رایحه ظهور

" دیپلماسی تحریمی آمریکا " و هدف‌گذاری اغتشاش در ایران


رصد مداوم اخبار آشکار نشان می دهد، اسباب اجرایی کردن پروژه فوق مبنی بر رو در رو کردن توده های مستضعف مردمی در مقابل نظام نیز به سرعت در حال راه اندازی هستند؛ تلاش‌ها برای احیای شبکه اجتماعی اصلاحات و فتنه، ایجاد جبهه سیاسیون مخالف، تبدیل مطالبات فراگیر اجتماعی به مطالبات سیاسی مدنی، ساخت دیوار رسانه‌های زنجیره ای برای اهداف تدافعی- تهاجمی، ایجاد شکاف اجتماعی و دوقطبی سازی مردم در قالب "اعتدال- ضدّاعتدال" و سرخط کردن ملزومات سیاسی در دولت؛ در واقع مقدّمه سازی های این پروژه هستند که در حال حاضر اخبار گسترده‌ای از این اقدامات به گوش می رسد.
 
» ابتدای نظرات (2741)
پروژه حفظ و افزایش تحریم های آمریکا، چرا به اجرا درمی آید؟

"ديپلماسي تحريمي آمريكا" و هدف گزاري اغتشاش در ايران


ریچارد هاس گفت: ما باید پیشنهادهايی بدهیم که ایران را کوچک نشمارد؛ نقش ایران بايد معيّن شود و این کار علنی باشد. باید به 50درصدی که به روحانی رأی دادند بگوییم به دولت آنها چه پیشنهادهايي داده‌ایم. از نظر آمریکا باید به مردم ایران القا شود که مسؤول همه نابسامانی‌ها تحریم است و مسؤول تحریم‌ها نظام.

 

 

گروه سیاسی مشرق- معمولاً دیپلماسی بخصوص در مورد پرونده های کلان و مناقشه برانگیز بین المللی پُشت درهای بسته صورت می گیرد و بطور عمومی بخش کوچکی از توافقات، علنی می شوند. با این وجود طرح منظّمی در «ایالات متّحده آمریکا» تدوین شده است که به سیاستمداران این کشور به‌طور جدّی پیشنهاد می کند، این رویّه درباره پرونده هسته ای «جمهوری اسلامی ایران» متوقّف شود و سازوکارهایی اتّخاذ شود که مذاکرات جهانی با ایران در رابطه با پرونده هسته ای بطوری آشکار و با یک جنگ روانی بزرگ به متن توده های مردمی ایران کشیده شود. این یک پروژه جدید آمریکایی است که از آن به "پروژه دیپلماسی تحریمی آمریکا" یاد می کنیم و نشان خواهیم داد که منظور از حفظ و افزایش تحریم ها بخصوص بعد از پیروزی «حسن روحانی» - کاندیدایی که تحت نام "اعتدال گرا" (Moderate) به دنیا معرّفی شد- چیست؟

مسئله این است که از نظر معتبرترین اتاق فکرهای آمریکا، انتخاب «حسن روحانی» در ایران که عُمدتاً مرهون آراء شهرستان ها بود؛ محصول "رژیم تحریم ها" است. با این وجود وقتی یک سناریو کارآمدی خود را تا میانه راه اثبات کرده، چه دلیلی وجود دارد که گردانندگان پروژه؛ در پرده های پایانی آن را متوقّف کنند.

خبرگزاری «آسیوشتیدپرس» (A.P) می نویسد: «انتخاب «روحاني» از تأثير تحريم ها ناشي شده است ... تأثير يكباره تحريم‌ها بر اقتصاد ايران، باعث شد (مردم ایران) يكباره از خواب بيدار شوند ... حالا که تحریم ها اصلی ترین عامل روی کار آمدن «روحانی» بوده، آیا این درست است که تحریم‌ها کاهش پیدا کند؟» (31/3/1392). «مایکل سینک» نیز در مقاله ای که در روزنامه «واشنگتن پُست» منتشر شد، می نویسد: «دولت «اوباما» نمي تواند اين احتمال را رد كند كه فشار بين المللي بر ايران در نهايت نوعي از تغيير كه به دنبالش بوده را بوجود آورده، امّا همچنين نمي تواند خطر كند و فشارهايي را كه با زحمت زياد عليه ايران تجميع كرده؛ صرفاً به دليل اميدواري و گمانه زني تخفيف دهد.» (30/3/1392).

لازم است پا را کمی از رسانه ها فراتر بگذاریم، این حقیقت قابل کتمان نیست که جراید و رسانه های منتسب به اصلاحات که امروز خود را شریک پیروزی «روحانی» می‌دانند؛ در مواجهه با پالس های مذاکره ای آمریکا (بخوانید هویج) ذوق زده می شوند و در مقابل، هنگام برخورد با پالس های فشار (بخوانید چُماق) همه چیز را چنان سانسور می کنند که گویی اصلاً چیزی وجود نداشته است.

چیزی از رسانه ای شدن نامه 118 نماینده کنگره به «باراک اوباما» مبنی بر توصیه برای بکارگیری لحن نرم با رئیس جمهور جدید ایران و البتّه تصویب به تأخیر انداختن اجرای «تحریم های اوّل جولای» نگذشته بود که ناگهان خبر تصویب طرح جدید تحریمی علیه ایران از راه رسید. مصوّبه جدید کنگره که با 400 رأی موافق و 18 رأی مخالف به تصویب رسیده از «دولت ایالات متّحده» می خواهد، از طریق قدرت و اختیاری که بواسطه قانون «اعمال قدرت اقتصادی در شرایط اضطراری بین المللی» دارد؛ استراتژی را اتّخاذ کند که باقیمانده صادرات نفت ایران که حدود یک میلیون بشکه در روز است؛ نیز قطع شود. بر این اساس، بعد از یکسال، معافیت های اعطاء شده به شرکت های چینی، ژاپنی، ترکیه ای و کُره ای که همچنان به واردات نفت از ایران می پردازند، لغو خواهند شد (روزنامه صهیونیستی «جورزالم پُست»- 3/5/1392)

سانسور خبر مهم تصویب رژیم تحریمی جدید در کنگره با 400 رأی موافق توسّط جراید اصلاح طلب

ذوق زدگی جراید اصلاح طلب از خبر کم اهمیت نامه 118 نماینده کنگره

البتّه «رئیس جمهوری» و احیاناً تیم مشاورانش در این گرداب رسانه ای غرق نشده اند. چرا که وقتی بخت «روحانی» به سخنرانی «تحلیف» رسید، در مواجهه ای آشکار با مسیر دو طرفه "فشار- مذاکره‌ای" آمریکا گفت: «ملّتي را که با مشارکت گسترده در انتخابات شرکت مي کند، نمي‌توان با "تحريم" به تسليم واداشت و يا به جنگ تهديد کرد. تنها راه تعامل با ايران، گفتگو از جايگاه برابر، اعتمادسازي متقابل و احترام دوجانبه و کاستن از خصومت هاست. تعامل سازنده براساس ... موضع برابر، مبناي روابط ما با ساير کشورها را تشکيل خواهد داد ... به صراحت مي گويم؛ اگر پاسخ مناسب مي خواهيد، نه با زبان "تحريم"، که با زبان تکريم با ايران سخن بگوييد.» (13/5/1392)؛ جملاتی که باعث شد وی تشویق یکپارچه حضّار در صحن مجلس را نصیب خویش نماید.

بی تردید باید این جملات را پُرتنین‌ترین بخش مراسم «تحلیف» برای خارجی ها فرض نمود، پژواکی که البتّه خیلی زود به گوش سیاستمداران «کاخ سفید» نیز رسید، زیرا حدود یک ساعت بعد از اتمام مراسم «تحلیف» در «تهران»، «دفتر مطبوعاتی کاخ سفید» بیانیه‌ای را در «واشنگتن دی. سی» منتشر نمود: «همزمان با روزی که حجّت ‌الاسلام دکتر «حسن روحانی» سوگند یاد کرد، بار دیگر به مردم ایران که در انتخابات کاری کردند تا صدایشان شنیده شود؛ تبریک عرض می‌کنیم ... در صورتی‌که دولت جدید راه تعامل اساسی و جدّی در پیش بگیرد تا به تعهّدات بین‌المللی اش پایبند باشد و راه حلّی صلح آمیز برای این موضوع پیدا کند، یک شریک مشتاق در آمریکا پیدا خواهد کرد!».

این نشان می داد که از نظر مقامات «کاخ سفید»، همچنان باید گام اوّل برای باز شدن یک پنجره واقعی از دیپلماسی و کاهش فشارها از سوی «دولت روحانی» برداشته شود و اینکه: "درب بر روی یک پاشنه می چرخد". البتّه دادن امتیازهایی در حدّ آبنبات چوبی برای ساپورت تبلیغاتی تیم جدید دور از انتظار نیست و به احتمال زیاد اجرایی خواهد شد، چنانچه «گري هوف بائر» از محقّقان مطرح در مؤسّسه «اقتصاد بين الملل پيترسون» می گوید: «به نظرم دولت (آمریکا)به اين اندازه عاقل هست كه بداند بايد آبروي ايراني ها را حفظ كند و "برگ زيتون" را به آنها پيشنهاد دهد. چنين پيشنهاداتي ارزان است! و ما تيرهاي زيادي از اين دست در تيردان داريم.» (خبرگزاری «آسیوشیتدپرس»- 31/3/1392).

لیکن آنچه محلّ منازعه و مناقشه است، امتیازهای اساسی است که هر دو طرف می توانند ارائه دهند. مسئله این است که آیا امتیازاتی واقعی که خطوط قرمز یا حدّاقل بخشی از برنامه های بلندمدّت هر یک از طرفین را به بازی می‌گیرند، روی میز مذاکره قرار خواهند گرفت یا نه؟ رصد گزارش های راهبُردی غرب اینطور وانمود می کند که تا گام اوّل اساسی از سوی ایران برداشته نشود، خبری از یک گام واقعی و سازنده از سوی آمریکا نخواهد بود. و سوال این است که چرا «اوباما» و تصمیم سازان اصلی سیاست خارجی امروز آمریکا، به خواسته آن دسته از استراتژیست‌هایی که خواهان نرمش ظاهری و ملایمت بیشتر با ایران هستند؛ توجّه درخوری نمی کنند؟ و چرا آمریکا نمی خواهد، دولت مورد حمایت «هاشمی رفسنجانی» و اصلاح طلبان که روی سرمایه مدیریت پالس جهانی اش حساب زیادی باز کرده؛ را از تیغ انتقاد انقلابیون داخلی مبنی بر ناکارآمد بودن سیاست "تنش زدایی" برهاند؟

اکنون که با تغییر رئیس جمهور، مفاهیم سیاسی و جهتگیری ها در دولت ایران تغییر یافته است؛ بکارگیری سیاست "رقابت و تحدید نفوذ" علیه «جمهوری اسلامی» نیز که پیشتر در آمریکا مطرح شده بود، رفته رفته به تمسخر گرفته می شود. از این حیث در حال حاضر حدّاقلی ترین سیاست آمریکا و مجموعه تمدّنی غرب علیه ایران، حول استراتژی "تغییر رفتار ایران" متمرکز می‌شود؛ که باید متذکّر شد، این تغییر استراتژی دقیقاً منطبق و برآمده از تغییرات در شطرنجی است که ایران طیّ انتخابات بوجود آورد.

با این حال کانونی ترین سوال در مجموعه های تصمیم ساز آمریکا این است که: کدامین راه به "تغییر رفتار" در ایران منتهی می شود؟ در پاسخ به این پرسش است که تقریباً این مفاهمه به یک اصل عمومی و پذیرفته شده در قریب به اتّفاق استراتژیست های آمریکا تبدیل شده است که تنها و تنها نهادی که تغییر رفتار در آن منجر به تغییر رفتار نظام «جمهوری اسلامی» می شود؛ نهاد رهبری در ایران است. آمریکا یک جواب مشخّص از «روحانی» می خواهد تا فشارها را مرحله به مرحله کاهش دهد، اینکه جهت تسلّط و تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیران کلان در ایران؛ نهادهای کانونی قدرت نظام را تحت فشار قرار دهد.

«ری تکیه»، «عضو ارشد شورای عالی روابط خارجی آمریکا» در این رابطه برای اندیشکده «شورای روابط خارجی» می نویسد: «اگر «روحانی» بتواند موفّق شود تا قدرت خود را روی مراکز قدرت چندگانه «جمهوری اسلامی» مسلّط کند، آنگاه بواقع می تواند یک "رئیس جمهور اصلاحاتی" باشد. امّا این فشار بیشتر روی شخص اوست و آمریکا نمی تواند برای آسان ساختن این مسیر، اقدامات زیادی انجام بدهد» (19/4/1392). لذا آمریکایی‌ها منتظرند تا ببینند، این فشارها از سوی «روحانی» تا چه حدّ اجراء می شوند و مهمتر اینکه فشارها تا چه میزان بر "تصمیم‌گیر نهایی" مؤثّر هستند.

«ری تکیه»، عضو ارشد ایرانی-آمریکایی تبار «شورای روابط خارجی آمریکا» و دستیار ارشد «دنیس راس»

وی پست جدید پیشنهادی برای عضویت در «شورای عالی امنیت ملّی ایالات متّحده» را نپذیرفت- این شورا از مهمترین تصمیم گیران در عرصه امنیتی و سیاست های خارجی آمریکاست

«ری تکیه» در همین تحلیل می نویسد: «سؤال اساسی که در مورد «روحانی» مطرح است، این است که او تا چه اندازه قدرت دارد؟ با وجود نظم سیاسی فشرده ایران، «دفتر ریاست جمهوری» هنوز می تواند تأثیرگذار باشد ... با این وجود در کتاب 700 صفحه‌ای «روحانی»، «خاتمی» تا حدود زیادی از صحنه حذف شده است. با او مشاوره هایی صورت می گرفته امّا بعنوان یک رُکن اصلی مطرح نبوده است. در مورد موضوعات مهم بعد از 2001 م.، «خاتمی» همواره در پس زمینه قرار داشته و با وجود اینکه چهره اصلی دولت به شمار می رفته؛ به ندرت دارای نفوذ بوده است. امّا امروز ... این محدودیت‌های ریاست جمهوری با موضوعات مختلفی که ایران با آنها درگیر است؛ ترکیب شده است.».

علاوه بر این گزارش، ده ها گزارش و تحلیل دیگر که اغلب از تینگ تنک های آمریکایی با رویکردهای مختلف منتشر شده نیز؛ سئوال کانونی خویش را روی میزان تأثیرگذاری «روحانی» بر "بافت تصمیم‌گیر مرکزی" کشور بنا نهاده اند و البته سعی دارند در فضای جنگ روانی به افکار عمومی بقبولانند که بین دو نهاد تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی شکاف هست تا در نهایت تقصیرات اصلی تحریم‌ها را بر گردن کانون های راهبردی نظام بیندازند.

بسیاری از آنها معتقدند رهبر معظّم انقلاب اسلامی که پشتوانه اصلی پیشبرندگی برنامه هایش را بر حمایت های مردمی و بصیرت عمومی در بزنگاه ها استوار می‌کند؛ هرگز بر سر مسائل مهم کوتاه نخواهد آمد. لذا تمام توان خویش را برای تضعیف پشتوانه مردمی نظام منعطف کرده اند. آنها خوب می دانند که نسخه ایجاد شکاف بین قوّه تصمیم ساز و تصمیم‌گیر در «جمهوری اسلامی»، از طریق فشار مجموعه های تحت نظر «نهاد ریاست جمهوری» (تصمیم ساز) به نهاد رهبری (تصمیم‌گیر) را یکبار آزموده‌اند و در انتها نتیجه بخش نبوده است.

هم استراتژیست‌های خارجی و هم تئوریسین های افراطی اصلاحات در تحلیل دلایل شکست پروژه «دوم خرداد» به‌خصوص درباره مذاکره معتقدند؛ برگ برنده نظام در آخرین پرده های سناریو، حمایت های مردمی از تصمیمات ولی فقیه بوده است. افراطیون اصلاحات معتقدند، بی‌اهمّیت شدن "شبکه سازی اجتماعی اصلاح جو" در نسبت با حجم "اصلاح جویی درون حاکمیتی" در دولت «خاتمی»؛ بزرگترین اشتباه راهبُردی آنان بوده که منجر به پیروزی نظام شد. آنها همچنین در مورد تحلیل علل شکست پروژه «فتنه 88» (انقلاب مخملی) به این نتیجه می رسند که محدود بودن بدنه «جنبش سبز» در اقشار مرفّه، طبقه متوسّط شهری و نخبگانی «تهران» و همزمان غفلت از مطالبات توده های مردمی و به‌خصوص اقشار مستضعف؛ ضریب بالایی در رقم خوردن شکست داشته است.

لذا تمرکز سیاسی در جهت مفاهمه با اقشار فقیرتر جامعه و به‌خصوص در شهرستان‌ها از ایّام «انتخابات مجلس نهم» (اسفندماه 1390 ه.ش) آغاز شد و امروز می‌توانید ماحصل قسمتی از این تلاش های زیرپوستی را در رأی‌آوری «روحانی» در شهرهای کوچک؛ مشاهده کنید.

شاید هم به همین دلیل باشد که فتح وزارتخانه های «کار»، «آموزش و پرورش»، «کشاورزی» و «علوم» در «کابینه یازدهم» برای اصلاح طلبان مهمتر بود. وزارت‌های «کار» و «کشاورزی» بیشترین ارتباط ارگانیک را با زحمت کش ترین و البتّه فرودستان اقتصادی جامعه دارند، اقشاری که عموماً بیشترین رنج ها را از فشارهای اقتصادی دریافت می‌کنند. «آموزش و پرورش» نیز با ظرفیت پرسنلی 1 میلیون نفر که عموماً در بحران های اقتصادی بسیار ضربه‌پذیر هستند، این امکان را دارد که پروسه کادرسازی و ارتباط مردمی با خانوده های بیش از 12 میلیون دانش‌آموز را تسهیل نماید. وزارت «علوم» به‌دلیل مرتبط بودن با قشر دانشجویی بسیار با اهمیت است، دانشجویان علاوه بر اینکه قدرت ایجاد شبکه های اجتماعی را دارند؛ می توانند گام های اوّلیه یک جریان یا جنبش اجتماعی را بدون پروا از پیگیری های قضائی بردارند.

به نظر، این یک سناریوی سر و ته دار است که زوایای مختلف آن و ریزه کاری های بسیارش، مورد توجّه بوده است. در این میان آمریکا قصد ندارد این پروژه بزرگ را که اخیراً و بعد از انتخابات به آن امیدوار تر شده را ناگهان پای احتمالات ضعیف ذبح نماید. آنها معتقدند کسی که باید خود را با این سناریو هماهنگ کند، «روحانی» است و اگر او به قواعد این بازی پایبند باشد؛ به‌عنوان یک "رئیس جمهور اصلاحاتی" می تواند از مزایای جانبی آن بهره مند شود در غیر اینصورت این قطار به راه افتاده است، بدون اینکه به این متوجّه باشد که «روحانی» و حلقه یارانش سوار آن می شوند یا خیر. راز عمومی کردن و کشیدن پای افکار عمومی به دیپلماسی تحریم نیز دقیقاً همین است.

از نظر آمریکا و اسرائیل، مردم ایران باید بدانند مسئول فشارهای اقتصادی و بالا و پایین شدن قدرت خرید آنها کیست؟ آنها می خواهند پاسخ این سوال را طبق ایده‌های خود و بر طبق یک عملیّات روانی منظّم به‌موازات یک عملیّات سیاسی- اطّلاعاتی رژیم مند؛ به مردم ایران القاء کنند. اینکه کلید کاهش فشارهای تحریم دست یک نفر است و او رهبر معظّم انقلاب اسلامی و همه یارانش هستند. چه «روحانی» و دولتش جزء یاران این مرجعیت سیاسی- دینی باشند و چه نباشند، مسئله فرقی نمی کند؛ اینجا سیبل، فقط و فقط یک نهاد دینی- سیاسی و استراتژیک است و آن یقیناً «ولایت مطلقه فقیه» است.

یکی از مهمترین مقامات تصمیم ساز و تصمیم گیر در آمریکا که به ساخت پروژه "دیپلماسی عمومی تحریمی" اشاره کرده است، «ریچارد هاس» است. بسیاری از مردم و نخبگان با نام وی بعد از فتنه آشنا شدند که کارشناسان، تئوری بکارگیری الگوی "ائتلاف سفیدِ" وی طیّ فتنه را گوشزد کردند. «ریچارد هاس» که از 2003 م. «رئیس شورای روابط خارجی آمریکا» - بالاترین مرجع سیاست‌گذاری خارجی آمریکا- است، طیّ تحلیلی برای «پروجکت سیندیکیت» می نویسد: «اکنون گزینه سومِ "مذاکره" ظهور کرده است. در واقع چنین گزینه ای سال هاست که روی میز است امّا آنچه اکنون تغییر کرده، مفهوم آن است و تغییرات در مفاهیم می تواند حیاتی باشد. مهمترین تغییری که در مفهوم ایجاد شده اقتصاد رو به افول گذاشته ایران است ... امید به این بوده که فشار بتواند تهران را به انتخاب گزینه دنبال نکردن فعّالیت های تسلیحات هسته ای ترغیب کند. این فرضیه به‌زودی در بوته آزمون واقعی قرار می گیرد. ارزش ریال که پول رایج ایران است در هفته های اخیر 40 درصد کاهش یافته ... مصالحه ای که مقامات ایرانی به آن می اندیشند به لغو تحریم ها و از بین رفتن تهدید اقدام نظامی کمکی نمی کند. امّا اکنون زمان آن است که بسته پیشنهادی جامعی به ایران ارائه شود ... علاوه بر این مفّاد مهمّ این پیشنهاد باید علنی شود. به این ترتیب در صورت مخالفت ایران باید دلایل آن برای مردم تشریح شود ... علنی کردن بسته پیشنهادی مزیّت دیگری نیز دارد و آن این است که مردم ایران از دلیل اقدام نظامی احتمالی آگاه خواهند شد. تفکّر معمول بر این است که دیپلماسی را باید در خفا انجام داد اما گاهی بهتر است که شفّافیت هر چه بیشتر بر دیپلماسی حاکم باشد. مسئله ایران نیز یکی از همین موارد است که دیپلماسی باید روشن باشد.» (29/7/1391).

«ریچارد هاس»، «رئیس شورای روابط خارجی آمریکا» از سال 2003 م.

چندی بعد و در سوم تیرماه، «فرید زکریّا» تحلیل گر ارشد خاورمیانه و مجری برنامه «G.P.S»ر شبکه«C.N.N»؛ میزگردی را برگزار کرد که «هاس» در آن حاضر می شود. وی در این مناظره می گوید: «این روند [میانه رو بودن روحانی] با شک و گمان همراه است. امّا باید آن را آزمایش کنیم. ما باید پیشنهاداتی بدهیم که ایران را کوچک نشمارد. پیشنهاداتی بدهیم که به ایرانی ها اجازه دهد، اقدامات مشخّصی انجام دهند و محدودیت های مشخّصی را در برنامه هسته ای انجام دهند ...ما باید مشخّص کنیم که نقش آنها چیست؛ ما باید این اقدامات را به صورت علنی انجام دهیم. ما باید از این فرصت استفاده کنیم و به 50 درصدی که به روحانی رأی دادند، بصورت علنی بگوییم که به دولت آنها چه چیزی پیشنهاد داده ایم.».

رصد مداوم اخبار آشکار نشان می دهد، اسباب اجرایی کردن پروژه فوق مبنی بر رو در رو کردن توده های مستضعف مردمی در مقابل نظام نیز به سرعت در حال راه اندازی هستند؛ که «مشرق» چندی پیش بطور مفصّل بدان پرداخت. تلاش‌ها برای احیای شبکه اجتماعی اصلاحات و فتنه، ایجاد جبهه سیاسیون مخالف، تبدیل مطالبات فراگیر اجتماعی به مطالبات سیاسی مدنی، ساخت دیوار رسانه‌های زنجیره ای برای اهداف تدافعی- تهاجمی، ایجاد شکاف اجتماعی و دوقطبی سازی مردم در قالب "اعتدال- ضدّاعتدال" و سرخط کردن ملزومات سیاسی در دولت؛ در واقع مقدّمه سازی های این پروژه هستند که در حال حاضر اخبار گسترده‌ای از این اقدامات به گوش می رسد.

حضور برنامه مند طرفداران «جنبش موهومی سبز» در همایش انتخاباتی «ستاد روحانی» در «حسینیه جماران» که مورد انتقاد وسیع رسانه های ارزشی قرار گرفت

«ستاد روحانی» فردای آن روز طیّ بیانیه ای رسمی نسبت به این هنجارشکنی عذرخواهی کرد و آن را بی ارتباط با مدیریت ستاد دانست

بنابر این لازم است هشدارهایی از این دست جدّی گرفته شود، زیرا آمریکا بطور گسترده ای در حال بازیابی سناریوهای ضدّامنیتی در خیابان های کشور است. البتّه نباید فراموش کرد؛ نظامی که توانسته پروژه هایی چون «کوی دانشگاه 78»، «قتل های زنجیره ای» و «فتنه 88» را کنترل کند، برای حلّ این دست طرح ها هم برگ های برنده ای در چنته دارد. از یاد نبریم که قوّه عاقله نظام در برابر طرّاحی ها هشیار است و منفعل ننشسته است

 

چرا اصلاح‌طلبان چهار وزارتخانه را برگزيدند
آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #2741 چت روم مهدوی و مذهبی 1392-08-08 20:13
بسم الله الرحمن الرحیم


سایت بشارت های ظهور در سایت خود فرم درخواست مناظره قرار داده است.از بزرگان سنی و سایر مذاهب جهان دعوت به مناظره می نماید.استاد شکرالله بزگداری در چت روم این سایت حضور دارد و آماده مناظره با برادران اهل سنت میباشد.
در ضمن در چت روم مذهبی حضور دارند و کلاس در اتاق ولایت تشکیل میدهند.
و...
لینک چت روم مهدوی و مذهبی = besh.ir/chat
لینک سایت = besh.ir
لینک فرم درخواست مناظره = besh.ir/?page_id=224

موفق باشید.به امید ظهور مهدی فاطمه عج



-:as
نقل قول کردن
0 #2740 پرسمان مهدوی 1392-08-07 14:25
آيا با خواندن دعاي عهد يار حضرت مي شويم ؟
mahdaviat.porsemani.ir/node/6898
اگر كسي بخواهد در گروه ياران امام زمان(ع) قرار بگيرد بايد صفات و شرايط يار بودن را در خود ايجاد كند.
براي ياران امام زمان(ع) ويژگي‌هايي گفته شده است؛ از جمله.......
نقل قول کردن
0 #2739 پرسمان مهدوی 1392-08-07 14:24
آيا صحيح است شب و روز دعا کنيم و درس را رها کنيم براي ظهور حضرت مهدي (ع) ؟
دستورات قرآن و پيشوايان دين و زندگي آن بزرگواران همه بيانگر آن است که تعطيل کردن امور روزمره زندگي، صحيح نيست؛ نه براي تعجيل در فرج امام زمان(ع) و نه براي هيچ امر ديگر!! البته

mahdaviat.porsemani.ir/node/6899
نقل قول کردن
-2 #2738 فف 1392-07-17 12:35
هم اسرائیل از رابطه ما باآمریکا بدش میاد هم برخی تندروها داخل ایران
به خصوص اونهایی که منافعشون درتحریم ایران ودرآمد از خون شهدا ومناقشه هست نترسید بنیاد شهید تعطیل نمیشه
روحانی مچکریم
نقل قول کردن
+3 #2737 خراسانی 1392-07-06 23:57
به نقل از التماس دعای فرج:
.
روحانی و اوباما در نیویورک بیست دقیقه با هم گفتگو کردند + 423 نظر + امتیازات مأخوذه نظرات!
tabnak.ir/.../...
X( X( X(



کاش کاربران تابناک، قبل از استفاده از روش «آزمون و خطا» می فهمیدند که افغانستان و عراق و پاکستان، روابط حسنه ای با آمریکا دارند ، ولی باز وضعشون اینه!


------------
واقعیت تلخی است، ولی واقعیت است؛ بخش قابل توجهی از مردم ما به دلایل گوناگون رأی به مذاکره با شیطان داده اند. :( X(


تکلیف چیست؟؟!

بی اعتنایی به رأی مردم ؟؟؟
:-O



روحانی به وظیفه اش، یعنی به خواست انتخاب کنندگانش عمل کرد؛ ولی ...

ولی برای ساکتین انتخابات 92 متاسفم؛ متأسفم که می شد بر هفت دهم درصد غلبه کرد، ولی منفعل ماندند ... .


افسوس .... :(
افسوس .... :(
افسوس .... :(















zz:
u:313



به نام حق

وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا


دوست عزیز . . . استادی داشتیم توی اصفهان ( هر جا هست خدا نگهدارش باشه) می گفت ما هیچ وقت اکثریت نبودیم . . . اقلیت تاثیر گذار بودیم .

نمیشه انتظار داشت عموم ! خیلی خیلی بالا نگاه کنند ! این خاصیت دموکراسیه !

همون 4 میلیون نفر واقعا عالی بود . واااااااااااااا اقعا عالی بود.

یعنی با قالیباف میشد جلیلی بود ؟ !!! نمیشد که

من به اون 4 میلیون نفر افتخار می کنم . . . چون 34 سال پیش اینا 1 میلیون نفر بودند .

مرگ بر آمریکا هویت انقلاب ماست .

یا علی
نقل قول کردن
+6 #2736 خراسانی 1392-07-06 23:48
به نام حق

به نقل از مهرداد:

یعنی تا بحال متوجه نشده ای آن هفت دهم درصد ارزشی نداشت ...
یعنی فکر میکنی اگر روحانی و قالیباف به دور دوم می رسیدند آیا روحانی برنده نمی شد ...
فکر نمی کنی رای های قبیله ای رضایی و ولایتی به جیب روحانی می رفت ...یعنی فکر نمی کنی آنهایی که از ناراحتی سال 88 در 92 رای ندادند در دور دوم به روحانی رای قاطع می دادند ...



نه . میزان رای ملت است . نه تحلیل شما .

به نقل از پارسا:
کاخ سفید تصویر زیر را با عنوان لحظه تاریخی تماس تلفنی روسای جمهور ایران و ایالات متحده بعد از سی و چند سال منتشر کرده است.



ترور.

به نقل از محمود1:
با سلام


دوستان حماسه سياسي بعد از تحقير كامل روحاني و طريف از طرف رهبران مغرور و فاسد غربي اتفاق خواهد افتاد.



آروزی تحقیر رئیس جمهور ایران !!! واقعا مرحبا به این همه دینداری و وطن دوستی !!! بغض روحانی چه ها که می کنه !!!
نقل قول کردن
-6 #2735 حسنی 1392-07-06 15:06
به نقل از پارسا:
تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان در فرودگاه مهرآباد

در پی اعلام خبر رسمی تماس تلفنی اوباما و حسن روحانی، دانشجویان دانشگاه های تهران در فرودگاه مهر آباد تجمع اعتراض آمیزی بر قرار خواهند کرد.

این تجمع همزمان با ورود روحانی به ایران، راس ساعت 11 در پاویون مهرآباد برگزار می شود.



یوسفعلی میرشکاک در شعری که در جریان برگزاری همایش انتخاباتی سعید جلیلی در ورزشگاه شهید افراسیابی خواند، به مساله تلاش برخی سیاسیون برای برقراری رابطه با آمریکا اشاره کرد که خواندن بخشهاي از آن در این زمان، خالی از لطف نیست:

الا شیر-اوژنان دشت ناورد
ز جا خیزید دشمن سر برآورد

ز نو هنگامه‌ی شهد و شرنگ است
دوباره آزمون نام و ننگ است

*

ز خودبنیادی مشتی خس و خار
سیاست پیشه غولان تبهکار

ز نام افتاد با نان کار ما را
مسلمانان مسلمانی! خدا را

*
ز بام دین به دام نان فتادن
دکان عشوه چیدن، وعده دادن

ز دشمن آشتی جستن پی نان
زهی مردم فریب نامسلمان

ز ایمان فلک فرسا بریدن
به زیر سایه‌ی دشمن خزیدن

کدامین عزت است این غیر خواری؟
بجز این وعده‌ها دیگر چه داری؟

*
کرا از دشمنان بیم است؟ هیهات
کرا آهنگ تسلیم است؟ هیهات

کفن پوشان به دنبال بهانه!!!!!اماما م خامنه ای همه تان راخفه خواهدکردانشاءال له
نقل قول کردن
+7 #2734 رهـــــــجو 1392-07-06 12:46
مواضع انقلابی از باراک اوباما
از حقوق هسته ای ایران حمایت میکنیم /به دنبال براندازی نظام ایران نیستیم/ مقام معظم رهبری علیه سلاح هسته ای فتوا داده اند و.....

آیت الله مصباح: اوباما اصلح زمین و آسمان است....

عضو پایداری :اگر اوباما قبلا این مواضع را فاش میکرد در انتخابات از او حمایت میکردیم

پناهیان:رای به اوباما حلال است و تخریب وی شرعا جایز نیست و حرام است...

اصولگرایان: رای به اوباما رای به یک اصولگراست

برادر حسیـــــن کیهان : طبق گزارشات ام آی سیکس و سرویسهای جاسوسی کیهان اوباما همان نیروی انقلابی مد نظر حاکمیت است

نظرات دیگر حضرات را تکمیل کنید
نقل قول کردن
+11 #2733 sani 1392-07-06 11:53


روزی به قصـد دانستن جـای تو

از همـه پرسیـدم:

كجــاست؟ زمیــن گفت: من هم منتظــرم،

هر چه می گــردم نمی یابــم.

آسمــان گفت:چشمـان من چنــان بر

زمیــن دوخته است،

تا اگـر آمــد چكـه چكـه بسرایمش.


دریــا گفت: هر روز به چشمـان آسمان خیــره ام،

تا اگـر آمــد مـوج مـوج خبر آمدنش فریــاد كنم.


درخــت گفت: قـد می كشم

تا اگـر آمــد،

برگ برگ راه آمــدنش مهیا سـازم.


و من به خـود گفتــم:

كجــاست؟ همـه منتظـرند،

پس مـن هـم می نویســم تا اگـر آمــد،

واژه واژه

همـه احساس حیات را بــرایش افشــا كنــم.

آوای انتظار
نقل قول کردن
+9 #2732 .... 1392-07-06 11:51
سلام

پست جديد سايت منتشر شد



u313.ir/.../
نقل قول کردن
+9 #2731 پارسا 1392-07-06 11:49
«درباره مهم ترین تلفن ژئوپلتیک یک دهه اخیر»

مهدی محمدی در یادداشت اختصاصی تسنیم نوشت:

يکم- آقای روحانی و تیمش مرزهای تاریخی روابط جمهوری اسلامی ایران و امریکا را با سرعت بسیار بالایی در نوردیده اند.

دوم- رهبر کریم و بصیر انقلاب اسلامی پیش از این به صراحت فرموده اند که با مذاکره با امریکا مخالفتی ندارند اما به آن بدبین هستند.


سوم- از سال ها قبل کسانی در ایران همواره گفته اند که صرف اجازه تماس مستقیم و رایزنی باعث پیشرفت های حیرت انگیز مذاکراتی خواهد شد.

چهارم- هیچ کس در ایران سرمایه سیاسی لازم برای نرد عشق باختن با امریکا برای زمانی طولانی را ندارد. در واقع دقیق اگر باشیم اساسا رابطه ای در کار نیست بلکه هر چه هست به آزمون گذاشتن نیت و اراده امریکاست.

پنجم- نمی دانم چرا ولی یاد ایام فتنه افتاده ام. آن روز ها وقتی کسی می پرسید چرا اجازه نفرمودند که همان شب اول سران غائله جمع شوند، پاسخ این بود که باید زمان داده می شد تا ماهیتشان آشکار شود و مردم خود درباره آنها به جمع بندی برسند. یادم هست فرموده بودند اینها پیش از محکومیت در دادگاه دستگاه قضایی باید در دادگاه افکار عمومی محکوم شوند. چیزی درون قلبم می گوید باز هم همان ماجرا در حال تکرار است. باید فرصتی داد که مردم به رای العین ماهیت امریکا را ببینند. چند ماه خون دل خوردن ارزشش را دارد. اگر ماهیت امریکا عوض شده بود که فتح الفتوح انقلاب اسلامی رخ داده است وگرنه می توان جبهه مقاومت را با قدرتی صد چندان بازسازی کرد.

www.tasnimnews.com/Home/Single/152180
نقل قول کردن
+15 #2730 پارسا 1392-07-06 11:28
"آمریکا آمریکا ؛ مرگ به نیرنگ تو

خون جوانان ما ؛ می چکد از چنگ تو"




دانلود سرود آمريكا آمريكا ننگ به نيرنگ تو :

snd1.tebyan.net/1388/05/Amrika%20nang%20be%20neirange%20to.mp357644.mp3

نقل قول کردن
+10 #2729 مهدیار 1392-07-06 11:04
به نقل از مهرداد:

رئیس جمهور بزرگ ایران در حال عزیمت به تهران

فردا روز استقبال است ....استقبال از شیران بیشه دیپلماسی ؛ روز مدافعان حق و عزت و شرف ایران ...

انتقام نزدیک است...
نقل قول کردن
-23 #2728 ★★★ امیرحسین ★★★ 1392-07-06 10:56

★ سلام و درود بر همه ی ایرانی های عزیز
سلام و درودِ مخصوص خدمت رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران
★❤❤❤ دکــــتـــر حــــســـن روحــــــانــــ ی ❤❤❤★
و دولت با تدبیر ایشان
بلخره بعد از 8 سال دولتی ★ با تدبیر و ★★ عـقــل گـــرا ★★
روی کار آمد.
من از سه جهت : 1) ناراحت 2) ناراحت 3) خوشحال هستم
1) ناراحت از اینکه چرا به احمدی نژاد در دور اول رئیس جمهوری رای ندادم.
2) ناراحت و شرمگین از اینکه چرا دوره دوم به ایشان رای دادم !!!
3) خوشحال و راضی از اینکه به جناب آقای دکتر حسن روحانی رای دادم :) :) :)
★★★ روحـــــانــی مــــــتــــشــ ــکــــریــــــ ـم ★★★

u:313
نقل قول کردن
+12 #2727 پارسا 1392-07-06 10:38
تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان در فرودگاه مهرآباد

در پی اعلام خبر رسمی تماس تلفنی اوباما و حسن روحانی، دانشجویان دانشگاه های تهران در فرودگاه مهر آباد تجمع اعتراض آمیزی بر قرار خواهند کرد.

این تجمع همزمان با ورود روحانی به ایران، راس ساعت 11 در پاویون مهرآباد برگزار می شود.



یوسفعلی میرشکاک در شعری که در جریان برگزاری همایش انتخاباتی سعید جلیلی در ورزشگاه شهید افراسیابی خواند، به مساله تلاش برخی سیاسیون برای برقراری رابطه با آمریکا اشاره کرد که خواندن بخشهاي از آن در این زمان، خالی از لطف نیست:

الا شیر-اوژنان دشت ناورد
ز جا خیزید دشمن سر برآورد

ز نو هنگامه‌ی شهد و شرنگ است
دوباره آزمون نام و ننگ است

*

ز خودبنیادی مشتی خس و خار
سیاست پیشه غولان تبهکار

ز نام افتاد با نان کار ما را
مسلمانان مسلمانی! خدا را

*
ز بام دین به دام نان فتادن
دکان عشوه چیدن، وعده دادن

ز دشمن آشتی جستن پی نان
زهی مردم فریب نامسلمان

ز ایمان فلک فرسا بریدن
به زیر سایه‌ی دشمن خزیدن

کدامین عزت است این غیر خواری؟
بجز این وعده‌ها دیگر چه داری؟

*
کرا از دشمنان بیم است؟ هیهات
کرا آهنگ تسلیم است؟ هیهات
نقل قول کردن
-15 #2726 مهرداد 1392-07-06 10:31
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
اسرائیل‌الیوم: اوباما تسلیم ایران و سوریه شد
یک روزنامه صهیونیستی مواضع اخیر باراک اوباما و سخنرانی وی در سازمان ملل را تسلیم شدن در مقابل ایران و سوریه ارزیابی کرد.

farsnews.com/newstext.php?nn=13920706000194
نقل قول کردن
+11 #2725 محمود1 1392-07-06 10:09
با سلام

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی:‌ احترام جهان به رئیس‌جمهور ایران به علت مقاومت ملت ما است

در انتخاب حسن روحاتي هيچ حماسه سياسي نبود:
چه در تعداد شرگت كنندگان ( 75% امسال با 85 درصد سال 88)
چه در كسب درصد آرا 50.2% !!!!
چه در جنس راي دهندگان و طرفدارانش كه در راس آنها ام الفتنه 88 بود

دوستان حماسه سياسي بعد از تحقير كامل روحاني و طريف از طرف رهبران مغرور و فاسد غربي اتفاق خواهد افتاد. آن موقع كع عوامل ام الفتنه 88 بخواهند تمام دستاوردهاي 8 سال مقاومت دوران احمدي نژاد را در پاي لبخند جك استرا ها قرباني كنند.

آنوقت است كه حماسه عظيم سياسي شروع خواهد شد.
نقل قول کردن
+1 #2724 عباس 1392-07-06 10:03
به نقل از سعدالدین:
فَإِن لَّمْ تَفْعَلُوا وَلَن تَفْعَلُوا فَٱتَّقُوا ٱلنَّارَ ٱلَّتِى وَقُودُهَا ٱلنَّاسُ وَٱلْحِجَارَةُ ۖ أُعِدَّتْ لِلْکَـٰفِرِینَ(سوره بقره ایه 24 )

وَٱلْحِجَارَةُ =هو كلمة 1433 من القرآن(عدد الكلمات من بداية القران وحتى كلمة وَٱلْحِجَارَةُ)

سوره بقره هی سوره الثانی من قران و صفر شهر الثانی فی تقویم الحالی

عام المقبل بالتقویم قرانی العام 1433 و حتی نهایة ایه كلمة لِلْکَـٰفِرِینَوعدد الكلمات من بداية

القران وحتى كلمة لِلْکَـٰفِرِینَ =1435

یوم العذاب من قبل المذنب آیسون فی تاریخ 26 دیسمبر 2013 و هی المذنب یقترب من أرض

و 26 دیسمبر 2013 الموافق لیوم 24 من الصفر 1435

ایه 24 و سوره الثانی = یوم 24 من شهر الثانی



.... قال: تكون علامة في صفر تبتدئ بنجم له ذنب، ....

ظهور المذنب أيسون في محرم 1435 و نوفمبر 2013 أو صفر 1435 و ديسمبر 2013


...... ثم يكون الضرب في صفر ....

إذا أراد الله أن يظهر آل محمد، بدأ الحرب من صفر إلي صفر، وذلك أوان خروج المهدي عليه السلام .

بداية هذه الحرب العالمية الثالثة في شهر صفر 1435 إلى شهر صفر 1436 . والله اعلم
نقل قول کردن
+5 #2723 sani 1392-07-06 10:00
به نقل از حسین:
حسن و حسین


سلام

چ جالب!! توی این آشوب نظرات، چ برداشتی!!!!


دقیقا از نوع کامنت ها میشه ب سطح فکر کاربران پی برد! /:)
نقل قول کردن
+13 #2721 احمد پسندیده 1392-07-06 09:39
....
پیامبر خوبی ها :

إنَّ لِقَتلِ الحُسَينِ حَرارَةً في قُلوبِ المُؤمِنينَ لا تَبرُدُ أبَداً
نقل قول کردن
+14 #2720 احمد پسندیده 1392-07-06 09:35


ای کاش ما هم با شما بودیم ...
ای کاش ما هم با شما می رفتیم ...


اگر به ذلت و سر خم کردن مقابل شیطان اکبره ، اون ارزونی و اون پول برا من از گوشت سگ نجس تر و حروم تره ...
ای کاش دنیا پرستان می فهمیدند که سر خم کردن مقابل شیطان نتیجه ای جز نابودی نخواهد داشت ... نه به دنیاتون می رسید و نه آخرتی خواهید داشت ...
نقل قول کردن
+13 #2719 احمد پسندیده 1392-07-06 09:27
و فدیناه بذبح عظیم
صلی الله علیک یا ابا عبد الله
نقل قول کردن
+4 #2718 احمد پسندیده 1392-07-06 09:21
نمیشه که کلا بی خیال تاریخ شد !! میشه ؟!
نقل قول کردن
-2 #2717 احمد پسندیده 1392-07-06 09:17
به نقل از خادمی:
بالاخره جام زهر را ناجوانمردانه به رهبری نوشاندند. پس از سه دهه مقاومت و مقابله با امریکا و در حالی که در آستانه شکست آمریکا بودیم، منافقان با زمینه سازی و بستر سازی ، افکار عمومی را با خود هم عقیده نمودند، و در حالیکه چند قدم به فتح خیمه معاویه بود، حکمیت را به امام تحمیل کردند.
اجماع تحریمها در حال شکسته شدن بود.آمریکا نتوانست غرب را در حمله به سوریه راضی کند.....
دوستان و مستضعفان در دنیا چشم امیدشان به ایران اسلامی بود که بتواند در مقابل استکبار بایستد و شعار بدون امریکا ممکن است محقق شود. ولی قدم اخری عقب گرد زدیم
ندیدید چطور، آمریکایی ها نسبت به گفتگو با ایران حریص بودند

درست همون زمانی جام زهر نوشانده شد که آقایان تصمیم گرفتند دوره دوم ریاست احمدی نژاد را 2 ساله کنند !! سال 90 سالی بود که جام نوشانده شد و یا حداقل زهر مهیا گردید و روز اعلام تایید صلاحیت ها با رد فرزند ایران زهر نوشانده شد ...
مظلوم کجایی ؟
نقل قول کردن
+6 #2716 خادمی 1392-07-06 09:10
بالاخره جام زهر را ناجوانمردانه به رهبری نوشاندند. پس از سه دهه مقاومت و مقابله با امریکا و در حالی که در آستانه شکست آمریکا بودیم، منافقان با زمینه سازی و بستر سازی ، افکار عمومی را با خود هم عقیده نمودند، و در حالیکه چند قدم به فتح خیمه معاویه بود، حکمیت را به امام تحمیل کردند.
اجماع تحریمها در حال شکسته شدن بود.آمریکا نتوانست غرب را در حمله به سوریه راضی کند.....
دوستان و مستضعفان در دنیا چشم امیدشان به ایران اسلامی بود که بتواند در مقابل استکبار بایستد و شعار بدون امریکا ممکن است محقق شود. ولی قدم اخری عقب گرد زدیم
ندیدید چطور، آمریکایی ها نسبت به گفتگو با ایران حریص بودند
نقل قول کردن
+7 #2715 ali 1392-07-06 08:56
آبه نقل از مهرداد:

البته این هم یک حرفی است ...
قربون آدم چیز فهم ...تو هم راست می گویی ....

اما یک موضوع هست ....چرا دولت قبل رفت روی هولوکاست و تحریم
میتوانست شدت تحریم را بکاهد...

چرا اختلاسها از پی هم آمدند ..... چرا ایران به سقوط اقتصادی رسید ...یعنی اینها از قبل برنامه ریزی شده بود ...
یعنی ولایتی در روز مناظره دروغ می گفت در خصوص سوء مدیریت جلیلی و آیا آنو موقع نمی شد توافق کرد ؟؟؟
اینها سوالاتی هست که با نظریه شما جوابی برایش پیدا نمی شود؟!

به نقل از مهرداد:

البته این هم یک حرفی است ...
قربون آدم چیز فهم ...تو هم راست می گویی ....

اما یک موضوع هست ....چرا دولت قبل رفت روی هولوکاست و تحریم
میتوانست شدت تحریم را بکاهد...

چرا اختلاسها از پی هم آمدند ..... چرا ایران به سقوط اقتصادی رسید ...یعنی اینها از قبل برنامه ریزی شده بود ...
یعنی ولایتی در روز مناظره دروغ می گفت در خصوص سوء مدیریت جلیلی و آیا آنو موقع نمی شد توافق کرد ؟؟؟
اینها سوالاتی هست که با نظریه شما جوابی برایش پیدا نمی شود؟!

به نقل از مهرداد:

البته این هم یک حرفی است ...
قربون آدم چیز فهم ...تو هم راست می گویی ....

اما یک موضوع هست ....چرا دولت قبل رفت روی هولوکاست و تحریم
میتوانست شدت تحریم را بکاهد...

چرا اختلاسها از پی هم آمدند ..... چرا ایران به سقوط اقتصادی رسید ...یعنی اینها از قبل برنامه ریزی شده بود ...
یعنی ولایتی در روز مناظره دروغ می گفت در خصوص سوء مدیریت جلیلی و آیا آنو موقع نمی شد توافق کرد ؟؟؟
اینها سوالاتی هست که با نظریه شما جوابی برایش پیدا نمی شود؟!

چون در دولت قبل یه محض اینکه احمدی نزاد حرف مذاکره با آمریکا را زد دهنش را اسفالت کردندوهیچکش نگفت که ممکن است در این مورد با آقا مشورت کرده باشد.
نقل قول کردن
+8 #2714 احمد پسندیده 1392-07-06 08:43
به نقل از امید:
نمی دونم خوشحال باشیم یا ناراحت.خوشحال که مردم محروم واسیب دیده از تحریمها راحت می شوند .ناراحت از اینکه ایا شیطان بزرگ خوب شده؟یا ما پشت کردیم به 35 سال شعارها وآرمانهایمان؟ایا شعار مرگ بر آمریکا حذف خواهد شد؟
آیا راه اما به آخر خط رسید؟
آیا شهیدانمان را فراموش کردیم؟
آیا ظلمهای این 35 سال را باید فراموش کنیم؟

زهی خیال باطل !! تحریم ها هرگز برداشته نمی شوند تا وقتی که با تمام وجود نکبت از سر و رومون بریزه ...
آیا مرگ از این بهتر نیست ؟!
و فدیناه بذبح عظیم ....
صلی الله علیک یا ابا عبد الله
نقل قول کردن
+8 #2713 جانباز از اصفهان 1392-07-06 08:39
به نقل از حسنی:

دوستان منفی نگرنباشند امام خامنه ای به روحانی اعتماد کامل دارند 35سال مقاومت باعث شدحمله آمریکابه سوریه منتفی شودوبااین اوضاع واحوال چنین حمله ای دریکی دوسال آینده کاملابعیداست واین به نفع محورمقاومت است ببینیددرچه شرایطی قرارداریم که رئیس جمهورآمریکادرخواست ملاقات وگفتگوی تلفنی می کنداین کم نتیجه ای نیست.شایدبه خواست خدابه ظهورنزدیک می شویم بدون خسارت زیادمگربداست این ؟حالا ببینیداسرائیل وکشورهای عربی مثل سگ میترسند!تاامام خامنه ای راداریدنترسیدوازایشان هم جلونزنیدایشان فرمودندیک انقلابی هستند.


با شما موافق هستم تا امام خامنه ای را داریم جا ی نگرانی نیست و به نظر هم می رسیده است جبهه حق برای در تنگنا قرار دادن جبهه باطل در نزد افکار عمومی نیاز به بازی چنین نقشی داشته است( و خداوند هم سبب ساز گردید) و بهتر از روحانی با آن وابستگی سیاسی اش ، برا ی ایفای این نقش وجود نداشت قطعا" اگر احمدی نژاد بود ایفای چنین نقشی برا ی او غیر ممکن بود و حتی امریکایی ها به راحتی تن به چنین بازی ایران نمی دادند ان شا الله ایران با چنین نرمشی (نرمشی که از طرف رهبرمان تقریبا" اختیار تام دریافت نموده بود) بتواند جبهه حق را در مقابل جبهه باطل در یک وضعیت قوی تری در نزد افکار عمومی قرار دهد (افکار عمومی را دست کم نباید گرفت زیرا بحث افکار عمومی در مورد سربازان آمریکایی و کسانی که در تأسیسات تسلیحاتی بخصوص اتمی آمریکا حضور دارند نیز مطرح می باشد) و قطعا" حرکات سیدعلی خیلی هم قابل پیش بینی نمی باشد باید منتظر باشیم و ببینیم ایشان آینده را چگونه مدیریت می نمایند ان شا الله ایشان اوضاع را آماده برای ظهور می نمایند و دوستان بدانید هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد و الان روحانی تنها مهره های رهبرمان می باشند که در مقاطع مختلف نقش های خاصی را برای او بازی می نمایند و امثال هاشمی و خاتمی و شاید روحانی هم متوجه نباشند که چه نقشی را برای رهبر فرزانه ایران بازی نموده اند و می نمایند هر کدام در پی افکار خود به صورت یک طرفانه بوده اند و یا می باشند ولی سید علی در مقاطع مختلف نقش های مختلفی را می خواهد و لذا خداوند برای او سبب ساز می شود و ایشان ایرادات هر رئیس جمهوری را نیز متذکر و مانع می شوند
نقل قول کردن
+8 #2712 امید 1392-07-06 08:37
نمی دونم خوشحال باشیم یا ناراحت.خوشحال که مردم محروم واسیب دیده از تحریمها راحت می شوند .ناراحت از اینکه ایا شیطان بزرگ خوب شده؟یا ما پشت کردیم به 35 سال شعارها وآرمانهایمان؟ایا شعار مرگ بر آمریکا حذف خواهد شد؟
آیا راه اما به آخر خط رسید؟
آیا شهیدانمان را فراموش کردیم؟
آیا ظلمهای این 35 سال را باید فراموش کنیم؟
نقل قول کردن
-9 #2711 حسین 1392-07-06 08:23
حسن و حسین
نقل قول کردن
+1 #2710 حسنی 1392-07-06 08:11
به نقل از حسنی:
گویا می‌نگرم قومی از مشرق، قیام کرده‌اند. آنان حقشان را می‌خواهند، ولی به آنان نمی‌دهند؛ دوباره آن را طلب می‌کنند، ولی باز به آنان داده نمی‌شود. وقتی اوضاع را این‌گونه می‌بینند سلاح‌هایشان را بر می‌دارند. در آن هنگام، آن‌چه می‌خواهند به آنان می‌دهند، ولی آنان نمی‌پذیرند و استوار می‌ایستند و قدرتشان را به کسی جز صاحب شما تحویل نمی‌دهند. کشته‌های آنان، شهید هستند. آگاه باشید اگر من آن زمان را درک می‌کردم، خود را برای صاحب این امر نگه می‌داشتم

دوستان منفی نگرنباشندامام خامنه ای به روحانی اعتمادکامل دارند35سال مقاومت باعث شدحمله آمریکابه سوریه منتفی شودوبااین اوضاع واحوال چنین حمله ای دریکی دوسال آینده کاملابعیداست واین به نفع محورمقاومت است ببینیددرچه شرایطی قرارداریم که رئیس جمهورآمریکادرخو است ملاقات وگفتگوی تلفنی می کنداین کم نتیجه ای نیست.شایدبه خواست خدابه ظهورنزدیک می شویم بدون خسارت زیادمگربداست این ؟حالا ببینیداسرائیل وکشورهای عربی مثل سگ میترسند!تاامام خامنه ای راداریدنترسیدوا زایشان هم جلونزنیدایشان فرمودندیک انقلابی هستند.
نقل قول کردن
+2 #2709 جانباز از اصفهان 1392-07-06 08:01
-
دوستان ببینید سایت خبری شبکه ایران زیر نظر دولت چگونه عکسی از اوباما و روحانی با ژست های متفاوت و متضاد در کنار هم قرار داده است حقیقتا" این آقایان حق را به آمریکا می دهند و خود را گناهکار می بینند عکس را ببینید:

گفت وگوی تلفنی روسای جمهوری ایران و امریکا



باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در تماس تلفنی با حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران، با وی گفت‌وگو کرد.

www.inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=172181&Rate=0

-
نقل قول کردن
+9 #2708 حسنی 1392-07-06 07:57
گویا می‌نگرم قومی از مشرق، قیام کرده‌اند. آنان حقشان را می‌خواهند، ولی به آنان نمی‌دهند؛ دوباره آن را طلب می‌کنند، ولی باز به آنان داده نمی‌شود. وقتی اوضاع را این‌گونه می‌بینند سلاح‌هایشان را بر می‌دارند. در آن هنگام، آن‌چه می‌خواهند به آنان می‌دهند، ولی آنان نمی‌پذیرند و استوار می‌ایستند و قدرتشان را به کسی جز صاحب شما تحویل نمی‌دهند. کشته‌های آنان، شهید هستند. آگاه باشید اگر من آن زمان را درک می‌کردم، خود را برای صاحب این امر نگه می‌داشتم
نقل قول کردن
+5 #2707 هشدار 1392-07-06 07:37
بعضي موقعها يك سوالات جالبي به ذهنم مياد از جمله اينكه سايت هاي مهم خبري مثل تابناك،فارس يا بعضي سايتهاي واقعا بي محتوا و اشباع شده و كپي كاري مثل ميهن دانلود چه قدر درامد دارند؟ يعني اونقدر درامد دارند كه راضي باشند اگه اينجور باشه كه خب هر كي نميتونه به خصوص با لغو تحريمها با ايده خودش يك درامد خوب داشت؟
نقل قول کردن
-8 #2706 سعدالدین 1392-07-06 05:43
يهبط من السماء على بلاد الامريك في الحائط الغربي من الأرض كويكب العذاب عندما تكتفي المرأة بالمرأة والرجل بالرجل ويرضى الحاكم هناك بالدم البريء يسيل في قدس الله .....

حدیث فوق در کتاب جفر امام علی علیه السلام است و در مورد اصابت سیارک با امریکا که ممکنه همین دنباله دار ایسون باشه

این دنباله دار 5 دی ماه نزدیکترین فاصله رو با زمین داره این روز برابر 24 صفر 1435 قمری است
و ایه
:فَإِن لَّمْ تَفْعَلُوا وَلَن تَفْعَلُوا فَٱتَّقُوا ٱلنَّارَ ٱلَّتِى وَقُودُهَا ٱلنَّاسُ وَٱلْحِجَارَةُ ۖ أُعِدَّتْ لِلْکَـٰفِرِینَ (سوره بقره ایه 24 )

سوره بقره دومین سوره از قران کریم است و ماه صفر ماه دوم تقویم قمری و و این ایه 24 و روز 24 صفر هم برابر 5 دی است که قبلا در سال 1382 و1383 خداوند در زلزله بم و سونامی اندونزی هشدار این روز را داده بود
و همچنین از اغاز قران تا ٱلْحِجَارَةُ 1433 کلمه است که بر طبق تقویم قرانی سال اینده سال 1433 است و همچنین تا کلمه اخر ایه یعنی لِلْکَـٰفِرِینَ هم 1435 امین کلمه است

طلوع خورشید از مغرب احتمالا بعد برخورد این سیارک (دنباله دار ایسون)است
اما نمیشه گفت روز 5 دی قطعا قیامت است زیرا طلوع خورشید از مغرب ممکنه از نشانه های قیامت باشد و حتی دخان نز ممکنه در اثر فوران یلوستون باشه

در این صورت امریکای شمالی کاملا نابود میشه و در صورت ادامه حیات زمین قطعا یک سال گرسنگی در اثر از بین رفتن گیاهان در پیش داریم


به نظر میرسه مسبب روز قیامت یک سیاهچاله است که منظومه شمسی رو میبلعه
و در قران طارق نام دارد که به معنی کوبنده در شب است
یعنی ناگهانیی سر مییرسد و این خاصیت سیاهچاله است زیرا رصد نمیشود فقط ممکنه در زمان نزدیکی زلزله در منظومه ای که قراره شکاربشه زیاد میشه


اما با این وجود باز ممکنه 5 دی روز پایانی باشه
نقل قول کردن
+10 #2705 سعاح 1392-07-06 05:41
به نقل از سعاح:
وعده سرخرمن!؟

به نقل از دبکا آمریکا آماده هست برخی تحریمها رو از ایران بعد از سه ماه بردارد اگر، اگر و باز اگر...

يَعِدُهُمْ وَيُمَنِّيهِمْ وَمَا يَعِدُهُمُ الشَّيْطَانُ إِلَّا غُرُورًا ﴿النساء: ١٢٠﴾
به آنها وعده مى دهد و آنها را به آرزو وادار مى كند و شيطان به آنها جز غرور وعده نمى دهد.


اے طائر لاہوتی! اُس رزق سے موت اچھی
جس رزق سے آتی ہو پرواز میں کوتاہی

[ای طایر لاھوتی مرگ بهتر از آن رزق هست که تو را از پرواز بازدارد-اقبال لاهوری]

اگر کل دنیا رو در عوض ابدیت ما بدهند پشه ی نمی ارزد:
که دنیا به خسران عقبی نیرزد
به دوری ز اولاد زهرا (س) نیرزد
و این زندگانی فانی جوانی خوشی های امروز و اینجا
به افسوس بسیار فردا نیرزد..
نقل قول کردن
+5 #2704 سعاح 1392-07-06 04:58
به نقل از مسعود.ف:
از اونجایی که آقا فرمودند تا زمانیکه زنده هستم نخواهم گذشت انقلاب دچار انحراف بشه پس بهتره فقط گوش به فرمان ایشون باشیم و با هم جدل نکنیم و بدونیم اگه مشکلی باشه آقا قطعا موضع گیری میکنند و اگه ایشون چیزی نگفتند یعنی مشکلی نیست

سلام برادر عزیز

حرف شما متین اما نظر شما یک تبصره رو لازم داره۔ اینکه فرمودید و اگه ایشون چیزی نگفتند یعنی مشکلی نیست کمی غیر منطقی بنظر میرسد۔ چون گاهی یک جراح تا مدتی از بردن مریض به اتاق عمل خودداری میکند و اجازه میدهد که تومرش اینقدر وخیم بشه که یک عمل موفق جراحی امکان پذیر شود۔

اگر آقا منتظر هم ماندند بنظرم بخاطر انتظار از وقت مناسب خواهد بود ولا غیر۔

خدمت بعضی از دوستان باید عرض شود که اینقدر از رهبری خرج نکنند۔ بعضی مواقع انتظار رهبری از خود ملت هست که اقدام نمایند۔ در عصر ما مثالش تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که بعدا حضرت امام راحل ره او را تایید فرمودند۔ در صدر اسلام هم این سیرت یافت میشود۔

ولایت عهدی امام علی ابن موسی الرضا صلوات الله علیه هم بظاهر پروانه امان برای مومنان بود و مایه خوشحالی اما بجز اندک اصحاب امام، ما کسی رو نمی بینیم که از این عمل مامون خورسند، جوگیر و ذوق زده شده باشد۔

آمریکا هم در حق امام معصوم یک طاغوت هست مثل مامون شاید هم بدتر از آن۔ این ذوق زدگی برای یک تماس تلفنی و مبارک سلامت از یک ملت سلحشور، انقلابی، شهید پرور و غیرتمند بعید بنظر میرسد و بنده مطمئن هستم که خیل عظیم از ملت از این وضعیت راضی نیستند و منتظر هستند که آقا لب به سخن بگشایند۔

اوضاع فعلی هرگز با بشارت امام راحل ره جور درنمی آید که فرموده بودند [نقل به مضمون] اتصال این انقلاب به قیام امام زمان روحی و ارواحنا له الفداه از جانب خداوند تضمین شده است۔ این یعنی اوضاع فعلی موقتی هست و شاید برای غربال الزامی بوده باشد۔ الله اعلم


@};- منتظریم تا بهار @};-
نقل قول کردن
+6 #2703 مرشد 1392-07-06 03:31
در غیاب رقیب برنده شدن چه سخته... :-&
بدون حضور نماینده ای از دولت در انتخابات چه راحته تحلیلای آبکی کردن. خوش باشید.
فعلا
نقل قول کردن
+6 #2702 مرشد 1392-07-06 03:28
به نقل از مهرداد:

یعنی تا بحال متوجه نشده ای آن هفت دهم درصد ارزشی نداشت ...
یعنی فکر میکنی اگر روحانی و قالیباف به دور دوم می رسیدند آیا روحانی برنده نمی شد ...
فکر نمی کنی رای های قبیله ای رضایی و ولایتی به جیب روحانی می رفت ...یعنی فکر نمی کنی آنهایی که از ناراحتی سال 88 در 92 رای ندادند در دور دوم به روحانی رای قاطع می دادند ...

چرا خودت رو گول می زنی روحانی وقتی عارف کنار رفت و هاشمی و خاتمی حمایت کردند همان لحظه پیروز میدان بود ..
روحانی زمانی پیروز شد که رهبر فرزانه در روز چهارشنبه فرمودند آنهایی که به ایران اعتقاد دارند بیایند رای بدهند ...
روحانی پیروز قبل از رای گیری بود

چه قده شما به رای مردم اهمیت قائلین. اهه اهه اهه :)) :-&
خیلی ممنون که موجبات خنده و شادی ما رو فراهم نمودید :))
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد