رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

بررسی 8 دوره حضور عزتمندانه ایران در سازمان ملل / حماسه هایی که هیچگاه فراموش نخواهد شد

بشارتها ، افشاگريها ، آگاهي بخشي ها و تحركات وسيع دكتر احمدي نژاد در آن سفرها در چند سال گذشته سبب بیداری و تحرک در ملتهای محروم و مسلمان ، قدرت یافتن گروههای انقلابی ،  ارتقاء مواضع تهاجمي در جبهه حق و انفعال و سستي بيشتر در جبهه باطل شد.

 

» ابتدای نظرات (422)

مطمئناً گذشت زمان ابعاد بيشتري از اين حماسه هاي ماندگار را آشكار خواهد كرد ، اما ما در اين مقاله تلاش داريم ضمن بررسي محتوا و ابعاد و بازتابهاي سفرهاي رئيس جمهور محبوب دكتر احمدي نژاد در حد وسع خود به تبيين اين حماسه شگفت و پرافتخار بپردازيم :

"خداوندا به نام تو آغاز مي‌کنم و از تو هدايت و کمک مي‌طلبم. زندگي و مرگ و نياز و نيايش من متعلق به توست؛ تو خود روشني و گيرايي سخن حق را به گفته‌هايم ببخش، و آن را پيک حقيقت بسوي صدها ميليون گوش و دلي قرار ده که هم اکنون ملتهبانه آن را مي‌طلبند، و بسوي صدها برابر که در آينده چنين خواهند بود."

این سرآغاز سخنرانی اولین رئیس جمهوری اسلامی ایران امام  خامنه ای (دامت برکاته) بود درقلب سیستم سرمایه داری و مادی درشورای به ظاهر امنیت . درسال 1366 ! (+)

این ندای روشن الهی و این سفیر انقلاب مهدوی ایران ، با خلوص و ایمان فوق العاده درخشانش ، بعد از نام و یاد آفرینشگرهستی برانبیای الهی با این جمله سلام می فرستد :"بارالها! درودي سپاسگزارانه از سوي من و ملتم به روان پيامبران بزرگ به ويژه ابراهيم و موسي و عيسي و محمّد صلوات‌اللَّه‌عليهم بفرست؛"
و پس از آن، با روشنگری درباره ایران و انقلاب درخشان مردم مومن آن ، جهان بینی الهی انبیا را مورد تبیین قرار داده و نظام ظالمانه مادی جهان را به چالش می کشد.

دراین سخنرانی تاریخی، که همزمان بود با مظلومیت ملت ایران درمیان شعله‌هاي جنگ تحميلي ، جنگ و خونریزی وبرتري‌جوئي و انحصارطلبي آمریکا که دستاورد نظام ماده گرایانه و سلطه گر است ، مورد هدف قرارگرفته و درنهایت برای اولین بار،درآخرین فراز این سخنرانی ،خواسته ی عدالت و رفع تبعیض از سازمان ملل به گوش روسای جمهورجهان می رسد :
"در سازمان ملل دو تبعيض ناروا هست؛ حق وِتوُ و عضويت دائم در شوراي امنيت؛ اين دو تبعيض بايد برداشته شود."

اولین گام در سخنرانی امام خامنه ای  در سال 66 : تبعیض های ناروا از سازمان ملل برداشته شود

هنگامي كه امام خامنه‌اي مد ظله از تجاوز امريكا به كشتي باري ايران اجر سخن مي‌گفت، نمايندگان امريكا محل اجلاس عمومي سازمان ملل را ترك كردند.نطق امام  خامنه‌اي  دامت برکاته نیز واكنش‌هاي گسترده‌اي داشت. هاوك وزير امورخارجه انگليس اين نطق را سرتاسر تحرك و تحقير غرب توصيف كرد. جو كلارك وزير امورخارجه كانادا نيز اين نطق را مأيوس كننده و ويران كننده خواند. (+) در این سخنرانی برای اولین بار ، این هدف کلیدی و مهم - که از زمان تاسیس سازمان ملل موردتوجه مجاهدانی مانند آیت الله کاشانی بود- به طوررسمی ، درتریبون سازمان ملل اعلام شد. اصلاح ساختار سازمان ملل ، هدفی که می توانست سازمان ملل را که ابزاری دردست قدرتهای مادی است، به جایگاه حقیقی اش برگرداندو آن را از دست زورمداران خارج کند . هدفی که درزمان آقایان هاشمی و خاتمی کنارگذاشته شد و امروز دکتراحمدی نژاد ، با هربارسخنرانی در سازمان ملل ، یک گام بلند به سوی تسخیرآن برمی دارد . سازمان ملل به عنوان یکی از ابزارهای برقراری مدیریت جهانی بر اساس صلح و عدالت ، می تواند موردتوجه جدی حکومت جهانی امام زمان عج باشد.

ابزار برپایی حکومت عادلانه جهانی چیست؟

یقینا برای فتح جهان و برقراری حکومت جهانی امام زمان عج ، باید ابزارها و شرایط آن آماده شود.اما مهمترین شرط برای تشکیل حکومت جهانی چیست بجز خواست و اراده ملتهای جهان ؟ امروز با دیدن شرایط جهان حرکت بسیار سریعی روحی و فکری ملتها به سمت این خواسته جهانی به وضوح قابل مشاهده است . گرایش روز افزون مردم جهان به معنویت و شناخت اسلام به ویژه اسلام شیعی ، وجود یک میلیارد انسان گرسنه در روی زمین و اختلاف طبقاتی فاحش ، رنج فقرا و خوش گذارانی و بی تفاوتی سرمایه داران ، مشکلات اقتصادی مردم جهان که حاصل نظام مادی ست، راهپیمایی ها و اعتصاب های گوناگون در کشورهای مسلمان  ؛بیداری اسلامی و راهپیمایی ها در کشورهای غربی در طلب عدالت اجتماعی ،واکنش های مردمی برای اعلام نفرت و انزجار از سران بی بندوبار کشورها مانند سارکوزی و برلوسکونی و ابراز علاقه مردم جهان به داشتن رئیس جمهورهایی با مشخصه ی اخلاق و انسانیت ، سیل ها و زلزله ها و بلایای طبیعی که نتیجه عملکرد اشتباه نظام سرمایه داری مصرف گرا و تخریب محیط زیست است ، بیماری های ناشناخته و بحران اقتصادی روز افزون کشورهای اروپایی به دلیل هزینه های جنگ و لشکرکشی توسط آمریکا به عراق و افغانستان و.... می توانیم بفهمیم که نیاز و خواسته بشر برای برپایی یک حکومت عادلانه به اوج خود رسیده است.

تظاهرات بر علیه سیاستهای اقتصادی در فرانسه

هدف از تاسیس سازمان ملل ، کمک به نظام سرمایه داری بوده است . اما هوشمندی یاران امام زمان عج درپی تسخیراین ابزاراست تا بتواند آنچه راکه تاامروز تهدیدی برای امنیت جهانی وروشی برای اعمال ظلم بوده است به فرصتی برای برقراری امنیت و عدالت جهانی تبدیل کند .
برهمین اساس ، سازمان ملل ،امروز باید به اهرمی برای اجرای عدالت و برای برپایی حکومت عدل مهدوی درجهان تبدیل شود .
آنچه امروز درحال وقوع است در دست گرفتن این ابزار و فتح این سازمان جهانی ، با گامهای با صلابت دکتر احمدی نژاد  است. اجرای عدالت و شکوفایی انسانیت هدفی ست که بعثت تمام انبیای الهی رسیدن به آن بوده و وعده خداوند مبنی برتشکیل حکومت جهانی صالحان ، اجرایی شدن این هدف و آرمان بلند است.

 سازمان ملل : یکی از ابزارهای برقراری مدیریت جهانی امام زمان عج بر اساس صلح و عدالت

دکتراحمدی نژاد ، این ادامه دهنده راه امام و شهدا ، با ادامه ی همان مشی و روشی که 30 سال پیش توسط مولاو سیدما ، آغاز شده بود روز به روز درحال فتح قله های بزرگتری ست .
امروز شاهدیم که دکتراحمدی نژاد در روشنگری افکارعمومی مردم جهان ، با امداد الهی چنان موفق و موثر به پیش رفته است که موجبات شگفتی دشمنان خود را فراهم کرده است .امروزحتی تندروترین رسانه های آمریکا که با بودجه های میلیاردی نظام سلطه ایجاد شده است ازقدرت و تسلط و هوشمندی و شجاعت فوق العاده دکتر احمدی نژاد انگشت به دهان مانده و به شکست خود و پیروزی دکتراحمدی نژاد اعتراف کرده اند. کمترین اعتراف به شکست همین است که مجری فاکس نیوز درگزارش خود می گوید: محمود احمدی نژاد ، ضربه محکمی به صورت آمریکا زد !

موج انتقادات انگلیسی ها ازعکس العمل منفعلانه ی اوباما و عصبانیت رژیم صهیونیستی از همصدایی جامعه جهانی با دکتر احمدی نژاد نشانه های روشن دیگری ازین فتح مبین است .اگرچه در داخل ایران ، رسانه های بعضی دوستان غافل ، مردم را از درک شادی این فتح بزرگ محروم می کنند ، اما برای بسیاری از ناظران هوشمند ، ازهمان زمان که آیه ی کریمه "انا فتحنالک فتحا مبینا " درماه مبارک رمضان در بیت مقام معظم رهبری مذ ظله برچشمها نشست ، بشارت این فتح بزرگ آشکارشد. اینها صحنه های بدیعی از پیروزیهای گام به گام جبهه ی حق است که  منتهی به ظهورکامل حق خواهد شد . انشالله.

گامهای حرکت به سوی ظهور:تسخیرافکارعمومی برای افزایش طلب عدالت جهانی ،تغییر قوانین ظالمانه حاکم برجهان:

ظهور طلوع است و آرام آرام برفضای روح و فکرمردم جهان روشنگری می کند.پس درهرسفر دکتراحمدی نژاد شاهد بازشدن درهای روشنایی به اندیشه های بیشتری بوده ایم و شاهد برداشته شدن گامهای جدیدتر. تسخیرافکارعمومی جهان و دعوت مردم جهان به سمت برپایی حکومت مردمی و عادلانه به جای حکومت سرمایه داری و ستم یکی از شگرف ترین دستاوردهای این سفرها بوده است .و تلاش مستمر برای روشنگری خود منجر به حرکت به سمت تغییر قوانین ظالمانه حاکم برجهان خواهد شد . روشنگری های دکتر احمدی نژاد در افکارعمومی مردم جهان از او به تنهایی ، یک رسانه ساخته است . روشنگری هایی که درسالهای گذشته قدم به قدم راه خود را طی کرده است و امسال به اوج خود در این 30 سال رسید .

مروری بر سفرهای سازمان ملل روسای جمهوری اسلامی ایران :

برای داشتن نمایی از آنچه به وقوع پیوست نگاهی گذرا می کنیم برفراز و نشیب های طی شده در سفرهای سازمان ملل روسای جمهور ایران بعد از امام خامنه ای مدظله .

فرصت های سوخته درزمان آقایان هاشمی و خاتمی:

هاشمی :سکوت و غربت انقلاب .

خاتمی :گفتگوی تمدن ها با ظالمان ! عقب نشینی ذلت بار در برابر مستکبران!

بعداز ریاست جمهوری امام خامنه ای مدظله ، درزمان آقای هاشمی فرصت های طلایی بسیاری از ملت ایران گرفته شد و یکی از آنها فرصت درخشش در سازمان ملل بود. این ظرفیت بالقوه درزمان آقای هاشمی معطل ماند ، اقای هاشمی توانایی و قدرت استفاده ازین پتانسیل جهانی را نداشت .پس در دوران هشت ساله خود پیامی از مظلومیت ملت ایران و انقلاب او به گوش جهان نرسید.بنابراین می توان از آن دوران به دوران سکوت مومنان و غربت اتقلاب درعرصه جهانی یادکرد .

در زمان آقای خاتمی ، مانند همه عرصه ها شاهد عقب نشینی ذلیلانه ای ، درسازمان ملل بودیم. نامه خیلی محرمانه آقای خاتمی به بوش که ما دست از حمایت لبنان و حماس و فلسطین و توقف انرژی هسته ای به این شرط که به ما حمله نکنند بالاخره درسال 85 افشاشد . همچین سفر رییس جمهور سابق به صورت سری به کنفرانس گروه بیلدربرگ(فراماسونری-صهیونیستی) در سال 1999و ارائه تز گفتگوی تمدنها و تصویب آن یک سال بعد 2000در سازمان ملل و نامگذاری سال 2001به این نام و در پی آن ارائه تز جنگ تمدن ها توسط ساموئل هانتینگتون در آمریکا پرده هایی از ذلت بار بودن سیاست آقای خاتمی دربرابرغرب بود. (+).بزرگترین دستارود آقای خاتمی طرح مسئله گفتگوی تمدن ها بود . که به شدت مورد تشویق شبکه های اختاپوسی رسانه ای وابسته به صهیونیست ها قرارگرفت و بلکه توسط خود آنها هدایت کلیدخورد ! آن زمان ، تمام خبرگزاریهای وابسته به فراماسونری با پوشش خبری تمجید آمیز ازین طرح ذلیلانه ، خاتمی را ستایش کردند و خاطره سران ننگ آور رژیم های دست نشانده عربی را در ذهن ها تداعی کردند .امام خامنه ای مدظله در سال 87 با اشاره به این درد قدیمی خطاب به دولت نهم فرمودند:

"ما متأسفانه در برخى از اوقات گذشته، ميديديم كه بعضى از كسانى كه مرتبط با مسئولين بودند يا حتى خودشان مسئول يك بخشى بودند، كأنّه از گفتمان انقلاب در مقابل ديگران شرمنده‏اند و خجالت ميكشند كه حقايق انقلاب را بر زبان جارى كنند يا آنها را پيگيرى كنند يا به آنها اهميت بدهند! اين براى يك جامعه خيلى بلاى بزرگى است...شماروند غرب‏باورى و غرب‏زدگى را كه متأسفانه داشت در بدنه‏ ى مجموعه‏هاى دولتى نفوذ ميكرد، متوقف كرديد؛ اين چيز مهمى است. حالا يك عده‏اى در جامعه، ممكن است به هر دليلى شيفته‏ى يك تمدنى يا يك كشورى باشند؛ اما اين وقتى به بدنه‏ى مديران انقلاب و مجموعه‏هاى انقلاب نفوذ ميكند، چيز خيلى خطرناكى مى‏شود. اين ديده ميشد؛ خب، جلويش گرفته شد."

بلای بزرگ و خطرناک ذلت دربرابر فرهنگ مادی غرب

در سخنرانی ذلیلانه ی سازمان ملل آقای خاتمی ،حتی انتقادهای ملایم از نظام سرمایه داری و سیستم ظالمانه جهان به گونه ای بود  که لبه انتقاد و تندی را از گناهکاران و ظالمان دور می کرد و درفضایی مبهم و بدور از حقیقت، کلیاتی از مشکلات جهانی را مطرح و آن را به گردن کل مردم کره زمین می انداخت !!! نه ظالمان و مستکبرانی که مسبب آن بودند!!! و درعوض دست دوستی و تفاهم به سمت مسببان این جنایت های شرم آور دراز شده بود !!!

شاید همین دردها بود که بغض فروخورده ی سینه های مظلومان ایران و خاندان شهدا و مومنان حقیقی را ناگهان به رویشی دوباره پیوند داد.تا دوباره درانقلاب دوم ملت ایران در سال 84 ، این فرصت تاریخی دراختیارملت ایران قراربگیرد که فریاد فروخورده ی خود را بلند کند و فرزند غیور خود دکتر احمدی نژاد را به نمایندگی ازین همه مظلومیت تاریخی برگزیند و سفیر آرمانهای بلند خود را به سازمان ملل بفرستد تا نداحق طلبی را به بهترین شیوه ممکن درجهان بلندکند .

سفرهای سازمان ملل دکتراحمدی نژاد:حماسه ی تسخیرافکارعمومی ملت های جهان.درهم کوبیدن ظالمان.و فرصت طلایی برای تغییر قوانین ظالمانه حاکم بر جهان:

سفراول. سال 84 :

دعوت به پیام انبیای الهی.شکستن فریب سرد گفتگوی تمدن ها و فریاد رسای حق طلبی در اوج فشارهسته ای بر ملت ایران:

- تنها 81 روز پس از سوم تیر ماه 1384، محمود احمدی‌نژاد به عنوان ششمین رئیس جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران عازم نیویورک شد تا با حضور در شصتمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد افکارعمومی جهان را با دیدگاههای عمیق خداجویانه و عدالت طلبانه ملت ایران آشنا کند.اولین سفردکتراحمدی نژاد درسازمان ملل بیشترازهرچیز چشمهارا به سوی شخصیت دکتراحمدی نژاد برگرداند. جوانی که سادگی و اعتماد به نفس عجیب او درمیان سایرروسای جمهورکشورها سبب حیرت همگان می شد.

اصطلاح کاپشن احمدی نژادی و شیرفارس به عنوان دو نمادی از سادگی و دلاوری توامان او دررسانه های عربی و جهانی به سرزبانهاافتاد و آرام آرام سبب شهرت جهانی دکتراحمدی نژاد برای فتوحات بعدی ملت ایران درعرصه افکارعمومی جهانی شد.مهم ترین نکته ای که در خصوص اولین سفر احمدی نژاد به نیویورک به چشم می آمد، استقبال رسانه ها از حضور رییس جمهور با وجود گمنامی و ناشناخته بودن او بود.این استقبال به قدری جالب توجه که ده ها در خواست مصاحبه به دفتر رییس جمهور ارسال شد که تنها مصاحبه با دو رسانه ها امکان پذیر شد.جالب اینکه هيات اعزامي 10 نفره همراه رييس جمهوري اسلامي ايران، ‪ كوچك ترين هيات همراه رييس جمهوري اسلامي ايران در يك سفر خارجی بود ، و همزمان هجوم رسانه ها برای پوشش رسانه ای احمدی نژاد به قدری چشم گیر بود که حتی تیم حفاظت رییس جمهور در آمریکا مجبور به ممانعت از حضور خبرنگاران شد. و این معنارا تداعی می کرد که کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره باذن الله . همانند یاران رسول خدا درجنگ بدر که تعداد کم ، برگروه کثیری غلبه کردند . همین اقبال بی سابقه خود نشان از شروع دوران جدیدی از روشنگری افکارعمومی توسط سفیرملت ایران داشت . دوران درخشانی که روز به روز به درخشش خیره کننده ثمرات انقلاب اسلامی ایران اضافه می کند .

الشرق الاوسط: اظهارات احمدي‌نژاد در سازمان ملل "سيلي " به سه كشور اروپايي بود

روزنامه الشرق الاوسط، سخنان "محمود احمدي نژاد " رييس جمهوري ايران در مجمع عمومي سازمان ملل را كه در آن بر حق ايران براي توسعه چرخه سوخت هسته‌اي تاكيد كرد، به مثابه سيلي و تودهني به سه كشور اروپايي دانست.

محورهای اولین سخنرانی حیرت انگیز رئیس جمهور جدید ایران درسازمان ملل .اولین دعای فرج درسازمان ملل :

مهمترین مانوررسانه ای آمریکایی ها، مسئله ی پرونده هسته ای ما بود که می خواستند آن رابه بهانه ای برای حمله و تحریم و فشاربرایران تبدیل کنند .پس دربک حمله پیش دستانه مسئله اصلاح ساختار سازمان ملل و اولین پیشنهاد دکتر بود و بعد از آن مخالفت ایران با اپارتاید هسته ای و طرح ابتکاری کنسرسیومی برای تولید سوخت هسته ای به عنوان روش ابتکاری رئیس جمهور ایران مطرح شد .

محورهای سخنرانی سازمان ملل دکتراحمدی نژاد که بعد از بیست سال صدای ملت ایران را به گوش جهان می رساند ، شامل این موارد بود:

• دعای فرج ، سلام بر رسول خاتم (ص) و همه انبیای الهی
• طلب عدالت .
• اصلاح ساختار سازمان ملل. فواید این اصلاح.
• اعلام رویکرد هسته ای ایران و مخالفت کشورمان با آپارتاید هسته ای
• اعلام طرح ابتکاری هسته ای مبنی بر ایجاد کنسرسیومی از شرکت های دولتی و خصوصی برای غنی سازی.
• تاکید بر استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای از سوی ایران همگی این موارددفاع از حقوق ملت ایران به نحو احسن انجام شد .
• دعای برای برقراری صلح و عدالت درجهان

دکتراحمدی نژاد پس از سخنراني در صحن سازمان ملل، در جمع تعدادي از خبرنگاران حاضر شد و گفت: «كشوري كه خود سلاح‌هاي هسته‌اي و كشتار جمعي دارد، صلاحيت اظهارنظر در مورد برنامه‌هاي هسته‌اي ساير كشورها را ندارد و ابتدا بايد خودش تحت نظارت آژانس قرار بگيرد و قوانين معاهده منع گسترش سلاح‌هاي كشتار جمعي (ان.پي.تي) را رعايت كند.»

تلاش برای اصلاح ساختارسازمان برای تحقق عدالت جهانی دوباره بعد از زمان ریاست جمهوری اما م خامنه ای توسط  دکتر احمدی نژاد کلید خورد . اما فراز آخرسخنرانی دکتراحمدی نژاد درسال 84 که نشان دهنده سمت و سوی نهایی حرکت ملت ایران بود برای مردم جهان تازگی داشت .

بشارت های اولین سفرسال 84 :

خواندن دعای فرج در ابتدای سخنرانی و دعابرای استقرارحکومت امام زمان عج

 دعای فرج ......گفتاری که پیش آن در سازمان ملل هرگز شنیده نشده بود!

دعای فرج ......گفتاری که پیش آن در سازمان ملل هرگز شنیده نشده بود! این پیک جمهوری اسلامی ایران بود که برای اولین بار در ابتدای سخنرانی برای سلامتی امام خود دعای فرج می خواند و در آخر سخنان خود روبروی چشم سران کشورهای جهان استقرارحکومت جهانی امام زمان عج را بشارت می داد . سخنی که برای اولین بار درگوش مردم جهان طنین انداز شد این بود:

"نهايت آرزوي بشر از ابتدا، رسيدن به روزي بوده است كه عدالت، صلح، برابري و محبت سرتاسر جهان را فراگيرد. همه ما بتوانيم در ايجاد چنين جهاني سهيم باشيم و آنگاه است كه وعده نهايي كه در تمام اديان الهي و در بيان مصلحان جهان آمده است محقق خواهد شدو آن ظهور انسان كاملي است كه وارث همه پيامبران و مصلحان بوده و جهان را در عدالت،آرامش و صلح كامل رهبري خواهد كرد.اي خداي بزرگ، درظهور آخرين ذخيره خود، موعود امم، يگانه هستي و انسان كامل و پاك، هم او كه جهان را پر از عدالت و صلح خواهد كرد، تعجيل فرما و ما را از ياران وپيروان و تلاش گران در راه او قرار بده"


این سخنان امام زمانی دکتراحمدی نژاد ، در اذهان عمومی غریب و دور ازذهن بود  اما آنچه اثرخود را گذاشت آشنایی افکارعمومی دنیا با مسئله ای بدیع و تازه بنام عدالت جهانی وموعود اخرالزمان بود. پیامی که درتمام این سفرها تکرارشده است.

سفر دوم. سال 85 :

دعوت به پیام انبیای الهی .استراتژی تهاجم به جای دفاع . سوال درباره خدای صهیونیست ها ، هولوکاست

درسفردوم دکتراحمدی نژاد گامهای قویتری از روشنگری افکارعمومی و خواسته های آرمانی ملت ایران برای مردم جهان تبیین شد. این در حالی بود که دکتر این بار نه عنوان یک رییس جمهور گمنام بلکه به عنوان یک شخصیت مطرح بین المللی که ایده های در بین بسیاری از ملت ها پذیرش فراوانی دارد، مورد پذیرش قرار گرفته بود.

احمدی نژاد پیش از آغاز سفر خود و در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف خود از سفر به سازمان ملل متحد بار دیگر به اصلاح مدیریت جهانی اشاره کرد و از پافشاری ملت و کشور بر حقوق هسته ای کشورمان و ضرورت اصلاح ساختار سازمان ملل خبرداد.

همچنین احمدی نژاد پس از این سخنرانی در مجمع رهبران کلیسای آمریکا حاضر شد و با آنان سخن گفت.این جملات ها بخشی از بر افکارعمومی مردمی ست:

"آنها می دانند که تا احمدی تژاد زبان باز کند و در مورد امدن مهدی انکار هلوکاست و حتی ۱۱ سپتامبر صحبت کند به خاطر باهوش بودنش می تواند در افکار عمومی خصوصا خاورمیانه ای تاثیر بگذارد"."اینجا در نیویورک برای سخنرانی احمدی نژاد حساب دیگری(ویژه ای) باز می کنند"."او با استفاده از زبان مذهبی وکنایه امیز بیشتر از هر رهبر مذهبی حتی خانواده سلطنتی غربستان!!!!تاثیر می گذارد"."احمدی نژاد فردی سلحشور است ،غیر ممکن است که ایمان او بدون عمل باشد."

در سفر دوم، دکتر زمانی طرح سئوال درباره هلوکاست را پیش کشید . مهمترین هدف رسانه های دجال در آن روزها، باز هم اتهام زنی درباره ی برنامه هسته ای ایران بود اما دکتر احمدی نژاد ، بدین وسیله تهاجم را به جای دفاع در دستورکار قرارگرفت.و افکارعمومی جهان را به یک سوال بزرگ فراخواند. اگر هولوکاست راست باشد چراباید تاوان آن را مردم بی گناه فلسطین بپردازند ؟ این سوال تا مدتها سبب جنجال جدید رسانه های صهیونیستی شد تا مظلوم نمایی 60 ساله خود را بازهم ادامه دهند. اما دکتر احمدی نژاد با چنان مهارت گفتاری این سوال را برای خبرنگاران جهان مطرح کرده بود که خیلی زود نشانه های اولین شکست های 60 سال صحنه سازی آنها درفضای افکارعمومی جهان آشکارشد .شجاعت دکتراحمدی نژاد سبب شد تا مردم جهان امام خمینی را بار دیگر در مرام فرزند روح الله ، مشاهده کنند .

روزنامه ی آمریکایی واشنگتن‌پست نوشت: احمدي‌نژاد همان قاطعيت آيت‌الله خميني را دارد

محورهای سخنرانی سفردوم. سال 85 : ضرورت اصلاح ساختار سازمان ملل

دکتراحمدی نژاد با حضور در صحن سازمان ملل متحد، پس از قرائت دعای فرج از ظلم و ستم قدرت های بزرگ و استکباری از مردم سراسر جهان صریحا انتقاد کرد.دکتر با اشاره به وضعیت کشورهای عراق، فلسطین و سایر کشورها از اشاعه سلاح های کشتار جمعی انتقاد نموده و خواستار اصلاح سازمان ملل به نفع ملل مستعضف جهان شد.

سایر محورهای سخنرانی دلاورانه ی سفیرملت ایران در آمریکا ، در سال 85 این بود:

• دعای فرج ، سلام بر رسول خاتم و همه انبیای الهی
• انتقاد از حقوق ویژه و خود ساخته برخی کشورها در سازمان ملل به ویژه در شورای امنیت
• تاکید بر اصلاح ساختار و آیین کار سازمان ملل
• سخن گفتن از حق طلبی، خداجویی و حمایت از کرامت انسانی
• انتقاد از شرایط ناشایست برای کرامت انسانی بشر امروز
• انتقاد از گسترش بی وقفه سلاحهای اتمی ، میکروبی و شیمیایی
• انتقاد از اشغال کشورها و توسعه درگیری ها
• اشاره به اشغال عراق و طولانی شدن این جنگ
• اشاره به مشکلات فلسطین و یادآوری میراث جنگ جهانی دوم
اشاره به موضوع هولوکاست و زیر سوال بردن آن و تشریح ارتباط آغاز بحرانهای خاورمیانه با تاسیس رژیم صهیونیستی
• انتقاد از حمایت های غیر قانونی از رژیم صهیونیستی
• انتقاد از گامهای سست شورای امنیت در حمایت از مردم مظلوم جهان و رعایت نشدن حقوق اعضای سازمانهای بین المللی
• اشاره به مظلومیتهای ملت ایران و نمونه هایی از اعمال بی عدالتی در حق آنان.
• اشاره به عضویت ایران در آژانس و معاهده ان پی تی و انتقاد از نادیده گرفتن حقوق مصرح ایران در بهره مندی از فناوری صلح آمیز هسته ای
• انتقاد از قربانی شدن عدالت توسط زور و تجاوز و تاثیر قدرتمندان بر مناسبات جهانی
• ادعا خواندن حمایت از حقوق بشر و دموکراسی توسط قدرتمندان و تاکید بر وجود شورای امنیت برای تامین حقوق برخی قدرتهای بزرگ
• انتقاد از برتری نظر برخی قدرتها بر تصمیم بیش از 180 کشور جهان.به عنوان نمونه : "تا کی چنین وضعیتی در جهان قابل دوام است."
• طرح سوال در مورد چگونگی رسیدگی به اقدامات قدرتهای بزرگ بر اساس قوانین بین المللی
زیر سوال بردن عدالت نظام حاکم بر جهان
• تاکید بر نیاز فوری شورای امنیت به مشروعیت و کارآمدی
• دعوت به سوی پیام الهی پیامبران و انبیا

و درنهایت بشارت به مردم جهان برای برپایی حکومت صالحان .

این برای دومین بار بود که ندای دعوت به سوی حکومت جهانی صالحان از گلوی دکتر احمدی نژاد ، درجهان طنین انداز می شد .اما این بار بشارت رنگ تازه ای بخود گرفت . در سال 86 برای اولین بار دکتر احمدی نژاد درسازمان ملل اعلام کرد آینده ی حکومت صالحان را نزدیک می بیند .

بشارت نزدیک دیدن آینده روشن بشری برای اولین بار توسط دکتر احمدی نژاد در سخنرانی سازمان ملل در سال 85 :

"ما می توانیم با اتخاذ تصمیمات منطقی و قاطع راه را برای زندگی بهتر نسلهای حاضر و آینده باز کنیم.ما با همکاری یکدیگر می توانیم علل و ریشه های تلخیها و ناکامیها را بخشکانیم و به جای آن، کام ملتهای خود را با تقویت عناصری نظیر اخلاق، معنویت و عدالت كه پایدار هستند، شیرین کنیم."

"صلح و نیکی دیر یا زود در جهان مستقر خواهد شد. مهم این است که ما نیز سهمی دربرپایی عدالت و نیکی در جهان داشته باشیم."

"من با صدای بلند اعلام می کنم امروز جهان بیش از همیشه نیازمند انسانهای صالح وعدالتخواه و عاشق بشریت و بالاتر از همه، نیازمند انسان صالح کامل و منجی حقیقی است.که موعود همه امتها و بر پا کننده عدالت و صلح و برادری خواهد بود.ای خدای بزرگ، مردم بندگان تو هستند و تو خود بر هدایت و رستگاری آنان تأکیدداری. تو خود انسان کامل و موعود امم را بر بشریت تشنة عدالت ارزانی دار و ما را از رهپویان و تلاشگران برای ظهور و حرکتش قرار بده."

سفر سوم: سال 86 :

دعوت دوباره به پیام انبیاء الهی .حماسه کلمبیا. درخواست دکتراحمدی نژاد برای بازدید ازمحل حادثه 11 سپتامبر

نصرمن الله و فتح قريب و بشر المومنين

در روزهای منتهی به سومین سفر رئیس جمهور به امریکا باز فشاررسانه های دجال برسر بحث هسته ای ایران داغ بود؛ اما در کنار این مساله حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و شکل گیری جنگ سی و سه روزه با پیروزی حزب الله لبنان، تبعات آن بر مناسبات منطقه ای و تاکید تهران به حمایت از سوریه و مقاومت، یا تحولات عراق و مذاکرات ایران و امریکا بر سر عراق در بغداد همگی از عمده تحولات روز دنیا و به نوعی مرتبط با ایران بود.اما این سفر با حماسه کلمبیا و همچنین درخواست دکتر احمدی نژاد به بازدید از محل حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ ، به یکی از خبرسازترین و موفق ترین سفرهای روسای جمهورجهان تبدیل شد و تا مدتها رسانه های جهان را به رد یا تایید شخصیت و تفکر دکتر احمدی نژاد وادارکرد.
همچنین احمدی نژاد طی این سفر دیدار با خاخام های امریکا، دبیر کل سازمان ملل متحد، رئیس جمهور لبنان، رئیس جمهور زیمبابوه، رئیس جمهور کرواسی، رئیس جمهور اندونزی و... را در دستور کار خود قرار داد.

خلاصه‌ترین تعبیر از دستاوردهای سفر دکتراحمدی نژاد به امریکا، همانی بود که روزنامه امریکایی لس آنجلس تایمز در آن برهه آن را مورد تأکید قرار داد: «آوازه احمدی‌نژاد رئیس جمهور مردمی و سرسخت ایران که بلوز زیپی می‌پوشد و لحن تندش علیه واشنگتن همواره در رسانه‌های غربی منعکس می‌گردد، از مرزهای ملی و مذهبی گذشته و وی به قهرمان مردم در خاورمیانه بدل گشته است.»

بررسي كوتاه حماسه دانشگاه كلمبيا - سال 86:

یکی از بزرگترین حوادث رسانه ای تاریخ انقلاب ، که 500 میلیون نفر شاهد زنده در سرتاسرجهان آن را مشاهده کردند حماسه ی دانشگاه کلمبیابود . تاثیرشگرف این حماسه بزرگ بر افکارعمومی جهان وقتی معلوم می شود که بعد از آن ، سیر صعودی درخواست ملت ها ، فرهیختگان و نخبگان از سرتاجهان را برای کسب اطلاعات بیشتردرباره ایران و انقلاب آن را مورد بررسی قراردهیم. جلب توجه افکارعمومی دنیا به سمت دکتراحمدی نژاد و شخصیت او و از آنجا به سوی گفتمان و مفاهیم عمیق نهفته درنگاه جهانی و مدیریتی او ، دستاورد بزرگ این حادثه بود.

احمدی نژاد در کلمبیا :پیروزی بزرگ برای ایران

اگرامروز این فرصت طلایی دراختیار دکتراحمدی نژاد قرارمی گیرد که از تمام ظرفیت های رسانه ای دنیا برای رساندن پیام عدالت جهانی استفاده شود ، یقینا نقطه آغاز آن کلمبیا بود . حادثه کلمبیا یقینا سرآغاز شکست امپراطوررسانه ای دجال بود.این ها بخشی از تاثیرات بزرگ رسانه ای بعد از حماسه ی کلمبیاست

"جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در گفتگو با فاکس‌نیوز، اظهار داشت که: احمدی‌نژاد آنچه می‌خواست به دست آورد و آن حقانیت صحبت در یک دانشگاه معتبر و گرفتن پوشش گستردهٔ خبری بود. او صحبت‌های عصبانی کننده و غیرقابل قبول همیشگی را مطرح کرد و من فکر میکنم که در واقع با صحبت‌های اینچنینی وی، هیچ آمریکایی به ایران نخواهد رفت و این پیشامدی غمناک است"

 واشنگتن پست : دیدگاههای محموداحمدی نژاددر دانشگاه کلمبیا

مهاجرانی در وبلاگ شخصی خود نوشت: «در ماجرای سخنرانی احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا بازنده اصلی اسراییل بود. بخش عمده‌ای از مردم آمریکا در جریان مسایل جهانی نیستند. این سخنرانی به آنها تفهیم می‌کند که ایران با اسراییل مشکل دارد، نه با آمریکا و مردم آمریکا.»
تریتا پارسی رئیس شورای ملی ایران و آمریکا در واشنگتن فضای خصمانه ایجاد شده در دیدار احمدی نژاد را «بسیار زیانبخش» دانست.تعدادی از اساتید دانشگاه کلمبیا نیز به خاطر این اقدام رئیس دانشگاه کلمبیا، از هیئت ایرانی و دکتر محمود احمدی‌نژاد، عذرخواهی کردند. آرامش تحسین برانگیز دکتر که مورد توجه بسیاری قرار گرفت، تاثیر به سزایی در جذب افکارعمومی داشت .دکتر با آرامش و تسلط فراوان ، انتقادات رئیس دانشگاه کلمبیا را اهانت به شخصیت شنوندگان اعلام کرد و گفت قصد ندارد به این اتهامات پاسخ دهد .او درعوض از اخلاق و مهمان نوازی ایرانیان گفت و از رئیس دانشگاه برای دیدار ازایران دعوت کرد.همین شیوه دکترسبب حیرت بسیاری ازناظران شد . آنگاه او با اشاره «جرم بودن زیر سوال بردن هولوکاست در اروپا» ، آن را مغایر با نفس «آزادی» دانست.

نیویورک سان نوشت: لی بولینجر رییس دانشگاه کلمبیا به قدری توهین آمیز صحبت کرد که دانشجویان دانشگاه کلمبیا به او معترض شدند». ریچارد بتز استاد علوم سیاسی دانشگاه کلمبیا گفته‌است: «عجیب است که کسی را دعوت کنید و قبل از این که او شروع به سخنرانی کند، در قالب چنین جملاتی به او اعتراض کنید»

بزرگترین حماسه ی رسانه ای تاریخ انقلاب : 500 میلیون نفرشاهد در سرتاسرجهان بطور زنده ، سخنرانی دکتراحمدی نژاد رامشاهده کردند

کلیپی بسیار زیبا از حماسه دانشگاه کلمبیا تا استقابل عجیب مردم در کشور های خارجی و سخنان مقام معظم رهبری درباره استکبار ستیزی

محورهای سخنان دکتراحمدی نژاد در سفر سوم به سازمان ملل :

سخنرانی دکتر احمدی نژاد در این سفر محورهای وسیعتری را دربرگرفت. مباحث مربوط به هجوم فرهنگی برای فرو پاشی خانواده . مسابقه تسلیحاتی غرب.و تاکید مجدد بر ناکارآمدی نظام فعلی شورای امنیت و تلاش برای تغییر سیستم آن .و مباحث مربوط به آژانس انرژی هسته ای برای دفاع ازحقوق ملت ایران مورد بررسی قرارگرفت .

- انتقاد از مبانی تفکر مادی و شرح چالش های مهم پیش روی بشریت : تلاش سازمان یافته برای فروپاشی خانواده و کاهش منزلت زن. نقض گسترده حقوق بشر، توسعه تروریسم و اشغالگری. هجمه به فرهنگ های بومی و تحقیر ارزش های ملی ملت ها . گستره فقر، بی سوادی، محرومیت از بهداشت و فاصله فقیر و غنی در جهان. نادیده گرفتن ارزش های متعالی و ترویج فریب و دروغ.نقض قوانین و حقوق بین الملل و نادیه گرفتن تعهدات. گسترش سایه تهدید و مسابقه تسلیحاتی. ناتوانی سازوکارهای بین المللی برای رفع این چالش ها و برپایی صلح و امنیت پایدار
- اشاره به دلایل چالش های عمده جهانی: مناسبات برآمده از جنگ دوم جهانی و روی گردانی قدرت های بزرگ از اخلاق و ارزش های الهی
- تاکید بر ناکارآمدی شورای امنیت بیش از دیگر سازوکارهای بین المللی و در اختیار گرفتن این شورا از سوی قدرت های جهانی
- تاکید بر بازگشت به تعلیمات انبیای الهی به عنوان تنها راه اصلاح پایدار
- اشاره به جنگ سی و سه روزه و سکوت شورای امنیت در مقابل این درگیری میان اسرائیل و حماس و نتیجتا صدور قطع نامه آتش بس از سوی این شورا
- ابزار دانستن سازوکارهای پولی و بانکی در دست قدرت ها
- تاکید بر برادری و دوستی برپایه خداپرستی
- تاکید بر شناخته شدن مجمع عمومی سازمان ملل به عنوان اصلی ترین رکن این سازمان وتاکید بر جایگزینی ساختار جدید در سازمان ملل بر اساس عدالت و دموکراسی
- اشاره به نوع رفتار با موضوع هسته ای ایران به عنوان نمونه آشکار از ناکارآمدی سازو کارهای بین المللی و اندیشه حاکم بر آنها
- تاکید بر اجرای همه تکالیف قانونی و حقوقی از سوی ایران بر طبق وظایفش به عنوان عضوی از آژانس
- تاکید بر بی بهره ماندن ایران از حمایت های آژانس در برخی مقاطع
- اشاره به تلاش قدرت های بزرگ در محروم کردن ایران از حقوق هسته ای خود
- تاکید بر تلاش ایران برای کنار زدن تحمیل های سیاسی و غیر قانونی قدرت های زیاده خواه و اشاره به پیشرفت ایران در عین محدودیت ها
- اشاره به تلاش اخیر آژانس برای بازیابی نقش قانونی خود یعنی حمایت از اعضا
- تشکر و قدردانی از همه دولت ها و ملت هایی که در دوره سخت از حقوق قانونی ایران حمایت کردند
- نصحیت به مزاحمین ملت ایران برای عبرت گرفتن از تاریخ
- تاکید بر وعده حق الهی، پیروزی حق بر باطل و به ارث رسیدن زمین به انسان های صالح

درسال 86 لحن سخن دکتراحمدی نژاد محکم تر ازپیش شد و او برای اولین بار مستکبران را به عبرت گرفتن از تاریخ فراخواند. و درنهایت نابودی دوران اندیشه های مادی و عبور ازگردنه سنگین تاریخی و رسیدن به دوران توحید را بشارت داد.

دانشگاه کلمبیا باخت . احمدی نژاد پیروز شد!

سال 86 و بازتاب حماسه دکتر احمدی نژاد در رسانه ها : احمدى نژاد، آمريکا را مات کرد

* روزنامه روسى: احمدى نژاد، آمريکا را مات کرد
روزنامه اينترنتى راسيسکايا گازيه تا روسى نوشت: احمدى نژاد بدون پرداخت هيچ هزينه اى، بهترين زمان پخش همه کانال هاى تلويزيونى آمريکا را به خود اختصاص داد و با هنرنمايى ماهرانه اش، هر مجرى سياسى و رسانه اى را به حيرت واداشت و با اين اقدام خود، در واقع آمريکا را مات کرد.
* ليبراسيون: احمدى نژاد، ستاره واقعى نشست مجمع عمومى
روزنامه ليبراسيون چاپ پاريس نيز نوشت: درحالى که «نيکلا سارکوزى» سخنان هشدارآميزى مى داد و «جورج بوش» تهديد مى کرد، اما «محمود احمدى نژاد» رئيس جمهورى ايران ستاره واقعى نشست مجمع عمومى سازمان ملل متحد بود.
* رئيس جمهور ايران در کانون توجه مردم نيويورک
روزنامه لوسوار چاپ بروکسل نيز گزارش داد: نيويورک ده ها رئيس جمهور را فراموش کرد و سراپا گوش و چشم شد براى احمدى نژاد.سردبير نشريه اينترنتى موسوم به «نگاه به سازمان ملل متحد» نيز به فاکس نيوز گفت: سخنان احمدى نژاد در سازمان ملل، مخاطبان بسيارى در سراسر جهان دارد.
* افزايش محبوبيت در ميان مردم آمريکا
نظرسنجى ها در آمريکا مؤيد اين مطلب است که محبوبيت احمدى نژاد در ميان مردم آمريکا بشدت افزايش يافته است. بر اساس نظرسنجى مؤسسه ديلى کاس دات کام، ۴۰ درصد آمريکايى ها طرفدار احمدى نژاد هستند.در اين نظرسنجى محبوبيت رؤساى جمهور ايران و آمريکا مورد سنجش قرار گرفته بود که حاکى از افزايش محبوبيت احمدى نژاد بود.
* فاکس نيوز: احمدى نژاد دولت آمريکا را خسته کرده است
مشاور سابق دستگاه آمريکايى اداره کننده عراق در گفت و گو با فاکس نيوز گفت: احمدى نژاد در ايجاد چالش در جامعه و دولت آمريکا بسيار موفق بود و در واقع دولت آمريکا را خسته کرده است.دان سينور افزود: احمدى نژاد به گونه اى اقدام کرد که سفرش به موضوعى درباره آزادى بيان در آمريکا تبديل شود.
* ۲ روى سکه سازمان ملل
يک تحليلگر مقيم آمريکا گفت: ايران و آمريکا ۲ روى يک سکه به نام سازمان ملل هستند.مروان بشاره در گفت و گو با شبکه الجزيره افزود: بوش و سارکوزى رؤساى جمهور آمريکا و فرانسه در سخنرانى هاى خود، سعى کردند صداى شمال و صداى کشورهاى قدرتمند را به گوش همگان برسانند و از طرف ديگر احمدى نژاد و اورتگا رئيس جمهور نيکاراگوئه سعى نمودند بيانگر صداى جنوب باشند و هر يک به طريق خود اين کار را انجام دادند.
* فاجعه اى براى صهيونيست ها
«امنون روينشتاين» وزير پيشين رژيم صهيونيستى در مقاله اى در روزنامه معاريو از سخنرانى احمدى نژاد به عنوان «فاجعه در کلمبيا» ياد کرد.
ايتان گلبوع، يک صهيونيست و کارشناس امور آمريکا در دانشگاه بارايلان با ابراز نگرانى از تأثير سخنرانى احمدى نژاد بر افکار عمومى مردم آمريکا، خواستار مجازات رئيس دانشگاه کلمبيا به دليل ايجاد اين فرصت براى رئيس جمهورى ايران شد.
* خرسندى مردم خاورميانه از سخنان احمدى نژاد
وليد فارض، نويسنده آمريکايى نيز در گفت و گو با فاکس نيوز اذعان کرد: مردم خاورميانه از سخنرانى احمدى نژاد رئيس جمهورى اسلامى ايران در دانشگاه کلمبيا و درس هايى که وى به مردم آمريکا داده است، بسيار خوشحال شدند.روزنامه اينديپندنت چاپ انگليس برخورد توهين آميز و دور از شئون انسانى رئيس دانشگاه کلمبياى آمريکا با رئيس جمهورى اسلامى ايران را تضعيف حق «آزادى بيان» دانست.
* سانسور سخنان رئيس جمهور در رسانه هاى آمريکا
فيليپ گاسو تحليلگر شبکه فرانس ۲۴ نيز از نيويورک گزارش داد: رسانه ها و شبکه هاى تلويزيونى آمريکا اظهارات رئيس جمهور ايران درباره مسائل اساسى يعنى مسأله هسته اى و مسائلى که موجب خشم آمريکا مى شود را سانسور مى کنند.
* طرح کنگره آمريکا براى محدوديت ورود سران برخى کشورها
در پى سخنرانى چالش برانگيز رئيس جمهور ايران در دانشگاه کلمبيا، کنگره اين کشور درصدد برآمدقانونى براى محدود کردن دايره حضور سران کشورهاى مخالف آمريکا در نيويورک تعيين کند.شبکه تلويزيونى فاکس نيوز که اين روزها بشدت مشغول تبليغات ضد ايرانى است، اعلام کرد: قرار است طرحى در کنگره آمريکا مطرح شود که هدف آن جلوگيرى از سفرهاى مخالفان دولت آمريکا به اين کشور است.

بشارتهای پایان دوران اندیشه های مادی و آغاز دوران گرایش به توحید وبازگشت حضرت مسیح و امام زمان عج  درسال 86

درسال 86 علاوه بر فتح قله های بزرگتری از تسخیر افکارعمومی ملت ها و سران کشورها برای اولین بار بشارت بازگشت حضرت مسیح همراه با امام زمان عج به مردم دنیا اعلام شد. و برای بار دوم بشارت  ظهور در تریبون سازمان ملل به گوش انسانهای اهل ایمان رسید .دکتر احمدی نژاد ، درسال 86 درسخنرانی سازمان ملل گفت :

"دوران مناسبات برخاسته از جنگ دوم جهاني و دوران انديشه هاي مادي مبتني بر خودخواهي و سيطره طلبي پايان يافته است. بشر از يك گردنه سنگين تاريخي عبور كرده است و دوران گرايش به توحيد ، پاكي ، مهرورزي ، احترام به ديگران ، عدالت و صلح طلبي واقعي آغاز شده است .دوران تاريكي ها پايان مي پذيرد ، اسيران به خانه هاي خود برمي گردند ، سرزمينهاي اشغالي آزاد مي گردد ، فلسطين و عراق از سلطه اشغالگران آزاد مي شود و مردم اروپا و امريكا از فشار صهيونيستها رهايي خواهند يافت . دولتهاي مهربان و دوستدار انسانها جايگزين دولتهاي خشن و زورگو خواهند شد . كرامت انساني اعاده مي گردد . عطر دل انگيز عدالت منتشر خواهد شد و مردم با محبت و برادري در كنار يكديگر زندگي خواهند كرد .

بدون ترديد موعود امم و مصلح كل و نجات بخش نهايي و آخرين پيك آسماني،به همراه حضرت مسيح و ساير مصلحان ميآيد و همراه همه خداپرستان، عدالت طلبان و مهرورزان، آينده درخشان را برپا و جهان را پر از عدل و زيبايي خواهد كرد. اين وعده خداست و وعده خدا تخلف نمي پذيرد. بياييد ما هم سهمي در تحقق اين همه شكوه و زيبايي داشته باشيم.به اميد آينده روشن بشري و طلوع صبح رهايي و آزادي همه انسانها و محو مظاهر ظلم ، نفرت و خشونت و حاكميت كامل عشق و محبت در سراسر جهان؛آينده اي كه آن را نزديك می بينم."

سفر چهارم .سال 87 .

دعوت به پیام انبیای الهی.بشارت فروریختن پایه های وضع ظالمانه نظام جهان :


در این سال فشار رسانه های دجال ، همچنان حول محور برنامه هسته ای ایران می چرخید .درتمام سفرهای گذشته ، رئیس جمهوری اسلامی ایران توانست دولت آمریکا را به عنوان شیطان بزرگ ، در داخل این کشور به چالش بکشد. سه سفر قبلی رئیس جمهور به آمریکا با یک استراتژی مشخص و دقیق ، برنامه ریزی شده بود تا جمهوری اسلامی از این طریق به اهداف صلح طلبانه خود و ایجاد هبستگی جهانی برسد.طرح ابتکاری برگزاری رفراندوم در سرزمین اشغالی در شرایطی که مردم غزه درمحاصره غذایی و دارویی بودند و کاخ سفید هنوز رویای سازش و صلح عربی را دنبال می کرد . انتقاد شدید از لشکرکشی به عراق و کشتار مردم آن و اشاره به چند برابرشدن تولید موادمخدر در افغانستان و تشریح مناسبت های استعماری حاکم بر آفریقا دراین سفر روشنگری بیشتری را برای افکارعمومی جهان به ارمغان آورد.دکتر احمدی نژاد توانست در این سفرها با این برنامه ریزی دقیق و استراتژی حساب شده، خود را به مردم آمریکا نزدیک کرده و در داخل و به دست مردم این کشور، یقه دولت آمریکا را بگیرد.در سفرچهارم نیز دکتر احمدی نژاد بعد از استقرار در نیویورک با بان کی مون دبیرکل سازمان ملل خطاب به وی گفت:"ریشه مشکلات امروز دنیا را باید در رفتار دولت آمریکا جست و جو کرد." رییس جمهور در جمع ایرانیان مقیم امریکا نیز حاضر شد و گفت: "ملت ایران رابطه داشته باشد اما اگر کسی بخواهد با ملت ایران درگیر شود، این ملت چنان پاسخی خواهد داد که تا ابد پشیمان شوند."در پایان این دیدار نیز ارغوان رضایی تنیسور ایرانی الاصل تیم ملی فرانسه با اهدای راکت های تنیس خود به محمود احمدی نژاد، با وی عکس یادگاری انداخت و دلیل علاقه به دکتررا نشان دادن قدرت ایران و ایستادگی در مقابل زورگویان جهان دانست . دلیلی که دیگر ، میلیونها نفر از مردم ایران وجهان نیز با او هم نظر بودند.

اما این پایان کار سفر چهارم رییس جمهور به آمریکا نبود و احمدی نژاد در جمع تعدادی از دانشجویان آمریکایی، خاخام های ضد صهیونیست، گروه های ضد جنگ امریکا، مدیران ارشد رسانه های معتبر امریکایی و... نیز حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت. از دیگر برنامه های در دستور کار احمدی نژاد طی این سفر، گفت و گوهای تفصیلی و جداگانه با رسانه های مختلف از جمله شبکه رادیویی NPR، روزنامه لس آنجلس تایمز، شبکه خبری پی بی اس، شبکه پاسیفیکا، سی ان ان و... بود.

رییس جمهور طی گفت و گو با شبکه آمریکایی پاسیفیکا، تولیدکنندگان بمب اتمی را عقب ماندگان سیاسی دانست و تاکید کرد:"شروع جنگی جدید به معنای پایان عمر آمریکاست." واین قدم بزرگ دیگری درشکستن هیمنه ی آمریکا و قدرت نظامی او نزد خودش و افکارعمومی جهان بود .

شبکه های تلویزیونی فاکس‌نیوز، سی‌ان‌ان، بی‌بی‌سی و رویترز از جمله رسانه‌هایی بودند که  این سخنرانی را به‌طور زنده پخش و به زبان انگلیسی ترجمه کردند. شبکه اسکای‌نیوز نیز دقایقی از این سخنرانی را پخش کرد.اما از جمله نکات قابل توجه این بود که شبکه تلویزیونی فاکس نیوز سخنرانی محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی‌ایران را در بخش‌هایی که به کشتار مردم عراق و افغانستان و انتقاد وی از عملکرد نیروهای آمریکایی در این کشورها مربوط می‌شد قطع کرد.شبکه تلویزیونی العربیه هم با اندکی تاخیر به پخش مستقیم این سخنرانی و ترجمه آن به زبان عربی اقدام کرد .

روزنامه فیگارو چاپ پاریس هم در شماره دیروز خود نوشت: محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری ایران از تریبون مجمع عمومی‌سازمان ملل متحد انتقاد شدید، طولانی و آتشین خود را بدون ذکر نام اسرائیل نثار آن کرد.(+)باراک اوباما نیز در بیانیه‌ای سخنان محمود احمدی‌نژاد را « وقیحانه و زشت» نامید و ادعا کرد: گذاشتن تریبونی دراختیار رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، برای ابراز چنین نظرات نفرت انگیز و ضد‌یهودی، مایه تأسف و یأس او شده است.ازجمله برنامه های این سفر دیدار رئیس جمهور با رهبران گروههای ضدجنگ و رهبران ضد صهیونیست ، نمایندگان رسانه های آمریکا ، ایرانیان مقیم آمریکا و 300 دانشجوی آمریکایی بود.

نمونه ای از تجلیل امام خامنه ای  مدظله از استکبارستیزی وایستادگی دکتر احمدی نژاد درسال 87:

درطول این سالها امام خامنه ای مد ظله  بارها و بارها دکتر احمدی نژاد را مورد تجلیل و تایید قرارداد و این جمله تنها نمونه ای ازین تجلیل هاست:

"بخش ديگر قضيه اين بود كه قدرتهاى گوناگون، پُررو، متجاوز، زورگو و دنباله‏ها و اقمار بى‏ارزش آنها، ميخواستند حرف خودشان را در اين زمينه بر ملت ايران تحميل كنند. خب، ملت ايران، دولتِ شما و شخص رئيس‏ جمهور، در مقابل اين زورگويى و اين تحميل و اين افزون‏طلبى ايستاديد؛ خداى متعال هم كمك كرد؛ پيش رفتيد. اينها آن بخشها و اجزاء گفتمان عمومى اين دولت است كه براى من اهميت دارد."(منبع)

محورهای سخنرانی سازمان ملل درسفرچهارم :اصلاح ساختارسازمان ملل و آژانس اتمی و تشکیل کیته خلع سلاح جهانی

- تاکید بر در خطر بودن منافع و امنیت ملت ها در آمریکای لاتین از سوی دولت های سلطه گر
- اشاره به وضعیت مردم در گرجستان و مناطق اوستیا و آبخازیا و تحریکات ناتو و برخی قدرت های غربی در این منطقه
- اشاره به ادامه تلاش ها برای مسابقه تسلیحاتی بی پایان و تولید و تکثیر سلاح های اتمی و استقرار سپر موشکی
- تاکید بر مانع تراشی برخی قدرت های زرگو در برابر برنامه هسته ای ایران
- تاکید بر بهره مندی این قدرت ها از سلاح های مرگ بار اتمی
- اشاره به محدودیت های سیاسی و اقتصادی بر ایران و فشار بر آژانس
- تشریح تاکید تلاش قدرت های سلطه گر بر انحصار فن اوری ها و در اختیار داشتن ابزارهای تحمیل
- تاکید بر اینکه ملت ایران اهل گفت و گوست
- ارائه پیشنهاد برای تاسیس کمیته خلع سلاح توسط دولت های مستقل و نظارت بر روند خلع سلاح
- اشاره به فقر و گرسنگی بیش از یک میلیارد نفر از مردم جهان
- تاکید بر بازیچه شدن شخصیت و حقوق مردم امریکا و اروپا توسط عده ای قلیل و فریب کار
- اشاره به در حال شکل گیری بودن یک مقاومت عمومی در برابر زیاده خواهی ها و تجاوزطلبی های زورگویان
- خطاب قرار دادن دولت های توسعه طلب حاکم بر مناسبات جهانی و دعوت از آنها برای روی آوردن به عبودیت و اجرای دستورات خدا
- بشارت فروریختن وضع ظالمانه حاکم برجهان و آغاز تحولات بزرگ.

سال 87 : بشارت فرو ریختن پایه های وضع ظالمانه حاکم برجهان . آغاز تحولات بزرگ . در آستانه تحقق بودن وعده های الهی برای بازگشت امام زمان عج و حضرت مسیح و در دسترس بودن فرصتها:

پايه هاي وضع ظالمانه موجود در حال فروريزي است

درسال 87 بشارت دکتر احمدی نژاد در پایان نطق خود در سازمان ملل به اوج بلندتری رسید .وعده فرو ریختن نظام ظالمانه ی حاکم برجهان بشارتی نیست که به آسانی بتوان آن را نادیده گرفت. کمی بعد ازین بشارت بزرگ شاهد شروع انعکاس اخبار درباره بحرانهای اقتصادی جهانی حاکم بر نظام سرمایه داری بودیم . موجی که هم اکنون نیز در حال گسترش روز افزون است موج بیداری اسلامی و بیداری مردم کشورهای غربی و آرزوی دست یافتن به صلح و امنیت پایدار درقلب همه ملت های جهان .درسال 87 برای اولین بار سخن از در دسترس بودن فرصت هابرای نقش آفرینی هریک ازملت ها در برپایی حکومت جهانی ست . و سازو کارهای عملی این حرکت جهانی به وضوح موردتاکید قرارمی گیرد .دکتر احمدی نژاد برای اولین بار از همه ملت ها و تک تک ما دعوت می کند که سهم مناسبی ازین افتخارتاریخی وعده داده شده الهی برای خود داشته باشیم.

"دوستان من!خوشبختانه فرصتها در دسترس است. به لطف الهي پايه هاي وضع ظالمانه موجود در حال فروريزي است. تحولات بزرگ به نفع انسان و حقوق حقيقي و واقعي او در راه است.آينده طلايي و درخشان در انتظار جامعه بشري است.

جامعه جهاني سرشار از عدالت، دوستي و برادري و رفاه با وصفي كه گفتم دردسترس ما قرار گرفته است. جامعه ا ي كه تحت حاكميت انسان صالح و كامل، موعودهمه پيامبران الهي دوستدار حقيقي انسانها و برپا كننده راستي و عدالت راه زيبايي وعشق را مي پيمايد و از هر ترس و اندوه و يأس و حرماني مبراست. براي ما و درنزديكي ماست. جامعه اي كه پيامبران بزرگ الهي، نوح، ابراهيم، موسي، عيسي و محمد(ص)وعده داد ه اند، در آستانه تحقق است.بياييد دست در دست هم، انديشه مقاومت در برابر بديها و اقليت بدخواهان وحمايت از خوبيها و اكثريت خوبان و مظهر كامل خوبي، موعود اُمم امام عصر (ع) راكه با همراهي حضرت عيسي مسيح )ع( خواهد آمد، گسترش دهيم و متناسب با آنسازوكارهاي عادلانه و انساني براي تنظيم روابط سازنده بين ملتها و دولتها را طراحي و عملياتي نمایيم.
اي خداي بزرگ؛ ياور ملتها را برسان و رنجها و آلام بشر را پايان ببخش و عدالت و زيبايي و عشق را شكوفا كن.
دوستان بياييد در برپايي آن دوران نوراني و وعده داده شده الهي سهمي مناسب داشته باشيم."

سفر پنجم .سال 88 .

دولت دهم .پیشنهاد برپایی نظام نوین در جهان

سفر پنجم دکتراحمدی نژاد به ايالات متحده امريكا یکی از جنجالی ترین سفرهای دکتراحمدی نژاد بود . چرا كه اين سفر به فاصله 99 روز پس از انتخاب مجدد وي توسط اكثريت ملت بعداز انتخابات 40 میلیونی ،رياست‌جمهوري اتفاق مي‌افتاد و فضا سازي‌هاي گسترده رسانه‌هاي غربي و از آن مهم‌تر حمايت‌هاي آشكار سران كشورهاي اروپايي و امريكایی از جريان فتنه در داخل كشور طي اين مدت، به اهميت اين سفر مي‌افزود. بسیاری از تحلیل گران نیز بر این باور بودند که این بار احمدی نژاد نه در مورد هلوکاست یا موجودیت اسرائیل بلکه در مورد حوادث جاری در ایران مورد پرسش قرار می گیرد.دکتر در همین فضا راهی امریکا شد؛ و از نظام نوین برای جهان امروز سخن گفت، بر ضرورت تغییر در مناسبات جهانی تاکید کرد و دوران تحمیل سرمایه داری را پایان یافته دانست. تاثیر دکتر بر رسانه های آمریکا تمام جو سازی های گذشته را نقش برآب کرد و رسانه های دشمن را نفع اهداف آرمانی ملت ایران به جریان در آورد .

دکتراحمدی نژاد در مجموع طي سفر 3 روزه خود به نيويورك با 11 رسانه گفت‌و‌گو كرد و هم چنين ديدار با ايرانيان مقيم امريكا، دانشجويان و اساتيد دانشگاه‌هاي امريكا، رهبران جوامع اسلامي امريكا و... را در دستور كار قرار داد. از سوي ديگر رايزني‌هاي فشرده ديپلماتيك از سوي احمدي‌نژاد در ديدار با دبيركل سازمان ملل و رؤساي جمهور كشورهاي عراق، پاكستان، لبنان، الجزاير، بوليوي، برزيل، نخست‌وزير سريلانكا، وزير امور خارجه عمان، نخست‌وزير تركيه و... در دستور كار وي در حاشيه حضور در شصت و چهارمين نشست سالانه مجمع عمومي سازمان ملل بود.

تحلیل روزنامه واشنگتن پست از سفر پنجم احمدی‌نژاد به امریکا: «احمدی‌نژاد یک نجات‌دهنده انقلابی است و در سه سال اخیر در پیام‌های جالبی این مأموریت خود را اعلام کرده است. وی یک انقلابی واقعی است که خواهان تغییر ساختار موجود نظام جهانی و روابط حاکم بر مناسبات بین‌المللی است و طبیعی است که این موضوع چندان مورد رضایت کشورهای غربی نخواهد بود.»

رئيس جمهور در گفت‌و‌گو با شبكه كانال 2 فرانسه در نيويورك گفت: «ما منتظريم رفتار آقاي اوباما و تغييراتي را كه مطرح كرده است در عمل مشاهده كنيم.»

احمدی نژادموفق شد در هولوکاست تردید ایجادکند.

محورهای سخنرانی سازمان ملل درسال 88:

- تشریح تقابل درجریان مادی و الهی . جمله درخشان : "دو جريان متقابل : يکي بر اساس ترجيح منافع مادي خود بر ديگران، منشا توسعه نابرابري و ستم، فقر و محروميت، تحقير انسانها، تجاوز و اشغالگري و فريب کاري، تسلط بر جهان و تحميل ارادة خود بر ملتها و در نتيجه نااميدي و آينده اي تاريک را در برابر بشريت ودیگری با ايمان به خداي يگانه و در پيروي از تعليمات انبيای الهي، با احترام به کرامت انسانها و با عشق به نوع بشر، درصدد برپايي جهاني سرشار از امنيت، آزادي، رفاه و صلح پايدار مبتني بر عدالت و معنويت براي همگان است"
- تاکید بر اصلاح ساختارسازمان ملل و تبدیل آن به سازمانی کارآمد و مردمی
- ضرورت تغییر مناسبات جهان و تاکید بر حمایت ایران از ایجاد اصلاحات بنیادین در عرصه جهانی:"جهان نيازمند تغييرات بنيادين است"
- ناممکن دانستن ادامه وضع موجود در جهان و قابل قبول نبودن سلطه چند کشور بر شورای امنیت و سازمان ملل
- اجتناب ناپذیر بودن تحول اساسی در وضعیت کنونی جهان ولزوم تغییر اساسی نظری و عملی در ساختارها و روس های موجود در جهان
- اشاره به تاثیر اندیشه های لیبرالیستی و سرمایه داری در جدا کردن انسان از اخلاق
- اشاره به اهمیت اصلاح ساختار شورای امنیت و سلب امتیاز ویژه حق وتو از برخی کشورها
- تاکید بر اعطای حقوق کامل مردم فلسطین و اشاره به پایان یافتن نظام سلطه
- تشریح وضعت نابسامان در مناطق فلسطین .عراق و افغانستان
- تاکید بر اینکه قابل قبول نیست هزینه نظامی برخی دولت ها چند برابر هزینه نظامی کل ملت ها و دولت ها باشد
- اشاره به ریشه مشکلات جهانی؛ دور شدن حاکمان از اخلاق و ارزش های انسانی
- ارائه پیشنهاد برای اصلاح شرایط جهان: اصلاح ساختار سازمان ملل و تبدیل آن به سازمانی بی طرف
- اصلاح ساختارهای اقتصادی و برپایی مناسبات اقتصادی اخلاقی و انسانی
- اصلاح مناسبات سیاسی و بین المللی
- اصلاح ساختارهای فرهنگی و احترام به آداب بومی
- اهتمام برای صیانت از محیط زیست
- تاکید بر نظام نوین جهانی
- اعلام آمادگی از سوی ملت ایران برای برپایی این نظام نوین جهانی و دعوت مردم جهان به پیام انبیای الهی برای برپایی عدالت

نمونه ای از تجلیل های امام خامنه ای  از احمدی نژاد درسال 88 :

استکبارستیزی دراین دولت تشخص پیداکرد.

سیاست خارجی و عملکرد موفق دکتر احمدی نژاد همواره مورد تحسین و تایید امام خامنه ای مدظله  و با راهنمایی و تحت نظر و دعای ایشان  بوده است که دکتراحمدی نژاد توانسته به این موفقیت های شایسته دست پیداکند . ما دراین مبحث نمونه ای ازین تاییدات را برای یاد آوری متذکر می شویم.

" استكبارستيزى - كه معناى ويژه‏ى انقلابى خودش را دارد - در اين دولت تشخص و تميّز پيدا كرد. معناى استكبارستيزى دشمنى كردن با دولتهاى دنيا نيست، معنايش دشمنى كردن با استكبار است. استكبار - از هر دولتى و از هر نظامى سر بزند - آفتِ براى بشريت است. البته امروز امريكا و صهيونيزم مظهر استكبارند؛ ليكن هر جا، هر كس، هر دولتى و هر مجموعه‏اى كه نسبت به ديگران استكبار بورزند، آفتى در جامعه‏ى بشرى و در نظام زندگى انسان به وجود مى‏آورند. ستيزه‏ى با اين حالت هم يك حالت مطلوب اسلامى است. اين هم يكى از خصوصيات اين مجموعه است كه خوشبختانه برجسته است."

 

سال 88 : بشارت به آینده روشن بشریت ، ظهور امام زمان عج وبازگشت حضرت مسیح و دعوت همه انسانها به داشتن سهم مناسب در فراهم کردن مقدمات برپایی عدالت جهانی

درسال 88 این بشارت جنبه های عملی بیشتری را دربردارد و دکتر احمدی نژاد مردم جهان را به فراهم کردن مقدمات بازگشت حضرت مهدی عج دعوت می کند .

"همکاران و دوستان عزيز!

جهان در حال تغيير و تحول است. سرنوشت وعده داده شدة الهي براي بشر، برپايي حيات طيبه انساني است. دوراني خواهد آمد که عدالت همه گير و جها ن شمول مي شود و تک تک انسانها محترم و عزيز شمرده م يشوند. آن گاه است که راه کمال معنوي انسان گشوده و سير او به سوي خدايي شدن و تجلي اسماء الهي محقق م يشود. انسان بايد به نقط هاي برسد که نماد «علم و حکمت « ،» رحمت و رأفت « ،» قسط و عدالت « ،» قدرت و خلاقيت » و «بخشش و لطف » خداوند باشد.اينها همه در ساية حاکميت انسان کامل، آخرين ذخيره خداوند، فرزندي از نسل پيامبر گرامي اسلام يعني حضرت مهدي )عج( محقق خواهد شد.که خواهد آمد و حضرت مسيح ابن مريم -عليهما السلام - و انسانهاي صالح ديگر نيز او را در اين مأموريت بزرگ جهاني همراهي خواهند فرمود و اين همان انديشه انتظار است.انتظار حاکميت خوبيها و حکومت صالح که انديشه جهاني و فطري و ماية اميد ملتها به اصلاح جهان است.آنها خواهند آمد و با کمک انسانهاي مؤمن و صالح، همه آرزوهاي تاريخي بشر براي آزادي، کمال، رشد، امنيت و آرامش، صلح و زيبايي را به همراه خواهند آورد. خواهندآمد تا بساط جنگ و تجاوز را برچينند و همه علم و معنويت و دوستي را به جهان هديه کنند.آري آري، آيندة روشن بشريت در راه است.
دوستان، بياييد در انتظار آن دوران زيبا و در تعهدي جمعي، سهمي مناسب در فراهم کردن بسترها و مقدمات براي ساختن اين آينده برعهده بگيريم. زنده باد عشق و معنويت،زنده باد صلح و امنيت، زنده باد عدالت و آزادي.از همة شما متشکرم."

سفرششم سال 89

فتح بزرگ : پیشنهاد نامگذاری دهه ی حاکمیت مشترک جهانی .

همزمان با آغاز سخنرانی محمود احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل متحد تعدادی از شبکه های بین المللی و منطقه ای با قطع برنامه های عادی خود به صورت زنده به پخش این سخنرانی پرداختند.شبکه های سی ان ان، بی بی سی انگلیسی ، فاکس نیوز ، اسکای نیوز ، فرانس بیست و چهار، بی بی سی عربی، الجزیره انگلیسی، پرس تی وی، العالم و الجزیره عربی به صورت زنده این سخنرانی را پوشش دادند.

با وجود تلاش های گسترده برای مخفی نگه داشتن تاثیر حضور دکتر احمدی نژاد در رسانه ها ، سفرهای دکتراحمدی نژاد به قدری رسانه های جهان را تحت تاثیر خود قرارمی دهد که سبب عصبانیت شبکه های صهیونیستی می شود .جان بولتون سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل که دیدگاه هایی بسیار افراطی علیه ایران دارد، به فاکس نیوز می گوید: «هم اکنون رئیس جمهور ایران در خاک آمریکاست و در داخل خاک کشورمان ما را تهدید می کند. او در نیویورک کاملا احساس امنیت می کند که به راحتی چنین حرف هایی را بر زبان می آورد. او از برنامه هسته ای کشورش مطمئن است و می داند که همچنان ادامه دارد. او اصلا خود را از جانب تحریم ها زیر فشار احساس نمی کند. به نظر من او به این نتیجه رسیده است که احتمال استفاده آمریکا یا اسرائیل از نیروی نظامی علیه برنامه هسته ای کشورش بسیار کاهش یافته است. همه اینها باعث شده است تا او بسیار احساس آرامش کند و به راحتی به حملات لفظی جذاب خود ادامه دهد».

درسال 89 این دومین سفر دکتر احمدی نژاد به نیویورک درسال 89 است .سفراول در اردیبهشت 89 پیام «اصلاح و تكميل N.P.T» به عنوان قدمی دیگربرای رفع قوانین ظالمانه ازجهان بود. دکتر در سخنرانی خود در اجلاس گفت: «اين پيمان بايد به D.N.P.T تغيير يابد و خلع سلاح در محور مأموريت‌هاي آن و با سازوكارهاي روشن، الزام آور، مؤثر و با تضمين‌هاي مطمئن بين‌المللي تعبيه شود.» و درشهریور 89 سفر دکتراحمدی نژاد موج جدیدی از مطالبات بین المللی برای اصلاح ساختارحاکم برجهان و روشنگری افکارعمومی را ایجاد کرد .

سخنان دکتر احمدی نژاد بارتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و خارجی داشت.

خبرگزاري 'يونايتدپرس' در گزارشي با عنوان 'احمدي نژاد نسبت به حمله به ايران هشدار داد'، نوشت :محمود احمدي نژاد رييس جمهور ايران روز سه شنبه گفت كه درصورت حمله به ايران،آمريكا با يك پاسخ نظامي بي سابقه روبه رو خواهد شد.
روزنامه 'نيويورك تايمز' نيز در گزارشي با عنوان احمدي نژاد پرونده ايران را قانوني اعلام كرد، نوشت: رييس جمهور ايران در گفت وگو با خبرنگاران گفت كه ايران براي سابقه اش در زمينه همكاري با بازرسان هسته اي نبايد كمتر از مدال طلا بگيرد.
شبكه خبري سي ان ان هم در گزارشي نوشت: محمود احمدي نژاد روز سه شنبه درنشست مجمع عمومي سازمان ملل گفت كه سرمايه داري عامل اصلي مشكلات جهان است.
شبكه خبري اي بي سي نيزدر گزارشي داد:احمدي نژاد به شدت به سرمايه داري حمله كرد. او سرمايه داري را عامل فقر در جهان مي داند.
روزنامه 'لس آنجلس تايمز' هم در گزارشي نوشت :احمدي نژاد مي گويد كه احتمال خوبي براي از سر گرفتن گفت وگوها بر سر برنامه هسته اي ايران وجود دارد.
'فاكس نيوز' نيز اشاره دارد احمدي نژاد اوايل سخنراني خود را به صحبت عليه عقايد غيرانساني و فاسد كه با مديريت خشن همراه شده اختصاص داد و بعد تصميم گيريهاي سازمانهاي بين المللي را مورد انتقاد قرار داد.
شبكه خبري 'سي بي اس' نوشت : احمدي نژاد سرمايه داري ليبرال را عامل رنج جهان دانست.

فاکس نیوز شبکه نزدیک به کاخ سفید حضور ۱۵۹ هیئت در زمان سخنرانی دکتر احمدی نژاد را شکست تحریم ها علیه ایران خواند.

 

منابع خبري روسيه دهها گزارش درباره مصاحبه هاي دكتر 'محمود احمدي نژاد' رييس جمهوري ايران با خبرگزاريها و شبكه هاي تلويزيوني منتشر كردند كه نشانگر توجه خاص آنها به رييس جمهوري ايران و مواضع وي است.دکتر در مصاحبه با يك شبكه تلويزيوني روسي، با ناتوان خواندن آمريكا و رژيم صهيونيستي براي كاربرد زور عليه ايران گفت: شرايط كنوني و وضعيت خاورميانه اجازه آغاز چنين اقدامي را نمي دهد.
ايتارتاس روز گذشته نوشت: 'محمود احمدي نژاد' رييس جمهوري اسلامي ايران كه براي شركت در نشست مجمع عمومي سازمان ملل در نيويورك بسر مي برد، در گفت و گو با خبرگزاري 'آسوشيتدپرس' اعلام كرد كه ايران در پي دستيابي به سلاح هسته اي نيست و خواهان عاري شدن جهان از سلاحهاي اتمي مي باشد.
روزنامه اينترنتي روسي 'وزگلياد' هم در گزارشي به نقل از رييس جمهوري ايران اعلام كرد: ايران خواهان آن است كه زرادخانه هاي اتمي در جهان نابود شود.
'گازتا' روزنامه اينترنتي ديگر روسيه نيز به نقل از اظهارات رييس جمهوري ايران در مصاحبه با 'آسوشيتدپرس' نوشت: احمدي نژاد اطمينان دارد كه آينده به ايران تعلق دارد و آمريكا ناچار به پذيرفتن اين واقعيت است كه ايران در جهان نقش مهمي را ايفاء مي كند.


شبكه تلويزيوني سي ان ان از حدود يك هفته پيش از سفر دکتر و هر روز چندبار زمان پخش برنامه سومين مصاحبه لري كينگ با محمود احمدي نژاد را براي مخاطبان خود اعلام و آن را به عنوان يكي از برنامه هاي ويژه خود معرفي کرد.طبق اذعان رسانه هاي غربي، نه تنها اين مجري مجرب سي ان ان، بلكه هيچ يك از ديگر خبرنگاران و روزنامه نگاران غربي و آمريكايي تاكنون موفق به انجام مصاحبه اي كه باب ميل كاخ سفيد و صهيونيست ها باشد نشده اند و رييس جمهوري ايران هميشه برنده اصلي اين مصاحبه ها بوده است.
خبرگزاري هاي غربي از سازمان ملل گزارش دادند : رييس جمهور ايران روز سه شنبه شكست نظام سرمايه داري را پيش بيني كرد و شركتهاي بزرگ جهاني را مسوول رنج ميليونها نفر دانست.

خبرگزاري آسوشيتدپرس در اين خصوص گزارش داد : احمدي نژاد در سخنراني خود براي مجمع عمومي 192 عضوي، سرمايه داري را هدف گرفت و خواستار تغيير بنيادين در مجامع تصميم گيري 'غيردمكراتيك و نامنصف' جهاني شد، مجامعي كه زير سلطه آمريكا و ديگر قدرتهاي غربي هستند.

رييس جمهور ايران در سخنراني كوتاه خود گفت 'اعتقاد محكم دارم كه در هزاره جديد، ما بايد به تفكر و رويكرد الهي بازگرديم ... كه مبتني بر فطرت عدالت جوي بشر و جهان بيني توحيدي است ... .'خبرگزاري رويترز نيز گزارش داد :‌ محمود احمدي نژاد روز سه شنبه در جلسه مجمع عمومي سازمان ملل درمورد فقر گفت كه سرمايه داري در آستانه مرگ است و زمان آن فرا رسيده كه نظام اقتصادي جديدي حاكم شود.

درحالی که پیش از سفر رئیس جمهوربعضی رسانه های صهیونیستی طرح هایی را برای نیفتادن خبرنگاران و رسانه ها دربازی احمدی نژاد ذکرکرده بودند بعد از سفردکتراحمدی نژاد اعتراف کردندکه دربازی احمدی نژاد گرفتارشده اند!

CNN : نقشه بازی احمدی نژاد درست کار کرد!

در این میان برخی از رسانه‌ها با اشاره به مهارت و زیرکی احمدی‌نژاد تأکید کرده‌اند که احمدی‌نژاد در رویارویی با خبرنگاران استاد است‏ و در پاسخگویی به سؤالات جهت‌دار آنان مثل ماهی لیز و لغزنده است و از دام این گونه پرسش‌ها به راحتی فرار می‌کند‏. ‏(+)

رسانه هاي جنوب شرق آسيا نيز با مطالبي با مضمون اينكه اعلام احمدي نژاد درسازمان ملل مبنی بر مرگ نظام سرمايه داري غرب ، اظهارات دکتر احمدی نژاد را بازتاب دادند.
روزنامه مالزيايي استار روز چهارشنبه با بازتاب سخنان رييس جمهوري ايران در سازمان ملل از قول وي نوشت: مرگ سرمايه داري فرا رسيده است.
روزنامه استار چاپ مالزي،نوشت: رييس جمهوري ايران كه درخصوص فقر در جهان سخن مي گفت، افزود: سرمايه داري غربي در ورطه نابودي قرار گرفته و زمان استقرار سيستم هاي جديد اقتصادي فرا رسيده است.

تصویر صفحه‌ی نخست سایت msn :

درهنگام اشاره به 11 سپتامبر آمریکا خارج می شود.احمدی نژاد برای تحقیق در مورد ۱۱ سپتامبر فراخوان داد.

الشرق الاوسط: احمدي نژاد ستاره نيويورک بود

به نوشته روزنامه استار، احمدي نژاد ساختار غير دمكراتيك و حكومت هاي غير عادلانه در نهادهاي تصميم گير در سطح بين المللي در بخش هاي اقتصادي و سياسي را ريشه بسياري از چالش هايي دانست كه در حال حاضر بشريت با آن روبرو است.

تارنماي دويچه وله (صداي آلمان) نوشت: ايران هم تراز آمريكا يك قدرت جهاني است دويچه وله افزود: به گفته احمدي ‌نژاد ايران و آمريكا دو قدرت بزرگ جهاني هستند، ايران از نظر رشد علمي در دنيا اول است، بورس اين كشور جزء فعال ‌ترين بورس ‌ها است و آزادي هاي زيادي در ايران وجود دارد.
مطبوعات كويت نيز سخنان و اظهارات دکتر در ديدار با خبرنگاران آمريكايي و سخنراني وي در سازمان ملل را بازتاب دادند.روزنامه السياسه چاپ كويت در مطلبي به نقل از رئيس جمهور كشورمان نوشت: اعلام جنگ با امريكا جدي و بدون مرز خواهد بود.

الراي ديگر روزنامه چاپ كويت نيز نوشت: گام نخست آمريكا در ارتباط روابط خود با ايران بايد تغيير موضع آن كشور باشد و تا زمانيكه براي سلطه بر خاورميانه و ايران تلاش مي كند،مشكل ميان تهران و واشنگتن وجود دارد و راه حلي پيدا نخواهد شد.
القبس ديگر روزنامه كويتي نيز در گزارشي با اشاره به حواشي حضور رئيس جمهور كشورمان در اجلاس مجمع عمومي سازمان ملل متحد نوشت: هتل محل اقامت رئيس جمهور ايران از تدابير امنيتي فوق العاده اي براي مهمانان ايراني برخوردار است.اين روزنامه در ادامه به نقل از روزنامه نيويورك تايمز نوشت: رئيس جمهوري ايران بعد از باراك اوباما رئيس جمهوري آمريكا از بالاترين سطح حفاظت و امنيت برخوردار است.

نشريه فرانسوي لوپوئن نيز با اشاره به سخنان رئيس جمهور كشورمان نوشت: احمدي نژاد اعلام كرده كه سرمايه داري به پايان رسيده است.به نوشته اين روزنامه، احمدي نژاد در مقر سازمان ملل صراحتا اعلام كرد كه كاپيتاليسم مرده است و بايد تغييراتي در ساختار اقتصادي جهان ايجاد شود.
اين روزنامه به نقل از رئيس جمهور كشورمان در ادامه افزود: نظام سرمايه داري و سلطه طلبي به پايان خود رسيده است.
پايگاه خبري شبكه الجزيره يادآور شد كه وي مذاكره ايران و آمريكا بر مبناي احترام و عدالت را خواستار شد؛ اين پايگاه به نقل از روزنامه 'وال استريت ژورنال'نوشت: احمدي نژاد اين بار در سخنان خود به حماس و سياستهاي آمريكا اشاره اي نكرد.
خبرگزاري آلمان نيز به اين نكته اشاره كرد كه 'محمود احمدي نژاد'، رئيس جمهور ايران در ديدار با اساتيد و دانشجويان از طريق ويدئو كنفرانس، تاكيد كرد: بازگشت روابط ايران و آمريكا كه دشمن سياسي اصلي ايران محسوب مي شود، دشوار نيست.

صفحه‌ی نخست اخبار سایت فاکس نیوز: باور نکردنی (باورکردنی در سازمان ملل) در هنگام توهین پراکنی های احمدی نژاد درباره‌ی 11 سپتامبر کف زدند.احمدی نژاد هرچه در دلش بود را در مورد ۱۱سپتامبر گفت و مورد تشویق قرار گرفت.

خبرگزاري فرانسه نيز با پوشش خبر گفت و گوي رئيس جمهور ايران با دانشجويان آمريكايي به اين نكته اشاره كرد كه احمدي نژاد تبادل سفير ميان ايران و آمريكا پس از 30 سال از قطع روابط ديپلماتيك را در صورتيكه واشنگتن به مردم ايران احترام بگذارد، ممكن دانست.
روزنامه فرامنطقه اي 'الشرق الاوسط' نيز سخنراني رئيس جمهوري ايران درباره اهداف توسعه هزاره را در صدر اخبار خود قرار داده و يادآور شد كه احمدي نژاد خواستار ايجاد هزاره اي جديد بر پايه انديشه الهي شد.
روزنامه 'الحيات' نيز به ديدار رئيس جمهور ايران با رسانه هاي جمعي آمريكا اشاره كرد و نوشت: 'احمدي نژاد بار ديگر به آمريكا هشدار داد كه هرگونه جنگي عليه ايران بدون مرز خواهد بود.'
روزنامه 'الاتحاد' امارات نيز با اشاره به ديدار احمدي نژاد با مسوولان رسانه هاي آمريكا در نيويورك نوشت: احمدي نژاد از آمريكا خواست در امور داخلي ايران مداخله نكند و موضع خود را در برابر ايران تغيير دهد.

فرید زکریا تحلیل گر سی ان ان می گوید:باز هم احمدی نژاد توانست با سخنرانی زیرکا نه ی خود اهداف خود وایران را مطرح کند و قدرت خود را نشان دهد.

محورهای سخنرانی سازمان ملل درسال 89 :

ابتکارجالب بلند کردن قران و کتاب مقدس و پیشنهاد سال مدیریت مشترک جهانی :

یکی از مهمترین محورهای سخنرانی دکتر احمدی نژاد پیشنهاد سال مدیریت مشترک جهانی در سازمان ملل بود . پیشنهادی که عملی شدن آن ، می تواند درجهت بدست گرفتن حکومت جهانی امام زمان عج نقش آفرین و کلیدی باشد. در دست گرفتن کتاب مقدس و قرآن کریم نیز از ابتکارات جالبی بود که پاسخ مظلومانه و الهی به حادثه شوم آتش زدن قرآن کریم بود و دل مومنان و مسلمانان را به درد آورده بود و بازتاب گسترده ای در شبکه های رسانه ای جهان داشت . همین ابتکار ، سبب تبدیل تهدید جدید دشمنان بشریت به فرصتی برای احترام متقابل میان ادیان الهی و مومنان حقیقی شد .


دیگر محورهای سخنرانی دکتر احمدی نژاد شامل موارد زیر بود :

- سیل پاکستان و لزوم امداد رسانی
- پایان یافتن نظام سرمایه داری و مدیریت جهانی موجود و عوامل اصلی آن عامل نگرشها و اعتقادات ماموریت الهی پیامبران و بررسی ریشه مشکلات بشر یعنی قطع ارتباط انسان با آسمان
- اصالت غرایز انسانی به جای اصالت حقیقت انسان پرستش سرماهی و سلطه به جای یگانه پرستی و در نتیجه ایجاد برده داری ,اشغال سرزمینها قتل عام و تحقیر مردم بومی تروریسم, مواد مخدر, تولید و انباشت سلاح های اتمی میکروبی و شیمیایی
- کالبد شکافی مدیریت جهانی و ساختار حاکم بین المللی با سه رویداد : حادثه 11 سپتامبر و به تبع آن لشکرکشی به افغانستان و عراق
- پیشنهاد تشکیل يك گروه حقيقت ياب مستقل تعيين نمايد برای حادثه 11 سپتامبر
- پيشنهاد روشن بازگشت آوارگان فلسطيني به سرزمين خويش و مراجعه به آراء عمومي همه مردم فلسطين براي اعمال حاكميت و تعيين نوع حكومت

- پیشنهاد اعلام سال 2011 سال خلع سلاح اتمي
- ابتکارجالب روی دست گرفتن قرآن کریم و کتاب مقدس درپاسخ به ماجرای شنیع قرآن سوزی درآمریکا و دعوت به احترام به کتاب مقدس و قرآن کریم.

- ناکارآمدی اندیشه سرمایه داری و مدیریت بین المللی و ساختارهای موجودو درخواست برای تغییر اساسی واجرای عدالت در مناسبات جهانی
- پیشنهاد اصلاح ساختار سازمان ملل جهت مشارکت سازنده و فعال همه ی دولتها و ملتهای مستقل در مدیریت جهانی مشارکت سازنده و فعال و لغو امتیاز وتو واصلاح و نهایی کردن ساختار سازمان ملل طی یکسال و در نشستی فوق العاده
- تاکید بر بیانیه تهران و ناکار امد بودن فشار بر ایران و گفتگو بر پایه احترام و عدالت
- پیشنهاد برگزاری کرسی مناظرات آزاد در صحن مجمع

بشارت سال 89:

معرفی نسبت مادری و پدری امام زمان ارواحنا فداه و استقبال از امام زمان عج

درسال 89 دعوت بزرگی درسخنرانی سازمان ملل دکتر احمدی نژاد وجود دارد .اول معرفی ویژه منجی کل به تمامی مردم دنیا بود. دکتر احمدی نژاد این بار با نام بردن از نسب پدری و مادری حضرت قائم(عج) عملا مخاطبین خود از سراسر جهان رابه طور مشخص با امام زمان ارواحنا فداه آشنا کرد. اگردرسالهای گذشته ، با کلماتی مانند : انسان کامل . منجی جهان . مصلح کل . انسان عاشق انسان و ...از امام زمان یاد می شد ، امسال برای اولین بار به طور خاص امام زمان عج با نسب مادری و پدری خود به مردم جهان معرفی شد . این معرفی از آن جهت مهم است که مادر امام زمان عج ، دختر امپراطور روم و از تبار حواریون خاص حضرت مسیح است و همین قرابت و آشنایی می تواند منشا گرایش دلهای بسیاری از مومنین مسیحی به دعوت امام زمان ارواحنا فداه باشد . همانگونه که درروایات بعد از ظهور هم از گرویدن مسیحیان مومن به امام زمان عج خبرداده شده است . آشنایی افکارعمومی مردم جهان با این حقیقت خود گامی موثر و مهم و بشارتی روشن است  .و نکته دوم بکاربردن کلمه استقبال بود .

سیر سخنرانی های سازمان ملل از ابتداتاکنون چنین بوده است :

امام خامنه ای  مدظله ، از انقلاب نورانی ملت ایران و لزوم اجرای عدالت درجهان می گوید و سیر حرکت دنبال شده در 5 سال گذشته درسخنرانی های سازمان ملل دکتر احمدی نژاد چنین بوده است :

سال اول دعابرای فرج و ظهور و طلب عدالت

سال دوم بشارت پایان عبور از گردنه نظام مادی ،

سال سوم بشارت فروریختن نظام مادی و نزدیک بودن بازگشت مسیح و امام عصر عج ،

سال چهارم تلاش برای زمینه سازی برای ظهورو فراهم کردن مقدمات اجرای عدالت و صلح جهانی ،

سال پنجم  تلاش برای داشتن سهم از یاری جریان حق درآستانه تحقق ظهور

سال ششم و انشالله سال آخرهجران : معرفی نسب امام زمان عج و سخن از استقبال از امام زمان عج .

سال گذشته دکتر احمدی نژاد بشارتی بزرگ را اعلام کرد وقتی که فرمود: " شايسته است دست در دست يكديگر و با تلاش براي عدالت به استقبال آنان برويم". یقینا دعوت به استقبال از امام زمان اوراحنا فداه ، مطلب کوچکی نیست چرا که مسئله ، مسئله استقبال از قطب عالم امکان ارواحنا فداه ست و حرفی نیست که هر کس بتواند به این وضوح آن را بیان کند . آن هم در یک جمع بین المللی که همه نوع مخاطب عمومی دارد . دوما اینکه درسالهای قبل سخن از زمینه سازی برای ظهور و فراهم کردن مقدمات و داشتن سهم از یاری جریان حق بود اما امسال دکتر احمدی نژاد می گوید " به استقبال برویم". این یعنی نوید به سر رسیدن پایان انتظار و بسیار نزدیک بودن چرا که باید به فکر استقبال از یار بود!"

"اين وعده خداوند است كه زمين به پاكان و صالحان به ارث خواهد رسيد و انسانهاي رها شده از اسارت خودخواهيها ، مديريت جهان را بر عهده مي‌گيرند و آن‌گاه اثري از غم ، تبعيض ، فقر ، ناامني و تجاوز نمي‌ماند و روزگار شادي حقيقي بشر و شكوفايي حقيقت خداگونگي انسان فرا مي‌رسد .

- همه عدالت‌خواهان و آزادگان منتظر بوده‌اند و به اين دوران شكوهمند وعده داده‌اند .
- انسان كامل ، عبد مخلص خدا و عاشق صادق انسان كه پدر گرامي‌اش از تبار پيامبر عزيز اسلام و مادر گرامي‌اش از تبار امت مسيح است به همراه عيسي بن مريم و ديگر صالحان در انتظار هستند تا در تحقق آن دوران درخشان بيايند و همه بشريت را ياري كنند.

- شايسته است دست در دست يكديگر و با تلاش براي عدالت به استقبال آنان برويم."

اما بشارت روشن دیگری نیز درمصاحبه با شبکه صهیونیستی فاکس نیوز توسط دکتر احمدی نژادمطرح شد . پیامی که بشارتی برای مومنان بود و مایه ترس و انذاری بزرگ برای مستکبران . دکتر احمدی نژاد گفت : "مهدی موعود بسیار زودتراز زمانی که همه فکرش را می کنند خواهد آمد ."

نمونه هایی از بیانات علماو اقشارمختلف مردم درباره سخنرانی های سازمان ملل دکتراحمدی نژاد

آيت‌الله بهجت ( ره ): ،جلسه احمدي نژاد در سازمان ملل را اعتلاي اسلام مي دانست.

سخنگوي دولت ، دکترالهام گفت: مرحوم آيت الله بهجت در ديدار رئيس جمهور با ايشان تحليلي را در خصوص بحث هاي سياسي و استعمار انگليس مطرح كردند و ترفندهاي استعماري و استكباري را بيان كردند و از آن جلسه سازمان ملل احمدي نژاد كه اولين جلسه بود، به اعتلاي نام اسلام و امام زمان ياد كردند و از آن ابراز خرسندي داشتند.(+)

ایت الله بهجت( ره ):جلسه احمدي نژاد در سازمان ملل : اعتلاي اسلام

آيت‌الله ابوالقاسم خزعلي : "ديشب احمدي‌نژاد در سازمان ملل به صهيونيسم و پشتيبان او آمريكا، حمله كرد كه در گذشته انجام اين كار براي هيچ كس باورپذير نبود./در زمان طاغوت، شاه ايران در حالي دست ملكه انگليس را مي‌بوسيد كه او حتي به شاه نگاه هم نمي‌كرد اما ديديم كه شب گذشته رئيس جمهور ايران با عزت و اقتدار همه جهانيان را به عشق، سازندگي، ايمان و خدمت به انسان‌ها دعوت كرد. اگر رئيس جمهور نتوانست در شب گذشته در مراسم احيا حضور يافته و قرآن به سر بگيرد، ولي همين سخنراني عزتمند، براي او كافي بود"

مرحوم آيت الله مشکيني:حاضرم تمام عبادت هايم را بدهم تا ثواب دعاي فرج خواندن احمدي نژاد در سازمان ملل را بگيرم.

آيت الله نوري همداني: احمدي نژاد در نيويورك ديپلماسي بسيار قوي نظام را به جهان عرضه كرد.

آيت الله مبشر کاشاني:از اينکه دعاي فرج در سازمان ملل خوانده شد شادم.

حضرت آيت الله نوري همداني، با عالي توصيف کردن سخنان شجاعانه رييس جمهور در سازمان ملل متحد، تاکيد کرد: بايد در برابر دشمنان و استکبار جهاني اين گونه ايستادگي کرد و سخن گفت.(+)

ايت الله نوري‌ همداني: احمدي نژاد در سازمان ملل دشمن را به هراس درآورد.(+)

آيت الله مقتدايي: سخنان رئيس جمهور نشانه قدرت نظام است.(+)

 

حجت‌الاسلام میر‌احمدرضا حاجتی:ایران اسلامی از رئیس جمهور متفکر و شجاعی برخوردار است که در قلب آمریکا و در کنار برج‌‌های دوقلو، از حادثه ۱۱ سپتامبر پرده بر می‌دارد و با شجاعت تمام نظام و سلطه و آمریکا را در این اتفاق دخیل می‌داند.(+)

سردار نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور : سخنراني رئيس جمهور ايران اسلامي در سازمان ملل لرزه بر اندام مستكبران انداخت.
تمام تلاش دشمنان با وجود در اختيار داشتن رسانه هاي متعدد بر اين بود كه پيام سخنراني احمدي نژاد به گوش جهانيان نرسد،‌ اما اين تلاش دشمنان محقق نشد.

عضو کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس در گفت‌وگو با برنا:پيشنهاد رييس جمهور، آمريکا را خلع سلاح سياسي کرد.

بيانيه سازمان بسيج اساتيد دانشگاه‌هاي كشور :تاثير عميق مواضع منطقي و شجاعاه رئيس جمهور محترم در برنامه‌هاي گوناگون به ويژه سخنراني در صحن عمومي سازمان ملل با حضور بيش از يكصد و پنجاه هيئت نمايندگي كشورها نشانگر اين واقعيت است كه ملت قهرمان ايران همه دل دادگان انقلاب اسلامي در سرتاسر جهان شاهد به ثمر نشستن درخت تنومند انقلاب اسلامي هستند كه هزاران شهيد خون پاك خود را نثار آن كرده‌اند.

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي:طرح ابهامات واقعه يازده سپتامبر در نيويورک شجاعانه بود

معاون امور بين الملل حزب موتلفه اسلامي: ايجاد چالش در مورد 11سپتامبر مهمترين دستاورد سفر رئيس جمهور بود.به نظر مي رسد دستاوردهاي اين سفر نسبت با وجود تبليغات منفي که آمريکايي ها عليه ايران مي کردند نسبت به سفرهاي پيشين بسيار چشمگيرتر باشد.

طي نامه اي؛197 نماينده ملت از مواضع مقتدرانه رئيس جمهور در سازمان ملل قدرداني کردند.

سفير اسبق ايران در مکزيک: نحوه طرح مسائل توسط احمدي نژاد در نيويورک به گونه اي بوده که هم سکوت و هم اعتراض غرب هر دو به نفع ايران و به ضرر آنها تمام شد زيرا اين نمونه اي از تاثير کلام حق است که راه خود را مي گشايد.

نماينده دامغان در مجلس: رئيس جمهور توانست با صلابت و قاطعيت پيام ملت ايران را به دنيا ابلاغ کند و به افشاي جنايات استکبار جهاني و بلايي که آمريکا و متحدانش بر سر ملت هاي مستقل آورده اند، بپردازد.اظهارات مستدل رئيس جمهور در قلب آمريکا، کاخ سفيد را دچار زلزله کرد و آنقدر براي شخص اوباما گران و سخت بود که وي به صورت غيرمتعارف و سراسيمه درصدد دفاع و انحراف افکار عمومي از موضوع بر آمد.

مسیر فتح قله ها و بشارتهای روشن :


ظهور مانند طلوع است و نمادهای این طلوع ، روشنگری هایی ست که به مرور زمان افق فکر مردم راروشن می کند. سخنرانی امام خامنه ای درسال 1366 درسازمان ملل با تشریح اهداف انبیای الهی و انقلاب اسلامی ایران شروع شد و امروز به نقطه ای رسیده ایم که پیام رئیس جمهورایران بشارت بزرگ برقراری حکومت جهانی امام زمان عج را به گوش جهانیان می رساند.

دلاوری دکتر احمدی نژاد در عرصه رسانه و تسخیر افکارعمومی ، به در هم ريختن رسانه هاي دشمن در خانه خودشان منجرشده است . استفاده بهينه از زمان و هزینه ، داشتن برنامه هاي مختلف با نخبگان و دانشگاهيان و گروههاي ضد جنگ و ضد صهيونيست ،حمله به صهيونيسم و اسرائيل از درون مهمترين پايگاه آنها و با هزینه خودشان ، دعوت به حق و خداپرستي و طرح دعوت انبياء در سرزمين كفر ، به چالش كشيدن استكبار و صهيونيسم از سازمان ملل و تحركات منفعلانه دشمنان در اجير كردن افرادي براي حمله رسانه اي به دكتر ، معرفي منجي عالم بشريت به جهانيان ، استفاده از تريبون سازمان ملل براي شناساندن ملت ايران و انقلاب ايران در زماني كه انقلاب در بايكوت خبري و تهاجم رسانه اي قرار دارد ، استفاده از تريبون سازمان ملل براي تشريح درست موضوع هسته اي ايران صحبتهاي منفعلانه دشمنان از اين حماسه ها و اعتراف به شكست ، طرح ايده هاي ناب براي به حركت در آوردن و يكپارچه كردن مستضعفان و مسلمانان در مقابل با مستكبران مانند برداشتن حق وتو ، خلع سلاح هسته اي و ... ديدارهاي فشرده ديپلماتيك براي رسيدن به اهداف گوناگون ، ترسيم چهره واقعي اسلام در زماني كه دشمنان سعي در اجراي پروژه اسلام هراسي دارند و درنهایت دادن بشارت ظهور به مسلمانان و مستضعفان در سازمان ملل همه همه نشانه های روشنی از نزدیک شدن به قله های فتح و ظفر نهایی ست .

قله هایی که اما م خامنه ای همراه با ملت غیور ایران آن را فتح خواهند کردو پرچم پرافتخار عدالت و خداپرستی را بر بالاترین قله های آن به اهتزاز در خواهند آورد .موج نوراني نام و ياد منجي عالم بشريت و بشارت ظهورش بوسيله دکتر احمدی نژاد از درون قلمرو شياطين قلبها را غرق در شادي و نور كرده و عقلها را به تفكر وا داشته است.
اگر موسي با عصاي خود هيبت فرعونيان را شكست و اگر ابراهيم با اراده الهي بت هاي كوچك و بزرگ نمروديان را فرو ريخت ، اينك مردي از نسل خميني كه در وصفشان فرموده اند چون پاره هاي فولادند ، درحال نابود كردن بتهاي گوناگون شياطين با اعجاز كلام است. واین طلیعه ی روشنایی ظهور فرزند فاطمه س ، حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداه است.

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر....

واجعلنا من خیرانصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه .

اللهم ارني الطلعة الرشيده و الغرة الحميده

صلح و آرامش پایدار درجهان فقط مبتنی بر عدالت، معنویت، اخلاق، مهرورزی وحفظ کرامت انسانی ممکن است

.................

- این مقاله که در سالهای گذشته نگاشته شده بود با اندکی ویرایش منتشر شد

- امیدواریم که رئیس جمهور محترم آقای روحانی نیز این روند عزتمندانه در سازمان ملل را ادامه دهد و خدای ناکرده با اقدامات و بیانات نابجا موجبات خدشه در گفتمان انقلاب اسلامی و عزت روزافزون ملت بزرگ ایران را فراهم نسازد.

 

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #422 طریق القدس 1393-08-11 00:07
پیاده روی در مشهد مقدس از میدان بیت المقدس تا میدان بسیج / از طوس به قدس کاروان می رانیم…
گزارش تصویری از ادامه پیاده روی در مشهد مقدس در ماه محرم الحرام از میدان بیت المقدس (فلکه آب) تا میدان بسیج (فلکه برق) و بازگشت به حرم امام رضا (علیه السلام)

یادآوری : علاقه مندان به حضور در کاروان "الی بیت المقدس" می توانند با ارسال عبارت "القدس لنا" همراه با نام و نام خانوادگی خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۴۱۸ و یا از طریق پست الکترونیکی (ایمیل) و یا به وسیله تماس با شماره های ۰۹۱۹۱۴۸۹۲۹۶ و ۰۹۱۹۱۵۸۸۷۴۴ و ۰۹۱۲۷۴۶۸۳۳۰ اعلام حضور و کسب اطلاع کنند.


دوستانی که در شبکه های اجتماعی موبایلی همچون واتس اپ حضور دارند با ارسال نام و نام خانوادگی خود به واتس اپ شماره ۰۹۱۲۷۴۶۸۳۳۰ در شبکه خبری واتس اپ این سایت عضو شوند ، ضمنا صفحه ما در شبکه اجتماعی اینستاگرام yazahra1418 می باشد.


ادامه اخبار در سایت یاران خراسانی:
yaran57.com








نقل قول کردن
0 #421 aalavi 1393-08-11 00:07
akhe in mard age agl dasht to kharej darbareye yaran emam zaman on tor harf nemizad.va mamlekato ham zad kharab kard
نقل قول کردن
0 #420 میهمان 1393-07-12 08:23
الله اکبر الله اکبر
یک سخنرانی بسیار مهم از آیت الله حائری شیرازی درباره ظهور به مدت 10 دقیقه در وبلاگ عصر ظهور قرار داده شده و به قول مدیر وبلاگ موقع گوش دادن، تکبیر یادتان نرود. اگر اشکی جاری شد که می شود ما و دست اندرکاران وبلاگ عصر ظهور را از دعای خیر محروم نکنید
asredidar.mihanblog.com
بالاخره بعد از مدتها یک سخنرانی زیبا و امید آفرین درباره ظهور گوش کردم
نقل قول کردن
0 #419 یا اباصالح 1393-07-07 20:06
رایحه ظهور - چرا "یمن" برای شیعیان اهمیت دارد؟ راز وحشت دشمنان از تحولات یمن - u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1213-2014-09-29-04-37-56.html
پست جدید
نقل قول کردن
0 #418 حسنی 1393-07-07 19:14
به نقل از سعاح:
او باما:
نهادهای جاسوسی ما در ارزیابی قضایا اشتباه کرده اند۔
ما داعش رو دست کم گرفته و قدرت نظامی عراق رو بیش از اندازه ارزیابی کرده ایم۔
حملات فعلی گرچه ضروری اند اما دارند به دیکتاتور سوریه کمک میکند و ما نمی خواهیم تحت تسلط بشار اسد سوریه آرامی داشته باشیم۔

زمینه برای حمله زمینی به سوریه آماده شده است و بنظرم تا تسلط بر بخش مهمی از سوریه ادامه خواهد داشت تا نوبت به خروج سفیانی [از شام به عراق] برسد۔ بنده هنوز به یقین نرسیده ام که منظور روایات در مورد خروج سفیانی، خروج قبل از تسلط وی بر پنج مناطق هست یا بعد از آن و بسوی عراق گرچه دومی رو محتمل تر میدانم۔ الله اعلم

سلام
به نظرمن مردم ونظام سوریه به قدرت خوددرمقابله بامخالفان ایمان دارنداماورودمست قیم آمریکابه مناقشه فشاربرنظام سوریه راتاآنجاادامه خواهددادکه بخشهایی ازارتش ومردم درنهایت ازدامه همکاری بابشاراسدناامید شوندوآنوقت آمریکاباکمک آنهاکودتاخواهدک رد.
نقل قول کردن
+1 #417 ؟؟؟ 1393-07-07 15:24
شما دوستان چرا اینجائید؟! :-?
نقل قول کردن
-1 #416 سعاح 1393-07-07 13:50
ترتیب محتمل ترین قضایا که باید منتظرشون باشیم:

ورود نیروهای مغربی در سوریه
مواجه شدن آنها با عجائب مثل خسف زمین [جابیه و حرستا] و منهدم شدن بخش مغرب مسجد دمشق
خروج سفیانی

البته هنوز معتقدم که این خروج اول سفیانی هست که همزمان با لشکر خراسانی و یمانی نخواهد بود۔ خروج همزمان با خراسانی و یمانی بسوی عراق هست۔ دوستان این احتمال رو حتماً در نظر بگیرند مبادا سردرگم شوند۔ اگر این احتمال غلط از آب درآمد و در خروج اول لشکر خراسانی و یمانی هم خروج کردند، این امر اظهر من الشمس خواهد بود۔
نقل قول کردن
-1 #415 سعاح 1393-07-07 13:23
او باما:
نهادهای جاسوسی ما در ارزیابی قضایا اشتباه کرده اند۔
ما داعش رو دست کم گرفته و قدرت نظامی عراق رو بیش از اندازه ارزیابی کرده ایم۔
حملات فعلی گرچه ضروری اند اما دارند به دیکتاتور سوریه کمک میکند و ما نمی خواهیم تحت تسلط بشار اسد سوریه آرامی داشته باشیم۔

زمینه برای حمله زمینی به سوریه آماده شده است و بنظرم تا تسلط بر بخش مهمی از سوریه ادامه خواهد داشت تا نوبت به خروج سفیانی [از شام به عراق] برسد۔ بنده هنوز به یقین نرسیده ام که منظور روایات در مورد خروج سفیانی، خروج قبل از تسلط وی بر پنج مناطق هست یا بعد از آن و بسوی عراق گرچه دومی رو محتمل تر میدانم۔ الله اعلم
نقل قول کردن
+4 #414 سعاح 1393-07-07 13:09
به نقل از شاداب:
این اعتماد به نفس دولت امریکا و متحدانش این میتونه باشه که با موجودات فرازمینی ارتباط دارن

@};- أَلَا إِنَّ حِزْبَ الشَّيْطَانِ هُمُ الْخَاسِرُونَ
@};- يَعِدُهُمْ وَيُمَنِّيهِمْ وَمَا يَعِدُهُمُ الشَّيْطَانُ إِلَّا غُرُورًا
@};- إِنَّ كَيْدَ الشَّيْطَانِ كَانَ ضَعِيفًا
@};- إِنَّمَا ذَٰلِكُمُ الشَّيْطَانُ يُخَوِّفُ أَوْلِيَاءَهُ فَلَا تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ
@};- وَزَيَّنَ لَهُمُ الشَّيْطَانُ أَعْمَالَهُمْ فَصَدَّهُمْ عَنِ السَّبِيلِ فَهُمْ لَا يَهْتَدُونَ
@};- وَمَا يَعِدُهُمُ الشَّيْطَانُ إِلَّا غُرُورًا

[هرکس طریق سالکان الی الله [عرفاء و بزرگان] رو ترک کرد، به دام شیاطین جن و انس خواهد افتاد۔ شک نکنید]
نقل قول کردن
0 #413 سعاح 1393-07-07 12:55
به نقل از شاداب:
همیشه برام این مورد جای سوال بوده که ممکنه در حکومت حضرت مهدی(عج)باز هم جنگی رخ دهد که گفتن دشمن شکست خورده را تعقیب نکنید و نکشید؟! در تمام کره زمین که خودشان حکومت میکنند پس با چه کسی میجنگن که همچین بندی اورده شده؟!

بلا فاصله بعد از ظهور حضرت روحی و ارواحنا له الفداه با سفیانی ملعون درگیر شده اورا واصل جهنم خواهند کرد، هفت سال بعد از استقرار حکومت مهدوی و شکسه شدن پیمان صلح با رومیان جنگ بزرگی رخ خواهد داد و در این میان هم احتمالاً چند تا جنگ دیگر رخ خواهد داد۔ جهانی که قبل از ظهور پر از ظلم و جور شده باشد باید بکل پاکسازی شود۔

برخلاف نظر عامه مردم حضرت مسیح صلوات الله علیه هم مثل سایر انبیاء صلوات الله علیه صاحب شمشیر و مبازره با ظلم و ظالمان هستند۔ این جهاد تا زمان رجعت ادامه دارد و یکی از بزرگ ترین فتوحات ازآن سید الشهداء صلوات الله علیه بیان شده است وقتیکه هند شرک آلود از دست حضرت صلوات الله علیه فتح میشود۔
نقل قول کردن
+1 #412 جدىد 1393-07-07 11:59
به نقل از شاداب:
این اعتماد به نفس دولت امریکا و متحدانش این میتونه باشه که با موجودات فرازمینی ارتباط دارن

البته اىن اعتماد به نفس کاذب آمرىکا ناشى از حماقت و کوردلىشه
2-موجودات فضاىى مورد بحث در غرب همان شىاطىن هستند
3-صهىونىست و شىطىن انسى و جنى سعى دارند نوع جن رو با شعورتر و داراى مقامس بالاتر از انسان نشان دهند و اىنکه براى نجات بشرىت باىد از آنان کمک گرفت
4-شىاطىن سعى دارند با تکنولوژى و با استفاده از علمى که دارند نوع بشر رو متکى به اىن امکانات کرده و از معنوىت دور کنند و حتى موجب همز و لمز معنوىت و دىن شوند
5-البته اجنه مومن شىعه هم هستند که به ىارى امام زمان مىرند همونطور که سعى در ىارى امام حسىن علىه السلام در روز عاشورا رفتند اما امام نپذىرفتند.
نقل قول کردن
0 #411 شاداب 1393-07-07 11:30
این اعتماد به نفس دولت امریکا و متحدانش این میتونه باشه که با موجودات فرازمینی ارتباط دارن
نقل قول کردن
+3 #410 شاداب 1393-07-07 10:42
در نگاه کلی می توان گفت کتاب درصدد پاسخ گویی به مسائل و حوادث روز با استفاده از آیات و روایات است و همان طور که مؤلف محترم به آن اشاره دارد می کوشد تا تعارض میان وجود بشقاب پرنده ها و پذیرش اعتقادات دینی را حل کند؛ عرصه ای جدید که کمتر به آن پرداخته شده، کتاب را در نوع خود کم نظیر می کند.

یکی از نقاط قوت کتاب، جمع آوری و احصاء چشم گیر روایات و دقت در الفاظ و معانی آن ها، وسعی در به دست آوردن مفهومی واحد و سیری منطقی از روایات است هرچند دور از ذهن بودن پاره ای از برداشت های ایشان از روایات را نمی توان نادیده گرفت.

از دیگر فصل های جذاب و خواندنی کتاب، فصلی است که نویسنده به پرسش های زیاد و متنوعی که درباره وجود بشقاب پرنده ها مطرح است، پاسخ می گوید. تحلیل هایی که مؤلف در این فصل بیان می کند کاملاً تازگی دارد و با نگرش و رویکرد به مسئله ظهور، ارائه شده است.

در قسمت پایانی کتاب شاهد عکس ها و تصاویری جذاب از عرصه پررمز و راز بشقاب پرنده ها خواهیم بود. تلاش و کوشش مؤلف محترم کتاب را در زمینه این تحقیق فراگیر ارج می نهیم و به خوانندگان، مطالعه این کتاب را توصیه می کنیم.
نقل قول کردن
+3 #409 شاداب 1393-07-07 10:41
هم چنین نویسنده به روایاتی اشاره می کند که وجود و تمدن موجودات فضایی به نام «جابلقا» و «جابرسا» را بازگو می کنند و در مورد نحوة زندگی آن ها توضیح می دهند.

در بین این روایات، روایات زیادی به چشم می خورد که از نزول موجودات فضایی هنگام ظهور و قرارگرفتن در صف یاوران امام عصر (عج) حکایت دارد. یکی از این روایات را می خوانیم: «از میان آن ها گروهی هستند که از زمان انتظار ظهور قائم ما اسلحة خویش را برداشته اند و از خدا می خواهند تا وی را به آن ها نشان بدهد ... آن ها در زمان قیام مهدی، خروج خواهند کرد ... آن ها شمشیری آهنی متفاوتی دارند به گونه ای که اگر هرکدام از آن ها با شمشیرش به کوه بزند آن را شکافته و پاره پاره می کند و با آن سلاح ها در کنار امام مهدی با هند، دیلم، کردها، روم، بربر، فارس و کسانی که میان جابرسا و جابلقاء ـ دو شهر که در شرق و غرب هستند ـ می جنگد.5

در فصل های بعدی کتاب، مؤلف با توجه به روایات اسلامی به سؤالاتی که پیرامون بشقاب پرنده ها مطرح است پاسخ می گوید. به اعتقاد وی وجود بشقاب پرنده ها در غرب حکایت از نزدیکی ظهور و آمادگی این نیروها برای دخالت و مباشرت در این امر دارد. نویسنده کتاب، با استفاده از این روایت که: «بر دروازه های شهرهای آسمان، دوازده هزار جنگجو قرار دارد و در حالی که اسب ها را آماده و سلاح ها را کشیده اند منتظر قیام قائم ما هستند.»6 این چنین می نویسد: «از این فراز معلوم می شود که موجودات فرازمینی پیش از قیام حضرت، فقط حضور فیزیکی و غیرکامل در اطراف ما خواهند داشت و هنگام قیام امام عصر ما شاهد حضور کامل و آشکار آن ها در اطراف امام و یاری رساندن ایشان خواهیم بود.»7 یکی دیگر از مسائلی که کتاب مطرح می کند مسئله جنگ ستارگان است که در آن نیروهای رحمانی آسمانی با نیروهای شیطانی در زمان ظهور درگیر می شوند و مؤلف بر این نکته اصرار دارد که «امام عصر نه تنها بادشمنان زمینی می جنگند بلکه با تمامی سرکشان آسمانی از جمله یأجوج و مأجوج و اجنه و نسناس ها نیز خواهند جنگید»8 و در پایان نتیجه می گیرد که «نیروهای فرازمینی شرور با هدف پیش گیری از ظهور و ایجاد تفرقه و جنگ در سطح زمین، فعالیت خود را بر آمریکای شمالی و به خصوص ایالات متحده آمریکا متمرکز نموده اند»9 شاید اتفاقی نباشد که موارد بشقاب های پرنده بیش از هرجایی در آمریکای شمالی و به خصوص ایالات متحده آمریکا واقع شده است، این رخداد بدون دلیل نیست؛ زیرا به دلیل توان نظامی و تأثیرگذاری آمریکا در جهان، نیروهای فرازمینی، فعالیت خویش را بر این منطقه حساس جهان متمرکز کرده اند تا با استفاده از قدرت و نفوذ آمریکا جلوی وقوع ظهور امام عصر گرفته شود.
نقل قول کردن
+3 #408 شاداب 1393-07-07 10:40
یادداشتی دربارة کتاب «فرازمینی ها در آیات و روایات»
کتاب فرازمینی ها در آیات و روایات، پژوهشی تازه و تحقیقی نو در عرصه دین پژوهی به شمار می آید. این کتاب درصدد بررسی موجودات فرازمینی و مسئله بشقاب پرنده ها و ارتباط آ ن ها با ساکنان زمین است. در بخش اول کتاب نویسنده محترم به بررسی تاریخچه وجود بشقاب پرند ه ها در غرب می پردازد و با ذکر شواهد و مدارک مربوط به وجود بشقاب پرنده ها، وجود چنین موجوداتی را کاملاً پذیرفتنی می داند. مشاهدة بشقاب پرنده ها توسط افراد مختلف پیش از دهه چهل میلادی و بعد از آن، وجود شکل های عجیب و غریب هندسی در نقاط جهان و بررسی صحبت های کسانی که ادعای ربوده شدن توسط موجودات فضایی را داشته اند، از جمله مدارک و شواهد کتاب به شمار می رود.

در میان این شواهد، تأکید بیش تر کتاب بر حادثه شهر روزول1 آمریکا است که براساس آن جمعی موفق می شوند سقوط یک بشقاب پرنده همراه با انعکاس صدا و نور شدید آن را مشاهده کنند. اظهارات یک سروان آمریکایی به نام جسی مارسل، مأمور بررسی این حادثه، بر قوت وجود موجودات فضایی در این قضیه می افزاید. وی در سال 1979 طی یک مصاحبه ویدئویی صراحتاً اظهار داشت: «آن شی نه یک بالون هواشناسی، نه یک موشک و نه یک هواپیما بود.» وی در بارة جنس این شی اظهار داشت: «قطعاتی از آن را تحت حرارت شدید قرار دادند که حتی گرم نشد! هم چنین این قطعات باوجود بزرگی، وزن بسیار پایینی داشتند و از نظر ضخامت نیز نازکتر از فویل آلومینیوم داخل پاکت سیگار بودند. من سعی کردم این قطعات را خم کنم؛ اما علی رغم نازکی فوق العاده آن، هرگز نتوانستم. ما حتی سعی کردیم به کمک یک پتک شانزده پاوندی (248/7 کیلوگرم) آن را سوراخ کنیم یا تغییر شکل دهیم؛ اما موفق نشدیم ... آن ها از خارج از کره زمین آمده بودند.2 هم چنین اظهارات یک پرستار زن درباره همکاری در کالبدشکافی موجوداتی که هیچ شباهتی به بدن انسان نداشتند از جمله شواهد دیگر حادثه شهر روزول است.3 نویسنده در ادامه کتاب، شواهدی را ذکر می کند که حکایت از پنهان کاری دولت آمریکا در این قضیه دارد.

در فصل بعدی کتاب نویسنده به بررسی موجودات فرازمینی در آیات و روایات و ارتباط این موجودات با مسئله ظهور می پردازد. آیات و روایاتی را بیان می کند که با اشاره یا تصریح، از موجوداتی پرده بر می دارد که در فضا و سیارات دیگر زندگی می کنند و در انواع و اقسام مختلفی هستند. به گفته مؤلف، گویاترین روایت، روایت زیر است که امام صادق علیه السلام می فرمایند: «در ورای این خورشید شما، چهل خورشید است که در آن ها مخلوقات بسیاری وجود دارند و در ورای این ماه شما، چهل ماه است که مخلوقات بسیاری در آن زندگی می کنند.»
نقل قول کردن
+2 #407 شاداب 1393-07-07 10:21
به نقل از روحی له الفدأ:

21- دشمن شکست خورده در حال فرار را تعقیب نکنید و نکشید.

همیشه برام این مورد جای سوال بوده که ممکنه در حکومت حضرت مهدی(عج)باز هم جنگی رخ دهد که گفتن دشمن شکست خورده را تعقیب نکنید و نکشید؟! در تمام کره زمین که خودشان حکومت میکنند پس با چه کسی میجنگن که همچین بندی اورده شده؟!
نقل قول کردن
+7 #406 روحی له الفدأ 1393-07-07 08:08
17- هرگز شراب نخورید.
18- هرگز لباس زربافت (بافته شده از تاروپود طلا) نپوشید.
19- هرگز پارچه ابریشمی را به روی خود نیندازند.
20- لباسی که از دیباج «پارچه ابریشمی رنگ شده» دوخته شده است را نپوشید.
21- دشمن شکست خورده در حال فرار را تعقیب نکنید و نکشید.
22- هیچ خون ناحقی را نریزید.
23- با هیچ مسلمانی به حیله و نیرنگ برخورد نکنید.
24- حتی بر کفار هم تجاوز و ستم نکنید.
25- با منافقان به تجاوز و ستم برخورد نکنید.
26- هرگز لباس دوخته شده از ابریشم بر تن نکنید.
27- در زندگی ساده‌زیست باشید و خاک، فرش زندگی شما باشد.
28- از فساد و فحشا همواره بیزاری بجویید.
29- امر به معروف را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید.
30- همواره نهی از منکر کنید.
هرگاه شما نسبت به این 30 مورد ذکر شده با من پیمان بستید، این حق را خواهید داشت که من هم در مورد هشت چیز با شما پیمان بسپارم:
1-متعهد می‌شوم، شما دوستان خاص من باشید و دیگران را بر شما ترجیح ندهم.
2- لباس‌هایی را که می‌پوشم، مانند لباس‌های شما باشد.
3- غذا و خوراکم مانند غذای شما باشد.
4- مرکب سواری من همطراز مرکب شما باشد.
5- در همه حال و هر زمان با شما باشم.
6- همواره همراه با شما حرکت کنم.
7- در زندگی به مقدار کم راضی باشم.
8- زمین پر از ظلم و جور شده را پر از عدل و داد کنم.
پس همگان، خدا را آن گونه که شایسته است، عبادت می‌کنیم، من به عهدم با شما وفا می‌کنم و شما هم به عهدتان با من وفادار بمانید.»
نقل قول کردن
+6 #405 روحی له الفدأ 1393-07-07 08:07
حضرت امیرالمومنین (ع) در خطبه معروف به «خطبةالبیان» که در بصره ایراد فرمودند، در بیان علائم و نشانه‌های ظهور امام زمان (عج) و نیز وقایع هنگام و بعد از ظهور آن حضرت، مطالبی فرمود که در بخشی از آن آمده است:

پس از آن‌که حضرت صاحب‌الزمان (عج) در ابتدای ظهور، یاران خاص خویش، یعنی همان 313نفر را مورد آزمایش قرار می‌دهد و آنان را در طلب آن حضرت از مکه به مدینه، سه بار رفت و آمد می‌کنند، آن بزرگوار بین صفا و مروه بر آنان ظاهر می‌شود و خطاب به آنان می‌فرمایند: «انی لست قاصعاً امراً حتی تبایعونی علی ثلاثة خصلةٍ تلزمکم لا تغیّرون منها شیئاً و لکم علیّ ثمان خصالٍ فقالوا: سمعنا و اطعنا فاذکر لنا ما انت ذاکره، یا ابن رسول الله!»؛ «هیچ برنامه روشنی برای شما ارائه نمی‌دهم،‌ مگر این که با من هم‌پیمان شوید که سی خصلت را همواره مراعات کنید و هرگز هیچ یک از آنها را تغییر ندهید و رها نکنید، در برابر پیمانی که شما با من می‌بندید، من هم با شما پیمان می‌بندم، هشت خصلت را همواره مدنظر داشته باشم».
آنان عرض می‌کنند: ‌ما گوش به فرمان و مطیع هستیم، ای پسر پیامبر خدا! هر شرطی که می‌خواهی مطرح فرما، پس از آن که یاران اعلان آمادگی کردند، حضرت صاحب الزمان (عج)، به طرف کوه صفا حرکت می‌کند و آنان نیز همراه آن حضرت حرکت می‌کنند، در آنجا امام زمان (عج) خطاب به آنان می‌فرماید: «اما آن سی نکته‌ای که باید منشور هم‌پیمانی شما با من باشد، مواردی است که در ذیل می‌آید:
1- هرگز از اطاعت من سرپیچی نکنید و از هیچ یک از اصول توافقات عقب نشینی نکنید.
2-هرگز دست به دزدی نزنید.
3- هرگز به زناکاری آلوده نگردید.
4- هرگز فعل حرام انجام ندهید.
5- هرگز به فحشا و فساد گرایش نداشته باشید.
6- به ناحق هیچ کس را نزنید.
7- به زراندوزی و جمع کردن طلا مبادرت نکنید.
8- به جمع کردن نقره مشغول نشوید.
9- گندم را احتکار نکنید.
10- هرگز جو را احتکار نکنید.
11- هیچ مسجدی را خراب نکنید.
12- هرگز شهادت باطل ندهید.
13- هرگز از مومنین بدگویی نکنید.
14- هرگز ربا نخورید.
15- در سختی‌ها بردبار باشید.
16- بر هیچ خداپرستی لعنت نفرستید.
نقل قول کردن
+4 #404 رایحه ظهور 1393-07-07 08:03
سردار نقدی :

ستاد مردمی آزادی قدس در حال شکل‌گیری است



kayhan.ir/fa/news/25439
نقل قول کردن
-2 #403 هشدار 1393-07-07 07:39
به نقل از ایمان:
متاسفم برای امثال شماها من حداقل در 2- 3 مورد که می تونستم تحقیق کردم و مربوط به سپاه نبود
امیدوارم خدا شماها را هدایت کنه

برای من متاسف نباش سندش رو ویکی منتشر کرد نه من. شما که دوسه موردش رو تحقیق کردی خب برو باقیش(علی الخصوص اولیش) رو هم تحقیق کن بعد بیا بگو همش مزخرف بود. ثالثا بنده عاشق جناح کشورم بنابرین با غرض ننوشتم. همون قدر که تو این مملکت بخش خصوصی له شده رو ببینیم همون قدر که بیکاری ۶ میلیونی و به قول وزیر به زودی به ۱۰ میلیون هم میرسه نشون از چیه؟ شبکه های قاچاق کجاست؟
۰۰
نقل قول کردن
-4 #402 باسل صلاح محي الدين 1393-07-07 07:31
الله نور السماوات و الارض مثل نوره كمشكاة فيها مصباح المصباح في زجاجة الزجاجة كانها كوكب دري يوقد من شجرة مباركة زيتونة لا شرقية و لا غربية يكاد زيتها يضي‏ء و لو لم تمسسه نار نور على نور يهدي الله لنوره من يشاء و يضرب الله الامثال للناس و الله بكل شي‏ء عليم (35سوره نور)

من ممكن يوم ولادت المهدي 14 ذوالحجه 1400 و ليلة الاصلاح 10 ذوالحجة 1435 ان شاءالله و يوم ظهور المهدي 14 ذوالحجة 1435 يعني عمر المهدي في يوم ظهور = 35

و مكان ظهور المهدي ربما سيكون طهران

و نصف من ذوالحجة عام الحالي يصادف عيد المظال و سيكون قمر دموي (خسوف كلي)و ايضا نهاية الايام تشريق
نقل قول کردن
+1 #401 سعاح 1393-07-07 06:18
حجت الاسلام و المسلمین آقای هاشمی رفسنجانی:
"برخی که دولت سابق را با همه خرابکاری ها قدیس می خواندند، امروز مدام علیه دولت روحانی موضع می گیرند"۔

[بنده بر نظر سابق خودم استوار هستم که آقای استوانه گزینه اصلی مخالفان داخلی و خارجی نظام هستند و وقتی برسد این زیر بغل هندوانه گذاشتن ها تبدیل میشود به خنجر فرو کردن از پشت آقای روحانی - حب جاه و مقام بد دردیست!]
نقل قول کردن
0 #400 ایمان 1393-07-07 06:13
به نقل از هشدار:
من کی گفتم اینا بد کاری کردن؟ باید خاک پای تمام اینها،اصولگرایان و اصلاح طلبان را به خاطر وجودشان بر سر این این این این مردم(علی الخصوص شهر مقدس) باید بوسید. البته اینکه ویکی لیکس اسناد را گلچین شده و جهت دار منتشر میکنه تا حدودی حق با شماست اما بعض اسناد ویکی لیکس درباره کرسنت موجوده! البته یک سند دیگری هم هست که در اوج اتفاقات ۴ سال گذشته جناب فرمانده کل یک سیلی ابدار زیر گوش محمود میزنه که نوش جونش!! ضمنا ارتش رو با این نهاد مقایسه میکنی؟!!


متاسفم برای امثال شماها من حداقل در 2- 3 مورد که می تونستم تحقیق کردم و مربوط به سپاه نبود
امیدوارم خدا شماها را هدایت کنه
نقل قول کردن
+2 #399 سعاح 1393-07-07 05:59
زمان در آفرینش::: تعبیر زیبایی از مهندس اسفندیار رحیم مشایی:

"در عالم آفرینش، اراده خداوند اقتضا کرد که آفرینش انسان، مقدم بر سایر موجودات باشد؛ البته مقدم زمانی نیست۔ زمان متعلق به این نشئه هست؛ برای مثال وقتی دستت را روی دستگیره در می چرخانی، دستگیره هم میچرخد؛ حال از نظر زمانی دستگیره زود تر می چرخد یا دست؟ معلوم است که هر دو باهم می چرخند و بنابر این هیچ کدام از نظر زمانی مقدم نیستند؛ ولی شما می دانید که این چرخش دست است که دستگیره را می چرخاند؛ پس این مقدم بر آن است؛ اما نه از نظر زمان۔"
نقل قول کردن
0 #398 سعاح 1393-07-07 05:28
گلچین، نتیجه جستجو در وب ::: ویژگی یاران امام زمان از نگاه امام صادق(علیه‌السلا م)

rezaroostai.blogfa.com/.../...

خداوند نصیب این حقیر و همه دوستان هم فرمایند بحق محمد و آله الطاهرین صلوات الله علیه۔

برادر علی اصغر سیجانی عزیز، اگر امکانش هست لطفاً این مطلب رو در جای مناسب سایت نصب فرمایید۔ ممنون
نقل قول کردن
+2 #397 سعاح 1393-07-07 05:07
عقاب در آخرت ::: چند نکات مهم:

آخرت و زندگی ابدی ما رخ دیگری از حیات دنیوی هست طوریکه اینجا عالم شهادت هست و اونجا عالم غیب۔

ما لحظه به لحظه در حال ساختن [یا نابود کردن] آخرت ما هستیم که بعد از مرگ با او مواجه خواهیم شد۔

میشه گفت که حساب و کتاب ما مدام در حال اجرا شدن هست۔

از این لحاظ میتوان فهمید که چون حیات ابدی، شهود عملکرد ما در این دنیاست عقاب هم نوعش شهودیست۔

بطور مثال، اگر کسی خودش رو آگاهانه [یا حتی ناخودآگاه] از بلندی پرتش بکند، نتیجه آن جز این نیست که استخوانهایش خورد میشوند۔ چون اینجا عالم شهادت هست و عالم غیب نیست، خورد و خمیر شدن مون بخاطر گناهان کبیره رو نمی بینیم که بعد از مرگ ظاهر میشود۔

خدا رو شکر که قبل از مرگ میتوانیم توبه کرده اقرار کنیم که ظَلَمْتُ نَفْسِی با این امید که خداوند با مهر بی پایان خود نفس خسران دیده ما رو دوباره تعمیر فرماید تا روز رستاخیز موجب عقاب قرار نگیریم۔

[انشاء الله این حرف برای برخی مفید خواهد بود و مصداق شهوت کلام نیست]
نقل قول کردن
+1 #396 عابدینی 1393-07-07 01:39
به نقل از ارباب حلقه ها:
افرینش همش بازیه

هرجا قدرت باشه ظلم هم وجود داره

هرکس عدالت بر اساس منافع خودش تعریف میکنه

خدا جهانی نابرابر افرید بار سنگینی رو دوش انسان قرار داد

خدا برای مشروعیت بخشیدن ب این ب عدالتی ها حکمت زمینه بیچارگی های انسان کرد

بعضی انقدر امدا میشن توسط خدا و 14 نفر دیگه که اصلا نیازی ب این همه امداد ندارند

چ بسا انسانهایی ک فقط برای زنده ماندن نیاز ب کمترین امداد خدا رو دارند

البته 14 نفر اصلی خلقت که در راس افرینش هستند چون قانون نیست جلو ی اینکارا بایسته

و چون دادگاه و همه قدرت در سیطره اوناست و هیچ کس از پشت پرده و امدادهای ناجوانمردانه اونا باخبر نمیشه دست ب هر کار ناپسند میزنن

مشکل اینجاست که ما درک خود و خواسته های خود را از جهان و حیات مساوی با کل حقیقت میدانیم و رای صادر میکنیم . مثلا" در همین استدلال که 1به نقل از ارباب حلقه ها:
ی حدیثی از پیامبر دیدم ک میگفت اگه انسانی رو از پایین ترین مرتبه اتش جهنم ب دنیا بازگردانیم و ان را توی اتش دنیایی قرار دهیم از شدت راحتی خوابش میبره!

ای کاش دکمه بود ک با فشار دادنش انصراف خودمون از این افرینش اعلام میکردم

و از شر این دنیا و ان دنیا راحت میشدیم

ای کاش واقعن انسان ازاد مختار بود

مجازات برای افراد خلافکار است - اگر در زندگی خود خلافکار بوی - ظلم کردی و حق و ناحق کردی و در برابر دستورات خدا که برای درست زندگی کردن خود ما است گردن کلفتی و عصیان کردی مجازات حق است و خداوند توبه پذیر است اما اگر درست زندگی کردی و خلافکار نبودی و نیستی دلیلی ندارد چنین تصویر نعوذبالله ترسناک و خشنی از خداوند رحمان و رحیم برای خود درست کنی . خداوند از پدر و مادر مهربانتر است و مهر پدر و مادر در مورد فرزندشان بارقه ای از رحمت خداوند است که در دل پدر و مادر گذاشته و بدینوسیله ماموریت نگهداری طفل را به آنها واگذار کرده است.
نقل قول کردن
+3 #395 سلام 1393-07-07 00:26
امام صادق (ع) فرمود : هنگامي كه حضرت موسي(ع) مشغول مناجات با پروردگارش بود، مردي را ديد كه در زير سايه‌ي عرش الهي در ناز و نعمت است، عرض كرد: خدايا اين كيست كه عرش تو بر او سايه افكنده است؟ خداوند متعال فرمود: او نسبت به پدر و مادرش نيكوكار بود و هرگز سخن‌چيني نمي‌كرد. بحارالانوار جلد 74 صفحه 65
نقل قول کردن
-1 #394 سعاح 1393-07-06 23:37
زیباکلام: روحانی بدون توافق با غرب هیچ شانسی در داخل ندارد / توافق هسته ای در صورت تحقق، مثل قطعنامه 598 آبکی است

روحانی بدون توافق با غرب هیچ شانسی در داخل ندارد / توافق هسته ای در صورت تحقق، مثل قطعنامه 598 آبکی استدولت بهار: استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران معتقد است در صورت دستیابی حسن روحانی به توافق هسته ای با غرب، وی می تواند مجلس دهم را از آن خود کند و در غیر این صورت هیچ شانسی برای بقاء در قدرت ندارد.

dolatebahar.com/.../...
نقل قول کردن
+5 #393 حبیب 1393-07-06 23:37
وقتی مشرق هم به صف مبشران ظهور میپیوندد

چرا "یمن" برای شیعیان اهمیت دارد؟
روی‌ آوردن یک‌ میلیون یمنی به تشیع پس از انقلاب ایران/ از عنایت امیرالمومنین(ع) به یمنی‌ها تا وفاداری در روز عاشورا+تصاویر
یمن در روایات مختلف از ظهور حضرت ولی عصر نیز جایگاه ویژه ای دارد. احادیث و روایات بیانگر آن است که ظهور حضرت مهدى ( علیه السلام ) پس از یک رشته حوادث مقدماتى به وقوع می پیوندد و در این میان یمن یکی از این بسترهای اصلی معرفی شده است.
آیت الله صدیقی به نقل از ایت الله بهجت می گوید: «مراقب اوضاع یمن باشید و جرقه ای که در یمن می خورد با ظهور در ارتباط است و ما باید خودمان را برای ظهور آماده کنیم.»


www.mashreghnews.ir/fa/news/348757
نقل قول کردن
-1 #392 سعاح 1393-07-06 23:32
ظریف گیت
[ظریف گیت سیدعابدین نورالدینی]

آقای محمدجواد ظریف چهارشنبه هفته گذشته در شورای روابط خارجی آمریکا در پاسخ به سؤال هاله اسفندیاری، همکار جورج سوروس و مسؤول بخش خاورمیانه وودرو ویلسون گفت مذاکرات هسته‌ای تاثیر مستقیم بر مسائل داخلی ایران خواهد داشت و در صورت شکست مذاکرات، دوستان او انتخابات مجلس آینده را به جریان غرب‌ستیز واگذار خواهند کرد. ظریف برای اثبات این اظهارنظر خود به نتایج شکست مذاکرات در سال 2005 استناد کرد تا به طرف مقابل بگوید؛ به سود آنهاست که او و دوستانش در ایران را تقویت کنند چراکه به قول جک استراو، ایران در سال 2005 حدود 200 سانتریفیوژ داشت اما اکنون 20هزار سانتریفیوژ دارد.
به‌رغم انتقادات گذشته، این برای سومین بار است که جواد ظریف در اقدامی غیرمتعارف، دغدغه‌های حزبی و گروهی خود را در قالب موضوع مذاکرات هسته‌ای به صورت «علنی» مطرح می‌کند و البته این بار صریح‌تر از گذشته از آمریکا می‌خواهد به فکر سرنوشت جریان سیاسی متبوع او باشد. این اقدام آقای ظریف نه‌تنها یک فاجعه بلکه یک رسوایی دیپلماتیک است. به این موارد دقت کنید:

www.dolatebahar.com/view/18443/%D8%B8%D8%B1%DB%8C%D9%81-%DA%AF%DB%8C%D8%AA
نقل قول کردن
+1 #391 جواد 1393-07-06 23:27
به نقل از شاداب:
لینک خرابه

بزرگوار الان رو همین لینک دارم کلیک میکنم داره باز میشه ومشکلی نداره امتحان کن :-/
نقل قول کردن
-1 #390 سعاح 1393-07-06 23:26
بدون شرح!

بقول آقای بیشمار: الله اکبر! الله اکبر! الله اکبر!

dolatebahar.com/.../...
نقل قول کردن
+1 #389 جواد 1393-07-06 23:23
به نقل از ارباب حلقه ها:
جواب پرسش دیشب تو درباره ایمان دادم برو نگاه کن بلکه هدایت بشی

کاکو همون دیشب خوندمش
ممنون لطف کردی اخوی از اینکه وقت گذاشتی وبرای هدایت ما هم قدمی برداشتی تشکر @};- فقط دعا کن که هدایت پذیر باشیم [-O
نقل قول کردن
+2 #388 ارباب حلقه ها 1393-07-06 23:22
به نقل از شاداب:
چرا شما فقط بدشو دیدید در قران؟
چرا اونجاشو که گفته به رحمت من امید داشته باشیدو ندیدی؟چرا اونجاشو ندیدی که گفته اگه از رحمت نا امید باشی گناه کردی؟چرا اینقدر بدبین؟

افرینش همش بازیه

هرجا قدرت باشه ظلم هم وجود داره

هرکس عدالت بر اساس منافع خودش تعریف میکنه

خدا جهانی نابرابر افرید بار سنگینی رو دوش انسان قرار داد

خدا برای مشروعیت بخشیدن ب این ب عدالتی ها حکمت زمینه بیچارگی های انسان کرد

بعضی انقدر امدا میشن توسط خدا و 14 نفر دیگه که اصلا نیازی ب این همه امداد ندارند

چ بسا انسانهایی ک فقط برای زنده ماندن نیاز ب کمترین امداد خدا رو دارند

البته 14 نفر اصلی خلقت که در راس افرینش هستند چون قانون نیست جلو ی اینکارا بایسته

و چون دادگاه و همه قدرت در سیطره اوناست و هیچ کس از پشت پرده و امدادهای ناجوانمردانه اونا باخبر نمیشه دست ب هر کار ناپسند میزنن
نقل قول کردن
+1 #387 سعاح 1393-07-06 23:17
به نقل از ارباب حلقه ها:

...
در ضمن منطق خدا فقط یه چیزه ، اونم عذاب علیم

این یک کذب محض هست۔ اگر خدا بر اساس منطق و عدالت برخورد بکند، هیچ کس نمی تواند از جهنم خلاصی یابد۔ رفتار پروردگار مون بر اساس بخشش، رافت و رحمت استوار هست طوری که روز جزا ابلیس هم امیدوار به بخشش خدا خواهد شد۔

جهنم هم مثل شلاق هست که خدا بخواهد سرکشان رو از ترسش راهی بهشت کند۔ بلا شک خداوند خیلی خیلی مهربون و دوست داشتنی هست۔
نقل قول کردن
+3 #386 پارسا 1393-07-06 23:15
چهار گونی از مفاسد دولت گذشته تعیین تکلیف شد!

اواخر مهرماه سال گذشته، شهریار مشیری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آنچه فساد گسترده در این جزیره می‌دانست، پرده برداشت که چهار گونی چک وصول نشده، کشتی‌ها دزدیده شده توسط تروریست‌های اقتصادی از جمله مواردی بود که وی از آن پرده برداشته بود. هم اکنون اکبر ترکان، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد، تکلیف چهار گونی از این مفاسد اقتصادی را روشن کرده است.

ادعاهای مشیری چه بود؟
۱ـ زمین در دست تروریست‌های اقتصادی
۲ـ کشف چهارگونی چک وصول نشده: افرادی با گرفتن موافقت اصولی و برگ مبایعه نامه مبادرت به گرفتن تسهیلات کلان کرده‌اند و تاکنون افزون بر چهار گونی چک وصول نشده در این ارتباط کشف شده است.
۳ـ مانور دریایی برای گرفتن وام
۴ـ بخشش و دهش

ترکان یکی از چهار مسأله را تعیین تکلیف کرد

«اولا که وجود چهار گونی چک وصول‌ن شده صحت نداشت و دو پوشه بود اما این چک‌ها متعلق به سرمایه‌گذارانی بود که بابت خرید زمین به سازمان داده بودند؛ اما در موعد مقرر تعهدات خود را نپرداختند. البته همه چک‌ها متعلق به دولت نهم و دهم نبود و درصدی از چک‌ها به دوره‌های قبل از دولت نهم و دهم برمی‌گردد».

به این ترتیب، یکی از چهار بخش ادعاهای پر سر و صدای مدیر عامل سابق منطقه آزاد قشم تعیین تکلیف شده است.
نقل قول کردن
+4 #385 شاداب 1393-07-06 23:10
14- نپرداختن زكات واجب : در آن روز (طلاها و نقره ها را)در آتش دوزخ داغ و سوزان كرده و با آن صورت ها و پهلوها و پشت هايشان را داغ مى گذارند. ( توبه، 35) 19
15- گواهى به دروغ ، كتمان : و هر كس گواهى دادن را پنهان كند، قلبش گنهكار است . ( بقره، 283) 20
16- شراب خوارى : اى كسانى كه ايمان آورده ايد، شراب و قمار و بت ها و تيرهاى قرعه پليدند و از عمل شيطانند. پس از آنها دورى كنيد باشد كه رستگار شويد. ( مائده، 90) 21
17- ترك نماز يا واجبات ديگر بطور عمد، زيرا پيامبر (صلّى اللّه عليه و آله) فرمود: هر كس عمدا نماز را ترك كند از پيمان خدا و رسول خدا بيزارى جسته است . (بحار الانوار، ج47، ص17) 22
18و19- پيمان شكنى و قطع رحم ، چنانكه خداوند مى فرمايد: براى آنانكه (پيمان را مى شكنند و قطع رحم مى كنند) لعنت و خانه بد در آخرت ، است. (رعد، 25) 23 .
امام صادق (عليه السلام) به اينجا كه رسيد، عمروبن عبيد در حالى كه از شدت ناراحتى ، شيون مى كشيد از محضر آن حضرت خارج شد و مى گفت: به هلاكت رسيد آنكس كه به راءى ، فتوا داد، و در فضل و علم با شما، ستيزكرد. (بحارالانوار، ج76، ص 8) 24
نقل قول کردن
+7 #384 شاداب 1393-07-06 23:09
عمروبن عبيد يكى از علماى اسلام ، به حضور امام صادق (عليه السلام) آمد، سلام كرد و سپس اين آيه را خواند: نيكوكاران كسانى هستند كه از گناهان بزرگ ، و زشتى پرهيز مى كنند. (شوري، 38) 5 سپس سكوت كرد و دنبال آيه را نخواند؛ امام صادق (عليه السلام) به او فرمودند: چرا سكوت كردى ؟! او گفت : دوست دارم ، گناهان كبيره را از كتاب خداوند بدانم .
آنگاه امام صادق (عليه السلام) گناهان كبيره اى را كه در قرآن آمده بيان نمودند:

1- بزرگترين گناهان كبيره ، شرك به خدا است : قرآن مى فرمايد كسي كه براى خدا، شريك قرار دهد، خداوند بهشت را بر او حرام مى كند. (مائده، 72 ) 6
2- نااميدى از رحمت خدا: هيچ كس جز كافران از رحمت خدا، نوميد نگردد. (يوسف،87) 7
3- ايمنى از مكر (عذاب و مهلت ) خدا: از مكر خدا ايمن نشود، مگر مردم زيان كار. ( اعراف، 99) 8
4- عقوق (و آزار) والدين : چنان كه قرآن از زبان عيسى (عليه السلام) مى فرمايد: خدا دستور داده كه به مادرم نيكى كنم و مرا زورگوى تيره بخت قرار نداده است . (مريم، 32) 9
5- كشتن انسانِ بى گناه : و هر كس فرد با ايمانى را از روى عمد، به قتل برساند مجازات او، دوزخ است كه جاودانه در آن مى ماند، و خداوند بر او غضب مى كند و از رحمتش دور مى سازد و عذاب عظيمى براى او آماده ساخته است . (نساء، 93)10
6- نسبت نارواى زنا به زن پاكدامن : كسانى كه زنان پاكدامن و بى خبر (از هر گونه آلودگى ) و با ايمان را متهم مى سازند، در دنيا و آخرت ، از رحمت الهى بدورند، و عذاب بزرگى در انتظارشان است . (نور، 23) 11
7- خوردن مال يتيم: همانا كسانى كه اموال يتيمان را مى خورند، آنها در شكم هاى خود، آتش فرو مى برند و بزودى در آتش سوزان مى سوزند. ( نساء، 10) 12
8- فرار از جبهه جهاد: و هر كس در آن هنگام (جنگ ) به آنها پشت كند مگر در صورتى كه هدفش ، كناره گيرى از ميدان براى حمله مجدد و يا به قصد پيوستن به گروهى (از مجاهدان ) بوده باشد (چنين كسى ) گرفتار خشم پروردگار خواهد شد، و جايگاه او جهنم ، و چه بد عاقبتى است . ( انفال، 16) 13
9- ربا خوارى: كسانى كه ربا مى خورند، بر نمى خيزند مگر مانند كسى كه شيطان باتماس ‍ خود، او را همچون ديوانه ، آشفته حال كرده است . 14( بقره، 275)
10- سحر و جادو: قطعا دانستند كه هر كس خريدار جادو شود، در آخرت ، بى بهره خواهد بود. ( بقره، 102) 15
11- زنا: هر كس كه زنا كند، مجازاتش را خواهد ديد، عذاب چنين كسى در قيامت ، مضاعف گردد و با خوارى ، هميشه در آن خواهد ماند. ( فرقان، 68) 16
12- سوگند دروغ براى گناه : كسانى كه پيمان خود با خدا و سوگندهاى خود را به بهاى اندك مى فروشند، در آخرت ، بى بهره اند. (آل عمران، 77) 17

13- خيانت در غنايم جنگى : و هر كه در غنيمت جنگى ، خيانت كند، روز قيامت با آنچه خيانت كرده بيايد. ( آل عمران، 161) 18
نقل قول کردن
+1 #383 شاداب 1393-07-06 23:00
به نقل از ارباب حلقه ها:


در ضمن خود خدا در قران میگه ب دوزخ ک ایا پر شدی از خلقت من؟!

چرا شما فقط بدشو دیدید در قران؟
چرا اونجاشو که گفته به رحمت من امید داشته باشیدو ندیدی؟چرا اونجاشو ندیدی که گفته اگه از رحمت نا امید باشی گناه کردی؟چرا اینقدر بدبین؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (422)