رایحه ظهور

راز جمله عجیب امام خامـنه ای در دیدار خانواده شهید سلیمانی ، طوفان جهانی در راه است ...

چند روز قبل نائب امام زمان(عج) در دیدار خانواده ی شهید سلیمانی در تاریخ( 10/10/1402) جملاتی فرمود که بسیار عجیب بود و واکنشهای مختلفی در محافل دوست و دشمن ایجاد کرد :


» ابتدای نظرات (5805)

نماز خواندیم، بعد من نشستم روی پلّه، یک صحبت گرم و گیرایی کردم؛ قبلاً هم فکرش را نکرده بودم؛ خدای متعال همین‌طور حرف میزد! در واقع زبان من بود، حرف خدا بود؛ خیلی جلسه‌ی عجیبی بود، خیلی تأثیراتی گذاشت…

علی رغم برخی برداشتهای نادرست که از این بیانات صورت گرفته است ، این احتمال می رود که معظم له با انگیزه و هدف قبلی با ذکر این خاطره و جملات رازآلود در نظر دارد حقایق مهمی را به جامعه و جبهه حق و باطل منتقل نماید.

حقایقی که از جملات معظم له برداشت می شود :

دوستان بدانند که ما و جهان در آستانه تحولات بسیار مهم و البته سخت منطقه ای و جهانی قرار داریم و  خود را برای آن آماده کنند.

جبهه حق و تمام کسانی که ما را قبول دارند بدانند و اعتماد کنند که ما با خداییم و خدا با ماست ما با خدا راز و نیاز می کنیم و حرف می زنیم و او به زبان ما حرف می زند و دستورات حساس و بی سابقه ای که در آینده صادر خواهد شد از طرف خدا و حجت خدا امام عصر(عج) است که برای در امان ماندن از خطرات و حوادث بزرگ آتی و پیروز شدن در تحولات و اتفاقات و جنگهای بزرگ پیش رو  صادر خواهد شد.

 دوستان به درستی این مواضع و فرمانها اعتماد داشته باشند و آن را سخن حجت خدا و خدا بدانند و رزمندگان و علی الخصوص سرداران و فرماندهان جبهه حق  دل قوی دارند و در اجرای این فرمانها لحظه ای تردید و درنگ نکنند.

جامعه بداند که در نهایت این راه و پایان این طوفان پیروزی و نجات با ما و جبهه حق خواهد بود.

دشمنان نیز با درک این موضوع و حقیقت مهم که ما با خداییم و خدا با ماست و مطابق پیش گوییهای عصر ظهور  شکستی بزرگ و تاریخی در انتظار آنان است از هم اکنون قدرت و اراده و امید خود را از دست بدهند و نتوانند آنچنان که باید و شاید از امکانات مادی و غیرمادی خود در جنگ بزرگ پیش رو بهره ببرند.

 

 به دنبال گستاخی و تجاوز بی سابقه ی دشمنان در هدف قرار دادن و قتل عام زائران بی دفاع  کرمان که البته در ادامه گستاخی های قبل در ترور شهید سید رضی و شهید العاروری بود و قطعا تداوم نیز خواهد داشت و در ادامه ، پیام قاطع نائب امام زمان(عج) پس از این حادثه تلخ که فرمودند :

 بسم الله الرّحمن الرّحیم

دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.

 ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

اینجانب در عزای خانواده‌های مصیبت دیده با آنان همدل وهمراهم و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسألت میکنم. روح مطهر شهیدان انشاءالله میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام الله علیها است. با مجروحان حادثه همدردی میکنم و شفای آنان را از درگاه الهی خواستارم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

 

نائب امام زمان(عج) در این پیام و با قید فوریت و قریب الوقوعی ، وعده مجازات دشمنان جنایتکار سندگل را در طی پاسخی سخت داده و این پاسخ سخت را با اذن و اجازه خداوند قهار جبار دانسته است :

أذن للذين يقاتلون بأنهم ظلموا وإن الله على نصرهم لقدير  - سوره حج آیه 39

و البته همانگونه که خداوند در انتهای آیه ای که اذن قتال و جهاد برای مومنین صادر کرده است وعده نصرت و یاری مومنین را داده و به طور حتم  در جهادی که نصرت و یاری خداوند متعال باشد شکستی در کار نخواهد بود و پیروزی و ظفر قطعی ست!

در آخر چنین برداشت می شود که طوفان الاقصی که با شجاعت رزمندگان جان برکف حماس و رشادت و دلاوری مردم فلسطین آغاز شد و بنیان به ظاهر محکم کاخ ستمگران صهیونی را لرزاند و فروپاشید و با دلاوری بی نظیر  ملت ، رزمندگان و رهبر بزرگ یمن ادامه یافت اینک در آستانه تبدیل به طوفانی جهانی است ، طوفانی که  ظالمان و مستکبران جهانی را در برخواهد گرفت و در انتها و پس از پایان ، از آنها و لشگر به ظاهر بزرگ و مجهزشان چیزی باقی نخواهد گذاشت.

بشریت در این وانفسا و بن بست آخرالزمان  که هیچ راه چاره ای ندارد به راه روشنی که توسط عصای موسوی نائب امام زمان(عج) و با شکافتن بن بستها و دریاهای قدرت و هیبت دشمنان کشیده خواهد شد روی آورده و نجات خواهند یافت در حالی که طوفان جهانی ، لشگریان کفر و ظلم را در برگرفته و غرق خواهد نمود.

و نائب امام زمان(عج) در آغاز این دوره ی سخت و طاقت فرسا با ذکر جملاتی همانند موسای پیامبر بیان می دارد که ان ربی معی سیهدین ، خداوند قطعا با ماست و ما را هدایت خواهد کرد ، دل قوی دارید و محکم باشید ، به آینده ی روشن خود و تاریخ بنگرید و با گامهای استوار و  دلی سرشار از ایمان و یقین بسوی حوادثی که مجد و عظمت اسلام و خفت و خواری و نابودی دشمنان را در پی خواهد داشت پیش روید.

بشارتهای مبارک بسیاری که توسط ائمه اطهار(ع) در طی روایات عصر ظهور برای این دوره ی سخت بیان شده است اگر به درستی به جامعه و بدنه جبهه حق و توده های مردمی رسانده شود قطعا  نیرو و امید عظیم و انرژی و قدرت زیادی ایجاد خواهد نمود که موجب خواهد شد پیروزی راحت تر و سریعتر بدست آمده و هزینه ها و تلفات کاهش یابد.

و در این میان اعتماد و فرمانبری از جبهه حق مخصوصا در بین خواص و فرماندهان و صبر توده های مردمی  بسیار ضروری و حیاتی ست که ان شاالله محقق خواهد شد.

 خدا با ماست ، او ما را هدایت خواهد کرد و در این طوفان عظیم حوادث و جنگهای پیش رو به ساحل آرامش و امن ظهور خواهد رساند ...

رایحه ظهور موعود دل شیفتگان حق را بی تاب کرده و آنها را به صحنه حضور کشانده است .... شهید آوینی

نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین

دیدگاه‌ها   

-2 #5805 سعاح 1403-02-13 05:31
بگذارید ویترین های دربار هرچی خواستند در باره شون بگویند اما بنده حال کردم، گوش کنید:

www.youtube.com/watch?v=A78Qak8qBfA
نقل قول کردن
-2 #5804 سعاح 1403-02-13 04:19
پیش بند کاهن اعظم ماسونی در لوگوی گوگل:
نقل قول کردن
-2 #5803 سعاح 1403-02-13 04:19
«فیلیپ موریس»، سیگار معروف اسرائیلی در ایران/ واردات ۳۲ میلیون دلار سیگار آمریکایی به کشور۔
نقل قول کردن
+5 #5802 رایحه ظهور 1403-02-12 21:21
نماهنگ بسیارر زیبای نامه‌ای برای تو (Letter for you)

دانلود:
uupload.ir/view/video_2024-05-01_22-03-49_ahse.mp4/

نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا
مناسب انتشار در روزهای خیزش جریان دانشجویی در آمریکا و اروپا

.....................
این نامه چند سال قبل منتشر شد اما

وقتی کار که برای خدا باشه اینطور در حساس ترین لحظات تاریخی اثر خودش رو می زاره!
نقل قول کردن
+2 #5801 افشاگر 1403-02-12 20:50
به نقل از ....................:
یه ذره از افشاگر یا همون پشمکیان تعریف کردیم دوباره مهملاتش را آغازید.

تو اسکل کی باشی که خودتو با من مقایسه میکنی ادم بی سروته
نقل قول کردن
+1 #5800 خخخ 1403-02-12 20:48
به نقل از عیار:
امام علی علیه سلام میگه اگر حاکمانتان وضع مالی وزندگیشان از فقرای جامعه بهتر بود بدانید سرتون کلاه گذاشتن دست اندرکاران مدعی نظام اسلامی اموالشون را رو کنند وضعیتشان مشخصه چی کردن تا بعد! وچرا پول که سند اعتبار هر حکومتیست باید در کشور ما بی اعتبارش کنند کیا از تورم نفع می برند؟

مشخصه کیا همان ها که وارداتچی هستند و با ایجاد تورم های مصنوعی فقط و فقط به دنبال خالی کردن جیب ملت و نفع خودشان هستند همیشه با ایجاد فقر و فلاکت مردم و تبعیض و فاصله طبقاتی و هر کی برای خودش قیمت گذاری می کند دو سه برابر کشورهای اطراف ان هم جنس بنجل را به مردم قالب می کنند و ولی مطلقه هم سر در زیر برف و گویا در عوالم هپروت و خودشان از جیب ملتشان می دزدند و اسم کشورشان را هم گذاشته اند عسلامی
نقل قول کردن
-3 #5799 عه 1403-02-12 20:20
به نقل از محب اهل البیت ع:
این روایت را بخوان اگر قانع نشدی بگو توضیح بدهم

مرحوم علامه ى مجلسى (رضوان الله علیه) در کتاب (بحار الانوار) از (غیبت نعمانى) از حضرت امیر المؤمنین علیه السلام درباره ى برخى از علائم ظهور که در ضمن آن به پاره اى از ویژگیهاى ارتش وسپاه خراسانى اشاره شده، حدیثى را بدین صورت نقل کرده است:

امیر المؤمنین علیه السلام فرمود: ناچار باید آسیائى بگردش درآید، وهمین که کاملا بگردش افتاد وپا برجا شد خداوند بنده ى خدمتگذار فرمانبردارى را که در راه خدا بسیار سخت گیر وگمنام است برمى انگیزاند که پیروزى با اوست.

یارانش کسانى هستند که موى بلند دارند وصاحب ریش وسبیل هستند، لباسهایشان سیاه، وصاحبان پرچمهاى سیاهند، واى بحال کسى که با آنها به دشمنى برخیزد که بى ملاحظه آنان را مى کشند.

به خداى بزرگ سوگند که گوئى من هم اکنون آنها را مى نگرم وکارهاى آنها وآنچه را که بدکاران وعربهاى ستمگر وجفاجو از دست آنان مى بینند در پیش چشم من است. خداوند آنان را بدون اینکه برایشان رحمى آورند بر آنان مسلط مى سازد، ودر شهرهاى ساحلى وبیابانى، ایشان را به جزاى آنچه که کرده اند بى محابا مى کشند واز دم شمشیر مى گذرانند وآنان را به کیفر اعمالشان مى رسانند (وما ربک بظلام للعبید) وپروردگار تو به بندگانش ستم روا نمى دارد

نیازی به تفهیم نیست خودم برات لینک دادم همونجا کارشناس گفته بود که اولا اون حدیث قوی نیست و در ثانی جوابتو دادم که اون در مورد یک فردی بی رحم و خشن هست و جایی ممدوح نشده و ان عبد هم قرینه دیگری که نشان دهد شخص مثبتی هست ندارد و در ترجمه تنها گفته شده بنده خدمتگزار فرمانبردار و با این تفاسیر که یاران ان فرد هم افرادی با موهای بلند و پرچم های سیاه هستد در فرهنگ کشور ما و مردم اطراف حتی چنین افراد با ان پوشش و ظاهر وجود ندارند و تنها در داعشی ها و تکفیری ها ما ان مدل موها و پرچم و نشان ها را یافتیم و دیگر اینکه در اینجا اشاره به محوریت ان شخص و یارانش دارد در حالی که شعیب ابن صالح خود فرمانده خراسانی هست و توسط او گماشته می شود و به تنهایی نمی تواند وجه و اعتباری داشته باشد و مورد شناخت و اعتماد مردم باشد و با این تفاسیر و همه تلاش هایتان بدتان نمی اید یک شعیب ابن صالح قلابی از داعشی ها هم که شده بیرون بیاورید و مشخص نیست چگونه خلق شده اید که این همه گمراه و قصی القلب هستید در مواجهه با حق و محور حق
نقل قول کردن
+2 #5798 عه 1403-02-12 18:44
به نقل از رایحه ظهور:
جناب پروفسور باسواد! گمنام بودن اصل و نسب با شناخته شدن و معروفیت یکسان هستش؟؟؟!!!

ممکنه کسی در میان مردم به دلایل مختلف سیاسی ، ورزشی ، اقتصادی و .... معروف و شناخته شده باشه ولی از اصل و نسب او چندان اطلاعی در دست نباشه

مثلا اصل و نسب سیدخراسانی به اهل بیت(ع) برمی گرده یا سیدیمانی نیز همینطورر و اصل و نسب سفیانی به بنی امیه و ابوسفیان ولی در مورد اصل و نسب شعیب چیزی بیان نشده الا اینکه گفته شده از بنی تمیم است ... و الان هم اطلاعات زیادی از بنی تمیم در دست نیست.

پس جنابب دکتر معروفیت و مقبولیت با اصل و نسب دو چیز متفاوت هستند!

با سلام
همه شخصیت های ظهور به نام و شکل مستعار و رمز آلود اورده شده اند و نه اصلی که این هم خود از حکمت های الهی هست برای حفظ جان و یا فاش نشدن زمان دقیق ظهور مثل یمانی خراسانی سفیانی شعیب این صالح یا حتی خاندان بنی فلان که به صورت مجهول اورده شده است اما اگر بخواهم در مورد فردی به نام شعیب ابن صالح هم مطالبی خدمت دوستان این سایت عرض کنم این هست که اولا جز علائم حتمی ظهور نیست مثل یمانی و سفیانی و تنها به عنوان فرمانده اصلی سپاه خراسانی از ان یاده شده که در نبرد اصطخر و یا فتح بیت المقدس نقش مهم و بسزایی را ایفا می کند هر چند خود خراسانی هم از علائم حتمی طهور بر شمرده نشده هر چند قبلا هم اشاراتی داشتم که این دسته بندی ما از علائم به حتمی و غیر حتمی هم درست نیست و هر ان چه را که معصومین در قالب روایات و پیشگویی حوادث اینده اورده اند کم و بیش قابل تحقق خواهند بود و اگر هم معصوم از واژه محتوم استفاده کرده بیشتر به خاطر تاکید بر قوی بودن ان حادثه دارد و لاغیر ای حال در مورد شخصیتی به نام شعیب این صالح هم روایاتی که هست قابل تامل هست و باید قوی از ضعیف انها شناسایی شوند و با اوردن روایات درهم نمی توان به یک برداشت و نتیجه قطعی دست یافت و برخی به استناد به نام شعیب و ریشه شعب ان را به فردی مردمی و معروف نسبت داده اند که بر خلاف سایر شخصیت ها یک پسوند ابن صالح هم برای نام ان اورده شده هست که همین هم باز رمز گونه بیان شده است اما در برخی روایات هم من قرینه هایی دیده ام که ممکن هست دلالت بر گمنام بودن هم داشته باشد اما نه مثل ان عبارت خامله اصله که در مورد یک شخصیت ظالم و ستمکاری هست و نه ممدوحی مثل شعیب ابن صالح
نقل قول کردن
+8 #5797 رایحه ظهور 1403-02-12 18:34
به نقل از محب اهل البیت ع:


جناب علامه
به نظرتان حوثی ها قدرتمند هستند یا امریکا ؟


به نظرت پشه قوی تر بود یا نمرود ؟

ولی خدا اراده کند پشه ای قوی ترین ها رو به زیر می کشد!

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض ....


و خدا اراده کرده هیبت استکبار و نوچه هاش رو با مردمی پا برهنه نابود کند و مقدهه ظهور حجتش را فراهم سازد.
نقل قول کردن
+2 #5796 شاعر مهدوی 1403-02-12 17:33




آب و آیینه بیارید فرج نزدیک است
گل امّید بکارید فرج نزدیک است

نا امیدی ز چه تقدیر خدا در راه است
بانگ مستانه بر آرید فرج نزدیک است

یاس و سر خوردگی از چیست بپاخیز و بیا
نا امیدی بگذارید فرج نزدیک است

داده بر خلق بشارت که سفر کرده رسد
همه کس را خبر آرید فرج نزدیک است

بگذرد دوره هجران و غم و درد جهان
مهلتی بیش ندارید فرج نزدیک است

گشته آغاز فرایند ظهور رخ دوست
رفته معکوس شمارید فرج نزدیک است

دیگر الآن نه زمان بهر نشستن باشد
دل به جاده بسپارید فرج نزدیک است


#ظهور_نزدیک_است _ان_شاء_الله
نقل قول کردن
-7 #5795 .................... 1403-02-12 15:25
یه ذره از افشاگر یا همون پشمکیان تعریف کردیم دوباره مهملاتش را آغازید.
نقل قول کردن
-3 #5794 محب اهل البیت ع 1403-02-12 14:12
به نقل از عه:
این روایات و عباراتی که شما می گویید اصلا در مورد شعیب ابن صالح نیست و در مورد یک شخص ظالمی با طرفدارانی قصی القلب هست که

banooyeshia.kowsarblog.ir/.../

www.malawy.ir/persian/book/409/240/


این روایت را بخوان اگر قانع نشدی بگو توضیح بدهم

مرحوم علامه ى مجلسى (رضوان الله علیه) در کتاب (بحار الانوار) از (غیبت نعمانى) از حضرت امیر المؤمنین علیه السلام درباره ى برخى از علائم ظهور که در ضمن آن به پاره اى از ویژگیهاى ارتش وسپاه خراسانى اشاره شده، حدیثى را بدین صورت نقل کرده است:

(وقال علیه السلام، ولابد من رحى تطحن، فاذا قامت على قطبها وثبتت على ساقها، بعث الله علیها عبدا عسفا، خاملا أصله، یکون النصر معه، أصحابه الطویلة شعورهم، أصحاب السبال، سود ثیابهم أصحاب رایات سود، ویل لمن ناواهم، یقتلونهم هرجا.

والله لکأنى أنظر الیهم والى أفعالهم، وما یلقى الفجار منهم، والأعراب الجفاة، یسلطهم الله علیهم بلا رحمة، فیقتلونهم هرجا على مدینتهم بشاطئ الفرات، البریة والبحریة، جزاء بما عملوا وما ربک بظلام للعبید).

امیر المؤمنین علیه السلام فرمود: ناچار باید آسیائى بگردش درآید، وهمین که کاملا بگردش افتاد وپا برجا شد خداوند بنده ى خدمتگذار فرمانبردارى را که در راه خدا بسیار سخت گیر وگمنام است برمى انگیزاند که پیروزى با اوست.

یارانش کسانى هستند که موى بلند دارند وصاحب ریش وسبیل هستند، لباسهایشان سیاه، وصاحبان پرچمهاى سیاهند، واى بحال کسى که با آنها به دشمنى برخیزد که بى ملاحظه آنان را مى کشند.

به خداى بزرگ سوگند که گوئى من هم اکنون آنها را مى نگرم وکارهاى آنها وآنچه را که بدکاران وعربهاى ستمگر وجفاجو از دست آنان مى بینند در پیش چشم من است. خداوند آنان را بدون اینکه برایشان رحمى آورند بر آنان مسلط مى سازد، ودر شهرهاى ساحلى وبیابانى، ایشان را به جزاى آنچه که کرده اند بى محابا مى کشند واز دم شمشیر مى گذرانند وآنان را به کیفر اعمالشان مى رسانند (وما ربک بظلام للعبید) وپروردگار تو به بندگانش ستم روا نمى دارد
نقل قول کردن
-7 #5793 محب اهل البیت ع 1403-02-12 13:12
به نقل از رایحه ظهور:
رسانه‌های عبری طی گزارشی اذعان کردند، شب گذشته حوثی‌ها کشتی‌های سنتکام که در دریای سرخ مستقر هستند را هدف قرار داده‌اند.

فرماندهی مرکزی آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که حوثی‌ها چندین موشک بالستیک ضدکشتی و چند پهپاد را به سمت کشتی‌های آمریکایی شلیک کرده‌اند و تنها از رهگیری پهپادها خبر داده بودند.

از میزان تلفات و یا خسارات در بین نیروهای ارتش آمریکا اطلاعی در دست نیست.



جناب علامه
به نظرتان حوثی ها قدرتمند هستند یا امریکا ؟
نقل قول کردن
0 #5792 عه 1403-02-12 12:41
به نقل از متین:
روایات خلاف نظر شما را دارند:
لا بد من رحى تطحن فإذا قامت على قطبها وثبتت على ساقها بعث الله عليها عبدا عنيفا خاملا اصله ...
یعنی بنده سختگیری که رگ و ریشه او شناخته شده نیست و گمنام است. بعد هم محبوبیت مردمی ملاک نیست، بلکه ثابت قدم بودن در اجرای احکام الهی شرط است. سر همین مورد، بسیاری از امام علی علیه السلام کینه به دل داشتن.

به نقل از محب اهل البیت ع:
جناب علامه بی سواد علی اصغر کمیجانی
دقیقا روایات در موردشعیب بر خلاف عقید توست

روایاتی در ناشناخته بودن یاران امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) وجود دارد.
روایت در مورد شعیب صالح از عبارت "خاملا اصله " استفاده می کتد یعنی کسی که اصل و نسبش ناشناخته است.
معلوم است که شعیب در میان مردم ناشناخته است .و مردم اورا نمی شناسند و اصل و نسبش را نمی دانند
امیر المؤمنین علیه السلام فرمود: ناچار باید آسیائى بگردش درآید، وهمین که کاملا بگردش افتاد وپا برجا شد خداوند بنده ى خدمتگذار فرمانبردارى را که در راه خدا بسیار سخت گیر وگمنام است برمى انگیزاند که پیروزى با اوست

این روایات و عباراتی که شما می گویید اصلا در مورد شعیب ابن صالح نیست و در مورد یک شخص ظالمی با طرفدارانی قصی القلب هست که در محدوده شامات و عراق بر مردمشان حاکم و انها را در بستر فرات و در بیابان ها می کشند که بیشتر منطبق بر داعش هست و جالب در روایتش هم اشاره به طرفداران او می کند که افرادی با موهای بلند و پرچم های سیاه هستند که هیچ مهری ندارند و هر که مقابلشان بایستند را می کشند و بیشتر هم مصدق اللهم اشغل الظالمین بالظالمین هست که حتی طرفداران احمق الحسن هم از همین عبارت مجهول النسب خودشان را به یمانی ربط داده اند که اصلا ان روایت مربوط به یمانی هم نیست و این عبارت خاملا اصله به معنی فردی بی اصل و نسب و بی هویت یا با هویت مجهول و ناشناخته هست و نه گمنام که می تواند حتی به معنی فردی زنازاده و بی رگ و ریشه هم اطلاق گردد و مشخص نیست تا کی باید احادیث دینی بازیچه دروغگویان و شیادان و دجالان و بوالهوسان و خناسان روزگار برای پیشبرد مطامع دنیایی خود قرار گیرد

banooyeshia.kowsarblog.ir/.../

www.malawy.ir/persian/book/409/240/
نقل قول کردن
-4 #5791 محب اهل البیت ع 1403-02-12 12:36
به نقل از رایحه ظهور:
جناب پروفسور باسواد! گمنام بودن اصل و نسب با شناخته شدن و معروفیت یکسان هستش؟؟؟!!!

ممکنه کسی در میان مردم به دلایل مختلف سیاسی ، ورزشی ، اقتصادی و .... معروف و شناخته شده باشه ولی از اصل و نسب او چندان اطلاعی در دست نباشه

مثلا اصل و نسب سیدخراسانی به اهل بیت(ع) برمی گرده یا سیدیمانی نیز همینطورر و اصل و نسب سفیانی به بنی امیه و ابوسفیان ولی در مورد اصل و نسب شعیب چیزی بیان نشده الا اینکه گفته شده از بنی تمیم است ... و الان هم اطلاعات زیادی از بنی تمیم در دست نیست.

پس جنابب دکتر معروفیت و مقبولیت با اصل و نسب دو چیز متفاوت هستند!




عجب استدلالی

جناب علامه الدهر بیسواد
ماست مالی را معنا کردی
نقل قول کردن
+5 #5790 رایحه ظهور 1403-02-12 11:54
رسانه‌های عبری طی گزارشی اذعان کردند، شب گذشته حوثی‌ها کشتی‌های سنتکام که در دریای سرخ مستقر هستند را هدف قرار داده‌اند.

فرماندهی مرکزی آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که حوثی‌ها چندین موشک بالستیک ضدکشتی و چند پهپاد را به سمت کشتی‌های آمریکایی شلیک کرده‌اند و تنها از رهگیری پهپادها خبر داده بودند.

از میزان تلفات و یا خسارات در بین نیروهای ارتش آمریکا اطلاعی در دست نیست.
نقل قول کردن
-3 #5789 Mohammad.m 1403-02-12 11:32
به نقل از رایحه ظهور:

اگر می تونستن با در گوش آقای خامنه ای خوندن نظراتش رو عوض کنند که 300 تا پهپاد و بالستیک و کروز به لونه ی شیطان شلیک نمی شد! این همه شب و روز به چین و روسیه و .... التماس نمی کردن که تو رو خدا به ایران بگید ترمز انصارالله رو بکشه آبروی ما رو تو جهان برد!!! :))

داداش بقول مولانا :
گفت شخصی خوب ورد آورده‌ای / لیک سوراخ دعا گم کرده‌ای

سیجانی جان یعنی باور کنم تو هم خیلی ساده ای ؟ چرا متوجه نمیشی اصل مطلب رو ؟ اقا مگه اقای خامنه ای طرحها و اهداف دفاعی رو ساخته و طراحی کرده؟ اصلا سپاه ججوری موفق شده؟ یک خط و مشی کلی رو از رهبر گرفتند و پیاده کردند بدور از انتخابات لیبرالی. رهبر هک بلد بود؟ رهبر هایپرسونیک بلد بود؟ رهبر سیستم کنترلی بلد بود؟ حالا تو اصلاح اقتصادی اجتماعی هم همینه. مگه قراره همه چیو رهبر جزییات بلد باشه؟ دعوا اینجاست که اون کسایی که الان باید در گوش رهبر مسایل فوق مهم قران و.. رو بگند دهها ساله نیستند جاش کیا هستن؟ همونها که توضیح دادم . همونهاکه با مهارت تمام رهبر رو اقناعش میکنند واگذاری ۸۰ درصدی اموال دولت به چه شکلی؟ به شکلی که هیچ خیر عمومی درنیاد و فقط پولا تخس شه. برنامه هفتم توسعه امروز هم حکایت همون واگذاری اموال دولت ۱۵ سال پیش هست. حالا حرفهای منو بعدا شیرفهم میشین.
الان در دفاعی میان جمع بندی نظرات رو به رهبر میدن کمکش میکنند اشکالی نداره در اقتصاد و اجتماع هم همینه اما اینجا خبری از تحول قران نیست. ای دنیا ای ملت من از شما می پرسم ایا برای شیطان در کنترل دنیا نقطه ای مهم تر از در گوش خامنه ای وجود داره؟
شرک یعنی برای تک تک ایات قران که در همه امور کلید تحول هستند شریک بیاریم. سیاست انتخابات لیبرالی. سلامت شیمیایی، اقتصاد بی غیرتی و ربوی ، هوای الوده، شهر غیر عالی، اصلا مرز کفر و ایمان علی هست.یعنی اگر برای تحقق عالی ترین در هر مساله ای بنای فکر و عمل رو نذاشتی کفر به علویت هست.
خامنه ای خودش میگه ببخشید خودش میگه سررشته ندارم بعد نمیذارن حرفهای ما بگوشش برسه. اقایون شب شعر و جوک میرسن خدمت رهبر ولی ما که مهمترین حرفهای انقلاب رو میزنیم غریبه هستیم.
متاسفانه این درد جهل و تکبر عمومی هست و شیطان عجیب عمیق رو افکارمون مسلط شده جوری که اسلام منهای کلیشه های فعلی رو غیر ممکن می دونیم و این همون گیرهاست که میگن گفته میشه مهدی عج گویا دین جدید اورده و هفتاد هزار عالم جلوش وای میسن.
ماهرچی میگیم شما شیطان پرده کشیده جلو چشمت فکر میکنی ما میخواهیم رهبر رو بکوبیم یا انقلاب رو بکوبیم. حرف حق اخرزمانی تیزه برنده هست.
شما میخای همین سیستم خاله بازی رو سی سال دیگه بری جلو و فقط با موشک نعشه باشی و نبرد اتر زمانی رو فقط در جنگهای ژئوملتیک و ادمهای عصبانی خلاصه کنی نمیشه.
نقل قول کردن
-2 #5788 رایحه ظهور 1403-02-12 10:17
به نقل از محب اهل البیت ع:

جناب علامه بی سواد علی اصغر کمیجانی
دقیقا روایات در موردشعیب بر خلاف عقید توست

روایاتی در ناشناخته بودن یاران امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) وجود دارد.
روایت در مورد شعیب صالح از عبارت "خاملا اصله " استفاده می کتد یعنی کسی که اصل و نسبش ناشناخته است.
معلوم است که شعیب در میان مردم ناشناخته است .و مردم اورا نمی شناسند و اصل و نسبش را نمی دانند
امیر المؤمنین علیه السلام فرمود: ناچار باید آسیائى بگردش درآید، وهمین که کاملا بگردش افتاد وپا برجا شد خداوند بنده ى خدمتگذار فرمانبردارى را که در راه خدا بسیار سخت گیر وگمنام است برمى انگیزاند که پیروزى با اوست


جناب پروفسور باسواد! گمنام بودن اصل و نسب با شناخته شدن و معروفیت یکسان هستش؟؟؟!!!

ممکنه کسی در میان مردم به دلایل مختلف سیاسی ، ورزشی ، اقتصادی و .... معروف و شناخته شده باشه ولی از اصل و نسب او چندان اطلاعی در دست نباشه

مثلا اصل و نسب سیدخراسانی به اهل بیت(ع) برمی گرده یا سیدیمانی نیز همینطورر و اصل و نسب سفیانی به بنی امیه و ابوسفیان ولی در مورد اصل و نسب شعیب چیزی بیان نشده الا اینکه گفته شده از بنی تمیم است ... و الان هم اطلاعات زیادی از بنی تمیم در دست نیست.

پس جنابب دکتر معروفیت و مقبولیت با اصل و نسب دو چیز متفاوت هستند!
نقل قول کردن
0 #5787 رایحه ظهور 1403-02-12 10:11
به نقل از Mohammad.m:
دوستان اگه دنبال بزرگترین شیاطین ایران میگردین اونها همون کسایی هستند که با مهارت تمام تو گوش خامنه ای میخونند و ذهنش رو برای برنامه های کلان کنترل میکنند. اونها حکم موشکهای بالستیک دارند بعد از اینکه ذهن رهبر کنترل شد بسمت مبانی لیبرالی اقتصاد و سیاست ( البته با مهارت تمام تا کاملا منطقی جلوه بده) بعد پیاده نظامهای شیطان در مجلس و دولت و نهادها و رسانه میرن جلو. تشتکتون نپره با مدرک میگم بهتون. واگذاری ۸۰ درصد اموال دولت باسم خصوصی سازی و کوچک کردن دولت یادتونه؟ الان شعار تولید رو می بینید ؟ تولید که الان اکثرش توسط باندها و سرمایها دارها کنترله چجوری ده میلیارد نیاز فوری جوان رو تامین میکنه؟ الان شعار برنامه هفتم توسعه رو می بینید؟ وضع مملکت رو هم می بینید؟ یعنی واقعا برنامه هفتم توسعه کون فیل عالم رو پاره کرده و تمام تحولات قران رو لحاظ کرده و کاملا دقیق و عالی میره جلو؟ اقایون!!! تک تک ایات قران برای یک تحول و نکته مهم اومدند که اتفاقا مهمترین کاربردشون همین الان و برای قبل ظهوره! نه تفسیرهای خاله بازی و ابکی. چرا هیچکی نمیاد در گوش اقای خامنه ای بگه و یا بذارن ما بگیم که برترین ساختار سیاسی کشور ساختار دستگاه ولایت از ولی امر تا مساجد هست نه سیستم کپی لیبرال انتخاباتی غربی با جاشنی اخوندیسم. چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه اقا قران رسما در حوزه وزن و قیمت دعوت به چالش و قیام میکنه. چرا هیچکی مشاوره نمیده قران صراحتا میگه تجارت شما براس رضایت و تراضی نیست؟ چرا هیچکی نمیگه اون ربایی که خدا همه رو خطاب داده و فراتر از سود بانکی هست که همه رو خطاب داده چیه و باید اصلاح بشه؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه اقا چرا وزرای بهداشت یک هزار تومنی برای اثار علمی میوه ها و محصولات طبیعی قران تحقیق علمی نمی کنند؟ چرا هیچکی نمیگه اسلام که مبناش عمل بر اساس عالی ترین هاست ،عالی ترین طرح برای قیمت ها و ساختار شهرها و الودگی و حمل و نقل و.. و.. چیه ؟ چرا هیچکی به رهبر مشاوره نمیده اقا جوانها در محله ها نا امیدن جلو چشمشون بافت فرسوده رو مفتخورها میخورن اینها رو دولت بسازه سودش رو خونه رایگان بده به جوانها؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه بابا قیمت منابع انرژی هزاران برابر بالاتر از اینهاست و هر متر گاز باندازه چهارلیتر بنزین امریکا ۲۵ دلار می ارزه و خودمون رو قیمت بذاریم و بدون فروش تامین اعتبار کنیم برای رهن و مسکن بی خانه ها و بیماران و مشکلات فوری مردم؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه بابا از نوسان قیمت بجز دشمن و سوداگر کی سود برده؟ چرا هیچکی نمیگه اساس اقتصاد عرضه و تقاضا بی غیرتی قیمتی نسبت به تلاش و اموال کل مردم هست؟ چرا همیشه نخبگان و جوانان دیدار رهبری طوری گلچین میشن که فقد داد و قال و هیچ راهکار نافذ تحولی کلان ندارند؟
و چرا و چرا و ... و چرا؟
لابد باید بشینیم چرت بزنیم تا موعد انتخابات بعدی فرابرسه و باز سیرک مسخره لیبرال دموکراسی و ادمها و افکار دوزاری با چاشنی تکبر و جهل و بی اعتنایی به قران شروع بشه.
بله عزیزان رهبر ما همه تخم مرغهاشو گذاشته تو سبد دور و بریهاش و انقلابی ها هم همه تخم مرغهاشونو گذاشتند تو سبد رهبری و انتخابات لیبرال دموکراسی.
شاید یک معنای اخلاص یعنی میزان خلوص امور بر اساس قرآن.


اگر می تونستن با در گوش آقای خامنه ای خوندن نظراتش رو عوض کنند که 300 تا پهپاد و بالستیک و کروز به لونه ی شیطان شلیک نمی شد! این همه شب و روز به چین و روسیه و .... التماس نمی کردن که تو رو خدا به ایران بگید ترمز انصارالله رو بکشه آبروی ما رو تو جهان برد!!! :))

داداش بقول مولانا :
گفت شخصی خوب ورد آورده‌ای / لیک سوراخ دعا گم کرده‌ای
نقل قول کردن
-2 #5786 سعاح 1403-02-12 09:02
در تجلیل از فرزندانشون گفته می شود که از فعالیت اقتصادی منع شده بودند۔ خدمات اجتماعی و تبلیغ دین چطور؟
نقل قول کردن
-2 #5785 سعاح 1403-02-12 08:58
به نقل از رایحه ظهور:

...
که بارزترین آنها فرزندان آقاست که در در طول دهها سال در سخت ترین شرایط و در کنار خزینه ی عظیم بیت المال پاک دستی خودشون رو حفظ کردن ، چرا در مورد اونها سکوت می کنی و لال می شید!!!!!؟؟؟؟

فرزندان آقا بخاطر جایگاه مرموز شان از شفافیت و خدمات اجتماعی بدور بوده و هستند و مردم از آنها شناخت کافی ندارند۔ پس یا درپرده همه کاره اند یا هیچ کاره و چنین مرام شخصیت شان رو زیر سوال میبرد۔ ازاشون قدیس نسازید۔ علاوه برآن شایعاتی مخصوصاً مجتبیٰ خامنه ای کم نیست که البته کار دشمن است، اما چرا؟
نقل قول کردن
-4 #5784 .................... 1403-02-12 08:39
آیا مشخصات حکومت ترکیه به مروانی می خوره یا حکومت برزانیا
نقل قول کردن
+2 #5783 انتظار 1403-02-12 05:48
به نقل از Mohammad.m:
دکرده و تمام تحولات قران رو لحاظ کرده و کاملا دمیکنه. چرا هیچکی مشاوره نمیده قران صراحتا میگه تجارت شما براس رضایت و تراضی نیست؟ چرا هیچکی نمیگه اون ربایی که خدا همه رو خطاب داده و فراتر از سود بانکی هست که همه رو خطاب داده چیه و باید اصلاح بشه؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه اقا چرا وزرای بهداشت یک هزار تومنی برای اثار علمی میوه ها و محصولات طبیعی قران تحقیق علمی نمی کنند؟ چرا هیچکی نمیگه اسلام که مبناش عمل بر اساس عالی ترین هاست ،عالی ترین طرح برای قیمت ها و ساختار شهرها و الودگی و حمل و نقل و.. و.. چیه ؟ چرا هیچکی به رهبر مشاوره نمیده اقا جوانها در محله ها نا امیدن جلو چشمشون بافت فرسوده رو مفتخورها میخورن اینها رو دولت بسازه سودش رو خونه رایگان بده به جوانها؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه بابا قیمت منابع انرژی هزاران برابر بالاتر از اینهاست و هر متر گاز باندازه چهارلیتر بنزین امریکا ۲۵ دلار می ارزه و خودمون رو قیمت بذاریم و بدون فروش تامین اعتبار کنیم برای رهن و مسکن بی خانه ها و بیماران و مشکلات فوری مردم؟ چرا هیچکی بهیق علمی نمی کنند؟ چرا هیچکی نمیگه اسلام که مبناش عمل بر اساس عالی ترین هاست ،عالی ترین طرح برای قیمت ها و ساختار شهرها و الودگی و حمل و نقل و.. و.. چیه ؟ چرا هیچکی به رهبر مشاوره نمیده اقا جوانها در محله ها نا امیدن جلو چشمشون بافت فرسوده رو مفتخورها میخورن اینها رو دولت بسازه سودش رو خونه رایگان بده به جوانها؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه بابا قیمت منابع انرژی هزاران برابر بالاتر از اینهاست و هر متر گاز باندازه چهارلیتر بنزین امریکا ۲۵ دلار می ارزه و خودمون رو قیمت بذاریم و بدون فروش تامین اعتبار کنیم برای رهن و مسکن بی خانه ها و بیماران و مشکلات فوری مردم؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه بابا از نوسان قیمت بجز دشمن و سوداگر کی سود برده؟ چرا هیچکی نمیگه اساس اقتصاد عرضه و تقاضا بی غیرتی قیمتی نسبت به تلاش و اموال کل مردم هست؟ چرا همیشه نخبگان و جوانان دیدار رهبری طوری گلچین میشن که فقد داد و قال و هیچ راهکار نافذ تحولی کلان ندارند؟
و چرا و چرا و ... و چرا؟
لابد باید بشینیم چرت بزنیم تا موعد انتخابات بعدی فرابرسه و باز سیرک مسخره لیبرال دموکراسی و ادمها و افکار دوزاری با چاشنی تکبر و جهل و بی اعتنایی به قران شروع بشه.
بله عزیزان رهبر ما همه تخم مرغهاشو گذاشته تو سبد دور و بریهاش و انقلابی ها هم همه تخم مرغهاشونو گذاشتند تو سبد رهبری و انتخابات لیبرال دموکراسی.
شاید یک معنای اخلاص یعنی میزان خلوص امور بر اساس قرآن.

به من هم انقلابی می گفتن توسبدم ففر است و درد عین قاطبه مردم ضعیف
امروز به من ساده وعقب مانده میگن ودیگه انقلابی نیستم وهیچکیو قبول ندارم من منتظرم حتی اراجیف توام قبول نداارم
نقل قول کردن
+2 #5782 آزادی 1403-02-12 05:40
به نقل از رایحه ظهور:
به آقای محب و همفکران که این انقلاب رو فلان و بهمان می دونند پیشنهاد می شود برای حفظ دین خودشون و زندگی خوب و بر اساس اسلام و قواعد شیعه و .... تشریف ببرن آذربایجان زیر نظر الهام علیف یا در بحرین زیر بیرق آل خلیفه یا عربستان زیر سلطه ی وهابیت یا افغانستان زیر سلطه طالبان یا هند زیر نظر هندوها و .... با رضایت و آرامش زندگی کنند

مطمئ باشید در اونجا طوری که دلتون می خود می تونید زندگی کنید! با آزادی کامل در عقاید و مراسم و ...!!!

به نقل از رایحه ظهور:
به آقای محب و همفکران که این انقلاب رو فلان و بهمان می دونند پیشنهاد می شود برای حفظ دین خودشون و زندگی خوب و بر اساس اسلام و قواعد شیعه و .... تشریف ببرن آذربایجان زیر نظر الهام علیف یا در بحرین زیر بیرق آل خلیفه یا عربستان زیر سلطه ی وهابیت یا افغانستان زیر سلطه طالبان یا هند زیر نظر هندوها و .... با رضایت و آرامش زندگی کنند

مطمئ باشید در اونجا طوری که دلتون می خود می تونید زندگی کنید! با آزادی کامل در عقاید و مراسم و ...!!!

چرا اونجا که آغا زاده ها و مسولین تابععیتتشون را دارند را نمی گی راهنمایی شون می کنی کشورای دوست و بررادر می خوای سرزمین دوستان و برادران را هم مغشوش کنی ای ضد انقلاب
نقل قول کردن
+5 #5781 عیار 1403-02-12 05:25
به نقل از Mohammad.m:
دوستان اگه دنبال بزرگترین شیاطین ایران میگردین اونها همون کسایی هستند که با مهارت تمام تو گوش خامنه ای میخونند و ذهنش رو برای برنامه های کلان کنترل میکنند. اونها حکم موشکهای بالستیک دارند بعد از اینکه ذهن رهبر کنترل شد بسمت مبانی لیبرالی اقتصاد و سیاست ( البته با مهارت تمام تا کاملا منطقی جلوه بده) بعد پیاده نظامهای شیطان در مجلس و دولت و نهادها و رسانه میرن جلو. تشتکتون نپره با مدرک میگم بهتون. واگذاری ۸۰ درصد اموال دولت باسم خصوصی سازی و کوچک کردن دولت یادتونه؟ الان شعار تولید رو می بینید ؟برابر بالاتر از اینهاست و هر متر گاز باندازه چهارلیتر بنزین امریکا ۲۵ دلار می ارزه و خودمون رو قیمت بذاریم و بدون فروش تامین اعتبار کنیم برای رهن و مسکن بی خانه ها و بیماران و مشکلات فوری مردم؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه بابا از نوسان قیمت بجز دشمن و سوداگر کی سود برده؟ چرا هیچکی نمیگه اساس اقتصاد عرضه و تقاضا بی غیرتی قیمتی نسبت به تلاش و اموال کل مردم هست؟ چرا همیشه نخبگان و جوانان دیدار رهبری طوری گلچین میشن که فقد داد و قال و هیچ راهکار نافذ تحولی کلان ندارند؟
و چرا و چرا و ... و چرا؟
لابد باید بشینیم چرت بزنیم تا موعد انتخابات بعدی فرابرسه و باز سیرک مسخره لیبرال دموکراسی و ادمها و افکار دوزاری با چاشنی تکبر و جهل و بی اعتنایی به قران شروع بشه.
بله عزیزان رهبر ما همه تخم مرغهاشو گذاشته تو سبد دور و بریهاش و انقلابی ها هم همه تخم مرغهاشونو گذاشتند تو سبد رهبری و انتخابات لیبرال دموکراسی.
شاید یک معنای اخلاص یعنی میزان خلوص امور بر اساس قرآن.

امام علی علیه سلام میگه اگر حاکمانتان وضع مالی وزندگیشان از فقرای جامعه بهتر بود بدانید سرتون کلاه گذاشتن دست اندرکاران مدعی نظام اسلامی اموالشون را رو کنند وضعیتشان مشخصه چی کردن تا بعد! وچرا پول که سند اعتبار هر حکومتیست باید در کشور ما بی اعتبارش کنند کیا از تورم نفع می برند؟
نقل قول کردن
-2 #5780 سعاح 1403-02-12 02:35
به نقل از طلبه:

این حرفها مصداق بارز قیاس است که در مکتب اهل بیت مردود و مذموم است زیرا نتیجه اش هرگز قابل اطمینان نیست. هیچ دلیلی نداریم که فهم شما از علت تصمیم پیامبر به ازدواج با فلان و فلان، و یا دادن مناصب و مقام به فلان و فلان، درست بوده باشد. یادتان باشد، اولین کسی که قیاس نمود ابلیس بود.
ضمنا، آنها در زمان حیات پیامبر هیچ جرمی که قابل مجازات از نظر شرعی باشد انجام نداده بودند. و چه بسا خدمات زیادی ارائه کرده بودند. درحالیکه اطرافیان رهبری جرایم و فساد آشکار انجام می دهند ولی بواسطه انتصابشان به بیت و خود رهبری مصونیت کامل دارند.

گل گفتید۔ نمی دانم چرا خیلی از افکار و رفتار ما "شیعیان" با دیگران هم خوانی دارد گرچه ادعای حب اهلبیت علیهم السلام رو داریم۔ ظلم مضاعف اینست که اصرار داریم کاملاً بر سیره معصومین علیهم السلام داریم قدم برمیداریم۔

حتماً شیطان حقایق رو در دل برخی ها وارونه جلوه داده است و میدهد۔
نقل قول کردن
-3 #5779 سعاح 1403-02-12 02:30
به نقل از خادم الرضاع:
یک موضوع مبنایی و اعتقادی وجود داره که ریشه همه اختلافات بعضی دوستان در این سایت است که در خیلی جاها هم تصری میکنه و اون دلیل حجت و علت اینکه ما را در آخر زمان توجه به این امر کرده اند از این باب است ...
آقایان که رهبری را زیر سوال میبرید شما چون از نور ایمان بی بهرهدهستید متاسفانه باید بگم نمیتوانی درک کنی که او با نور خودش داره جامعه و مومنین هدایت میکنه و یک ارتباط قلبی و ایمانی که قابل احساس وجود داره لذا از این فهم عاجزید و او و ارتباطش با مومنین از جنس رابطه قانونی یا سلسلهومراتبی تو سیستم اداری میبینید لذا بحث و جدل با این افراد کار بی خودی است و تا ریشه هایشان درست چیده نشود و تا حجت برای امورات خود نداسته باشند بی فایده و عبث خواهد بود ‌...
والعاقبه للمتقین ...انی لاجد ریح یوسف @};-

رهبری نه سلیبرتی هست و نه قدیس و امر بر پیروانش مشتبه شده است چون اگر ایشان توانسته بود اثبات کند عبد عاجز خداوند و خادم مردم هست اوامرش بروی سر و چشم مان جا داشت۔
نقل قول کردن
+4 #5778 خادم الرضاع 1403-02-12 00:39
یک موضوع مبنایی و اعتقادی وجود داره که ریشه همه اختلافات بعضی دوستان در این سایت است که در خیلی جاها هم تصری میکنه و اون دلیل حجت و علت اینکه ما را در آخر زمان توجه به این امر کرده اند از این باب است ...
آقایان که رهبری را زیر سوال میبرید شما چون از نور ایمان بی بهرهدهستید متاسفانه باید بگم نمیتوانی درک کنی که او با نور خودش داره جامعه و مومنین هدایت میکنه و یک ارتباط قلبی و ایمانی که قابل احساس وجود داره لذا از این فهم عاجزید و او و ارتباطش با مومنین از جنس رابطه قانونی یا سلسلهومراتبی تو سیستم اداری میبینید لذا بحث و جدل با این افراد کار بی خودی است و تا ریشه هایشان درست چیده نشود و تا حجت برای امورات خود نداسته باشند بی فایده و عبث خواهد بود ‌...
والعاقبه للمتقین ...انی لاجد ریح یوسف @};-
نقل قول کردن
+5 #5777 محب اهل البیت ع 1403-02-11 23:11
به نقل از رایحه ظهور:
سلام و درود

هرکسی هست باید در این ایام عصر ظهور که ظهور قریب الوقوع است ان شاالله حداقل باید این دو خصوصیت داشته باشد:


1- باید در سطح عموم جامعه شناخته شده بود و معروفیت کامل داشته باشد ، یک شخص گمنام به هیچ وجه نمی تواند به سرعت اقبال مردمی را به دست آورد

2- باید محبوبیت زیادی در بین مردم داشته باشد که هنگام که حرکت خود را آغاز کرد حمایت کامل مردمی را با خود به همراه داشته و افکار عمومی را با خود همراه سازد.


جناب علامه بی سواد علی اصغر کمیجانی
دقیقا روایات در موردشعیب بر خلاف عقید توست

روایاتی در ناشناخته بودن یاران امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) وجود دارد.
روایت در مورد شعیب صالح از عبارت "خاملا اصله " استفاده می کتد یعنی کسی که اصل و نسبش ناشناخته است.
معلوم است که شعیب در میان مردم ناشناخته است .و مردم اورا نمی شناسند و اصل و نسبش را نمی دانند
امیر المؤمنین علیه السلام فرمود: ناچار باید آسیائى بگردش درآید، وهمین که کاملا بگردش افتاد وپا برجا شد خداوند بنده ى خدمتگذار فرمانبردارى را که در راه خدا بسیار سخت گیر وگمنام است برمى انگیزاند که پیروزى با اوست
نقل قول کردن
+4 #5776 طلبه 1403-02-11 22:18
به نقل از رایحه ظهور:
به همان دلیلی که پیامبر اسلام(ص) با برخی افراد مانند عایشه و حفضه ازدواج در واقع سیاسی کردند تا از فتنه و ضرر پدران و قبیله ی آنها نسبت به اسلام بکاهند ، همانطور هم رهبری برخی افراد مستعد فساد و ضرر را مناصب صوری می دهند و در کنارشان نگه می دارند تا بتوانند آنها را کنترل کرده و از ضررشان بکاهند.

بقول ضرب المثل معروفی که میگه :
دوستت را نزدیک خود نگه دار و دشمنت را نزدیک تر!

البته از شما که حقایق صریح رو نمی فهمی یا عامدانه انکار می کنی ، انتظار نیست این مسئله رو قبول کنی ، وگرنه در کنار چند مورد مشکل دار اینطوری ، صدها و هزاران انسان پاک و پاک دست در کنار رهبری هستند که بارزترین آنها فرزندان آقاست که در در طول دهها سال در سخت ترین شرایط و در کنار خزینه ی عظیم بیت المال پاک دستی خودشون رو حفظ کردن ، چرا در مورد اونها سکوت می کنی و لال می شید!!!!!؟؟؟؟

به نقل از رایحه ظهور:
به همان دلیلی که پیامبر اسلام(ص) با برخی افراد مانند عایشه و حفضه ازدواج در واقع سیاسی کردند تا از فتنه و ضرر پدران و قبیله ی آنها نسبت به اسلام بکاهند ، همانطور هم رهبری برخی افراد مستعد فساد و ضرر را مناصب صوری می دهند و در کنارشان نگه می دارند تا بتوانند آنها را کنترل کرده و از ضررشان بکاهند.
،،،


این حرفها مصداق بارز قیاس است که در مکتب اهل بیت مردود و مذموم است زیرا نتیجه اش هرگز قابل اطمینان نیست. هیچ دلیلی نداریم که فهم شما از علت تصمیم پیامبر به ازدواج با فلان و فلان، و یا دادن مناصب و مقام به فلان و فلان، درست بوده باشد. یادتان باشد، اولین کسی که قیاس نمود ابلیس بود.
ضمنا، آنها در زمان حیات پیامبر هیچ جرمی که قابل مجازات از نظر شرعی باشد انجام نداده بودند. و چه بسا خدمات زیادی ارائه کرده بودند. درحالیکه اطرافیان رهبری جرایم و فساد آشکار انجام می دهند ولی بواسطه انتصابشان به بیت و خود رهبری مصونیت کامل دارند.
نقل قول کردن
-2 #5775 متین 1403-02-11 22:03
به نقل از رایحه ظهور:
سلام و درود

هرکسی هست باید در این ایام عصر ظهور که ظهور قریب الوقوع است ان شاالله حداقل باید این دو خصوصیت داشته باشد:


1- باید در سطح عموم جامعه شناخته شده بود و معروفیت کامل داشته باشد ، یک شخص گمنام به هیچ وجه نمی تواند به سرعت اقبال مردمی را به دست آورد

2- باید محبوبیت زیادی در بین مردم داشته باشد که هنگام که حرکت خود را آغاز کرد حمایت کامل مردمی را با خود به همراه داشته و افکار عمومی را با خود همراه سازد.

روایات خلاف نظر شما را دارند:
لا بد من رحى تطحن فإذا قامت على قطبها وثبتت على ساقها بعث الله عليها عبدا عنيفا خاملا اصله ...
یعنی بنده سختگیری که رگ و ریشه او شناخته شده نیست و گمنام است. بعد هم محبوبیت مردمی ملاک نیست، بلکه ثابت قدم بودن در اجرای احکام الهی شرط است. سر همین مورد، بسیاری از امام علی علیه السلام کینه به دل داشتن.
نقل قول کردن
-5 #5774 Mohammad.m 1403-02-11 21:13
دوستان اگه دنبال بزرگترین شیاطین ایران میگردین اونها همون کسایی هستند که با مهارت تمام تو گوش خامنه ای میخونند و ذهنش رو برای برنامه های کلان کنترل میکنند. اونها حکم موشکهای بالستیک دارند بعد از اینکه ذهن رهبر کنترل شد بسمت مبانی لیبرالی اقتصاد و سیاست ( البته با مهارت تمام تا کاملا منطقی جلوه بده) بعد پیاده نظامهای شیطان در مجلس و دولت و نهادها و رسانه میرن جلو. تشتکتون نپره با مدرک میگم بهتون. واگذاری ۸۰ درصد اموال دولت باسم خصوصی سازی و کوچک کردن دولت یادتونه؟ الان شعار تولید رو می بینید ؟ تولید که الان اکثرش توسط باندها و سرمایها دارها کنترله چجوری ده میلیارد نیاز فوری جوان رو تامین میکنه؟ الان شعار برنامه هفتم توسعه رو می بینید؟ وضع مملکت رو هم می بینید؟ یعنی واقعا برنامه هفتم توسعه کون فیل عالم رو پاره کرده و تمام تحولات قران رو لحاظ کرده و کاملا دقیق و عالی میره جلو؟ اقایون!!! تک تک ایات قران برای یک تحول و نکته مهم اومدند که اتفاقا مهمترین کاربردشون همین الان و برای قبل ظهوره! نه تفسیرهای خاله بازی و ابکی. چرا هیچکی نمیاد در گوش اقای خامنه ای بگه و یا بذارن ما بگیم که برترین ساختار سیاسی کشور ساختار دستگاه ولایت از ولی امر تا مساجد هست نه سیستم کپی لیبرال انتخاباتی غربی با جاشنی اخوندیسم. چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه اقا قران رسما در حوزه وزن و قیمت دعوت به چالش و قیام میکنه. چرا هیچکی مشاوره نمیده قران صراحتا میگه تجارت شما براس رضایت و تراضی نیست؟ چرا هیچکی نمیگه اون ربایی که خدا همه رو خطاب داده و فراتر از سود بانکی هست که همه رو خطاب داده چیه و باید اصلاح بشه؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه اقا چرا وزرای بهداشت یک هزار تومنی برای اثار علمی میوه ها و محصولات طبیعی قران تحقیق علمی نمی کنند؟ چرا هیچکی نمیگه اسلام که مبناش عمل بر اساس عالی ترین هاست ،عالی ترین طرح برای قیمت ها و ساختار شهرها و الودگی و حمل و نقل و.. و.. چیه ؟ چرا هیچکی به رهبر مشاوره نمیده اقا جوانها در محله ها نا امیدن جلو چشمشون بافت فرسوده رو مفتخورها میخورن اینها رو دولت بسازه سودش رو خونه رایگان بده به جوانها؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه بابا قیمت منابع انرژی هزاران برابر بالاتر از اینهاست و هر متر گاز باندازه چهارلیتر بنزین امریکا ۲۵ دلار می ارزه و خودمون رو قیمت بذاریم و بدون فروش تامین اعتبار کنیم برای رهن و مسکن بی خانه ها و بیماران و مشکلات فوری مردم؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه بابا از نوسان قیمت بجز دشمن و سوداگر کی سود برده؟ چرا هیچکی نمیگه اساس اقتصاد عرضه و تقاضا بی غیرتی قیمتی نسبت به تلاش و اموال کل مردم هست؟ چرا همیشه نخبگان و جوانان دیدار رهبری طوری گلچین میشن که فقد داد و قال و هیچ راهکار نافذ تحولی کلان ندارند؟
و چرا و چرا و ... و چرا؟
لابد باید بشینیم چرت بزنیم تا موعد انتخابات بعدی فرابرسه و باز سیرک مسخره لیبرال دموکراسی و ادمها و افکار دوزاری با چاشنی تکبر و جهل و بی اعتنایی به قران شروع بشه.
بله عزیزان رهبر ما همه تخم مرغهاشو گذاشته تو سبد دور و بریهاش و انقلابی ها هم همه تخم مرغهاشونو گذاشتند تو سبد رهبری و انتخابات لیبرال دموکراسی.
شاید یک معنای اخلاص یعنی میزان خلوص امور بر اساس قرآن.
نقل قول کردن
+4 #5773 مسعود 1403-02-11 20:59
گروسی؛ سرجاسوس کثیف صهیونیست ها در آژانس بین المللی انرژی اتمی برای جاسوسی هفته آینده در راه سفر به تهران......!!؟؟

مسئولان شش دانگ حواسشان به این رافائل گروسی؛ سگ هار نتانیاهو باشد.

ایران برای هر دلاری که حق عضویت به آژانس می دهد حتماً باید در مقابل خدمات علمی و فنی دریافت کند!

مبنای حقوق هسته ای ایران باید بر اساس NPT و پادمان و قوانین عادی آژانس مثل همه اعضای آن باشد.

برجام منحوس و ننگین مثل تحمیل کنندگان خائن و فاسد آن به ایران (روحانی، ظریف و لاریجانی) باید برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرده شود.

آمریکا و اسرائیل و انگلیس؛ سه محور مهم شرارت جهانی هستند و زبانی جز زور هم نمی فهمند و پارس سگ هاری مثل رافائل گروسی مزدور و خائن نباید ارزش و اعتباری داشته باشد.

توانمندی کامل هسته ای و بازدارندگی هسته ای ایران با قدرت کامل تا هنگام ظهور و محو همه شیاطین و اشرار عالم باید برای همیشه و بدون هیچ محدودیت استکباری حفظ و تقویت همه جانبه بشود.

وَلَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا
و خداوند هیچ گاه برای کافران نسبت به اهل ایمان راه تسلّطی قرار نداده است.

باید قانونی جامع تر و کامل تر از قانون راهبردی هسته ای مجلس فعلی در این مجلس یا مجلس بعدی تصویب و نهایی و اجرایی شود که محور حفظ حقوق هسته ای ایران NPT باشد و تحت هیچ شرایطی دیگر این حق مسلم بین المللی ایران اسلامی روی میز ننگین مذاکره بازی با استکبار غرب قرار نگیرد.

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
+9 #5772 رایحه ظهور 1403-02-11 20:26
"آلفرد گراناس"سفیر آلمان در پاکستان درحال سخنرانی در کنفرانس حقوق مدنی لاهور است که این فریاد را میشنود: شما در مورد حقوق شهروندان صحبت می‌کنید در حالی که کشور شما با کسانی که خواهان حقوق فلسطینی‌ها هستند برخورد وحشیانه‌ای دارد

............................
اشتباه نکنید اون کسی که در پاکستان اینطور شجاعانه بر علیه این قاتل آلمانی همدست اسرائیلی ها فریاد زده سعاح نبوده

سعاح فقط بلده کل فضای مجازی رو گشت بزنه تا هر راست و دروغی بر علیه انقلاب و رهبر منتشر شده رو با ذوق و شوق منتشر کنه!
.
نقل قول کردن
+1 #5771 سعاح 1403-02-11 19:14
نقل قول کردن
-4 #5770 عه 1403-02-11 18:37
به نقل از ههه:
این خبرا فقط از توی عطاری بقالی سعد میاد بیرون حتی مجتهد هم چیزی نگفته خیلی وقته

مجتهد شاید همون خاشقچی بود که کشتنش
نقل قول کردن
-1 #5769 رایحه ظهور 1403-02-11 18:30
به نقل از محمد:
سید خراسانی که در دست راستش خال ( نشانی ) دارد کیست

خراسان در قدیم از کجا تا کجا امتداد داشته

شعیب بن صالحی که کوه ها در مقابل ان توان مقاومت ندارند کیست

او که تا حرم عبدالعظیم حسنی میرود و مردم دور او جمع میشوند کیست


سلام و درود

هرکسی هست باید در این ایام عصر ظهور که ظهور قریب الوقوع است ان شاالله حداقل باید این دو خصوصیت داشته باشد:


1- باید در سطح عموم جامعه شناخته شده بود و معروفیت کامل داشته باشد ، یک شخص گمنام به هیچ وجه نمی تواند به سرعت اقبال مردمی را به دست آورد

2- باید محبوبیت زیادی در بین مردم داشته باشد که هنگام که حرکت خود را آغاز کرد حمایت کامل مردمی را با خود به همراه داشته و افکار عمومی را با خود همراه سازد.
نقل قول کردن
+4 #5768 محمد 1403-02-11 17:23
سید خراسانی که در دست راستش خال ( نشانی ) دارد کیست

خراسان در قدیم از کجا تا کجا امتداد داشته

شعیب بن صالحی که کوه ها در مقابل ان توان مقاومت ندارند کیست

او که تا حرم عبدالعظیم حسنی میرود و مردم دور او جمع میشوند کیست
نقل قول کردن
-1 #5767 سعاح 1403-02-11 17:01
به نقل از مسعود:


هیچ اصلاح طلب و غربگرای دیگر در ایران رئیس جمهور نخواهد شد که خیانت خاتمی و روحانی را برای نابودی انقلاب اسلامی تکمیل کند.
...

فرقی هم نمی کند چون هم اصلاحطلب غربرگرا و هم شما اصولگرای شرق پرست از نظر مردم سر و ته یه کرباسند۔
نقل قول کردن
+2 #5766 رهگذر عبوری 1403-02-11 14:34
به نقل از مسعود:
برادر عزیز کاملاً درست می فرمایید.

داعش و گروههای تروریستی و منافقین به خودی خودشان هویت و موجودیت مستقلی ندارند و بخشی از سیا و موساد و ارتش های آمریکا و رژیم صهیونیستی منظور می شوند و حتی نیابتی هم نیستند و مزدوران مستقیم آمریکا و صهیونیست ها هستند.

هر حرکتی از جانب داعش و گروههای تروریستی و منافقین باید مستقیماً تلافی اش بر سر آمریکا و اسرائیل وارد شود و این موثرترین راه مبارزه با گروههای تروریستی و داعش علاوه بر قلع و قمع خود آنها است.

خدا قوت
یاد اون مصاحبه مرندی افتادم با مجری امریکایی توی یرنامشون که شبکه معروفی هم بود که مجری میگفت عسرائیل حق داشته اونجا رو بزنه چون محل تجمع نیروهای نظامی بوده و هر چند مرندی پاسخ در خوری نداد مثلا بگه سفارت خانه های شما مثل همان قبل انقلاب که دانسچوبان خط امام ان را به تصرف خود در اوردند مگر غیر از محل تجمع سازمان سیا و سرویس های جاسوسی هست طوری که همه اسناد ان را هم اتش زدید یا با دستگاه های خاص خرد و ریش ریش کردید تا کسی متوجه گندکاری هایتان نشود یا افراد خونریری مثل عبدالمالک ریگی که در سفارت خانه هایتان اموزش و در تردد بود
نقل قول کردن
-3 #5765 مسعود 1403-02-11 13:36
به نقل از سعاح:
هر وقت شورای نگهبان تحت نظر رهبری یک کاندید اصلاحطلب رو رئیس جمهور کرد طوطی ها خواهند گفت عجب مدیریت زیرکانه ای و عجب برخورد مومنانه و پدرانه ای۔

برخی ها شرم نمی کنند هیچ خسته هم نمی شوند۔



هیچ اصلاح طلب و غربگرای دیگر در ایران رئیس جمهور نخواهد شد که خیانت خاتمی و روحانی را برای نابودی انقلاب اسلامی تکمیل کند.

سعاح این آرزو رو هم به ...خواهی برد.
برو دنبال ولگردی ات در فضای مجازی...از بقیه کفتارهای لاشخوار فضای مجازی عقب نمانی!
نقل قول کردن
0 #5764 سعاح 1403-02-11 13:33
به نقل از رایحه ظهور:
به همان دلیلی که پیامبر اسلام(ص) با برخی افراد مانند عایشه و حفضه ازدواج در واقع سیاسی کردند تا از فتنه و ضرر پدران و قبیله ی آنها نسبت به اسلام بکاهند ، همانطور هم رهبری برخی افراد مستعد فساد و ضرر را مناصب صوری می دهند و در کنارشان نگه می دارند تا بتوانند آنها را کنترل کرده و از ضررشان بکاهند.

بقول ضرب المثل معروفی که میگه :
دوستت را نزدیک خود نگه دار و دشمنت را نزدیک تر!

البته از شما که حقایق صریح رو نمی فهمی یا عامدانه انکار می کنی ، انتظار نیست این مسئله رو قبول کنی ، وگرنه در کنار چند مورد مشکل دار اینطوری ، صدها و هزاران انسان پاک و پاک دست در کنار رهبری هستند که بارزترین آنها فرزندان آقاست که در در طول دهها سال در سخت ترین شرایط و در کنار خزینه ی عظیم بیت المال پاک دستی خودشون رو حفظ کردن ، چرا در مورد اونها سکوت می کنی و لال می شید!!!!!؟؟؟؟

باز سیره معصومین علیهم السلام رو سعی کردید در نفع رهبری مخدوش نمایید (مثل پ ملعون) و باز از چرچیل نقل قول کردید۔ از نظر شما چه شباهتی بین چرچیل و رهبری میتواند وجود داشته باشد؟

مدیونید اگر نتوانستی اثبات کنید که ازدواج پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم سیاسی بوده۔
نقل قول کردن
-1 #5763 مسعود 1403-02-11 13:32
به نقل از رهگذر عبوری:
وقتی میگم داعش یا گروه های تروریستی پیاده نظام غرب و نوچه هاشون هستند، چند نفر پیام دادند که داری زیاده روی میکنی
نخیر واقعیت همین است
این تصویر ببینید

اخبار اورشلیم پست در سال 2015:
اسراییل به مداوای شبه نظامیان القاعده مجروح در جنگ داخلی سوریه می پردازد.

پیش از این تصور می شد که کمک های نظامی، اطلاعاتی، آموزشی و درمانی مجروحین توسط غرب به تروریست های النصره و ارتش آزاد در درعا و قنیطره تنها از سوی اردن انجام می شود، اما در آن سال ها مشخص شد که اسرائیل نیز مستقیماً در این امر دخالت داشته است.
یک اتفاق جالب هم افتاد وقتی که سربازان دروزی خود ارتش اسرائیل متوجه شدند که تروریست‌های تکفیری تحت حمایت اسرائیل رادیکال روزهای گذشته دروزی‌های سوریه ای را د قتل عام کرده اند و حالا همان ها در اسرائیل تحت درمان هستند، جاده های منتهی به بیمارستان را بستند و به بیمارستان حمله کردند و تعداد زیادی از این مجروحین را به درک نائل کردند.
این اتفاق بعد از آن افتاد که تصویر نخست وزیر وقت اسرائیل در حال عیادت این وحوش منتشر شده بود

حالا شما بگید موقع قدرت، تروریست ها نیروی غرب بودند الان نیستند؟


برادر عزیز کاملاً درست می فرمایید.

داعش و گروههای تروریستی و منافقین به خودی خودشان هویت و موجودیت مستقلی ندارند و بخشی از سیا و موساد و ارتش های آمریکا و رژیم صهیونیستی منظور می شوند و حتی نیابتی هم نیستند و مزدوران مستقیم آمریکا و صهیونیست ها هستند.

هر حرکتی از جانب داعش و گروههای تروریستی و منافقین باید مستقیماً تلافی اش بر سر آمریکا و اسرائیل وارد شود و این موثرترین راه مبارزه با گروههای تروریستی و داعش علاوه بر قلع و قمع خود آنها است.
نقل قول کردن
0 #5762 سعاح 1403-02-11 13:29
هر وقت شورای نگهبان تحت نظر رهبری یک کاندید اصلاحطلب رو رئیس جمهور کرد طوطی ها خواهند گفت عجب مدیریت زیرکانه ای و عجب برخورد مومنانه و پدرانه ای۔

برخی ها شرم نمی کنند هیچ خسته هم نمی شوند۔
نقل قول کردن
0 #5761 مسعود 1403-02-11 13:27
امیدواریم خداوند سایه پربرکت امام خامنه ای؛ این سلاله پاک از فرزندان زهرای مرضیه (سلام الله علیها) را تا ظهور امام عصر (سلام الله علیه) بر سر امت اسلام و جهان تشیّع مستدام بفرمایند، ان شاء الله تعالی.

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
-2 #5760 مسعود 1403-02-11 13:25
اصلاح و تکمیل در کامنت زیر:

ترور بسیار وحشتناک و شدید ایشان در ۶ تیرماه ۱۳۶۰ توسط منافقین پلید در مسجدی در جنوب تهران.....
نقل قول کردن
-1 #5759 مسعود 1403-02-11 13:23
به نقل از محب اهل البیت ع:
سوت سوتکی
خامنه ای هم قبل از رهبر شدن از احزاب اصلاح طلب بود .
خامنه ای در دوران ریاست جمهوری در نماز جمعه چندین خطبه علیه حکومت ولی فقیه ایراد کرد که به خاطر آن مدت ها منزوی شد .


آیت الله امام خامنه ای؛ هبری معظم انقلاب اسلامی همیشه و از اوان مبارزه در سال های دهه ۱۳۴۰ تا اپیروزی انقلاب و بعد از آن و در دفاع مقدس و ریاست جمهوری همواره از ارکان جریان انقلابی و ارزشی کشور بوده اند.

سخنان بی پایه و اساس شما در این موضوع، جایگاهی ندارد.

ایشان در بیان جزییات موضوع ولایت فقیه در نماز جمعه در دهه ۶۰ مسئله ای را بیان کردند که امام راحل کامل آن را بیان کردند و ابن بزرگوار نیز سمعاً و طاعتاً سخن ولی فقیه زمانش را به جان و دل پذیرفت و حتی یک روز هم ایشان از مسئولیت به دور و یا منزوی نبوده اند.

ترور بسیار وحشتناک و شدید ایشان در ۶ تیرماه توسط منافقین پلید در مسجدی در جنوب تهران و البته نجات معجزه آسای ایشان از این ماجرا، هم مغضوب بودن ایشان در نظر استکبار و منافقین و غربگراها و هم محبوب بودن همیشگی ایشان در جریان اصیل ارزشی و ولایی و انقلابی کشور را نشان می دهد و ثابت می کند.

زهد و تقوی، ساده زیستی، علم و بصیرت، قدرت مدیریت و فرماندهی، آشنایی کامل به مسائل روز جهان اسلام، منطقه و جهان...تنها بخشی از ویژگی های مقام عظمای ولایت می باشد.

امیدواریم خداوند سایه پربرکت امام خامنه ای؛ این سلاله پاک از فرزندان زهرای مرضیه سلام الله علیه را تا ظهور امام عصر سلام الله علیه بر یر امت اسلام و جهان تشیّع مستدام بفرمایند، ان شاء الله تعالی.

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
-5 #5758 بنده کوچک خدا 1403-02-11 13:07
به نقل از محب اهل البیت ع:
مظلوم فقط شیعه هست غیر شیعه ظالم هست
بزرگترین ظلم انکار ولایت اهل البیت علیهم السلام است
برای من شعار های اومانیستی بلغور نکن من بیشتر از تو با روایات آشنا هستم
لعنت بر نفله شدگان عمری غزه

لحن، گفتار و اعتقادات شما بیشتر به شیعیان بنی امیه و عمر شبیه است تا شیعیان امیرالمومنین(عل یه السلام). محب کسی بودن به ادعا نیست، به میزان شباهت با محبوب است.
یقینا بزرگترین ظلم،بعد از شرک به خدا، انکار و دشمنی با ولایت اهل بیت(ع) است اما تنها ظلم نیست!
در ضمن :
1- آنکسی که شیعه اثنی عشری نیست لزوما دشمن اهل بیت علیهم السلام نیست. ممکن است بیخبر باشد. ممکن است حتی محب باشد. این با دشمن فرق می کند.
2- آیا دختران زنده به گور شده مشرکین، شیعه بودند که خداوند در قرآن می فرماید در مورد آنها سوال خواهد شد که به کدامین گناه کشته شدند؟ آیا رسول گرامی اسلام(ص) در آن زمان می فرمودند به درک! یک مشرک یک بچه مشرک را نفله کرد! پناه بر خدا!
3- آیا وجود مقدس امام زمان روحی فداه یا هر یک از ائمه معصومین(ع) اگر بر حسب ظاهر هم اکنون در بین ما بودند واقعا فکر می کنید در مقابل این کودک کشی صهیونیستها می گفتند به درک، نفله های عمری حق شان است؟!!! حاشا و کلا. این از ساحت این خاندان عظما به دور است.
- در ضمن جناب روایت شناس! دانستن کافی نیست اگر بود ابلیس هم اکنون از اولیاء الله بود!! اما کبر و غرورش بدبختش کرد.
--------
در آخر نظر سایر اعضا و بینندگان گروه را به بخشی از سخنان استاد شجاعی در مورد حوادث غزه و نشانه های ظهور جلب می نمایم:
www.aparat.com/v/nLxuQ

والسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
نقل قول کردن
-1 #5757 رایحه ظهور 1403-02-11 12:42
به نقل از محب اهل البیت ع:

سوت سوتکی
خامنه ای هم قبل از رهبر شدن از احزاب اصلاح طلب بود .
خامنه ای در دوران ریاست جمهوری در نماز جمعه چندین خطبه علیه حکومت ولی فقیه ایراد کرد که به خاطر آن مدت ها منزوی شد .


میشه بدون سند و مدرک اراجیف نبافید و مستند و درست حرفتون رو بیان و ثابت کنید و اگر نتونستید ثابت کنید مثل توهم بنی عباسی بودن ایران ، این حرفای صد من یک من غاز رو برای خودتون نگه دارید!
نقل قول کردن
+2 #5756 رهگذر عبوری 1403-02-11 12:36
وقتی میگم داعش یا گروه های تروریستی پیاده نظام غرب و نوچه هاشون هستند، چند نفر پیام دادند که داری زیاده روی میکنی
نخیر واقعیت همین است
این تصویر ببینید

اخبار اورشلیم پست در سال 2015:
اسراییل به مداوای شبه نظامیان القاعده مجروح در جنگ داخلی سوریه می پردازد.

پیش از این تصور می شد که کمک های نظامی، اطلاعاتی، آموزشی و درمانی مجروحین توسط غرب به تروریست های النصره و ارتش آزاد در درعا و قنیطره تنها از سوی اردن انجام می شود، اما در آن سال ها مشخص شد که اسرائیل نیز مستقیماً در این امر دخالت داشته است.
یک اتفاق جالب هم افتاد وقتی که سربازان دروزی خود ارتش اسرائیل متوجه شدند که تروریست‌های تکفیری تحت حمایت اسرائیل رادیکال روزهای گذشته دروزی‌های سوریه ای را د قتل عام کرده اند و حالا همان ها در اسرائیل تحت درمان هستند، جاده های منتهی به بیمارستان را بستند و به بیمارستان حمله کردند و تعداد زیادی از این مجروحین را به درک نائل کردند.
این اتفاق بعد از آن افتاد که تصویر نخست وزیر وقت اسرائیل در حال عیادت این وحوش منتشر شده بود

حالا شما بگید موقع قدرت، تروریست ها نیروی غرب بودند الان نیستند؟
نقل قول کردن
0 #5755 افشاگر 1403-02-11 12:30
این امید نادان که بویی از انسانیت هم نبرده و جیره خوار سگیونیست ها شده را باید افسارش را کشید و در لایوی که دو شب پیش داشت به پیامبر ص توهین می کرد و این ها هیچ خط قزمزی را برای خود و دیگران قائبل نیستند و از احمق ترین احمقای روزگار هستند که به اعتقادات دیگران توهین می کنند شما اگر به اعتقادات گاوپرست ها هم توهین کنی خودت در این دنیا اسوده نخواهی بود که مبادا یک روزی گاوپرستی مرا پیدا کند و ترتیبم را بدهد و حال این ابلهی که در اقلیت هم هستند و برای تکه استخوانی که از گشنگی نمیرند در سوراخ موش های اروپا این چنین واق واق می کنند و جرات امدن در بین مردم اروپا را هم حتی ندارند و راهی را که می رود همان راه سلمان رشدی هست که به مهمورالدم بودن خود منجر خواهد شد و میخواهم از عجوزه دیگری به نام فاحشه رفسنحانی بگویم که بعد از توهینش به ساحت پیامبر ص این بار در مقابسه ای ابلهانه می گوید که امیر انتظام که فردی عامل سیا بوده از امام حسین ع مظلوم تر بود این ها دیگر همه پرده های شرم و حیا و شرف و عقل را جابجا کرده اند و حتی بدون حجاب هم در لایوهای خود ظاهر می شود و هر که مسئولی می شود مگر قرار هست فرزندان و تیر و تبارشان هم مورد توجه قرار گرفته و ار رانت برخوردار شوند مگر تخلف همین برادرزاده شمخانی 128 هزار میلیارد مبلغ کمی بود مردمی که لنگ یک وام 5 میلیونی شابد باشند اما ابن انگل زاده ها مثل مور و ملخ به جان انقلابی که با خون شهدایش ابیاری شده و به ثمر نشسته دارند چنین به ریش ملت میخندند
نقل قول کردن
0 #5754 محب اهل البیت ع 1403-02-11 12:23
به نقل از مسعود:
علی شمخانی از اصلاح طلبان همراه خاتمی و روحانی بوده و هست و از آن روزی که بعد از پایان دولت خبیث خاتمی در تلویزیون خود را رفیق این جرثومه غربگرایی و فساد معرفی کرد نمره مردوی و اصلاح طلبی گرفت!

آقای سعاح وهابی و سلفی!
شما در حد تفسیر و توضیح رفتارهای حکیمانه و پدرانه رهبری معظم انقلاب برای باز گذاشتن‌ راه توبه و جبران مافات و استفاده از تجربیات برخی مسئولین نبوده و نیستید.

جناب سعاح! به ولگردی خودتان در فضای مجازی و کپی پیست و نشخوار اراجیف اراذل و اوباش و منافقین و ضد انقلاب و غربگرایان مشغول باشید.سطح درک و فهم نخودمغزی مثل تو بیشتر از این نیست.
..................

به هر حال کسانی که بهانه به دست دشمنان انقلاب و منافقین می دهند باید از مسئولیت خلع شوند.

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:


سوت سوتکی
خامنه ای هم قبل از رهبر شدن از احزاب اصلاح طلب بود .
خامنه ای در دوران ریاست جمهوری در نماز جمعه چندین خطبه علیه حکومت ولی فقیه ایراد کرد که به خاطر آن مدت ها منزوی شد .
نقل قول کردن
+5 #5753 محب اهل البیت ع 1403-02-11 12:15
جمهوری دموکراتیک لائیک در دوران غیبت بهترین حکومت برای آسایش شیعیان است

شیعه اگر به روایات عمل کند در زیر حکومت لائیک به هیچ مشکلی مواجه نمی شود

هر بلایی سر شیعه می آید به خاطر طمع کاری آخوند های سیاست باز تشنه قدرت است .
اگر طبق نظر مرحوم شریعتمداری . محمد رضا پهلوی اندکی اصلاحات در ساختار حکومتی ایجاد می کرد ایران هرگز دچار این همه بلا و مصیبت نمی شد .

حکومت دینی با وحی اداره می شود نه با سیاست
دین از سیاست جداست
نقل قول کردن
+1 #5752 رایحه ظهور 1403-02-11 11:45
به نقل از سعاح:
نفرمایید ایشان از نزدیکان مورد اعتماد رهبری و شخصیات بنام نظام هستند۔

به همان دلیلی که پیامبر اسلام(ص) با برخی افراد مانند عایشه و حفضه ازدواج در واقع سیاسی کردند تا از فتنه و ضرر پدران و قبیله ی آنها نسبت به اسلام بکاهند ، همانطور هم رهبری برخی افراد مستعد فساد و ضرر را مناصب صوری می دهند و در کنارشان نگه می دارند تا بتوانند آنها را کنترل کرده و از ضررشان بکاهند.

بقول ضرب المثل معروفی که میگه :
دوستت را نزدیک خود نگه دار و دشمنت را نزدیک تر!

البته از شما که حقایق صریح رو نمی فهمی یا عامدانه انکار می کنی ، انتظار نیست این مسئله رو قبول کنی ، وگرنه در کنار چند مورد مشکل دار اینطوری ، صدها و هزاران انسان پاک و پاک دست در کنار رهبری هستند که بارزترین آنها فرزندان آقاست که در در طول دهها سال در سخت ترین شرایط و در کنار خزینه ی عظیم بیت المال پاک دستی خودشون رو حفظ کردن ، چرا در مورد اونها سکوت می کنی و لال می شید!!!!!؟؟؟؟
نقل قول کردن
-3 #5751 مسعود 1403-02-11 11:37
به نقل از رایحه ظهور:
کفتارهای اصلاح طلب را بهتر بشناسیم:

واکنش مدافعان غرب و اصلاحطلبها به سرکوب گستردۀ اساتید و دانشجویان در آمریکا و اروپا
در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌های دنیا به موضوع اعتراضات دانشجویان غربی و برخورد خشن پلیس با آن‌ها پرداخته‌اند و عکس و فیلم‌های بسیار زیادی هم در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود.

خبرنگار فارس در ارتباط با این ماجرا با اساتید و چهره‌های مدافع غرب گفت‌وگو کرده تا واکنش آن‌ها را نسبت به این سرکوب‌ها بپرسد:

صادق زیباکلام گفت: در صورتی مصاحبه خواهم کرد که به من بگویید چند نفر دستگیر شده‌اند و چند نفر ضرب‌وشتم شده‌اند!

حمد زیدآبادی گفت: در صفحۀ شخصی‌ام گفته‌ام که فعلا سکوت می‌کنم و هیچ حرفی نمی‌زنم!

محسن برهانی هم این‌طور پاسخ داد: من را معذور کنید از مصاحبه، ما باید به چیزهایی بپردازیم که دیگران نپرداخته‌اند!

محمد قوچانی در مورد سرکوب اساتید و دانشجویان در آمریکا و اروپا حاضر به مصاحبه نشد.

عباس عبدی اما این بازداشت‌ها را غیرحاد توصیف کرد و گفت: بازداشت‌ها در ابتدا اتفاق می‌افتد و چیز عجیبی نیست. اگر دانشجویان مجوز گرفته باشند که اصلا مشکلی پیش نمی‌آید اما اگر مجوز نگرفته باشند بازهم خیلی جدی نیست؛ مگر اینکه تخلفی صورت گرفته باشد در این صورت پلیس ورود می کند.

حاتم قادری، پژوهشگر و استاد علوم سیاسی دانشگاه نیز حاضر به مصاحبه نشد.

............................
کافی بود در یکی از دانشگاههای ایران اتفاقی به اندازه ی یک صدم اتفاقی که الان در دانشگاههای غرب می افته رخ بده ، تا این کفتارها با دهای گشاد و لب و دندان خونی هار شوند و به جون انقلاب و اسلام و کشور بیفتند!


قبلاً گفتیم و الان هم آشکار شد که غربگرایان و اصلاح طلبان ایران صهیونیست هستند و همراه صهیونیست ها و وهابیت، اینها نیز دشمن شیعیان و حکومت اسلامی ایران و ارکان محور مقاومت اسلامی منطقه هستند.

ذات و خمیر مایه غربگرایی و اصلاح طلبی در ایران، نفی حکومت دینی و پذیرش لیبرالیسم و صهیونیسم است.

افرادی مثل صادق زیباکلام و این یارو دلقک تازه به دوران رسیده محسن برهانی که خودش رو آدم حساب کرده بود الان صهیونیست بودنشان کاملاً ثابت شد و نوکران بایدن و نتانیاهو باید از مراکز علمی کشور مثل تفاله و زباله بیرون انداخته شوند.

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
-1 #5750 رایحه ظهور 1403-02-11 11:29
کفتارهای اصلاح طلب را بهتر بشناسیم:

واکنش مدافعان غرب و اصلاحطلبها به سرکوب گستردۀ اساتید و دانشجویان در آمریکا و اروپا
در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌های دنیا به موضوع اعتراضات دانشجویان غربی و برخورد خشن پلیس با آن‌ها پرداخته‌اند و عکس و فیلم‌های بسیار زیادی هم در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود.

خبرنگار فارس در ارتباط با این ماجرا با اساتید و چهره‌های مدافع غرب گفت‌وگو کرده تا واکنش آن‌ها را نسبت به این سرکوب‌ها بپرسد:

صادق زیباکلام گفت: در صورتی مصاحبه خواهم کرد که به من بگویید چند نفر دستگیر شده‌اند و چند نفر ضرب‌وشتم شده‌اند!

حمد زیدآبادی گفت: در صفحۀ شخصی‌ام گفته‌ام که فعلا سکوت می‌کنم و هیچ حرفی نمی‌زنم!

محسن برهانی هم این‌طور پاسخ داد: من را معذور کنید از مصاحبه، ما باید به چیزهایی بپردازیم که دیگران نپرداخته‌اند!

محمد قوچانی در مورد سرکوب اساتید و دانشجویان در آمریکا و اروپا حاضر به مصاحبه نشد.

عباس عبدی اما این بازداشت‌ها را غیرحاد توصیف کرد و گفت: بازداشت‌ها در ابتدا اتفاق می‌افتد و چیز عجیبی نیست. اگر دانشجویان مجوز گرفته باشند که اصلا مشکلی پیش نمی‌آید اما اگر مجوز نگرفته باشند بازهم خیلی جدی نیست؛ مگر اینکه تخلفی صورت گرفته باشد در این صورت پلیس ورود می کند.

حاتم قادری، پژوهشگر و استاد علوم سیاسی دانشگاه نیز حاضر به مصاحبه نشد.

............................
کافی بود در یکی از دانشگاههای ایران اتفاقی به اندازه ی یک صدم اتفاقی که الان در دانشگاههای غرب می افته رخ بده ، تا این کفتارها با دهای گشاد و لب و دندان خونی هار شوند و به جون انقلاب و اسلام و کشور بیفتند!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد