رایحه ظهور

من به دنبال ظهور سفیانی در شام بودم آن هم بعد از 1400 سال؛ داعش همان بود /اقتصاد مقاومتی حکمتی در زمینه ظهور دارد

حجت‌الاسلام پناهیان: اقتصاد مقاومتی حکمتی در زمینه ظهور دارد
» ابتدای نظرات (2541)

استاد پناهیان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی وظیفه ما است، گفت: این اقتصاد حکمتی در زمینه ظهور دارد، مهدویت صرفا کار اعتقادی نمی‌خواهد آموزش سیاست، اقتصاد و تجارت، به استقلال رساندن در امر اقتصاد از علوم لازم برای حکومت اسلامی است.

حجت‌الاسلام پناهیان: اقتصاد مقاومتی حکمتی در زمینه ظهور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان پیش از ظهر امروز در همایش دومین اجلاس بین‌المللی فعالان مهدوی که در محل سالن همایش‌های حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: اتفاقی که بعد از ظهور ایجاد می‌شود این است که منتظرانی که به آنها ظلم شده وارثان زمین و روسای مردم می‌شوند.

استاد اخلاق بیان کرد: روال ظهور یک روال طبیعی است که اگر بنا باشد غیر آن ایجاد شود وهن قرآن و دین است، یعنی اگر یک شب امام زمان و یارانش در کنار مکه ظهور کنند بدون اینکه زمینه‌سازی شکل بگیرد و دشمنان را نابود کنند و کسانی به حضرت پیوستند که آموزشی ندیدند این همه وهن دین و رسول خدا(ص) است.

وی افزود: پس چرا این مسائل برای خود پیامبر ایجاد نشد؟ این همه مقدمات طبیعی را حضرت به کار گرفتند برای روال طبیعی بود.

پناهیان با بیان اینکه خدا امور را با سبب آن انجام می‌دهد، تاکید کرد: خدا قرآن را با اسباب حفظ آن قرار داد، معجزه الهی و تحول دل‌ها وجود دارد و منکر این نیستم این مسئله حتی در روزهای انقلاب هم رخ داده بود و برای سامان گرفتن شرایط تا چند وقت این مسئله وجود داشت.

استاد اخلاق متذکر شد: تحول‌ها با ظهور هم بیشتر می‌شود اما اینکه بدون مقدمه حضرت با اصحاب ظهور کنند و مردم هیچ کاره باشند، امکان ندارد.

وی با بیان اینکه ما اکنون در متن این اتفاقاتی هستیم که در کشورهای همسایه رخ می‌دهد و زمینه را برای ظهور مهیا می‌کنند تاکید کرد: من به دنبال ظهور سفیانی در شام بودم آن هم بعد از 1400 سال و بعد آنقدر به طور طبیعی این رخ داده است که همه آن را می‌دانیم و داعش همان بود که مجسمه ابوسفیان را نصب کرده بودند.

پناهیان با تاکید بر ینکه دشمنان راهی برای نفوذ در دین جز خود دین ندارند، افزود: برای ظهور سفیانی یک جریان چندین ساله وجود داشته و این مسئله برای بعد از ظهور هم وجود دارد.

استاد اخلاق اظهار کرد: بعد از ظهور ما صاحب قدرت می‌شویم این یعنی چه؟ این قدرت موجود در دنیا از بین نمی‌رود بلکه به دست مذهبی‌ها می‌افتد و یک زمانی متمول شدن فخر یاران امام زمان است و مردم با ثروت زندگی می‌کنند.

وی ایجاد عدالت را تنها یک درصد ماجرای ظهور دانست و گفت: اینکه تمام ثروت را در اختیار تو قرار دهند و یک قدم خلاف برنداری این کاری بعد از ظهور است.

پناهیان متذکر شد: بعد از ظهور به طور طبیعی صاحب قدرت می‌شوی و باید کسانی را تربیت کرد که توان رئیس شدن داشته باشند.

استاد اخلاق با بیان اینکه تنها انجام کار فرهنگی برای امام زمان کافی نیست، گفت: اینکه ما فقط کار فرهنگی انجام دهیم و در انجام امور مالی، اقتصادی و سیاسی با هم اتحاد نداشته باشیم در زمان ظهور حضرت مهدی(عج) دچار مشکل می‌شویم.

وی اظهار کرد: ما باید نیروها را برای پول‌دار شدن و رئیس شدن تربیت کنیم، کسانی که ریاست طلب هستند برای ریاست زمین مناسب نیستند و کسانی که تشنه قدرت هستند هم مناسب پول‌دار شدن نیستند، پس قدرت و پول زمان امام زمان(عج) روی زمین بماند؟

پناهیان با بیان اینکه هنوز برخی افراد تنزه‌جویی دارند از اینکه مردم را برابر رای دادن به افراد آگاه کنند، متذکر شد: جوانان مهدوی مدیریت و اصول تجارت بخوانند چراکه می‌خواهند زمین را اداره کنند، شمایی که نمی‌توانی اقتصاد شهر را نجات دهید چگونه می‌خواهید اقتصاد زمین را اداره کنید.

استاد اخلاق با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی وظیفه ما است، اظهار کرد: این اقتصاد حکمتی در زمینه ظهور دارد، مهدویت صرفا کار اعتقادی نمی‌خواهد آموزش سیاست، اقتصاد و تجارت، به استقلال رساندن در امر اقتصاد از علوم لازم برای حکومت اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: این مسائل را جدی بگیرید، کانون‌های مهدویت باید این مسائل را آموزش دهند، حتما نیاز نیست تعاونی اقتصادی بزنید، آموزش بدهید هرچند تعاونی زدن هم لازم است.

پناهیان تاکید کرد: مسئله، مسئله وراثت زمین است،  وراثت یعنی قدرت، امروز به جوانان می‌گویی با هم متحد شوید، می‌گویند ما در مسائل اقتصادی نمی‌توانیم متحد شویم، این ضعف ما است.

استاد اخلاق با بیان اینکه به طور طبیعی باید مقدمات ظهور فراهم شود، تصریح کرد: باید در زمینه راهبردی اندیشه‌های مهدوی فعالیت کرد.

وی با تاکید بر اینکه از منصوب شدن یک مسؤول وظیفه‌شناس خوشحال می‌شویم، اما این فرد وظیفه شناس را چه کسی باید تربیت کند؟ اظهار کرد: کار ما کار مقدمه‌سازی است و باید برای یاری به امام فرد مسؤول تربیت کنیم.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #2541 مش حسن 1398-07-24 09:48
.....وی با بیان اینکه ما اکنون در متن این اتّفاقاتی هستیم که در کشورهای همسایه رخ می‌دهد و زمینه را برای ظهور مهیّا می‌کنند تاکید کرد: من به دنبال ظهور سفیانی در شام بودم آن هم بعد از 1400 سال و بعد آنقدر به طور طبیعی این رخ داده است که همه آن را می‌دانیم و داعش همان بود که مجسمه ابوسفیان را نصب کرده بودند.

www.entekhab.ir/fa/news/491699

اگر استاد این حرف را زده باشند تنها قضاوت خوشبینانه آن است
که بگوییم
برای ظهور عجله دارند و گرنه اگر کسی فقط یک کتاب هم
در باره علائم ظهور
خوانده باشد چنین حرفی نمی زند
نقل قول کردن
+4 #2540 مهرداد/بچه مثبت 1398-07-07 23:19

گرای روحانی به غرب: اگر بیشتر میخواهید باید بیشتر بپردازید (بیشتر فشار بیاورید)




خوش چشم کارشناس مسائل سیاسی:

روحانی می گوید برجام برای ما و شما حداقل بود، تصریح کرد: این حرف که اگر بیشتر می خواهی بیشتر هم باید بپردازی یعنی چه؟ این یعنی برجام دو و سه. خوب آمریکا که گفته چه چیز بیشتری می خواهد. آنها که گفته اند می خواهند قدرت موشکی و منطقه ای ما را مهار کنند.

www.rajanews.com/news/327594/

تهران - ایرنا - رئیس جمهوری در توتیتری گفت: برجام حداقل بود، چه برای شما و چه برای ما. اما اگر بیشتر می خواهید، باید بیشتر بپردازید.

www.irna.ir/news/83491493

zz:
نقل قول کردن
-2 #2539 همین جوری یهویی 1398-07-07 22:20
اکتبر و صفر حادثه خیز

حوادث پیش از ظهور طبق نظر نسترآداموس از ماه اکتبر و نزد مسلمانان از صفر آغاز می شوند. در سال 1441 قمری ماه صفر تقریباً برابر ماه اکتبر میلادی است... اگر در این ماه نقل و انتقالات نظامی روی دهند و جنگ تازه و ادامه دار و گسترش یابنده ای آغاز شود، در جمادی و رجب سیل و بارندگی و سپس سفیانی در رجب قیام خاهد کرد و رمضان ... و محرم ... و گرنه چند سالی باید صبر کنیم ...
به زودی در این باره بیشتر توضیح خاهیم داد ...
نقل قول کردن
+1 #2538 m313 1398-07-06 14:04
به نقل از رای دهنده:
احمق جان من به روحانی رای دادم چون شورای نگهبان تائیدش کرده بود علاوه بر اون بارها مورد حمایت و تائید حضرت آقا بودن.چندین سال هم نماینده رهبر در شورای امنیت ملی بوده همه اینها دلیل بر اینه که من کار اشتباهی نکردم شاید رئیسی بهتر بوده ترجیح من و امثال من بر اعتدال بوده......اما تو
میدونی قرومساق یعنی چی معنیش رو میدونی?..24 میلیون به روحانی رای دادن که حداقل 10 میلیونش مرد هایی هستند که زن دارن و قرومساق یعنی کسی که زنش رو به دیگران میده..من که ازت نمیگزرم و خدا هم ازت نگزره....
تو مسلمون نیستی چه برسه به محب امام زمان..خدا تو کمر امثال شما بزنه که همه چیز رو نابود کردید..تو ناموست برات مهم نیست که اگه بود اینجوری به ناموس میلیون ها نفر توهین نمی کردی..زر مفت بزنی اون روی سگم رو هم میبینی

تو الاغی بیش نیستی احمق هم جد ابادت هست بی شرف باز می گویم تو و امثال شما که به این دزد رای دادی لیاقتان بیش از کلمه نیست شورای نگهبان معصوم نبود حالا امد یک دزدی را عامدانه تایید کرد مثل بنی صدر و یا روحانی ووووو شما عقل شعورت کجا رفته اگر شرف داری ای تف به تو....
نقل قول کردن
0 #2537 علیرضا 1398-07-04 18:59
به نقل از سعاح:
برادر علیرضا عزیز

جمله ذیل شما می تواند اشتباه در فهم مطلب ایجاد نماید:

"و بحث درباره اینکه خدا نامحدود است و ما جزئی از ذات خدا هستیم قابل درک نیست..."
احتمالاً در بیانش اشتباه شده است۔ چون خداوند هم نامحدود هست و هم بسیط و ذات خداوند مرکب از اجزاء نیست که ما جزئی از ذات باشیم۔ در حقیقت وجود فقط یکیست و بقیه همه تجلیات و مظاهرش هستند۔ عذر می خواهم

خب حرف شما درسته که عالم و موجودات مظهر و صفات خداوند هستند ولی جزء ذات خدا هم هستند چون اگر خداوند موجود بی نهایت باشه اگر چیزی از آن کم بشه یعنی کائنات و موجودات منهای وجود خدا باشند پس خدا نمیتونه بی نهایت باشه...اگه با زبان ریاضی آشنا باشید قضیه خیلی ساده است...
نقل قول کردن
0 #2536 علیرضا 1398-07-04 18:54
به نقل از سعاح:
سلام
بنده نمی خواهم به نیت خوب شما لطمه ای وارد کنم۔ اما این رویکرد هم درست نیست چون عملاً عرفان اسلامی رو برای یک درجه خواص منحصر کرده برای عموم مسلمین ناقابل عمل نشان می دهد۔

حقیقت اینست که انبیاء و آئمه صلوات الله علیهم آمده اند تا راه سعادت و کمال رو به همه نشان بدهند تا هر فردی میتواند مثل سلمان و امثالهم بشود۔ اگر کسی نشود کوتاهی از خودش است و نه از دعوت یا داعیان الی الله۔

علاوه بر آن تفاوت بین وحدت عددی و وحدت احدی یک تفاوت درجاتی نیست که مثلاً یکی در دبستان بوده باشد ودیگری در دبیرستان۔ بلکه فرق در خود پارادائم هست که کل زندگی دنیوی و اخروی انسان رو دگرگون می سازد۔

اگر برخی خودشون رو کارشناسان مذهبی نشان داده مدام بگویند که نمی شود و شما نمی توانید، معلوم است که کسی همت نخواهد کرد راه علم و معرفت و تعقل و سلوک رو درپیش گیرد۔ درحالیکه هر مومن می تواند از کشف و شهود نیز برخوردار باشد که اعلیٰ ترین منزل معرفت و سلوک می باشد۔ این رو بنده نمی گویم بلکه از فرمایشان علامه طباطبایی رضوان الله علیه می باشد۔

آقایون پارادائم خود رو درست کرده عناوین متخصص دینی و فقیه و کارشناس و ... رو اختیار نمایند درست تبیین کنند بعدش حرف شما درست خواهد بود که هرکسی خواست در حد و توانش ازش بهره ببرد۔ وگرنه اگر خود راه رو کج و کوله فهمیده باشید دیگر نمی توانید راهنمای یک عده مریدان و پیروان کر و کور بشوید۔ کسانی که علاوه به فرعیات، در اصول و عقاید تقلید می کنند چراغ عقل خویش رو خاموش کرده اند و هر بلایی بر سر آنها آمد حق شون است۔

اگر غلط می گویم شما چند تا مصادیق بیان کنید که مردم سعی بر کسب معرفت از راه درست کرده باشند اما خداوند کمشون نکرد و اهلبیت علیهم السلام بی تفاوت از آنها رد شده باشند۔

اگر در عزم خود جدی و با اخلاص باشیم، برای پیروزی بهمون تضمین داده شده است:

@};- وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا @};-

سلام
بنده نگفتم عرفان مخصوص عده ای خاص مثلا علما یا آقازاد هاست!...هر کسی میتواند در این راه سیر و سلوک قدم بگذارد و به فهم و عرفان برسد ولی خب زمان بر هست و باید تلاش کند...منظور اینکه همه انسانها که به این فهم و معرفت نمیرسند و کسانی که به این مرحله رسیدند و عارف شده اند نباید با مردم عادی صحبت نکنند چون سنگ روی سنگ بند نمیشه! و قضیه انالحق منصور حلاج تکرا میشه!...
نقل قول کردن
-3 #2535 سعاح 1398-07-04 12:12
نقل قول کردن
-3 #2534 سعاح 1398-07-04 12:08
نقل قول کردن
-4 #2533 سعاح 1398-07-04 11:51
نقل قول کردن
-4 #2532 سعاح 1398-07-04 10:21
برادر علیرضا عزیز

جمله ذیل شما می تواند اشتباه در فهم مطلب ایجاد نماید:

"و بحث درباره اینکه خدا نامحدود است و ما جزئی از ذات خدا هستیم قابل درک نیست..."

احتمالاً در بیانش اشتباه شده است۔ چون خداوند هم نامحدود هست و هم بسیط و ذات خداوند مرکب از اجزاء نیست که ما جزئی از ذات باشیم۔ در حقیقت وجود فقط یکیست و بقیه همه تجلیات و مظاهرش هستند۔ عذر می خواهم
نقل قول کردن
-4 #2531 سعاح 1398-07-04 10:11
پ۔ن:
فرق بین رویکرد عارفانه و غیر آن در این دنیا ملموس نیست چون با بطون سروکار دارد و نه ظواهر۔ از این لحاظ در زندگی خوب خیلی فرق درمیان یک مسلمان و مسیحی و یهودی و حتی کافر نیست۔ اما فرق حقیقی بعد از مرگ آشکار خواهد شد که دیگر کار از کار گذشته است۔ آن وقت خیلی ها فریاد خواهند زد که کارشناسان مذهبی ما رو سروکار گذاشته گمراه مون کردند۔ مگر اینکه راه درست [عرفان و سلوک] رو طی کرده باشند۔

علی الخصوص در این زمانه که شعور مردم به مراتب از لحاظ فردی و اجتماعی صعود کرده است و نمونه و مصادیق بسیار بوجود آمده است که فهمیدن مسایل دشوار رو برای همه آسان می سازد۔
نقل قول کردن
-4 #2530 سعاح 1398-07-04 10:03
به نقل از علیرضا:
دوست عزیز هیچ تفاوتی بین دین و ایمان و سنت پیغمبر با فلسفه و عرفان نیست که بخواهد بین مومنین و مسلمانان با عرفا و فیلسوفان درگیری رخ دهد!...بلکه اینها درجاتی از شناخت خدا میباشند...دستورات دینی و احکام و اصول دین برای مردم عادی است که مثلا باید بر اساس یک احکام یک مجتهد که در علم دین تحقیق کرده اولیات دین را اجرا کنند چون خود فرد عادی که در علوم اسلامی و خداشناسی به مرحله ای نرسیده که خودش فهم کاملی داشته باشد...ولی کسی که به مرحله عرفان میرسد یعنی آنقدر به یقین و مرحله فنا فی الله رسیده که همه کائنات را الله می بیند یعنی یک مرحله بالاتر از مردم عادی...و بهمین خاطر است که حرفهای منصور حلاج را مردم عادی کفر محسوب میکنند و چون به آن مرحله از شناخت و یقین نرسیدند حرفهای عرفا برای مردم عادی قابل هضم نیست بهمین خاطر حرف از فلسفه و عرفان و واجب الوجود و اینها برای مردم عادی صحیح نیست و بهتر است در محافل عمومی مطرح نشوند تا بین مومنین درگیری رخ ندهد
عرفان چیز خیلی خوبی است ولی کاربرد عمومی نداره...مردم عادی باید به اصول اولیه دین را اجرا کنند و بحث درباره اینکه خدا نامحدود است و ما جزئی از ذات خدا هستیم قابل درک نیست...برای برخی افراد این مقامات قابل دسترس هست ولی نه عموم مردم...اینها درجاتی از ایمان است مثل ایمان ابوذر و سلمان...که در طول هم هستند نه در مقابل هم...مثل اختیار انسان که در طول اختیار خداوند است...

سلام
بنده نمی خواهم به نیت خوب شما لطمه ای وارد کنم۔ اما این رویکرد هم درست نیست چون عملاً عرفان اسلامی رو برای یک درجه خواص منحصر کرده برای عموم مسلمین ناقابل عمل نشان می دهد۔

حقیقت اینست که انبیاء و آئمه صلوات الله علیهم آمده اند تا راه سعادت و کمال رو به همه نشان بدهند تا هر فردی میتواند مثل سلمان و امثالهم بشود۔ اگر کسی نشود کوتاهی از خودش است و نه از دعوت یا داعیان الی الله۔

علاوه بر آن تفاوت بین وحدت عددی و وحدت احدی یک تفاوت درجاتی نیست که مثلاً یکی در دبستان بوده باشد ودیگری در دبیرستان۔ بلکه فرق در خود پارادائم هست که کل زندگی دنیوی و اخروی انسان رو دگرگون می سازد۔

اگر برخی خودشون رو کارشناسان مذهبی نشان داده مدام بگویند که نمی شود و شما نمی توانید، معلوم است که کسی همت نخواهد کرد راه علم و معرفت و تعقل و سلوک رو درپیش گیرد۔ درحالیکه هر مومن می تواند از کشف و شهود نیز برخوردار باشد که اعلیٰ ترین منزل معرفت و سلوک می باشد۔ این رو بنده نمی گویم بلکه از فرمایشان علامه طباطبایی رضوان الله علیه می باشد۔

آقایون پارادائم خود رو درست کرده عناوین متخصص دینی و فقیه و کارشناس و ... رو اختیار نمایند درست تبیین کنند بعدش حرف شما درست خواهد بود که هرکسی خواست در حد و توانش ازش بهره ببرد۔ وگرنه اگر خود راه رو کج و کوله فهمیده باشید دیگر نمی توانید راهنمای یک عده مریدان و پیروان کر و کور بشوید۔ کسانی که علاوه به فرعیات، در اصول و عقاید تقلید می کنند چراغ عقل خویش رو خاموش کرده اند و هر بلایی بر سر آنها آمد حق شون است۔

اگر غلط می گویم شما چند تا مصادیق بیان کنید که مردم سعی بر کسب معرفت از راه درست کرده باشند اما خداوند کمشون نکرد و اهلبیت علیهم السلام بی تفاوت از آنها رد شده باشند۔

اگر در عزم خود جدی و با اخلاص باشیم، برای پیروزی بهمون تضمین داده شده است:

@};- وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُ مْ سُبُلَنَا @};-
نقل قول کردن
+10 #2529 مهرداد/بچه مثبت 1398-07-04 02:35
مولا علی(ع): خنده بي‏مورد از ناداني است!




أصول الكافي/ ترجمه مصطفوى/ جلد‏4/ صفحه 487
www.shia-news.com/fa/news/43170

zz:
نقل قول کردن
-2 #2528 سعاح 1398-07-03 20:31
نقل قول کردن
+1 #2527 علیرضا 1398-07-03 20:27
به نقل از سعاح:
بقیه حرفت میگذارم بپای کم سوادی تون۔ اما این ادعای خود رو باید با سند و مدرک ثابت کنید وگرنه هم به امام زمان روحی و ارواحنا له الفداه و هم نایب خاص شون تهمت زده اید۔

فارغ از خود شدم و کوس اناالحق بزدم ::: همچو منصور، خریدار سر دار شدم

دوست عزیز هیچ تفاوتی بین دین و ایمان و سنت پیغمبر با فلسفه و عرفان نیست که بخواهد بین مومنین و مسلمانان با عرفا و فیلسوفان درگیری رخ دهد!...بلکه اینها درجاتی از شناخت خدا میباشند...دستور ات دینی و احکام و اصول دین برای مردم عادی است که مثلا باید بر اساس یک احکام یک مجتهد که در علم دین تحقیق کرده اولیات دین را اجرا کنند چون خود فرد عادی که در علوم اسلامی و خداشناسی به مرحله ای نرسیده که خودش فهم کاملی داشته باشد...ولی کسی که به مرحله عرفان میرسد یعنی آنقدر به یقین و مرحله فنا فی الله رسیده که همه کائنات را الله می بیند یعنی یک مرحله بالاتر از مردم عادی...و بهمین خاطر است که حرفهای منصور حلاج را مردم عادی کفر محسوب میکنند و چون به آن مرحله از شناخت و یقین نرسیدند حرفهای عرفا برای مردم عادی قابل هضم نیست بهمین خاطر حرف از فلسفه و عرفان و واجب الوجود و اینها برای مردم عادی صحیح نیست و بهتر است در محافل عمومی مطرح نشوند تا بین مومنین درگیری رخ ندهد
عرفان چیز خیلی خوبی است ولی کاربرد عمومی نداره...مردم عادی باید به اصول اولیه دین را اجرا کنند و بحث درباره اینکه خدا نامحدود است و ما جزئی از ذات خدا هستیم قابل درک نیست...برای برخی افراد این مقامات قابل دسترس هست ولی نه عموم مردم...اینها درجاتی از ایمان است مثل ایمان ابوذر و سلمان...که در طول هم هستند نه در مقابل هم...مثل اختیار انسان که در طول اختیار خداوند است...
نقل قول کردن
-2 #2526 سعاح 1398-07-03 19:33
فتنه ای که باید در نطفه خفه می شد!

وسیم رضوی رئیس اداره اوقاف شیعه در ایالت اوترپردیش هند اعلام کرده است که درپی ساخت یک فیلم در مورد جناب عایشه می باشد که در آن از صحیح بخاری و ترمذی کمک گرفته است۔ او می خواهد روایاتی رو به تصویر بکشد که باعث وهن دین اسلام بشود۔ علاوه بر ناصواب بودن این کار خطرش برای شیعیان جهان خیلی زیاد است۔

نقل قول کردن
0 #2525 منتظر واقعی ظهور 1398-07-03 19:18
سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل نمره قبولی می گیرد هر چند دو ایراد بسیار مهم و برجسته هم داشت:

-اولاً اینکه لغو تحریم ها را روحانی به توقف تحریم ها تنزّل داد که جای هرگونه فریبکاری و حقه بازی برای غربی ها و مجدداً مفت و مجانی واگذار کردن منافع ملی را برای استکبار غرب به راحتی محفوظ نگه می دارد.

- ثانیاً دادن امتیازات بیشتر از جانب ایران در برجام به آمریکا مثلاً با بازگشت سرکاری به برجام و توقف یا تعلیق هر لحظه قابل بازگشت بخشی از تعهدات کاغذی آمریکا و اروپا در آن، که به هیچ عنوان نقطه مقابل انهدام صنعت هسته ای ایران، تعطیلی فضایی، تحمل و پذیرش خفت بار دهها محدودیت غیرقانونی و ظالمانه دیگر و تحمل لشکری از جاسوسان آمریکا و رژیم صهیونیستی تحت عنوان فریبنده بازرسان آژانس، نمی باشد و بدون تأیید مجلس و تصویب نهایی در نهادهای عالی نظام کاملاً متنفی و خارج از اختیارات دولت است و کسی نمی تواند تکرار فاجعه برجام را در ابعاد خطرناکتر به کشور تحمیل کند.


عهدشکنی آمریکا در برجام، اجازه تکرار کورکورانه و بی ضابطه برجام را با هر عنوان و در هر موضوعی را قطعاً به دولت و مجلس نخواهد داد.


zz:
zz:
نقل قول کردن
0 #2524 mehdi313 1398-07-03 18:39
سخنرانی زنده روحانی در سازمان ملل تا دقایقی دیگر کانال 1
نقل قول کردن
+3 #2523 نکته سنج 1398-07-03 18:34
به نقل از رایحه ظهور:
انسان می ماند در برابر این همه بی غیرتی و بی شرفی چه بگوید :



خیانت و رسوایی موجود در این عکس، کمتر از دیدار با ترامپ نبود. شاید کار خدا بود که با دیدار با روباه مکار و استعمار پیر، پرده از چهره نفاق قهقهه کنندگان در محرم عزای اباعبدالله الحسین (علیه السّلام) کاملاً کنار رود.

عجیب است که در فتنه 88 هم محرم بود و حمله به خیمه های عزای سیدالشهدا که فتنه گران خبیث مزدور استکبار را رسوا و روسیاه کرد.

-:as
-:as
نقل قول کردن
-7 #2522 سعاح 1398-07-03 18:15


لینک دانلود:
uupload.ir/view/ucxp_ani.mp4/
نقل قول کردن
-7 #2521 سعاح 1398-07-03 18:05


لینک دانلود:
uupload.ir/view/qod9_anz.mp4/
نقل قول کردن
-9 #2520 سعاح 1398-07-03 18:02
نقل قول کردن
-5 #2519 سعاح 1398-07-03 17:59
روحانی به چه می خندد؟

[هاتف خالدی]

#روحانی رییس جمهوری ایران است که در حاشیه سازمان ملل در کنار #بوریس_جانسون انگلیسی نشسته است..

دستانش در اوج شادی بر هم کوبیده می شود، سرش از شدت قهقهه به عقب پرتاب می شود و دهانش از نهایت خنده به انتهای باز شدن خود می رسد.
#بوریس_جانسون اما، نماینده همان کشوری است که اگر نگوییم در تمام ۴۰ سال گذشته، که لااقل در ۱۰ سال گذشته، در کنار آمریکا بیشترین فشارهای اقتصادی و سیاسی را بر مردم ما وارد کرده است. همو بود که ساعتی قبل بیانیه ای صادر کرد و به دروغ ایران را مقصر حمله به آرامکو معرفی کرد. همو بود که کشورش نفتکش ایرانی را در آبهای بین المللی توقیف کرد. #بوریس_جانسون نماینده همان کشوری است که به رغم رای دادگاه بین المللی ۴۰۰ میلیون پوند از دارایی های مردم ایران را بلوکه کرده است.

#بوریس_جانسون نماینده کشور متخاصم و دشمن با ایران است.

#بوریس_جانسون نماینده امپراتوری خصمی است که هر چه داشته اند برای فرو بردن ایران و مردم ایران در فقر و فلاکت به کار بسته اند.

زبان بدن #روحانی اما نشانی از رویایی با خصم آشکار ندارد. #روحانی می خندد. #روحانی قهقهه می زند. انگار که در میانه جنگ ایران و عراق مقام بلندپایه ایرانی در کنار #صدام بنشیند و با او لطیفه بگوید و در مضحکه ای تمام عیار لبخند بزند..

این عکس بماند در تاریخ. ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۹ رییس جمهور ایران در حاشیه سازمان ملل در کنار دشمن این مردم، اینگونه خنده مستانه سر می دهد.
نقل قول کردن
-9 #2518 سعاح 1398-07-03 17:49
به نقل از m313:
ای لعنت به ان قرومساق هایی که به این اشعث رای دادند

کسانی که شهادت مومن و مدیر و مدبر بودنش داده احراز صلاحیت اش کردند چی؟
نقل قول کردن
+3 #2517 بصیرت انقلابی 1398-07-03 16:23
هشدار به نهادهای انقلابی، مسئولان عالی نظام:
هشدار به نهادهای انقلابی، مسئولان عالی نظام:
هشدار به نهادهای انقلابی، مسئولان عالی نظام:


ایجاد تغییر کوچک در برجام = الزامی شدن پذیرش هر دیکته ای از جانب آمریکا و غرب برای همیشه = خوانده شدن فاتحه انقلاب!

ایجاد تغییر کوچک در برجام که ربیعی سخنگوی دولت هم به آن اشاره کرد، یعنی اینکه هر مقام و هر دولتی در آمریکا به هر بهانه ای در هر زمانی، هر فشار و دیکته ای خواست می تواند بر ایران وارد کنند و ایران ذلیلانه باید بپذیرد و زیر بار رود. این امتحانی است که اگر ایران در آن رفوزه شود فاتحه انقلاب اسلامی خوانده شده است!

ادامه فریب خوردن غربگرایان و سکوت و تأیید انقلابی ها برای تصویب و اجرای ننگنامه برجام به همین شکل فعلی که هیچ کشوری در دنیا نه قبول کرده و نه قبول می کند، خود خسران عظیمی است که دستکاری در آن عملاً ایران را به سزسپردگی قبل از انقلاب برگردانده و خداحافظی با استقلال و شرف و عزّت و آزادگی کشور است.

برای تأمین نظر غربگرایان در دولتی که کمتر از دو سال از عمرش نمانده و در مجلسی که چند ماه دیگر به تعطیلات همیشگی خواهند رفت، کشور را به آمریکا و فرانسه نفروشیم. قطعاً در پیشگاه خداوند و امام و شهدا مسئول هستیم.


عزم جریان غربگرا در قالب لبخند و مذاکره بازی و تفاهم و تعامل با مستکبران عالم برای تمام کردن کار اسلام و انقلاب قطعی و به مرحله بسیار خطرناکی رسیده است.

شیوه برخورد و ملاقات های هیئت ایرانی در نیویورک ابعاد این نگرانی ها را به بالاترین حد خود رسانده است.

تمام دلسوزان اسلام و انقلاب بدانند اگر به داد اسلام و انقلاب نرسند و بر برجام بازی غربگرایان سکوت کرده و ادامه وادادگی آنها را مثل گذشته به تماشا و تأیید بنشینند، خسران ابدی بر کشور، اسلام و انقلاب وارد و همه چیز به قبل از انقلاب و مسیر بسیار خطرناک و غیرقابل برگشت خواهد رفت.

براستی چه شده است که همه برنامه های پیشرفت و تعالی کشور، جای خود را به برجام و تأمین نظرات استکبار داده است!؟

*-msz
*-msz
*-msz
نقل قول کردن
-3 #2516 رای دهنده 1398-07-03 15:21
به نقل از m313:
ای لعنت به ان قرومساق هایی که به این اشعث رای دادند

احمق جان من به روحانی رای دادم چون شورای نگهبان تائیدش کرده بود علاوه بر اون بارها مورد حمایت و تائید حضرت آقا بودن.چندین سال هم نماینده رهبر در شورای امنیت ملی بوده همه اینها دلیل بر اینه که من کار اشتباهی نکردم شاید رئیسی بهتر بوده ترجیح من و امثال من بر اعتدال بوده......اما تو
میدونی قرومساق یعنی چی معنیش رو میدونی?..24 میلیون به روحانی رای دادن که حداقل 10 میلیونش مرد هایی هستند که زن دارن و قرومساق یعنی کسی که زنش رو به دیگران میده..من که ازت نمیگزرم و خدا هم ازت نگزره....
تو مسلمون نیستی چه برسه به محب امام زمان..خدا تو کمر امثال شما بزنه که همه چیز رو نابود کردید..تو ناموست برات مهم نیست که اگه بود اینجوری به ناموس میلیون ها نفر توهین نمی کردی..زر مفت بزنی اون روی سگم رو هم میبینی
نقل قول کردن
-4 #2515 سعدالدین 1398-07-03 15:03
به نقل از منتظر واقعی ظهور:
پرچم ایران مقدس است.
متبرک به نام جلاله الله است.
زیر این پرچم، اجساد مطهر شهدا، تشییع و به خاک سپرده شده اند.

حیف است این پرچم مقدس، غریبانه در سرزمین کفر، الحاد و فساد نظاره گر خیانت به اسلام و انقلاب باشد و مظلومانه خون گریه کند!

امام راحل، شهدا، شرمنده ایم!

-:as
-:as

الان اون پرچم داره خون گریه میکنه ؟ اینو از کجا فهمیدی ؟
امار فساد اینجا زیاده یا اونجا آمار بده
اونها ملحدن ؟ به چه دلیل و دلیل وجود خدا رو از اسلام عزیز ! بنویس لطفا
نقل قول کردن
+1 #2514 بایکمرکهنوش 1398-07-03 14:07
دوستان عزیزان دلسوختگان عاشقان مکتب اهل بیت در عمل اسوه باشید برای نوجوانان(با همسان سازی وعمل به روش ائمه) امروزه باید در عمل نشان داده بشه روش صدیقین امروز جوانان و ....سرگردانند عنانشان به دست نا اهلان افتاده عمل به سیره ائمه راه نجاته
دویم دلسوزان دست اندر کار نگزارید کسانی که با استفاده از موقعیتهای مختلف به وجود امده و یا ایجاد شده ثروتی به هم زده اند این ثروت ملت را برداشته ودر بلاد کفر مصرف ویا سرمایه گذاری کنند ویا در داخل جهت فاسد کردن جامعه اسلامی مصرف کنند
هرکس دستی در قدرت ومسولیت دارد مسول است نخوابید تا باضربات دشمن بیدار شید
ساده زیستی روش وعمل تمام 124000نشان خدا در زمین بوده مبادا شیطان شمارا بفریبد.
نقل قول کردن
+5 #2513 .... 1398-07-03 13:40
به نقل از رایحه ظهور:
انسان می ماند در برابر این همه بی غیرتی و بی شرفی چه بگوید :



بر فروش عزّت و غیرت خود خندیدم
در عزای خوبان جهان غافلم و خندیدم
عشق من سران کفّار و جهانخواران است
اسلام و مقاومت همه دادم و من خندیدم
نقل قول کردن
+1 #2512 ناصر 1398-07-03 13:36
به نقل از نهاندست:
مرد حسابی نوشته من را نخوانده و چشم بسته جواب داده ای!!
آیت الله العظمی مکارم شیرازی به عنوان یک فقیه فتوا به کفر صوفیه می دهد نه به عنوان یک عارف.
نظر حضرت امام نیز به عنوان یک فقیه دقیقا همین است و صوفیه را کافر می دانند.
مفام معظم رهبری هم به همین صورت!
شایان ذکر است که صوفیه از زمان امیر المومنین (ع) مطرود بودند . این حرکت از زمان امام صادق (ع) به دلیل فجایع بیشماری که در جهان اسلام رخ داد نمود بیشتری پیدا نمود و در زمان متوکل عباسی و امام هادی (ع) بسیار فراگیر شد.
جالب این است که تمامی ائمه معصومین (ع) با جریان تصوف مخالف بودند.
و خیلی جالب این که یکی از کسانی که فتوای قتل منصور حلاج را صادر کرد جناب حسین بن روح نایب خاص امام زمان (عج) بوده است. یعنی این جریان از نظر حضرت صاحب نیز مهدور الدمند.
حالا شما می خواهید مغلطه کنید بحث دیگری است.
و نکته آخر: شما بیشتر دین را می فهمید یا حضرات مکارم و نوری همدانی که شان و مقام علمی و مبارزاتی شان اظهر من الشمس است؟

یعنی شمس تبریزی و مولوی از یه لحاظ مومن و از یه لحاظ دیگه کافرند؟ =))
نقل قول کردن
+8 #2511 m313 1398-07-03 13:10
به نقل از رایحه ظهور:
انسان می ماند در برابر این همه بی غیرتی و بی شرفی چه بگوید :


ای لعنت به ان قرومساق هایی که به این اشعث رای دادند
نقل قول کردن
+13 #2510 m313 1398-07-03 13:08
به نقل از ....:

بعید است تا قبل از ظهور امام زمان (عج) ایران از زیر سلطه وحشتناک آمریکا و اروپا که با برجام به ایران تحمیل شد، نجات یابد.
تمام اقدامات دولت و طرح های ارائه شده اخیر، در جهت منافع آمریکا و اروپا و کمک به مزدوران منطقه ای آنهاست.

دلسوزی کسانی که برای اسلام و انقلاب شب و روز ندارند هم دیگر ارزشی ندارد.

-:as
-:as

خدایا چقدر عذاب اور است این قیافه کریح روحانی و ظریف لعنت به این دولت و انهایی که به این خائنین رای دادند هزار لعنت
نقل قول کردن
-22 #2509 سعاح 1398-07-03 12:32
به نقل از رایحه ظهور:

...
رهبرمعظم انقلاب:
اختلافات را باید مدیریّت کرد...

[تنم لرزید]
درباره این رویکرد بنده حرف دارم، اگر توفیق شد بعداً ان شاء الله۔
نقل قول کردن
+18 #2508 منتظر واقعی ظهور 1398-07-03 12:21
به نقل از رایحه ظهور:
انسان می ماند در برابر این همه بی غیرتی و بی شرفی چه بگوید :



پرچم ایران مقدس است.
متبرک به نام جلاله الله است.
زیر این پرچم، اجساد مطهر شهدا، تشییع و به خاک سپرده شده اند.

حیف است این پرچم مقدس، غریبانه در سرزمین کفر، الحاد و فساد نظاره گر خیانت به اسلام و انقلاب باشد و مظلومانه خون گریه کند!

امام راحل، شهدا، شرمنده ایم!

-:as
-:as
نقل قول کردن
-12 #2507 سعاح 1398-07-03 12:06
نقل قول کردن
+8 #2506 رایحه ظهور 1398-07-03 11:47
ملّاهای ضد فلسفه و عرفان

رهبرمعظم انقلاب:
اختلافات را باید مدیریّت کرد. مواظب باشید اختلاف ‌نظرها به درگیری و تشنّج و ناخن زدن به چهره‌ی یکدیگر نینجامد! ما در گذشته در سنّت حوزه‌های خودمان داشته‌ایم که حالا من آخرین موردش را که بخواهم عرض بکنم، مرحوم حاج شیخ مجتبیٰ قزوینی (رضوان ‌الله علیه) [است که] ملّای برجسته‌ی بزرگی در مشهد بود، ضدّ فلسفه و عرفان. بنده خودم جزو ارادتمندان ایشان بودم و هستم؛ مرد واقعاً بزرگی بود امّا سلیقه‌ی علمی ایشان این بود: درست ضدّ فلسفه و ضدّ عرفان که کتاب هم در این زمینه نوشته بود، تدریس هم میکرد؛ جزو برجسته‌ترین شاگردهای مرحوم آمیرزا مهدی اصفهانی بود؛ و امام بزرگوار، مغز فلسفه و عرفان بود، لُبّ فلسفه و عرفان بود؛ خب اینها خیلی با هم فاصله دارند، یعنی درست بکلّی در دو قطب یک طیف قرار دارند. وقتی که مبارزات شروع شد و امام نشان داد که رهبر این مبارزه است -امام از روزهای اوّلِ مبارزه این را اثبات کرد- این آقای حاج شیخ مجتبیٰ قزوینی با همه‌ی این اختلافاتی که داشت، بلند شد از مشهد و یک جماعتی را هم با خودش برداشت، آمدند دیدن امام در قم؛ آمدند اظهار ارادت به امام کردند. تا وقتی هم ایشان زنده بود -سال ۱۳۴۶ ایشان از دنیا رفت- پای انقلاب بود، یعنی واقعاً امید ما طلبه‌های مبارزِ آن روز در مشهد به مرحوم حاج شیخ مجتبیٰ بود، با اینکه اختلاف سلیقه‌اش با امام این جوری بود.

مرحوم آمیرزا جواد آقای تهرانی ملّای دیگری بود در رتبه‌های بعدی از همان جماعتِ مخالفین فلسفه و عرفان که ما خدمت ایشان درس هم خوانده بودیم. ایشان خب نقطه‌ی مقابل بودند دیگر. ایشان قبل از انقلاب اظهار ارادت به امام می‌کرد. من خودم قبل از پیروزی انقلاب از ایشان شنیده بودم اظهار ارادت و علاقه‌ی به امام را؛ بعد از پیروزی انقلاب هم این آدم بلند شد رفت جنگ؛ پیرمرد هفتاد هشتاد‌ ساله بلند شد، رفت لباس بسیجی پوشید و پای خمپاره [ایستاد] و مشغول جنگ شد؛ یعنی ما آدمهای این جوری داشتیم. [یعنی] اختلاف فکری، در عین حال اتّحاد به معنای واقعی کلمه؛ لله، فی‌الله، فی‌سبیل‌الله.

بیانات در دیدار طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور/ 18 اردیبهشت 98
نقل قول کردن
-12 #2505 سعاح 1398-07-03 11:36
نقل قول کردن
-16 #2504 سعاح 1398-07-03 11:32
لا اله الا الله!

فطرت انسانی عاشق کمال و از عیب و نقص بیزار است۔ وقتی ما با یک صاحب کمال مواجه می شویم، ازش بخاطر داشتن کمال تجلیل می کنیم۔ هر چه کمالش بیشتر تکریم و توقیر ما ازش بیشتر تا اینکه چاشنی تواضع بهش اضافه می شود۔

عزت و تکریم همراه با تواضع وقتی از حد گذشت به پرستش تبدیل می شود و انسان واله و شیدای صاحب کمال می شود۔ چون خداوند بعنوان وجود محض صاحب تمام کمالات بدرجه اتم هست لایق پرستش می باشد ولا غیر۔

التماس دعا
نقل قول کردن
-14 #2503 سعاح 1398-07-03 11:26


لینک دانلود:
uupload.ir/view/pzkm_sqm.mp4/
نقل قول کردن
-18 #2502 سعاح 1398-07-03 11:18
اینطوری نمیشه ... :
خدا یکیست و مجرد و بسیط و نا محدود و سایر مخلوق نیز در عرض او وجود دارد۔

بلکه حقیقت اینست که:
وجود نامحدود جایی رو برای دیگری باقی نمیگذارد۔ پس او همه است با این تفسیر که خداوند واجب الوجود و قائم بالذات است و سایر مخلوق ممکن الوجود و قائم به اوست۔ مثل عکس های در آیینه که هیچ وقت وجود اضافی تلقی نمی شود۔

[وحدت احدی در مقابل وحدت عددی: وحدت احدی مدنظر محمد و آل محمد علیهم السلام هست چون وحدت عددی راه برای شرک رو باز میگذارد]
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد