه حرکتها تنگ نظری های مغرضان نفوذی است
فرمانده لشکرهای استشهادی دیپلماسی موفق کنونی را حاصل قاطعیت و مقاومت دکتر احمدی نژاد در طی هشت سال دفاع سیاسی و حماسی انقلابی دولت ایشان دانست و افزود : تمامی شواهد موجود حاکی از آن است که دولت ایشان در خدمت‌رسانی به مردم و عمران و آبادانی کشور نه فقط نقش برجسته‌تری از همه دولت‌های پیشین داشته ، بلکه خدمات دولت‌های نهم و دهم در طول تاریخ دولت‌ها، از مشروطه تاکنون بی‌نظیر بوده است و تاریخ در آینده قضاوت خواهد کرد که خدمات برجسته ایشان ماندگار است ، احمدی نژاد غرب را به زانو در آورد و حاصل کار ایشان را در مذاکرات اخیر دیدیم.
جعفری تصریح کرد: پاستور دیگر به خود چنین رئیس‌جمهور مردمی، تلاشگر و انقلابی را نخواهد دید مگر خود ایشان.
وی افزود : مکتب احمدی‌نژاد تا همیشه باقی خواهد ماند و به ویژه در فضای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه نقش ایفا خواهد کرد.

فرمانده لشکرهای استشهادی تاکید کرد: قطعاً یکی از نکات برجسته رفتاری احمدی‌نژاد مردمی بودن وی، حضور در میان بدنه مردم، به ویژه طبقه متوسط و ضعیف جامعه است. رفتاری که کاملاً منطبق بر آموزه‌های دینی و انقلابی است.
نقل قول کردن
+9 #1612 شاداب 1392-10-21 11:30
بستنی «اکبر مشتی» ایران در نمایشگاه آلمان

مدیر یک شرکت تولید کننده بستنی در آلمان از تصمیم خود برای ساخت بستنی سنتی زعفرانی ایرانی (اکبر مشتی) و توزیع آن در شهرهای مختلف آلمان خبر داد و گفت که این نوع بستنی برای نخستین بار در نمایشگاه مواد غذایی برلین (هفته سبز) تولید و به علاقمندان عرضه خواهد شد.
به گزارش بولتن نیوز،روزنامه برلینر سایتونگ در بخش اخبار محلی خود با انتشار خبری درمورد برگزاری نمایشگاه تولیدات مواد غذایی با عنوان ˈهفته سبزˈ در برلین از تولید بستنی سنتی زعفرانی ایرانی معروف به ˈ اکبر مشتیˈ در آلمان خبر داد.

به گزارش این روزنامه،شرکت بستی سازی فلوریدا که محصولات تولیدی خود را در شهرهای مختلف آلمان به مصرف کنندگان عرضه می کند،تصمیم گرفته در کنار تولید محلی خود،بستنی زعفرانی ایرانی معروف به ˈاکبر مشتیˈ را تولید و در شهرهای مختلف آلمان توزیع کند.
www.bultannews.com/.../بستنی-اکبر-مشتی-ایران-در-نمایشگاه-آلمان
اولاند باز هم خبرساز شد
اولاند باز هم خبرساز شد
یکی از نشریات فرانسه از روابط رئیس جمهور این کشور با یکی از هنرپیشه های زن پرده برداشت.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، نشریه فرانسوی «کلوزر» نوشت که «فرانسوا اولاند» رئیس جمهور این کشور با یکی از هنرپیشه های زن این کشور به نام «ژولی گایت» رابطه دارد و این نشریه در این زمینه تصاویری نیز در اختیار دارد.

پایگاه اینترنتی کلوزر امروز در نسخه ای قابل چاپ در 7 صفحه موضوع ارتباط رئیس جمهور 59 ساله و تصاویر وی با گایت پرداخته است.
ادامه در...
www.bultannews.com/fa/news/185578/اولاند-باز-هم-خبرساز-شد
زلزله 4.5 ریشتری در کیش، هرمزگان و فارس
زمین لرزه ای به بزرگی 4.5 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) روز جمعه حوالی مرز خلیج فارس و استان های هرمزگان، فارس و جزیره کیش را لرزاند.
به گزارش بولتن نیوز، از مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه درساعت 11 و 42 دقیقه و 42 ثایه در این مناطق بوقوع پیوست.

به گزارش ایرنا، این در حالیست که پنجشنبه - 19 دی ماه سالجاری نیز زمین لرزه ای با شدت 4.3 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 9 و 43 دقیقه جزیره کیش از توابع استان هرمزگان را لرزاند.

این زمین لرزه نیز در عرض جغرافیایی 74/26 و طول جغرافیایی95/53 و در عمق 16کیلومتری زمین رخ داد.

هنوز از میزان خسارت احتمالی این زمین لرزه گزارشی اعلام نشده است.
www.bultannews.com/fa/news/185562/زلزله-45-ریشتری-در-کیش-هرمزگان-و-فارس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد