رایحه ظهور

باذن الله با قدرت ملتها زمان به عقب بازنخواهد گشت/ راه علاج ، اتحاد و برادري بهمراه دشمن شناسي

 

نبرد حق و باطل در لحظات سرنوشت سازي قرار دارد ، هرچند طوفان بيداري اسلامي در ابتدا دستاوردهاي چشمگير و سريعي داشت اما دشمنان توانستند با سوء استفاده از غفلت مردم و خواص جبهه حق از يك سو و اجراي توطئه هاي پي در پي تا حدودي امواج بيداري اسلامي را مديريت كرده و در بعضي موارد به نقطه دلخواه هدايت كنند ، هشدار صريح ولي امر مسلمين(مدظله) نسبت به اوضاع محنت بار كنوني و نتايج غمبار آن از يك سو و اطمينان معظم له نسبت به عدم بازگشت زمان به عقب باذن الله و قدرت ملتها و عدم تكرار ديكتاتوريهاي مزدور، بيم و اميدهاي زيادي را ايجاد كرده است.

» ابتدای نظرات (1160)

 

پيام حج امسال ولي امر مسلمين(مدظله) در مقايسه با پيام حج سالهاي گذشته(بخصوص بعد از سال 84) بوضوح هشدارهاي و بيم هاي زيادي در خود دارد  و اين را مي توان از اوضاع محنت بار كشورهاي اسلامي در طي سال گذشته دريافت : نابودي تدريجي انقلاب مصر(هرچند اينك همانند آتش زير خاكستر است) ، به انحراف بردن انقلاب يمن و ليبي ، گسترش جنگ و خشونت در سوريه و فريب اذهان مسلمين در براه انداختن جنگ مذهبي در اين كشور ، تداوم خشونتها و كشتارهاي مذهبي در عراق به همراه گسترش فتنه ها و اختلافات مذهبي در اكثر كشورهاي مسلمان و مهمتر از همه قدرت گرفتن خط سازش در قلب جريان بيداري اسلامي

اما از سوي ديگر از اطمينان امام خامنه اي نسبت به عدم بازگشت زمان به عقب و عدم تكرار دوران سياه حكومتهاي مزدور در كشورهاي اسلامي مي توان دريافت كه بازگشت مجدد دوران تاريكي باذن الله و با بيداري مجدد ملتها و قدرت آنها  ، دوام چنداني نخواهد يافت و تاخير چندسالي در ظهور كه به علت غفلت ها و مطامع دنيايي ايجاد شده با بيداري و حركت مجدد ملتها برطرف خواهد گرديد.

ما يقين داريم كه بنا بر بشارت بسياري از عرفا و بزرگان و دلايل و نشانه هاي گوناگون كسي كه پرچم اسلام را به دستان مبارك ولي الله الاعظم(عج) خواهد سپرد كسي نيست جز وجود مبارك ولي امرمسلمين(مدظله)  و مطمئنيم كه فريب ها و توطئه هاي جريان كفر و نفاق در كشورهاي اسلامي بزودي آشكار خواهد گرديد و با جدا شدن كامل صفوف حق و باطل ، فضا براي آغاز نبرد نهايي كه پيروزي قطعي جريان حق را در پي خواهد داشت فراهم خواهد شد و البته نصب العين قرار دادن راهكاري كه نائب امام زمان(عج) براي علاج اين اوضاع محنت بار بيان فرمودند :

اول: اتحاد و برادری مسلمانان در زیر لوای توحید

و دوم: شناخت دشمن و مقابله با نقشه‌ها و شیوه‌های او

 


پیام ولی امر مسلمین به کنگره حج (1392)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

و الحمدلله رب العالمین و الصلوة و السلام علی سیدالانبیاء والمرسلین و علی آله الطیبین الطاهرین المنتجبین

فرارسیدن موسم حج را باید عید بزرگ امت اسلامی به شمار آورد. فرصت مغتنمی که این روزهای گرانبها در همهٔ سالها برای مسلمانان جهان پدید میآورد، کیمیای معجزه گری است، که اگر قدر آن را شناخته و چنانکه شایسته است به کار گرفته شود بسیاری از آسیب‌ها و آسیب پذیری‌های دنیای اسلام علاج خواهد شد.

حج، چشمهٔ جوشان فیض الهی است. یکایک شما حاجیان سعادتمند، اکنون این اقبال بلند را به دست آورده اید که در این اعمال و مناسکِ آکنده از صفا و معنویت، دل و جان را شستشویی بسزا داده، از این منبع رحمت و عزت و قدرت، ذخیره ای برای همه عمر خویش بردارید. خشوع و تسلیم در برابر خدای رحیم، تعهد به وظایفی که بر دوش مسلمانان نهاده شده است؛ نشاط و حرکت و اقدام در کار دین و دنیا؛ رحم و گذشت در تعامل با برادران؛ جرات و اعتماد به نفس در برابر حوادث دشوار؛ امید به کمک و دستگیری خداوند در همه جا و همه چیز؛ و کوتاه سخن، ساخت و پرداخت انسانی در طراز مسلمانی را دراین عرصه الهیِ آموزش و پرورش، می توانید برای خویش تدارک ببینید و خودِ آراسته به این زیورها و بهره یافته از این ذخیره‌ها را برای کشور خویش و ملت خویش، و در نهایت برای امت اسلامی، سوغات برید.

امت اسلامی امروز بیش از هر چیز به انسان هایی نیاز دارد که اندیشه و عمل را در کنار ایمان و صفا و اخلاص و مقاومت در برابر دشمنان کینه ورز در کنار خودسازی معنوی و روحی، فراهم سازند. این یگانه راه نجات جامعه بزرگ مسلمانان از گرفتاری هایی است که یا آشکارا به دست دشمن و یا با سستیِ عزم و ایمان و بصیرت، از زمان‌های دور در آنها فرو افتاده است.

بی شک دوران کنونی دوران بیداری و هویت یابی مسلمانان است؛ این حقیقت را از خلال چالشهایی که کشورهای مسلمان با آن روبرو شده اند نیز به روشنی می‌توان دریافت.

درست در همین شرایط است که عزم و اراده متکی به ایمان و توکل و بصیرت و تدبیر، می‌تواند ملتهای مسلمان را در این چالش‌ها به پیروزی و سرافرازی برساند و عزت و کرامت را در سرنوشت آنان رقم زند جبهه مقابل که بیداری و عزت مسلمانان را بر نمی‌تابد با همهٔ توان به میدان آمده و از همهٔ ابزارهای امنیتی، روانی، نظامی، اقتصادی و تبلیغاتی برای انفعال و سرکوب مسلمانان و به خود مشغول ساختنِ آنان بهره می‌گیرد.

نگاهی به وضعیت کشورهای غرب آسیا از پاکستان و افغانستان تا سوریه و عراق و فلسطین و کشورهای خلیج فارس و نیز کشورهای شمال آفریقا از لیبی و مصر و تونس تا سودان و برخی کشورهای دیگر، حقایق بسیاری را روشن می‌سازد. جنگ‌های داخلی، عصبیت‌های کور دینی و مذهبی؛ بی ثباتی‌های سیاسی؛ رواج تروریسم قساوت آمیز؛ ظهور گروهها و جریان‌های افراط گر که به شیوه اقوام وحشی تاریخ، سینه انسان‌ها را می‌شکافند و قلب آنان را با دندان می‌درند؛ مسلّحینی که کودکان و زنان را می‌کشند و مردان را سر می‌برند و به نوامیس تجاوز می‌کنند و حتی در مواردی این جنایات شرم آور و مشمئز کننده را به نام و زیر پرچم دین مرتکب می‌شوند، همه و همه محصول نقشه شیطانی و استکباری سرویس‌های امنیتی بیگانگان و عوامل حکومتی همدست آنان در منطقه است که در زمینه‌های مستعدّ داخلی کشورها امکان وقوع می‌یابد و روز ملت‌ها را سیاه و کام آنان را تلخ می‌کنند.

یقیناً در چنین اوضاع و احوالی نمی‌توان انتظار داشت که کشورهای مسلمان، خلاء‌های مادی و معنوی خود را ترمیم کنند و به امنیت و رفاه و پیشرفت علمی و اقتدار بین المللی که برکات بیداری و هویت یابی است، دست یابند. این اوضاع محنت بار، می‌تواند بیداری اسلامی را عقیم و آمادگی‌های روحی پدید آمده در دنیای اسلام را ضایع سازد و بار دیگر، سالهای دراز، ملت‌های مسلمان را به رکود و انزوا و انحطاط بکشاند و مسائل اساسی و مهم آنان همچون نجات فلسطین و نجات ملت‌های مسلمان از دست اندازی آمریکا و صهیونیسم را به دست فراموشی بسپارد.

علاج بنیانی و اساسی را میتوان در دو جملهٔ کلیدی خلاصه کرد که هر دو از بارزترین درس‌های حج است:

اول: اتحاد و برادری مسلمانان در زیر لوای توحید

و دوم: شناخت دشمن و مقابله با نقشه‌ها و شیوه‌های او

تقویت روح اخوت و همدلی درس بزرگ حج است. در اینجا حتی جدال و درشت گویی با دیگران ممنوع است. پوشش یکسان و اعمال یکسان و حرکات یکسان و رفتار مهربان در اینجا به معنی برابری و برادری همهٔ آن کسانی است که به این کانون توحید معتقد و دلبسته اند. این پاسخ صریح اسلام به هر آن فکر و عقیده و دعوتی است که گروهی از مسلمانان و معتقدان به کعبه و توحید را از دائرهٔ اسلام بیرون بداند. عناصر تکفیری که امروز بازیچه صهیونیست‌های غدار و حامیان غربی آنان شده و دست به جنایت‌های سهمگین می‌زنند و خون مسلمانان و بی گناهان را می‌ریزند و کسانی از مدعیان دینداری و ملبسین به لباس روحانیت که در آتش اختلافات شیعه و سنی و امثال آن می‌دمند، بدانند که نفس مراسم حج، باطل کننده مدعای آنان است.

اینجانب همچون بسیاری از علمای اسلام و دلسوزان امت اسلامی بار دیگر اعلام می‌کنم که هر گفته و عملی که موجب برافروختن آتش اختلافات میان مسلمانان شود و نیز اهانت به مقدسات هر یک از گروههای مسلمان یا تکفیر یکی از مذاهب اسلامی، خدمت به اردوگاه کفر و شرک و خیانت به اسلام، و حرام شرعی است.

شناخت دشمن و شیوه‌های او نیز دومین رکن است. اولا وجود دشمن کین توز را نباید به دست غفلت و فراموشی سپرد و مراسم چند باره رمی جمرات در حج، نشانهٔ نمادین این حضور ذهنِ همیشگی است. ثانیاً در شناخت دشمن اصلی که امروزه همان جبهه استکبار جهانی و شبکه جنایتکار صهیونیسم است، نباید دچار خطا شد، و ثالثاً شیوه‌های این دشمن عنود را که تفرقه افکنی میان مسلمانان و ترویج فساد سیاسی و اخلاقی، و تهدید و تطمیع نخبگان، و فشار اقتصادی بر ملتها، و ایجاد تردید در باورهای اسلامی است، باید به خوبی تشخیص داد و وابستگان و ایادی دانسته و نادانستهٔ آنان را از این راه شناسایی کرد.

دولت‌های استکباری و پیشاپیش آنان آمریکا، به کمک ابزارهای رسانه ای فراگیر و پیشرفته، چهره واقعی خود را می‌پوشانند و با دعوی طرفداری از حقوق بشر و دموکراسی، رفتاری خدعه آمیز در برابر افکار عمومی ملت‌ها در پیش می‌گیرند. آنان در حالی دم از حقوق ملت‌ها می‌زنند که ملت‌های مسلمان، هر روز بیشتر از گذشته، آتش فتنه‌های آنان را با جسم و جان خود لمس می‌کنند.

یک نگاه به ملت مظلوم فلسطین که دهها سال است روزانه زخم جنایات رژیم صهیونیستی و حامیانش را دریافت می‌کند؛ یا به کشورهای افغانستان و پاکستان و عراق که تروریسم زائیدهٔ سیاست‌های استکبار و ایادی منطقه ای آنان، زندگی را به کام ملت‌های آنان تلخ کرده است، یا به سوریه که به جرم پشتیبانی از جریان مقاومت ضد صهیونیستی، آماج کینهٔ سلطه گران بین المللی و کارگزاران منطقه ا ی آنان شده و به جنگ خونین داخلی گرفتار آمده است، یا به بحرین یا به میانمار که هر یک به نحوی، مسلمانان محنت زده مغفول و دشمنانشان مورد حمایت اند یا به ملت‌های دیگری که از سوی آمریکا و متحدانش، پی در پی به تهاجم نظامی و یا تحریم اقتصادی یا خرابکاری امنیت تهدید می‌شوند، می‌تواند چهره واقعی این سردمداران نظام سلطه را به همه نشان دهد.

نخبگان سیاسی و فرهنگی و دینی در همه جای جهان اسلام باید خود را به افشای این حقایق، متعهد بدانند این وظیفهٔ اخلاقی و دینی همهٔ ما است. کشورهای شمال آفریقا که متاسفانه امروز در معرض اختلافات عمیق داخلی قرار گرفته اند بیش از همه باید به این مسئولیت عظیم، یعنی شناخت دشمن و شیوه‌ها و ترفندهایش، توجه کنند. ادامهٔ اختلافات میان جریان‌های ملی و غفلت از خطر جنگ خانگی در این کشورها، خطر بزرگی است که خسارت آن برای امت اسلامی به این زودی‌ها جبران نخواهد شد.

ما البته تردید نداریم که ملت‌های به پا خاستهٔ آن منطقه که بیداری اسلامی را تجسم بخشیدند باذن‌الله اجازه نخواهند داد که عقربهٔ زمان به عقب برگردد و دوران زمامداران فاسد و وابسته و دیکتاتور تکرار شود، لیکن غفلت از نقش قدرتهای استکباری در فتنه انگیزی و دخالتهای ویرانگر، کار آنان را دشوار خواهد کرد و دوران عزت و امنیت و رفاه را سالها به عقب خواهد افکند. ما به توانایی ملت‌ها و قدرتی که خداوند حکیم در عزم و ایمان و بصیرت توده‌های مردم قرار داده است، از اعماق دل باور داریم و آن را در بیش از سه دهه در جمهوری اسلامی ایران، به چشم خود دیده و با همهٔ وجود خود آزموده ایم؛ همت ما، فراخوان همهٔ ملت‌های مسلمان به این تجربه برادرانشان در این کشور سرافراز و خستگی ناپذیر است.

از خداوند متعال صلاح حال مسلمانان و دفع کید دشمنان را خواستارم و حج مقبول و سلامت جسم و جان و ذخیرهٔ سرشار معنوی را برای شما حجاج بیت الله الحرام مسالت می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمة الله

سیّدعلی خامنه‌ای

پنجم ذی‌الحجه 1434 مصادف با 19 مهرماه 1392

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1160 رستمی 1392-11-28 00:20
سلام خسته نباشید سایت زیبایی دارید ممنونم ازتون
موافق تبادل لینک و لوگو بودید خبرم کنید یا علی
ansare72.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #1159 چت روم مهدوی و مذهبی 1392-08-08 20:03
بسم الله الرحمن الرحیم


سایت بشارت های ظهور در سایت خود فرم درخواست مناظره قرار داده است.از بزرگان سنی و سایر مذاهب جهان دعوت به مناظره می نماید.استاد شکرالله بزگداری در چت روم این سایت حضور دارد و آماده مناظره با برادران اهل سنت میباشد.
در ضمن در چت روم مذهبی حضور دارند و کلاس در اتاق ولایت تشکیل میدهند.
و...
لینک چت روم مهدوی و مذهبی = besh.ir/chat
لینک سایت = besh.ir
لینک فرم درخواست مناظره = besh.ir/?page_id=224

موفق باشید.به امید ظهور مهدی فاطمه عج



-:as
نقل قول کردن
+18 #1158 ali 1392-08-07 11:16
دقت کردین تازگی غبار مرگ بر روی امثال مهرداد پاشیده شده و جرات ندارن دیگه از دروغ و دونگ های دولت راستگویان و سوتی های بیشمار آنها دفاع کنن.
نقل قول کردن
+7 #1157 رايحه ظهور 1392-08-07 11:02
مقاله جديد سايت با عنوان :


عطر بهار در عالم پیچیده است ، آن روز (ظهور) بسيار نزديك است!



u313.ir/.../
نقل قول کردن
+14 #1156 ... 1392-08-07 09:15
به نقل از محمد حسین:
امام جعفرصادق (ع) در تفسیر آیه62 سوره نمل می فرماید:
« امّن یجیب المضطرّ اذا دعاه و یکشف السّوء و ..... » آیا کسی هست که به فریاد بیچاره در وقت ناله اش جواب دهد و رفع نگرانیها را نماید ؛ فرمود: این کلام در مورد قائم وارد شده و اوست که هر لحظه خدا را می خواند برای دفع دشواری و به زودی پروردگار، وی را بر کرسی اقتدار جهانی می نشاند.
منبع : الزام النواصب ص 172


آهای آدم ها و الله که بی مهدی به سعادت نمی رسید ...
دعا کنید که بیاید ...
نقل قول کردن
+10 #1155 دولت امید! 1392-08-07 08:22
آقای روحانی! مراقب «رفیقان قافله» باشید
جعفریان تصریح کرد: این پوستر‌های «صداقت آمریکایی» و بر‌خورد چکشی بزرگواران «زنده‌باد مخالف من!» خیلی‌ها را متوجه خیلی چیز‌ها کرد.


محمدحسین جعفریان طی یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: نوشته دیروز من در این ستون بیش از آنچه انتظار داشتم، بازتاب داشت. لذا با آنکه برای امروز مطالب دیگری نوشته بودم، ترجیح دادم دوباره از «صداقت امریکایی» بگویم. حرف من در آن یادداشت روشن بود. خواستم مخاطبم فاصله شعار تا عمل برخی‌ها را بداند. البته پس از جفای غریبی که بر سر‌کار خانم «راستگو» در شورای شهر تهران رفت، بسیاری حساب کار دستشان آمد و متوجه این تناقض شدند. اما این پوستر‌های «صداقت امریکایی» و بر‌خورد چکشی بزرگواران «زنده باد مخالف من!» خیلی‌ها را متوجه خیلی چیز‌ها کرد. .......
www.mashreghnews.ir/fa/news/259039
نقل قول کردن
+18 #1154 محمودِ امت 1392-08-07 08:10
-:as
احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظر شما در مورد حذف شعار مرگ بر آمریکا که این روزها به گوش می‌رسد چیست، رو به جمعیت کرد و حامیان وی نیز با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا تحسین و تایید او را برانگیختند.
=D> =D>
----------------------------
احمدی نژاده دیگه!
الهی فدات بشم که هم خودت هم دوستدارانت به عنوان سربازان و یاران ولایت فقیه امام خامنه ای و پشت سر ایشان هیچ وقت حاضر نیستید سر تسلیم جلوی زورگویان عالم پایین بیاورید.
تو به راستی یکی از بهترین شاگردان مکتب امام حسین (ع) هستی
نقل قول کردن
+17 #1153 محمد حسین 1392-08-07 07:21
حذيفه روايت نموده كه پيامبر (ص) فرمود :

المهدى رجل من ولدى لونه لونٌ عربىٌ و جسمه جسمٌ اسرائيلى على خدّه الآيمن خال كانه كوكب درى يملاء الارض عدلاً كما ملئت جوراً يرضى فى خلافته اهل الارض و اهل السماء والطير فى الجوّ.

مهدى مردى از اولاد من است رنگ بدن او رنگ نژاد عرب و اندامش مانند اندام بنى اسرائيل است،در گونه راست وى خالى است كه چون ستاره تابناكى بدرخشد زمين را پر از عدل كند چنان كه پر از ظلم شده باشد، ساكنان زمين و آسمان و پرندگان هوا در خلافت وى خشنود خواهند بود.

نقل قول کردن
+17 #1152 محمد حسین 1392-08-07 07:14
امام جعفرصادق (ع) در تفسیر آیه62 سوره نمل می فرماید:
« امّن یجیب المضطرّ اذا دعاه و یکشف السّوء و ..... » آیا کسی هست که به فریاد بیچاره در وقت ناله اش جواب دهد و رفع نگرانیها را نماید ؛ فرمود: این کلام در مورد قائم وارد شده و اوست که هر لحظه خدا را می خواند برای دفع دشواری و به زودی پروردگار، وی را بر کرسی اقتدار جهانی می نشاند.
منبع : الزام النواصب ص 172
نقل قول کردن
+15 #1151 خراسانی 1392-08-07 05:10
گرچه در باغ سینه ات داری لطف ها مهر ها محبت ها
گفتی اما نمی روی چو حسین تا ابد زیر بار بدعت ها

ناگهان در نماز جمعه شهر عطر محراب جمکران گل کرد
بغض تو تا شکست بر لب ها ذکر یا صاحب الزمان گل کرد

جان ایران چه شد که جانت را جان ناقابلی گمان کردی
آبروی همه مسلمانان اشک مارا چرا روان کردی

جسم تو کامل است ناقص نیست
می دهد عطر یک بغل گل یاس

دست تو اما حکایتی دارد
رحمه الله عمی العباس
نقل قول کردن
+16 #1150 مهرداد/بچه مثبت 1392-08-07 01:26
چرا بعد از 1400 سال تاریخ تکرار میشود؟

مگر خبری در راه است ؟؟؟



در این سلسه مطالب مواردی ذکر خواهد شد که تشابهات عجیب 1400 سال پیش با سالهای اخیر دنیای اسلام سنجیده خواهد شد ...

اولین مطلب هند جگر خوار ...

بی شک در پس این اتفاقات اسراری نهفته که خداوند با آن دل مومنین خود را می آزماید و آماده میسازد...

اللهم عجل لولیک الفرج

zz:

mehrdadz.blogfa.com/post/369
نقل قول کردن
+1 #1149 خراسانی 1392-08-07 00:57
به نقل از ا.و.ك.:


يه تحقيق كن در رابطه با رابطه بين حاكم ظالم و خشكسالى

اين واقعا عجيب نيست كه بارش باران با آمدن احمدى نژاد سال به سال افزايش يافت و الان با آمدن يكى ديگه يكدفعه ٣٤ درصد نسبت به سال گذشته كاهش مى يابد.


[-O [-O [-O

امام علی :
دو گروه نسبت به من هلاک می گردند: کسی که در دوستی من افراط کند و شدت عشق و علاقه او را به انحراف از حق دچار نماید و کسی که در اثر شدت دشمنی با من به سوی باطل رود. بهترین مردم نسبت به من کسانی هستند که راه اعتدال را بپیمایند، از آن ها جدا نشوید.»
نقل قول کردن
+25 #1148 ا.و.ك. 1392-08-07 00:33
ما فقط دو سوال داريم
١. اگر هولو كاست اتفاق افتاده است چرا اجازه تحقيق در مورد اين مقدسات صهيونيست داده نمى شود ؟
٢ . اصلا با فرض اتفاق افتادن ، چرا فلسطينى ها بايد تاوان جنايت المانى خا را بدهند!؟

تا اراده هايي همچو امام خامنه اى و سيد حسن نصرالله و احمدى نژاد در عالم وجود دارد امر فرج بسيار محتمل تر است .
خدايا بحق سوز دل زينب كبرى سلام الله عليها از سايه ظهور امام زمان عج محقق بفرما.
نقل قول کردن
+16 #1147 خراسانی 1392-08-07 00:27
در زمان منصور که امام صادق (ع) در مدینه بود .

والی منصور آمد در مدینه و گفت : به نام خلیفه منصور ! من افعی هستم و پدرم هم افعیست ! من پسر عموی ... هستم (کسی که به دستور خلیفه 3 روز جان و ناموس مردم مدینه را بر سربازانش حلال کرده بود )

اگر تسلیم خلیفه نشوید و دست از پشتیبانی فلانی (امام صادق) برندارید فلان می کنم و فلان می کنم .

مردم مدینه اعتراض کردند و رفت .

چند وقت بعد با نامه منصور آمد و به مسجد رفت و گفت اگر تسلیم نشوید تحریم اقتصادی ! می کنم

سنگ زدن بهش ! گفتن برو بینیم بابا !

بعد از آن تا سالیان سال بدترین و وحشیانه ترین تحریم اقتصادی بر علیه شیعه مدینه اجرا شد .

بدترین اتفاقاتی که فکرشو هم بتونید بکنید در اون سالها اتفاق افتاد.

بسیار بسیار بدتر از شعب ابی طالب

دوستان حتما برند در موردش تحقیق کنند .

اون وقت شاید بفهمیم کیا جون دادن تا پرچم به دست ما برسه .

یا علی
نقل قول کردن
+16 #1146 ا.و.ك. 1392-08-07 00:20
به نقل از شاداب:
بروز خشکسالی در تهران

این روزها گاه و بی گاه خبرهایی از کاهش شدید بارش باران و برف و مقدار ذخایر آبی در استان تهران از سوی کارشناسان آب و هوا و مدیران اجرایی کشور به گوش می رسند که همگی حاکی از وقوع یکی از نشانه های عمومی ظهور امام مهدی(علیه السّلام) در آینده ای نزدیک، در شهر تهران و پیرامون آن می باشند، و آن نشانه همان بروز خشکسالی در تهران است که با به قدرت رسیدن سفیانی در شام بی ارتباط نیست.

احمد پسر اَعْثَم کوفی، تاریخ نویس شیعی، از امام علی(علیه السّلام) نقل کرده است:

بی گمان، در زمامداری سفیانی، خشکسالی،

سختی و بلایی بزرگ به مردم ری می رسند(1).

سفیانی همان عثمان پسر عَنْبـَسَه شامی است که از نسل ابو سفیان می باشد و جنبش خود را از درۀ خشک می آغازد و در ماه رجبِ سال ظهور امام مهدی(علیه السّلام) در دمشق به پا می خیزد.

قال عليّ(کرّم الله وجهه): ... لَیُصِیبَنَّ أهلَ الريّ في ولایة السفیانيّ قحط و جهد و بلاء عظیم (الفتوح، الجزء 2، ص 80- 78).

السفیانيّ هو عثمان بن عَنْبـَسَة الشاميّ الذي یکون من نسل أبي سفیان و یبدأ حرکته من الوادي الیابس و یقوم بدمشق في شهر رجب من سنة ظهور الإمام المهديّ(علیه السلام).

------------------------------------------------

1. الفتوح، جزء 2، ص 80- 78 (ترجمۀ یکی از دانشمندان معاصر).

ممکن است همین روزها خبر دیگری به گوش همگان برسد که خود از نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) است.


يه تحقيق كن در رابطه با رابطه بين حاكم ظالم و خشكسالى

اين واقعا عجيب نيست كه بارش باران با آمدن احمدى نژاد سال به سال افزايش يافت و الان با آمدن يكى ديگه يكدفعه ٣٤ درصد نسبت به سال گذشته كاهش مى يابد.
نقل قول کردن
+14 #1145 علی جعفری 1392-08-07 00:13
ارتباط نویسنده مقاله موهن روزنامه بهار با رئیس اداره سوم ساواک >:D

انتشار مقاله هتاکانه روزنامه زنجیره‌ای بهار، حساسیت‌سنجی برای تکرار تراژدی حمله به مقدسات در دوره اصلاحات بود.




سایت نیمروز با انتشار این مطلب خبر داد که نویسنده مقاله موهن روزنامه بهار (روزنامه وابسته به سعید پورعزیزی از مدیران دفتر رئیس دولت اصلاحات)، ضمن عضویت در گروهک نهضت آزادی، با ساواک رژیم پهلوی نیز در ارتباط بوده است.
به نوشته این سایت، اقدام روزنامه بهار در انکار امامت و ولایت امیر مؤمنان(ع) آن هم در آستانه عید بزرگ غدیر، خاطره روزگار حرمت‌شکنی‌های دوره اصلاحات را زنده کرد. بسیاری از مردم فراموش نکرده‌اند که روزنامه دولتی ایران در 24 تیر 79 مدعی شد (نعو‌ذبالله) خدا فتنه‌گر است و به او هم می‌توان اعتراض کرد!
نیمروز آنگاه به مرور برخی از این هتاکی‌ها پرداخت و گزارش داد:

... mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن
+18 #1144 روز معاد 1392-08-07 00:06
دیدار در میدان 72 نارمک خیلی با صفا بود دکتر خیلی بی ریا در روی ماشینی ایستاده بود ودوستدارانش ابراز احساسات میکردند برایش و دکتر مثل همیشه سخن هایش آرام بخش وتسکین دهنده بود و امید در دل انسان زنده میشد. برای دومین باری که ایشان را از نزدیک دیدار کردم .وپیام رسان مادر شهیدی بودم که نمی توانست به دیدار دکتر بیاید..و در آخرین دقایق رفتم نزدیک و التماس دعا گفتم وپیام مادر شهید این بود که به آقای احمدی نژاد بگویید روز شب که نگاهم به عکس شهیدم می افتد دعا میکنم برایت که انقد ر خالصانه خدمات زیادی به این مملکت کرد ی خداوندنگهدارت باشد..خیلی خوشحالم از این دیدار .... پاکی ،صداقت، محبت، صبوری ، در چهره دکتر آدم سیر نمی شدکه اون محل را ترک کند ..درود بر احمدی نژاد .. زنده باد بهار
نقل قول کردن
-2 #1143 التماس دعای فرج 1392-08-07 00:05
به نقل از خراسانی:

به نام حق

این که نشد !

فکر می کنم دلیل منطقی باشه :

وقتی شما به مداح که اصل کارش بر شور هست پر و بال سخنرانی بدی ، در حالی که علمش معمولا پایینه ( مداح به خاطر صدای خوبش مداح شده ) یک تیغ دو لبه درست کردی .

تا وقتی اشتباهی نکرده که هیچ ولی وقتی اشتباهی کرد ( که بعید هم نیست به خاطر علم کمش) اونوقت نمی تونی جمعش کنی مداحی که می تونه شور بگیره و صد ها نفر با شور این سینه می زنند می تونه سعید عسگر هارو به سمت ترور بکشونه .

اگر کسی به خاطر حرف اون احمق نادان مشایی رو ترور می کرد کی می خواست جواب بده ؟ !!!

سخنران کم نداریم که یه آدم کم سواد دینی بیاد تز سیاسی و اجتماعی و مذهبی و ... بده .

موفق باشید

برای ما هم دعا کنید

یا علی

حرفتون منطقا درسته و عقل من هم همین رو میگه، ولی اینرو هم باید در نظر داشته باشیم که خدا هوای مجالس عزاداری امام حسین رو داره و دستی وجود داره که نذاره این مجالس اسباب فساد بشه.

در 16 سال اخیر دائما تصور میکردم که این مداح خاص در فلان موضع سیاسی داره اشتباه میکنه و تند میره ، ولی خیلی زود می فهمیدم که خیلی هم اشتباه نمی کرده.

u:313
نقل قول کردن
+12 #1142 علی جعفری 1392-08-06 23:55
انتقاد تند روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارنوت" از توقیف روزنامه "بهار" :-B

بدنبال توقیف روزنامه " بهار" ، روزنامه صهیونیستی " یدیعوت آحارنوت" به شدت از این اقدام دولت ایران انتقاد و حمایت خود از مقاله توهین آمیز آن را اعلام کرد.

این روزنامه صهیونیستی با انتقادات تند از اقدام دولت ایران در تعطیلی روزنامه بهار اظهار داشت : در ایران تنها به این دلیل که روزنامه ای مقاله ای ضداسلامی منتشر کرده توقیف و تعطیل می شود در حالی که نباید چنین باشد .

ین روزنامه صهیونیستی در گزارشی در این باره می نویسد : دولت ایران در حالی یک روزنامه " اصلاح طلب" را توقیف کرده است که علت آن تنها مقاله ای است که روزنامه " بهار " ضداسلام منتشر کرده است .

روزنامه صهیونیستی " یدیعوت آحارنوت" با اشاره به مقاله موهن روزنامه بهار نوشت : در این مقاله نسبت به جانشینی پیامبر اسلام ابراز شک و تردید شده است .

گفتنی است این اظهارات " یدیعوت آحارنوت " در حالی منتشر شده است که در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا حتی کوچکترین تحقیقات درباره " افسانه هولوکاست" افراد بازداشت و زندانی می شوند .

www.yjc.ir/fa/news/4611037

نویسنده مقاله موهن روزنامه بهار کیست؟



پدر و پسر هر دو گمراه و از مصادیق واضحه ضال ومضل

... che-khabar.ir/.../...
نقل قول کردن
+4 #1141 خراسانی 1392-08-06 23:42
به نقل از التماس دعای فرج:

سلام

u:313


شما سلام دادی من یادم رفت جواب بدم

سلام

-:as
نقل قول کردن
-5 #1140 خراسانی 1392-08-06 23:38
به نقل از التماس دعای فرج:

سلام

استدلال شما رو خوندم و کاملا قبول دارم؛ مخصوصا در مورد موسیقی که بسیار دقیق و شیوا بیان کردید.

با سخنرانی مداحها فقط به شرطی موافقم که سخنشان مطابق با عقاید مذهبی و سیاسی من باشد؛ ولی در مورد خطبا، به مخالفین هم احترام میذارم.

u:313


به نام حق

این که نشد !

فکر می کنم دلیل منطقی باشه :

وقتی شما به مداح که اصل کارش بر شور هست پر و بال سخنرانی بدی ، در حالی که علمش معمولا پایینه ( مداح به خاطر صدای خوبش مداح شده ) یک تیغ دو لبه درست کردی .

تا وقتی اشتباهی نکرده که هیچ ولی وقتی اشتباهی کرد ( که بعید هم نیست به خاطر علم کمش) اونوقت نمی تونی جمعش کنی مداحی که می تونه شور بگیره و صد ها نفر با شور این سینه می زنند می تونه سعید عسگر هارو به سمت ترور بکشونه .

اگر کسی به خاطر حرف اون احمق نادان مشایی رو ترور می کرد کی می خواست جواب بده ؟ !!!

سخنران کم نداریم که یه آدم کم سواد دینی بیاد تز سیاسی و اجتماعی و مذهبی و ... بده .

موفق باشید

برای ما هم دعا کنید

یا علی
نقل قول کردن
+1 #1139 سعاح 1392-08-06 23:34
گزارش تصویری تسنیم از بزرگداشت زادروز دکتر احمدی نژاد
dolatebahar.com/.../...
نقل قول کردن
0 #1138 التماس دعای فرج 1392-08-06 23:28
به نقل از خراسانی:


به نام حق

نگفتید مخالفید یا موافق ؟
...

سلام

استدلال شما رو خوندم و کاملا قبول دارم؛ مخصوصا در مورد موسیقی که بسیار دقیق و شیوا بیان کردید.

با سخنرانی مداحها فقط به شرطی موافقم که سخنشان مطابق با عقاید مذهبی و سیاسی من باشد؛ ولی در مورد خطبا، به مخالفین هم احترام میذارم.

u:313
نقل قول کردن
+9 #1137 خراسانی 1392-08-06 23:27
امام محمد باقر (ع) خطاب به امام جعفر صادق : اگر مردم بفهمند تو می توانی همان قائم ما باشی .
نقل قول کردن
0 #1136 خراسانی 1392-08-06 23:16
به نقل از التماس دعای فرج:

سلام

صحبتهای سیاسی مداحان در دوره خاتمی هم شدیدا رواج داشت.

قبل از سال 76 رو یادم نیست، ولی از انتخابات 2 خرداد که مصادف بود با ایام محرم، از این تاریخ به بعد یادمه حاج منصور به شدت سیاسی حرف میزد.



u:313


به نام حق

نگفتید مخالفید یا موافق ؟

همون حرف ها توی مداحی باعث شد یه عده مثل عسگر جو گیر بشند و ترور کنند و تا سالهای سال بدنامی برای حزب اللهی ها به وجود بیارند .

تو غلط می کنی تشویق به قتل می کنی و میگی من دیه شو می دم ! تو چیکاره ای که حکم میدی آخه ؟

اون سالها یادمه رهبری در مورد مداحی خیلی صحبت کردند ، چون مداحی ها دیگه داشت شکل غیر طبیعی به خودش می گرفت .

مداح یه آدمه که صداش خوبه همییییییییییییی ن . مداحیتو بکن .

دستور قتل نده لامذهب

یا علی
نقل قول کردن
-4 #1135 التماس دعای فرج 1392-08-06 22:54
به نقل از v:

با سلام خدمت همه برادران
بنده با نظر آقای خراسانی موافقم متاسفانه اینگونه صحبت کردن مداحها از زمان احمدی نژاد باب شد و به نظر بنده هم بسیار خطرناک است هر کسی که قبول نداره صبر کنه اگه به همین منوال پیش بره مطمئن باشید که منظور من رو از خطرناک خواهید فهمید

سلام

صحبتهای سیاسی مداحان در دوره خاتمی هم شدیدا رواج داشت.

قبل از سال 76 رو یادم نیست، ولی از انتخابات 2 خرداد که مصادف بود با ایام محرم، از این تاریخ به بعد یادمه حاج منصور به شدت سیاسی حرف میزد.



_________________________________________________


طلبه سیرجانی: سه ماه از دوران محکومیتم را در زندان اوین و کنار شهرام جزایری بودم

اولین موردی که وارد این فاز یعنی امر به معروف و نهی از منکر شدیم وقتی بود که متوجه شدیم جانبازی توسط یکی از مسئولین شهر مورد ضرب و شتم قرار گرفته، این مسئول در سیرجان با بعضی از نیروهایش رسماً یکی از جانبازهای65 درصد شهرمان را می گیرد و خیلی کتکش می زنند. بدنش کلاً کبود شده بود حتی استخوان یک پایش ترک برداشته بود و خلاصه خیلی مجروح شده بود و هیچکس هم از او دفاع نمی کرد.
...
nocutpress.com/.../...




_______________________________________________________


یک مصاحبه خواندنی از کامران دانشجو

nocutpress.com/.../...



u:313
نقل قول کردن
-11 #1134 مهرداد 1392-08-06 22:53
زلزله‌های مشکوک در جنوب لبنان


این شبکه با اشاره به اینکه لرزه نگارها تعداد زیاد و غیر طبیعی از زلزله‌های 3 تا 4 ریشتری که غالباً توسط انسان حس نمی‌شود را ثبت کرده‌اند.


این شبکه با اشاره به اینکه جنوب لبنان در تاریخ شاهد زلزله‌های ویرانگر نبوده، افزود: مناطقی چون بیت جبل در جنوب لبنان آخرین بار در دهه 50 میلادی شاهد زلزله بوده است و مناطق زلزله خیزی نیستند.

در شمال فلسطین اشغالی نیز زلزله‌های خفیف متعددی روی داده که باعث نگرانی شهرک نشین‌ها شده و گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال وقوع آزمایش هسته‌ای را افزایش داده است.


سیجانی نکنه زلزله شام داره اتفاق می افته....شروع کن مقاله هات رو
نقل قول کردن
+9 #1133 تواب 1392-08-06 22:49
به نقل از علی جعفری:
المنار از وخامت حال پادشاه عربستان خبر داد/خودداری خاندان پادشاهی از سفر به خارج

بر اساس پیام‌هایی که مقامات عربستانی به همپیمانان خود در غرب ارسال کرده‌‌اند وضعیت جسمی پادشاه عربستان وخیم شده و او با مرگ دست و پنجه نرم‌ می‌کند به همین دلیل همه خاندان آل سعود در حالت آمادگی کامل به سر می‌برند.



... farsnews.com/newstext.php?nn=13920806001231

لامذهب سقط هم نميشه برم كل محله رو شيرينى بدم ..
نقل قول کردن
-3 #1132 خودم-هیچکس 1392-08-06 22:20
به نقل از پارسا:
دو شرط هاشمی برای رابطه با آمریکا

آقای هاشمی در سال های نه چندان دور، شرط و شروط ویژه ای برای برقراری رابطه با آمریکا داشت. "مثل دست کشیدن از حمایت اسرائیل یا آدم شدن".

[ هیچ کدام محقق نشده است.

اخه الان امریکا اگه خوب بود، الان صیونیست بش کمک مالی می کرد از این ورشکستگی در بیاد، فقط مثل انگل چسبیده به امریکا داره بی رمقش میکنه و الان امریکا ، امریکای کم رمقیه. هوز جون داره و صیهونیست می تونه ازش بمکه، ولی بهرحال باید سیسات های موازی در این کار رو ایران دنبال کنه. تا سرش کلاه نره
نقل قول کردن
0 #1131 خودم-هیچکس 1392-08-06 22:18
به نقل از رصد:

سلام بر شما

حمله به سرور اصلی سایت بوده و سرورهای سرویس دهنده به سایت در راستای هک سایتهای شیعی و مذهبی هک شده بوددر ضمن توضیحاتی در کامنت با اسم u313.ir داده شد.

ممنون از شما
@};-

متشکر، این درد دل همه بچه هاست و دلشون میخاد یه جوری تلافی هم بکنن. بهرحال ممنون
نقل قول کردن
+9 #1130 رصد 1392-08-06 22:13
به نقل از خودم-هیچکس:
رصد؟ چرا جواب خودم رو نمیدی؟
منتظرم :-w

سلام بر شما

حمله به سرور اصلی سایت بوده و سرورهای سرویس دهنده به سایت در راستای هک سایتهای شیعی و مذهبی هک شده بوددر ضمن توضیحاتی در کامنت با اسم u313.ir داده شد.

ممنون از شما
@};-
نقل قول کردن
-7 #1129 خودم-هیچکس 1392-08-06 22:11
رصد؟ چرا جواب خودم رو نمیدی؟
منتظرم :-w
نقل قول کردن
+15 #1128 محمود امت 1392-08-06 21:51

ریش های کم پشتش سفیدتر شده اند. نگاهش نافذتر از قبل است. دستش درد می کند. سخنرانی های آتشینش همچنان به انقلابیون گرما می بخشد. مردی که همه را دوست دارد. این اواخر نمازش را هم نشسته می خواند. کمرش خمیده شده اما به این شکستگی ارزد به صدهزار درست...

راهش را کج نکرد. دیروز که قدم در راه مبارزه گذاشت خوب می دانست باید سنگ بخورد. حلاج وار سنگش زدند. به ظاهر قضاوت کردند خیلی از آقایان. کاپشن پوشیدنش را پوپولیستی خواندند و حرف زدنش را فاشیستی. کسانی که تا دیروز کراوات ها را قیچی می کردند، داعیه دار تجدد و مخالف تحجر شدند. دنیا به داشتن اینطور فرزندی می بالد که تهران، شهر کاخ های بلند را رها کرد و به دور افتاده ترین روستاهای ایران رفت. هرچند بعضی آقازاده ها از پشت لب تاب هایشان و کنار شومینه ها در حال نوشیدن قهوه، تزهای جامعه شناسانه دادند و مسخره کردند این رفتارها را. چه مطالبی که ننوشتند در باب گداپروری دولت!


اگر احمدی نژاد متولد نمی شد حال دنیا خیلی فرق می کرد. شاید هیچوقت طعم واقعی عدالت را انقلابی ها نمی چشیدند. شاید هرگز کسی پیدا نمی شد که شعارهای انقلاب را سر دست بگیرد و به آنها افتخار کند. شاید هیچوقت طنین اللهم عجل لولیک الفرج در سازمان ملل به گوش نمی رسید. اما باید محمود در خانواده احمدی نژاد متولد می شد. آن آهنگر باید صاحب پسری فولادین می شد تا قطار انقلاب را به ریل اصلی برگرداند. میلاد احمدی نژاد به پاییز معنای تازه ای بخشید. پادشاه فصل ها بعد از تولد محمود شایسته ی پادشاهی شد.


آبان همیشه با باران می آید. بارانی که زنده می کند بوی خوش دوستی ها را، خوبی ها را، پاکی ها را، محبت ها را، مهرورزی ها را و همه ی چیزهای دوست داشتنی را؛ هشت سال، آن مرد آبانی را با آبادانی شناختیم. نشانی مردی که شاه بیت غزل آبان است را همه می دانند. یک خیابان بعد از مهر، چند کوچه نزدیک پاییز، باغچه ی آبان، پلاک ششم. صاحب خانه آهنگری است که صاحب پسری شده که هولوکاست را دروغ می پندارد و اسراییل را اسراییلیات می داند.
جهانیان خواهند فهمید که این فرزند نورسیده، بینی بزرگترین قدرت ها را به خاک می مالد. پرچم پدر آهنگرش را در دست می گیرد. به کاخ سفید ضحاک نزدیک می شود. بهم می ریزد صفحه ی شطرنج غرب و شرق را. پرده از جایزه ی نوبل آقای ضحاک برمی دارد. صدای خفه شده ی مستضعفان را به گوش مستکبران می رساند. سخنان مقتدایش را فریاد می زند و به سمت عدالت می رود. این روزها همه می دانند پاییز، بهاری ست که عاشق شده است. متولد پاییز است و منتظر بهار. جشن تولد بهاری ترین مرد پاییز مبارک باد.
dolatebahar.com/.../...
نقل قول کردن
+15 #1127 عاشق امام 1392-08-06 21:02
دوستان مبشر
اگر از شماها هم کسی به مراسم تولد دکتر رفته بوده لطف کنید دیده ها و شنیده هاتون رو برای بقیه خیلی سریع! در نظرات بنویسید که منتظریم!

;;)
نقل قول کردن
+21 #1126 عاشق امام 1392-08-06 21:00
تجمع هواداران برای سالگرد تولد احمدی نژاد
همزمان با سالروز تولد محمود احمدی‌نژاد جمعی از هواداران وی با حضور مقابل منزل مسکونی او در محله نارمک این روز را به وی تبریک گفتند.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، بعد از نماز مغرب و عشاء جمع حدودی 100 نفره مردم و حامیان احمدی‌نژاد در مقابل درب منزل او 57 سالگی‌اش را جشن گرفتند.
در این مراسم که احمدی‌نژاد با تاخیر 2 ساعت حدود ساعت 8 در جمع طرفداران خود حاضر شد، برخی پلاکاردهایی به مضمون این‌که "دکترجون برنگرد تا حضرات قدرت را بدانند"،" ما همه احمدی‌نژادی هستیم"و "ما را هم محاکمه کنید" به دست داشتند.
برخی نیز دسته گل‌هایی به او هدیه کردند. @};-
احمدی‌نژاد پس از حضور در جمع مردم به درخواست مکرر حاضران در جلوی منزل خود بر روی سقف اتومبیلش :D ایستاد و سخنرانی کرد.
وی با تقدیر از حاضران گفت: آنکه آمده است و باز باید بیاید همان است که همه ما منتظر او هستیم. [-O دیگر قدرت‌طلبی‌ها و زیاده‌خواهی‌ها رابطه انسان‌ها را تنظیم نخواهد کرد و رابطه انسان‌ها براساس فترت انسانی خواهد بود و آن روز دیر نیست.
رییس دولت سابق ادامه داد: امروز عشق به عدالت و توحید در اعماق جان انسان‌ها می‌جوشد و انسان‌ها احساس می‌کنند که باید برای استقرار توحید و عدالت در کنار یکدیگر قرار گیرند. این حرف‌ها تکراری است، اما تکرار آنها خالی از فایده نیست. امروز در همه جای دنیا شور و حال مردم، شور و حال شماست و همه عدالت را مطالبه می‌کنند.
احمدی‌نژاد اظهار کرد: این‌که صهیونیست‌ها عصبانی هستند و عجله دارند، به این خاطر است که می‌بینند سیلی به راه افتاده که ریشه همه ظلم‌ها را برخواهند کند. [-O [-O جمهوری اسلامی برپا شد تا به همه بگوید انسان حقیقتی دارد، حقیقتی که متفاوت از آن چیزی که امروز هستیم. اگر عظمتی که در جمهوری اسلامی هست که هست، به خاطر این پیام و محتواست.
احمدی‌نژاد همچنین گفت: همه شیاطین امروز بسیج شده‌اند. مساله اصلی شیطان همین پیام است و ساده‌لوحی است اگر بخواهیم پیام شیطان را به مسائل کوچک محدود کنیم. شیطان عاقل‌تر از برخی آدم‌هاست. :))
وی افزود: شیطان زمانی که آمد، با همه انسان‌ها اعلان جنگ کرد، نه به خاطر مسائل جزئی، بلکه برای آنکه ریشه را بزند، اما روزی حکومت عدالت برپا شود، یعنی روز ظهور امام(عج)، روز مرگ شیطان است و طبیعی است که بزرگترین دشمنی شیطان با امام و با ظهور امام باشد. شیطان می‌خواهد ما را از یاد امام غافل کند و مردم را از بهار مایوس سازد، L-) اما ملت ایران کمر شیطان را می‌شکنند.وی همچنین گفت: تولد بهار تولد همه انسان‌هاست و تولد انسان‌ها روزی است که امام بیاید.
احمدی‌نژاد در پایان اظهارات خود، دعا کرد و مردم نیز آمین گفتند.حامیان احمدی‌نژاد تابلویی که بر روی آن اللهم عجل لولیک الفرج حک شده بود، به وی هدیه دادند. =D>
احمدی‌نژاد پس از پایان سخنانش، با مردم به صورت خصوصی سخن گفت و نامه‌هایی از آنها برای رسیدگی دریافت کرد
------------------------------------
ما حامی احمدی نژادیم هنوز @};- :x @};- :x @};-
نقل قول کردن
+14 #1125 پارسا 1392-08-06 20:57
تجمع هواداران برای سالگرد تولد احمدی نژاد

احمدي نژاد:

آنکه آمده است و باز باید بیاید همان است که همه ما منتظر او هستیم. دیگر قدرت‌طلبی‌ها و زیاده‌خواهی‌ها رابطه انسان‌ها را تنظیم نخواهد کرد و رابطه انسان‌ها براساس فترت انسانی خواهد بود و آن روز دیر نیست

تولد بهار تولد همه انسان‌هاست و تولد انسان‌ها روزی است که امام بیاید.


احمدی‌نژاد در پایان اظهارات خود، دعا کرد و مردم نیز آمین گفتند.

حامیان احمدی‌نژاد تابلویی که بر روی آن اللهم عجل لولیک الفرج حک شده بود، به وی هدیه دادند.

احمدی‌نژاد پس از حضور در جمع مردم به درخواست مکرر حاضران در جلوی منزل خود بر روی سقف اتومبیلش ایستاد و سخنرانی کرد.

وی با تقدیر از حاضران گفت: آنکه آمده است و باز باید بیاید همان است که همه ما منتظر او هستیم. دیگر قدرت‌طلبی‌ها و زیاده‌خواهی‌ها رابطه انسان‌ها را تنظیم نخواهد کرد و رابطه انسان‌ها براساس فترت انسانی خواهد بود و آن روز دیر نیست.

رییس دولت سابق ادامه داد: امروز عشق به عدالت و توحید در اعماق جان انسان‌ها می‌جوشد و انسان‌ها احساس می‌کنند که باید برای استقرار توحید و عدالت در کنار یکدیگر قرار گیرند. این حرف‌ها تکراری است، اما تکرار آنها خالی از فایده نیست. امروز در همه جای دنیا شور و حال مردم، شور و حال شماست و همه عدالت را مطالبه می‌کنند.

احمدی‌نژاد اظهار کرد: این‌که صهیونیست‌ها عصبانی هستند و عجله دارند، به این خاطر است که می‌بینند سیلی به راه افتاده که ریشه همه ظلم‌ها را برخواهند کند. جمهوری اسلامی برپا شد تا به همه بگوید انسان حقیقتی دارد، حقیقتی که متفاوت از آن چیزی که امروز هستیم. اگر عظمتی که در جمهوری اسلامی هست که هست، به خاطر این پیام و محتواست.

احمدی‌نژاد همچنین گفت: همه شیاطین امروز بسیج شده‌اند. مساله اصلی شیطان همین پیام است و ساده‌لوحی است اگر بخواهیم پیام شیطان را به مسائل کوچک محدود کنیم. شیطان عاقل‌تر از برخی آدم‌هاست.

وی افزود: شیطان زمانی که آمد، با همه انسان‌ها اعلان جنگ کرد، نه به خاطر مسائل جزئی، بلکه برای آنکه ریشه را بزند، اما روزی حکومت عدالت برپا شود، یعنی روز ظهور امام(عج)، روز مرگ شیطان است و طبیعی است که بزرگترین دشمنی شیطان با امام و با ظهور امام باشد. شیطان می‌خواهد ما را از یاد امام غافل کند و مردم را از بهار مایوس سازد، اما ملت ایران کمر شیطان را می‌شکنند.
نقل قول کردن
-10 #1124 entezar59 1392-08-06 20:54
[quote name="علي اصغر"]زنده باد مهدي سلحشور و اين موقع شناسي ، بصيرت و شجاعتش



برید جلو ببینیم چه غلطی می کنید؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از مداحان سیاسی که مداحی های آنها جدیدا رنگ و بوی دیپلماسی گرفته، در مداحی شب عید غدیر ضمن توهین شدید به مذاکره کنندگان ایرانی، خطاب به آنها گفت: یک مثل بدی داره که من روم نمیشه اینجا بگم، ولی دشمن اگه تا آخر کار نیاد رضایت نمیده، تو فکر کردی که مثلا با یک ماچ راضی میشه؟

به گزارش انصاف نیوز، در این سخنان که فایل صوتی آن با عنوان «سخنان داغ حاج مهدی سلحشور علیه مذاکره کنندگان با آمریکا» پخش شده، می گوید:

بیچاره، تو نمی فهمی! که آمریکا فقط و فقط سر نام علی (ع) معامله خواهد کرد نه چیز دیگه! دعوا سر نام علی است. آخه چرا اینقدر تو نفهمی؟

[حضار با دست زدن به همراه شعار: مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا]

حالا رهبر عزیزمون یک دوری داده [که] شما برید جلو ببینیم چه غلطی می کنید؟!

[دست زدن مداوم حضار]

ولی شما تردید نکنید، یک مثل بدی داره که من روم نمیشه اینجا بگم، ولی دشمن اگه تا آخر کار نیاد رضایت نمیده، تو فکر کردی که مثلا با یک ماچ راضی میشه؟

[خنده حضار]

این نیست، این اول کاره، تا آخرش میاد!

حالا مثلا یک خرده غنی سازی رو … اینا رو مثلا بیایید … دست بر می داره؟ آقا فرمودند، چرا گوش نمی کنید؟ آقا فرمودند به والله این دشمنی ها سر هسته ای نیست، از اول انقلاب این دشمنی ها بوده، تو استکبار ستیزی رو بگذار کنار، دشمنی با اسرائیل رو بگذار کنار، دفاع از مظلوم رو بگذار کنار، دفاع از حق رو بگذار کنار، هیچ کسی باهات کاری نداره. تا این هست نمی تونه باهات کنار بیاد، جمع نمیشه؛ یا به قول امام اون نباید میش باشه [احتمالا منظور مداح، گرگ بوده، نه میش]، یا تو باید از آرمانهات دست برداری دیگه.

هم اون مداحان قبلی و هم این مداح کار بسیار اشتباهی کرده اند به مسولان عالی رتبه کشوری توهین کرده اند.
این جماعت متاسفانه وقتی مردم در اطرافشان را می بینند خیال می کنند اکثر مردم با اونها هستند.
واقعا خیلی زشت است یک مداح اهل بیت این چنین حرف می زند.

.....
امیدوارم تا الان توبه کرده باشند
نقل قول کردن
-11 #1123 خراسانی 1392-08-06 20:11
به نقل از سعاح:

با تمام احترامی که برای استاد طاهر زاده قایلم فکر میکنم که ایشان در حد شخصیت پرستی از علامه حساب میبرند۔



:)
نقل قول کردن
+6 #1122 سعاح 1392-08-06 20:00
به نقل از مهدی 110:
با سلام
تحلیل جالب استاد اصغر طاهر زاده همان کسی که
...

با تمام احترامی که برای استاد طاهر زاده قایلم فکر میکنم که ایشان در حد شخصیت پرستی از علامه حساب میبرند۔
نقل قول کردن
+8 #1121 مرصاد 1392-08-06 19:59
یازدهمین اجتماع بزرگ حزب الله سایبر با محوریت «مرگ بر آمریکا» با حضور فعالان فضای مجازی برگزار می شود.
به گزارش سرّنیوز به نقل از روابط عمومی حزب الله سایبر، این مراسم با سخنرانی دکتر حسن عباسی و جمع کثیری از علاقمندان و فعالان فضای مجازی، شبکه‏ های اجتماعی و وبلاگنویسان حزب اللهی در عرصه سایبر و محوریت استکبار ستیزی رأس ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۲ در سالن بصیرت لانه سابق جاسوسی آمریکا واقع در خیابان طالقانی برگزار می گردد.

لازم به ذکر است شرکت در این اجتماع برای عموم آزاد است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد