رایحه ظهور

پیش‌بینی جنگ سوریه در آموزه‌های یهود



کسانی که نمی‌دانند در سوریه چه می‌گذرد، باید بدانند که حوادث این کشور از جنگ جهانی سوم و نبردی حکایت دارد که در پی آن تاریخ بشریت به دوران قبل از حمله به سوریه و بعد از حمله به آن تقسیم‌ می‌شود. این نبرد هم اکنون در جریان است، ما بهای آن را می‌پردازیم و اغلب از دلایل آن بی‌خبریم. هر حادثه‌ای دارای دو دلیل ظاهری و پنهان است. دلیل نخست، برای فریب عموم و دلیل دوم جنگ طلبان از آن باخبرند. در این میان دلایلی واقعی نیز وجود دارد که در لابلای کتب‌ قدیمی قرار دارد.

آیا یهود پیش‌بینی تورات را محقق می‌سازد و یا اینکه وعده الهی مبنی بر تشکیل هلال شیعی و نابودی را رقم خواهد زد؟

» ابتدای نظرات (543)

دلایل آنچه در جریان است، گسترش دموکراسی و آزادخواهی و حمایت از منافع مردم سوریه نیست. تسلط بر منابع نفت، محرک اقتصادی حمله به سوریه و دلیل واقعی آن، اعلان پیروزی نهایی اسرائیل و تشکیل حکومت جهانی آن است. در صورت شکل‌گیری این حکومت، سازمان ملل، شورای عالی و دادگاه عدل بین‌الملل، به پایگاه آن برای محاکمه رهبران و رؤسای مخالف این حکومت تبدیل می‌شود. از کسانی که این توطئه را باور ندارند، دعوت می‌کنیم تا به تورات، تلمود و پروتکل‌های علمای صهیون مراجعه کنند. البته قبل از آن، این افراد باید به بندهایی نگاه کنند که در سفر  16 اشعیاء آمده است.

1- الهامی از طرف مشرق زمین: این دمشق است که ویران شده و از بین رفته است. 2- شهرهای عروعیر متروکه شده، به مرتع و آغل گله‌ها تبدیل شده و  کسی در آنجا وجود ندارد که خطرناک باشد.3- قلعه افرایم، حکومت دمشق و بقیه آرام از بین می‌رود و در مقابل بنی‌اسرائیل به عزت می‌رسد.

آن احمقهایی که بر ضد کشور خود سلاح به دست گرفته و فکر می کنند کار درستی انجام می‌دهند، باید بدانند که به اسرائیل کمک می‌کنند تا کشورهای منطقه را از صحنه هستی حذف کند. قابل توجه آنکه بین شهرهای عروعیر و نام عرعور شباهت وجود دارد و من از آوردن استدلال در این زمینه خودداری می‌کنم.

بنابراین بر اساس پیش‌بینی‌های تورات، دمشق به تلی از ویرانی و شهرهای عروعیر به مراتع چارپایان تبدیل می‌شود و در آنجا کسی یافت نخواهد شد که اسرائیل را نگران سازد. باید پرسید این پیش‌بینی تا چه میزان با دیگر اخبار تورات و تلمود همخوانی دارد؟ کسی که تورات و تلمود را خوانده باشد، درمی‌یابد که یهودیها معتقدند خداوند آنها را با سرشتی غیر سرشت آدم ابوالبشر خلق کرده است. به اعتقاد آنها ، خداوند بنی آدم را برای خدمت به یهود آفرید است. در دیدگاه آنان، بعد از نابودی انسان‌ها در نبرد هسته‌ای آرماگدون، هر یهودی به دو هزار برده از جنس بشر دست می‌یابد!!

بنابراین یهود فرزندان آدم نبوده و فرزندان اسرائیل هستند. طبعاً شما فکر می‌کنید این گفته با تمام اطلاعاتی که قبلاً در اذهان ما نقش بسته، در تعارض است. حق با شماست. اگر به قرآن مراجعه کنید همه چیز روشن خواهد شد. قرآن کریم بین بنی اسرائیل و بنی آدم تمایز قائل شده است به این معنا که 40 بار از بنی اسرائیل و 6 بار از بنی آدم سخن گفته است.

خداوند در آیه 76 سوره نمل درباره بنی اسرائیل می‌گوید: (إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يَقُصُّ عَلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ أَكْثَرَ الَّذِي هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ (76). (بى‌گمان، اين قرآن بر فرزندان اسرائيل بيشتر آنچه را كه آنان درباره‌اش اختلاف دارند حكايت مى‌كند.)

در آیه 40 و 47 سوره بقره هم آمده است: (يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اذْكُرُوا نِعْمَتِيَ الَّتِي أَنْعَمْتُ عَلَيْكُمْ وَأَوْفُوا بِعَهْدِي أُوفِ بِعَهْدِكُمْ وَإِيَّايَ فَارْهَبُونِ (40). (اى فرزندان اسرائيل، نعمتهايم را كه بر شما ارزانى داشتم به ياد آريد، و به پيمانم وفا كنيد، تا به پيمانتان وفا كنم، و تنها از من بترسيد..)

(يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اذْكُرُوا نِعْمَتِيَ الَّتِي أَنْعَمْتُ عَلَيْكُمْ وَأَنِّي فَضَّلْتُكُمْ عَلَى الْعَالَمِينَ (47). (اى فرزندان اسرائيل، از نعمتهايم كه بر شما ارزانى داشتم، و [از] اينكه من شما را بر جهانيان برترى دادم، ياد كنيد.)

بنابراین خداوند بنی‌اسرائیل را برجهانیان برتر دانسته است حال آیا این برتری تا ابد ادامه می‌یابد؟ قطعاً چنین نیست.

خدواند در آیه‌های سوره اسراء می‌فرماید: (وَقَضَيْنَا إِلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ فِي الْكِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيرًا (4) فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّيَارِ وَكَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا (5) ثُمَّ رَدَدْنَا لَكُمُ الْكَرَّةَ عَلَيْهِمْ وَأَمْدَدْنَاكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِينَ وَجَعَلْنَاكُمْ أَكْثَرَ نَفِيرًا (6) إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لِأَنْفُسِكُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا (7). (و در كتاب آسمانى‌[شان‌] به فرزندان اسرائيل خبر داديم كه: «قطعاً دو بار در زمين فساد خواهيد كرد، و قطعاً به سركشىِ بسيار بزرگى برخواهيد خاست. پس آنگاه كه وعده [تحقّق‌] نخستين آن دو فرا رسد، بندگانى از خود را كه سخت نيرومندند بر شما مى‌گماريم، تا ميان خانه‌ها[يتان براى قتل و غارت شما] به جستجو درآيند، و اين تهديد تحقّق‌يافتنى است. پس [از چندى‌] دوباره شما را بر آنان چيره مى‌كنيم و شما را با اموال و پسران يارى مى‌دهيم و [تعداد] نفرات شما را بيشتر مى‌گردانيم. اگر نيكى كنيد، به خود نيكى كرده‌ايد، و اگر بدى كنيد، به خود [بد نموده‌ايد]. و چون تهديد آخر فرا رسد [بيايند] تا شما را اندوهگين كنند و در معبد[تان‌] چنانكه بار اول داخل شدند [به زور] درآيند و بر هر چه دست يافتند يكسره [آن را] نابود كنند.)

 


وعده نخست توسط نبوخذ نصر بابلی عراقی که دولت یهود را نابود و مردم آن را اسیر و به بابل انتقال داد، محقق شد. بعد از آن خداوند به وعده خود وفا کرد و  بار دیگر – در پی ویرانی عراق در برابر چشمان ما و حذف آن از تاریخ – به آنها مال و مکنت بخشید طوریکه امروز – چه بخواهیم و چه نخواهیم- به اربابان اقتصاد جهان تبدیل شده‌اند. خداوند از آنها قول گرفت که در برابر نعمت‌هایی که به آنها داده، قدردان باشند ولی آنها ناسپاسی اختیار کرده و به منظور برپایی دولت جهانی خود، در تمام دنیا آتش جنگ را شعله ور کردند. آنها با این‌کار خشم الهی را برانگیختند آیا نه این است که خداوند می‌فرماید: فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا (7). (و چون تهديد آخر فرا رسد [بيايند] تا شما را اندوهگين كنند و در معبد[تان‌] چنانكه بار اول داخل شدند [به زور] درآيند و بر هر چه دست يافتند يكسره [آن را] نابود كنند.)

(وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا) مشاهده می شود که در این عبارت خداوند با چه ظرافتی سخن گفته است.

کسانی که بار اول وارد معبدتان شدند، برای دومین بار بدان وارد خواهند شد. این بدان معناست که ارتشی که اسرائیل را ویران خواهد کرد، از عراق حرکت می‌کند. دلیل کینه‌توزی آنها با این کشور و ویران کردن آن هم به همین است چرا که فکر کردند صدام دشمن احتمالیشان به سادگی از بین رفت. مسئله، تنها سیطره بر نفت عراق نبود در حقیقت آمریکا با این حمله، به چیزی با ارزش‌تر از نفت دست می‌یافت. این کشور چه نیازی به نفت داشت حال آنکه بر تمامی منابع نفتی جهان مسلط بود.

اشغال کویت، ونزوئلا و نروژ به مراتب آسان‌تر، کم هزینه‌تر و سودمند‌تر از دست‌یابی به نفت عراق بود. هدف واقعی، ویرانی کشوری بود که ارتش ویران کننده اسرائیل از آنجا حرکت خود را آغاز خواهد کرد. از همین روست که آنها از ایران و برنامه‌ هسته‌ای آن و نیز سوریه و سلاح‌های شیمیایی و بیولوژیکی آن که می‌تواند در صورت به خطر افتادن ارکان نظامش از آن استفاده نماید، در هراسند.

ارتش ایران یکی ار قویترین ارتش‌های دنیاست و اگر اسرائیل وارد جنگ شود نیروهای این ارتش با عبور از عراق وارد سوریه یعنی منطقه نفوذ بابلی ‌می‌شود. این منطقه که از لحاظ سیاسی شامل کشورهای ایران، لبنان، عراق و سوریه است همان منطقه‌ای می‌باشد که ارتش محقق کننده وعده الهی از آنجا به راه خواهد افتاد. (وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا). بر همین اساس تنها دشمن اسرائیل، کشورهایی است که از آن به هلال شیعه یاد می‌شود.

تلاش آنها برای ایجاد فتنه مذهبی بین شیعه و سنی نیز در همین راستا و با هدف زائل کردن قدرت مسلمانان و همچنین به تأخیر انداختن وعده الهی صورت می‌گیرد. این امر محقق نخواهد شد چرا که خداوند بر اساس آیه 34 سوره اعراف به وعده خود وفا می‌کند. ( َلِكُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ فَإِذَا جَاءَ أَجَلُهُمْ لَا يَسْتَأْخِرُونَ سَاعَةً وَلَا يَسْتَقْدِمُونَ) (و براى هر امّتى اجلى است؛ پس چون اجلشان فرا رسد، نه [مى‌توانند] ساعتى آن را پس اندازند و نه پيش.)

آری این است کلام قرآن در این باره حال. باید پرسید طرح یهودی‌ها برای به بردگی کشیدن جهان چیست؟

در تلمود آمده است: ( مسیح واقعی خواهد آمد و پیروزی موعود را به ارمغان خواهد آورد. در آن زمان مسیح هدایای یهودیان را پذیرفته و هدایای مسیحیان را رد می‌کند. در آن زمان امت یهود در اوج ثروت قرار دارد، چرا که تمامی اموال جهان را در اختیار دارد.!)

در بخش دیگری از تلمود می‌خوانیم: (آنگاه که مسیح بیاید زمین سرشار از نان و لباس‌های پشمی شده و تعداد دانه‌های گندم به اندازه قلوه گاوهای وحشی زیاد می‌شود.)

در آن زمان یهود به قدرت می‌رسد و تمامی ملت‌‌ها خدمتگزار مسیح موعود (منجی یهودیت) می‌شوند و هر یهودی به دو هزار و سیصد خدمتگزار دست می‌یابد. این امر آنگاه محقق می‌شود که همه به آیین یهود ایمان می‌آورند!!


چرا صدام و قذافی از بین رفتند؟ چرا سعی دارند بشار اسد و رئیس جمهور ایران را ساقط کنند؟ آنها سعی دارند استقلال و دولت‌‌های ما را از بین ببرند تا به پذیرش حکومت جهانی یهود گردن نهیم.

همچنین آمده است که (قبل از آنکه یهود کاملاً قدرت را به دست گیرد، باید دو سوم جهان در جنگ‌هایی که به پا خواهد شد از بین برود. در این صورت است که مسیح واقعی ظهور خواهد کرد و پیروزی قریب الوقوع را محقق می‌سازد.)

این همان موضوعی است که با سقوط سوریه محقق می‌شود. هدف دوم یهود، روسیه و چین است. از همین روست که این دو کشور از مواضع سوریه دفاع می‌کنند. سوریه آخرین خط دفاع روسیه و همچنین چین به شمار می‌رود.

هدف از توطئه پنهان یهود چنانکه گفتیم سیطره بر جهان است. این امر بعد از تسلط بر اقتصاد و غرق نمودن کشورهای جهان در بدهی‌های مالی محقق می‌شود. امروز آمریکا، در زیر بار بدهی 15 تریلیون دلاری کمر خم نموده است، فرانسه،‌ انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و بسیاری از کشورهای دیگر نیز صدها میلیارد بدهکارند. حال این سؤال مطرح است که: چه کسی به این کشورها قرض داده است؟ سیطره کنونی با اشغال نظامی کلاسیک محقق نمی شود و درواقع باید تمامی حکومتهای موجود منحل و در تحت حاکمیت حکومت جهانی یهود قرار گیرد.

این همان موضوعی است که در پروتوکل 23 حکمای صهیون بدان اشاره شده است.

(پادشاهی باید پیدا شود که حکومت‌های مردمی کنونی را منحل کند. خود ما هم باید با روشن کردن آتش آشوب، اخلاق این پادشاه را فاسد کنیم. در این میان خود این پادشاه باید آتشی که از همه جا او را فرا گرفته خاموش کند.)

پادشاه مذکور باید به این نتیجه برسد که کل مجموعه‌هایی که در شعله ور ساختن این آتش نقش دارند را نابود سازد، هر چند این کار به بهای از دست دادن جانش بینجامد. باید ارتشی کاملاً منسجم شکل بگیرد که با جدیت و هوشیاری بسیار زیاد، با آشوب‌هایی که به پیکره این حکومت جهانی آسیب می‌زند،‌ مقابله کند.

در چنین شرایطی است که می‌توانیم امت‌ها را به اطاعت از خداوند و فرمانبرداری از آن پادشاه که حامل آیه سرنوشت ازلی جهان است، مجبور سازیم. او همان پادشاهی است که از جانب خداوند هدایت می‌شود و هیچ کس به جز وی نمی‌تواند انسانیت را از هر خطایی رها سازد!

مشاهده می‌شود که این پروتوکل، به عمق توطئه جهانی یهودیان صهیونیست اشاره دارد. توطئه‌ای که نشانه‌های آن در دهه نود با تکیه زدن بوش پدر بر مسند امپراطوری آمریکا که بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به تنها قطب جهانی تبدیل شد، آشکار شد. در آن زمان وی از نظم نوین جهانی سخن گفت.آری یهودیان اتحاد جماهیر شوروی را به و جود آوردند و خودشان آن را از بین بردند.

این نظام نوین جهانی یا باید در سوریه مدفون شود و یا اینکه باید با ویران نمودن سوریه، به آخرین مرحله خود برسد. بنابراین بر اساس طرح جدید منطقه خاورمیانه، ویران کردن سوریه با تمام معنای کلمه در جریان است و چنانکه مشاهده می‌شود بر حسب پیش‌بینی‌های تورات، دولتی به نام سوریه وجود ندارد.

باید پرسید آیا یهود پیش‌بینی تورات را محقق می‌سازد و یا اینکه وعده الهی مبنی بر تشکیل هلال شیعی و نابودی اسرائیل را رقم خواهد زد؟

منبع : مشرق

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+3 #543 علیرضا 1393-01-10 21:32
بنام خالق هستی
نیروی قدرتمند حزب الله درصحنه است وشمارش معکوس نابودی تمام نامردان روزگار آغزشده است.
نقل قول کردن
+4 #542 sharmandeh 1392-09-10 06:16
((وعده نخست توسط نبوخذ نصر بابلی عراقی که دولت یهود را نابود و مردم آن را اسیر و به بابل انتقال داد، محقق شد. بعد از آن خداوند به وعده خود وفا کرد و بار دیگر – در پی ویرانی عراق در برابر چشمان ما و حذف آن از تاریخ – به آنها مال و مکنت بخشید طوریکه امروز – چه بخواهیم و چه نخواهیم- به اربابان اقتصاد جهان تبدیل شده‌اند))
این مساله نبوخذ نصر بابلی عراقی قبل از رسالت پیغمبر (ص ) بوده یا بعدش چون بنده تا حالا فکر میکردم وعده نخست جنگ جهانی دوم بود که یهودی ها رو از اروپا آواره کرد و وعده دوم که انشا الله به زودی محقق میشه
نقل قول کردن
+1 #541 خبرگزاری فارس 1392-09-09 15:43
سلام دوستان
مژده مژده:

به ‌همت جمعی از جوانان عدالتخواه
سایت خبری - تحلیلی «یاران خراسانی» آغاز به‌ کار کرد.


نقل قول:

به لطف خدا و با همت جمعی از جوانان حزب الله سایت خبری تحلیلی «یاران خراسانی» (پایگاه اطلاع رسانی نهضت عدالتخواهان ولایتمدار) راه اندازی شد.

هدف از راه اندازی این سایت پیگیری مطالبات و منویات امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) در باب مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض و فاصله طبقاتی است که متاسفانه سالها بر زمین مانده است، مهم ترین مطالبه ولی امر مسلمین در طول ۲۴ سال گذشته تامین”عدالت” بوده است، اما متاسفانه در بین تمام مطالبات مهم ایشان ، آنچه بیش از همه مورد بی توجهی قرار گرفته و تاکنون بر زمین مانده ، همین مقوله مهم “عدالت اجتماعی” است تا آنجا که ایشان خود فرموده اند: “درسال های گذشته، شعار مبارزه با فساد ، مکرر مطرح شد، در جلسات، به برخی مسئولان تاکید شد، درمحافل عمومی، برای مردم بیان شد، اما با جنجال ها ومغلطه کاری ها نگذاشتند پیش برود.” (قاموس عدالت ، ص ۳۷۷ ، ۳/۱۱/۸۰)


مطالبه واقعی و عملی عدالت از مسئولان و احیاء فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر و تحقق نظارت مردمی بر عملکرد مسئولان که خواسته همیشگی مقام عظمای ولایت بوده و هست از دیگر اهداف این سایت می باشد.

ما بر خود وظیفه می دانیم با پوشش اخبار عدالتخواهان در سراسر کشور به ویژه انعکاس اخبار مرتبط با فعالیت های حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی معروف به طلبه عدالتخواه سیرجانی و نهضت عدالتخواهان ولایتمدار در حد توان خود مانع از زمین ماندن مطالبات امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) در حوزه عدالت اجتماعی شویم انشاالله.

از همین رو ما به عنوان بخش کوچکی از جمع یاران ولایت و عدالتخواهان ولایتمدار قصد داریم در جهت گسترش و تعمیق فرهنگ عدالت طلبی و به خصوص فراگیری قیام یاران ولایت و نهضت عدالتخواهان ولایتمدار قدم برداریم.

تمامی کاربران محترم می توانند برای دسترسی به اخبار و تحلیل های مختلف سایت «یاران خراسانی» به نقل قول:
و نقل قول:
مراجعه کنند.

هر کدام از شما دوستان عزیز که هم اکنون در حال مطالعه این مطلب هستید خود را یک “همکار افتخاری” برادران کوچکتان در سایت یاران خراسانی بدانید و اخبار مرتبط با موضوع عدالتخواهی و نیز مطالب و محتواهای تولیدی خود را از طریق صفحه ارسال مطلب آزاد برای ما بفرستید.

گفتنی است طلبه سیرجانی به همراه جمع زیادی از جوانان عدالتخواه در دور جدید حرکت خود با گسترده تر کردن دامنه فعالیت هایشان در سراسر کشور قصد دارند با فراهم آوردن زمینه های مختلف و استفاده از ظرفیت های ایجاد شده طی سال های گذشته نهضت عدالتخواهان ولایتمدار را فراگیر کرده و آرزوی دیرین همه افراد مومن و انقلابی و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی را در حد توان خود محقق سازند.
نقل قول کردن
-6 #540 مرصاد 1392-07-30 00:16
فروپاشی آمریکا بسیار نزدیک است ............... ............... .اگردر داخل ایران بعضی بگذارند ونقش سقیفه را بازی نکنند .میگوئید چگونه ؟.اگر مردم صدر اسلام فریب سازمان سقیفه را نخورده بودند.وحکومت به دست مولا علی( ع )می رسید .بزودی فتح ایران وامپراطوری روم بدست مبارک ایشان انجام میشد وکل عالم درتحت هدایت ایشان به فلاح وهدایت می رسیدند.پس میبینید که مشکل امیر المومنین امپراطوری های ایران وروم با آن عظمت نبودند بلکه یک سازمان کوچک از منافقین در سقیفه ملعونه کاری کردند که امپراطوری های جهانی از انجام آن به تنهایی عاجز بودند .وبا کودتا وغصب حق امام علی (ع) چنان کل جهان رادر سیطره شیطان قرار دادند. که تا زمان ظهور امام مهدی (ع)این سیطره جهانی ادامه خواهد یافت ... انجمن سقیفه جدید منافقین انقلاب اسلامی ایران همان نقش را در آستانه ظهور دقیقا میخواهند برای جلوگیری از فروپاشی غرب وآمریکا برای به تاخیر انداختن ظهور ونابودی انقلاب ایران برای شیطان واربابشان اسرائیل بازی کنند وامروز راس فتنه 88 ونوکرانش صحنه گردان این نمایش پایانی هستند واینان نیامده اند که ارزانی واقتصاد کشور را نجات دهند اینان برای نجات آمریکا آمده اند.خلاصه در نهایت هم چیز به درایت وغیرت وبصیرت حزب الله ولایت مدار بستگی دارد برای اهدا جان مال آبرو وهست ونیست خود در این کارزار آخر آماده شوید....
نقل قول کردن
-3 #539 مرصاد 1392-07-30 00:10
واما آمریکا در حال فروپاشی است //www.shia-news .com/files/fa/n ews/1390/4/28/9 067_291.jpg اگر در داخل ایران بعضی بگذارند ونقش سقیفه را بازی نکنند .میگوئید چگونه ؟.اگر مردم صدر اسلام فریب سازمان سقیفه را نخورده بودند.وحکومت به دست مولا علی( ع )می رسید .بزودی فتح ایران وامپراطوری روم بدست مبارک ایشان انجام میشد وکل عالم درتحت هدایت ایشان به فلاح وهدایت می رسیدند.پس میبینید که مشکل امیر المومنین امپراطوری های ایران وروم با آن عظمت نبودند بلکه یک سازمان کوچک از منافقین در سقیفه ملعونه کاری کردند که امپراطوری های جهانی از انجام آن به تنهایی عاجز بودند .وبا کودتا وغصب حق امام علی (ع) چنان کل جهان رادر سیطره شیطان قرار دادند. که تا زمان ظهور امام مهدی (ع)این سیطره جهانی ادامه خواهد یافت ... انجمن سقیفه جدید منافقین انقلاب اسلامی ایران همان نقش را در آستانه ظهور دقیقا میخواهند برای جلوگیری از فروپاشی غرب وآمریکا برای به تاخیر انداختن ظهور ونابودی انقلاب ایران برای شیطان واربابشان اسرائیل بازی کنند وامروز راس فتنه 88 ونوکرانش صحنه گردان این نمایش پایانی هستند واینان نیامده اند که ارزانی واقتصاد کشور را نجات دهند اینان برای نجات آمریکا آمده اند.خلاصه در نهایت هم چیز به درایت وغیرت وبصیرت حزب الله ولایت مدار بستگی دارد برای اهدا جان مال آبرو وهست ونیست خود در این کارزار آخر آماده شوید....
نقل قول
نقل قول کردن
-5 #538 وبگاه جوان انقلابی 1392-07-25 19:40
محمـود جان تولـدت مبارک | فراخـوان جـوان انقلابی به مناسبـت تولـد محمود احمـدی نژاد

باسلام
وبـگاه جـوان انقــلابی به مناسـبت ششـم آبان ماه ، سالروز ولادت دکتر محمود احمدی نژاد فراخوانی را منتشر و از همـه جوانـان انقلابی ، عزیز و هوشمنـد ایـران اسلامی دعوت میـکند تا همه درد و دل ها و سخنــان خـود را بصورت بی پـرده و صـریح دربـاره مـسائل و رویــدادهـای ۸ سـال گــدشته بصـورت صمیـمی و دوسـتـانه و البته در کمال ادب با دکتر احمــدی نژاد مطـرح کننــد.
javanenghelabi.ir/?p=9351
پایـگاه جـوان انـقلابی و مسئولین آن قصـد دارنـد تا همـه این نظـرات و نوشتـه ها را بصورت مستقـیم و بی واسطـه در مراسمی به دکـتر احمـدی نژاد تقدیم کنند.
همچنین شما میتوانید از مطالب پرونـده ویـژه جـوان انقـلابی درباره دکتـر احمـدی نـژاد از سال ۸۴ تا ۹۲ نیز دیدن فرمایید :
javanenghelabi.ir/?cat=164

سخنـان منتشر نشده دکتر احمـدی نژاد در جمـع حامیــان دولـت اسـلامی – دی ۱۳۹۰ | اختصـاصی جـوان انقـلابی javanenghelabi.ir/?p=425

متـن کـامل ماجـرای مـردم اسرائیـل | اختصـاصی جـوان انقـلابی
javanenghelabi.ir/?p=492

مهم تریـن روشنگری های آیت الله مصبـاح یـزدی علیه لیـدر جریـان انحـرافی | دیدگاه مخالف
javanenghelabi.ir/?p=2115

امام خامنـه ای : من جازمـا و قاطعـا میگـویم در این دولـت حاکمیـت یـگانه اسـت | بازخوانی سخنـان منتشـر نشـده رهبـر انقـلاب در قــم
javanenghelabi.ir/?p=421

ماجـرای دیـدار مدیـر جـوان انقــلابی با دکتـر احمــدی نژاد + مصـاحبـه خـواندنی روزنامـه ایـران با مدیـر سـایت
javanenghelabi.ir/?p=5549
منتظر حضور شما هستیم. درضمن اگر شما هم مایل به همکاری در این طرح هستید ما را مطلع کنید

بانو پویان | معاونت اول سایت و مسئول انسانی وبـگاه جـوان انقـلابی
javanenghelabi.ir/

S M S : 3000 28 28 38
نقل قول کردن
+2 #537 خودم- هیچکس 1392-07-23 23:08
به نقل از علی جعفری:
پادشاه اردن در تماس تلفنی با اسد:

هرگز وارد بحران سوریه نمی‌شویم !




isna.ir/.../...

نه اینکه الآن تو بحران سوریه نیستید!

عبدالله دروغگو :D

درو غگو هم جاش تو جهنمه. خواب دیدی خیر باشه. یه فکرایی تو سرته. هر وقت یه حرفی میزنی . مثه پیرزنا خابش تعبیر میشه. هلال شیعی!
نقل قول کردن
+4 #536 مرصاد 1392-07-23 00:05

کاهنان معبد آمون با فتنه جدید می آیند
نقل قول کردن
+16 #535 مهرداد/بچه مثبت 1392-07-22 23:09
کمی هم سایت را زیبا کنیم با جمال فرزند فاطمه ...

باشد که روزی عکس جمال مهدی عج را هم قرار دهیم و لذت بریم ...





مهم نیست اگر مبل نداریم و دکور و پرده آنچنانی ...

زینت خانه ی ما عکس رخ خامنه ای است ...

همین و بس ...
نقل قول کردن
+8 #534 مهرداد/بچه مثبت 1392-07-22 22:57
به نقل از منتظر عدالت:
هاشمی چند بار حرف خودش را پس گرفته است؟
دولت سوریه بمب شیمیایی زده ولی نزده! X(
تقلب شده؛ تقلب نشده! >:D
گفتم جنگ باید تمام شود ولی چیزی خاطرم نیست!

نمونه‌ای دیگر اظهارات ۲۴ سال پیش مهندس بازرگان در مصاحبه با روزنامه تهران تایمز بود که در آن گفت‌وگوی اعلام کرد ‌«فردای آزادسازی خرمشهر به منظور تبریک و شادباش نزد هاشمی‌رفسنجانی رفتند و بعد از ابلاغ مراتب خرسندی خود از این عملیات موفق به هاشمی گوشزد کرده‌اند که اکنون و با احراز تمامیت ارضی ایران در سرحدات خود فرصت مناسبی است تا ایران پیش‌قدم شود و به جنگ پایان دهد و مطابق گفته مرحوم بازرگان، هاشمی نیز ضمن صحه گذاشتن بر چنین خواسته‌ای به ایشان قول داده تا شخصاً این مسئله را نزد امام مطرح و دنبال کند و بر همین منوال جنگ را به اتمام برسانند!» این در حالی است که در فردای انتشار این مصاحبه و با بالا گرفتن جو پرسش و مطالبه توضیح، دفتر آقای هاشمی‌رفسنجانی اعلام کرد ضمن استعلام از ایشان آقای هاشمی فرمودند اصل آن جلسه را به یاد می‌آورند اما موضوع مذاکرات را فراموش کرده‌اند! @-) @-) =)) =)) =))
از این سوتی ها جناب استوانه زیاد دارد کسی را می خواهد که ورق ورق خاطرات ایشان را مرور کند تا آمار سرسام آور آن را دربیاورند :-w :-w :-w


سلام

اینم محض تکمیل فکر کنم میخوره به خود شگفتی یا خود شیفتگی ...

نقل قول کردن
+11 #533 ali110 1392-07-22 20:10
به نقل از مهرداد:
تلاش ناکام لباس شخصی ها برای به هم زدن سخنرانی هاشمی در کرمانشاه


تعدادی انگشت شمار از نیروهای افراطی قصد داشتند با دادن شعارهایی این برنامه را با اختلال مواجه کنند که با واکنش قاطع مردم، برنامه آنان ناکام ماند.
همزمان، تعدادی انگشت شمار از نیروهای افراطی قصد داشتند با دادن شعارهایی این برنامه را با اختلال مواجه کنند که با واکنش قاطع مردم، برنامه آنان ناکام ماند و جمعیت زیادی که برای حضور در سخنرانی رییس مجمع تشخیص مصلحت در مسجد جامع کرمانشاه گرد هم آمده بودند، با شعار یکصدای «سلام بر هاشمی درود بر هاشمی»، مانع این اخلال شدند.

اقدام امروز این افراد پس از آن انجام شد که شب گذشته بخش های خبری صداوسیما به پخش گزارشی تخریبی علیه هاشمی پرداخت.
www.entekhab.ir/fa/news/132999

برو خدا روزیتو جای دیگه بده .مدام در باره دو سه تا فسیل می نویسی . ماهم قبول داریم که هاشمی تغییر نکرده و از اول اینجوری بوده . انشاءالله هم با منتظری و هاشمی کروبی و موسوی و خاتمی محشور بشی . اینجا جای گفتمان اصیل انقلاب و بحث پیچ عظیم تاریخی است بعد حالا هی میاد میگه هاشمی فلان هاشمی بهمان. هاشمی که گنده تر از مردک ساده لوح منتظری نیست . ببین چگونه به زباله دان تاریخ پیوست . خواهشا وسط بحث های عمیق بچه حزب اللهی ها نپر . برو با دوستات و عکساشون تو فیس بوک حال کن . همانجا هم از مقدساتتان بگید . اینجا جای بچه بازی نیست .
نقل قول کردن
+7 #532 ali110 1392-07-22 20:01
یعنی عبدالله مرده ؟ چند شبه تو این فکرم . امیدوارم مرده باشه و به سال بعد نکشه .
نقل قول کردن
-17 #531 مهرداد 1392-07-22 20:00
تلاش ناکام لباس شخصی ها برای به هم زدن سخنرانی هاشمی در کرمانشاه


تعدادی انگشت شمار از نیروهای افراطی قصد داشتند با دادن شعارهایی این برنامه را با اختلال مواجه کنند که با واکنش قاطع مردم، برنامه آنان ناکام ماند.
همزمان، تعدادی انگشت شمار از نیروهای افراطی قصد داشتند با دادن شعارهایی این برنامه را با اختلال مواجه کنند که با واکنش قاطع مردم، برنامه آنان ناکام ماند و جمعیت زیادی که برای حضور در سخنرانی رییس مجمع تشخیص مصلحت در مسجد جامع کرمانشاه گرد هم آمده بودند، با شعار یکصدای «سلام بر هاشمی درود بر هاشمی»، مانع این اخلال شدند.

اقدام امروز این افراد پس از آن انجام شد که شب گذشته بخش های خبری صداوسیما به پخش گزارشی تخریبی علیه هاشمی پرداخت.
www.entekhab.ir/fa/news/132999
نقل قول کردن
+9 #530 ایرانی 1392-07-22 19:58
به نقل از عاشق امام:


یادتان باشد شما در سفر نیویورک کاری نابجا انجام دادید و باید در پی جبران این کار نابجا باشید!در ضمن عزت و شکوه ایران اسلامی در 8 سال دوران ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد عزیز به اوج خود رسید و از محور شرارت بودن به یکی از قطبهای قدرت در منطقه و دنیا تبدیل شدیم و فعلا شما دارید ثمره ی درختی را می چینید که یکی دیگر آن را کاشت و داشت!فعلا شما برداشت کنید و مراقبش باشید آفت نزند!

راستی
یادتان باشد که امام ما درمورد " به اصطلاح تکنو کراتها" و وابستگی به نفت چه گفتند. لطفا مراقب باشید زحمات دولت احمدی نژاد را که در پی استقلال بودجه کشور از درامد نفت بود و در پی ساماندهی قوانین مالیاتی و صادرات بود را بر باد ندهید چون متاسفانه اولین اقدام وزیرنفت دولت شما افزایش تولید و صادرات نفت بود و این مستقیما باعث وابستگی کشور به درامد نفت میشود
لطفا بگویید در مورد قوانین مالیاتی و صادرات غیر نفتی چه کردید؟!
و به وزیر نفتتان هم بگویید ملت حواسش به قراردادهای بیع متقابل !که امتیاز استخراج نفت و گاز کشور را به شرکتهای خارجی که عملکردشان را قبلا دیده ایم هست!مراقب باشند این شرکتهای خارجی با حفاریهای کم عمق سر ملت ایران کلاه گشاد نگذارند!
u:313


=D> =D> =D>
نقل قول کردن
+8 #529 منتظر عدالت 1392-07-22 19:33
هاشمی چند بار حرف خودش را پس گرفته است؟
دولت سوریه بمب شیمیایی زده ولی نزده! X(
تقلب شده؛ تقلب نشده! >:D
گفتم جنگ باید تمام شود ولی چیزی خاطرم نیست!

نمونه‌ای دیگر اظهارات ۲۴ سال پیش مهندس بازرگان در مصاحبه با روزنامه تهران تایمز بود که در آن گفت‌وگوی اعلام کرد ‌«فردای آزادسازی خرمشهر به منظور تبریک و شادباش نزد هاشمی‌رفسنجانی رفتند و بعد از ابلاغ مراتب خرسندی خود از این عملیات موفق به هاشمی گوشزد کرده‌اند که اکنون و با احراز تمامیت ارضی ایران در سرحدات خود فرصت مناسبی است تا ایران پیش‌قدم شود و به جنگ پایان دهد و مطابق گفته مرحوم بازرگان، هاشمی نیز ضمن صحه گذاشتن بر چنین خواسته‌ای به ایشان قول داده تا شخصاً این مسئله را نزد امام مطرح و دنبال کند و بر همین منوال جنگ را به اتمام برسانند!» این در حالی است که در فردای انتشار این مصاحبه و با بالا گرفتن جو پرسش و مطالبه توضیح، دفتر آقای هاشمی‌رفسنجانی اعلام کرد ضمن استعلام از ایشان آقای هاشمی فرمودند اصل آن جلسه را به یاد می‌آورند اما موضوع مذاکرات را فراموش کرده‌اند! @-) @-) =)) =)) =))
از این سوتی ها جناب استوانه زیاد دارد کسی را می خواهد که ورق ورق خاطرات ایشان را مرور کند تا آمار سرسام آور آن را دربیاورند :-w :-w :-w
نقل قول کردن
+13 #528 رايحه ظهور 1392-07-22 19:25
مقاله جديد سايت با عنوان :

باذن الله با قدرت ملتها زمان به عقب بازنخواهد گشت/ راه علاج ، اتحاد و برادري بهمراه دشمن شناسي




منتشر شد

u313.ir/.../
نقل قول کردن
+13 #527 منتظر عدالت 1392-07-22 19:22
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حضور رئیس‌جمهور گفت: توفیقی قانون‌اساسی را قبول ندارد و آن را زیر سوال می‌برد و در همین مسجد دانشگاه بعد از انتخابات سال ۸۸ شخص دیگری را رئیس‌جمهور می‌دانست.
@-) @-) @-)
حال باید دید که مجلسی که در راس امور است !!!!! جگونه با این مسئله برخورد کرده و این کاندید وزارت را رد یا تایید می کند ما باید روی این مسائل دقیق بشویم که مجلس به وظیفه قانونی وشرعی خود عمل می کند یا نه ماست مالی را در برنامه خود قرار می دهد :-? :-? :-?
نقل قول کردن
+8 #526 علی جعفری 1392-07-22 19:13
به نقل از alireza:
شعار "مرگ بر آمریکا" سخنرانی هاشمی در کرمانشاه را قطع کرد

مردم با سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" سخنرانی هاشمی رفسنجانی را در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی برای دقایقی قطع کردند. =D>

امام خمینی: ما امریکا را زیر پا می گذاریم

بعد از بیان نکات مهمی در خصوص :

خودباختگی دولت‏های منطقه نسبت به آمریکا و قدرت‏های بزرگ فرمودند:

تا مجتمع نشوید، تا دستتان را به هم ندهید، تا اخوت اسلامى را حفظ نکنید، نمى‏توانید در مقابل این قدرتها بایستید.

تمام شیره جان شما را مى ‏کشند و مى‏ برند و ملت شما را آن طور ضعیف و زبون و بیچاره مى ‏کنند و همه نشسته‏ اید هى منتظرید که امریکا برایتان کار بکند. همان طورى که ما ننشستیم که امریکا یک کارى براى ما بکند. ما نشسته‏ ایم که امریکا اگر بخواهد شیطنت کند جلویش را بگیریم، نشسته‏ ایم که اگر شوروى بخواهد کارى بکند جلویش را بگیریم، دفاع بکنیم از خودمان.

ما دنبال این نیستیم که امریکا براى ما کار بکند.


«ما امریکا را زیر پا مى‏گذاریم» در این امور؛ نمى‏گذاریم که دخالت در امور ما بکند، نمى‏ گذاریم کسى دیگر هم دخالت بر ما بکند.»

imam-khomeini.ir/.../...

ایول که کلام شما در همه دوران نافذ و قابل استناد است.
نقل قول کردن
+11 #525 منتظر عدالت 1392-07-22 18:55
به نقل از منتظر عدالت:
آیت الله هاشمی: دولت گذشته حقیقتا به کشور صدمه زد =)) =)) =)) =)) =))

شما بگویید آیا این جبهه جدیدی نیست که استوانه معیوب در مقابل ولایت گشوده کسانی که با این کلام هاشمی چشم بینا ندارند تا اعلام جنگ هاشمی را ببینند که کور باطن ومنافقند وخود در لشگر این استوانه معیوبند واگر جبهه تقابل را می بینند در صدد این باشند که افرادی که نام ولایتمداری را با خود یدک می کشند و مدعی تبعیت از مقام عظمی ولایت هستند تکلیف خود را روشن کنند امروز هاشمی بی پرده انچه را امام خامنه ای صحه می گذارند خط بطلان می کشد حال علما وبزرگان ومدعیان انقلابی ما را از این سر در گمی در بیاورند اگر هاشمی به واقع قد مقابله با ولایت علم کرده همگان موضع خود را روشن کنند از رییس جمهور گرفته تا وکلا ووزرا ومراجع و موثران در انقلاب از جمله گروه ها و احزاب مدعی که مردم را برای رای دادن وتایید خود می خواهند یا باید موضع هاشمی در این همه جهت گیری های متناقض ومشکوک محکوم گردد ویا ما این افراد وگروه ها را در میزان وملاک خود به عنوان ضد ولایت معرفی و از آنها اعلام انزجار می کنیم آیا تا اخر دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد آقا بارها بر خدمات بی بدیل وارزشمند ایشان صحه نگذاشته اند پس هاشمی روشن کند دیگر با این همه دم خروس روزانه قسم حضرت عباسش کار ساز نیست معنا ندارد کسی که فقط نماینده گروهی از مردم در خبرگان رهبری است اینگونه در سیاست های کلی نظام دخالت کند وهرانچه رهبری تایید می کند او تکذیب کند L-) L-) L-) L-)

مهمترین کاری که یک منتظر انجام می دهد پاسداری از حریم ولایت است آن هم در این مقطع مهم تاریخی که حق وباطل چنان در هم آمیخته است که فقط در پناه امام زمان علیه السلام است که از فتنه های آخر در امان خواهیم ماند یا فارس الحجاز یا صاحب الزمان ادرکنا به حق ناله های غریبانه دختر علی زینب کبری (س)
در شب وروز عاشورا
نقل قول کردن
+13 #524 alireza 1392-07-22 18:51
شعار "مرگ بر آمریکا" سخنرانی هاشمی در کرمانشاه را قطع کرد

مردم با سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" سخنرانی هاشمی رفسنجانی را در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی برای دقایقی قطع کردند. =D>
نقل قول کردن
+11 #523 منتظر عدالت 1392-07-22 18:48
به نقل از منتظر عدالت:
محمدجهرمی مدعی شد که اتهاماتش صحت ندارد
وی در مصاحبه با روزنامه اعتماد افزود: :- تقریبا اشتباه خود آقای آریا بود. یعنی اسناد جعلی را با اسناد واقعی اشتباه کرده بود. چون هم اسناد واقعی داشت و هم اسناد جعلی. این موضوع باعث کشف این تخلف مالی شد. اگر این اشتباه صورت نمی گرفت، شاید تاکنون هم این سو استفاده به خاطر تبانی و عدم ثبت در دفاتر بانک صادرات قابل کشف نبود! :-/ :-/ :-/
آقای احمدی نژاد مدعی مبارزه با فساد بودند، چطور زمانی که شما این موضوع را افشا کردید، علیه شما صحبت می کردند؟

شما مسائلی را که آقای احمدی نژاد در دولت و به ویژه روزهای آخر دولت خود انجام داد را ببینید و یک نمونه آن، ۱۶ میلیارد تومان دانشگاه ایرانیان است، مبارزه با فساد ایشان کاملا روشن می شود که چگونه بوده است.

اولآ نظر بالای ایشان را ببیند که با تاسف از اشتباه آریا می گوید آقای مثلآ بی گناه اگه اون اشتباهی کرده که باعث شده لو بره که توباید خوشحال باشی خوب شاید فکر می کنی این تله ای بود که تو به دام بیفتی وشد آنچه باید بشود =)) =)) =))
راستی آقای داماد ناطق نوری چرا با این همه جرم دستگیر ومحاکمه نشدی خوب واضحه چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است :-? :-? :-?
واما ثانیآ شما که ناراحتی از لو رفتن قضیه پس شما کشف نکردی بلکه کشف شدی =D> =D> =D>

اگه عدالتی باشد تو محکومی اما ......
نقل قول کردن
+7 #522 شاداب 1392-07-22 18:42
بالارفتن ثانیه ای و شگفت اور بدهکاری امریکا

usdebt.reba.ir/

خدا بداد مردم امریکا برسد!
نقل قول کردن
+11 #521 سعاح 1392-07-22 18:25
به نقل از علي اصغر:


سلام

بله بنده از نظر شما ساده لوحم چون مانند شما عاشق آقاي مشايي نيستم ، بنده عاشق احمدي نژاد بوده و هستم اما آقاي مشايي براي بنده همان مسئله فرعي هست كه ولايت فرمودند.

شما هم مي توانيد تا دلتان مي خواهد(بر خلاف فرموده ولايت) در مورد مشايي تعريف و تجميد كنيد و به تخريب علامه و جبهه خودي بپردازيد اما نه در اين سايت.

براي بنده كه از نظر شما ساده لوحم اكنون اصلي ترين مسئله مقابله با فتنه سازشكاران براي تسليم در برابر آمريكاست.

اما شما كه خود را بابصيرت مي داني و ديگران را ساده لوح همچنان به مسئله فرعي مشايي و تخريب آيت الله مصباح مشغول باشيد و جو كينه و نفرت را در ميان جبهه خودي گسترش دهيد.

بزودي روشن خواهد شد كه بصيرت كدام بود و ساده لوحي كدام

سلام برادر عزیز و بزرگوار علی اصغر سیجانی

بنده قبلا هم عرض کرده ام که شما و همکاران پرتلاش تون برای بنده از ارزش بالایی برخوردارند۔ و این توفیقی که نصیب شما شده است در نامه اعمال صالحه تون خواهد درخشید، انشاء الله۔

اما هر فضیلتی یک امتحان هم هست و هر چه قدر فضیلت بیشتر، امتحان هم سخت تر۔

بنده نه قصد تخریب شخص جناب عالی رو دارم و نه میخواهم سایت به بیراهه کشیده بشه۔ برای همین از دادن پاسخ مستدل و منطقی به کامنت شما صرف نظر میکنم۔

فقط یک چیز مارو خیلی آزار میدهد که از معروفیت، محبوبیت و کارآمدی آقای احمدی نژاد استفاده بشه بدون آنکه هم آهنگی فکری و نظری تمام با ایشان حاصل شده باشه۔ اگر شما واقعاً حامی سرسخت ایشان هستید باید سعی بکنید که ایشان رو از این انحراف، سحر و تور فراماسونری نجات بدهید۔ مبادا یک بار دیگر ایشان برسرکار آمدند و همان آش بشه و همان کاسه۔

بنده خدا رو شاهد میگیرم که بیشتر از قبل به این نتیجه رسیده ام که آقای مشایی آنی نیستند که رسانه ها و برخی خواص میگویند، بلکه آنند که آقای احمدی نژاد گفته اند۔ و آقا قضیه ای مخالفت با آقای مشایی رو فرعی عنوان فرموده بودند زیرا خودیها بلوغ کافی برای تحمل ایشان رو نداشته اند۔

بهرحال این نظر بنده هست۔ لازم نیست شما تهدید کنید۔ اگر جواب منطقی داشته باشید عنوان فرمایید۔ قضاوت با کاربران هست۔

خداوند شما رو از جمله یاوران حضرت روحی و ارواحنا له الفداه نیز از سرداران قافله عشاق قرار دهد و ما رو با عنوان یک سرباز کوچک بپزیرد، بحق محمد و آل محمد صلوات الله علیه۔
نقل قول کردن
+1 #520 بیت العباس 1392-07-22 18:23
دوستان عزیز مهدی دوست از حواشی دولت بیایید بیرون اگه یه کم چشمها رو باز تر کنید متوجه خطراتی که بیخ گوشمون هست میشید الحمد الله که رهبری به با بصیرتی داریم که اینقدر منصفانه مدیریت میکنه اگر فرض هم بگیریم که این دو دولتی که آمدند ورفتند اصلا نفوذی بودندواین دولت روی کار برگ رو شده ی تمام قد ادشمنان ماست تعامل امام راحل رو با بنی صدر هم در نظر بگیریم خیلی روشن میشه اصل دیپلماسی اسلامی رو در کردار و رفتار رهبر عزیزمان دید ولی فبه المراد که رهبرمون هر روز غریب تر از گذشته باید به پیش بره و تنها و پیر ترین جوان تاریخ به امید یک صدای واحد از حلقوم من و توی بی بصیرت همچون شمع بسوزد و بسازد.
نقل قول کردن
+7 #519 علی جعفری 1392-07-22 18:22
نتانياهو پيگير صفحات مستهجن در توئيتر

روزنامه "تايمز" رژيم صهيونيستي روز دوشنبه فاش ساخت: درصفحه توئيتر "بنيامين نتانياهو" كه در آن بيش از 90 صفحه كه بيشتر آنها متعلق به سفارت هاي اسرائيل در سراسر جهان است،صفحه اي ويژه از صفحات مستهجن ديده شده است.

براساس گزارش اين روزنامه اين صفحه مستهجن از سوي صفحه نخست وزير اسرائيل به مدت كوتاهي كه نزديك به 7 ساعت مي رسد پيگيري شده و بامداد روز يكشنبه همراه با 15 صفحه ديگر حذف شده اند.

در همين حال رادیو رژيم صهيونيستي در توییتر خود به نقل از حزب لیکود نوشته است: "اشتباهی رخ داده ولی بهرحال این صفحه فورا حذف شده است."

www.yjc.ir/fa/news/4594210

فکر کنم نتانیاهو از ناصر العمر کمک بگیره مشکل شرعیش ! حل بشه

چون

وهابی=بهایی=صهیونیست




www.mashreghnews.ir/fa/news/253058
نقل قول کردن
+6 #518 شاداب 1392-07-22 18:16
حجم فساد برادران «ر» بالا است
سخنگوی دستگاه قضا گفت: حجم فساد در پرونده برادران «ر» بالا بوده اما هنوز کیفر خواستی صادر نشده و پرونده به دادگاه نرفته است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه امروز در پنجاه و سومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه، در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر ارائه آخرین جزئیات پرونده برادران «ر» گفت: حجم فساد در این پرونده بالا بوده، اما هنوز کیفر خواستی صادر نشده و پرونده به دادگاه نرفته است.

اژه‌ای در ادامه در پاسخ به سئوالی در مورد سرنوشت پرونده جهرمی و اینکه وی مدعی شده است که بی‌گناه است، گفت: باید بدانیم که هیچ‌کس نمی‌گوید من متهم هستم؛ دادگاه جهرمی انشاالله بزودی برگزار می‌شود، چرا که کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است.

وی در مورد حادثه بزرگراه تهران قم نیز گفت: این حادثه دارای چند بعد است که یکی از آن مربوط به دستگاه قضا است و ما باید مقصر حادثه را شناسایی کنیم.

دادستان کل کشور ادامه داد: اینکه چه عواملی نیز در این حادثه دخیل بوده، از نظر اینکه بتوانیم جلوی حوادث دیگر را بگیریم و پیشگیری از وقوع جرم انجام شود، نیز بی ربط به دستگاه قضا نیست.
bultannews.com/.../...
نقل قول کردن
+4 #517 شاداب 1392-07-22 18:14
بدهکارترین کشورهای دنیا+رتبه ایران
طبیعی که کشورهای دنیا برای پیشرفت اقتصادی خود دست به استقراض بزنند. گاه این وام‌گیری می‌تواند از نهادهای داخلی باشد و گاه در مقیاس‌های بزرگ‌تر می‌تواند از نهادهای خارجی باشد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از بازار خبر، دنیا این روزها به خوبی با مفهوم بدهی خارجی آشنا شده است.
تعطیلی دولت آمریکا نشانه بارزی از عدم مدیریت پول‌های دریافتی و ناتوانی از پرداخت آنها در سر موعد مقرر است. به نحوی که دولت آمریکا از کنگره می‌‌خواهد سقف بدهی را افزایش دهد تا فرصت کافی برای تهیه قرض فراهم شود.
اصولاً External Debt یا بدهی خارجی پدیده‌ای پذیرفته شده در بین اقتصادهای بزرگ و کوچک دنیا محسوب می‌شود.
اما نکته مهم توانایی در تسویه حساب در زمان سررسید و سقف پرداخت آن است.
از نیمه دوم قرن بیستم استقراض خارجی یکی به دلیل افزایش عرضه پول در پی خصوصی شدن سیستم پولی جهانی و دیگری به خاطر افزایش تقاضا از طرف کشورهای جهان سوم افزایش یافت.
علت استقبال این کشورها از استقراض خارجی اول به عطش توسعه و دوم به پایین بودن نرخ بهره این وامها نسبت به تورم داخلی و سوم به خاطر تامین منافع طبقات خاص بوده است.
برخلاف تصور اولیه بخش عمده این استقراض‌ها نه تنها به سرمایه مولد تبدیل نشده است بلکه تبدیل به بحران انباشت بدهی و دادن بهره بیشتر نیز شده است.
البته از منظر فرصت استقراض خارجی چنانچه به دور از فسادهای متعارف به کار گرفته شود فرصتی برای تامین نقدینگی جهت طرح‌های توسعه‌ای و در نتیجه ایجاد اشتغال و گسترش صنایع و افزایش مهارت‌های انسانی و فنی می‌باشد.
اما از منظر تهدید الگوی توسعه مبتنی بر استقراض خارجی منجر به خارج شدن کنترل اقتصاد کشور از دست ملت و هدایت آن توسط کشورهای خارجی است که در بعد بین‌المللی نتیجه‌ای جز تعمیق وابستگی مالی- فنی و در بعد داخلی افزایش شکاف‌های طبقاتی و بالطبع بحران‌های سیاسی در بر ندارد.
با نگاهی به جدول زیر به خوبی می‌بینیم که بخشی از اعظمی از پول در گردش آمریکا ناشی از استقراض این کشور است.
قرضی که به گردن هر آمریکایی بیش از 52 هزار دلار خرج برداشته است.
بدهی‌های ایران
سابقه استقراض خارجی در ایران به زمان ناصرالدین شاه قاجار و تاسیس بانک شاهنشاهی برمی‌گردد.
کشور ما با 9 میلیارد و 452 میلیون دلار بدهی خود وضعیت چندان بدی ندارد.
جایگاه ایران در رتبه 94 پایین‌تر از کنیا و بالاتر از بوسنی است.
بدهی خارجی دولت برای هر ایرانی 170 دلار محسابه شده است. این یعنی 4 درصد از تولید ناخالص داخلی ما.
نقل قول کردن
-1 #516 جانباز از اصفهان 1392-07-22 17:52
به نقل از خراسانی:


به نام حق

اثبات اینکه شما احمدی نژاد رو محور قرار دادید !


1- که بله ! آقای احمدی نژاد هم اشتباه کرد که آقای مشایی رو علم کرد برای ریاست جمهوری

2- یعنی تمام کسایی که توی مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند نظرشون با آقا یکیه ؟؟؟ !!!! اونوقت تکلیف آقای هاشمی که رئیس مجمع هستند چی میشه ؟ شما خودت داری خودت و رسوا می کنی . . . به طناب پوسیده ای آویزون شدی که با حرکات خودت پاره میشه

3- احمدی نژاد هم یک رئیس جمهور بود مثل بقیه ، بهتر از 2 رئیس جمهور قبلی و با ایرادات زیاد .

راستی من ازتون خواهش می کنم التماس می کنم میشه 5 مورد از عیوب احمدی نژاد رو نام ببرید ؟

یا علی


..، یک بار خودت کامنتت را بخوان ببین چیزی می فهمی
نقل قول کردن
+12 #515 عاشق امام 1392-07-22 17:38
به نقل از مهرداد:

البته برخی از دوستان مهدوی هم متوجه خیالپردازی هایی که آقای سیجانی از سخنان آقا می کردند در خصوص پیچ تاریخی و . . . در مورد ظهور میشوند ...
البته که جای گریه داره ...یک نفر یک عده آدم دورش جمع کرده و به آنها قبولونده که آقا امام زمان پشت دره ....نشونش هم همین شورش شام و ... و احمدی نژاد و سخنان رمزآلود رهبر و نمی دونم انگشتر زرد رنگ آقا و . . .
آره واقعا مسلمانی و شیعه بودن شما گریه داره

..........
در مورد پیچ تاریخی خود حضرت آقا منظورشون رو در یک سخنرانی دقیقا بیان کردند که منظور ظهوره!
حالا تو چی میگی این وسط!
بله
ما هم بشارتهای حضرت آقا رو نوش می کنیم هم هشدارهاشون تنمونو می لرزونه!
بهتره از خودت بپرسی چرا بیشترین بشارتهای حضرت آقا در دوران 8 ساله ی ریاست جمهوری احمدی نژاد بود و حالا دارن اینطور هشدار میدن!!!مگه جنگ در سوریه برای امساله؟! بیش از دوساله در سوریه جنگه
مگه بیداری اسلامی برای امساله؟ پس چرا آقا قبلا اینطور هشدار نداده بودن؟
ملتهای منطقه اگر ببینن الگوی بیداری اسلامیشون یعنی کشور بزرگ ایران حالا بعد 34 سال که از انقلابشون گذشته دست دوستی به سمت آمریکای جنایتکار و مستکبر دراز کرده و رئیس جمهورش در حاشیه اجلاس سازمان ملل با رئیس جمهور استکباری آمریکا گفتگو کرده پیش خودشون نمیگن این مقاومتها فایده نداره و ماهم بعد چندین سال مجبوریم همین کارو بکنیم؟ پس بگذار از اول همین باشیم؟!
اونوقت دیگه از استکبار ستیزی چی باقی میمونه؟!آیا دیگه ملتها حاضرن هزینه ی مقاومت در مقابل مستکبرین رو بدن؟!
فهمیدی؟!
اگه نفهمیدی هم بهتره ساکت شی!!
X( X(
نقل قول کردن
0 #514 جانباز از اصفهان 1392-07-22 17:34
به نقل از محمد شمس:

.................

ضمنا وقتي امام خامنه يي شخصي رو بعنوان تابلوي بصير و مصداق بصير مشخص ميكنند يعني مواضع اين شخص از روي بصيرت گرفته ميشه
در زماني كه ولايت اين همه روي مسئله بصيرت تاكيد دارند و شخصي رو بعوان انسان بصير معرفي ميكنند يعني بايد بصيرت رو در زمان حاضر از ايشان بياموزيم ببين چه كرده كه مصداق بصير شناخته شدن نه اينكه خودمون با بصيرت تر بدونيم و بگيم علامه مصباح و طرفدارانش ولايت پذر نيستند اگر نبودند پس بايد قائل به اشتباه در تشخيص بصيرت در آقاي مصباح بشيم
قطعا كسي كه با بصيرت تره ولايتمدار تره
البته در مثل مناقشه نيست
مثل ولايتمداري حضرت ابوالفضل نسبت به امام حسين كه امام صادق از شدت ولايتمداري ايشون مدال نافذ و بصيره را به ايشون دادند


متاسفانه آقای سیجانی غافل هستند از خطری که به واسطه بزرگ دیدن مصباح از طرف شما ها ، جبهه ولایت را تهدید می نماید به گونه ای که شما ها به جای نگاه به دهان ولایت در اصل نگاه تان به دهان مصباح و امثال مصباح می باشد

شما ها غافل هستید که تعاریف ولایت نمی تواند توجیه کننده تهمت ها و بی آبرویی هایی باشد که جناب مصباح در چند سخنرانی نسبت به مشایی به صورت ضمنی و قابل فهم بیان داشته است به طوری که آن دو مداح معروف آنگونه او را یهودی نامیدند آیا این اسلام محمدی است یا اسلامی به غیر از اسلام محمد ی که از این افراد سر می زند ایا امام زمان می آیند این اسلام را ترویج کنند؟! حالا عده ای این اعتراض ها را توهین به جناب مصباح ببینند خوب این طبیعی است زیرا این افراد چه شما باشید چه آقای سیجانی ملاک حق و باطل را این افراد معروف و تعریف شده می بینید نه ملاک حق و باطل را مستقل از افراد امام خامنه ای در زمان خاتمی فرمودند گمان نکنید در کنار جاده صعود به سمت بالا جاده سقوط وجود ندارد بلکه همیشه در هر مرتبه از صعود جاده ای به سمت پایین وجود دارد ، و متاسفانه جناب مصباح با ستم و ظلمی که نسبت به مشایی به قول رهبرمان "سر اختلاف عقیده ای ساده حالا ولو عمیق" انجام دادند و با انگ ها تهمت های ناروا و اثبات نشده نسبت به مشایی و با سوء استفاده از جایگاهشان او را زیر پا لِه نمودند(این زیر پا له نمودن را رهبرمان دقیقا" استفاده نمودند ) و خود را همچنان در جاده سقوط قرار داده اند مگر اینکه در انظار از کرده خود ابراز پشیمانی نمایند و سعی نمایند اینجنین انگ زدن و تهمت زدن به مسلمانی را نادرست و اشتباه بیان کنند تا خداوند ان شا الله از سر تقصیر او بگذرد و دیگر هم خود را آلوده به چنین کار هایی نکند حال آیا جناب مصباح انقدر خلوص و صفا دارند که اینگونه عمل کنند؟؟
نقل قول کردن
-9 #512 مهرداد 1392-07-22 17:28
به نقل از عاشق امام:
دوستان عزیز

الان پیام حج حضرت آقا رو میخوندم .بر خلاف اکثر سخنرانیهای ایشون که قبلا پر از بشارت بود اما در این سخنرانی جملاتی بود که واقعا ادم ترس برش میداره
"این اوضاع محنت‌بار، میتواند بیداری اسلامی را عقیم و آمادگی‌های روحی پدید آمده در دنیای اسلام را ضایع سازد و بار دیگر، سالهای دراز، ملّتهای مسلمان را به ركود و انزوا و انحطاط بكشاند و مسائل اساسی و مهمّ آنان همچون نجات فلسطین و نجات ملّتهای مسلمان از دست‌اندازی آمریكا و صهیونیسم را به دست فراموشی بسپارد."
دوستان خوب مهدوی خیلی خوب میتونن مفهوم این جملات رو متوجه بشن!

البته برخی از دوستان مهدوی هم متوجه خیالپردازی هایی که آقای سیجانی از سخنان آقا می کردند در خصوص پیچ تاریخی و . . . در مورد ظهور میشوند ...
البته که جای گریه داره ...یک نفر یک عده آدم دورش جمع کرده و به آنها قبولونده که آقا امام زمان پشت دره ....نشونش هم همین شورش شام و ... و احمدی نژاد و سخنان رمزآلود رهبر و نمی دونم انگشتر زرد رنگ آقا و . . .
آره واقعا مسلمانی و شیعه بودن شما گریه داره
نقل قول کردن
+10 #511 عاشق امام 1392-07-22 17:20
دوستان عزیز

الان پیام حج حضرت آقا رو میخوندم .بر خلاف اکثر سخنرانیهای ایشون که قبلا پر از بشارت بود اما در این سخنرانی جملاتی بود که واقعا ادم ترس برش میداره
"این اوضاع محنت‌بار، میتواند بیداری اسلامی را عقیم و آمادگی‌های روحی پدید آمده در دنیای اسلام را ضایع سازد و بار دیگر، سالهای دراز، ملّتهای مسلمان را به ركود و انزوا و انحطاط بكشاند و مسائل اساسی و مهمّ آنان همچون نجات فلسطین و نجات ملّتهای مسلمان از دست‌اندازی آمریكا و صهیونیسم را به دست فراموشی بسپارد."
البته راه علاجش رو هم فرمودند:
علاج بنیانی و اساسی را میتوان در دو جمله‌ی كلیدی خلاصه كرد كه هر دو از بارزترین درسهای حج است:
اوّل: اتّحاد و برادری مسلمانان در زیر لوای توحید،
و دوّم: شناخت دشمن و مقابله با نقشه‌ها و شیوه‌های او.

[-O
ما البته تردید نداریم که ملت‌های به پا خاستهٔ آن منطقه که بیداری اسلامی را تجسم بخشیدند باذن‌الله اجازه نخواهند داد که عقربهٔ زمان به عقب برگردد و دوران زمامداران فاسد و وابسته و دیکتاتور تکرار شود، لیکن غفلت از نقش قدرتهای استکباری در فتنه انگیزی و دخالتهای ویرانگر، کار آنان را دشوار خواهد کرد و دوران عزت و امنیت و رفاه را سالها به عقب خواهد افکند.


دوستان خوب مهدوی خیلی خوب میتونن مفهوم این جملات رو متوجه بشن!

امشب شب عرفه است و حاجات مقبول درگاه حق ان شالله.
امشب بیاید برای فرج و ظهور دردانه ی هستی به درگاه الهی دست تضرع و التماس بالا ببریم که اگر در این دوران اتفاق میمون ظهور رخ ندهد شاید تا قرنها این رخداد به عقب بیفتد(همانطوری که امام خمینی ره و آیت الله بهجت ره قبلا هشدار داده اند)
:(( :(( :((
نقل قول کردن
+10 #510 علی جعفری 1392-07-22 17:15
پادشاه اردن در تماس تلفنی با اسد:

هرگز وارد بحران سوریه نمی‌شویم !




منابع دیپلماتیک فاش کردند، ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن اخیرا تماس تلفنی را با بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه برقرار و طی آن تاکید کرده که کشورش هرگز وارد بحران سوریه مداخله نمی‌شود.

به گفته این منابع، پادشاه اردن همچنین در این تماس بر لزوم حل و فصل سیاسی بحران سوریه تاکید و اعلام کرد که اردن برای ممانعت از نفوذ برخی گروه‌های مسلح به خاک سوریه اقدامات جدی را اتخاذ کرده است.

isna.ir/.../...

نه اینکه الآن تو بحران سوریه نیستید!

عبدالله دروغگو :D
نقل قول کردن
-12 #509 مهرداد 1392-07-22 17:04
به نقل از مهرداد:
vista.ir/.../...
فیلم امروز بسیار بیاد ماندنی
فیلم سخنرانی گوهر باد و شادی آفرین رئیس جمهور بسیار محبوبم

[-O
الحمد لله رب العالمین
نقل قول کردن
+6 #508 علی جعفری 1392-07-22 17:01
هشدار «جهاد اسلامی» نسبت به توطئه‌های دشمنان برای تجزیه کشورهای اسلامی

جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین با صدور بیانیه‌ای نسبت به طرح‌ها و توطئه‌های دشمنان امت اسلامی برای تجزیه کشورهای عربی و اسلامی هشدار داد.

... farsnews.com/newstext.php?nn=13920722001199
نقل قول کردن
+8 #507 عاشق امام 1392-07-22 16:49
به نقل از مهرداد:

سه حالت داره
1- یا نمی فهمی
2- خودت رو به نفهمی زدی
3- مزدوری
حالت چهارمی وجود نداره
ولی اولی بهت بیشتر میاد

چرا !
اتفاقا حالت چهارمی هم داره!

بعضی وقتها زیادی می فهمم!!!
:D
نقل قول کردن
-12 #506 مهرداد 1392-07-22 16:46
به نقل از عاشق امام:


یادتان باشد شما در سفر نیویورک کاری نابجا انجام دادید و باید در پی جبران این کار نابجا باشید!در ضمن عزت و شکوه ایران اسلامی در 8 سال دوران ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد عزیز به اوج خود رسید و از محور شرارت بودن به یکی از قطبهای قدرت در منطقه و دنیا تبدیل شدیم و فعلا شما دارید ثمره ی درختی را می چینید که یکی دیگر آن را کاشت و داشت!فعلا شما برداشت کنید تا بعد!

راستی
یادتان باشد که امام ما درمورد " به اصطلاح تکنو کراتها" و وابستگی به نفت چه گفتند. لطفا مراقب باشید زحمات دولت احمدی نژاد را که در پی استقلال بودجه کشور از درامد نفت بود و در پی ساماندهی قوانین مالیاتی و صادرات بود را بر باد ندهید چون متاسفانه اولین اقدام وزیرنفت دولت شما افزایش تولید و صادرات نفت بود و این مستقیما باعث وابستگی کشور به درامد نفت میشود
لطفا بگویید در مورد قوانین مالیاتی و صادرات غیر نفتی چه کردید؟!
و به وزیر نفتتان هم بگویید ملت حواسش به قراردادهای بیع متقابل !که امتیاز استخراج نفت و گاز کشور را به شرکتهای خارجی که عملکردشان را قبلا دیده ایم هست!مراقب باشند این شرکتهای خارجی با حفاریهای کم عمق سر ملت ایران کلاه گشاد نگذارند!
u:313

سه حالت داره
1- یا نمی فهمی
2- خودت رو به نفهمی زدی
3- مزدوری
حالت چهارمی وجود نداره
ولی اولی بهت بیشتر میاد
نقل قول کردن
+11 #505 عاشق امام 1392-07-22 16:42
به نقل از مهرداد:
..
روحانی در دانشگاه تهران : مگر دانشگاهی می‌تواند به مراتب والای علمی خود دست یابد، اما استاد کلاس در بیان عقاید خود آزاد نباشد؟...
این ندای دانشگاهیان و فرهیختگان بود که ملت عزیز ما به گوش جان آن را خرید و در انتخاباتی شکوهمند شرکت کرد‌
...


این ندای دانشگاهیان و فرهیختگان بود که ملت عزیز ما به گوش جان آن را خرید و در انتخاباتی شکوهمند شرکت کرد‌ @-)

جل الخالق!!!!!!!!! :-&
ملت عزیز ایران فقط و فقط فرمایشات حضرت آقا رهبر بزرگوارش را به جان خرید و در انتخابات شرکت کرد نه دانشگاهیان را!!!!
متاسفم جناب روحانی!
شما با این جملات اشتباه اندر اشتباهتان خواسته یا ناخواسته میخواهید ملت را از رهبرجدا کرده و جدای از هم نشان دهید!
در ضمن
تعدادی از اساتید دانشگاهها متاسفانه سکولار یا غرب زده هستند و در دانشگاهها به جای آموزش عقاید دینی در بین جوانان بی دینی را ترویج می دهند آیا اینها باید آزادانه بتوانند مغز جوانان این مرز و بوم را شستشو دهند؟ خدا کند که این آزادی را برای اساتید انقلابی و مومن هم قائل باشید!


به نقل از مهرداد:
روحانی در دانشگاه تهران :
شما می‌گویید روی پای خود بایستیم و خود و خود؛ قبول. شما در اولین درآمد بودجه‌ای متکی به نفت و درآمد گازی هستید که باید به دیگران بفروشید. ‌در دنیای امروز درون‌نگر ‌و درونگرا بودن به آن مفهوم گذشته، دیگر معنایی دارد؟ مشکل در سال‌های گذشته این بود که در اقتصاد و سیاست خارجی دانش بنیان نبودیم. از متخصصین و صاحب‌نظران بهره نبردیم.

دولت تدبیر و امید همان طور که از آغاز گفته‌، در پی تعامل سازنده با جهان است. در این شعار استوار می‌ایستد. دولت می‌داند ‌با دنیای سیاست بسیار پیچیده‌ای روبه‌روست اما در عین حال باورمان شود که دنیا و جهان سیاست، در برابر ۲۴ خرداد سر فرود آورده است. من در سفر نیویورک این عظمت ملت ایران را از دید جهانیان بهتر لمس کردم. من به شما می‌گویم تمام کشورهای پیشرفته بدون استثنا خواهان دیدار با رئیس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران بودند. رؤسای جمهور و مقامات عالی‌رتبه در ملاقات با مسئولین شما مثل گذشته نصیحت نمی‌کردند. بیشتر از مسئولین کشور شما ‌می‌پرسیدند. برای همکاری در مسائل منطقه‌ای و جهانی اعلام آمادگی برای تعامل و گفتگو داشتند. هیچ کس نبود در این دیدارها که به عظمت انتخابات ۷۳ درصدی ملت بزرگ ایران در ۲۴ خرداد ۹۲ به صراحت اشاره نکند.


یادتان باشد شما در سفر نیویورک کاری نابجا انجام دادید و باید در پی جبران این کار نابجا باشید!در ضمن عزت و شکوه ایران اسلامی در 8 سال دوران ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد عزیز به اوج خود رسید و از محور شرارت بودن به یکی از قطبهای قدرت در منطقه و دنیا تبدیل شدیم و فعلا شما دارید ثمره ی درختی را می چینید که یکی دیگر آن را کاشت و داشت!فعلا شما برداشت کنید و مراقبش باشید آفت نزند!

راستی
یادتان باشد که امام ما درمورد " به اصطلاح تکنو کراتها" و وابستگی به نفت چه گفتند. لطفا مراقب باشید زحمات دولت احمدی نژاد را که در پی استقلال بودجه کشور از درامد نفت بود و در پی ساماندهی قوانین مالیاتی و صادرات بود را بر باد ندهید چون متاسفانه اولین اقدام وزیرنفت دولت شما افزایش تولید و صادرات نفت بود و این مستقیما باعث وابستگی کشور به درامد نفت میشود
لطفا بگویید در مورد قوانین مالیاتی و صادرات غیر نفتی چه کردید؟!
و به وزیر نفتتان هم بگویید ملت حواسش به قراردادهای بیع متقابل !که امتیاز استخراج نفت و گاز کشور را به شرکتهای خارجی که عملکردشان را قبلا دیده ایم هست!مراقب باشند این شرکتهای خارجی با حفاریهای کم عمق سر ملت ایران کلاه گشاد نگذارند!
u:313
نقل قول کردن
+12 #504 مهرداد 1392-07-22 16:41




حجاب آسان، حجاب کامل؛
حجاب آسان؛ ارمغان جلابیب برای زنان ایرانی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد