رایحه ظهور

بشارتهای امام خامنه ای و دکتر احمدی نژاد در دیدار کارگزاران نظام و سفيران كشورهاي اسلامي

» ابتدای نظرات (17)

بشارتهای امام خامنه ای و دکتر احمدی نژاد

در دیدار کارگزاران نظام و سفيران كشورهاي اسلامي



رهبر انقلاب در ديدار كارگزاران نظام و سفيران كشورهاي اسلامي:

وضع كنوني امت اسلامي در آينده نه‌چندان دور متحول مي‌شود

رهبر معظم انقلاب مراقبت و هدايت حركت بيداري اسلامي را به سمت اهداف عاليه را زمينه‌ساز آينده روشن منطقه و امت اسلامي دانستند و افزودند: وضع كنوني امت اسلامي بايد متحول شود و به فضل الهي و به بركت اسلام اين دگرگوني در آينده نه چندان دور حاصل خواهد شد.


گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز در ديدار مسئولان و كارگزاران نظام و سفيران كشورهاي اسلامي و قشر‌هاي مختلف مردم با تبريك ميلاد مسعود پيامبر اعظم (ص) و صادق آل محمد (ع) بيداري برخي ملت‌هاي منطقه را نشانه افزايش ظرفيت بشر براي بهره‌مندي از خورشيد حيات‌بخش اسلام و پيامبر گرامي اسلامي خواندند و تاكيد كردند: دردهاي ملت‌هاي منطقه تنها با كوتاه كردن دست شيطان بزرگ، آمريكا از سرنوشت ملت‌ها و كشورها علاج خواهد شد.

ايشان ولادت نبي مكرم اسلام را فجر درخشاني در زندگي بشر دانستند و افزودند: هر قدر معرفت بشر عميق‌تر و ظرفيت انسان در طول تاريخ بيشتر شود بركات سعادت‌بخش بعثت پيامبر گرامي اسلام و سرنوشت جوامع انساني آشكار‌تر خواهد شد و امروز نشانه‌هاي اين حقيقت درخشان در منطقه قابل مشاهده است.

رهبر معظم انقلاب بيداري اسلامي در برخي كشورهاي منطقه از جمله مصر و تونس را نشانه‌اي از به ستوه آمدن ملت‌ها و تلاش آنها براي نجات از تحقير و ظلم و تاريكي برشمردند و افزودند: تحميلات و دخالت‌ها‌ي مستكبران و در رأس آنها آمريكا در زندگي اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و سياسي كشورها ملت‌ها را به ستوه آورده و به فكر چاره‌ انداخته است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در همين زمينه با اشاره به نارضايتي‌هاي قابل درك مردم كشورهاي غربي از تمدن مادي، خاطرنشان كردند: اگر مسلمانان بتوانند اسلام را با گفتار و رفتار خود به درستي به جهانيان معرفي كنند مطمئناً گرايش عمومي به اسلام جهان را در برخواهد گرفت و اين مسئله وظيفه مسلمانان را در اصلاح بينش و رفتار خود سنگين‌تر مي‌كند.

ايشان ابراز بيزاري از حضور مستكبران را از اولين نتايج بيداري برخي ملت‌‌هاي مسلمان منطقه خواندند و خاطرنشان كردند: "اولين اثر اين بيداري ابراز بيزاري از حضور مستكبرين در اين منطقه است، آمريكايي‌ها تلاش مي‌كنند با تبليغات فراوان كه خود را از تيررس حركت عظيم مردم كه امروز در برخي از كشورهاي اسلامي مشاهده مي‌شود، دور نگه‌دارد؛ ليكن اين ممكن نيست. اين حركت‌ها در درجه اول عليه سلطه استكبار در اين منطقه است. آن چيزي كه ملت‌ها را تحقير كرده است سلطه استكبار است. آن چيزي كه موجب شده است كه ملت‌هاي مسلمان با يكديگر دست برادري ندهند يكديگر را فهم نكنند نيروهاي خود را بر روي هم نگذارند و امت اسلامي به معناي واقعي شكل پيدا نكند دسايس و دخالت‌هاي استكبار در يك منطقه است. اين بايد جمع بشود، ملت‌ها بايد از دخالت و تسلط استكبار خلاص بشوند و نجات پيدا كنند. اين كليد حل مشكلات منطقه است. "

مقام معظم رهبري ايجاد شكاف ميان ملت‌ها و دولت‌ها از ديگر پيامدهاي سياست‌هاي خاورميانه‌اي آمريكا دانستند و افزودند: حضور ملت‌ها در صحنه تيغ زور گويي قدرت‌ها را كند مي‌كند و اگر دولت‌ها با خواست‌هاي ملت‌ها همراه شوند آمريكا و هيچ سلطه گري ديگري نمي‌تواند اهداف خود را به آنها تحميل كند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي دولت جعلي صهيونيستي را غده‌اي سرطاني و عامل عنوان بيماري و آفت سياسي، اقتصادي در منطقه خواندند و افزوند: استكبار همه تلاش خود را براي حفظ اين غده‌ جنگ افروز و اختلاف افكن به كار گرفته اما تنفر ملت‌ها از اين غده سرطاني امروز در منطقه آشكار‌تر شده است.

ايشان وظيفه عالمان ديني و نخبگان سياسي، علمي و دانشگاهي را در هدايت موج رو به گسترش بيداري اسلامي در منطقه را بسيار سنگين دانستند و تاكيد كردند: نخبگان كشورهاي منطقه نگذارند دستگاه استكبار با وسايل مختلف قيام مردم را سرقت و حركت عظيم ملت‌ها را مصادره كنند.

رهبر معظم انقلاب مراقبت و هدايت حركت بيداري اسلامي را به سمت اهداف عاليه زمينه ساز آينده روشن منطقه و امت اسلامي دانستند و با اشاره به ويژگي‌هاي جمعيتي جغرافيايي و منابع بيكران يك و نيم ميليارد مسلمان افزودند: وضع كنوني امت اسلامي بايد متحول شود و به فضل الهي و به بركت اسلام اين دگرگوني در آينده نه چندان دور حاصل خواهد شد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با استناد با آيات قرآن مجيد، توكل و خضوع در مقابل پروردگار، مهرباني با برادران ايماني و ايستادگي و استواري در مقابل مستكبران و ظالمان را ويژگي‌هاي يك انسان مسلمان و جامعه اسلامي خواندند و افزودند: ملت عزيز ايران اين راه سعادت بخش را به توفيق الهي ادامه مي‌دهد و ديگر ملت‌هاي مسلمان نيز آرام، آرام به اين سمت و سو در حال حركتند تا وعده خدا محقق شود كه "والعاقبة اللمتقين ".

 

 


 

احمدي‌نژاد در ديدار مسئولان و كارگزاران نظام با رهبر فرزانه انقلاب:

جمهوري اسلامي ايران دعوت به حاكميت توحيد و عدالت است

رييس جمهور با بيان اينكه مستضعفان عالم براي اقامه توحيد و قسط به پا خواهند خاست و آثار آن در همه جهان هويدا شده‌ است، گفت: زمين براي حكومت صالحان و صالح كل، حضرت مهدي (عج) مهيا مي‌شود و جمهوري اسلامي ايران فرياد بلند دعوت الهي بشريت به حاكميت توحيد و عدالت است.

محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهوري اسلامي ايران در ديدار مسئولان و كارگزاران نظام با رهبر فرزانه انقلاب كه به مناسبت ميلاد با سعادت پيامبر عظيم الشان اسلام برگزار شده بود، با تبريك ولادت عظيم پيامبر اسلام و فرزند برومندشان امام صادق (ع) اظهار داشت: اگر مردم جهان پيامبر اسلام (ص) را بشناشند بي‌ترديد تمام آرزوهاي فطري و انساني خود را در وجود ايشان متجلي خواهند ديد.

وي با تاكيد بر اينكه بشريت امروز، براي دريافت حقيقت در تكاپو است و جهان در آستانه تحولي بزرگ قرار دارد، اظهار داشت: امروز همگان شاهد هستيم كه در نقطه مقابل تحقيرها، انسان شكني‌ها و انسان كشي‌ها و ظلم‌ها و غارتگري‌هاي مستكبران، تحقق عدالت به سرعت به يك آرمان جهاني تبديل شده و حاكميت عشق و محبت، برادري و دوستي و پاكي و صدق در روابط انساني و اجتماعي در مقابله با ترويج نفرته، دشمني‌ها و ناپاكي‌ها كه توسط شياطين و مستكبرن انجام مي‌شود به يك مطالبه عمومي تبديل مي‌شود.

رئيس‌جمهور تصريح كرد: انسان‌ها و ملت‌ها به رغم همه طراحي‌هاي پيچيده و شيطاني در حال بيدار شدن و گرايش به راه انبياء الهي هستند و دوران اضمحلال مستكبران فرا رسيده است.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه مستضعفان عالم براي اقامه توحيد و قسط به پا خواهند خاست و آثار آن در همه جهان هويدا شده‌ است، گفت: زمين براي حكومت صالحان و صالح كل، حضرت مهدي (عج) مهيا مي‌شود و جمهوري اسلامي ايران فرياد بلند دعوت الهي بشريت به حاكميت توحيد و عدالت است.

وي خاطرنشان كرد: امروز اين باور به سرعت در جهان رو به گسترش است كه برپايي حاكميت عدالت و عشق فقط و فقط در سايه استقرار توحيد و آن هم فقط و فقط در سايه حاكميت جهاني با زعامت و هدايت انسان كامل، موعود امم و فرزند گرامي پيامبر بزرگوار اسلام با همراهي حضرت مسيح (ع) و ديگر صالحان ممكن خواهد بود.

رئيس‌جمهور تاكيد كرد: ملت عزيز ايران در مسير نوراني خود محكم و استوار ايستاده است و در پيمودن مسير مستقيم الهي ذره‌اي ترديد به خود راه نخواهد داد و تا تحقق كامل همه آرمان‌هاي الهي و آرمان بزرگ توحيد و عدالت و پاكي كه آرمان همه پيامبران الهي و حضرت خاتم الانبياء است به راه خود ادامه خواهد داد.

احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: پيامبر عزيز اسلام (ص) از اين جهت كه اول واسط فيض الهي نسبت به عوالم وجود هستند باذن الله بعد از حاكميت مطلق الهي، حاكم و ولي ملك و ملكوت مي‌باشند و نور وجود ايشان كه آئينه حق تعالي هستند تمام ذرات عالم را نوراني كرده و آنان را به ذات باريتعالي رهنمون شده است.

وي اضافه كرد: به بيان ديگر مي‌توان گفت كه رسول‌الله كه نور خداوند هستند همه عالم را متوجه يگانه مطلق كرده‌اند .چنانكه در احاديث نقل شده است پيامبر اسلام بود كه اول بار تكبير و حمد گفت و ملائكه به پيروي از ايشان تكبير و حمد گفتند؛ او مدينه العلم و صاحب علم الكتاب است.

رئيس‌جمهور خاطر نشان كرد: پيامبر گرامي اسلام رحمه العالمين است به تعليم قرآني كه فرمود: و ما ارسلناك رحمه العالمين تمام وجود پيامبر رحمت و خير و بركت براي تمام عوالم است. پيامبر مكرم اسلام همچنين در تعليم كتاب و حكمت، در تزكيه مردم و در اخلاق و رفتار، در مجاهدت، صبر و مقاومت، عبادت خداوند بزرگ، در مردمداري و خدمت به خلق، در برپايي عدالت و دفاع از مظلومان، در مبارزه با باطل و ستمگران و حفظ عزت و كرامت انساني اسوه و شاهد هستند و لكم في رسول الله اسوه حسنه.

منبع : فارس نیوز

 


سفیر ولایت:

لازم می­آید شما عزیزان خودتان را برای کادر مدیریت جهانی آماده کنید و مبادا انقلاب آخرین رخ بدهد و شما هنوز از قافله عقب باشید و این را بدانید که به فضل الهی ظهور بسیار نزدیک است "إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَ نَراهُ قَریباً، برَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ"

 

گزارشی از دیدار سفیر ولایت

جناب آقای دکتر احمدی­ نژاد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با طلاب حوزه­ ی علمیه صدر(مشکات)

گزارش این دیدار به همت یکی از طلاب حوزه ی علمیه صدر تهیه شده و حقیر با اصرار ایشان جهت بازتاب سخنان دکتر احمدی نژاد در این جلسه، متن گزارش ایشان را در وبلاگم گذاشتم.


در این دیدار صمیمانه و سرشار از عشق و محبت که امروز صبح در حوزه علمیه مشکات ساعت 7 صبح انجام شد، طلاب و مدیریت حوزه­ ی علمیه مشکات با استقبال گرم از دکتر احمدی نژاد، با همدیگر به بحث و گفتگو نشستند. در ابتدای دیدار یکی از طلاب به نمایندگی از طلاب حوزه ضمن خوشامدگویی به دکتر احمدی نژاد به بیان خواسته­ ها و مطالبات فرهنگی مورد انتظار از حوزه­ های علمیه پرداختند و از رییس جمهور خواستند این مجموعه را در این راه بزرگ و سرنوشت ساز یاری و مساعدت نماید.

جناب حجت الاسلام والمسلمین قاسمیان نیز با ابراز خرسندی از حضور دکتر احمدی­ نژاد در حوزه­ ی علمیه صدر، به بیان مشکلات و مسائل پیشروی این حوزه پرداختند و خواستار حضور فعال مسئولین در کنار فعالیت ­های فرهنگی حوزه­ های علمیه، خصوصا حوزه­ ی علمیه صدر شدند. ایشان با ابراز گلایه از نوع سیستم مدیریتی حوزه علمیه قم، مدیریت حوزه علمیه قم را به قلبی تشبیه کرد که اگر خون های جوشان رسیده به این قلب را به موقع پمپاژ نکند نتیجه این تاخیر و عدم رسیدگی به مشکلات، یک ایست قلبی را برای حوزه­ ی علیمه قم و سایر حوزه ­های علمیه به دنبال خواهد داشت.


2 مأموریت مهم در جمهوری اسلامی مورد غفلت واقع شد

جناب دکتر احمدی­ نژاد هم با اشاره به صحبت­های حجت الاسلام قاسمیان در بیان مشکلات حوزه­ های علمیه، فرمودند: حوزه ­های علمیه ­ی ما باید متولی رشد و تعالی و هدایت مردم به سوی معارف عمیق اسلامی خصوصا توجه دادن مردم بسوی انسان کامل حضرت ولیعصر(عج) باشند. ایشان با بیان اینکه جمهوری اسلامی برپایه ی 2 امر مهم تشکیل شد در تبیین این 2 امر مهم فرمودند: یکی اینکه جمهوری ­اسلامی مأموریت داشت معرفت و عمق شناخت مردم را به حضرت ولیعصر(عج) بیشتر کند و دوم اینکه مردم را به شکل­ گیری یک حکومت واحد جهانی بر اساس فکر و اندیشه اسلامی-شیعی و البته با مدیریت انسان کامل- حضرت ولیعصر(عج)- دعوت نماید. اما متاسفانه این 2 مأموریت مهم در جمهوری اسلامی مورد غفلت واقع شد.

با طرح مقابله با آسیب­های اجتماعی (اعم از اعتیاد، حجاب و...) مخالفم

ایشان با بیان اینکه بنده با طرح مقابله با آسیب­های اجتماعی (اعم از اعتیاد، حجاب و...) مخالفم فرمودند: این نوع برخورد با چنین پدیده ­هایی همان روش لیبرال­ها و سکولارهاست؛ به این صورت که آنها می­گویند، هرکس هرچه می­خواهد بکند حالا اگر یک مشکلی هم پیش آمد ما آنرا کنترل می­کنیم.

ایشان آسیب­های اجتماعی رایج در جامعه را به شاخ و برگ­های درختی تشبیه کردند که هر چقدر ما بخواهیم این شاخ و برگ­ها را قطع کنیم اینها دوباره رشد خواهند کرد چون ریشه­ درخت ناپاک و بیمار است.

مسئولیت بروز آسیب­های اجتماعی متوجه کم­ کاری متولیان حوزه فرهنگ است

ایشان مسئولیت بروز آسیب­های اجتماعی را متوجه کم­ کاری متولیان حوزه فرهنگ دانستند و خاطر نشان کردند: اگر ما معارف عمیق اسلام و شیعه را برای آحاد جامعه تبیین می­کردیم و مردم را گام به گام با معرفت امام زمان(عج) آشنا می­کردیم، هرگز شاهد چنین ناهنجاری هایی در سطح جامعه نبودیم. و تنها راه حل این مشکلات همان تبیین درست دین و فرهنگ اسلامی-شیعی به مردم است.

برای بچه­ های دبستانی هم برنامه و کلاس درسی فلسفه داشته باشیم

ایشان همچنین با بیان اینکه باید در مورد فلسفه و منطق هم در بین مردم کار کرد، فرمودند: مقام معظم رهبری و همچنین امام راحل(ره) به این نکته تاکید دارند که ما باید در تبیین فلسفه و منطق به مردم باید طوری این دروس را پیاده­ سازی کنیم که حتی بتوانیم برای بچه ­های دبستانی هم برنامه و کلاس درسی فلسفه داشته باشیم.

ایشان در ترسیم یک جامعه موفق و هوشمند فرمودند: یک جامعه ولایی باید با شناخت اولویت­ ها، برنامه­ کاری و پیشرفت جامعه ­اش را در دستور کار قرار دهد.

اقدام فریبکارانه آمریکا در جهت ترمیم چهره سیاه خود و پاکسازی سیمای رکیک صهیونیست­ها دوامی نخواهد داشت.

دکتر احمدی نژاد در بخش دیگر بیانات­شان به اوضاع منطقه­ ای و خیزش­های مردمی اشاره کردند و فرمودند: هیچ شکی نیست که این خیزش­ها مردمی است اما آمریکا در­صدد این است که از این حرکت­های مردمی بدلی را طراحی و به آنان عرضه کند که حکومت استکباری خود بر ملت­ها را دوباره مدیریت کند که البته تا حدودی موفق بوده است. اما این اقدام فریبکارانه آمریکا که در جهت ترمیم چهره سیاه خود و پاکسازی سیمای رکیک صهیونیست هاست دوامی نخواهد داشت.

إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَ نَراهُ قَریباً

ایشان با بیان اینکه وعده حق الهی بسیار نزدیک است، فرمودند: برخی ­ها این دولت را بخاطر زنده نگه داشتن نام مبارک حضرت ولیعصر(عج) سرزنش می­کنند، در حالی که دولت این مهم را وظیفه ­ی­ خود می­داند که ملتهای جهان را به سوی حکومت جهانی واحد با مدیریت حضرت ولیعصر(عج) دعوت نماید و إن شاءا... در آینده بسیار نزدیک با خیزش دوباره و هوشمند ملتها ما شاهد نابودی کامل صهیونیست­ها در چندسال آینده خواهیم بود. و لکن لازم می­آید شما عزیزان خودتان را برای کادر مدیریت جهانی آماده کنید و مبادا انقلاب آخرین رخ بدهد و شما هنوز از قافله عقب باشید و این را بدانید که به فضل الهی ظهور بسیار نزدیک است "إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَ نَراهُ قَریباً، برَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ"

 

منبع : همت آنلاین

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #17 مهسا 1391-09-08 00:12
هاشمی رو ببین با چه بغضی نیگا میکنه!!
www.aksooneh.ir
نقل قول کردن
0 #16 محمد حسین 1390-12-08 09:14
درود بر سید خراسانی( امام خامنه ای) و یار او دکتر محمود احمدی نژاد ( شعیب بن صالح )...
إنشاءالله ظهور نزدیک است . خدا خیر بدهد شما را که بسیار مطالبتان روشنگر است .
نقل قول کردن
0 #15 نقش ولایت 1390-10-27 22:02
سلام به شما فعالان فرهنگی محترم
به جهت افزایش بصیرت و بیداری، وبلاگ "نقش ولایت" افتتاح شد.

پنج مجموعه گلچین شده را جهت دانلود تقدیم می کنیم:

«1» مجموعه صوتی 28 قسمتی دوران بیداری
www.4shared.com/file/g39hVJbT/Bidari.html

«2» خبر دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری
www.4shared.com/mp3/mCataToa/29_Entekhabat.html

«3» سخنرانی حجة الاسلام طائب درباره فتنه های پیش رو و فتنه 88
www.4shared.com/mp3/QS5syNoM/Haj_Agha_Taeb_9_Dey_1389.html

«4» سخنان مهم حاج منصور ارضی درباره فتنه 88 و فتنه های آینده در روز نهم دی ماه 1389 در مهدیه تهران
www.4shared.com/mp3/hBO8pH1d/Mahdieh_9_Dey_1389.html

«5» سخنرانی حجة الاسلام و المسلمین حاج علیرضا پناهیان در اوج فتنه 88 و تشریح نحوه عملکرد جریان تحمیلگری
www.4shared.com/mp3/qzIWBIYw/Fetneh_88.html

امیدواریم این مجموعه را دانلود کرده و بشنوید و به دوستان و همکاران و همرزمان و همسنگران و خانواده تان هم پیشنهاد دهید.
التماس دعا
نقل قول کردن
0 #14 روزی 1390-01-23 15:43
به زودی ندای دلنشین:ان بقیت الله فی ارضه، را میشنویم وسربازانش که فریاد:یا الثارات الحسین سر میدهند [-O
نقل قول کردن
0 #13 رضا 1389-12-25 09:57
ای سردار سر افراز

ذوالفقار علی برگیر و آماده باش تا قامت راست ستمگران را دو تا کنی.

ای قهرمان دوران!

دردمندان منتظرند تا بیایی و آنچه کژی و نابسامانی است از بن بکنی.

ای امید امیدواران! به امید ظهور حضرت الهی آمین
نقل قول کردن
0 #12 عیسی 1389-12-19 13:00
اگر یک دل شویم او خواهد آمد . منتظرانت منتظرت هستند تا بیایی وعدالت را جهانی کنی
نقل قول کردن
0 #11 م ک ن 1389-12-09 13:22
السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه یا صاحب الزمان
چه با شکوه است تصور ایامی که تنها حاکم عالم دادگستری چون قائم آل محمد (ص) باشد.
چه زیباست زندگی در روزگاری که پرچمی جزپرچم توحید در اهتزاز نباشد وندائی جز ندای حق به گوش جهانیان نرسد.
چه نیکوست ببینیم ایامی را که در آنآسماناز بارشپی در پی باران رحمتشبر زمیندریغ نورزد و زمین گنجینه های نهفته در دل خویش را سخاوتمندانه بر آدمیان تقدیم دارد.
و این همه به خاطر این است که عرشیانو فرشیان چنان از دولت عدالت گستر امام زمان (عج) به شور و وجد می آیند که هر در توان دارند در طبق اخلاص عرضه میکنندتا شاید سهمی در آن شکوه بی پایان یعنی دولت کریمه قطب عالم امکان داشته باشند.
آرزوی دستیابی به آن دنیای بی بدیلچشمان میلیونها انسان خسته از ظلم را در انتظار نگهداشته و بیان اوصاف دولت حق توسط علماء این انتطار مقدس را شوق انگیزتر کرده است.
واینک. . . . .
«ظهور بسیار نزدیک است »

این عنوان فیلم مستندی است :به جهت تکیه بر آیات و احادیث و با تحلیل هنرمندانه حوادث دوران ظهور و عصر حاضر امید بازگشت قریب الوقوع مهدی موعود را در دل و جان آدمی زنده می کند و پیروان راستین آن منجی را برای یاری و جانفشانی در رکابش آماده باش نگه میدارد .
این مستند به همت والای گروه فرهنگی مبشران ظهور تهیه شده است که دیدن آن افق تازه ای از انتظار منجی را مقابل دیدگان بیننده اش باز میکند.
برای تهیه آن به سایت ظهور بسیار نزدیک است مراجعه و یا با ما تماس بگیرید (09196312529)
نقل قول کردن
+1 #10 علی 1389-12-08 16:31
سلام و درود خدا بر استقامت کنندگان و صابرین (منتظان) امت که هر چقدر مقاومت و صبرشان بیشتر شود فرو ریزی طاغوتیان نزدیک تر خواهد شد. @};- و اشرقت الارض بنور ربها
نقل قول کردن
0 #9 عبدالرحمن 1389-12-08 13:17


حواستون به این شعار باشه در آینده نزدیک
نقل قول کردن
+3 #7 امید 1389-12-04 19:59
خدایا به همه خدمتگذاران امام عصر عج قوت بده ومارا در راه آن حضر ت ثابت قدم باشیم
از سایت زیبای شما که هرچند به سایت المهدی تهمت میزنه بسیار کمال تشکر را دارم
نقل قول کردن
+3 #6 محمد 1389-12-04 15:36
اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+3 #5 روح الله 1389-12-04 14:45
درود بر سید خراسانی و یار او دکتر محمود احمدی نژاد ...
إنشاءالله ظهور نزدیک است . خدا خیر بدهد شما را که بسیار مطالبتان روشنگر است .

*** دوستان به ما سر بزنند و خوشحالمان کنند ***

www.nbasirat.blogfa.com
نقل قول کردن
+3 #4 وهب 1389-12-04 08:38
سلام
به مردم لیبی خبر بدین به امام زمان متوسل بشن
نقل قول کردن
+3 #3 وهب 1389-12-04 08:36
سلام
یک طوری به مردم لیبی خبر بیدین به امام زمان متوسل بشن .چون ظهور نزدیک است حتما جواب میگیرن
نقل قول کردن
+5 #2 علی جعفری 1389-12-03 15:43
خداوند ممالک اسلامی را از شر دشمنان و قداران حفظ و فتنه را از کشور لیبی رفع گرداند.
نقل قول کردن
+6 #1 محمود 1389-12-03 15:19
اللهم حفظ امام الخامنه اي
خداوند گردانندگان اين سايت را سلامت وموفق دارد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد