رایحه ظهور

راز جمله عجیب امام خامـنه ای در دیدار خانواده شهید سلیمانی ، طوفان جهانی در راه است ...

چند روز قبل نائب امام زمان(عج) در دیدار خانواده ی شهید سلیمانی در تاریخ( 10/10/1402) جملاتی فرمود که بسیار عجیب بود و واکنشهای مختلفی در محافل دوست و دشمن ایجاد کرد :


» ابتدای نظرات (6194)

نماز خواندیم، بعد من نشستم روی پلّه، یک صحبت گرم و گیرایی کردم؛ قبلاً هم فکرش را نکرده بودم؛ خدای متعال همین‌طور حرف میزد! در واقع زبان من بود، حرف خدا بود؛ خیلی جلسه‌ی عجیبی بود، خیلی تأثیراتی گذاشت…

علی رغم برخی برداشتهای نادرست که از این بیانات صورت گرفته است ، این احتمال می رود که معظم له با انگیزه و هدف قبلی با ذکر این خاطره و جملات رازآلود در نظر دارد حقایق مهمی را به جامعه و جبهه حق و باطل منتقل نماید.

حقایقی که از جملات معظم له برداشت می شود :

دوستان بدانند که ما و جهان در آستانه تحولات بسیار مهم و البته سخت منطقه ای و جهانی قرار داریم و  خود را برای آن آماده کنند.

جبهه حق و تمام کسانی که ما را قبول دارند بدانند و اعتماد کنند که ما با خداییم و خدا با ماست ما با خدا راز و نیاز می کنیم و حرف می زنیم و او به زبان ما حرف می زند و دستورات حساس و بی سابقه ای که در آینده صادر خواهد شد از طرف خدا و حجت خدا امام عصر(عج) است که برای در امان ماندن از خطرات و حوادث بزرگ آتی و پیروز شدن در تحولات و اتفاقات و جنگهای بزرگ پیش رو  صادر خواهد شد.

 دوستان به درستی این مواضع و فرمانها اعتماد داشته باشند و آن را سخن حجت خدا و خدا بدانند و رزمندگان و علی الخصوص سرداران و فرماندهان جبهه حق  دل قوی دارند و در اجرای این فرمانها لحظه ای تردید و درنگ نکنند.

جامعه بداند که در نهایت این راه و پایان این طوفان پیروزی و نجات با ما و جبهه حق خواهد بود.

دشمنان نیز با درک این موضوع و حقیقت مهم که ما با خداییم و خدا با ماست و مطابق پیش گوییهای عصر ظهور  شکستی بزرگ و تاریخی در انتظار آنان است از هم اکنون قدرت و اراده و امید خود را از دست بدهند و نتوانند آنچنان که باید و شاید از امکانات مادی و غیرمادی خود در جنگ بزرگ پیش رو بهره ببرند.

 

 به دنبال گستاخی و تجاوز بی سابقه ی دشمنان در هدف قرار دادن و قتل عام زائران بی دفاع  کرمان که البته در ادامه گستاخی های قبل در ترور شهید سید رضی و شهید العاروری بود و قطعا تداوم نیز خواهد داشت و در ادامه ، پیام قاطع نائب امام زمان(عج) پس از این حادثه تلخ که فرمودند :

 بسم الله الرّحمن الرّحیم

دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.

 ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

اینجانب در عزای خانواده‌های مصیبت دیده با آنان همدل وهمراهم و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسألت میکنم. روح مطهر شهیدان انشاءالله میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام الله علیها است. با مجروحان حادثه همدردی میکنم و شفای آنان را از درگاه الهی خواستارم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

 

نائب امام زمان(عج) در این پیام و با قید فوریت و قریب الوقوعی ، وعده مجازات دشمنان جنایتکار سندگل را در طی پاسخی سخت داده و این پاسخ سخت را با اذن و اجازه خداوند قهار جبار دانسته است :

أذن للذين يقاتلون بأنهم ظلموا وإن الله على نصرهم لقدير  - سوره حج آیه 39

و البته همانگونه که خداوند در انتهای آیه ای که اذن قتال و جهاد برای مومنین صادر کرده است وعده نصرت و یاری مومنین را داده و به طور حتم  در جهادی که نصرت و یاری خداوند متعال باشد شکستی در کار نخواهد بود و پیروزی و ظفر قطعی ست!

در آخر چنین برداشت می شود که طوفان الاقصی که با شجاعت رزمندگان جان برکف حماس و رشادت و دلاوری مردم فلسطین آغاز شد و بنیان به ظاهر محکم کاخ ستمگران صهیونی را لرزاند و فروپاشید و با دلاوری بی نظیر  ملت ، رزمندگان و رهبر بزرگ یمن ادامه یافت اینک در آستانه تبدیل به طوفانی جهانی است ، طوفانی که  ظالمان و مستکبران جهانی را در برخواهد گرفت و در انتها و پس از پایان ، از آنها و لشگر به ظاهر بزرگ و مجهزشان چیزی باقی نخواهد گذاشت.

بشریت در این وانفسا و بن بست آخرالزمان  که هیچ راه چاره ای ندارد به راه روشنی که توسط عصای موسوی نائب امام زمان(عج) و با شکافتن بن بستها و دریاهای قدرت و هیبت دشمنان کشیده خواهد شد روی آورده و نجات خواهند یافت در حالی که طوفان جهانی ، لشگریان کفر و ظلم را در برگرفته و غرق خواهد نمود.

و نائب امام زمان(عج) در آغاز این دوره ی سخت و طاقت فرسا با ذکر جملاتی همانند موسای پیامبر بیان می دارد که ان ربی معی سیهدین ، خداوند قطعا با ماست و ما را هدایت خواهد کرد ، دل قوی دارید و محکم باشید ، به آینده ی روشن خود و تاریخ بنگرید و با گامهای استوار و  دلی سرشار از ایمان و یقین بسوی حوادثی که مجد و عظمت اسلام و خفت و خواری و نابودی دشمنان را در پی خواهد داشت پیش روید.

بشارتهای مبارک بسیاری که توسط ائمه اطهار(ع) در طی روایات عصر ظهور برای این دوره ی سخت بیان شده است اگر به درستی به جامعه و بدنه جبهه حق و توده های مردمی رسانده شود قطعا  نیرو و امید عظیم و انرژی و قدرت زیادی ایجاد خواهد نمود که موجب خواهد شد پیروزی راحت تر و سریعتر بدست آمده و هزینه ها و تلفات کاهش یابد.

و در این میان اعتماد و فرمانبری از جبهه حق مخصوصا در بین خواص و فرماندهان و صبر توده های مردمی  بسیار ضروری و حیاتی ست که ان شاالله محقق خواهد شد.

 خدا با ماست ، او ما را هدایت خواهد کرد و در این طوفان عظیم حوادث و جنگهای پیش رو به ساحل آرامش و امن ظهور خواهد رساند ...

رایحه ظهور موعود دل شیفتگان حق را بی تاب کرده و آنها را به صحنه حضور کشانده است .... شهید آوینی

نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین

دیدگاه‌ها   

0 #6194 سعدالدین 1403-02-25 14:15
خلاصه این محب دوست نداره یه نمره خوب از جمهوری اسلامی ایران تو کارنامش دیده بشه همش دوست داره نمراتش حول و حوش صفر باشه
نقل قول کردن
0 #6193 سعدالدین 1403-02-25 14:12
به نقل از محب اهل البیت ع:
طاغوت یعنی غیر معصومی که با استفاده از دین بر مردم حکومت می کند

فرعون طاغوت بود
عمر طاغوت بود
بنی امیه و بنی عباس طاغوت اند
وقتی یک تخوند خود را منجی انسان ها می داند طاغوت است
یکی نیست به آخوند زپرتی بگوید تو سر پیازی یا ته پیاز تورا سنه نه

در ادعا دلسوز تر از امام زمان است حتی از خدا دلسوزتر وانمود می کند در عمل ظالمتر از او یافت نمی شود

هر پرچمی پیش از قائم بلند شود طاغوت است

کاملا مشخصه که این ایده عدم قیام علیه ظالمین رو خود اونها ساختن و تو و امثال توئه ساده لوح باور کردین
اصلا مردمی که از حق دفاع نکنن ظهور هم بشه از منجی حمایت نمیکنن چون تو سری خور بار اومدن
یعنی محب واسه بد و بیراه گفتن به این حکومت اخوندی از هر وسیله ای کمک میگیریها ، حتی اینها تا حدودی از مردم ستمدیده فلسطین هم دفاع میکنن باعث شده از اون مستضعفها هم متنفر بشی
نقل قول کردن
0 #6192 افشاگر 1403-02-25 13:58
به نقل از سعاح:
رهبری بدعت گذاری کرده بی حجابی رو حرام سیاسی عنوان کرد و شرافت و کرامت انسانی اینگونه به تاراج رفت (وقتی اینها رفتند خواهی فهمید):

i.imgur.com/VLfFuZ8.mp4

باز مثل همیشه تقطیع و لجن پراکنی اینکه انجا شخصی از قبل اماده فیلم برداری هست یعنی سناریویی پشت ان هست تا ان دختر یا دختران خون پلیس را با فحش و ناسزایشان به جوش اورده و ان فرد همراه انان هم مثل همیشه شروع به فیلم برداری کند و بعد جنجال رسانه های ان ها در ان ور اب و بد نشان دادن فضای کشور و ایجاد زمینه فتنه و ناامنی در ان خلاصه دشمن بیکار نمی نشیند و همانطور که کاربر هعی هم در مطالبش عنوان کرد این ها تنها در بعد رسانه ای و از کاه کوخ ساختن همیشه در دستور کار شان بوده و هست و در بعد نظامی در برابر ما هیگاه توفیقی نداشته و نخواهند داشت که بعد فوت ان دختر کرد کومله ای همه تمرکزشان را در بر هم ریختن جو روانی جامعه و بردن ان به سمت مفاسد دارند سوق می دهند این بندگان و بردگان شیطان و شیاطین روزگار هر چند دیگر حنایشان رنگی ندارد برای مردم هوشیا و بیدار شده و شناختی که از سناریوهای نخ نمای این ها پیدا کرده اند
نقل قول کردن
-2 #6191 رایحه ظهور 1403-02-25 13:08
به نقل از سعاح:
رهبری بدعت گذاری کرده بی حجابی رو حرام سیاسی عنوان کرد و شرافت و کرامت انسانی اینگونه به تاراج رفت (وقتی اینها رفتند خواهی فهمید):

i.imgur.com/VLfFuZ8.mp4


بازداشت مامور خاطی پلیس

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس:
در پی انتشار کلیپی از رفتار و برخورد غیرقانونی و دور از شئونات اخلاقیِ مامور خاطی، نامبرده با دستور فرمانده انتظامی استان مربوطه بازداشت و برای انجام اقدامات مقتضی در اختیار بازرسی ومعلق از خدمت گردید.

فراجا بارها تاکید کرده است که هیچ نوع برخورد و رفتار غیرمتعارف را برنمی‌تابد و با ماموران خاطی برابر مقررات برخورد وجهت بررسی صلاحیت ادامه خدمت آنان اقدام می‌نماید .

ضمن آنکه از شهروندان، بویژه افراد متهم (نظیر خانمی که دستگیری او در این کلیپ به نمایش در آمده است) انتظار داریم به قانون و حکم بازداشت، تمکین نمایند و از هر نوع رفتار نامتعارف بپرهیزند.

.....................
قابل توجه فرد غیبگو ، همچنانکه احتمال دادیم ، بحث طرح نور و حجاب و .... نبوده حکم بازداشت خانم مجرمی بازداشت شده و ایشون با رفتار تحریک کننده و فحاشی نسبت به مامور مربوطه ، موجب رفتار غلط مامور شده !

و با دلهای مریض شون چه داستانها ساختند از این برای تخریب انقلاب و رهبر ....
خدا عقبت مون رو ختم بخیر کنه
نقل قول کردن
-1 #6190 رایحه ظهور 1403-02-25 12:51
امام خامنه ای امروز در نمایشگاه کتاب :
سلام بسیار بسیار بسیار بنده را به سیدعبدالملک الحوثی برسانید؛ من دوستدار ملت شجاع و با جرأت یمن هستم

گفتگوی متفاوت ناشر اهل یمن با رهبر انقلاب: سلام «سید عبدالملک» را از یمن به شما میرسانیم.
نقل قول کردن
+2 #6189 هعی 1403-02-25 12:27
اینو بدونید و خاطرتون جمع باشه که حرفی که میزنم بلوف نیست
مختصات تمام پایگاههای آمریکا به اضافه تمام ناوهای نظامیشون به موشکهای ما داده شده

از این موشک الکی ها نه ها
سجیل و قیام و خرمشهر و فتاح ١ و فتاح ٢ و شهاب ٣ و ...
به اینها پهپادهای انتحاری رونمایی نشده ما رو هم اضافه کنید که مجهز به هوش مصنوعی هم هستند

فتاح اسمش روشه گشاینده
جوری میگشاید که از چند جهت اصلی راه خونه شون رو گم کنند
ما سر امنیت ملی حفظ مرزهامون با کسی شوخی نداریم

اینم بگم این فتاح شاهکار حاج حسن طهرانی مقدمه
یعنی مال حداقل ده سال پیشه
الان ما موشک قاره پیما داریم یعنی کل دور زمین رو میتونیم پوشش بدیم
هر کس تو هر جا بر علیه ما بخواد کاری بکنه تو خونه خودش جوابش رو میدیدم

نسل جدید موشکها و پهپادهای ما قطعا دشمن رو متحیر خواهد کرد
موشکهای هایپرسونیک اسباب بازی ماست دیگه
و آمریکا میدونه ما دیگه اون ایران ضعیف نیستیم
برگهای متعددی برای رو کردن داریم
بالای دویست مدل پهپاد داریم که کلا زیر پنجاه تاش معرفی شده
پهپاد های نسل جدید ما مجهز به هوش مصنوعی و سلاح جدید لیزر نسل جدیده

خدا شاهده که با پهپاد هامون تا فاصله پنجاه متری پهپادهای آمریکایی میریم ولی اونها نمیتونن ما رو شناسایی کنند و ببینند
پهپادهایی مثل گلوبال هاوک که ٢٠٠ میلیون دلار پولشه
کاش فیلمش رو میدیدید تا باورتون بشه

اینا رو گفتم که بگم آمریکایی ها بزن نیستن
بزن بودن تا الان زده بودن
جرأتش رو هم ندارن که بزنن
الان سر یمن داره پاچه خواری ما رو میکنند که به یمن بگیم کمتر بزنه

پس خیالتون راحت باشه
بازم میگم
آقا فرمودن جنگ نمیشه پس نگران نباشید

ان شاالله روز به روز قدرت ما افزوده بشه و ریشه خائنین و نفوذی ها هم کنده بشه تا مردم در رفاه زندگی کنند

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
نقل قول کردن
+1 #6188 هعی 1403-02-25 12:25
و اما موضوع سوم
از هر چه بگذریم ، سخن اخبار یمن از همه چیز دلنشین تره

یادتونه چند وقت پیش عرض کردم که فیبر نوری اینترنت جهانی که مرکز و غرب آسیا رو به اروپا و آفریقا متصل میکنه از تنگه باب المندب عبور می‌کنه و الان تحت کنترل یمانی هاست؟
امروز تهدید کردن اگر آمریکا و انگلیس به حمله هوایی ادامه بدن این کابل قطع خواهد شد
قطع شدن اینترنت همانا فلج شدن اروپا همانا
چون قوی ترین و بیشترین ISP های دنیا در هنده و با قطع شدن این کابل اقتصاد اروپا به هم خواهد ریخت

عرض کردم که یمن یک تنه داره جبهه حق رو جلو میبره
و دل و جرأتی که یمنی ها در جنگ نشون دادن در تاریخ کم سابقه است

یمن به قدری قدرت گرفته که داره برای تمام ابرقدرتها شاخ و شونه میکشه
به والله این تحقق زیباترین قواعد ظهوره

اسرائیل، آمریکا ، انگلیس ، استرالیا ، هلند، بحربن ، فرانسه ، عربستان یک طرف ، یمن یک طرف
و جالب تر اینکه زور یمن به همشون میرسه

تحقق این قاعده بزرگ و مهم ظهور ، گوارای وجودتان
دیگه الان نیاز نیست حتماً علائمی رخ بده تا متوجه بشید که نزدیک ظهوریم
چون سپاه یمانی داره حاضر میشه

وقتی سپاه یمانی حاضر بشه قطعا سپاه سفیانی هم در اون طرف جبهه باید قدرت بگیره
به خاطر همینه که میگم به زودی در منطقه شامات جنگ و خونریزی عظیمی اتفاق میفته

بنشینید و از دیدن این صحنه ها لذت ببرید

ما داریم به اتفاقات عجیب و غریب سالهای منتهی به ظهور نزدیک میشیم

و اما موضوع آخر
چند روزیه که داریم تو فضای مجازی میخونیم که آمریکا داره ما رو تهدید به حمله نظامی میکنه
چون پایگاهش تو اردن موشک خورده و ٣ نظامی مهم آمریکایی کشته شدن

اولا آمریکا میدونه که ما بخواهیم بزنیم از کسی ترس نداریم
البته تأکید میکنم که ما اون پایگاه رو نزدیم
اما اینکه رصد و تامین کرده باشیم ، محتمله

تا دیروز میخواستن ایران رو با خاک یکسان کنند
بعد دیدن ایران منتظر همچین غلطی است تا تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه رو به یکباره بزنه
به همین دلیل از حرفشون عقب کشیدن
الان میگن مواضع ما رو تو منطقه و بیرون خاک ایران میزنن
خب یکی بزنن قطعا ده تا میخورند
میدونید چرا جرأت ندارن به داخل کشور دست درازی کنند؟
چون نیروهای نظامی دستور دارن در تقابل با دست درازی آمریکا ، پنج هزار موشک بالستیک و نقطه زن به تمام پایگاههای آمریکا شلیک کنند
و این یعنی با خاک یکسان شدن آمریکا
نقل قول کردن
0 #6187 هعی 1403-02-25 12:22
بسم‌الله الرحمن الرحیم》

#کنفرانس ✅✅

و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

سلام علیکم جمیعا

عرض ادب و احترام خدمت همه دوستان

یکی از موضوعاتی که چندی قبل باعث نگرانی برخی مخاطبین ساده دل شده بود ، موضوع استفاده از هارپ برای عدم بارندگی در ایران بود

الان که کشور داره تو بارندگی و برف غرق میشه ، هارپ کار نمیکنه؟
دیگه الان کسی نیست مرزهای ترکیه رو با ما مقایسه کنه؟
میبینید چه راحت سعی میکنند روحتون رو مورد آزار و اذیت قرار بدن

هر بار با یک موضوع
هر بار با یک ترفند
همیشه سعی میکنند که مردم رو در حالت نگرانی نگه دارند
چی شد ؟ چرا کسی در مورد دریاچه ارومیه و لیتیوم استخراجی صحبتی نمیکنه؟
حتما الان برنامه جمهوری اسلامی برای خشکاندن دریاچه ارومیه خراب شده و لیتیوم ها رو نمیتونه دربیاره نه؟

اینو اول بحث عرض کردم تا کمی به خودمون بیاییم و با هر خبر و تحلیلی نگران نشیم
نگران شدن ما خواسته دشمنه
چون ملتی که نگران بشن دقیقا تو پازل دشمن عمل میکنند
چرا؟
چون با ترسوندن و نگران کردن ، میتونن افکار عمومی رو به سمت خواسته های خودشون بکشند

الان جنگ نرم و مجازیه
دشمن داره از حربه رسانه استفاده میکنه تا هم امید رو از مردم بگیره هم مردم رو ناامید کنه

و اما موضوع دوم
قصد ندارم فعلا در مورد شرکت در انتخابات صحبت کنم
ولی لازم میدونم یه نکته رو به همه اونهایی که میگن رأی نمیدن بگم

عمر و عاص تونست با مکر و حیله ابوموسی اشعری رو گول بزنه تا رأی نده ، ولی عمر و عاص خودش رأی داد
رأی به عزل علی ع
وقتی مثل ابوموسی اشعری گول بخوریم و رأی ندیم ، عمر و عاص های زمان و دشمنانمون به جامون رأی میدن
رأی اونها هم معلومه

به جرأت میگم ، نبود جمهوری اسلامی ، یعنی نابودی ایران ، یعنی تکه تکه شدن ایران ،یعنی نداشتن امنیت ، یعنی تجاوز به ناموس ایران و ایرانی
این خواسته دشمنه
خواسته دشمن در رأی ندادن ما خلاصه میشه
و بیچاره ملتی که با دشمن خودش مخرج مشترک پیدا کنه
نقل قول کردن
0 #6186 هعی 1403-02-25 12:06
به نقل از هعی:
اون ها که خوارج در زمان امام علی ع بودند و هر معصومی با هر باطلی در مقابله بود حال چه نفاق باشد با کفر و امام حسین ع هم علیه یزید و طاغوت زمان خود قیام کرد که فردی فاسد و هرزه بود و با این وجود ادعای خلافت و حکومت بر جامعه مسلمین را به ناحق داشت که در نسخه های امروزی هم ما هم با باطل از نوع کفر ان مثل جبهه امریکا و غرب روبرو هستیم و هم به قولت با منافقان و پیشانی بسته های زمان خود که همان داعشی ها و تکفیری ها و وهابی ها هستند که به اسم اسلام دارند جنایت و خونریزی می کنند و مومنان و مسلمانان واقعی را به هر شکل ممکنی ان هم به اسم اسلام می کشند که فرقی با همان خوارج زمان امام علی ع ندارد که شکم زن باردار را هم پاره می کردند و همان عامل جنگ نهروان با انها شد

ناگفته نماند که همان خوارج هم به اسم جهاد در راه خدا ان کارهای شوم را می کردند و در نسخه ها امروزی هم ما داریم که عرض شد یا خودمان که از همان ابتدای انقلاب با انها مواجهیم و محتمل ضررهای بسیاری ناشی از تفکرات شوم و فهم بد ان ها از دین شده چه مجاهدین خلق و چه دموکرات کومله که چه جنایت هایی که در حق این مردم و اب و خاک نکردند و تا به امروز هم به حیات شوم و ننگین خود دارند ادامه می دهند و همچنان خطرناک و اتش زیر خاکستر هستند و سایر فرقه ها و تفکرات انحرافی مثل شیرازیه که می خواهند صرفا دین به عنوان ابزاری در دست حاکمان خودکامه و مستبد و طاغوتی باشد و اخوندهایش هم همه درباری و نوکر و گوش به فرمان استکبار و سازمان های مخفی و مومنان هم در گوشه ای خلوت گزیده و تسبیح به دست مشغول دعا و ذکر برای فرج و ظهور ان هم بدون اماده کردن هیچ زمینه و اسبابی باشند که در این سایت هم افرادی این نسخه های منسوخ گذشته را باز دارند می پیچند و تکرار می کنند
نقل قول کردن
-2 #6185 هی 1403-02-25 12:00
درگیریها سال دیگست امسالم باحوادث کوچک و بزرگ می گذرد
نقل قول کردن
+2 #6184 رایحه ظهور 1403-02-25 11:49
به نقل از هعی:
بسم‌الله الرحمن الرحیم》

#کنفرانس ✅✅

و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

سلام علیکم جمیعا

عرض ادب و احترام دارم خدمت همه شما عزیزان

یکی از شاخصه های اصلی ظهور ، حضور مردم وپای کار بودن مردمه

یعنی اگر مردم پای کار امام ، حاضر شوند بلاشک قسط و عدل را اجرا خواهند کرد و دست خدا همراه جماعت است (یدالله مع الجماعه)

به تاریخ دقت کنید
امیرالمومنین علی علیه السلام اگر در تاریخ تنها و مظلوم ماند بخاطر این بود که مردم پای کارش نبودن

اگر امام حسن ع با معاویه صلح کرد بخاطر این بود که پای کارش نبودن

اگر سر امام حسین ع بالای نی رفت و زن و بچه امام حسین ع به اسارت رفتن بخاطر این بود که مردم تنهاشون گذاشتن

اگر انقلاب پیروز شد چون مردم پای کار امام خمینی ره اومدن و بساط طاغوت رو جمع کردن

اگر دفاع مقدس رو پیروز شدیم و جلوی همه دنیا ایستادیم چون مردم پای کار اومدن و پشت دنیا رو به خاک مالیدیم

هر جای این انقلاب رو که نگاه کنید ، هر جا مردم حضور پیدا کردن فتنه ها خنثی شده

حالا یه سوال

دقت کردید دشمن میخواد که کاری کنه مردم پای کار حضرت آقا نیان؟

حضرت آقا بارها دارن در مورد حضور مردم هشدار میدن که اگر پای کار نیایید دشمن شاد میشیم

اگر پای کار بیایید سیلی محکمی به صورت شیطان خواهیم زد

الان زمان تقابل حزب شیطان و حزب الله است

الان زمان تقابل ولایت شیطان با ولایت الله است

هر کس داره در بوق عدم حضور مردم تو انتخابات میدمه ولایت شیطان رو قبول کرده
وقتی شیطان رو به عنوان ولی خودتون انتخاب کنید در ظلمات خواهید بود طبق آیت الکرسی
وقتی ولایت الله رو برگزینید خدا شما را از ظلمات به نور هدایت خواهد کرد

این حضور به موقع در انتخابات قطعا نگاه امام زمان عج رو به سمت ما جلب خواهد کرد

این حضور به امام زمان عج ثابت میکنه که آقاجانم، ما تا پای جان پای کار شماییم

الان زمان جنگیدن برای امام زمانه

رفقا چیزی نمونده هااا

مبادا توی این جنگ کوتاهی کنید

بیایید پای کار امام زمان عج

به امید ظهور حضرت خورشید

والسلام علیکم و رحمة الله


و با این تحلیل که درست هم هست ، نقش عظیم احمدی نژاد در پای کار آوردن مجدد قاطبه مردم و جوانان به صحنه روشن خواهد شد.

احمدی نژاد اینک حاکم بلامنازغ قلوب دهها میلیون ایرانی ست و به میدان آمدن او توده های عظیم دهها میلیونی مردم را به صحنه خواهد آورد ان شاالله
نقل قول کردن
+2 #6183 رایحه ظهور 1403-02-25 11:46
به نقل از هعی:
آمریکا به زودی درگیر جنگ داخلی خواهد شد

منتظر اتفاقاتی در ترکیه باشید

سوریه نیز دوباره به بلای عظیمی دچار میشه

حواسها به یمن باشه و به جای دیگه پرت نشه
اتفاقات اصلی اونجاست

اسرائیل داره دونه دونه گردان هاش رو از جنوب غزه بیرون میکشه
غزه شده باتلاق ادوات نظامی اسرائیل
حجم خسارات به قدری بالاست که آمریکا داره براش تسلیحات میفرسته
شک نکنید اگر آمریکا یک هفته به اسرائیل کمک نکنه ، اسرائیل نابود خواهد شد
و قطعا و بلاشک پیروزی جنگ اسرائیل و غزه ، مردم مظلوم فلسطین هستند

یادتونه حضرت آقا فرمودن : فلسطین کلید رمزآلود ظهوره

دقت کنید از زمانی که فلسطین بهم ریخت و جنگ شروع شد قواعد ظهور یکی یکی داره محقق میشه

واقعا داریم به ساعات صفر عملیات نزدیک میشیم

الان هم که دقیقا در مرز سوریه و اردن یکی از مجهزترین پایگاههای آمریکایی تیر غیب خورده
این پایگاه مرموزترین پایگاه آمریکا در مرز سوریه و اردنه
میدونید که اینجا دقیقا کجاست؟
این پادگان ، محل آموزش ....

معلوم نیست کی زده
جرأت هم نمیکنند بگن ایران زده
چون اونوقت باید جواب بدن
دوباره همون اتفاق همیشگی ، یکی بزنن ده تا تو منطقه میخورن
ما که نمبدونیم کی زده اما هر کی زده دمش گرم

اگر دست ناپاکی سمت کشور ما دراز بشه از بیخ قطعش میکنیم و با احدالناسی هم شوخی نداریم

بذارید راحت بگم
ما طی این چند روز گذشته چندین ماهواره تحقیقاتی به فضا پرتاب کردیم
موشکهای ماهواره بر ما ، فقط موشک حمل ماهواره نیست
برادران نظامی ما حیا میکنند و نمیگن که موشکی که داریم باهاش ماهواره به فضا پرتاب میکنیم قاره پیماست
ولی اینو دشمن خوب فهمیده و می‌دونه داشتن موشک قاره پیما یعنی چی

به قول شهید طهرانی مقدم : برای برد موشکهای ما دیکه هیچ محدودیتی نیست همه جای کره زمین در دسترس ماست
به قول حاج امیر حاجیزاده ، ما حیا میکنیم از اروپایی ها وگرنه برد ٢٠٠٠ کیلومتر برای ما در دسترسه و حتی بیشتر

داریم به زمان حساسی نزدیک میشیم
دارن زور میزنن داخل رو بهم بریزن تا ما تمرکزمون رو از منطقه برداریم

مواظب باشید سر موضوعات اقتصادی حواسمون از ظهور پرت نشه
باز هم میگم ، ما درگیر جنگ خارجی نخواهیم شد ولی شدیدترین جنگ نرم و فضای مجازی رو داریم تجربه میکنیم

به فرموده حضرت آقا : باید تو فضای مجازی قوی بشیم و اونجا رو تبدیل کنیم به محل سیلی خوردن دشمن

ان شاالله با شما افسران جنگ نرم این اتفاق رخ خواهد داشت

کمربندها رو محکم ببندید که منطقه آبستن حوادث بزرگی است
شاید به زودی اتفاق عظیمی رخ بدهد و نادی ندا دهد که ....

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته


به نظر بنده شاید اولین جرقه سلسله تحولات بزرگ آتی ان شاالله و به لطف خدا از عربستان بخوره ، درگیری بر سر حکومت در حجاز و تضعیف این حکومت شیطانی و تاثیر آن بر سایر کشورها و عجله ی جبهه حق و باطل برای این موقعیت منجر به تسریع فوق العاده در تحولات خواهد شد ان شاالله ...

شاید این حج آن حج موعود روایات باشه به لطف خدای مهربان
نقل قول کردن
0 #6182 سعاح 1403-02-25 11:25
به نقل از رایحه ظهور:


ببخشید من عذرخواهی می کنم ، یادم نبود شما علم غیب دارید

علاوه بر اینکه می دونید این صحنه برای طرح نور هست ، کاملا علم و یقین دارید که این خانوم هیچ جرمی هم مرتکب نشده و نه بخاطر جرمش که به خاطر حجابش اینطور باهاش رفتار میشه!

خدایی تو با چه عقلی با چه تقوایی با چه منطقی مسئله ای که ابعادش مشخص نیست رو سریع متصل میکنی به بحث حجاب و شروع می کنی به خالی کردن حقد و کینه و نفرت پراکنی!!!!

بخدا ظلم به انقلاب و ولایت از بدترین ظلمهاست و اگر به قیامت اعتقاد داری مراقب رفتارت باش / برای هزارمین بار!!!

برای شما این روال یک معمول است۔ اول تکذیب می کنی و اگر اثبات شد ماله کشی۔ اگر بنده ثابت کردم چنین برخورد وحشیانه در مورد حجاب بود خواهی گفت حالا یک اتفاق نادری افتاده که نباید جدی گرفتش و اینا۔ اگر تقویٰ داشتی به چنین فلاکت نمی افتاده بودید۔

ظلم به انقلاب و ولایت رو کسانی انجام داده و دارند میدهند که باهاش نامحرمند (یا شده اند)۔ اسلام و انقلاب رو چه به کمونیسم و طالبانیسم و نظم نوین شیطانی و سیره عمر و ابوبکر و عثمان و ...
نقل قول کردن
0 #6181 هعی 1403-02-25 11:20
به نقل از مسعود:
سلام کاربر محترم( جناب هعی)

سپاس و تشکر ویژه از کامنت های دقیق و عالی شما از کم و کیف عملیات بزرگ و تاریخی "وعده صادق"

تشکر ویژه از فرماندهی معظم کل قوا و نیروهای عزیز مسلح و سپاه قهرمان و ارتش دلاور و نیروی انتظامی مقتدر و مظلوم و ارکان محور مقاومت اسلامی منطقه.

..................................................

هیچ خیری از آمریکا تا نابودی دولت مرکزی آن و تجزیه آمریکا و استقلال ایالت هایش به ایران نرسیده و نخواهد رسید و آمریکا بهترین مصداق ضرب المثل معروف ایرانی.....ما را به خیر تو امید نیست؛ شرّ مرسان.....می باشد.

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:

سلام برادر خدا به شما هم خیر و قوت در این مسیر بدهد
مطالب نقل از فرد دیگری هست که به طور اتفاقی در گروهی با ان مواجه شدم و برای خودم هم جالب امد و گفتم بد نیست در معرض دید و مطالعه کاربران این سایت هم که متعلق به ظهور و مباحث معرفتی و زمینه سازی در این مسیر هست گذاشته شود
نقل قول کردن
-1 #6180 هعی 1403-02-25 11:17
به نقل از ۳۱۳:
امام حسین که بر علیه استکبار بلند نشد

همه دشمنانش روی پیشانی پینه داشتند

اون ها که خوارج در زمان امام علی ع بودند و هر معصومی با هر باطلی در مقابله بود حال چه نفاق باشد با کفر و امام حسین ع هم علیه یزید و طاغوت زمان خود قیام کرد که فردی فاسد و هرزه بود و با این وجود ادعای خلافت و حکومت بر جامعه مسلمین را به ناحق داشت که در نسخه های امروزی هم ما هم با باطل از نوع کفر ان مثل جبهه امریکا و غرب روبرو هستیم و هم به قولت با منافقان و پیشانی بسته های زمان خود که همان داعشی ها و تکفیری ها و وهابی ها هستند که به اسم اسلام دارند جنایت و خونریزی می کنند و مومنان و مسلمانان واقعی را به هر شکل ممکنی ان هم به اسم اسلام می کشند که فرقی با همان خوارج زمان امام علی ع ندارد که شکم زن باردار را هم پاره می کردند و همان عامل جنگ نهروان با انها شد
نقل قول کردن
+1 #6179 رایحه ظهور 1403-02-25 11:13
به نقل از سعاح:
مگر اجرای طرح مثلاً نور به پلیس واگذار نشده است؟ اگر حق زدن ندارند چرا دارید تکذیب و ماله کشی می کنی؟



ببخشید من عذرخواهی می کنم ، یادم نبود شما علم غیب دارید

علاوه بر اینکه می دونید این صحنه برای طرح نور هست ، کاملا علم و یقین دارید که این خانوم هیچ جرمی هم مرتکب نشده و نه بخاطر جرمش که به خاطر حجابش اینطور باهاش رفتار میشه!

خدایی تو با چه عقلی با چه تقوایی با چه منطقی مسئله ای که ابعادش مشخص نیست رو سریع متصل میکنی به بحث حجاب و شروع می کنی به خالی کردن حقد و کینه و نفرت پراکنی!!!!

بخدا ظلم به انقلاب و ولایت از بدترین ظلمهاست و اگر به قیامت اعتقاد داری مراقب رفتارت باش / برای هزارمین بار!!!
نقل قول کردن
0 #6178 هعی 1403-02-25 11:11
به نقل از ناشناس:
امام حسین خودش میتواند جانش را برای حق فدا کند

ولی ما نمی‌توانیم جان امام حسین را برای هیچ امری فدا کنیم

یه بار برای همیشه این قضیه را اصلاح کنید تا در آینده برای هر مسأله ای نروید به جنگ امام

منافاتی ندارد معصومین در هر زمانه ای خودشون وقف اسلام و اخرین دین حقه خود بودند و در این راه هم جان خود را فدا کردند و یا حداقل متحمل مشقت های زیادی شدند امام حسین ع هم از این قاعده مستثنی نیست و برای این امر و راه مقدس همه خاندان تا طفل شیر خواره خود را به میدان نبرد و مبارزه اوردند و با اقلیتی در مقابل جمعیت باطل بسیاری ایستاگی کردند ولو به بهای اربا اربا شدن و اسارت بهترین عزیزانش
نقل قول کردن
+2 #6177 هعی 1403-02-25 10:58
بسم‌الله الرحمن الرحیم》

#کنفرانس ✅✅

و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

سلام علیکم جمیعا

عرض ادب و احترام دارم خدمت همه شما عزیزان

یکی از شاخصه های اصلی ظهور ، حضور مردم وپای کار بودن مردمه

یعنی اگر مردم پای کار امام ، حاضر شوند بلاشک قسط و عدل را اجرا خواهند کرد و دست خدا همراه جماعت است (یدالله مع الجماعه)

به تاریخ دقت کنید
امیرالمومنین علی علیه السلام اگر در تاریخ تنها و مظلوم ماند بخاطر این بود که مردم پای کارش نبودن

اگر امام حسن ع با معاویه صلح کرد بخاطر این بود که پای کارش نبودن

اگر سر امام حسین ع بالای نی رفت و زن و بچه امام حسین ع به اسارت رفتن بخاطر این بود که مردم تنهاشون گذاشتن

اگر انقلاب پیروز شد چون مردم پای کار امام خمینی ره اومدن و بساط طاغوت رو جمع کردن

اگر دفاع مقدس رو پیروز شدیم و جلوی همه دنیا ایستادیم چون مردم پای کار اومدن و پشت دنیا رو به خاک مالیدیم

هر جای این انقلاب رو که نگاه کنید ، هر جا مردم حضور پیدا کردن فتنه ها خنثی شده

حالا یه سوال

دقت کردید دشمن میخواد که کاری کنه مردم پای کار حضرت آقا نیان؟

حضرت آقا بارها دارن در مورد حضور مردم هشدار میدن که اگر پای کار نیایید دشمن شاد میشیم

اگر پای کار بیایید سیلی محکمی به صورت شیطان خواهیم زد

الان زمان تقابل حزب شیطان و حزب الله است

الان زمان تقابل ولایت شیطان با ولایت الله است

هر کس داره در بوق عدم حضور مردم تو انتخابات میدمه ولایت شیطان رو قبول کرده
وقتی شیطان رو به عنوان ولی خودتون انتخاب کنید در ظلمات خواهید بود طبق آیت الکرسی
وقتی ولایت الله رو برگزینید خدا شما را از ظلمات به نور هدایت خواهد کرد

این حضور به موقع در انتخابات قطعا نگاه امام زمان عج رو به سمت ما جلب خواهد کرد

این حضور به امام زمان عج ثابت میکنه که آقاجانم، ما تا پای جان پای کار شماییم

الان زمان جنگیدن برای امام زمانه

رفقا چیزی نمونده هااا

مبادا توی این جنگ کوتاهی کنید

بیایید پای کار امام زمان عج

به امید ظهور حضرت خورشید

والسلام علیکم و رحمة الله
نقل قول کردن
+2 #6176 هعی 1403-02-25 10:57
آمریکا به زودی درگیر جنگ داخلی خواهد شد

منتظر اتفاقاتی در ترکیه باشید

سوریه نیز دوباره به بلای عظیمی دچار میشه

حواسها به یمن باشه و به جای دیگه پرت نشه
اتفاقات اصلی اونجاست

اسرائیل داره دونه دونه گردان هاش رو از جنوب غزه بیرون میکشه
غزه شده باتلاق ادوات نظامی اسرائیل
حجم خسارات به قدری بالاست که آمریکا داره براش تسلیحات میفرسته
شک نکنید اگر آمریکا یک هفته به اسرائیل کمک نکنه ، اسرائیل نابود خواهد شد
و قطعا و بلاشک پیروزی جنگ اسرائیل و غزه ، مردم مظلوم فلسطین هستند

یادتونه حضرت آقا فرمودن : فلسطین کلید رمزآلود ظهوره

دقت کنید از زمانی که فلسطین بهم ریخت و جنگ شروع شد قواعد ظهور یکی یکی داره محقق میشه

واقعا داریم به ساعات صفر عملیات نزدیک میشیم

الان هم که دقیقا در مرز سوریه و اردن یکی از مجهزترین پایگاههای آمریکایی تیر غیب خورده
این پایگاه مرموزترین پایگاه آمریکا در مرز سوریه و اردنه
میدونید که اینجا دقیقا کجاست؟
این پادگان ، محل آموزش ....

معلوم نیست کی زده
جرأت هم نمیکنند بگن ایران زده
چون اونوقت باید جواب بدن
دوباره همون اتفاق همیشگی ، یکی بزنن ده تا تو منطقه میخورن
ما که نمبدونیم کی زده اما هر کی زده دمش گرم

اگر دست ناپاکی سمت کشور ما دراز بشه از بیخ قطعش میکنیم و با احدالناسی هم شوخی نداریم

بذارید راحت بگم
ما طی این چند روز گذشته چندین ماهواره تحقیقاتی به فضا پرتاب کردیم
موشکهای ماهواره بر ما ، فقط موشک حمل ماهواره نیست
برادران نظامی ما حیا میکنند و نمیگن که موشکی که داریم باهاش ماهواره به فضا پرتاب میکنیم قاره پیماست
ولی اینو دشمن خوب فهمیده و می‌دونه داشتن موشک قاره پیما یعنی چی

به قول شهید طهرانی مقدم : برای برد موشکهای ما دیکه هیچ محدودیتی نیست همه جای کره زمین در دسترس ماست
به قول حاج امیر حاجیزاده ، ما حیا میکنیم از اروپایی ها وگرنه برد ٢٠٠٠ کیلومتر برای ما در دسترسه و حتی بیشتر

داریم به زمان حساسی نزدیک میشیم
دارن زور میزنن داخل رو بهم بریزن تا ما تمرکزمون رو از منطقه برداریم

مواظب باشید سر موضوعات اقتصادی حواسمون از ظهور پرت نشه
باز هم میگم ، ما درگیر جنگ خارجی نخواهیم شد ولی شدیدترین جنگ نرم و فضای مجازی رو داریم تجربه میکنیم

به فرموده حضرت آقا : باید تو فضای مجازی قوی بشیم و اونجا رو تبدیل کنیم به محل سیلی خوردن دشمن

ان شاالله با شما افسران جنگ نرم این اتفاق رخ خواهد داشت

کمربندها رو محکم ببندید که منطقه آبستن حوادث بزرگی است
شاید به زودی اتفاق عظیمی رخ بدهد و نادی ندا دهد که ....

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
نقل قول کردن
+2 #6175 هعی 1403-02-25 10:54
بسم‌الله الرحمن الرحیم》

#کنفرانس ✅✅

و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

سلام علیکم جمیعا

امشب میخوام مقداری در مورد ظهور و اتفاقات منطقه صحبت کنم

در هیچ موقع از تاریخ تا به الان قواعد ظهور و حوادث ظهور اینقدر با هم شکل نگرفتن

از سمتی قدرت گرفتن یمن

از سوی دیگر درگیر شدن کشورهای منطقه ظهور

و از سمتی اتفاقات داخلی ایران

اما قبلش یک نگرانی رو برطرف کنم بعد ادامه مطلب رو عرض کنم

خیلی ها توی فضای مجازی تهدیدهای آمریکا و اسرائیل رو جدی گرفتن و میگن که قراره جنگ بشه

نه رفیق این حرفها نیست
تا قبل از خروج سفیانی ما جنگی نخواهیم داشت ان شاالله
بعد از خروجش هم که تکلیف مشخصه
پس الکی نگران جنگ و این مسائل نشید
درگیری ما در داخل و با نفوذی ها خواهد بود
ایران در زمان ظهور مشغول پاکسازی داخلی است و جنگی ما رو تهدید نمیکنه

این از زاویه روایات

از زاویه سیاسی هم اگر به موضوع نگاه کنیم هم هیچ کشوری توان مقابله با ایران رو نداره

اسرائیل که خودش الان درگیره در سه جبهه
هم داره از غزه و حماس میخوره
هم از حزب الله لبنان
و هم از انصارالله یمن
توی مقابله با اینها هم مثل خر تو گل گیر کرده و اگر بخواد به ما هم حمله کنه از داخل نابود میشه
پس این حماقت رو نمیکنه

از قدیم گفتن سگی که زیاد پارس میکنه ، نمیگیره
به تهدیدهای نتانیاهو هم ارزشی قائل نشید
چون درگیر شدن با ایران یعنی هزینه روزانه ١٠٠ میلیون دلار و این کمر اسرائیل رو میشکنه

آمریکا هم از پس یمن برنمیاد چه برسه به ما
با انگلیس و پنج کشور دیگه دارن یمن رو میزنن ولی هر روز کشتی هاشون داره میخوره
ضربه ای که الان دارن از یمن میخورن وحشتناکه
از اینطرف هم بچه های حشدالشعبی عراق انصافا شاهکار دارن میکنند
توی صد روز گذشته ١٧٨ حمله به پایگاههای آمریکایی در منطقه شده که بی سابقه بوده
آمریکا از پس اینها برنمیاد اونوقت میخواد ما رو بزنه؟
با این وضع آشفته ای هم که تو آمریکا هست و خیلی از ایالتها دارن بر طبل جدایی میکوبند ، درگیر شدن با ایران خودکشی است

ته تهش بتونن چند تا پهپاد بزنن به مراکز هسته ای ما که اصلا خنده داره چون ما هیچ چیزمون رو زمین نیست که آسیب ببینه
اما ضربه ای که میخورن وحشتناک خواهد بود
ایران نه حزب الله، نه یمنه ، نه حشدالشعبیه
بزنن جوری میخورن که نتونن بلند بشن
نقل قول کردن
-1 #6174 سعاح 1403-02-25 09:51
به نقل از رایحه ظهور:

باز حقد و کینه و عجله دست به دست هم داد تا شما بدون سند و مدرک لجن پراکنی کنی !!!!

این ماشین پلیس و گلانتری هستش و هیچ ربطی به گشت ارشاد و حجاب و .... نداره

به احتمال قوی این خانم کسی هست که جرمی بر علیه کسی انجام داده است و برخورد با او ربطی به حجابش نداره ( البته همه می دانیم که برخی جرم ها مانند کودک آزاری یا دزدی یا اقدام به قتل و .... ممکنه کنترل و اعصاب افراد حاضر رو به هم بریزه هرچند ماموران در برخورد با اینگونه خاطیان نیز موظف به رعایت قانون هستند و حق زدن ندارد)

خدایی خسته نشدی از این همه مطلب بدون سند منتشر کردن و ضایع شدن!!!
روی شما رو اگر سنگ پای قزوین داشت سالی دو بار شگوفه می داد!!

مگر اجرای طرح مثلاً نور به پلیس واگذار نشده است؟ اگر حق زدن ندارند چرا دارید تکذیب و ماله کشی می کنی؟
نقل قول کردن
-1 #6173 نفاق یانادانی 1403-02-25 09:26
در جامعه ای که من40سال بدوم خانه دار نشم حکومت هم با تورم ارزش کارم را بدزدد باید درشو گل گرفت خودتونه مسخره کردین جهانو بهم ریختین کی این مسئولیت را بشما داده من در هیچ سخنی از ائمه ندیدم بلکه برخلاف روش شما دیدم.
نقل قول کردن
-1 #6172 سوال 1403-02-25 09:20
امام علی صل الله می فرماید بعد من هرکدام از فرزندان من قیام کنند کشته خواهند شد.
سوال چرا رهبر انقلاب رحلت کردن و رهبرب هم ...
نقل قول کردن
-2 #6171 جلال 1403-02-25 09:17
به نقل از مرتضی:
حسابی گریه کردم خدا خیرت بده

گریه کن گریه قشنگه گریه واسه دل نرمه تو باس شهید می شدی نه واستی واس ما روضه بخونی14/7/65
نقل قول کردن
+2 #6170 رایحه ظهور 1403-02-25 09:13
به نقل از سعاح:
رهبری بدعت گذاری کرده بی حجابی رو حرام سیاسی عنوان کرد و شرافت و کرامت انسانی اینگونه به تاراج رفت (وقتی اینها رفتند خواهی فهمید):

i.imgur.com/VLfFuZ8.mp4


باز حقد و کینه و عجله دست به دست هم داد تا شما بدون سند و مدرک لجن پراکنی کنی !!!!

این ماشین پلیس و گلانتری هستش و هیچ ربطی به گشت ارشاد و حجاب و .... نداره


به احتمال قوی این خانم کسی هست که جرمی بر علیه کسی انجام داده است و برخورد با او ربطی به حجابش نداره ( البته همه می دانیم که برخی جرم ها مانند کودک آزاری یا دزدی یا اقدام به قتل و .... ممکنه کنترل و اعصاب افراد حاضر رو به هم بریزه هرچند ماموران در برخورد با اینگونه خاطیان نیز موظف به رعایت قانون هستند و حق زدن ندارد)

خدایی خسته نشدی از این همه مطلب بدون سند منتشر کردن و ضایع شدن!!!
روی شما رو اگر سنگ پای قزوین داشت سالی دو بار شگوفه می داد!!
نقل قول کردن
+2 #6169 مرتضی 1403-02-25 09:03
به نقل از هعی:
یمن رو ببینید
تا ١٠ سال پیش هیچی نداشت
حتی تهدیدی هم برای کسی نبود
٨ سال زیر شدیدترین جنگها قرار گرفت الان تبدیل شده به یک بازوی قدرتمند محور مقاومت در منطقه که آمریکا و انگلیس از پسش برنمیان و عربستان جرأت نمیکنه دیگه بهش چپ نگاه کنه

حزب الله لبنان هم همینطور
قبل از جنگ ٣٣ روزه قدرتی نداشتند
ولی بعد از اون حزب الله قدرت گرفت و الان داره پدر اسرائیل رو درآورده

الان همین اتفاق هم برای مردم غزه افتاده
خپاهید دید که چند وقت دیگه خود مردم غزه صهیونیستها رو از کشورشون بیرون میکنند
و حضرت آقا فرمودن قطعا اینها پیروز خواهند شد
این سنت الهی است

باید مواظب باشیم که برای انتقام نیاز نیست جگرمون خنک بشه
مهم اینه که دشمن و جبهه باطل ضعیف بشه تا دیگه نتونه استکبار کنه

دقت کنید
مختار تمام قتله کربلا رو گرفت و همه رو به فجیع ترین حالت ممکن کشت
اینجور علی الظاهر انتقام گرفته شد
ولی چرا ما همیشه میگیم این الطالب بدم المقتول بکربلا
چون خون بهای امام حسین که کشتن شمر و عمر سعد و اینها نیست که
خون بهای امام حسین ع اقامه کلمه حق و اعتلای جبهه حق و اظهار تمام دین در قالب یک حکومت جهانی است که توسط امام زمان عج ان شاالله به وقوع خواهد پیوست

ان شاالله جبهه حق روز به روز به برکت خون این شهدای عزیز که الان در نزد خدا روزی میخورند و بیشتر از قبل تاثیرگذارند قویتر خواهد شد و ریشه ظلم و ستم رو خواهد کَند

به امید طلوع خورشید حق
(همتون اون روز رو میبینید ان شاالله)

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

حسابی گریه کردم خدا خیرت بده
نقل قول کردن
-4 #6168 محب اهل البیت ع 1403-02-25 06:12
طاغوت یعنی غیر معصومی که با استفاده از دین بر مردم حکومت می کند

فرعون طاغوت بود
عمر طاغوت بود
بنی امیه و بنی عباس طاغوت اند
وقتی یک تخوند خود را منجی انسان ها می داند طاغوت است
یکی نیست به آخوند زپرتی بگوید تو سر پیازی یا ته پیاز تورا سنه نه

در ادعا دلسوز تر از امام زمان است حتی از خدا دلسوزتر وانمود می کند در عمل ظالمتر از او یافت نمی شود

هر پرچمی پیش از قائم بلند شود طاغوت است
نقل قول کردن
-8 #6167 سعاح 1403-02-25 04:39
رهبری بدعت گذاری کرده بی حجابی رو حرام سیاسی عنوان کرد و شرافت و کرامت انسانی اینگونه به تاراج رفت (وقتی اینها رفتند خواهی فهمید):

i.imgur.com/VLfFuZ8.mp4
نقل قول کردن
-1 #6166 ۳۱۳ 1403-02-25 00:03
به نقل از هعی:
و اما یک زاویه دیگه این شهادت ها رو هم باید ببینیم

علت شهادت امام حسین چه بود؟
خود حضرت میفرمایند:
من برای احیای جدم و احیا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قیام میکنم
و یا در جای دیگری میفرمایند
اگر اسلام با خون من پابرجا میماند پس ای شمشیر ها مرا دریابید

پس استراتژی جبهه حق مهمتر است حتی از جان امام
چون خود امام حسین ع فرموده اگر با خون من اسلام زنده میماند پس ای شمشیرها مرا دریابید

پس شهادت سید رضی و حاج قاسم و حاجی زاهدی در راستای استراتژی جبهه حق بوده
پس الان اگر انتقامی قرار باشه گرفته بشه باید در راستای تقویت جبهه حق باشه نه صرفا حذف آدمهایی در طراز نظامی حاج قاسم و بقیه شهدا
چون همانطور که حضرت آقا فرمودن کل نظامی های آمربکایی اندازه بند پوتین حاج قاسم هم ارزش ندارند
پس انتقام اصلی این عزیزان ، فلج کردن توانایی های دشمن صهیونیستی است

قبل از شهادت حاج قاسم هیچکس حتی جرأت نداشت که به سمت پایگاه‌های آمریکایی یک گلوله شلیک کنه
ولی الان فقط در طی دو ماه گذشته چیزی بالغ بر ١٧٠ حمله به پایگاه های آمریکایی صورت گرفته

امام حسین ع و حاج قاسم الگوی بزرگ مقابله با استکبارند
و با شهادتشون به بقیه جرأت دادن تا در برابر دشمن مقاومت کنند

الان همین بلا هم سر اسرائیل اومده
الان داغه حالیش نیست
قطعا چند وقت دیگه خواهید دید که پایگاه های اسرائیل هر روز زیر ضربات محور مقاومت میره
همونطور که عین الاسد مهمترین پایگاه آمریکا در منطقه بود و ما اونو زدیم
پایگاه نواتیم هم مجهزترین و تخصصی ترین پایگاه اسرائیل در منطقه بود

تابوی حمله به پایگاههای اسرائیلی شکست
از این به بعد وای به حال اسرائیلی ها

به فرموده حضرت آقا انتقام سخت ، ازاله آمریکا از منطقه است که دارید میبینید به چه وضعی افتاده
داره التماس میکنه که ما باهاش کاری نداشته باشیم و به اسرائیل دیگه حمله نکنیم

و اما یک اصل دیگه در شیعه اینه که هر چقدر از شیعیان رو شهید کنند اونها قوی تر میشن

وقتی انقلاب کردیم
هیچی نداشتیم حتی سیم خارپار
جنگ رو به ما تحمیل کردن
الان ١٩ تا کشور در صف خرید موشک و پهپاد ما هستند
تازه ما به وجود آورنده حزب الله لبنان و حشدالشعبی و فاطمیون و زینبیون و انصارالله یمن هم هستیم

درسته ٢۵٧ هزار شهید دادیم ولیکن الان تبدیل به یک درخت تناور شدیم



امام حسین که بر علیه استکبار بلند نشد

همه دشمنانش روی پیشانی پینه داشتند
نقل قول کردن
+5 #6165 رایحه ظهور 1403-02-24 23:37
آهنگ مکلمور- رپر آمریکایی- درباره نسل کشی اسرائیل در غزه و حرکت اعتراضی دانشجویان آمریکا در دو روز اول یکصد میلیون بیننده داشته است. اما او از پا ننشسته و می خواند و پرچم فلسطین را برافراشته نگاه می دارد.
نقل قول کردن
+7 #6164 رایحه ظهور 1403-02-24 23:34
هشدار ww3 – روسیه سفیران بریتانیا و فرانسه را فراخوانی می‌کند تا به آنها بگوید مسکو می‌داند که نیروهای آنها در اوکراین هستند! آنها بعد از حدود ۴۰ دقیقه از آنجا خارج شدند. هر دوی آنها از گفت‌وگو با رسانه‌ها امتناع کردند.

مذاکرات به شکست ختم شد منتظر شعله ور شدن جنگ در اروپا باشید
نقل قول کردن
+5 #6163 مسعود 1403-02-24 22:55
در یکی از شهرهای شمالی کشور عده ای مراسم یادبود برای یکی از وزیران درگذشته دولت خاتمی می خواهند بگیرند و از عکس حاج قاسم هم سوء استفاده کردند!

جالب این جاست که سخنران مراسم آنها هم یکی از دلقک های اصلاح طلب و غربگرا و از فعالین فتنه ز.ز.آ. یعنی مسعود پزشکیان است!!!!!!؟؟؟؟
نقل قول کردن
+5 #6162 ناشناس 1403-02-24 22:53
به نقل از هعی:
و اما یک زاویه دیگه این شهادت ها رو هم باید ببینیم

علت شهادت امام حسین چه بود؟
خود حضرت میفرمایند:
من برای احیای جدم و احیا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قیام میکنم
و یا در جای دیگری میفرمایند
اگر اسلام با خون من پابرجا میماند پس ای شمشیر ها مرا دریابید

پس استراتژی جبهه حق مهمتر است حتی از جان امام
چون خود امام حسین ع فرموده اگر با خون من اسلام زنده میماند پس ای شمشیرها مرا دریابید

پس شهادت سید رضی و حاج قاسم و حاجی زاهدی در راستای استراتژی جبهه حق بوده
پس الان اگر انتقامی قرار باشه گرفته بشه باید در راستای تقویت جبهه حق باشه نه صرفا حذف آدمهایی در طراز نظامی حاج قاسم و بقیه شهدا
چون همانطور که حضرت آقا فرمودن کل نظامی های آمربکایی اندازه بند پوتین حاج قاسم هم ارزش ندارند
پس انتقام اصلی این عزیزان ، فلج کردن توانایی های دشمن صهیونیستی است

قبل از شهادت حاج قاسم هیچکس حتی جرأت نداشت که به سمت پایگاه‌های آمریکایی یک گلوله شلیک کنه
ولی الان فقط در طی دو ماه گذشته چیزی بالغ بر ١٧٠ حمله به پایگاه های آمریکایی صورت گرفته

امام حسین ع و حاج قاسم الگوی بزرگ مقابله با استکبارند
و با شهادتشون به بقیه جرأت دادن تا در برابر دشمن مقاومت کنند

الان همین بلا هم سر اسرائیل اومده
الان داغه حالیش نیست
قطعا چند وقت دیگه خواهید دید که پایگاه های اسرائیل هر روز زیر ضربات محور مقاومت میره
همونطور که عین الاسد مهمترین پایگاه آمریکا در منطقه بود و ما اونو زدیم
پایگاه نواتیم هم مجهزترین و تخصصی ترین پایگاه اسرائیل در منطقه بود

تابوی حمله به پایگاههای اسرائیلی شکست
از این به بعد وای به حال اسرائیلی ها

به فرموده حضرت آقا انتقام سخت ، ازاله آمریکا از منطقه است که دارید میبینید به چه وضعی افتاده
داره التماس میکنه که ما باهاش کاری نداشته باشیم و به اسرائیل دیگه حمله نکنیم

و اما یک اصل دیگه در شیعه اینه که هر چقدر از شیعیان رو شهید کنند اونها قوی تر میشن

وقتی انقلاب کردیم
هیچی نداشتیم حتی سیم خارپار
جنگ رو به ما تحمیل کردن
الان ١٩ تا کشور در صف خرید موشک و پهپاد ما هستند
تازه ما به وجود آورنده حزب الله لبنان و حشدالشعبی و فاطمیون و زینبیون و انصارالله یمن هم هستیم

درسته ٢۵٧ هزار شهید دادیم ولیکن الان تبدیل به یک درخت تناور شدیم



امام حسین خودش میتواند جانش را برای حق فدا کند

ولی ما نمی‌توانیم جان امام حسین را برای هیچ امری فدا کنیم

یه بار برای همیشه این قضیه را اصلاح کنید تا در آینده برای هر مسأله ای نروید به جنگ امام
نقل قول کردن
+8 #6161 مسعود 1403-02-24 22:25
سلام کاربر محترم( جناب هعی)

سپاس و تشکر ویژه از کامنت های دقیق و عالی شما از کم و کیف عملیات بزرگ و تاریخی "وعده صادق"

تشکر ویژه از فرماندهی معظم کل قوا و نیروهای عزیز مسلح و سپاه قهرمان و ارتش دلاور و نیروی انتظامی مقتدر و مظلوم و ارکان محور مقاومت اسلامی منطقه.

..................................................

اما یک نکته مهم در رسانه ها بود که حتماً باید به آن توجه کنیم!!!!؟؟؟

متاسفانه هنوز دولت بایدن از فریب دادن ایران برای برجام بازی دوباره با صنعت هسته ای کشور ما ناامید نشده است و ظاهراً فرستادن بسته یا پیغام های هسته ای از طرف آمریکا به ایران صورت گرفته است!

مهم این است که این شیطنت ها نباید در دولت و مجلس ما دیگر هرگز مخاطب و محلی از اعراب داشته باشند.

بایدن خبیث و ملعون دنبال یک چیزی برای مانور دادن در انتخابات منحوس ریاست جمهوری آمریکا است و چه حربه بهتر از خدای ناکرده دوباره فریب دادن ایران در پای میز ننگین و خفت بار مذاکره بازی با آمریکا برای تضییع حقوق هسته ای کشور ما!

هیچ کشوری در پای میز ننگین مذاکره بازی با آمریکا با ننگنامه ای مثل برجام از حقوق هسته ای خودش طبق پیمان جهانی npt و قوانین عادی آژانس مانند ایران در برهه خیانت دولت خبیث و منحوس حسن روحانی ملعون و مجلس ننگین علی لاریجانی خائن، محروم نشده بود که ایران در آن مقطع زمانی دهه نود شد.

مجلس جدید (مجلس دوازدهم) با نمایندگان انقلابی خودش و با حفظ وحدت کامل طبق فرامین مطاع مقام عظمای ولایت، باید برای همیشه مذاکره بازی بر سر صنعت هسته ای کشور را توسط هر دولتی در ایران با آمریکا و اروپا باطل اعلام کند.

باید قانونی جامع تر و کامل تر از قانون راهبرد هسته ای مجلس یازدهم برای استفاده بدون هیچ قید و شرطی در استفاده ایران از همه حقوق هسته ای خود طبق npt و نه برجام نجس و منحوس و استکباری و قرون وسطایی و استقلال نابودکن مثلث خیانت و وطن فروشی و نوکری برای استکبار و صهیونیست ها (روحانی، ظریف، علی لاریجانی) در مجلس جدید تصویب شود که دیگر احدی در روی میز ننگین و خفت بار و صهیونیست شادکنِ مذاکره بازی ذلیلانه و خائنانه با آمریکای ظالم و مستکبر و شیطان نتواند بر سر صنعت هسته ای کشور محدودیت ایجاد کند و یا دوباره پای نامحدود جاسوسان سیا و موساد را به ایران با مانند برجام ها و پروتکل های الحاقی جدید باز کند.

- انتخاب رئیس و ارکان مجلس جدید به عهده خود نمایندگان و منتخبان ملت در دوره دوازدهم مجلس است.

- اما رئیس مجلس جدید باید صد در صد انقلابی و در خدمت منافع ملی و اقتدار و استقلال کشور باشد و هرگز مجلس تحت ریاست او ذره ای باج به آمریکا و اروپای خبیث ندهد.

- نمایندگان اکثریت انقلابی و ولایی مجلس جدید با تبعیت کامل از فرامین ولایت و حفظ کامل وحدت بین نیروهای ارزشی باید مراقبت اندک اصلاح طلبان و باند لاریجانی در مجلس جدید نیز باشند.

- لاریجانی در ریاست ننگین و غاصبانه اش بر مجالس هشتم تا دهم اگر از حسن روحانی بیشتر خیانت نکرده باشد کمتر هم خیانت نکرده است و خودش و هم باندی هایش نباید جایگاهی در تصمیمات قوای کشور داشته باشند.

روحانی و ظریف و لاریجانی و صالحی و عراقچی باید پاسخگوی خیانت بزرگ برجامی خودشان به منافع ملی ایران و نوکری برای اربابان آمریکا و انگلیسی و صهیونیست خودشان باشند!

هیچ خیری از آمریکا تا نابودی دولت مرکزی آن و تجزیه آمریکا و استقلال ایالت هایش به ایران نرسیده و نخواهد رسید و آمریکا بهترین مصداق ضرب المثل معروف ایرانی.....ما را به خیر تو امید نیست؛ شرّ مرسان.....می باشد.

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
+9 #6160 هعی 1403-02-24 19:46
ما قصد داشتیم حیثیت اسرائیل رو ببریم که بردیم
پدافندش کاملا از رده خارج شد
مجهزترین پایگاهش خورد
قوی ترین پایگاه جاسوسیش هم خورد

هم خسارت جانی بالا گرفتیم هم خسارت مالی

در ضمن ما پول موشکهامون رو قبل از عملیات درآوردیم
ما دیروز ظهر با توقیف کشتی اسرائیلی پول پهپادها و موشکهامون رو درآوردیم

در ضمن یک ضربه مهلکی هم دیروز زدیم و اونم این که با گرفتن این کشتی ، پروژه کریدور عرب مد رفت رو هوا
اینها میخواستن از طریق خلیج فارس و عربستان و اردن به اسرائیل کالا برسونن که دیروز با این حرکت ما ، کل پروژه منهدم شد

نکته مهم اینکه از هر کجای ایران فکرش رو بکنید ما موشک زدیم
از کرمانشاه
ساوه
شیراز
تبریز
لرستان
اراک
و ...
این یعنی همه جای کشور مجهز به موشکه و دشمن هر غلطی بکنه با جواب پشیمان کننده ما روبرو میشه

نکته دوم اینکه همونطور که گفتم نه انگلیس نه آمریکا و نه اردن جرأت نکردن خودشون رو قاطی کنند فقط نقش توپ جمع کن رو بازی کردن
الهام علیف هم که از ترسش خزیده بود تو لونه اش
خبزی هم از عربستان و امارات نبود

در کل ما دیشب قدرتمون رو به رخ دنبا کشیدیم
آمریکا گفته ما به ایران جواب دیپلماتیک سخت میدیم
بابا این سوسول بازیا چیه مثلا تو ابرقدرتی خاک برسر

و اما یک اتفاق خیلی خیلی مهم هم افتاد
دیروز پیشبینی میشد که بعد از حمله ایران ، نفوذی ها بازار رو متشنج کنند
کما اینکه پس از شروع چند تا کانال تلگرامی زورشون رو زدن ولی سریعا ساکت شدن و دیدیم که یهو دلار از ٧٢ تومن رسید به ۶۴ تومن

همون اتفاقی که چند وقت پیش عرض کردم افتاد
سربازان گمنام امام زمان عج در سکوت خبری تمام دلالها و افراد مخل اقتصادی رو که شناسایی کرده بودن ، مهمون خودشون کردن
بازار امروز آرام بود
جالبتر اینکه قیمت خودرو هم کاهش پیدا کرد

و اما از هر چه بگذریم
انصافا مردم ما به این غرورآفرینی تیاز داشتن
دل تک تک مردم شاد شد
جیگر خیلی ها خنک شد
و مردم نشون دادن که وقتی اتفاق اینچنینی میفته کاملا پشت شیر بچه های حیدری کشورمون هستن و به وجودشون افتخار میکنند

همینجا لازم میدونم از همه بچه هایی که در این عملیات شرکت کردن تشکر کنم و بهشون بگم که ملت ایران به شما فرزندان غیور خودش افتخار میکنه

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
نقل قول کردن
+5 #6159 هعی 1403-02-24 19:45
میگن هیچ جا نخورده
ولی من میگم که کجاها خورده
محل اول پایگاه نواتیم در صحرای نقب که مهمترین پایگاه جاسوسی و آموزش خلبان اف ٣۵ و همچنین آشیانه بالای چهل فروند اف ٣۵ بوده
این پایگاه محل تجمع بسیاری از جاسوسان ارشد امنیتی اسرائیله که دیشب شخم زده شد
از این پایگاه برای عملیاتهای هوایی به غزه و کنسولگری ایران استفاده میشده

محل دوم
پایگاه اطلاعاتی امنیتی جاسوسی در شمال سرزمیمهای اشغالی در نزدیکی بلندیهای جولان و جبل الشیخ بود که ۴۴ نفر از جاسوسهای اینها به درک واصل میشن
این مرکز به شدت تحرکات حزب الله رو زیر نظر داشته و بیشترین ضربات رو به ما در سوریه و لبنان از این پایگاه زدن

در حمله به پایگاه نواتیم حداقل ۶٠ مامور ارشد اطلاعاتی کشته شدن

محل سوم هم تمامی سیستم های پدافندی خالی و مورد اصابت قرارگرفته که ضربه عظیم حیثیتی و مالی به اسرائیل بوده

من دیشب از پرتاب هایپرسونیک نوشتم ولیکن به دلایلی حذف کردم ولی خودشون اعتراف کردن که هفت تا هایپرسونیک خوردن
توی این حمله پیامهایی بود که باید میرسید به اهلش که رسید

و اما یک نکته
صهیونیستها دو مسیر رو پیش گرفتن
اول اینکه کاملاً اخبار این اتفاق سانسور بشه و کسی حق نداره در موردش اطلاعاتی درز بده
این یعنی اینها میخوان بگن که ما همه موشکها رو زدیم
ما یک برگ برنده داریم که به موقع رو میکنیم
پهپادهای ما مجهز به دوربین بوده و منتظریم ببینیم که چه میکنند اگر کتمان کنند کلیپها وایرال میشه و حیثیتشون رو میبریم

دوم اینکه نفوذی های سایبریشون رو مامور کردن که تا میتونن تشکیک ایجاد کنند در مورد اصابت موشکها
مواظب باشید گول اینها رو نخورید

میگن اگه راست میگید چرا قبل از زدن اعلام کردین
اولا بعد از زدن خوپشون دیدن ، کور که نیستن
بابا ، طرف مقابل بزرگترین سیستم امنیتی دنیا رو داره هااااا
بُعد مسافت هم اینقدر زیاد بود و حجم ادوات و شلیکهای ما به قدری بالا بود که چیش رو میشد مخفی کرد؟

پهپادها برای فرار از رادارهای دشمن مجبور بودن در ارتفاع کم حرکت کنند و پهپاد شاهد مثل موتورگازی میمونه صداش
مگه میشه مخفی کرد
نقل قول کردن
+4 #6158 هعی 1403-02-24 19:43
بسم‌الله الرحمن الرحیم》

#کنفرانس

و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

سلام علیکم جمیعا

عرض ادب و احترام دارم خدمت شما عزیزان

میدونم خیلی منتظر کنفرانس امشبید
بنده هم ان شاالله ابعاد این عملیات رو براتون تبیین میکنم

قبل از هر چیز به اونهایی که میگن همه اینها الکی بوده و همه موشکها و پهپاد ها ردگیری شدن و آسیبی نرسیده عرض کنم که دست از این خود تحقیری بردارند

یه فیلم بهتون نشون میدم که در مرحله اول که پهپاد ها میرسند گنبد آهنین با اون عظمتش درگیر میشه که کلا دو تا پهپاد رو میزنه و بعدش موشکها از راه میرسند
بعدا میگم کجا خوردن که جیغ اسرائیلی ها دراومده

میگن هیچ موشکی نخورده
ما که فیلم پنج تاشو همین الان ارسال کردیم
شما فیلم پنج تا ردگیری موشکهامون رو نشون بدید

بگذارید تمام گفتها و واقعیتهای خودمون رو کنار بگذاریم و نقل قول کنیم از اونها
خودشون میگن ایران ٣٠٠ تا موشک زده
بعدش گفتن ما پنجاه درصدش رو زدیم
اونوقت چندتاش خورده؟
بالای ١۵٠ موشک اصابت کرده
میدونید این حجم موشک یعنی چی؟

دیشب آمریکا انگلیس اردن فرانسه و اسرائیل پدافندشون رو راه انداختن با کل زورشون پنجاه درصد موشکهامون رو زدن
کل سیستم پدافندی اسرائیل از پاتریوت ها و فلاخن ها از کار افتادن

میدونید این یعنی چی؟

ما کم خرج ترین حمله تاریخ رو انجام دادیم و پر خرج ترین پدافند دفاعی دنیا رو برجای گذاشتیم

اگر باز هم به گفته اونها ما پونصد پهپاد شاهد ١٣۶ و ٢٣٨ هر کدوم دو هزار دلار پولش باشه هر موشک پاتریوت گنبد آهنین دو میلیون دلاره
کل گنبد آهنین خالی شده و خودشون اعلام کردن ١/٣۵ میلیارد دلار برای دفاع خرج کرده
١ میلیارد دلار هم آمریکا به خرج افتاده

ما از موشکهای قدیمی خودمون استفاده کردیم
جاهایی دارید میبینید که مثلا بدنه موشک افتاده
که یک امر طبیعیه
اولا تو اون حجم شلیک قطعا چند تاش فیلد میشه
اما اون عکسهایی که نشون میده بدنه موشک زمین افتاده هم طبیعیه
چون تنه پیشران تا جایی سر جنگی موشک رو همراهی میکنه بعد از اون ازش جدا میشه و سر جنگی سرعت میگیره و بدنه توی مسیر میفته رو زمین
نقل قول کردن
+4 #6157 هعی 1403-02-24 19:32
یمن رو ببینید
تا ١٠ سال پیش هیچی نداشت
حتی تهدیدی هم برای کسی نبود
٨ سال زیر شدیدترین جنگها قرار گرفت الان تبدیل شده به یک بازوی قدرتمند محور مقاومت در منطقه که آمریکا و انگلیس از پسش برنمیان و عربستان جرأت نمیکنه دیگه بهش چپ نگاه کنه

حزب الله لبنان هم همینطور
قبل از جنگ ٣٣ روزه قدرتی نداشتند
ولی بعد از اون حزب الله قدرت گرفت و الان داره پدر اسرائیل رو درآورده

الان همین اتفاق هم برای مردم غزه افتاده
خپاهید دید که چند وقت دیگه خود مردم غزه صهیونیستها رو از کشورشون بیرون میکنند
و حضرت آقا فرمودن قطعا اینها پیروز خواهند شد
این سنت الهی است

باید مواظب باشیم که برای انتقام نیاز نیست جگرمون خنک بشه
مهم اینه که دشمن و جبهه باطل ضعیف بشه تا دیگه نتونه استکبار کنه

دقت کنید
مختار تمام قتله کربلا رو گرفت و همه رو به فجیع ترین حالت ممکن کشت
اینجور علی الظاهر انتقام گرفته شد
ولی چرا ما همیشه میگیم این الطالب بدم المقتول بکربلا
چون خون بهای امام حسین که کشتن شمر و عمر سعد و اینها نیست که
خون بهای امام حسین ع اقامه کلمه حق و اعتلای جبهه حق و اظهار تمام دین در قالب یک حکومت جهانی است که توسط امام زمان عج ان شاالله به وقوع خواهد پیوست

ان شاالله جبهه حق روز به روز به برکت خون این شهدای عزیز که الان در نزد خدا روزی میخورند و بیشتر از قبل تاثیرگذارند قویتر خواهد شد و ریشه ظلم و ستم رو خواهد کَند

به امید طلوع خورشید حق
(همتون اون روز رو میبینید ان شاالله)

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
نقل قول کردن
+5 #6156 هعی 1403-02-24 19:32
و اما یک زاویه دیگه این شهادت ها رو هم باید ببینیم

علت شهادت امام حسین چه بود؟
خود حضرت میفرمایند:
من برای احیای جدم و احیا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قیام میکنم
و یا در جای دیگری میفرمایند
اگر اسلام با خون من پابرجا میماند پس ای شمشیر ها مرا دریابید

پس استراتژی جبهه حق مهمتر است حتی از جان امام
چون خود امام حسین ع فرموده اگر با خون من اسلام زنده میماند پس ای شمشیرها مرا دریابید

پس شهادت سید رضی و حاج قاسم و حاجی زاهدی در راستای استراتژی جبهه حق بوده
پس الان اگر انتقامی قرار باشه گرفته بشه باید در راستای تقویت جبهه حق باشه نه صرفا حذف آدمهایی در طراز نظامی حاج قاسم و بقیه شهدا
چون همانطور که حضرت آقا فرمودن کل نظامی های آمربکایی اندازه بند پوتین حاج قاسم هم ارزش ندارند
پس انتقام اصلی این عزیزان ، فلج کردن توانایی های دشمن صهیونیستی است

قبل از شهادت حاج قاسم هیچکس حتی جرأت نداشت که به سمت پایگاه‌های آمریکایی یک گلوله شلیک کنه
ولی الان فقط در طی دو ماه گذشته چیزی بالغ بر ١٧٠ حمله به پایگاه های آمریکایی صورت گرفته

امام حسین ع و حاج قاسم الگوی بزرگ مقابله با استکبارند
و با شهادتشون به بقیه جرأت دادن تا در برابر دشمن مقاومت کنند

الان همین بلا هم سر اسرائیل اومده
الان داغه حالیش نیست
قطعا چند وقت دیگه خواهید دید که پایگاه های اسرائیل هر روز زیر ضربات محور مقاومت میره
همونطور که عین الاسد مهمترین پایگاه آمریکا در منطقه بود و ما اونو زدیم
پایگاه نواتیم هم مجهزترین و تخصصی ترین پایگاه اسرائیل در منطقه بود

تابوی حمله به پایگاههای اسرائیلی شکست
از این به بعد وای به حال اسرائیلی ها

به فرموده حضرت آقا انتقام سخت ، ازاله آمریکا از منطقه است که دارید میبینید به چه وضعی افتاده
داره التماس میکنه که ما باهاش کاری نداشته باشیم و به اسرائیل دیگه حمله نکنیم

و اما یک اصل دیگه در شیعه اینه که هر چقدر از شیعیان رو شهید کنند اونها قوی تر میشن

وقتی انقلاب کردیم
هیچی نداشتیم حتی سیم خارپار
جنگ رو به ما تحمیل کردن
الان ١٩ تا کشور در صف خرید موشک و پهپاد ما هستند
تازه ما به وجود آورنده حزب الله لبنان و حشدالشعبی و فاطمیون و زینبیون و انصارالله یمن هم هستیم

درسته ٢۵٧ هزار شهید دادیم ولیکن الان تبدیل به یک درخت تناور شدیم
نقل قول کردن
+6 #6155 هعی 1403-02-24 19:31
با این اوصاف احمقانه است که اسرائیل بخواد به خاک ما حمله کنه

به احتمال بسیار زیاد طرح ترور مستشاران نظامی ما در منطقه رو در دستور کار خواهد گذاشت
و یکی دیگر از احتمالات، خرابکاری در مراکز حساس نظامی و اتمی ماست که توسط نفوذی هاش انجام بده
و امیدوارم به سمت خرابکاری اجتماعی یعنی بمب گذاری و یا عملیاتهای انتحاری در بین مردم نره

چون این بیشرفها به شدت نامردن
و وقتی زورشون نرسه با حمله به مردم غیرنظامی سعی میکنند به مردم کشور نشون بدن که مثلا قوی هستند و انتقام میگیرند و چون مردم ما به کشته شدن هموطنانمون حساس هستند هم متاسفانه باور میکنند
باید مراقب حرکتهای داعش در کشور بود

این بدونید که حمله ما به اسرائیل کل معادلات نظامی دنیا رو عوض کرد
اونهایی که باید پیام قدرت ما رو میگرفتن ، گرفتن
به زر زر کردن های رسانه ایشون هم توجه نکنید

طوری زدیم که خیلی بدجور دردشون گرفته
ما این جنگ رو با قدرت بردیم
مواظب باشید تو فضای مجازی بازی برده رو نبازیم

شاید برای یه عده سوال باشه که چرا ما به جای حمله به کل اسرائیل ، فقط مناطق نظامی رو هدف قرار دادیم
ما حاج قاسم و سید رضی و شهید زاهدی رو از دست دادیم و در عوض فقط پایگاه آمریکایی ها و اسرائیلی ها رو مورد اصابت قرار دادیم
آیا ارزشش رو داره یا نه ؟

امشب میخوام از یک اصل بزرگ در تشیع براتون صحبت کنم

خداوند در قرآن میفرمایند
مپندارید که کسانی که در راه خدا شهید شده اند ، مرده اند ، بلکه اینها زنده اند و در پیشگاه الهی روزی میخورند


این یعنی چی؟

در این اصل افراد بزرگ وقتی در قید حیات هستند به مقدار محدود تاثیر گذارند و در صورت شهادت مقدار تاثیرشون چندین برابر میشود

مثل امام حسین ع که وقتی زنده بودند در آن محدوده زمانی و مکانی تاثیرگذار بودن ولیکن بعد از شهادتشون اسلام ١۴٠٠ سال با تاثر از قیامشون زنده مونده تا الان
به گونه ای که امام خمینی ره میفرمایند:
این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است

حالا متوجه میشیم حاج قاسم چی گفتن
ای آقای ترامپ دیوانه
سپاه قدس نمیخواهد
حریف تو منم

اون زمان هیچکس نفهمید ایشان چی گفت
الان میفهمیم که بعد از شهادتشون هیچ پایگاه آمریکایی در منطقه امنیت به خود ندیده
نقل قول کردن
+6 #6154 هعی 1403-02-24 19:29
حالا بریم سناریوی پاسخ اسرائیل رو بررسی کنیم

اسرائیل اعلام کرده که به ما حمله خواهد کرد
حالا ببینیم چگونه

اولا حداقل هفته ها طول میکشه تا سیستم پدافندی دشمن ترمیم بشه و به قولی ریلود بشه
اگر اسرائیل بخواد الان به ما حمله ای بکنه قطعا حماقت کرده

اما اومدیم و این حماقت رو کرد
به جرأت و با اطلاع بهتون میگم که ما حداقل پنج سامانه پدافندی مدرن در چند نقطه ورودی کشور و کشورهای همسایه مستقر کردیم که در صورت شروع شلیک موشک قبل از رد شدن از مرزهای ما چیزی بالغ بر پنجاه درصد موشکها رهگیری خواهند شد و سامانه های داخلی هم بقیه رو نابود میکنند

در همین زمان ایران دو هزار موشک رو به صورت همزمان و در کمتر از ده دقیقه به سمت اسرائیل شلیک خواهد کرد که اینبار هایپرسونیکهای فتاح٢ هم وارد بازی میشن به همراه بمبهای ده تنی FOAB BOMB
و چون پدافندی نداره قطعا چیزی از اسرائیل باقی نمیمونه

پس گزینه شلیک موشک منتفیه

گزینه بعدی اسرائیلی ها حمله با هواپیماهای جنگی اف٣۵ هست که میتونن چهار بمب رو با خودشون حمل کنند
برد این هواپیما ٢٢٠٠ کیلومتره
بر فرض اینکه سی هواپیما به سمت ایران حمله کنند و همه موشکهاشون رو هم شلیک کنند ، دیگه توان برگشت ندارند
چرا ؟
چون سوخت کافی برای برگشت ندارند
چون فاصله نا با اسرائیل ٢٠٠٠ کیلومتره
به همین دلیل قطعا اسرائیل ریسک نمیکنه که این تعداد هواپیماش ساقط بشن
پس میره سمت یه گزینه دیگه

و اما گزینه بعدی چیه؟
گزینه بعدی بلند کردن هواپیما از یکی از پایگاههای خودش در منطقه بالاخص آذربایجان و امارات و عربستان

در این حالت ما به همه همسایه ها هشدار دادیم که اگر از طریق هر کدوم از این کشورها به ما حمله بشه ، جواب ما سهمگین خواهد بود و اون کشور جزو اهداف جنگی ما به شمار خواهد رفت

در ضمن اسرائیل در پایگاههای منطقه ای خودش کمتر از پنج هواپیمای اف٣۵ داره
در ضمن یکی از نقاط قوت نظامی ما نیروی هپایی ماست
ما بهترین خلبانهای دنیا رو داریم
با ورود سوخو ٣۵ های روسی این اسکادران به شدت قوی شده و از طرفی جنگنده اف١۴ که بهترین هواپیمای رهگیریه هم در اختیار داریم
و قطعا ما در جنگ هوایی از اسرائیل کمتر نیستیم
نقل قول کردن
+7 #6153 هعی 1403-02-24 19:26
بسم‌الله الرحمن الرحیم》

#کنفرانس

و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

سلام علیکم جمیعا

عرض ادب و احترام دارم خدمت همه شما عزیزان

امشب قصد این رو دارم در مورد احتمال پاسخ اسرائیل به حمله گسترده ایران صحبت کنم

چون دیدم یه عده به خصوصی بنده پیام دادن و ابراز نگرانی کردن و پرسیدن آیا اسرائیل به ایران حمله میکنه یا خیر

و اما جواب:

قبل از هر چیزی مقداری در مورد حمله ایران خدمتتون عرض کنم
عملیات وعده صادق در سه مرحله برنامه ریزی شده بود
مرحله اول وارد شدن پهپادها برای از کار انداختن و خالی کردن سیستم پدافندی دشمن اعم از گنبد آهنین و فلاخن داود و پاتریوت و زدن موشکهای کروز و بالستیک بود

این برای پیش درآمد بود
تا در صورت پاسخ دادن اسرائیل مرحله دوم که زدن حداقل دو هزار بالستیک از بیست نقطه از کشور و همکاری محور مقاومت اعم از حزب الله لبنان و حشدالشعبی عراق و انصارالله یمن در شلیک موشکهای نقطه زن بود نیز برنانه ریزی شده بود

مرحله سوم
تعداد ده پایگاه موشکی ما بر روی پایگاههای اسرائیل و آمریکا در منطقه متمرکز بود تا در صورت ورود مستقیم به این عملیات مورد اصابت قرار گیرند

بعد از نابودی پدافند دشمن و بی اثر شدن اون
آمریکا سریعا به اسرائیل اعلام میکنه که اگر پاسخ بدی دو هزار موشک رو سرت میریزند و چون پدافند نداری قطعا نابود میشی و کلیه زیرساختهات از بین میره
این خبر سریعا به اسرائیل میرسه و اینها حتی جرأت نمیکنند یک هواپیما بلند کنند برای تهاجم

این اطلاع رسانی موجب شد تا اسرائیل از دامی که ما براش پهن کرده بودیم متاسفانه فرار کنه

چون در مرحله اول قطعا قصد ما تخریب با وسعت زیاد نبود و قصدمون خالی کردن سیستم دفاعی دشمن بود

وقتی سیستم دفاعی دشمن از کار افتاد بالستیکهای ما بدون استثنا به اهدافشون اصابت کرد
در واقع هم کروزها و هم پهپادها معبر بازکن این عملیات بودن
اولی قرار بود فلاخن داود رو از کار بیندازه و دومی گنبد آهنین و پاتریوت رو از مدار خارج کنه که با موفقیت این اتفاق افتاد
هم زمان هم با جنگ الکترونیک سیستم دفاعی دشمن دچار اختلال شده بود

در واقع این ابداع تاکتیک جنگی حیثیت تمام سامانه های پدافندی و رهگیری رو به باد داد
با چند پهپاد ارزان قیمت سامانه های صدها میلیون دلاری رو از مدار خارج کردن
قطعا این تاکتیک جنگی به زودی در دانشگاههای افسری دنیا تدریس خواهد شد

دیگه کشورها به سمت خریدن این سامانه ها نخواهند رفت
اینه هوش سرشار ایرانی و قدرت و تدبیر جنگی ایرانی ها
نقل قول کردن
+5 #6152 حمید رضا 1403-02-24 14:16
به نقل از هعی:
باید از تاریخ عبرت بگیریم
مبادا مثل جنگ احد به یکباره شوق و ذوق پیروزی بهمون رو بگیره و تنگه احد امروز که رسانه است رو فراموش کنیم

رسانه ، تنگه احد این انقلابه
مبادا سرمست این پیروزی ها بشیم
حضرت آقا به عنوان جایگاه ولایت و لیدر محور مقاومت تاکید دارن به قدرت گیری در رسانه و فضای مجازی
فتح سنگر رسانه آخرین جنگ ما با دشمن خواهد بود

دنیا به مرحله بدون بازگشت رسیده و دیگه به حالت قبلش برنمیگرده
کی فکرش رو میکرد یک روزی اروپا و آمریکا برای حمایت از غزه به پا خیزند
آمریکا به پا خواسته ولی حاکمان شکم گنده حاشیه خلیج فارس بی غیرتانه نشسته و تماشا میکنند و کاری نمیکنند

بعد از حاج قاسم انگار دنیا داره تند تند به سمت مراحل بدون بازگشت میره
بعد از حاج قاسم دیگه وضع دنیا به حال قبل برنگشت
بعد از طوفان الاقصی هم دقیقا دنیا به حالت قبل باز نخواهد گشت
بعد از مظلومیت مردم غزه دنیا به حالت قبل برنخواهد گشت
خروش مردم دنیا رو نظاره کنید

فروپاشی نظام سلطه رو نظاره کنید
فروپاشی دلار رو به چشم خواهید دید
صدای مرگ بر اسرائیل از قلب لس آنجلس و نیویورک و کالیفرنیا و دانشگاه کلمبیا و قلب اروپا داره به گوش میرسه

به نظم مدیریتی جدید دنیا سلام کنید
دنیا به زودی در برابر محور مقاومت سر خم خواهد کرد
دنیا وارد معادلات پیچیده انرژی و غذا خواهد شد
سیل تمام دنیا رو فرا میگیره
منتظر زلزله های بسیار مهیب باشید
این سیلهایی که الان میبینید در برابر سیلهای آینده عین جوی آب میمونه
زمین زنده خواهد شد دوباره

کمربندها رو محکم ببندید
به آخرالزمان خوش آمدید

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

خدا خیرت دهد
امید را زنده کردی @};-
نقل قول کردن
-1 #6151 دادخواه 1403-02-24 13:40
به نقل از هعی:
الان دنیا دیگه دنیای گفتگو نیست
هر کس قدرت غرش موشکهاش بیشتر باشه حرفش بیشتر شنیده میشه

ما تو زمان فتنه فواحش به جای جنگیدن تو کف خیابون هامون ، قلب اینها در اربیل عراق رو نشانه رفتیم
یهو داخل کشور آروم شد



به امید روزهای طلایی ایران عزیز

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ایندگان ببینند وتعریف کنند که شنصدسال هی همین حرفا زده شد وهیچی تغییر نکرد هیچ کاخی یکشبه با تورم ساخته نمیشه مگر دسترنج بی رانت اطلاعاتی با تورم دزدیده می شه حال مسئولیت آخرتش رو کی جواب خواهد داد خدا میداند ومنتظر است حکومت اسلامی حق ندارد مثل هر حکومت دیگری در دنیا طرحهای من دراوردی ومردم بدبخت کن اجرا کند. اسلام دین عذت وشرافت است مسولین نظام اسلامی باید به مردم عذت نفس بدن نه باتورم دسترنج دزدیده بشه بعد وادار به گدایی از مسئولین بی سروپا بکننت لعنت بر مسببین خداوند دنیا و اخرتتون را سیاه کنه بی دردان بی شرافت
نقل قول کردن
-1 #6150 صالح 44 1403-02-24 11:07
[quote name="محب اهل البیت ع"]برخلاف عقاید بنی عباسی مبنای شناخت حقیقت پزروی کامل از روایات اهل البیت علیهم السلام است
کسانی که از ائمه اطهار جلوتر می زنند مللون هستند
تا زمانی که قائم آل محمد (صلی الله علیه و اله )نشسته است کسی حق برپاخاستن ندارد

کسانی که علیه ظلم قیام می کنند مولا عجل الله فرجه را انکار کرده اند

تنها وظیفه مومنان در غیبت اصرار بر دعای فرج است باید آنقدر ضجه زد تا ظهور رخ دهد وگرنه طبق دستور روایات باید گلیم خانه هاشد


کسانی که قیام می کنند ملعونند و به هلاکت می افتند
وظیفه نجات بشریت بر عهده معصومین است نه غیر معصومین

ما همینکه گناه نکنیم و ظلمی نکنیم وفتنه ای برپا نکنیم کار بزرگی کرده ایم

بلاشک از یهودیان مخفی هستید. خودتا را به اهل بیت علیهم السلام نچسبانید. که ماملا مشخص است است نچسبید. نه افکارتان شیعیست نه گفتارتان. کاملا به اسراییلیات مسلط هستستد. در دنیا و عقبا جوابگوی افکاری که منحرف کردید خواهید بود. هر چند در اعتقادات آیین یهود داذید صواب می کنید
خداوند همه را هدایت کند.
نقل قول کردن
-6 #6149 .................... 1403-02-24 08:31
به نقل از خیبر110:
قبلا چندین بار گفته بودی سن و سال خیلی بالایی داری و ادم با تجربه ای هستی و حتی سال ۵۷ طرفدار امام خمینی و این نظام بودی و....

با فرض اینکه دروغ نمیگی عمیقا وقتی این لجبازی هات رو میبینم دلم برات میسوزه دقیقا رفتار ها و نظراتت مثل یک کودک هستش اصلا شبیه یک انسان جا افتاده و دنیا دیده رفتار نمیکنی .
سیر صعودی افزایش توهین هات بعد از هر بحث به فلسطینی ها و حتی کودکان معصوم فلسطینی نشون میده چقدر کودکانه و بدون منطق لجبازی میکنی !!! واقعا ادم ترحم برانگیزی هستی.
باشه تو پیروز میدان توهین و تمسخر شدی اگر سیجانی دستت رو باز میگذاشت چهار تا فحش ناموسی هم به فلسطینی ها اضافه میکردی!!!
جایزه ات هم این هستش که کاربران بیشتری به عقلت شک کردند :-h

2نصف شب نظر گذاشتی 8تام منفی زدی هنر کرردی ممسوت
نقل قول کردن
+4 #6148 سعاح 1403-02-24 04:24
به نقل از پاینده محمود:
سعاح واقعا فیلمها و سریالها را نگا می کنی؟
بعد افسانه جومونگ زمان احمدی دیگه نه فیلم دیدم نه سریال

سلام
نه همشو و در مورد مست عشق هم کلی گفتم۔ چیزی بگم شاید دلتون باز بشه:

شکسپیر دنیا رو به تئاتر شبیه دانسته بود که در آن هر کسی به نوبت بازیگری کرده رخت می بندد۔ اما بنده این تعبیر رو می پسندم که دنیا جلوه گاه تجلیات حق اعم از صفات و افعال خداوند متعال است۔ ما آمده ایم برای ساخته شدن بر طبق اسماء و صفات و افعال الهی۔ پس چون بقول آقای احمدی نژاد تمام این بساط پهن شده است برای سلوک الی الله جای هیچ یاس و نگرانی نیست۔
نقل قول کردن
+14 #6147 خیبر110 1403-02-24 01:58
به نقل از محب اهل البیت ع:


خیبر گویا خیلی آتشت زده ام این از جلز و ولزی که می کنی هویداست

قبلا چندین بار گفته بودی سن و سال خیلی بالایی داری و ادم با تجربه ای هستی و حتی سال ۵۷ طرفدار امام خمینی و این نظام بودی و....

با فرض اینکه دروغ نمیگی عمیقا وقتی این لجبازی هات رو میبینم دلم برات میسوزه دقیقا رفتار ها و نظراتت مثل یک کودک هستش اصلا شبیه یک انسان جا افتاده و دنیا دیده رفتار نمیکنی .
سیر صعودی افزایش توهین هات بعد از هر بحث به فلسطینی ها و حتی کودکان معصوم فلسطینی نشون میده چقدر کودکانه و بدون منطق لجبازی میکنی !!! واقعا ادم ترحم برانگیزی هستی.
باشه تو پیروز میدان توهین و تمسخر شدی اگر سیجانی دستت رو باز میگذاشت چهار تا فحش ناموسی هم به فلسطینی ها اضافه میکردی!!!
جایزه ات هم این هستش که کاربران بیشتری به عقلت شک کردند :-h
نقل قول کردن
+13 #6146 هعی 1403-02-24 01:29
الان دنیا دیگه دنیای گفتگو نیست
هر کس قدرت غرش موشکهاش بیشتر باشه حرفش بیشتر شنیده میشه

ما تو زمان فتنه فواحش به جای جنگیدن تو کف خیابون هامون ، قلب اینها در اربیل عراق رو نشانه رفتیم
یهو داخل کشور آروم شد

چند تا موشک به قلب اسرائیل زدیم
خیلی ها میترسیدن که دلار بالا بره
ولی دیدیم که دلار هم سقوطی شد و داره پایین میاد
وقتی عوامل و نفوذی هاش تو کشور دستگیر شدن یهو دلار میل به پایین اومدن کرد

در عوض این طرف هر بلایی سر ما اومده از بخاطر رسانه بوده
با رسانه بچه های ما رو هدف گرفتن
با رسانه اقتصاد ما رو نشانه گرفتن
با رسانه افکار عمومی ما رو نشانه گرفتن

در مورد سریال اژدهای هفت سر هم اعلام کنم که این سریال برای آماده سازی ذهن مردم برای مقابله با مسئولین متخلف و آقازاده هاشون درست شده
و ان شاالله برخورد با دانه درشتهای مفاسد اقتصادی سرعت بیشتری به خودش میگیره

منتظر یک تحرک بزرگ در حوزه تولید باشید
از طرف دیگر ان شاالله طرح ضربتی قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی اجرا میشه
بحث حجاب هم الحمدلله توسط سردار رادان به ثمر مینشینه
انقلاب در حال اوج گیری است
کمربندهاتون رو محکم ببندید

به امید روزهای طلایی ایران عزیز

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
نقل قول کردن
+9 #6145 هعی 1403-02-24 01:28
گاهی باید حتی موضوعات اقتصادی رو هم آخرالزمانی دید
یعنی وقتی به فرموده حضرت آقا آمریکا یک شبه مثل کشتی تایتانیک غرق بشه دیگه دلارش هم به درد نخواهد خورد
و این اتفاق به قدری نزدیکه که حتی نمیشه برای تبعات بعد از اون فکر کرد

در همه زمینه ها جبهه نور داره بر تاریکی غلبه میکنه و زمینه ظهور منجی آخرالزمان در حال فراهم شدنه

ما باید آخرین سلاح دشمن رو هم ازش بگیریم و اونو خلع سلاح کنیم

اصلی ترین سلاح دشمن رسانه است
رسانه ای که ماهیت شیطانی داره

حضرت آقا فرمودن باید فضای مجازی رو به محلی برای سیلی زدن به دشمن تبدیل کنیم

دشمن اگر سرپاست به خاطر رسانه است

اینها حتی دو تا رجل سیاسی بدرد بخور هم ندارند که کشورشون رو به اونها بسپارند
ترامپ و بایدن انتهای زور آمریکاست
اولی دیوانه و دومی آلزایمری
این نشانه افول قدرت آمریکاست

الان هم تمام امید دشمن به رسانه است
با رسانه است که افکار عمومی دنیا و بالاخص مردم ما رو داره مدیریت میکنه

توی ایران ، دختر خانمی بخاطر سکته در کلانتری فوت شد با کار رسانه ای جنبش فواحش و زن زندگی آزادی راه انداختن
الان تو آمریکا چه خبره
با دختران دانشجو چطور برخورد میشه

یک روز وارد شدن نیروی انتظامی به دانشگاه رو تو بوق میکردن ولی الان تک تیرانداز وارد دانشگاه میکنند و افسرانی با تمام امکانات دارن با دانشجو ها برخورد میکنند
چرا پس هیچکس صداش در نمیاد

شبکه لابی صهیونیستی در دنیا الان ساکتند
اونهایی که بخاطر دختر خانمی در ایران تونسته بودن ۵٢ کشور رو بیارن پای کار و همه سلبریتی های داخلی و بین المللی رو اجیر کرده بودن بر علیه ما حرف بزنند
الان کجان؟
الان که تو آمریکا داره بدتر از همه اینها اتفاق میفته

چرا همه ساکت شدن
چرا از سلبریتی های غرب زده ما صدایی در نمیاد
این نشون میده همشون از کجا خط میگیرن
نقل قول کردن
+11 #6144 هعی 1403-02-24 01:26
جدیدا به حال و روز دنیا نگاه کردید؟

حماس اسرائیل رو بیچاره کرده

حزب الله هر روز داره راکت باران می‌کنه شمال اسرائیل رو

یمن داره هر روز یک کشتی آمریکایی انگلیسی اسرائیلی رو تو دریای سرخ مورد هدف قرار میده و همزمان بندر ایلات اسرائیل رو شخم میزنه

وقتی حرف از شما و جنوب اسرائیل میشه ، یه عده مساحت ایران تو ذهنشون میاد
در حالی که اسرائیل اندازه یکی از استانهای ماست
وقتی شمال و جنوب و شرق و غربش زیر آتیشه
یعنی اونجا الان جهنمه

عراق هر چند روز داره قلب اسرائیل رو میزنه

ایران هم که مجهزترین و قوی ترین پایگاه عملیاتی و جاسوسی اسرائیل رو با تمام حمایت پدافندی غرب و کشورهای منطقه شخم زد

حواستون هست
تابوی حمله به اسرائیل خیلی وقته از بین رفته

یه زمانی تا همین دو سال پیش هیچکس فکرش رو هم نمیکرد که اسرائیل به این وضع دربیاد

همه فکر میکردن با وجود قدرت خودش و حمایت‌های آمریکا و انگلیس و لابی یهود ، کسی جرأت چپ نگاه کردن به اسرائیل رو نداره
ولی الان چی؟

افول قدرتهای جبهه شر رو دارید به چشم مببینید

در عوض عزت روز افزون محور مقاومت و مردم مظلوم غزه و دلاورمردیهای شیرمردان یمنی و غرش های حزب الله لبنان و اقتدار جمهوری اسلامی رو همگان دارن میبینند

روزی که مقام معظم رهبری فرمود اسرائیل بعد از طوفان الاقصی دیگر به شرایط قبل خود باز نخواهد گشت
خیلی ها باور نکردن
وقتی عرض کردم که بعد از حمله ایران به اسرائیل بلایی که سر پایگاههای آمریکا در منطقه اومد سر اسرائیل هم میاد
بازم عده ای باور نکردن
روزانه حداقل ۵٠ موشک و راکت از سمت حزب الله لبنان و حشدالشعبی و یمانی ها به سمت اسرائیل شلیک میشه
و اونها رو داره از پا درمیاره
آمریکا هم یواشکی داره پاشو کنار میکشه

روزی امام خمینی ره فرمود که ما انقلاب رو صادر میکنیم
و بک روزی هم حضرت آقا به جوانان اروپایی نامه نوشتن
عده ای خیال کردن اینها همه توهمه

الان قلب آمریکا رو ببینید

اتفاقات آمریکا برای دولتمردانش بسیار وحشتناکه
میدونید چرا؟
چون این اعتراضات در مورد اقتصاد ضعیف شده آمریکا نیست
بلکه در حمایت از مردم مظلوم غزه است

دنیا داره بیدار میشه
حالا معنی این جمله حضرت آقا رو میشه خوب فهمید که فلسطین کلید رمزآلود ظهور است یعنی چه

بیداری دنیا توسط مظلومیت مردم غزه داره اتفاق میفته و به زودی منجی طلبی کل عالم رو فرا خواهد گرفت
و سقوط ابرقدرتهای جبهه شر یکی پس از دیگری اتفاق خواهد افتاد
نقل قول کردن
+9 #6143 هعی 1403-02-24 01:25
بسم الله الرحمن الرحیم》

#کنفرانس

و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

سلام علیکم جمیعا

سریع برم سر اصل مطلب
دو سه تا نکته کوتاه

اول اینکه
یادتونه گفتم یک سری دلال و مافیای دلار جمع شدن ؟
دارید اثرش رو در بازار میبینید
دلار سیر سقوطی پیدا کرده و امروز با کانال ۶٠ هزار تومن وارد شده

اینکه بنده بارها تاکید میکنم بالا و پایین شدن دلار توسط مافیاست و اینها نمیگذارند دلار زمین بخوره برای همینه
الان چه اتفاقی افتاده که دلار داره پایین میاد جز اینکه تعداد محدودی از دلالان و مافیای بازار جمع شدن !

به نظر بنده نیروهای امنیتی باید تمرکزشون رو بگذارند بر روی پرونده های مفاسد اقتصادی
با رو شدن دست دلالان وضعیت موجود مردم ، تمتمی برنامه های دولت به ثمر میشینه
وگرنه این همه زحمت بی فایده است

عده ای معتقدن که دولت دلار رو ١٠ ، ١۵ تومن بالا میبره بعد پنج تومن ارزون میکنه و ما هم خوشحال میشیم از این پایین اومدن
در حالی که اصلا اینطور نیست
بنده معتقدم دلار بلای جان همین مافیا و دلالان خواهد شد
روزی رو خواهید دید که دلار عین طناب دار ، عده ای رو به کام مرگ میکشه

حالا شما بگید از روی توهم ما داریم چیزی میگیم
ان شاالله گذر زمان خیلی چیزها رو روشن میکنه

عده ای فقط نوک دماغشون رو میبینند

برنامه دولت ، عبور از دلاره
دولت اگر از دلار عبور نکنه نمیتونه ارزش پول ملی رو احیا کنه
با توجه به شناختی که رفتار دولت دارم ، داره به صورت چراغ خاموش ، خزانه کشور رو با ارز جایگزین درهم و یوان پر میکنه
از این طرف هم دلار رو داره از خزانه خارج میکنه و میفروشه
البته برای اینکه ضرر نکنه با شیب آرام داره دلار رو میده تو بازار
خزانه که از دلار خالی بشه ، به یکباره دستش رو از پشت دلار برخواهد داشت
برای اینه تاکید میکنم وارد بازار ارز نشید

بازم میگم اصلا برام مهم نیست که عده ای بگن اینها توهمه
ان شاالله یه روزی از همین پست هم اسکرین میگذاریم
نقل قول کردن
+7 #6142 هعی 1403-02-24 00:47
باید از تاریخ عبرت بگیریم
مبادا مثل جنگ احد به یکباره شوق و ذوق پیروزی بهمون رو بگیره و تنگه احد امروز که رسانه است رو فراموش کنیم

رسانه ، تنگه احد این انقلابه
مبادا سرمست این پیروزی ها بشیم
حضرت آقا به عنوان جایگاه ولایت و لیدر محور مقاومت تاکید دارن به قدرت گیری در رسانه و فضای مجازی
فتح سنگر رسانه آخرین جنگ ما با دشمن خواهد بود

دنیا به مرحله بدون بازگشت رسیده و دیگه به حالت قبلش برنمیگرده
کی فکرش رو میکرد یک روزی اروپا و آمریکا برای حمایت از غزه به پا خیزند
آمریکا به پا خواسته ولی حاکمان شکم گنده حاشیه خلیج فارس بی غیرتانه نشسته و تماشا میکنند و کاری نمیکنند

بعد از حاج قاسم انگار دنیا داره تند تند به سمت مراحل بدون بازگشت میره
بعد از حاج قاسم دیگه وضع دنیا به حال قبل برنگشت
بعد از طوفان الاقصی هم دقیقا دنیا به حالت قبل باز نخواهد گشت
بعد از مظلومیت مردم غزه دنیا به حالت قبل برنخواهد گشت
خروش مردم دنیا رو نظاره کنید

فروپاشی نظام سلطه رو نظاره کنید
فروپاشی دلار رو به چشم خواهید دید
صدای مرگ بر اسرائیل از قلب لس آنجلس و نیویورک و کالیفرنیا و دانشگاه کلمبیا و قلب اروپا داره به گوش میرسه

به نظم مدیریتی جدید دنیا سلام کنید
دنیا به زودی در برابر محور مقاومت سر خم خواهد کرد
دنیا وارد معادلات پیچیده انرژی و غذا خواهد شد
سیل تمام دنیا رو فرا میگیره
منتظر زلزله های بسیار مهیب باشید
این سیلهایی که الان میبینید در برابر سیلهای آینده عین جوی آب میمونه
زمین زنده خواهد شد دوباره

کمربندها رو محکم ببندید
به آخرالزمان خوش آمدید

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته
نقل قول کردن
+5 #6141 هعی 1403-02-24 00:47
اومده تو خصوصی میگه حاجی الان که تو عربستانی حداقل یه مقدار نرمتر در مورد اینا حرف بزن
شناساییت کنن همونجا تو بقیع دفنت میکنن
ما از گفتن حق دریغ نمیکنیم رفیق

هر چه داریم به جلوتر میریم معادلات دنیا داره بهم میریزه

حاج قاسم عزیز چه زیبا فرمود : هر کس که به این انقلاب لگد زد ،آواره شد

اینها با رسانه مردم رو تحریک کردن تا بریزن کف خیابون
از طرفی هم شروع کردن به آتیش زدن پرچم ایران و بالا بردن پرچم جدایی طلبان

و خیال کردن اینطوری این پرچم از دست علمدار این انقلاب میفته
در حالی که به یکباره به خودشون اومدن و دیدن که تو قلب لس آنجلس پرچم سه رنگ و زیبای کشورمون رو دست مردم خودشون بالا رفته

اینها خواستن پرچم ما رو تکه تکه کنند
ولی الان پرچم ما تو دل لس آنجلس بالاست
اینه تهاجم فرهنگی
اینه صدور انقلاب
اینه واقعیت قدرت دنیا

یادتونه گفتم دنیا به زودی به یک ابرقدرت دینی سلام میکنه؟؟؟!!!
الان دارید قدرتمون رو میبینید یا نه؟

قدرت یعنی اینکه عکس حضرت آقا رو تو قلب تلاویو تو دستشون میگیرند و فریاد میزند ما رو از دست نتانیاهو نجات بده

اونهایی که خرده میگرفتند که چرا ما با دشمن به صورت مستقیم سرشاخ نمیشیم و اون رو به ترس ما در برابر دشمن تحلیل میکردن کجا هستند که ببینند استراتژی محور مقاومت به پرچمداری انقلاب اسلامی تا قلب سرزمینهای دشمن نفوذ کرده
یادتونه گفتم استراتژی محور مقاومت مهمتر از جان افراده!!!؟؟؟

توازن قدرت در دنیا بهم خورده و الان محور مقاومت به عنوان یکی از ابرقدرتهای دنیا داره عمل میکنه
انصارالله امروز اعلام کرد که مرحله چهارم عملیات در دریای سرخ رو آغاز میکنه و دیگه به هیچ کشتی که به سمت سرزمینهای اشغالی بره رحم نخواهد کرد
نقل قول کردن
+6 #6140 هعی 1403-02-24 00:45
بسم الله الرحمن الرحیم》

#کنفرانس

و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

سلام علیکم جمیعا

عرض ادب و احترام دارم خدمت شما عزیزان

وضعیت دنیا عجیب پیچیده شده

در روایات آخرالزمانی بارها ذکر شده که در آخرالزمان تمام مدلهای مدیریتی دنیا دیگه جوابگو نخواهد بود و داریم این رو به وضوح میبینیم

برای این میگم وضعیت دنیا پیچیده شده که دیگه ابرقدرتها به انزوا دارن میرن

کی باور میکرد که آمریکا و اسرائیل به این دریوزگی بیفتند

اینکه حضرت آقا فرمودند که اینها در نظم نوین مدیریتی دنیا دیگه جایگاهی ندارند ،کمتر کسی باور کرد این حرفو

به قول آیت الله بروجردی
صدای اسلام داره از غرب میاد و به زودی استارت اتفاقات آخرالزمانی متصل به ظهور زده میشه

الان دیگه آمریکا و اسرائیل و بقیه ابرقدرتها برای دنیا اون ارزش سابق رو ندارند و جایگاهشون رو از دست دادن

اینها دیگر تصمیم گیرندگان دنیا نیستند

الان این ماییم که داریم اسرائیل رو تحریم میکنیم
حضرت آقا اراده فرمودن اسرائیل از داخل عین موریانه از هم بپاشه
اخبار رو ببینید
همشون ریختن کف خیابون
اینها فروپاشی از درون رو هم به چشم خواهند دید و اینقدر ضعیف میشن که برنده نهایی غزه و محور مقاومت خواهد بود ان شاءالله

هر روز داره آبروشون میره
هر چی ادعا کرده بودن دروغ از آب دراومد

آزادی بیان
دموکراسی
کرامت زن
نکشتن بیگناهان
حمایت از زنان
حمایت از کودکان
و همه و همه دروغی بیش نیست
اینها رو برای سلطه بر کشورهای اسلامی عَلَم کردن و الا خودشون هیچ اعتقادی به اینها ندارند
دارید اینها رو به چشم میبینید

عرض کرده بودم که آتشی که برای ما روشن کرده بودن یه روزی دامن خودشون رو میگیره

این اتفاقات اخیر در آمریکا کاملا نشان داد که موضع ما بر حق بوده و مردم ما به درستی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل میگن

آمریکا و اسرائیل مظهر ریا کاری و دعا بازی در دنیا هستن
نقل قول کردن
+9 #6139 yamahdi1313 1403-02-23 14:11
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة



سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
نقل قول کردن
-2 #6138 پاینده محمود 1403-02-23 13:59
به نقل از سعاح:
در باره برخی ناقدین فیلم مست عشق:

یک ضرب المثل اردو هست که میگه بندر کیا جانے ادرک کا سواد!

یعنی میمون چه داند طعم زنجبیل چیست!

سعاح واقعا فیلمها و سریالها را نگا می کنی؟
بعد اففسانه جومونگ زمان احمدی دیگه نه فیلم دیدم نه سریال
نقل قول کردن
-9 #6137 محب اهل البیت ع 1403-02-23 11:30
به نقل از خیبر110:
چون بحث با ادم احمق عقل رو کم میکنه !!!

گرچه محب الشیطان میتونه بابت اینکه خادم الرضا جوابش رو نداده با یک نام کاربری دیگه بیاد به خودش بابت این پیروزی غرور افرین تبریک بگه :D



خیبر گویا خیلی آتشت زده ام این از جلز و ولزی که می کنی هویداست
نقل قول کردن
-6 #6136 محب اهل البیت ع 1403-02-23 11:25
به نقل از مسعود:
محب جان
من به درستی و صحت راه معنوی و سعادتی که می روم باور و ایمان کامل دارم.

u:313

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:


اگر باور نراشتی با من در نمی افتادی
بت پرست ها هم به راه خود باور داشتند و با پیامبر صلی الله علیه و اله می جنگیدند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد